[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 194 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.164.731 views

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
@Schuey doe je mee met de worker AirDrop van RLC? Dan kan je de “gratis” RLC die je ontvangt nog holden voor de leuk.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Svennie schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 07:27:
[...]

nog niet zo extreem als HTML coin maar P&D lijkt me inderdaad
Ja en nee...
Chris.nl schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 12:44:
IOST is gisteren een soort van airdrop refferal actie gestart. Daardoor in 24u dik 10.000 reddit subsribers erbij, terwijl het aantal holders vooralsnog nagenoeg gelijk is gebleven.

Wat ik zeggen wil: Ze draaien een goede reclamecampagne en winnen enorm aan naamsbekendheid, wellicht pakt dit extra positief uit wanneer de alts gaan stijgen.

Daarnaast zou ik overtuigd kunnen shillen over de technische achtergrond en (samenwerkings)projecten die ze hebben lopen, maar daar gaat het nu even niet om.
Inmiddels van 39k naar 41k holders (kan deels p&d zijn) en 18.000 nieuwe reddit subscribers sinds de 23e. Daarnaast dus een nieuwe listing op Upbit.

Hij staat nog ver van z'n ATH en heeft flinke potentie om tussen nu en Q3/Q4 zo'n +300% te doen. Zeker als eind Q4 mainnet uitkomt. Al deed ie tijdens de goede dagen tussen maart en mei maar zo'n 25% volume en +10% per dag, dus dit is redelijk abnormaal.

Ik durf m'n bag nog niet tijdelijk te verkopen om te gaan vermeerderen.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:27:
[...]
Hij staat nog ver van z'n ATH en heeft flinke potentie om tussen nu en Q3/Q4 zo'n +300% te doen. Zeker als eind Q4 mainnet uitkomt.
Zijn er ooit coins geweest waar dat mainnet marketing verhaaltje heeft gewerkt ? ik zou daar persoonlijk niet naar kijken.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Wassup met XLM?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Chris.nl
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:31:
[...]

Zijn er ooit coins geweest waar dat mainnet marketing verhaaltje heeft gewerkt ? ik zou daar persoonlijk niet naar kijken.
Tja, ik heb een tunnelvisie... Focus me 100% op IOST en zou dagelijks kunnen shillen over nieuwe samenwerkingen, dApps team, testnet, opening nieuwe vestigingen en Europa e.d. Hoewel ik er zelf dus gigantisch in geloof begrijp ik het best dat jij/jullie sceptisch zijn, dat ben ik ook over de shillcoins van anderen.

Maar goed, zoals @D-Ed gisteren al zei:
“1 trillion dollar market cap or nothing’ toch? Als ze dat lukt ben ik een tevreden man
Gaan we naar de maan dan is iedereen blij....

• Slux
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:36:
[...]

Tja, ik heb een tunnelvisie... Focus me 100% op IOST en zou dagelijks kunnen shillen over nieuwe samenwerkingen, dApps team, opening nieuwe vestigingen en Europa e.d. Hoewel ik er zelf dus gigantisch in geloof begrijp ik het best dat jij/jullie sceptisch zijn, dat ben ik ook over de shillcoins van anderen.

Maar goed, zoals @D-Ed gisteren al zei:

[...]

Gaan we naar de maan dan is iedereen blij....
Hebben we allemaal wel een beetje tunnelvisie als in eenmaal in een coin zit, en we geloven ook in de coins die we bezitten.
maar af en toe is het wel goed om ook de andere kant te zien ;)

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-01 20:31
Iemand ook nog maar een beetje vertrouwen in EOS?

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-01 08:15
Slux schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:31:
[...]

Waarom zou het niet werken als mainnet daadwerkelijk wat toevoegt? Als er tokens worden gelocked voor x tijd (welke vanaf de markt worden aangeschaft ) danwel worden verbruikt zal dit een positieve impuls geven op de roulerende tokens.

Het probleem is dat men een grote impact verwacht op het moment dat het mainnet daadwerkelijk wordt gelanceerd en heeft de gegeneerde hype welke hieruit voorkomt meer impact dan de live gang van het mainnet zelf.

GET gaat bijv. in de komende 2 maanden live en 60k aan tokens terug kopen van de markt, volgend jaar zal dat in ieder geval/minimaal 600k zijn en waarschijnlijk meer. Dat is 10% van de roulerende tokens. Dat moet wel effect hebben op de prijs, of zie jij dat anders? Ik vind het geen marketingsverhaal in ieder geval.

Wilde altijd al iets over computers weten

Verwijderd

XLM is bezig met mijn pensioen aan het genereren

• Slux
  • Niet online
SirDarkAngel schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:43:
[...]

Waarom zou het niet werken als mainnet daadwerkelijk wat toevoegt? Als er tokens worden gelocked voor x tijd (welke vanaf de markt worden aangeschaft ) danwel worden verbruikt zal dit een positieve impuls geven op de roulerende tokens.

