Laten we met z'n alle een shitcoin kopen voor de samenhorigheid. Een coin op plek 750 of hoger volgens cmc iets als WhaleCoin
Iets aangepast, you rock!hazecase schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 17:35:
Laten we met z'n alle een shitcoin kopen voor de samenhorigheid. Een coin op plek 750 of hoger volgens cmc iets als WhaleCoin Litecoin
Wow, ik heb ook RLC en GVT maar heb daarnaast Hacken & TRAC en wil ook nog APH halen.
GVT sta ik wel op behoorlijk verlies, zometeen gooi ik veel van m'n RLC winst in GVT. (hopend dat het goed uitpakt)
RLC keeps going
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Hoe room jij dan je winst af? 50% verkopen of?Tominatie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 17:38:
[...]
Wow, ik heb ook RLC en GVT maar heb daarnaast Hacken & TRAC en wil ook nog APH halen.
GVT sta ik wel op behoorlijk verlies, zometeen gooi ik veel van m'n RLC winst in GVT. (hopend dat het goed uitpakt)
SPiET
Hahaha ongekend dit. M'n sellorder op 2620 is gehit
Hoe ver zal deze moon gaan???? Ik durf niet te verkopen hoor longterm longterm be strong
yep, blockshow en V2 zijn om de hoekcursquidHome schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 17:44:
[...]
Hoe ver zal deze moon gaan???? Ik durf niet te verkopen hoor longterm longterm be strong![]()
![]()
https://blockshoweurope.com
[ Voor 6% gewijzigd door jorisdeket op 16-05-2018 17:46 ]
Hoe bedoel je? Ik zet gewoon een sellorder tegen een prijs waarbij ik tevreden ben. Dan ga ik verder zoeken naar munten waar ik vertrouwen in heb en een rendement op verwacht.spietie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 17:43:
[...]
Hoe room jij dan je winst af? 50% verkopen of?
Ik heb voor nu alles verkocht en ga m'n GVT stack enorm vergroten, dat weet ik wel
Ja daardoor verwacht ik nog veel meer groei.jorisdeket schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 17:45:
[...]
yep, blockshow en V2 zijn om de hoek
https://blockshoweurope.com
Okey mijn aandeel in GVT verhoogt. Mijn portfolio is nu zo: 60% GVT, 20% RLC (als hij weer dipt), 10% TRAC, 10% Hacken. Deze percentages zijn ongeveer hé.
Helaas ben ik maar een schamele 0.4 btc waard (tevens mijn ATH, nog nooit zoveel bezit), al had ik meer geld had ik zoveel andere projecten ook vol gepompt met geld
Helaas ben ik maar een schamele 0.4 btc waard (tevens mijn ATH, nog nooit zoveel bezit), al had ik meer geld had ik zoveel andere projecten ook vol gepompt met geld
https://medium.com/@vecha...ndao-food-to-e4a38b331d41
VeChain's blockchain wordt geïntegreerd in de totale supply-chain van de nr. 2 voedingsmiddelenfabrikant van China die geheel productieproces (van boer tot supermarkt) in handen heeft. 25 miljard dollar omzet afgelopen jaar. 1 van de grootste deals die er is in crypto als ik het zie.
Het gaat dus niet om een proof-of-concept of demonstratie, het gaat om daadwerkelijke implementatie en dus vraag naar Thor Power-tokens om transacties te kunnen draaien. Erg tof
VeChain's blockchain wordt geïntegreerd in de totale supply-chain van de nr. 2 voedingsmiddelenfabrikant van China die geheel productieproces (van boer tot supermarkt) in handen heeft. 25 miljard dollar omzet afgelopen jaar. 1 van de grootste deals die er is in crypto als ik het zie.
Het gaat dus niet om een proof-of-concept of demonstratie, het gaat om daadwerkelijke implementatie en dus vraag naar Thor Power-tokens om transacties te kunnen draaien. Erg tof
Komt die moon!!

RLC op een mooi rond getal, zou voor een hoop mensen mooi zijn als hij nu nog doorschiet. Kan me voorstellen dat er heel wat sell orders doorgaan:)
RLC op een mooi rond getal, zou voor een hoop mensen mooi zijn als hij nu nog doorschiet. Kan me voorstellen dat er heel wat sell orders doorgaan:)
[ Voor 77% gewijzigd door Schuey op 16-05-2018 18:00 ]
VEN doet laatste maanden geen moon meer op nieuws. Weet niet echt waarom, maar goed, weet wel dat VeChain vooraan staat in crypto samen met ETH, Ripple, Stellar, Coinbase, Ledger, Binance en Circle. Deze worden serieus genomen (ook wat anderen die ik vast vergeet, RLC ook) en ontgroeien Reddit en 4chan
Ik zou het nog breder willen trekken. Nieuws lijkt de laatste tijd überhaupt weinig effect te hebben op de cryptomarkt in zijn geheel.Rookert25 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:01:
[...]
