[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 213 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.223 views

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het is niet de hoeveelheid die ik had verwacht, maar dat komt misschien nog wel goed.

Er zijn naar mijn BananoVault wallet muntjes gestuurd deze week :D
Het zijn er 842, en geloof dat ik in een wallet op een andere PC er ongeveer nog eens die
hoeveelheid zou moeten krijgen.

Nu eens kieken wat ik met die dingen kan :+

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Machlah schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 17:37:
[...]

Nee de ARK is in elkaar gestort
kut! ik verkoop alles
buy high sell low

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 06-08-2018 17:40 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
A87 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 17:39:
[...]

kut! ik verkoop alles
buy high sell low
That's the way we like it

• Bornin1972
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-01 15:37

Bornin1972

Bornclean

A87 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 17:33:
[...]

Een telefoontje dat NEO een scam is.
Neo een scam?

Bornclean

• A87
  • Niet online

A87

• A87
  • Niet online

A87

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
HOT :w

• Weakhand
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-02-2021
Ok ik ga toch overdreven shillen: de curve is nu zo stijl omhoog dat ik bijna achterover uit mijn achtbaankarretje val. Gelukkig had ik m'n beugel goed vastgezet.

• A87
  • Niet online

A87

Curve coin

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Weakhand schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 18:39:
Ok ik ga toch overdreven shillen: de curve is nu zo stijl omhoog dat ik bijna achterover uit mijn achtbaankarretje val. Gelukkig had ik m'n beugel goed vastgezet.
Vikkytoken?

• Weakhand
Ethereum Scammic ehhh Classic... :+

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:38
Zijn er veel tweakers die Crypto's op een ledger hebben staan? Ik ben van plan om wat van een Exchange te halen. Of is er een betere alternatief?

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Thaam schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 20:12:
Zijn er veel tweakers die Crypto's op een ledger hebben staan? Ik ben van plan om wat van een Exchange te halen. Of is er een betere alternatief?
Ja is me XRP schatkist :) En heb er ook BTC en ETH op staan. Heel weinig maar gewoon om te HODLen.

• Klaas25
XRP wordt King. Flink wat miljoentjes in enkele seconde voor een paar dubbies versturen :) Tipt niemand aan.

https://dailyhodl.com/201...-3-seconds-cost-30-cents/

• Klaas25
BitConnectttttttttttttttttttttttttttttttttttttt is mooning.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Slowchat is niet meer wat het was.. mag van mij wel weer overgaan naar een serieuzer topic, elke keer die herhalingen begingen nu wel te vervellen

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Bitcoin is doodsaai ook momenteel. En het weer is nu ook niet bepaald productief :+

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Slux schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 20:24:
Slowchat is niet meer wat het was.. mag van mij wel weer overgaan naar een serieuzer topic, elke keer die herhalingen begingen nu wel te vervellen
Ben je er ook achter? ;)

We hebben een ‘serieuzer’ topic maar daar komt niemand meer.. Het nivo is idd net als de cryptomarkt.. Omhoog en flink omlaag.. Het is een kunst om daar mee om te kunnen gaan maar eenmaal eigen dan is het best uit te houden :Y

Maar alle gekheid op een stokje.. Het is af en toe zwaar idd met bovenstaande XRP shiller die niet eens in staat is drie berichten in één post te gieten :F

• A87
  • Niet online

A87

Klaas25 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 20:20:
BitConnectttttttttttttttttttttttttttttttttttttt is mooning.
Net zo duur als ark D: https://coinmarketcap.com/currencies/bitconnect/

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het wordt tijd dat de 6900 er aan gaat. Geen idee hoe vaak ie daar nu al gebounced is, maar voorbij de 7k komen we toch niet. Iedere keer een paar tientjes omhoog schiet niet op.

Om nog maar wat info toe te voegen tegenover het kansloze geshill. Denk de we de komende tijd dit te zien krijgen: https://www.tradingview.c...-or-pessimist-Be-realist/

Ben het alleen niet eens met zijn lijn, maar wel met waar we naar toe gaan en hoeveel tijd dat gaat kosten.

• A87
  • Niet online

A87

Als alles omlaag gaat moet ik weer extra geld uitgeven behhh. Alles moet moonen zodat ik geen geld hoef te spenderen aan gemiste kansen.

[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 06-08-2018 20:32 ]

• Klaas25
D-Ed schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 20:28:
[...]

Maar alle gekheid op een stokje.. Het is af en toe zwaar idd met bovenstaande XRP shiller die niet eens in staat is drie berichten in één post te gieten :F
Ik zag het ja. Excuus. |:( Was niet expres.

• Slux
  • Niet online
D-Ed schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 20:28:
[...]