Het probleem is dat men een grote impact verwacht op het moment dat het mainnet daadwerkelijk wordt gelanceerd en heeft de gegeneerde hype welke hieruit voorkomt meer impact dan de live gang van het mainnet zelf.

GET gaat bijv. in de komende 2 maanden live en 60k aan tokens terug kopen van de markt, volgend jaar zal dat in ieder geval/minimaal 600k zijn en waarschijnlijk meer. Dat is 10% van de roulerende tokens. Dat moet wel effect hebben op de prijs, of zie jij dat anders? Ik vind het geen marketingsverhaal in ieder geval.
Misschien voegt het wat toe, maar de markt reageert er niet op en we zitten hier tenslotte om geld te verdienen.

Ik vind zelf dat mainnet gedoe maar onzin, als ze het goed hadden gedaan was er ook geen mainnet nodig geweest want dat was die er al meteen met het opzetten.

Hoe willen bedrijven zoals een GET 10% van hun tokens terug kopen als er amper wat verdiend wordt op het moment ? met een 24 uurs volume van 7BTC gaat het imo niet veel uitmaken.

• SirDarkAngel
Slux schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:49:
[...]

Misschien voegt het wat toe, maar de markt reageert er niet op en we zitten hier tenslotte om geld te verdienen.

Ik vind zelf dat mainnet gedoe maar onzin, als ze het goed hadden gedaan was er ook geen mainnet nodig geweest want dat was die er al meteen met het opzetten.

Hoe willen bedrijven zoals een GET 10% van hun tokens terug kopen als er amper wat verdiend wordt op het moment ? met een 24 uurs volume van 7BTC gaat het imo niet veel uitmaken.
In het voorbeeld van GET is dit het geld wat artiesten/boekingsbureau (Jochem Meijer/Joep van het Hek etc.) betalen om tickets via het GET protocol te laten lopen. Het is 10% die voor meer dan een jaar uit de handel wordt gehaald en niet meer terug komt. De 7 BTC wordt vaak gegeneerd met hetzelfde geld (aan/verkoop)

(Testnet wordt vaak gebruikt i.v.m. snellere snelheden van de blocks waardoor men sneller kan ontwikkelen/opnieuw kan beginnen. Je kan immers niet opnieuw beginnen als je eenmaal met het mainnet aan de slag gaat)

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:04
Beaulion schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:24:
@Schuey doe je mee met de worker AirDrop van RLC? Dan kan je de “gratis” RLC die je ontvangt nog holden voor de leuk.
Over na gedacht, niet gedaan. Geen zin om er 'nog' een wallet bij te moeten maken. Gemiste kans, I know ;)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:45
Gisteren een deel van mijn xlm verkocht.. wanneer komt die correctie nou eens..

Zero.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 14:58
als ik de laatste week de prijs van HTML coin bekijk dan zie ik niet hoe dat natuurlijk kan zijn. Lijkt me een P&D, of kan zoiets ook normaal gedrag zijn? Elk uur dat ik mijn PF app ververste wisselde HTML tussen plek 2 en plek 8 zo'n beetje (gesorteerd op euro waarde)

PSN ID: Svennie-NL

• Slux
  • Niet online
SirDarkAngel schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:55:
[...]

In het voorbeeld van GET is dit het geld wat artiesten/boekingsbureau (Jochem Meijer/Joep van het Hek etc.) betalen om tickets via het GET protocol te laten lopen. Het is 10% die voor meer dan een jaar uit de handel wordt gehaald en niet meer terug komt. De 7 BTC wordt vaak gegeneerd met hetzelfde geld (aan/verkoop)

(Testnet wordt vaak gebruikt i.v.m. snellere snelheden van de blocks waardoor men sneller kan ontwikkelen/opnieuw kan beginnen. Je kan immers niet opnieuw beginnen als je eenmaal met het mainnet aan de slag gaat)
Ik zie het verdien model nog niet echt in GET maar dat ben ik, vind het wel een briljant idee alleen is de markt wel erg klein in NL op het moment IMO en om dan 10% terug te kunnen kopen ? zijn de fans van die artiesten allemaal wel hip genoeg om zo kaartjes te kopen ?

Leuk dus je maakt een testnet omdat het daar sneller gaat om vervolgens een mainnet uit te brengen waar het langzamer gaat :?
testnet of niet beetje blockcain zou daar toch geen last van moeten hebben lijkt mij, en ontwikkelen gaat altijd door, of als straks het mainnet uitkomt wordt het ontwikkeling ook gestopt omdat het op het mainnet zit, lijkt mij sterk.

