[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 193 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.164.748 views

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
power_user schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 20:26:
[...]

Jammer dat we geen 'remind me in 6 months' feature hebben.

Ze zei dit overigens niet in main group om aandacht de trekken maar in een veel kleinere side telegram. Maar goed, we gaan het zien. Ieder zo z'n muntje :9
Hé wat grappig. Binance gaat ook op de nodes (skyminers) van Skycoin draaien. Al weer een strategic partnership :O

https://www.skycoin.net/b...ic-cooperation-agreement/

Verwijderd

Coolblue schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 20:51:
[...]

Ging prima, nu de VTHO generator continu aan het checken
Welke wallet? En waar te downloaden?

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 20:52:
Wat mij opvalt is dat bepaalde coins altijd 1000x sneller of 100x efficiënter zijn, en nooit bijvoorbeeld 45,6x sneller of 489x efficiënter. How come?
Ik zei:'Tenminste' 10000x....dat bekt beter dan, tenminste 9693x

PSN: Oldzkoel

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

hey schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 19:58:
[...]

Je bedoelt user Malarky.
Heb zelf ook een aantal Steem, houd ze lekker vast, dat gaat wel goedkomen. De lange platte lijn in de grafiek zal ooit omhoog gaan 🙂
(Had voor de aankoop zelf de munt een tijdje gevolgd, viel wel aan te verdienen. Op het moment van mijn 2e grotere aankoop is hij vanaf toen begonnen te dalen 😶😑)
Social media waar je Xcoins krijgt bij een''goede'' post is tricky investering man.
STEEM gaat het niet maken, imo.

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 24-07-2018 21:12 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-01 14:34

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

@Malarky Volgens mij waarderen de meeste mensen hier jouw mening. Wat vind jij van Holo?

• power_user
TuutjDrie schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:04:
@Malarky Volgens mij waarderen de meeste mensen hier jouw mening. Wat vind jij van Holo?
Lees de white en greenpaper eens. Kijk wat youtube video's. Zelfs de CEO van Mozilla is te zien op Youtube terwijl hij het heeft over Holo. Dan weet je dat dit project vele malen groter en professioneler is dan als je je alleen baseert op het feit dat er een nieuwe muntje op Binance is verschenen.

[ Voor 18% gewijzigd door power_user op 24-07-2018 21:09 ]

• Coolblue
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-01 11:55
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 20:57:
[...]

Welke wallet? En waar te downloaden?
VeChainThor voor iPhone of Android

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:26

Bever!

3

power_user schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 20:48:
Kijk dat gaat lekker :+ Zou leuk zijn als we straks de hele tijd Holo dit Holo dat zien langs komen op t forum. Dat @Bever! zich kapot irriteert dat hij niet gekocht heeft maar het wel steeeeeeeds voorbij ziet komen ;)

Hoe dan ook, het is weer eens wat meer inhoudelijke praat ipv memes en moon posts.
Ik gun je jouw winsten, maar heb al veel teveel projecten zien langskomen in dit topic waar een boel kreterij en hypetaal uitkomt. Ken dit project niet en heb er niet over gelezen, dus is geen waarde oordeel over deze holo.
En als teams over partnerships beginnen ben ik tegenwoordig al bijna klaar ermee. Heb nog maar een project in mn tas, en we zullen zien over een jaar wat het zal doen. :)

• power_user
Bever! schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:15:
[...]

Ik gun je jouw winsten, maar heb al veel teveel projecten zien langskomen in dit topic waar een boel kreterij en hypetaal uitkomt. Ken dit project niet en heb er niet over gelezen, dus is geen waarde oordeel over deze holo.
En als teams over partnerships beginnen ben ik tegenwoordig al bijna klaar ermee. Heb nog maar een project in mn tas, en we zullen zien over een jaar wat het zal doen. :)
Als ik je goed begrijp heb je nog maar 1 project in de tas?

Welke? Als ik vragen mag?