Ben je er ook achter? ;)

We hebben een ‘serieuzer’ topic maar daar komt niemand meer.. Het nivo is idd net als de cryptomarkt.. Omhoog en flink omlaag.. Het is een kunst om daar mee om te kunnen gaan maar eenmaal eigen dan is het best uit te houden :Y

Tja heb het al een tijde die ups en downs, ook in het echte leven :+

Vind het erg jammer dat er geen inhoudelijk discussies meer zijn en die andere topics dood zijn al ging het over zelfs over TA's leest beter weg dan die onzin van nu.
Andere internationale forums volg ik nog wel zoals bitcointalk e.d. maar NL sites mis ik een beetje.
IEX is er nog maar dat is ook niet alles, zit ik vaak met de reguliere aandeeltjes maar groot haantjes gehalte daar.

Vroeger was toch echt alles beter zelfs de raider smaakte beter dan de Twix van tegenwoordig :X

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:26
A87 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 20:32:
Als alles omlaag gaat moet ik weer extra geld uitgeven behhh. Alles moet moonen zodat ik geen geld hoef te spenderen aan gemiste kansen.
Om te middelen? Mss verkopen en lager terugkopen?

• D-Ed
  • Niet online
Slux schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 20:41:
[...]

Tja heb het al een tijde die ups en downs, ook in het echte leven :+

Vind het erg jammer dat er geen inhoudelijk discussies meer zijn en die andere topics dood zijn al ging het over zelfs over TA's leest beter weg dan die onzin van nu.
Andere internationale forums volg ik nog wel zoals bitcointalk e.d. maar NL sites mis ik een beetje.
IEX is er nog maar dat is ook niet alles, zit ik vaak met de reguliere aandeeltjes maar groot haantjes gehalte daar.

Vroeger was toch echt alles beter zelfs de raider smaakte beter dan de Twix van tegenwoordig :X
Yep, en vergeet vooral de Smiths chips niet!

Zelf zit ook ook op Discord (voor IOTA) en lees mee op Reddit voor algemeen cryptonieuws maar meng me daar niet..

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-01 10:17

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Slux schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 20:24:
Ik zou graag participeren in een wat serieuzere discussie. Op het moment dat een serieuze vraag wordt gesteld komt er hier zelden een inhoudelijke discussie op gang.

Dan houden we dit topic voor slap geouwehoer (ook leuk overigens) en nieuwsberichten.

• A87
  • Niet online

A87

Sahara schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 21:09:
[...]

Om te middelen? Mss verkopen en lager terugkopen?
Ik geloof dat dit de bodem is.

• D-Ed
  • Niet online
:Y Leuke aankoop geweest, zat paar dagen geleden nog te twijfelen om wat XRP in te ruilen voor HOT.. Had me zomaar flinke gainzzzz kunnen opleveren maar goed, toch blij met m'n huidige voorraadje ;)

• A87
  • Niet online

A87

TuutjDrie schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 21:30:
[...]

Dan houden we slap geouwehoer (ook leuk overigens) en nieuwsberichten.
YouTube: Nicolas Cage's hair in "Con air"

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
PilatuS schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 20:31:
Het wordt tijd dat de 6900 er aan gaat. Geen idee hoe vaak ie daar nu al gebounced is, maar voorbij de 7k komen we toch niet. Iedere keer een paar tientjes omhoog schiet niet op.

Om nog maar wat info toe te voegen tegenover het kansloze geshill. Denk de we de komende tijd dit te zien krijgen: https://www.tradingview.c...-or-pessimist-Be-realist/

Ben het alleen niet eens met zijn lijn, maar wel met waar we naar toe gaan en hoeveel tijd dat gaat kosten.
En dan ergens in december of januari de 3/4k? Kan ik eindelijk een hele bitcoin bemachtigen.

Rookworst zonder r is ook worst.

• PilatuS
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 22:54:
[...]

En dan ergens in december of januari de 3/4k? Kan ik eindelijk een hele bitcoin bemachtigen.
Geen idee of we daar gaan komen. Goede kans dat we nog flink omlaag gaan en naar de 5.2k ofzo gaan. Vanuit daar is een nieuwe run naar een ATH mogelijk. Zo niet krijgen we weer een flinke bounce en dan gaat het lager dan rond de 5k. Het zal waarschijnlijk niet vanaf nu naar de 3 of 4k gaan. Als we daar gaan komen zal er weer een flinke bounce zijn waaruit het omhoog kan gaan of naar een nieuwe low.