VEN doet laatste maanden geen moon meer op nieuws. Weet niet echt waarom, maar goed, weet wel dat VeChain vooraan staat in crypto samen met ETH, Ripple, Stellar, Coinbase, Ledger, Binance en Circle. Deze worden serieus genomen (ook wat anderen die ik vast vergeet, RLC ook) en ontgroeien Reddit en 4chan
Buy the dip gaat voor RLC niet op dus haha, had ik toch niet moeten verkopen op 2620sats
Ook maar eens een keer op de hypetrain gesprongen .. voor een whopping $350 aan RLC gekocht.
Op 2612 sats ... kijken of dat wat wordt.
Op 2612 sats ... kijken of dat wat wordt.
Is maar waar je tevreden mee bent, heb zojuist mijn aandeel gehalveerd...Tominatie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:07:
Buy the dip gaat voor RLC niet op dus haha, had ik toch niet moeten verkopen op 2620sats
Ik ben ook super tevreden hoor maar hoop persoonlijk niet dat hij nog ENORM stijgt want dat zou toch mentaal dan even vervelend zijn.. Achja wie ben ik, had een tijd geleden nog bij kunnen kopen op 1480sats...BoulaMouzer schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:09:
[...]
Is maar waar je tevreden mee bent, heb zojuist mijn aandeel gehalveerd...
Haha inderdaad, maarja wanneer verkopenTominatie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:11:
Hij is door de 2700sats, moooooooon gek
RLC RLC RLC RLC RLC RLC RLC
zo blij dat ik er een berg heb
in deze donkere dagen van de BTC rollerkooster
zo blij dat ik er een berg heb
in deze donkere dagen van de BTC rollerkooster
Prepare for the next ATH
RLC op 2700 verkocht, 50% op gepakt dus ben tevreden.
What goes up must come down... (hoop ik)
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Dez FOMO gaat nog wel even duren tot 4 a 8 uur tot echt iedereen het nieuws door heeft. 24 op 24
Tot 4 a 8? Hoe bedoel je?jorisdeket schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:13:
[...]
Dez FOMO gaat nog wel even duren tot 4 a 8 uur tot echt iedereen het nieuws door heeft. 24 op 24
RLC trekt nog wel even door geloof me...........
de max supply is niet zo hoog dus op naar de 25 $
)))))
de max supply is niet zo hoog dus op naar de 25 $
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Had graag wat RLC willen verpatsen maar momenteel ver van mijn Ledger 
Verplicht holden danmaar.
Verplicht holden danmaar.
En om dit nieuws van RLC te vieren trek ik een koude kletz open
cheerz to the RLC believers
Prepare for the next ATH
Opvallend op bitfinex is dat er nu continu 0.1 BTC wordt gekocht...
"buy low, sell high" is bij RLC prima gelukt maar het principe "buy low, sell higher than high" is een volgende uitdaging next time
Proost
Prepare for the next ATH
Even in de stemming komen met een swingend nummer van mijn goede oude vriend Carlos Matos.
@Turbo-Puppy Prima koopje tot nu toe hé, jij maakt nog wat mee op deze manier. Dat geeft Litecoin je niet
Verwijderd
Niks van aantrekken. Hoe vaak ik niet tijdens dit soort ritjes gehold heb denkende "maar wat als het nog hoger gaat". Afgelopen januari wel toppunt van die FOMO. Als ik toen gewoon gecashed had... Nu moet je nog maar afwachten of dat ooit nog gehaald wordt. Had ik beter tegen die FOMO in kunnen gaan.Tominatie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:17:
"buy low, sell high" is bij RLC prima gelukt maar het principe "buy low, sell higher than high" is een volgende uitdaging next time
zo in 3 minuten 61 $ verdient go RLC go RLC
Prepare for the next ATH
ik trek er ook 1 open wel om een andere reden btwsourcecode schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:15:
En om dit nieuws van RLC te vieren trek ik een koude kletz open
Damn jammer dat ik nu maar enkel 100 RLC heb. Die gaat rap zeg omhoog!
Ongetwijfeld een dump maar wanneer? Kan evengoed verder moonen ook 😆
Holden of verkopen voor de dump ....
SPiET
Nog maar 20 LTC aan RLC gekocht .. why not.
Verwijderd
$3 minimaalspietie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:19:
Damn jammer dat ik nu maar enkel 100 RLC heb. Die gaat rap zeg omhoog!