Verwijderd

Argh nu wil ik ook graag holotokens hebben.

Maar wacht wel ff op een mooi koopmoment. Mijn ervaring is dat het vanzelf wel weer zakt. Als de hype groot is en je steeds vaker de naam van het project voorbij ziet komen dan is het geen goed koopmoment.

Vaak zitten er dan veel daytraders/short term mensen in en gaat de koers vanzelf weer -30 tot -60% na een paar weken.

Zie GVT, RLC etc etc

Wellicht heb ik het compleet mis en mag ik straks meegenieten van de "ik heb zonnepanelen/nieuwe keuken/orgie met 8 blondines en 10k champagne" berichten.

• Bever!

Bever!

3

power_user schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:17:
[...]

Als ik je goed begrijp heb je nog maar 1 project in de tas?

Welke? Als ik vragen mag?
zilliqa

• power_user
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:17:

Maar wacht wel ff op een mooi koopmoment. Mijn ervaring is dat het vanzelf wel weer zakt. Als de hype groot is en je steeds vaker de naam van het project voorbij ziet komen dan is het geen goed koopmoment.

Vaak zitten er dan veel daytraders/short term mensen in en gaat de koers vanzelf weer -30 tot -60% na een paar weken.

Zie GVT, RLC etc etc

Wellicht heb ik het compleet mis en mag ik straks meegenieten van de "ik heb zonnepanelen/nieuwe keuken/orgie met 8 blondines en 10k champagne" berichten.
FF dicegamen en je hebt ze zo! >:)

Verwijderd

power_user schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:19:
[...]

FF dicegamen en je hebt ze zo! >:)
Hahaha de verleiding is groot >:)

Verwijderd

Coolblue schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:08:
[...]

VeChainThor voor iPhone of Android
Edit 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2018 21:29 ]

• power_user
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:21:
[...]

Hahaha de verleiding is groot >:)
Doe het alsjeblieft niet!

• Bastrianos

Zie GVT, RLC etc etc

Ik heb vandaag zonnepanelen laten plaatsen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

jorisdeket schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 20:53:
[afbeelding]

iExec airdrop Workout 2. 24/07/2018 Running Time 24 Hour Starts: 12 PM UTC

Direct link Worker Pool: https://workerdrop-pool.i...5Y%25m%25d%25H&refresh=5s
Hier draait ie ook :) Heb toch een HPE GEN10 server 24/7 aan staan, dus kan die maar beter nuttig werk doen.
Bastrianos schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:28:
[...]

Ik heb vandaag zonnepanelen laten plaatsen.
Welkom bij de club :) Hoeveel?

[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 24-07-2018 21:31 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:42

Zie GVT, RLC etc etc

Ik heb net als jij getwijfeld maar toch gedaan, want veel ruimte om te dalen is er niet met slechts 10 sats per munt haha

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:44

Zie GVT, RLC etc etc

Nieuw huis en dus ook een nieuwe keuken! :Y)

Zero.

• Bastrianos
Taro schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:31:
[...]

Hier draait ie ook :) Heb toch een HPE GEN10 server 24/7 aan staan, dus kan die maar beter nuttig werk doen.

[...]

Welkom bij de club :) Hoeveel?
Thanks! 10 panelen a 295 piekwatt. Moet quite kunnen draaien nu. Eventueel kan ik nog bij laten plaatsen mocht er een elektrische lambo komen.

• A87
  • Niet online

A87

Als je een paar koeien hoort op het weiland.. MooooOOOOoo denk dan aan MooooOOOOon.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Bastrianos schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 22:51:
[...]

Thanks! 10 panelen a 295 piekwatt. Moet quite kunnen draaien nu. Eventueel kan ik nog bij laten plaatsen mocht er een elektrische lambo komen.
Ah, nice, maar dan verbruik je vrij weinig? Sowieso ff pvoutput.org accountje aanmaken! Heb ik ook: https://pvoutput.org/list.jsp?id=58019&sid=51942

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

PHPResource schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:36:
[...]