• Chris.nl
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:49:
[...]
Bij mijn shillcoin hebben ze een private ICO gehad om miljoenen te verzamelen en mensen aan te nemen om vanuit hun visie het PoB mainnet te bouwen. Overdreven: Simpelweg met 2 devs op een zolderkamertje gaan zitten om als vrijwilligers een mainnet te bouwen, is niet de gebruikelijke werkwijze in cryptoland imo. Dit is geen copy-/paste project zoals sommige shitcoins, maar een uniek product.

En nu begin ik fantasievol te lullen, zal me weer ff koest houden.

Wel goeie 'discussie' @Slux ! Altijd verstandig om nuchter (proberen) te blijven denken d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door Chris.nl op 25-07-2018 11:30 ]

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:08
Iemand is beetje zwaar de lul met NEO zo net bij Binance op 3688 en iemand best wel blij LOL:

http://i.share.pho.to/1b4a100e_o.png

[ Voor 3% gewijzigd door Sahara op 25-07-2018 11:11 ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
VEN daalt al maanden. Nu lanceren ze een eigen blockchain, nieuwe munt, rebrand, etc., wilt nog niemand het hebben :') Nouja, het is nog maar net uit, misschien stijgt het wel weer.

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
ggj87 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:10:
VEN daalt al maanden. Nu lanceren ze een eigen blockchain, nieuwe munt, rebrand, etc., wilt nog niemand het hebben :') Nouja, het is nog maar net uit, misschien stijgt het wel weer.
twijfel twijfel... VET omzetten naar WAN of niet..

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
mister9 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:43:
Iemand ook nog maar een beetje vertrouwen in EOS?
Niet op korte en middellange termijn. Ze gaan het platform van scratch af aan opnieuw ontwikkelen dus een deuk in het imago. Lange termijn wel, omdat EOS heel veel geld gegenereerd heeft alvorens naar main net te gaan. Ze kunnen bijvoorbeeld partnerships kopen en devs aankopen. Wie weet doet dat wat positiefs met de prijs.

• SirDarkAngel
Slux schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:02:
[...]

Ik zie het verdien model nog niet echt in GET maar dat ben ik, vind het wel een briljant idee alleen is de markt wel erg klein in NL op het moment IMO en om dan 10% terug te kunnen kopen ? zijn de fans van die artiesten allemaal wel hip genoeg om zo kaartjes te kopen ?

Leuk dus je maakt een testnet omdat het daar sneller gaat om vervolgens een mainnet uit te brengen waar het langzamer gaat :?
testnet of niet beetje blockcain zou daar toch geen last van moeten hebben lijkt mij, en ontwikkelen gaat altijd door, of als straks het mainnet uitkomt wordt het ontwikkeling ook gestopt omdat het op het mainnet zit, lijkt mij sterk.
Het bedrijf achter GET gaat zelf niets terug kopen. Artiesten welke besluiten tickets aan te schaffen via GET moeten een bepaald bedrag aan GET kopen. (minimaal 60 dollarcent per ticket). Voor 2019 zijn er nu al 1 miljoen kaarten via GET verkocht en daar zit het verdien model in.

Fans hebben weinig keuze. Als een artiest besluit kaarten via GET te verkopen dan is dat de enige manier om een kaart te kopen. Hier hoeven ze helemaal niet hip voor te zijn. Zie https://sandbox.guts.tickets/events voor een demo waarbij je heel het proces als eindgebruiker kan doorlopen.

GET heeft gekozen om te beginnen in Nederland, hierdoor kunnen ze snel schakelen en de kinderziektes eruit halen. Snel zal internationale expansie volgen. Zo wordt er nu al gesproken met veel internationale artiesten. Zie de volgende blog mocht je verder wil lezen waarom ze voor deze aanpak kiezen: https://blog.guts.tickets...al-ambitions-f2e3b6b8a6bb

Over het testnet: Ontwikkelingen gaan altijd door, maar er worden stukken naar het mainnet gezet. Nieuwe functionaliteiten worden vervolgens op testnet gezet en getest. Na succesvolle testen naar mainnet verplaatst etc. Zo werken Ethereum en Bitcoin ook. Maar ook development buiten de Blockchain werkt op een gelijke manier.

• Slux
  • Niet online
SirDarkAngel schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:25:
[...]

Het bedrijf achter GET gaat zelf niets terug kopen. Artiesten welke besluiten tickets aan te schaffen via GET moeten een bepaald bedrag aan GET kopen. (minimaal 60 dollarcent per ticket). Voor 2019 zijn er nu al 1 miljoen kaarten via GET verkocht en daar zit het verdien model in.
Heb je een bron van die 1 miljoen tickets ?
Waarom zou een artiest zelf tickets gaan kopen ? maakt het hun echt uit dat er geen ticket fraude is ? gaat hun er toch alleen maar om dat ze zalen vol hebben met betalende klanten ?