Straks bij thuiskomst meteen controleren of ik toch niet wat heb staan voor de zekerheid 
Als dat zo is heb ik er maar hoog uit 5
Als dat zo is heb ik er maar hoog uit 5
wel apart dat VEN met zijn partnerships niet veel doet, en RLC ramt er dwars doorheen, dat geeft de waarde wel aan van RLC, misschien ook het feit dat RLC europees is, en dus anders in de markt ligt?
Prepare for the next ATH
@jorisdeket hold jij rlc of ga je ook een stuk verkopen op t hoogste moment of voor/tijdens de dump?
SPiET
Verwijderd
Deze markt kent totaal geen logica.sourcecode schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:23:
wel apart dat VEN met zijn partnerships niet veel doet, en RLC ramt er dwars doorheen, dat geeft de waarde wel aan van RLC, misschien ook het feit dat RLC europees is, en dus anders in de markt ligt?
en dat moet V2 nog komen over 2 weken, dus weer MOON MOON MOON
Prepare for the next ATH
Zelf bij 30% verlies ga je mij niet horen, zo teleurgesteld ben ik al geraakt door LTC.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:21:
[...]
Kopen op +30% dapper, jij hebt meer ballen dan ik.
dat doet nu wel zeer denk ikjorank schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:12:
RLC op 2700 verkocht, 50% op gepakt dus ben tevreden.
Prepare for the next ATH
Goh die 800rlc die ik heb gekregen suddert lekker hier.
Zei het laatst nog. Rlc is een slapende reus. En nog veel potentie zit hier in.
Hoop dat 'ie nog even doorpompt, zit jij ook weer in een goede stemming de komende maandTurbo-Puppy schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:24:
[...]
Zelf bij 30% verlies ga je mij niet horen, zo teleurgesteld ben ik al geraakt door LTC.
sinds ik op dit topic zit, heb ik een blije turbo nog niet vaak meegemaakt. En zit hier al een jaar
Hij heeft moeite bij de 2890-2950 om door dat stuk heen te knallen, MOOOOOOOON LETS GO
Nevermind
Nevermind
[ Voor 12% gewijzigd door mprkooij op 16-05-2018 18:29 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk minder volume waardoor minder "nieuw" geld nodig is om de prijs te laten Moonen.sourcecode schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:23:
VEN kent iedereen ondertussen wel. RLC is een zo een die je soms voorbij ziet komen en dan opeens "boem intel" -> FOMO.
Tuurlijk, je wilt altijd meer.
Maar elke keer als ik dat doe dan resulteert het in tranen, dus nu op save gespeeld.
Mwah ..ik ben eigenlijk hodl'er heh .. pas rond maart begint mijn momentje als ik even uit moet stappen. Helaas dit jaar niet gelukt, maar ik ben redelijk tevreden over het algemeen hoor.Tominatie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:26:
[...]
Hoop dat 'ie nog even doorpompt, zit jij ook weer in een goede stemming de komende maand![]()
![]()
sinds ik op dit topic zit, heb ik een blije turbo nog niet vaak meegemaakt. En zit hier al een jaar![]()
Tsja, je hebt ze toch gratis dan zou ik denk ik gewoon lekker holden tot de $5-10 ooit geraakt wordtBloodclot schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:25:
Goh die 800rlc die ik heb gekregen suddert lekker hier.
Zelfde geld voor die 2000MCT die ik heb gekregen, als die op exchanges komt ga ik ze ook niet sellen tot dat ik ze misschien voor een ONT prijsje kan weggooien
Nee, hoor. Geen haar op me hoofd die daar aan denkt om te verkopen mss eoy een paar %.spietie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:24:
@jorisdeket hold jij rlc of ga je ook een stuk verkopen op t hoogste moment of voor/tijdens de dump?
Je zal moeten zoeken op google naar Gilles Fedak en XtremWeb-HEP.
Deze jongens hadden de software al lang voordat de blockchain er was of de ETH ICO's.
blijf je voor altijd litecoin holder?Turbo-Puppy schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:27:
[...]
Mwah ..ik ben eigenlijk hodl'er heh .. pas rond maart begint mijn momentje als ik even uit moet stappen. Helaas dit jaar niet gelukt, maar ik ben redelijk tevreden over het algemeen hoor.
Toch nog wat RLC bijgekocht, hopende dat hij door de 3000 heen zou gaan...
Ja. .. de GDAX stack blijft mooi staan waar die staat, en hetzelfde voor de rest. alleen wat er uit minen komt en her en der nog rondzwerft wil ik best mee spelen.