Ik heb net als jij getwijfeld maar toch gedaan, want veel ruimte om te dalen is er niet met slechts 10 sats per munt haha
Het kan erg snel dalen naar bijvoorbeeld 2 a 3 sats. Net zoals HTMLcoin.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 23:11:
[...]

Het kan erg snel dalen naar bijvoorbeeld 2 a 3 sats. Net zoals HTMLcoin.
Of naar 1.. -O-

Goddamn PAC, I’m looking at you! :(

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:06
Ik zei toch dat Bitcoin alles terug zou pakken :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ach tja, blijf ook maar een mens :9

Maar No worries hoor: “1 trillion dollar market cap or nothing’ toch? Als ze dat lukt ben ik een tevreden man O-)

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-01 14:13

Wil het nu nog wel posten, maar had dus aan de ICO meegedaan van Holo en flink deel verkocht rond x10 en dat gaat ook gebruikt worden voor een prima lange reis :9~

Wot-stats

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Moon? Zou de bloedmaan as vrijdag ermee te maken kunnen hebben......
Vergeet komende vrijdagavond niet om omhoog te kijken, want dan is er een bijzonder fenomeen te zien: een bloedmaan. En niet zomaar een bloedmaan, het is de langste maansverduistering van deze eeuw.
Bron: https://nos.nl/artikel/22...n-de-eeuw-komt-eraan.html
8)

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Langste maansverduistering van de eeuw, waarvan de helft van de verduistering onder de horizon plaatsvindt. De maan komt immers pas op terwijl ze al verduisterd is. Media |:(

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• RaptorXS
TomTorquay schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 23:42:
Langste maansverduistering van de eeuw, waarvan de helft van de verduistering onder de horizon plaatsvindt. De maan komt immers pas op terwijl ze al verduisterd is. Media |:(
Wat jij wil, zoals meestal alleen gezeur.en ta.......
Het ging mij meer , voor de lol, over het huidige btc moon gebeuren en de bloedmaan :)

Verwijderd

Veel alts zitten behoorlijk laag van de ATH. We weten/wisten allemaal wel stiekem dat zo'n gekke bullrun van 2017 niet gezond lang kan blijven bestaan. Maar als je in januari had gezegd dat Request Network in 2018 van ruim 1 dollar naar 6 dollarcent zou gaan, had ik je voor gek verklaard. It's a hard crypto life.

• TomTorquay
RaptorXS schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 23:58:
Wat jij wil, zoals meestal alleen gezeur.en ta.......
Afbeeldingslocatie: https://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2013/08/crying.gif

[ Voor 16% gewijzigd door TomTorquay op 25-07-2018 00:03 ]

• RaptorXS
Je laatste TA klopte al niet zoals je zelf aangaf, en over deze Maan zullen we het dan maar niet meer hebben want daar zal je ook wel kritisch over zijn :)
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/28/Maan_de_steenwinkel-1494104165.JPG/330px-Maan_de_steenwinkel-1494104165.JPG
:)

Verwijderd

poderosoo schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 23:32:
[...]

Wil het nu nog wel posten, maar had dus aan de ICO meegedaan van Holo en flink deel verkocht rond x10 en dat gaat ook gebruikt worden voor een prima lange reis :9~
Inclusief orgies met vele blondines en bizar dure champagne?

Of meer het wadlopen idee.

Verwijderd

RaptorXS schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 23:37:
Moon? Zou de bloedmaan as vrijdag ermee te maken kunnen hebben......

[...]

Bron: https://nos.nl/artikel/22...n-de-eeuw-komt-eraan.html
8)
Dit is wel een zeer tegenstrijdige voorspelling.

Moon en blood in the streets.