[ Voor 16% gewijzigd door Slux op 25-07-2018 11:40 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
@Bever! Je had het gisteren over Zilliqa. Is dat een serieus muntje?

Wat ik er zo over heb opgezocht is ie leuk voor de handel.. Redelijk consequente ups and downs zo te zien. Als ie weer richting $0,067 zakt sla ik er een paar van in denk ik ;)

Toch wel leuk zo vakantie vieren, beetje op ontdekkingstocht naar nieuwe muntjes _/-\o_

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-01 15:59
Dear KuCoin Users:

In accordance with the VeChain’s requirements, KuCoin will upgrade VEN into VET in the coming days.

The upgrade schedule is as follows:

KuCoin will close the deposit and withdrawal services of VEN permanently at 16:00 (UTC+8), on July 27, 2018, to begin the upgrade process.
During the upgrade, please do not deposit VEN tokens to KuCoin, or your assets will fail to be deposited.
KuCoin will close trading of all VEN trading pairs at 16:00 (UTC+8), July 28, 2018.
To complete the upgrade, KuCoin will take snapshots of users’ VEN assets at 16:00 (UTC+8), July 28, 2018. After the snapshot, we will convert VEN into VET at a ratio of 1:100. (1 VEN = 100 VET).
After upgrading, we will open the transaction services of VET at 16:00 (UTC+8), July 31, 2018, and delist all the VEN trading pairs.
Once the MainNet becomes stable, KuCoin will release an announcement to notify users when deposit and withdrawal services of VET will open.

Thank you for your support!

The KuCoin Team
Kucoin gaat eindelijk ook switchen.

• ggj87
DeadKnight schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:37:
[...]

Kucoin gaat eindelijk ook switchen.
Waarom gaat die swap niet overal tegelijkertijd?

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
Nice,

Binance gaat Thor ondersteunen net zoals GAS bij NEO

https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360008868451

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Geweldig, verkoop je net 75% van je VET na het op 1.71 euro ingekocht te hebben. Schiet het een minuut later 5% omhoog met een achterlijk grote groene candle van 2.01 naar 2.06.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Malawolar schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:43:
Geweldig, verkoop je net 75% van je VET na het op 1.71 euro ingekocht te hebben. Schiet het een minuut later 5% omhoog met een achterlijk grote groene candle van 2.01 naar 2.06.
Ja jonge, dat moet je altijd even afwachten. Het is kut, maar je kan net zo goed een andere super lage coin kopen mocht je je handen niet meer willen branden.

En hij kan net zo goed zo weer dalen.

[ Voor 4% gewijzigd door Greymore1 op 25-07-2018 11:45 ]

• SirDarkAngel
Slux schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:34:
[...]

Heb je een bron van die 1 miljoen tickets ?
Dit jaar 140k tickets. Bron:
https://blog.guts.tickets...4-000-in-get-8ba9e0e59e83

Volgend jaar 1 miljoen bron quote team member:

https://t.me/getprotocol/62589
Kasper Keunen - GET Protocol
in
GET Protocol - GUTS Tickets
Yeah 600k doesnt sound like much to increase price probably since daily trading volume alone is 100k. There needs to be speculation as well probably
To be clear, that 600k would only be true if guts would stop acquiring clients now (as the 1 million tickets in 2019 only covers the clients we already acquired/onboarded) So this can only increase as we always communicate conservative. Also this 600k assumes that we will not add any blockchain added value per smart ticket in GET, which I would say is also a conservative assumption. In addition this is the projected buy back by GUTS, if more ticketing company start using the protocol this will also mean additional demand.
t.me/getprotocol/62589
Jul 6 at 16:33

• Bloodclot
  • Laatst online: 22:15

Bloodclot

Jawier!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:12:
[...]

De swap is al klaar op Binance. Traden begint morgen om 04:00 UTC. Je kunt al naar je wallet sturen van Vechain. Heb ik al gedaan. Ik genereer nu Thor. Oftewel VTHO.

De Prijs van VTHO lag vanochtend aardig hoog. 7 cent. Dat was zowat 4 keer meer dan Vet.
https://www.lbank.info/exchange.html?asset=vtho&post=eth
Hoi kort vraagje, hoeveel thor genereer jij (eventueel per 1 100 of 10000) ik heb er ook een aantal en wil weten of het waard is om mijn VET naar een wallet te sturen voor het genereren.

Ik heb wel wat via google gevonden, maar dat is nog berekend op theorie en voor de token swap.

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Greymore1 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:44:
[...]

Ja jonge, dat moet je altijd even afwachten. Het is kut, maar je kan net zo goed een andere super lage coin kopen mocht je je handen niet meer willen branden.

