Prepare for the next ATH
Is er nog een reden voor of gewoon gratis lambo?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
2 lamboozrajackar schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:46:
Holy! Wat is er aan de hand met RLC? Ik krijg al twee keer meldingen van Delta dat ie hard gaat.
Prepare for the next ATH
@jorisdeket heeft het hele tweakers-forum laten infomo'en, dan krijg je zo'n stijging hé...rajackar schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:46:
Holy! Wat is er aan de hand met RLC? Ik krijg al twee keer meldingen van Delta dat ie hard gaat.
edit:
typo
[ Voor 9% gewijzigd door Schuey op 16-05-2018 19:02 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Prepare for the next ATH
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
gf [6:48 PM]rajackar schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:46:
https://medium.com/iex-ec...in-computing-198bd6799c36
Gilles Fedal @ Slack: BTW, now that the information is public, I can tell a little more. Yesterday, I was invited at the breakfast with the French Minister of Finance and Economy -- Bruno Lemaire. We had a very opened and friendly discussion about the state of ICO and crypto in France. The government is working on laws and rules to make life of crypto enterprise easier in France. So wait and see -- but that was very interesting !
up met dat ding nu graag
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Dat partnership is toch niet meer dan Intel die zegt "hey wij hebben coole tech die jullie wel als beta mogen gebruiken". Tech moet zich nog bewijzen en Intel doet dit niet vanuit het goeds van hun hart. Zie niet meteen hoe dit het gebruik van RLC gaat stimuleren.
DYORVerwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:51:
Even wat nuchterheid (geen bier en geen ledger hier).
Dat partnership is toch niet meer dan Intel die zegt "hey wij hebben coole tech die jullie wel als beta mogen gebruiken". Tech moet zich nog bewijzen en Intel doet dit niet vanuit het goeds van hun hart. Zie niet meteen hoe dit het gebruik van RLC gaat stimuleren.
Dus geen RLC mining algoritme instructieset standaard in I-series? Dat is een domper.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:51:

Dan toch maar wat ARK kopen ... hoor al 6 maanden iemand schreeuwen dat die gaat moonen.

[ Voor 8% gewijzigd door Turbo-Puppy op 16-05-2018 18:54 ]
FUDVerwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:51:
Alleen bier en moon gewenst

Ofniet dan @sourcecode

Verwijderd
Hoop dat je verstandiger handelt dan dat je autorijdt.Taro schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:48:
Iedere 30 seconden in de auto Delta vernieuwd
read the whitepaper my friends.......Tominatie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:54:
[...]
FUD
Alleen bier en moon gewenst![]()
![]()
![]()
![]()
Ofniet dan @sourcecode
V2 is comming
Prepare for the next ATH

Wie holden er nog allemaal die net zijn ingestapt?
[ Voor 41% gewijzigd door mprkooij op 16-05-2018 18:56 ]
Prepare for the next ATH
Diezelfde Minister van Financiën, Bruno Le Maire, zei dit eerder deze week aan:jorisdeket schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:49:
[...]
gf [6:48 PM]
https://medium.com/iex-ec...in-computing-198bd6799c36
Gilles Fedal @ Slack: BTW, now that the information is public, I can tell a little more. Yesterday, I was invited at the breakfast with the French Minister of Finance and Economy -- Bruno Lemaire. We had a very opened and friendly discussion about the state of ICO and crypto in France. The government is working on laws and rules to make life of crypto enterprise easier in France. So wait and see -- but that was very interesting !
Goed nieuws dusI was a rookie a year ago, but now, I've been seized by a sudden passion. It took me a year. Let's teach this knowledge to our fellow citizen to make France the first place for blockchain & crypto innovation in Europe
Thanks, waar heb je die vandaan?Bmfd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:57:
[...]
Diezelfde Minister van Financiën, Bruno Le Maire, zei dit eerder deze week aan:
[...]
Goed nieuws dus.