Wellicht verklaart dit de bitcoin run en het bloeden van de alts :')

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 00:00:
Maar als je in januari had gezegd dat Request Network in 2018 van ruim 1 dollar naar 6 dollarcent zou gaan, had ik je voor gek verklaard. It's a hard crypto life.
Alles kan in crypto. Toen XRP op 3 cent stond was iemand die zei dat het voor het einde van het jaar 1 dollar ging. Toen zei ik: Never gonna happen. Wel dus _O-

• TomTorquay
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 00:08:
Inclusief orgies met vele blondines en bizar dure champagne?
Enkel blondines? Cheap hoor Jaapio :P

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:43
PilatuS schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 00:09:
[...]

Alles kan in crypto. Toen XRP op 3 cent stond was iemand die zei dat het voor het einde van het jaar 1 dollar ging. Toen zei ik: Never gonna happen. Wel dus _O-
Het werd zelfs 3 dollar. :)

• PilatuS
  • Niet online
Thaam schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 00:10:
[...]

Het werd zelfs 3 dollar. :)
Precies :) Alles kan in crypto. BTC kan over 6 maanden op 100k staan. Of het staat op 3k. Alles kan.

• RaptorXS
Eindelijk weer een beetje beweging in Litecoin, moet tzt nog van een bag af. :)

• A87
  • Niet online

A87

Alts gaan nu de pan uit reizen!!

• RaptorXS
Het is niet vervelend zo..

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:50
Wat een haat op twitter tegen bitmex. En geef ze eens ongelijk. Met al dat geld dat ze verdienen zou je denken dat ze beter kunnen schakelen als er volume binnen komt..

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• RaptorXS
Misss Bitcoin ofwel Madelon Vos is zeer positief nu:
Prijsanalyse bitcoin: Opwaartse trend houdt aan

door Madelon Vos
gepubliceerd 24 jul 2018 om 16:35
en:
Bij opwaartse uitbraak ruimte naar $ 13.000
Hou zelf niet zo van die analyses maar ach, deel het even.
Bron: https://www.iex.nl/Crypto...rtse-trend-houdt-aan.aspx

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
RaptorXS schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 01:04:

[...]

en:

[...]

Neukbaarheid en kans op propageren = 0 dus die neem ik niet serieus. Dat is een grapje natuurlijk maar wat een onzin, het is net het weerbericht. Het blijft droog maar er is een kans op neerslag. Tsja zo lusten we er nog wel een paar.

Edit: wat verschrikkelijk slecht geschreven. Nu ben ik met iemand getrouwd geweest die afgestudeerd is in literatuurkunde maar dan nog.... Kom op zeg.

[ Voor 11% gewijzigd door Crypts op 25-07-2018 01:18 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• RaptorXS
Crypts schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 01:10:
[...]

Neukbaarheid en kans op propageren = 0 dus die neem ik niet serieus. Dat is een grapje natuurlijk maar wat een onzin, het is net het weerbericht. Het blijft droog maar er is een kans op neerslag. Tsja zo lusten we er nog wel een paar.
PilatuS schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 00:11:
[...]

Precies :) Alles kan in crypto. BTC kan over 6 maanden op 100k staan. Of het staat op 3k. Alles kan.
Dus.... :)

• TomTorquay
Misss Bitcoin ofwel Madelon Vos is zeer positief nu
Afbeeldingslocatie: http://cdn.smosh.com/wp-content/uploads/ftpuploads/bloguploads/laughing-gifs-foolish-human.gif
TA uit een vrouwenmond vind je blijkbaar wel de moeite om even te delen, @RaptorXS? En dat als grootste TA-hater van dit forum. Logisch.

$13.000 is trouwens compleet uit de lucht gegrepen. Bullish: ja, 13.000: waar haalt ze het in hemelsnaam vandaan?

• RaptorXS
TomTorquay schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 01:14:
[...]
[afbeelding]
TA uit een vrouwenmond vind je blijkbaar wel de moeite om even te delen, @RaptorXS? En dat als grootste TA-hater van dit forum. Logisch.