En hij kan net zo goed zo weer dalen.
Ik heb het slechts over het ironische moment dat je echt net op de sell knop druk en hij praktisch echt direct daarna op dat moment moon doet. Maar volgens mij heeft Binance het allemaal nog niet op orde met de VET trading, want bij en afschrijvingen gaan niet helemaal soepel.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Pelox schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:00:
Gisteren een deel van mijn xlm verkocht.. wanneer komt die correctie nou eens..
vragen om een correctie klinkt een beetje als fomo, omdat je te weinig coins ervan hebt? :9

• MinasM
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-04-2024
Bloodclot schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:47:
[...]

Hoi kort vraagje, hoeveel thor genereer jij (eventueel per 1 100 of 10000) ik heb er ook een aantal en wil weten of het waard is om mijn VET naar een wallet te sturen voor het genereren.

Ik heb wel wat via google gevonden, maar dat is nog berekend op theorie en voor de token swap.
Dat kun je hier uitrekenen: https://thorcalc.com/

edit: let niet op de $$, voor je jezelf rijk rekent ;)

edit2: wel VET# invullen

[ Voor 26% gewijzigd door MinasM op 25-07-2018 12:11 ]

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-01 15:59
ggj87 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:41:
[...]

Waarom gaat die swap niet overal tegelijkertijd?
Tja, geheel afhankelijk van de exchange waar je VEN op staat.

Kan ook handmatig.

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

MinasM schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:50:
[...]

Dat kun je hier uitrekenen: https://thorcalc.com/

edit: wel het aantal VEN nog even invullen, niet het aantal VET, dat lijkt bij al die calculatoren nog niet zo goed te gaan. Voor je jezelf rijk rekent ;)
Deze was ik inderdaad ook tegen gekomen, aangezien het nog met VEN berekening is, dacht ik dat de informatie zelf ook niet helemaal juist is.

Klopt deze calculator? (als je even terugrekent naar VEN)

• RmNL90
Ik neem aan dat de VTHO in mijn Binance wallet automatisch wordt verhoogd obv mijn VET?

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-01 15:05
Bloodclot schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:57:
[...]

Deze was ik inderdaad ook tegen gekomen, aangezien het nog met VEN berekening is, dacht ik dat de informatie zelf ook niet helemaal juist is.

Klopt deze calculator? (als je even terugrekent naar VEN)
Kan je wel een indicatie geven.
Ik heb zo'n 172.000 VET in mijn wallet staan en na ongeveer 13 uur heb ik daarvoor 41 VTHO gehad :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Greymore1
sjorremans schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:00:
[...]

Ik heb zo'n 172.000 VET in mijn wallet staan en na ongeveer 13 uur heb ik daarvoor 41 VTHO gehad :)
Dus iedere 5e van de maand gaat de prijs van VTHO dik naar beneden als iedereen zijn portie weer heeft gekregen.

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

[...]

ok dat is 1720 Ven. Calc hierboven zegt dat je ongeveer 0,7 Thor per dag zou genereren.... dus die calc vertrouw ik niet helemaal :)

Bedankt voor je reactie!

Ik zie dat binance Thor gaat ondersteunen, daar ga ik dan maar mooi opwachten ;)

• Greymore1
ss

[ Voor 94% gewijzigd door Greymore1 op 25-07-2018 12:06 ]

• MinasM
[...]

Dat zou betekenen dat je idd wel het aantal VET op moet geven, dan alleen niet letten op de $ in de calculator ;)

• Greymore1
Beetje oppassen geblazen met die VET hype en links want er kan zo een rotte appel tussen zitten.

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

MinasM schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:06:
[...]

Dat zou betekenen dat je idd wel het aantal VET op moet geven, dan alleen niet letten op de $ in de calculator ;)
Dat komt redelijk in de buurt inderdaad. aangezien Binance met terugwerkende kracht Thor gaat genereren, laat ik mijn VET gewoon op binance.

• RmNL90
Bloodclot schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:09:
[...]

Dat komt redelijk in de buurt inderdaad. aangezien Binance met terugwerkende kracht Thor gaat genereren, laat ik mijn VET gewoon op binance.
Terugwerkende kracht tot wanneer?

• MinasM
RmNL90 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:11:
[...]

23e bron

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

RmNL90 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:11:
[...]

Binance will begin calculating VTHO from 2018/07/23.

• Pelox
nemesis2212 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:47:
[...]

vragen om een correctie klinkt een beetje als fomo, omdat je te weinig coins ervan hebt? :9
Had er meer in mijn bezit dan dat ik verkocht had maar wilde graag weer mee liften :) Zit er weer in met een minimaal verlies van 3 xlm :)

Zero.

• ernstk
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-03-2024
Slux schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:34:
[...]
maakt het hun echt uit dat er geen ticket fraude is ? gaat hun er toch alleen maar om dat ze zalen vol hebben met betalende klanten ?
de zalen zijn niet altijd meer vol; https://www.mirror.co.uk/...lf-empty-sold-out-8335400

• Pelox
Handelen jullie trouwens het meest in BTC, USD of EUR pairs?? En vooral waarom? Bij mij wisselt het nogal maar toch meestal in EUR eigenlijk..