https://www.reddit.com/r/...ter_ive_been_seized_by_a/?
[ Voor 16% gewijzigd door jorisdeket op 16-05-2018 19:00 ]
Prepare for the next ATH

je kan meegaan in de SELL en BUY maar dat is nu niet zo heel handig, als azie wakker word en BTC gaat weer UPrajackar schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:00:
Is het btw verstandig op nu ergens een stop limit sell order te plaatsen voor RLC op iets waar ie net overheen gegaan is? Dan hou je altijd een deel van de winst als je de piek mist toch?
ben je de sjaak
Prepare for the next ATH
Nee man, winst maken doe je op de dag, na 18:00 mag je alles vergokken. prachtig man. Geld is uiteindelijk ook maar gewoon papier.rajackar schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:00:
Is het btw verstandig op nu ergens een stop limit sell order te plaatsen voor RLC op iets waar ie net overheen gegaan is? Dan hou je altijd een deel van de winst als je de piek mist toch?
Prepare for the next ATH
Ik handel heel onverstandig, maar rij erg verstandig auto hoor, ik stond (nagenoeg) stil in de file. Telefoon zit op mijn dashboard en bel handsfree.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:54:
[...]
Hoop dat je verstandiger handelt dan dat je autorijdt.
Ik zit in dit soort gevallen altijd met mijn muis boven de 75% market sell knop en op de 75% market buy knop. Ik spreek met mijzelf af dat als hij weer onder een bepaald niveau zakt, dat ik verkoop en daarna een stuk lager weer inkoop. Ga ik achter de laptop weg, dan een stop limit sell order idd, maar niet te strak, want dan loop je de kans té vroeg te verkopen.rajackar schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:00:
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 16-05-2018 19:06 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
edit:
Boefje die steeds een buywall weghaalde van 25k
[ Voor 16% gewijzigd door Schuey op 16-05-2018 19:07 ]
Wat versta je onder 'niet te strak'? Zou je eens een voorbeeld kunnen geven ?Taro schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:04:
[...]
Ik zit in dit soort gevallen altijd met mijn muis boven de 75% market sell knop en op de 75% market buy knop. Ik spreek met mijzelf af dat als hij weer onder een bepaald niveau zakt, dat ik verkoop en daarna een stuk lager weer inkoop. Ga ik achter de laptop weg, dan een stop limit sell order idd, maar niet te strak, want dan loop je de kans té vroeg te verkopen.
Ik heb net al mijn VEN verkocht dus grote kans dat naar de moon gaat nu.
Ben er klaar mee, stap wel op te trein als die vertrekt, alles overgezet naar HT

Had je ook net OST weggedaan? Die volgt RLC, kom ik te laat achter.
[ Voor 44% gewijzigd door Schuey op 16-05-2018 19:11 ]
Dat gevoel heb ik nu 😂
Iedereen gefeliciteerd!
Bij bijvoorbeeld RLC zie je op Binance dat hij rond 18:19 @ 2953 even een duikje maakt naar +-2814, om daarna naar 3234 sats door te stijgen. Als je dus je stop limit sell order op bijvoorbeeld 2900 had gezet, had je ze automatisch verkocht om daarna 334 sats stijging te missen. Wat ik vaak even doe is kijken of er +-150-200 sats (na een grote stijging) of 30-40 sats (na een kleine stijging) lager een mooie grote buy order staat en dan parkeer ik mijn stop limit order er precies onder. Dus de stop op -1 van de grote order erboven en de limit bijv. 10-20 sats eronder om zeker te weten dat je verkoopt. Daardoor voorkom je vaak dat je in een super kleine correctie onterecht verkoopt, want bij iedere grote stijging zie je altijd wel tussendoor wat kleine correcties.Nurksis schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:05:
[...]
Wat versta je onder 'niet te strak'? Zou je eens een voorbeeld kunnen geven ?
Yep, iets terug gezakt ook.mprkooij schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:13:
Lijkt nu wel te zijn afgelopen de MOOON
Verwijderd
Dat gevoel gaan er binnenkort nog wel meer krijgenRideWithUz schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:11:
Ken je het gevoel dat de postcodekanjer valt maar dat jij geen lot hebt?
Dat gevoel heb ik nu 😂
Iedereen gefeliciteerd!

Vertel op... wat is de volgende mooncoin???Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:14:
[...]
Dat gevoel gaan er binnenkort nog wel meer krijgen
nav schijnbaar. geen idee waarom hij zo stijgtRideWithUz schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:15:
[...]
Vertel op... wat is de volgende mooncoin???