$13.000 is trouwens compleet uit de lucht gegrepen. Bullish: ja, 13.000: waar haalt ze het in hemelsnaam vandaan?
:O
:z
edit, ga jij maar lekker grafiekjes maken met kleurtjes etc. je zat er de vorige keer ook al naast , en oja, stop es met het spelen op de man :)

[ Voor 11% gewijzigd door RaptorXS op 25-07-2018 01:23 ]

• TomTorquay
RaptorXS schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 01:04:Hou zelf niet zo van die analyses maar ach, deel het even.
Juist ja. Ik hou zelf niet zo van die homoporno maar ach, ik kijk dagelijks maar wat rond op gaytube.com en deel het hier even. Wat moet een mens anders doen met z'n vrije tijd? _O-

• RaptorXS
TomTorquay schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 01:22:
[...]
Juist ja. Ik hou zelf niet zo van die homoporno maar ach, ik kijk dagelijks maar wat rond op gaytube.com en deel het hier even. Wat moet een mens anders doen met z'n vrije tijd? _O-
Zie de edit.

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
TomTorquay schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 01:22:
[...]
Wellicht zou je het eens moeten proberen. Geen idee maar misschien gaat er een wereld voor je open. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• TomTorquay
Ik verneem graag waar ik op de man speel.

Ik noem niemand een zeurkous of een kleuter.

Dat jij een maand lang zit te wachten totdat je mij op een foute inschatting kunt betrappen om dat dan in elke post 'te gebruiken' tegen mij. Wat zegt dat over jou, @RaptorXS? Ik denk dat dat wel duidelijk is, daarvoor hoef ik zelfs geen moeite te nemen om op de man te spelen...

Ik wacht nog steeds op jouw eerste constructieve bijdrage hier. Iets waar we meer mee zijn dan 'je had maar drie jaar geleden moeten instappen'.

Oh ja, een bedankje voor de screenshot van de fear-and-greed-index die je hier enkele dagen geleden postte moet ik ook al niet verwachten zeker?

[ Voor 10% gewijzigd door TomTorquay op 25-07-2018 01:33 ]

• RaptorXS
TomTorquay schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 01:30:
[...]

Ik verneem graag waar ik op de man speel.

Ik noem niemand een zeurkous of een kleuter.

Dat jij een maand lang zit te wachten totdat je mij op een foute inschatting kunt betrappen om dat dan in elke post 'te gebruiken' tegen mij. Wat zegt dat over jou, @RaptorXS? Ik denk dat dat wel duidelijk is, daarvoor hoef ik zelfs geen moeite te nemen om op de man te spelen...

Ik wacht nog steeds op jouw eerste constructieve bijdrage hier. Iets waar we meer mee zijn dan 'je had maar drie jaar geleden moeten instappen'.

Oh ja, een bedankje voor de screenshot van de fear-and-greed-index die je hier enkele dagen geleden postte moet ik ook al niet verwachten zeker?
Je reakties vanavond zeggen me al genoeg :)

• PilatuS
  • Niet online
Hey, guys. Eat a Snickers :)

• TomTorquay
> $8400 *O*

• RaptorXS
Ach, je plaatst ook graag TA , waar ik niet echt in geloof inderdaad maar je valt me er niet lastig mee :)

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 01:49:
[...]

Ach, je plaatst ook graag TA , waar ik niet echt in geloof inderdaad maar je valt me er niet lastig mee :)
Je moet toegeven dat het wel een beetje vreemd is dat jij als TA non-believer met een TA aankomt zetten :P

• RaptorXS
Dat is toch wat anders, had al vermeld dat ik er niet zo in geloof.
Ik plaats ook regelmatig artikelen (met bronvermelding) ter lering ende vermaak hier.
Dat wil niet zeggen dat ik het er altijd mee eens ben.

• PilatuS
  • Niet online
De meeste TA is ook bullshit. Ik gebruik het puur om de mogelijkheden te zien en voor support en resitance. Als je 100 mensen een TA laat maken voor laten we zeggen 3 maanden zal 90% het fout hebben en de andere 10% heeft dan toevallig mazzel goed te zitten.