Zero.

• ggj87
Pelox schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:32:
Handelen jullie trouwens het meest in BTC, USD of EUR pairs?? En vooral waarom? Bij mij wisselt het nogal maar toch meestal in EUR eigenlijk..
Ik meestal in EUR omdat dat mijn grootste en belangrijkste deel is. Met BTC paren kun je meer verdienen mits BTC stabiel is of stijgt en je paar dat ook doet. Zo niet, ga je gigantisch nat dus dat doe ik maar af en toe.

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Iemand die ook handelt op Cryptobridge? Bij het plaatsen en weghalen van orders heb ik geregeld last van gezeur om fees in BTS en ik snap niet helemaal goed waarom. Het lukt daarom vaak niet orders te plaatsen of te verwijderen.... :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:08
ggj87 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:35:
[...]

Ik meestal in EUR omdat dat mijn grootste en belangrijkste deel is. Met BTC paren kun je meer verdienen mits BTC stabiel is of stijgt en je paar dat ook doet. Zo niet, ga je gigantisch nat dus dat doe ik maar af en toe.
Waar handel jij met EUR pairs?

• poderosoo
  • Laatst online: 06-01 14:13
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 00:08:
[...]

Inclusief orgies met vele blondines en bizar dure champagne?

Of meer het wadlopen idee.
Ergens ertussenin aan de andere kant vd wereld :+

Wot-stats

• ggj87
Sahara schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:39:
[...]

Waar handel jij met EUR pairs?
Op Coinbase Pro.

• Pelox
Greymore1 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 12:54:
Sjonge wat een sellwalls op HOT... gaat nergens over, laat hem lekker stijgen!
Hoe gaat het met je HOT? Ik twijfel om er ook in te stappen..

Zero.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

ARK is een samenwerking begonnen met startup Hiway
https://hiway.io/

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Denken jullie dat die VEN/VET swap voor een prijsboost al dan niet tijdelijk gaat zorgen?

Verwijderd

Klaas25 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:45:
Denken jullie dat die VEN/VET swap voor een prijsboost al dan niet tijdelijk gaat zorgen?
Hopen zeker wel ...

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Pelox schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:42:
[...]6z

Deze is voor Greymore1 uiteraard bedoelt :)

Buywall idem dito. Ook normaal toch bij zo'n laag bedrag. Schommelt tussen 9 en 10 sats. Grappig om te zien wat het met je pf doet. Ik was gisteren al op 10 sats ingestapt. Stond even op 13. Heel kort gedacht aan uitstappen, maar ik moet meer mijn strategie gaan aanhouden die ik van te voren kies. Dit wordt een lange hodl voor mij. Wel nog wat bijgekocht op 10 sats.

[ Voor 4% gewijzigd door Bartvandelaar op 25-07-2018 12:53 ]

Rookworst zonder r is ook worst.

• Pelox
Bartvandelaar schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:52:
[...]

Deze is voor Greymore1 uiteraard bedoelt :)

Buywall idem dito. Ook normaal toch bij zo'n laag bedrag. Schommelt tussen 9 en 10 sats. Grappig om te zien wat het met je pf doet. Ik was gisteren al op 10 sats ingestapt. Stond even op 13. Heel kort gedacht aan uitstappen, maar ik moet meer mijn strategie gaan aanhouden die ik van te voren kies. Dit wordt een lange hodl voor mij. Wel nog wat bijgekocht op 10 sats.
Denk dat ik er nog wel 100 euro in gooi vandaag. Even kijken nog.

Zero.

• Slux
  • Niet online
SirDarkAngel schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:45:
[...]

Dit jaar 140k tickets. Bron:
https://blog.guts.tickets...4-000-in-get-8ba9e0e59e83

Volgend jaar 1 miljoen bron quote team member:

https://t.me/getprotocol/62589

[...]
Erg speculatief berichtje maar we gaan het zien, zou mooi zijn als een NL startupje deze markt kan veroveren _/-\o_ Er zijn alleen wel al een paar grote spelers mee bezig wat ik zo lees
https://cryptodisrupt.com...blockchain/?cn-reloaded=1

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

VET gaat straks nog wel lekker stijgen, dat komt absoluut goed. Nu lekker Thor genereren en als de alts straks weer moonen dan gaat ome HMR lekker cashen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Slux
  • Niet online
hmr schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:01:
VET gaat straks nog wel lekker stijgen, dat komt absoluut goed. Nu lekker Thor genereren en als de alts straks weer moonen dan gaat ome HMR lekker cashen!
Wat moet dat Thor eigenlijk opleveren ? Volgens mij is het zowat niks toch ?