Via coinbase?
Ik dacht dat het al wel weer was afgelopenTaro schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:16:
Ik verwacht zo nog wel een ronde RLC, iedereen moet toch ook even eten en gaat daarna weer verder, toch?
Echt alles in BCN? Ben benieuwdVerwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:19:
Ik heb 40 VEN verkocht en in RCL gestopt
11% winst gepakt en alles in BCN gestopt
Bitonic lagere fee in vergelijking met coinbase.Ton Hasselt schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:17:
Wat is de beste manier om muntjes aan te kopen op Bittrex?
Via coinbase?
En dan het beste met Ltc?lonehitman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:21:
[...]
Bitonic lagere fee in vergelijking met coinbase.
Dus die stop zet je onder een grote buy order, wetende dat als die grote buy order er snel doorheen gaat, het zeer waarschijnlijk is dat hij nog verder zakt?Taro schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:13:
[...]
Bij bijvoorbeeld RLC zie je op Binance dat hij rond 18:19 @ 2953 even een duikje maakt naar +-2814, om daarna naar 3234 sats door te stijgen. Als je dus je stop limit sell order op bijvoorbeeld 2900 had gezet, had je ze automatisch verkocht om daarna 334 sats stijging te missen. Wat ik vaak even doe is kijken of er +-150-200 sats (na een grote stijging) of 30-40 sats (na een kleine stijging) lager een mooie grote buy order staat en dan parkeer ik mijn stop limit order er precies onder. Dus de stop op -1 van de grote order erboven en de limit bijv. 10-20 sats eronder om zeker te weten dat je verkoopt. Daardoor voorkom je vaak dat je in een super kleine correctie onterecht verkoopt, want bij iedere grote stijging zie je altijd wel tussendoor wat kleine correcties.
Correct!Nurksis schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:25:
[...]
Dus die stop zet je onder een grote buy order, wetende dat als die grote buy order er snel doorheen gaat, het zeer waarschijnlijk is dat hij nog verder zakt?
Volgens mij biedt Bitonic geen LTC aan en heeft Bittrex geen LTC-pairing, dus BTC lijkt me het beste
Verwijderd
Ik denk dat het wachten word tot 30 meimprkooij schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:28:
RLC Moon again pls, we willen de 3 dollar aantikken.
Nog beter ... was al van plan ze een weekje of 2 vast te houden. Dat shorten is toch niets voor mij.
Maar echt moonen kunnen we het ook niet noemen, of ben ik nou weer te negatief?
Druk hem eens door en kijk of je wordt doorgezet naar de bank. meestal een "technisch probleem"Tominatie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:34:
Sinds wanneer is litebit zo goedkoop geworden? Ik kan daar 1BTC kopen voor 7060, terwijl het op kraken en gdax zo rond de 7040 ligt. Valt me behoorlijk mee voor de snelle service. Normaal zat er wel meer dan 100 tussen toch?
Zie ook https://goedkoopbitcoinkopen.nl, is waarschijnlijk een momentopname, 1 minuut later kan Coinbase weer goedkoper zijn.Tominatie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:34:
Sinds wanneer is litebit zo goedkoop geworden? Ik kan daar 1BTC kopen voor 7060, terwijl het op kraken en gdax zo rond de 7040 ligt. Valt me behoorlijk mee voor de snelle service. Normaal zat er wel meer dan 100 tussen toch?
Gek genoeg word ik gewoon doorgestuurd naar het betaalschermpie, als dit zo blijft koop ik straks nog wat bij.Turbo-Puppy schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:35:
[...]
Druk hem eens door en kijk of je wordt doorgezet naar de bank. meestal een "technisch probleem"
Litebit was naar mijn weten altijd die veel te dure broker, misschien hebben ze het nu aangepast, zou super zijn!
Voor de snelle service en het gemak wil ik best een minimale fee betalen
Verwijderd
Bl3p heeft ltc in de aanbieding.Bmfd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:28:
[...]
Volgens mij biedt Bitonic geen LTC aan en heeft Bittrex geen LTC-pairing, dus BTC lijkt me het beste
Het verschil ten opzichte van bv. Binance zit nu inderdaad onder de 1%, wat een stukje lager is dan voorheen. Maar als je besluit om zowel aankoop als verkoop via Litebit te doen, scheelt dat toch al gauw 3% denk ik, dus dat blijft toch wel een redelijk verschil.Tominatie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:44:
[...]
Gek genoeg word ik gewoon doorgestuurd naar het betaalschermpie, als dit zo blijft koop ik straks nog wat bij.
Litebit was naar mijn weten altijd die veel te dure broker, misschien hebben ze het nu aangepast, zou super zijn!
Voor de snelle service en het gemak wil ik best een minimale fee betalen
@Verwijderd @Taro
I know, maar het ging hier over Bitonic en zij bieden alleen BTC aan volgens mij.
[ Voor 7% gewijzigd door Bmfd op 16-05-2018 19:49 ]
ETH is dan vaak nog een betere optie dan BTC.Bmfd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:28:
[...]
In ieder geval sneller ... hetgeen soms ook geld oplevert. BTC transacties blijven gewoon om te janken langzaam.