• TomTorquay
PilatuS schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 02:03:
De meeste TA is ook bullshit. Ik gebruik ik puur om de mogelijkheden te zien en voor support en resitance. Als je 100 mensen een TA laat maken voor laten we zeggen 3 maanden zal 90% het fout hebben en de andere 10% heeft dan toevallig mazzel goed te zitten.
En hoeveel % van de niet-TA'ers zal een correcte voorspelling kunnen geven voor binnen 3 maand? ;)

Het is toch een beetje een vreemde redenering dat "foute TA's" worden gebruikt om TA volledig onderuit te halen ("zie je wel, hij zat er naast; complete bullshit dit"). Het gaat uiteindelijk om kansrekening. Als je gokt heb je 50%/50%. Als ik met TA 60%/40% kan halen, dan heb ik het nog steeds 40% van de keren fout, maar wel 10% keer meer juist dan wanneer ik blind zou gokken.

De meeste TA is inderdaad bullshit, maar dat is omdat de meeste TA geen TA is maar louter wishfull thinking van een of andere cryptofanaat, of, erger, poging tot manipulatie.

• RaptorXS
PilatuS schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 02:03:
De meeste TA is ook bullshit. Ik gebruik het puur om de mogelijkheden te zien en voor support en resitance. Als je 100 mensen een TA laat maken voor laten we zeggen 3 maanden zal 90% het fout hebben en de andere 10% heeft dan toevallig mazzel goed te zitten.
TA uit de beleggingswereld van aandelen/obligaties etc. gaat nu eenmaal niet op voor de crypto's.
Het is een totaal nieuw terrein. :)

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 02:08:
[...]
En hoeveel % van de niet-TA'ers zal een correcte voorspelling kunnen geven voor binnen 3 maand? ;)

Het is toch een beetje een vreemde redenering dat "foute TA's" worden gebruikt om TA volledig onderuit te halen ("zie je wel, hij zat er naast; complete bullshit dit"). Het gaat uiteindelijk om kansrekening. Als je gokt heb je 50%/50%. Als ik met TA 60%/40% kan halen, dan heb ik het nog steeds 40% van de keren fout, maar wel 10% keer meer juist dan wanneer ik blind zou gokken.

De meeste TA is inderdaad bullshit, maar dat is omdat de meeste TA geen TA is maar louter wishfull thinking van een of andere cryptofanaat, of, erger, poging tot manipulatie.
RaptorXS schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 02:11:
[...]

TA uit de beleggingswereld van aandelen/obligaties etc. gaat nu eenmaal niet op voor de crypto's.
Het is een totaal nieuw terrein. :)
Ik kijk naar heel veel TA's om te zien wat mogelijk is en wat waarschijnlijk of onwaarschijnlijk is. Puur een chart van de drop sinds 20k met 2 lijnen vind ik al erg nuttig. BTC beweegt toch over lange tijd op en neer, door die bewegingen van weken en maanden te pakken kan je erg leuk verdienen.

Ieder stukje info is gewoon nuttig vind ik :)

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-01 17:57

Maestro

Fijne feestdagen

WTF doet IOST? P&D?

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• TomTorquay
Nee, gewoon @Chris.nl die nog wat extra van z'n favo-coins inslaat :P

• Dacide
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik las iets van een nieuwe listing op upbit IOST/BTC.

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-01 17:57

Maestro

Fijne feestdagen

Ah mooi, dus zelfs iets van een basis voor die mooie groene candle?
In dat geval hou ik ze nog even vast tot een plusje (maar in no-time van -40% naar -17% hier, altijd leuk (y) )

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3unVZZbAnxVObt7rD7dhIurf/full.jpg

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010

[...]

en:

[...]

Vind haar prijsanalyses altijd wel vermakelijk in de wekelijkse BNR crypto podcast. Redelijk vaak spot on.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-01 10:34
nog niet zo extreem als HTML coin maar P&D lijkt me inderdaad

PSN ID: Svennie-NL

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-01 21:56
Heeft iemand al zijn VET gecontroleerd?