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
War bewaren jullie je VEN om Thor te genereren? Waar kan ik een wallet maken?

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Klaas25 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:21:
War bewaren jullie je VEN om Thor te genereren? Waar kan ik een wallet maken?
https://twitter.com/vecha...tatus/1016008069216497664
Voor mobile apps.
Slux schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:20:
[...]

Wat moet dat Thor eigenlijk opleveren ? Volgens mij is het zowat niks toch ?
Je genereert Thor, 1 thor is ongeveer 3 dollarcent waard. (lbank.info)

10k Vet genereer je ongeveer 4.2 Thor per dag. dat is pak 'm beet 12 cent per dag waar je niets voor hoeft te doen. wat je zou kunnen doen, is per maand je Thor omzetten naar VET. zodat je maandelijks weer meer Thor genereert.

[ Voor 47% gewijzigd door Bloodclot op 25-07-2018 13:29 ]

• Greymore1
Pelox schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:42:
[...]

Rond 1800 gwei ingestapt, wacht wel eventjes tot hij weer in trek is.

• ggj87
Wat is Gwei?

• MinasM
1.000.000.000 ste ETH

• Greymore1
Even googlen, die leggen het beter uit :P

Verwijderd

Bloodclot schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:47:
[...]

Binance ondersteund nu ook VTHO dus je hoeft ze niet speciaal naar de wallet te sturen. https://support.binance.c...on-of-VTHO-to-VET-Holders
Hoeveel je genereert kun je hier zien. https://thorcalculator.com/
Alleen de prijs negeren. Die klopt niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2018 13:43 ]

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-01 15:03

Maestro

Fijne feestdagen

Ha, de vorige keer beschouwde ik 'gwei' nog als een typfout van je, @Greymore1
Nu weet ik beter :D

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Maestro schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:43:
Ha, de vorige keer beschouwde ik 'gwei' nog als een typfout van je, @Greymore1
Nu weet ik beter :D
Jij dacht, waarom heeft hij het nou over herten opeens? :?

PSN: Oldzkoel

Verwijderd

Malawolar schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:43:
We all been there done that

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-01 15:03

Maestro

Fijne feestdagen

power_user schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:45:
[...]

Jij dacht, waarom heeft hij het nou over herten opeens? :?
Ja! Ik dacht aan zonnesteek of Jagermeister-syndroom ofzo :)

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:46
Crypts schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:38:
Iemand die ook handelt op Cryptobridge? Bij het plaatsen en weghalen van orders heb ik geregeld last van gezeur om fees in BTS en ik snap niet helemaal goed waarom. Het lukt daarom vaak niet orders te plaatsen of te verwijderen.... :/
Ja dat heb ik ook wel eens. Het is een langzame gedecentraliseerde exchange en ik had dat ge eikel ook regelmatig. Soms kan je de fee betalen met de munt die je koopt of verkoopt en soms wil CB alleen bts als fee accepteren. Ik heb maar wat bts gekocht.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:49:
[...]

We all been there done that
And still doing it d:)b

• Slux
  • Niet online
Bloodclot schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:25:
[...]

https://twitter.com/vecha...tatus/1016008069216497664
Voor mobile apps.

[...]

Je genereert Thor, 1 thor is ongeveer 3 dollarcent waard. (lbank.info)

10k Vet genereer je ongeveer 4.2 Thor per dag. dat is pak 'm beet 12 cent per dag waar je niets voor hoeft te doen. wat je zou kunnen doen, is per maand je Thor omzetten naar VET. zodat je maandelijks weer meer Thor genereert.
Maar dat Thor wordt toch alleen gegenereerd als het echt gebruikt wordt door smart contracts ?

Hoe kan die waarde op 12 cent liggen als het nog niet gebruikt wordt ? Ik snap niet zo hoe ze Thor aan de VET holders willen uitkeren als er zo veel van in omloop zijn, 12cent is echt een hoop lijkt mij

• MinasM
Slux schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:24:
[...]

Maar dat Thor wordt toch alleen gegenereerd als het echt gebruikt wordt door smart contracts ?

Hoe kan die waarde op 12 cent liggen als het nog niet gebruikt wordt ? Ik snap niet zo hoe ze Thor aan de VET holders willen uitkeren als er zo veel van in omloop zijn, 12cent is echt een hoop lijkt mij
Denk dat die prijs ook nog wel omlaag gaat. Nu zijn ze nog "schaars" ?

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

MinasM schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:35:
[...]

Denk dat die prijs ook nog wel omlaag gaat. Nu zijn ze nog "schaars" ?
1 thor is op het moment 3.2cent volgens https://www.lbank.info/exchange.html?asset=vtho&post=eth

• Slux
  • Niet online
Dus dan krijg ik straks met 100.000 VET 32 euro ''Thor dividend" ? Dat kan toch nooit ??