De grafiek zegt opzich genoeg. Nu omlaag naar een nieuwe low. Vanuit daar een bounce waarbij het de vraag is of we verder kunnen stijgen of weer omlaag gaan naar nog een low. Net zoals we nu een flinke bounce achter de rug hebben vanuit de 5800, maar waar we niet verder dan 8500 konden komen. Als we een low gaan maken is het bij die bounce de vraag of verder omhoog mogelijk is of dat het bij een bounce blijft en de boel alsnog naar een lagere low gaat.

Verder blijft alles nog mogelijk hoor. Zelfs niet lager gaan vanuit hier dan 6800 en de weg omhoog vinden kan gebeuren. Die grafiek geeft puur aan wat we al gezien hebben en laat zien wat er gebeurt als het verder zo gaat.

• A87
  • Niet online

A87

ARK gaat HARD forken

''After initial testing and review of the compatibility between the two ARK Core versions, the ARK development team determined that it would take too much time and effort in order to make the versions backwards compatible. As such, the ARK Core V2 upgrade will create a hard fork of the network. It’s important to note that the effort and time spent to determine this was, in the team’s opinion, worth it- if successful, it would have offered some extra convenience for the transition.''

(BRON HIER)
https://blog.ark.io/hard-...-means-to-you-eda74b5f5cf

• PilatuS
  • Niet online
De 6800 wordt waarschijnlijk bepalend voor de komende tijd. Als we daar boven kunnen blijven is er nog een kans dat de val van 8500 tot nu een correctie is op de stijging. Gaan we voor meer dan 24 uur onder de 6800 ziet het er slecht uit. We moeten dan eigenlijk wel flink lager gaan.

• Bartvandelaar
Volume is ook wat laag. Ik denk dat we er onder door duiken binnen 24 uur.

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 23:06:
[...]

Heel verhaal over high en low
Dus eigenlijk kan het alle kanten op?
Hoger of lager of eerst lager en dan hoger en daarna misschien een ATL of een ATH als het meezit.
Of eerst een paar maanden sideways en dan hoger als het niet lager gaat. :+

http://www.avfoto.nl

• Bartvandelaar
Die ATH kunnen we denk wel op ons buik schrijven verlopig. Denk ik tenminste.

• PilatuS
  • Niet online
Arrien schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 23:44:
[...]

Dus eigenlijk kan het alle kanten op?
Hoger of lager of eerst lager en dan hoger en daarna misschien een ATL of een ATH als het meezit.
Of eerst een paar maanden sideways en dan hoger als het niet lager gaat. :+
Als je de mogelijkheden niet ziet van wat ik zeg ben je echt enorm stom bezig als je in crypto zit.

Wat er het komende jaar gaat gebeuren weet niemand en dat boeit ook niets. Stel het zakt naar 5.2k en begint te stijgen. Lekker belangrijk of we een ATH doen of niet. Koop rond dat bedrag in en kijk of het verder omhoog wil niet of. Zo niet, prima, makkelijk 800 dollar per BTC gepakt. Zakt het in en gaan we voor een nieuwe low ? Mooi, meer BTC voor wanneer het weer omhoog gaat.

Je kan dom inkopen en niet nadenken en holden vanaf 20% winst tot 80% verlies. Of je verstand gebruiken en gebruik maken van wat waarschijnlijk is en waar support en resistance ligt om geld te verdienen. Aan je reactie te zien hoor jij bij de eerste groep.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
LTC wordt doorgespoeld...

• PilatuS
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 23:47:
Die ATH kunnen we denk wel op ons buik schrijven verlopig. Denk ik tenminste.
Die is zeker heel ver weg. Toch is er nog een kleine kans dat we niet een nieuwe bodem van het jaar gaan vinden. Ik probeer altijd zoveel mogelijk de mogelijkheden op redelijk korte termijn te zien, dus weken en hooguit maanden, en daar naar de handelen :)
Welke munt niet :P

• alive
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-01 16:02
Ach de hele markt wordt gemanipuleerd met maar 1 doel... Als die McAfee nou gewoon zijn piemel opeet dan kunnen we eindelijk omhoog ;-p

• ggj87
Allemaal, maar LTC zakt door elke support heen. BTC houdt zich nog een béétje staande.

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 23:59:
Allemaal, maar LTC zakt door elke support heen. BTC houdt zich nog een béétje staande.
Het blijft toch BTC die bepaald of LTC of een andere munt de support vasthoud of niet. LTC gaat niet 5% omhog als BTC met 5% zakt. Misschien gaat LTC met 1% omlaag of met 3%, maar omhoog gebeurt eigenlijk niet. Voor wat de alts doen is het altijd verstandig om naar BTC te kijken, wat de support levels van LTC ook zijn.