Ik zou deze week RLC gaan swingtraden, weer geen succes met deze munt. Zondag stap ik daar voorgoed uit

• Bastrianos
Taro schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 22:58:
[...]

Ah, nice, maar dan verbruik je vrij weinig? Sowieso ff pvoutput.org accountje aanmaken! Heb ik ook: https://pvoutput.org/list.jsp?id=58019&sid=51942
Ik woon hier nu een jaar en het verbruik verbaasde mij ook in positieve zin. Het is een vrijstaande woning en we wonen er met z’n vieren. maar we koken weer op gas. Bovendien heb ik alle lampen vervangen door LED.

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Wat is er met mijn geliefde GVT aan de hand?

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-01 10:34
Schuey schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 07:28:

Ik zou deze week RLC gaan swingtraden, weer geen succes met deze munt. Zondag stap ik daar voorgoed uit
net via de app op binance gekeken en heb nu VET ipv VEN

PSN ID: Svennie-NL

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021

Yep heb er al een zooi bij nu. Hoop dat binance die Thor drops gaat ondersteunen, scheelt een hoop gedoe.

• Schuey
Benieuwd wat Delta en Blockfolio hiermee doen dan, hoe dat met je aankoop vs winst zit :)

• Bever!

Bever!

3

Alts trekken best bij nu, btc vliegt maar door. Mooi om te zien

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Schuey schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 07:37:
Benieuwd wat Delta en Blockfolio hiermee doen dan, hoe dat met je aankoop vs winst zit :)
Dit kom je denk ik handmatig te corrigeren. Op Delta staat VET reeds al tegen de juiste koers van Binance, echter onder VeChain en niet VeChainThor.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Hmm het lijkt er op dat Blockfolio niks automatisch doet voor VEN->VET. Dus nu trades handmatig invoeren en omrekenen? Lekker makkelijk :( :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
Bever! schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:09:
Alts trekken best bij nu, btc vliegt maar door. Mooi om te zien
In USD trekken ze wellicht bij, maar mijn portfolio gaat omgerekend naar BTC waarde nog steeds door het putje... 🙁

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
RLC blijft inderdaad maar dalen en ik vrees dat de neerwaartse trend nog een tijdje aanzal houden. Ze zijn eigenlijk sinds de hype in mei momentum verloren. Toch blijf ik het een mooi project vinden, net als Golem.

• Schuey
RmNL90 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:12:
[...]

Dit kom je denk ik handmatig te corrigeren. Op Delta staat VET reeds al tegen de juiste koers van Binance, echter onder VeChain en niet VeChainThor.
Vanavond even kijken dan welke ik heb ingevuld.
sh4d0wman schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:17:
Hmm het lijkt er op dat Blockfolio niks automatisch doet voor VEN->VET. Dus nu trades handmatig invoeren en omrekenen? Lekker makkelijk :( :P
Hier ook nog niks, ik wacht even rustig af. Ik ga wel volledig over naar Delta dus heb sowieso niet echt haast, maar het heeft wel vaker een paar dagen geduurd.
Beaulion schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:23:
[...]

RLC blijft inderdaad maar dalen en ik vrees dat de neerwaartse trend nog een tijdje aanzal houden. Ze zijn eigenlijk sinds de hype in mei momentum verloren. Toch blijf ik het een mooi project vinden, net als Golem.
Yep erg jammer, heb er al leuke winsten op gepakt maar nu is het klaar. Ik ga het over een andere boeg gooien :) Mijn HODL zak met BTC staat op Kraken en sta ik nu weer mee in de winst. Mijn speelgeld in ETH op Binance ga ik dan maar wat BTC mee swingtraden om te kijken of ik daarmee meer ETH kan accumuleren. Die mag ook wel weer naar een 1200 euro dit jaar vind ik :)

[ Voor 71% gewijzigd door Schuey op 25-07-2018 08:31 ]

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:16
Mijn ven zijn verdwenen op binance, en nu?