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:37
oei oei oei BTC krijgt weer rake klappen

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
AtlAntA schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:22:
[...]

Ja dat heb ik ook wel eens. Het is een langzame gedecentraliseerde exchange en ik had dat ge eikel ook regelmatig. Soms kan je de fee betalen met de munt die je koopt of verkoopt en soms wil CB alleen bts als fee accepteren. Ik heb maar wat bts gekocht.
Ah okee, muntje waar ik nu veel mee handel is alleen daar te verhandelen helaas... Misschien maar een plukje bts aanschaffen dan want dat is wel heel erg irritant.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:58

Bever!

3

D-Ed schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:35:
@Bever! Je had het gisteren over Zilliqa. Is dat een serieus muntje?

Wat ik er zo over heb opgezocht is ie leuk voor de handel.. Redelijk consequente ups and downs zo te zien. Als ie weer richting $0,067 zakt sla ik er een paar van in denk ik ;)

Toch wel leuk zo vakantie vieren, beetje op ontdekkingstocht naar nieuwe muntjes _/-\o_
Ja serieus. Lees niveau neo in het kwadraat

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Slux schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:55:
[...]

Dus dan krijg ik straks met 100.000 VET 32 euro ''Thor dividend" ? Dat kan toch nooit ??
met 100.000 zou je tussen de 42 en 60 thor per dag genereren. 42 thor staat ongeveer gelijk aan 1,26 dollar.

tenminste, zo interpreteer ik het ongeveer.

Verwijderd

Jeumig... Wat is vechain enorm gezakt... Van $2.10 naar $0.0211...

Geintje natuurlijk.

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:55
Bloodclot schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:59:
[...]

met 100.000 zou je tussen de 42 en 60 thor per dag genereren. 42 thor staat ongeveer gelijk aan 1,26 dollar.

Klopt helemaal!

• mbb26
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:39
Crypts schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:58:
[...]

Ah okee, muntje waar ik nu veel mee handel is alleen daar te verhandelen helaas... Misschien maar een plukje bts aanschaffen dan want dat is wel heel erg irritant.
Ik heb daar ook toen een plukje bts gekocht. Heb daar ook problemen met het versturen van colx wallet naar exchange gehad. Kon ruim een maand niet bij mijn munten. ik blijf daar voorlopig weg :)

• MinasM
Bloodclot schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:59:
[...]

Ik ook, en dat lijkt me niet heel gek. Met deze hoeveelheden "gratis"Thor is het wel de vraag of die prijs zo blijft.

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

MinasM schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 15:02:
[...]

Ik ook, en dat lijkt me niet heel gek. Met deze hoeveelheden "gratis"Thor is het wel de vraag of die prijs zo blijft.
tja het is een ETH pair, dus als ETH ook een bullrun maakt, stijgt ook de fiat waarde van THOR. tenzij de komende weken/maanden thor aardig gaat zakken in ETH waarde.

• Slux
  • Niet online
Dure smartcontracts dan, wie gaat er nou zoveel uitgeven aan zoiets ?

Volgens mij klopt er echt iets niet aan het hele verhaal, maar we gaan het zien.

Verwijderd

IOST is weer lekker aan het knallen zeg. Wat zal @Chris.nl blij zijn. Toch spannende weken geweest voor de holders daar.

Maar nu even niet.

• D-Ed
  • Niet online
Bever! schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:59:
[...]

Ja serieus. Lees niveau neo in het kwadraat
Nog wat verder ingelezen op bitcointalk en deeltje XRP verkocht en ingeruild dus hopen dat de zomer van 2017 in herhaling valt 8)

Heren, mijn pf ter hedendagen:
1. IOTA
2. ZIL
3. XRP

Proost! *O*

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:46
Crypts schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:58:
[...]

Ja het is bij lange na niet perfect. Je eigen node draaien kan de traagheid wegnemen. Neemt wel erg veel ruimte in beslag.

https://cryptobridge.fres...can-i-setup-my-own-nodes-

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

Ik wil ook nieuwe muntjes...

HOT, ZIL... Waarom is er zoveel moois te koop?

Het lijkt Pokémon wel. Gotta catch them all.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Vraag me af wanneer alle ALTS x10 gaan.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

A87 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 15:39:
Ik denk 27-08-2018 om 10:14.

• Slux
  • Niet online
A87 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 15:39:
De dag dat wij uitstappen.

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02:14
Gisteren voor bijna 500euro in HOLO gestapt, gaat erg lekker vandaag moet ik zeggen..

• RmNL90
red1 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 15:40:
Gisteren voor bijna 500euro in HOLO gestapt, gaat erg lekker vandaag moet ik zeggen..
Koers van HOT op t moment; ik vind helemaal mooi.
Pagina: 1 ... 194 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!