• A87
  • Niet online

A87

Elke keer in een TA ''support'' ramt een whale de koers gewoon in een oogblink omlaag buiten de kaders (zelfs buiten Fibonacci). De 1 en 3 maand lijkt helemaal nergens op nu geen pijl op te trekken
Technical Analysis totaal vernietigt. Ik geloof er niet in. En die pyramide van eind 2017 tm nu is ook zo random als wat. Dit dus _ /\
Bitcoin kan naar 50K in 2 maanden of naar 3000-5000 in 2 maanden. Enige wat je nodig hebt zijn een paar Whales die het met elkaar eens zijn op een rijtje......

[ Voor 84% gewijzigd door A87 op 07-08-2018 00:14 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Ach komt wel weer goed.. ooit en anders maar niet. Zijn belangrijkere dingen in het leven he :(:)

Zero.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
@Tominatie zeg er toch eens wat van man...

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 00:07:
En die pyramide van eind 2017 tm nu is ook zo random als wat.
Dus wat hier te zien is, is voor jou compleet random ?: https://www.tradingview.c...-or-pessimist-Be-realist/

Niemand weet wat de koers over 3 maanden of 1 jaar gaat doen, maar ieder hulpmiddel is voor mij nuttig. Support en resistance klopt keer op keer weer of we er nou door heen zakken of niet. Je geld in crypto stoppen zonder hier naar te kijken en te overwegen wat verstandig is, is voor mij gokken.

• A87
  • Niet online

A87

3 bodems random omhoog en omlaag ja. gebaseerd op niets, niet eens op ''crypto highlights''nieuws.

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 07-08-2018 00:16 ]

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 00:16:
[...]

3 bodems random omhoog en omlaag ja. gebaseerd op niets, niet eens op nieuws.
Prima :) Succes verder :P

• A87
  • Niet online

A87

Officieel is de kans klein dat er nog gezakt wordt na 2 bodems, laat staan 3. Dus totaal random wat er gaat gebeuren (vanaf dit moment).

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 07-08-2018 00:18 ]

• ggj87
PilatuS schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 00:14:
[...]

Dus wat hier te zien is, is voor jou compleet random ?: https://www.tradingview.c...-or-pessimist-Be-realist/

Niemand weet wat de koers over 3 maanden of 1 jaar gaat doen, maar ieder hulpmiddel is voor mij nuttig. Support en resistance klopt keer op keer weer of we er nou door heen zakken of niet. Je geld in crypto stoppen zonder hier naar te kijken en te overwegen wat verstandig is, is voor mij gokken.
Interessant kaartje. Ik zat net nog te denken dat de eerste bump in februari naar 11500 was. Daarna naar 9900 en nu 8500. Dat is steeds 1500 lager en dat kaartje voorspelt een volgende bump naar 7000, wederom 1500 lager.

• ggj87
A87 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 00:17:
Officieel is de kans klein dat er nog gezakt wordt na 2 bodems, laat staan 3. Dus totaal random wat er gaat gebeuren.
Volgens Alessio Rastani juist wel. Hij zei laatst dat als BTC nogmaals naar 6000 gaat de kans groot is dat hij er flink doorheen zakt,

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 00:19:
[...]

Volgens Alessio Rastani juist wel. Hij zei laatst dat als BTC nogmaals naar 6000 gaat de kans groot is dat hij er flink doorheen zakt,
Je krijgt 1e, 2e en 3e kansen, geen 4e kansen. Zakt ie nu door gaan we een een nieuwe dikke low maken. 2014 was precies hetzelfde aan de gang als nu en toen kwam die 4e low ook.
A87 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 00:17:
Officieel is de kans klein dat er nog gezakt wordt na 2 bodems, laat staan 3. Dus totaal random wat er gaat gebeuren (vanaf dit moment).
Hoe kom je bij het woord: Officieel, als alle TA BS is ? Los van dat hebben we al 3 bodems gehad, geen 2 :P

[ Voor 29% gewijzigd door PilatuS op 07-08-2018 00:46 ]

• Greymore1
Goed nieuws voor TRX holders https://twitter.com/justinsuntron/status/1026658428683341824 .. Toch komt dit mij bekend voor.. was er niet al eens een andere coin waar je mee kon betalen? 8)7

• Bartvandelaar
Geniale reactie er onder ook

I was just doing my reasearch for crypto investment, honey.”