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
AMARONE schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:41:
Even een paar berichten terug lezen ...

• Elixyr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
AMARONE schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:41:
8)7

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
sh4d0wman schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:17:
Heb zelf gewoon de gemiddelde aankoopprijs omgerekend naar BTC waarde en dan gedeeld door 100. Dan heb je de gemiddelde koopprijs in BTC waarde en dan je aantal tokens invoeren tegen die waarde. Dan zou je goed moeten zitten (redelijk).

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:16
Slux schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:42:
[...]

Even een paar berichten terug lezen ...
Ik weet van de swap maar ik zie geen vet terug. Nja, geduld dan maar.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

AMARONE schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:47:
[...]

Ik weet van de swap maar ik zie geen vet terug. Nja, geduld dan maar.
Er wordt ook iets over het tonen van Small balances gezegd...

Wel balen overigens, alles in mijn pf is gestegen, behalve HOT, die is gedaald. Maar omdat dat per sat direct met 10% gaat tikt dat wel aan. Ach jah, gewoon even aankijken en waarschijnlijk morgen weer -10% pakken :)

[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 25-07-2018 08:53 ]

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik sta nog maar -10% ondertussen met mijn inleg. Begin januari ingstapt. Moet zeggen dat ik daar niet ontevreden over ben. Ik heb op -80% gestaan. Wel wat dipjes bijgekocht. Daar moet ik wel eerlijk in zijn.

Rookworst zonder r is ook worst.

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:53:
Ik sta nog maar -10% ondertussen met mijn inleg. Begin januari ingstapt. Moet zeggen dat ik daar niet ontevreden over ben. Ik heb op -80% gestaan. Wel wat dipjes bijgekocht. Daar moet ik wel eerlijk in zijn.
nice!

Zit nog op -60%

• Slux
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:53:
Je aankopen in Januari zullen nog ver onder water staan, middelen is leuk om je verlies minder te laten lijken :P

• Bartvandelaar
Slux schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:00:
[...]

Je aankopen in Januari zullen nog ver onder water staan, middelen is leuk om je verlies minder te laten lijken :P
Mijn aankopen van januari zijn ondertussen al de deur uit. Daar was ik na een tijdje wel klaar mee.

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:49
A87 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 22:51:
Als je een paar koeien hoort op het weiland.. MooooOOOOoo denk dan aan MooooOOOOon.
Whahahahahah geweldig _/-\o_

Verwijderd

Wat was de koers van VEN in US dollars $ toen ie verdween en hoeveel BTC ?

Ik dacht $1,90 of zo? Hij gaat weer omhoog?

• Bartvandelaar
Op Binance volgens mij 1,82 dollar.

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:23:
Wat was de koers van VEN in US dollars $ toen ie verdween en hoeveel BTC ?

Ik dacht $1,90 of zo? Hij gaat weer omhoog?
1,83. In feite staat hij nu dus op 2,16 (in VEN termen).

Verwijderd

Hij stond zondag op 24002 sats

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2018 09:33 ]

• Slux
  • Niet online
is er al een koers bekend van VET want VEN staat nu op 2USD als VET lager staat dan kan ik ze nog verkopen om er later meer VET te kopen.

Op huobi is het namelijk nog niet omgezet

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Slux schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:36:
is er al een koers bekend van VET want VEN staat nu op 2USD als VET lager staat dan kan ik ze nog verkopen om er later meer VET te kopen.

Op huobi is het namelijk nog niet omgezet
Momenteel staat vet nagenoeg gelijkwaardig aan ven met een verhouding 1:100. Dus je hoeft nog niet te verkopen.

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 21:58
Zijn er hier mensen die ingestapt zijn in de ICO van JSEcoin? De ICO loopt van 11 juli tot 11 oktober en de JSE zelf kan vrij eenvoudig met de browser of client gemined worden.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Pagina: 1 ... 193 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!