Moet je eerlijk bekennen dat ik soms nog wel eens verbaasd zijn over het aantal bags ik overal nog heb staan. Alleen LCC altje blijf ik vanaf ... die gaat ooit de $25 raken, trust me.
ok mannen nieuw bier moet open yessssssssss RLC my coin
Prepare for the next ATH
Heb nog een mooie review van RLC, iemand interesse?
Laten jullie weten hoe het op de maan is?
Vrij droevig ... ik heb nu met een kleine 30 LTC aan RLC in 10 minuten al meer verdient dan de afgelopen 2 maanden met rest. Misschien zijn hypecoins dan toch wel leuk.
Ik begin het leuk te vinden. Tot nu toe altijd saai HODL gehad met een pf die niet in beweging kwam kwa BTC waarde, na hier wat tips over RLC toch maar eens de gok genomen om wat meer te 'handelen'.
Er komen zo een paar whales die winst gaan pakken gok ik bij RLC, dus denk aan je winst. Bij ONT zag je hetzelfde tijdje terug
.
Edit, de chart gaat bijna recht omhoog nu bij RLC, gaat snel stoppen, ben benieuwd waar
Edit, de chart gaat bijna recht omhoog nu bij RLC, gaat snel stoppen, ben benieuwd waar
[ Voor 26% gewijzigd door Rookert25 op 16-05-2018 18:34 ]
Niet teveel bij stilstaan haha, je moet gewoon hartstikke tevreden zijn met de winst die je hebt
Maar het is wel echt heel ziek hoe hij maar blijft stijgen. Het 24h volume is ook van 500btc naar 1600btc gestegen in een halfuurtje
en terrecht een coin met een echte missieTominatie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:34:
[...]
Niet teveel bij stilstaan haha, je moet gewoon hartstikke tevreden zijn met de winst die je hebt![]()
Maar het is wel echt heel ziek hoe hij maar blijft stijgen. Het 24h volume is ook van 500btc naar 1600btc gestegen in een halfuurtje
Prepare for the next ATH
denk dat je even moet stoppen met bier drinkensourcecode schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:35:
ik heb ook nu al mijn ZIL erin gestopt
maar ik haal mijn inzet van zil zo weer terug als die nog 10% erbij is ':)Tominatie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:36:
[...]
denk dat je even moet stoppen met bier drinken![]()
Prepare for the next ATH
Hahaha, ik weet niet wat ik gisteren allemaal heb uitgespookt, maar heb 15 RLC nog liggen. Centen sprokkelen, maar het kan me aan mijn reet roesten! Winst is winst!
Wat een FOMO weer hier
Laten de instappers van afgelopen kwartier morgen nog weten of er winst? Gun het jullie van harte, maar het ziet er beetje onbesuisd uit
ik hoop dat er in china etc... een hoop bellen nu afgaan, en dat ze daar ook midden in de nacht koekie worden na het zien van RLC en gaan kopen...........
Prepare for the next ATH
die hebben nog geen bier op dus die zullen wel gaan dumpen tegen een heerlijke winst, chinezen stoppen het dan lekker in Vensourcecode schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:39:
ik hoop dat er in china etc... een hoop bellen nu afgaan, en dat ze daar ook midden in de nacht koekie worden na het zien van RLC en gaan kopen...........
Weet jullie hoeveel holders RLC heeft? Check eens Etherscan, Je zal versteld staan
Daar gaat ie alRookert25 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:38:
Wat een FOMO weer hierLaten de instappers van afgelopen kwartier morgen nog weten of er winst? Gun het jullie van harte, maar het ziet er beetje onbesuisd uit
Eerste sell-off is geweest, kijken of er een bull trap komt nu bij RLC.
Ben eruit gegaan bij 2950. Hopelijk een goede keuze
dat was bij ARK ook, dus MOON MOON NURookert25 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:43:
Eerste sell-off is geweest, kijken of er een bull trap komt nu bij RLC.
Prepare for the next ATH
Laat de whales lekker die troep houden ... we verkopen massaal die BTC, en als we het daar niet winnen, dan wel ergens anders op. Soort burgerlijke ongehoorzaamheid.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:41:
Grappige aan een stijgende munt is altijd dat je niemand meer hoort over BTC, of die nu stijgt of instort zal een ieder aan zijn reet roesten...RCLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Verwijderd
Durf er wel op te wedden dat je binnenkort significant lager kan inkopen.mprkooij schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:43:
Ben eruit gegaan bij 2950. Hopelijk een goede keuze
Dacht nog even dat we de 3 dollar gingen aantikken.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:43:
[...]
Durf er wel op te wedden dat je binnenkort significant lager kan inkopen.
Verwijderd
Gaat hij ookmprkooij schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:44:
[...]
Dacht nog even dat we de 3 dollar gingen aantikken.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!