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:32
alles zakt de temperatuur stijgt :O

• hjvg
  • Laatst online: 10:40
bie100 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:43:
ik zie het afgelopen uur toch echt een lichte stijging in zowel tempratuur als in coins

• ggj87
bie100 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:43:
BTC ook :D 10k m00n lamboooo *O*

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11-2025
Een groot short feest :)

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• bie100
hjvg schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:09:
[...]

ik zie het afgelopen uur toch echt een lichte stijging in zowel tempratuur als in coins
idd maar dan nog het moet nog heel wat stijgen :+

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

Is TA uberhaupt wel bruikbaar als een markt zo vatbaar is voor manipulatie door het ontbreken van regulatie? Ik vraag mij dit al veel langer af, maar kennelijk maakt dit niet uit?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Slux
  • Niet online
hmr schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:30:
Is TA uberhaupt wel bruikbaar als een markt zo vatbaar is voor manipulatie door het ontbreken van regulatie? Ik vraag mij dit al veel langer af, maar kennelijk maakt dit niet uit?
Soms wel maar meestal niet.

• Weakhand
Ik zie TA als een gok, maar wel een educated guess.
Het lijk mij voor een groot deel wel een selffulfilling prophecy, en ondanks je hier je vraagtekens bij kunt zetten, is het daarmee alsnog iets om rekening mee te houden.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:29
Slux schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:32:
[...]

Soms wel maar meestal niet.
Dat denk ik ook. In traditionele markten is TA ook niet heilig omdat er altijd onvoorziene factoren de koersen kunnen omgooien.
In Crypto is dit flink wat sterker met manipulatie, whales en angstige meutes maar ook hier kan TA je best wat mogelijkheden laten zien over koers en eventuele keuzes.

Ik lul ook zomaar wat

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Weakhand schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:46:
Ik zie TA als een gok, maar wel een educated guess.
Het lijk mij voor een groot deel wel een selffulfilling prophecy, en ondanks je hier je vraagtekens bij kunt zetten, is het daarmee alsnog iets om rekening mee te houden.
Ben ik het wel mee eens. Wat het alleen nog lastiger maakt is de variatie in TA’ die lijkt toe te nemen als de patronen in het koersverloop minder uitgesproken zijn. Dan kies je denk ik toch snel voor de analyse die je het meest zint
edit: en gezien het dominerende thema TA op dit slowchat topic is het denk ik wel iets om op zijn minst rekening mee te houden...

Ethereum Classic gaat goed trouwens! Je geduld wordt beloond :) mooi dat Robinhood Exchange gister al etc heeft gelist om Coinbase een hak te zetten. Heeft misschien nog een extra zetje gegeven.
Ben wel benieuwd wat de vele gebruikers van Coinbase gaan doen die weer toegang hebben gekregen tot hun ETC ontstaan uit de Ethereum fork destijds.

[ Voor 6% gewijzigd door Beaulion op 07-08-2018 10:02 ]

• Greymore1
Nog mensen met WPR?!?! die staat nu +54% zie hem al dalen

• niels0123456
  • Laatst online: 27-01-2023
Greymore1 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:11:
Nog mensen met WPR?!?! die staat nu +54% zie hem al dalen
ik heb er een zeeeeeer klein plukje van, houd hem ook totaal niet in de gaten. Weet iemand het nieuws waarom deze zo omhoog schiet?

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Als je wat meer wilt weten over Bitcoin en blockchain (geschiedenis, werking) op een gestructureerde manier: Ik ben een gratis "cursus" aan het volgen op edX.org B). Er zitten veel filmpjes bij zodat je het gewoon kan absorberen als een spons en je hoeft niet perse alles te bekijken of de opdrachten doen. Niet iedere spreker is even makkelijk te volgen, maar gelukkig zit overal ondertiteling bij.

[ Voor 3% gewijzigd door Beaulion op 07-08-2018 10:18 ]

• Weakhand
Beaulion schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:58:
[...]

Ben ik het wel mee eens. Wat het alleen nog lastiger maakt is de variatie in TA’ die lijkt toe te nemen als de patronen in het koersverloop minder uitgesproken zijn. Dan kies je denk ik toch snel voor de analyse die je het meest zint
edit: en gezien het dominerende thema TA op dit slowchat topic is het denk ik wel iets om op zijn minst rekening mee te houden...

Ethereum Classic gaat goed trouwens! Je geduld wordt beloond :) mooi dat Robinhood Exchange gister al etc heeft gelist om Coinbase een hak te zetten. Heeft misschien nog een extra zetje gegeven.
Ben wel benieuwd wat de vele gebruikers van Coinbase gaan doen die weer toegang hebben gekregen tot hun ETC ontstaan uit de Ethereum fork destijds.
Ik heb zelf nog te weinig inhoudelijke kennis over TA, ben wel van plan me er wat intensiever in te gaan verdiepen, al is het maar om mijn algehele kennis breder te krijgen. Het voornaamste belang zit 'em uiteindelijk denk ik toch in het herkennen van onderliggende waarde en het op waarde kunnen schatten van nieuws (i.c.m. een groter gevoel voor marktdynamiek).