Bitcoin raakte eventjes de 14k, voor de rest niet veel gebeurd.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:50:
Goeiemorgen. Heb ik iets gemist vandaag?
Rustig dagjeVerwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:50:
Goeiemorgen. Heb ik iets gemist vandaag?
Verwijderd
Gewone woensdag dus. Azië al wakker? Chinees nieuwjaar al voorbij?Turbo-Puppy schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:51:
[...]
Bitcoin raakte eventjes de 14k, voor de rest niet veel gebeurd.
Klopt echt niks van bij litebit: 1BTC is daar 7069 euro op het moment van schrijven en op kraken 7053 euro. Dat is echt een minimaal verschil, maar kijk je naar ETH is die op litebit 608 euro en op kraken 590 euro.

Nee, maar Wall Street gaat nu wel echt zijn kerstbonus investeren, Google gaat met LTC verder, en de Maya's en Amish accepteren voortaan alleen nog maar ARK. Dan weet je alles voor vandaag.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 19:52:
[...]
Gewone woensdag dus. Azië al wakker? Chinees nieuwjaar al voorbij?

Prepare for the next ATH
Weg
Uit het niets ook echt weer, 2650 bam weer naar 2800Schuey schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:02:
En we gaan weer los!
Ja, allebei op een mooi moment ingestapt, de vraag is wel of het een tijdelijke opleving is of dat we weer echt ver omhoog gaan.Schuey schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:02:
En we gaan weer los!
Hoe verliep dat vorig jaar na MEI ?Taro schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:04:
[...]
Ja, allebei op een mooi moment ingestapt, de vraag is wel of het een tijdelijke opleving is of dat we weer echt ver omhoog gaan.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

[ Voor 57% gewijzigd door A87 op 16-05-2018 20:15 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Cryptosyndroom doet rare dingen.A87 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:11:
van 15 mei naar 15 april terug naar 15 maart QUA marketcap LMAO
Ik denk dat het tot september herhaalt gaat worden.
[ Voor 11% gewijzigd door New Yorker op 16-05-2018 20:16 ]
Weg
Verwijderd
50 stuks maar liefst. Dat wordt dit jaar met pensioen

Inhoudelijke gegevens zoals NAW, diploma's, medische gegevens op de blockchain zetten is een slecht idee met die nieuwe wet, zal nog wel een dingetje worden.
lol same here, denk doe er 6000 en hop omlaag..mprkooij schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:22:
Denk stap ook weer in de RLC trein... Maar helaas direct 200sats drop
Miss is het beste nu ff vasthouden ipv direct weer verkopenBever! schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:25:
[...]
lol same here, denk doe er 6000 en hop omlaag..
denk steeds nu is de pump overmprkooij schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:26:
[...]
Miss is het beste nu ff vasthouden ipv direct weer verkopen
Wat nou als Azië wakker wordt en denkt WOWW nu nu nu nu kopen!!!!!
Zal wel andersom zijn
verdorieBever! schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:27:
vreselijk die crypto
Zoals Warren Buffett zegt, investeer nooit in iets wat je niet begrijpt en daarom mistte hij de opkomst van de Fang stocks ookBever! schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:27:
vreselijk die crypto
Linkje Fang stocks toegevoegd: https://www.investopedia.com/terms/f/fang-stocks-fb-amzn.asp
[ Voor 15% gewijzigd door RaptorXS op 16-05-2018 20:35 ]
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!