Ethereum Classic gaat inderdaad lekker, kon ook bijna niet uitblijven dit. Al denk ik niet dat we soortgelijke stijgingen als bij BCH gaan zien ten tijde van de Coinbase listing. Maar het mag natuurlijk wel. :*)

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
mensen nog winst gepakt op OST? even 180% up op binance

• TomTorquay
PilatuS schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 23:29:
De 6800 wordt waarschijnlijk bepalend voor de komende tijd. Als we daar boven kunnen blijven is er nog een kans dat de val van 8500 tot nu een correctie is op de stijging. Gaan we voor meer dan 24 uur onder de 6800 ziet het er slecht uit. We moeten dan eigenlijk wel flink lager gaan.
Ben ik het niet mee eens. Zeg nooit nooit natuurlijk, maar het niveau dat moest houden is m.i. $7200-7400. Enfin, we gaan het zien. TA is geen exacte wetenschap. En dat maakt het voor sommigen meteen waardeloos, wat ook een brug te ver is...

• BTC100K2021

BTC100K2021

De Wantrain gaat vertrekken (:P), net eindelijk door de 1700 sats gebroken.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:07
TuutjDrie schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:18:
De Wantrain gaat vertrekken (:P), net eindelijk door de 1700 sats gebroken.
Nog verstandig om in WAN te stappen?

• BTC100K2021

BTC100K2021

mprkooij schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:59:
[...]

Nog verstandig om in WAN te stappen?
Pak de 1D-candles erbij en oordeel zelf.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
TuutjDrie schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:07:
[...]

Pak de 1D-candles erbij en oordeel zelf.
In het verleden behaalde candles bieden geen garantie voor de toekomst.

Zero.

• Midacmm
  • Laatst online: 07-01 17:50
Ik kreeg deze newsletter van ICON (ICX). Doe er je voordeel mee.
Greetings from the ICON Team,

Thank you for your continued support for the ICON project. We have some exciting news to share with our contributor community.

I. theloop rebrands to ICONLOOP

theloop, ICON Foundation’s main technology partner, has agreed to rebrand itself to ICONLOOP. The change will take place immediately, but will be fully reflected on the website and other marketing materials in near future.

This change demonstrates a strong and long-term commitment to the ICON project by our technology partner. In addition, the new brand is expected to unify and improve ICON’s brand positioning in Korea and the global market.

“The rebranding makes a lot of sense as we are now finally ready to push the ICON project here in Korea,” said JH Kim, CEO of ICONLOOP. “Our team is fully committed to contributing to the ICON project and servicing the ICON Foundation.”

II. $5 Million ICX Repurchase Program

The ICON Foundation council members have unanimously approved its first ICX repurchase program. The new ICX repurchase program authorizes the foundation to repurchase up to $5 million of currently circulating ICX.

ICON is a leading public blockchain project in a rapidly growing blockchain industry. Although the project is still in its infancy, we want to stay committed to creating token holder value over the long term. Moving forward, we see even greater potential for ICON as we continue to unlock new markets, partnerships, and products.

“ICX repurchase program is a great way to give back to our community as well as reinforce confidence in our own project,” said Min Kim, a ICON Foundation Council Member. “In these times of uncertainty, we want to make it clear that our interests are fully aligned with our community for the long term.”

Repurchases under the foundation’s program will be made in open market or privately negotiated transactions subject to market conditions, applicable legal requirements, and other relevant factors.

III. Open Source Release Schedule

Beginning this week, and for the next two months, we are sequentially releasing source codes and documents to our GitHub.

There will be several releases. The most important updates will provide DAPP projects the ability to run a full-scale token sale with ICX and develop basic smart contracts. In addition, we will provide smart contract versioning capabilities, a special feature that differentiates our service from others.

Scheduled releases for the next two months:

[Wallet]

ICONex Desktop :Desktop wallet for Chrome browser plugin

Feature

- ICON Wallet creation, import/export, deletion
- ICX transfer
- ETH Wallet creation, import/export, deletion
- ETH transfer
- ETH ICX Token exchange with ICON ICX
- ICX transfer linked with third party Web Applications
- Support for Ledger Nano S

Notes

- Allows third parties to develop various ICON wallets for desktops
- Smart contract call function added
- Supports smart contract features for Web Applications

ICONex Android: Wallet app for Android

Feature

- ICON Wallet creation, Import/Export, Deletion
- ICX transfer
- ETH Wallet creation, Import/Export, Deletion
- ETH transfer

Notes

- Allows third parties to develop various ICON wallets for Android
- Supports smart contract features for Android apps

ICONex iOS: Wallet app for iOS

Feature

- ICON Wallet creation, Import/Export, Deletion
- ICX transfer
- ETH Wallet creation, Import/Export, Deletion
- ETH transfer

Notes

- Allows third parties to develop various ICON wallets for iOS
- Supports smart contract features for iOS apps

Nano S Integration: ICONex Desktop and Ledger Nano S HW wallet support module

Feature

- BOLOS Application
- JS Library for the application

Notes

- Tokens will be supported in the near future

[SDK]

Java SDK V3: Java-based SDK that works with ICON network

Feature

- ICON block/tx browsing
- ICX transfer
- SCORE execution

Notes

- Available to create applications that connect to ICON in a Java-based environment
- Supports SCORE execution as well as ICX transfer
- Connects with ICON network by only using SDK, instead of implementing JSON-RPC specification directly

Python CLI: Python-based CLI tool that works with ICON network

Feature

- Wallet creation and management
- ICON block/tx browsing
- ICX transfer

Notes

- Supports CLI-based wallet creation and ICX transfer processing
- Supports CLI-based wallet balance browsing
- Available to add various CLI-based utility functions

Python SDK V2: Python-based SDK that works with ICON network

Feature

- ICON block/tx browsing
- ICX transfer

Notes

- Available to create applications that connect to ICON in a Python-based environment
- Connects with ICON network by only using SDK, instead of implementing JSON-RPC specification directly

Python SDK V3: Python-based SDK that works with ICON network

Feature

- ICON block/tx browsing
- ICX transfer
- SCORE execution

Notes

- Available to create applications that connect to ICON in a Python-based environment
- Supports SCORE execution as well as ICX transfer

[Service]

T-Bears: Python-based SCORE Development and Emulation Tool

Feature

- SCORE download and execution emulation
- ICX transfer emulation
- Step emulation
- SCORE deployment and execution linked with ICON network
- ICX transfer linked with ICON network
- Compatible network connection with ICON mainnet and private ICON

Notes

- SCORE development/debugging available without actual blockchain network deployment for DApp development
- SCORE deployment available on mainnet and various ICON compatible networks
- Lint and validator features will be added in the near future

[ICON Core]

ICON Service: Module supporting ICON main functions, linked with blockchain core

Feature

- Linked with loopchain
- SCORE download and execution
- ICX transfer processing
- Step processing

Notes

- ICON main functions (including Tx propagation/validation, blockchain consensus) available
- IISS(scoring system for incentives) and governance will be supported in the near future

loopchain: Blockchain engine that supports LFT-based consensus

Feature

- Supports LFT-based consensus algorithm
- Tx prevalidate, validate, voting, commit
- Linked with ICON Service

Notes

- BTP(Blockchain Transfer Protocol) will be supported in the near future

Citizen Node: Full node that does not participate in consensus but supports all functions

Feature

- loopchain + ICON Service w/o consensus

Notes

- Provides separate instructions for Citizen node configuration, deployment, and operation

[Others]

IIP/IRC: standard protocol and token standard of the ICON network

AWS Marketplace registration: Infrastructure for SCORE development

Yellow Paper on fee system

Yellow Paper on IISS

Yellow Paper on ICON governance

Once again, we thank you all for your interest and support for ICON.

Thank you,

Hyperconnect the World
ICON Team
Ik heb hem even in een quote gezet want dit is echt te lang en maakt het topic minder leesbaar. Ik vraag me ook wel een beetje af wat dit in het slowchattopic doet en hoe iemand hier zijn voordeel mee kan gaan doen, maar goed.

[ Voor 1% gewijzigd door Grotman op 07-08-2018 13:45 ]

• cursquidHome
  • Laatst online: 13-06-2022
D-Ed schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 22:23:
[...]

:Y Leuke aankoop geweest, zat paar dagen geleden nog te twijfelen om wat XRP in te ruilen voor HOT.. Had me zomaar flinke gainzzzz kunnen opleveren maar goed, toch blij met m'n huidige voorraadje ;)
Ja en nu de winst pakken of wachten tot de echte moon |:( .....twijfel

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:51
cursquidHome schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:49:
[...]

Ja en nu de winst pakken of wachten tot de echte moon |:( .....twijfel
Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden. Pak je winst! En de echte moon? Ik verwacht niet dat we nieuwe ath gaan zien.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Midacmm schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:40:
:O :O :O :O :O :O :O
Volgende keer de samenvatting in eigen woorden met highlighten van keypoints graag....

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
D-Ed schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 07:15:
Ik lig echt als onze pup met m'n pootjes omhoog dit allemaal aan te kijken en zie IOTA in een half uur weer een duppie erbij pompen... 8)7

Eigenlijk moet ik nu verkopen en op ,84 weer inkopen maar ik DURF gewoon niet :F

Edit: Herstel, 16 cent *O*
Je wist het hé... ,799417 op dit moment :(:) 't komt vast goed. Ik DURF zelf ook niet te verkopen (om te vermeerderen) hoor, 't blijft een duivelsdilemma.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Weakhand
BAT heb ik hier al eens eerder gepredikt, dat is een stille genieter. Ik gebruik de Bravebrowser al een tijdje, eigenlijk exclusief voor cryptogerelateerde zaken of voor searches die ik buiten Googles algoritmes wil houden; ik gebruik dan Brave i.c.m. Duckduckgo.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025

Wat voor voordeel precies?

• bie100
wehave schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:28:
[...]

Wat voor voordeel precies?
dat vraag ik me ook af :+

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-01 18:42

blablabla

Thank you,
ICON Team
In het vervolg in een quote oid svp :F

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-01 18:42
Je hoort het hier als eerste: mini moon.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:38
Micro moon...

• Ryan1981
  • Laatst online: 05-01 21:20

Ryan1981

Je ne sais pas

O jee

Daar gaan we weer . . .

• D-Ed
  • Niet online
Chris.nl schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:09:
[...]

Je wist het hé... ,799417 op dit moment :(:) 't komt vast goed. Ik DURF zelf ook niet te verkopen (om te vermeerderen) hoor, 't blijft een duivelsdilemma.
Weten niet maar een kleine voorspelling durf ik tegenwoordig wel te maken.. Nu nog ernaar handelen en ik hoor er echt bij :Y

• TomTorquay
Nanomoon?

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

• gise
  • Niet online
outlandos schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:33:
Je hoort het hier als eerste: mini moon.
BTC up, je hoort het hier als eerste ;)

Mijn analyse voor short-term:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Em4onGV.png

Drie scenario's:
1-Retest van 5, reject, down
2-Break van 5, retest 5, up
3-Break van 5, retest 6, up

[ Voor 34% gewijzigd door gise op 07-08-2018 14:15 ]

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-01 20:49
Mini correctie. lol

• TomTorquay

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

gise schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:55:
[...]

BTC up, je hoort het hier als eerste ;)

Mijn analyse voor short-term:

[afbeelding]

Drie scenario's:
1-Retest van 5, reject, down
2-Break van 5, retest 5, up
3-Break van 5, retest 6, up
Dit is mijn analyse:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/41ltoDm.png

Down, down down down :P

• gise
  • Niet online
Om te zeggen dat iets omlaag gaat omdat het down-trending is, is mij wat te simpel ;)
edit: dat is hoe mensen geld verliezen, die kopen BTC op 16k omdat het "omhoog gaat"

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VjwDeNa.png

Hier wat minder cluthered. morgen/overmorgen kijken hoe het verlopen is haha

[ Voor 20% gewijzigd door gise op 07-08-2018 15:02 ]

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:56:
[...]

Ben ik het niet mee eens. Zeg nooit nooit natuurlijk, maar het niveau dat moest houden is m.i. $7200-7400. Enfin, we gaan het zien. TA is geen exacte wetenschap. En dat maakt het voor sommigen meteen waardeloos, wat ook een brug te ver is...
Waarom ik denk dat 6800 nog een belangrijk level is komt hier door: YouTube: How Bitcoin's "Crystal Ball" Warned Us A Month Ago

Vind dat hij daar toch wel een goed punt heeft met onder andere de candle in het weekend die ons enorm veel lager heeft gebracht.

• gise
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:11:
[...]

Waarom ik denk dat 6800 nog een belangrijk level is komt hier door: YouTube: How Bitcoin's "Crystal Ball" Warned Us A Month Ago

Vind dat hij daar toch wel een goed punt heeft met onder andere de candle in het weekend die ons enorm veel lager heeft gebracht.
Heb even gekeken naar je video, altijd mooi als mensen het hebben over hun magic indicators, terwijl deze meestal gebaseerd zijn op bestaande formules.
Formule waarop zijn time-cluster indicator is gebaseerd is hoogst waarschijnlijk Gann. als je hier meer over wilt weten dan kan je het boek lezen: Breakthrough Strategies for Predicting Any Market (2nd Edition) by Jeff Greenblatt

• ggj87
PilatuS schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:11:
[...]

6800 is Fib level 61.8 ;)

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
en dan sta je voor lul met je apple watch die netjes bitcoin en XRP waarden aangeeft zonder er maanden iets mee te kunnen doen... :'(

• D-Ed
  • Niet online
Lets go TA mannen *O*
Pagina: 1 ... 213 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!