Laten we met z'n alle een shitcoin kopen voor de samenhorigheid. Een coin op plek 750 of hoger volgens cmc iets als WhaleCoin

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Iets aangepast, you rock!hazecase schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 17:35:
Laten we met z'n alle een shitcoin kopen voor de samenhorigheid. Een coin op plek 750 of hoger volgens cmc iets als WhaleCoin Litecoin
Wow, ik heb ook RLC en GVT maar heb daarnaast Hacken & TRAC en wil ook nog APH halen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Hoe room jij dan je winst af? 50% verkopen of?Tominatie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 17:38:
[...]
Wow, ik heb ook RLC en GVT maar heb daarnaast Hacken & TRAC en wil ook nog APH halen.
GVT sta ik wel op behoorlijk verlies, zometeen gooi ik veel van m'n RLC winst in GVT. (hopend dat het goed uitpakt)
SPiET
Hahaha ongekend dit. M'n sellorder op 2620 is gehit
Hoe ver zal deze moon gaan???? Ik durf niet te verkopen hoor longterm longterm be strong
yep, blockshow en V2 zijn om de hoekcursquidHome schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 17:44:
[...]
Hoe ver zal deze moon gaan???? Ik durf niet te verkopen hoor longterm longterm be strong![]()
![]()
[ Voor 6% gewijzigd door jorisdeket op 16-05-2018 17:46 ]
Hoe bedoel je? Ik zet gewoon een sellorder tegen een prijs waarbij ik tevreden ben. Dan ga ik verder zoeken naar munten waar ik vertrouwen in heb en een rendement op verwacht.spietie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 17:43:
[...]
Hoe room jij dan je winst af? 50% verkopen of?
Ja daardoor verwacht ik nog veel meer groei.jorisdeket schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 17:45:
[...]
yep, blockshow en V2 zijn om de hoek
https://blockshoweurope.com
[ Voor 77% gewijzigd door Schuey op 16-05-2018 18:00 ]
VEN doet laatste maanden geen moon meer op nieuws. Weet niet echt waarom, maar goed, weet wel dat VeChain vooraan staat in crypto samen met ETH, Ripple, Stellar, Coinbase, Ledger, Binance en Circle. Deze worden serieus genomen (ook wat anderen die ik vast vergeet, RLC ook) en ontgroeien Reddit en 4chan
Ik zou het nog breder willen trekken. Nieuws lijkt de laatste tijd überhaupt weinig effect te hebben op de cryptomarkt in zijn geheel.Rookert25 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:01:
[...]
VEN doet laatste maanden geen moon meer op nieuws. Weet niet echt waarom, maar goed, weet wel dat VeChain vooraan staat in crypto samen met ETH, Ripple, Stellar, Coinbase, Ledger, Binance en Circle. Deze worden serieus genomen (ook wat anderen die ik vast vergeet, RLC ook) en ontgroeien Reddit en 4chan
Is maar waar je tevreden mee bent, heb zojuist mijn aandeel gehalveerd...Tominatie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:07:
Buy the dip gaat voor RLC niet op dus haha, had ik toch niet moeten verkopen op 2620sats
Ik ben ook super tevreden hoor maar hoop persoonlijk niet dat hij nog ENORM stijgt want dat zou toch mentaal dan even vervelend zijn.. Achja wie ben ik, had een tijd geleden nog bij kunnen kopen op 1480sats...BoulaMouzer schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:09:
[...]
Is maar waar je tevreden mee bent, heb zojuist mijn aandeel gehalveerd...
Haha inderdaad, maarja wanneer verkopenTominatie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:11:
Hij is door de 2700sats, moooooooon gek
Prepare for the next ATH
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Dez FOMO gaat nog wel even duren tot 4 a 8 uur tot echt iedereen het nieuws door heeft. 24 op 24
Tot 4 a 8? Hoe bedoel je?jorisdeket schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:13:
[...]
Dez FOMO gaat nog wel even duren tot 4 a 8 uur tot echt iedereen het nieuws door heeft. 24 op 24
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Prepare for the next ATH
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Niks van aantrekken. Hoe vaak ik niet tijdens dit soort ritjes gehold heb denkende "maar wat als het nog hoger gaat". Afgelopen januari wel toppunt van die FOMO. Als ik toen gewoon gecashed had... Nu moet je nog maar afwachten of dat ooit nog gehaald wordt. Had ik beter tegen die FOMO in kunnen gaan.Tominatie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:17:
"buy low, sell high" is bij RLC prima gelukt maar het principe "buy low, sell higher than high" is een volgende uitdaging next time
Prepare for the next ATH
ik trek er ook 1 open wel om een andere reden btwsourcecode schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:15:
En om dit nieuws van RLC te vieren trek ik een koude kletz open
cheerz to the RLC believers
SPiET
Verwijderd
$3 minimaalspietie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:19:
Damn jammer dat ik nu maar enkel 100 RLC heb. Die gaat rap zeg omhoog!
Ongetwijfeld een dump maar wanneer? Kan evengoed verder moonen ook 😆
Holden of verkopen voor de dump ....
Prepare for the next ATH
SPiET
Verwijderd
Deze markt kent totaal geen logica.sourcecode schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:23:
wel apart dat VEN met zijn partnerships niet veel doet, en RLC ramt er dwars doorheen, dat geeft de waarde wel aan van RLC, misschien ook het feit dat RLC europees is, en dus anders in de markt ligt?
Prepare for the next ATH
Zelf bij 30% verlies ga je mij niet horen, zo teleurgesteld ben ik al geraakt door LTC.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:21:
[...]
Kopen op +30% dapper, jij hebt meer ballen dan ik.
dat doet nu wel zeer denk ikjorank schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:12:
RLC op 2700 verkocht, 50% op gepakt dus ben tevreden.
What goes up must come down... (hoop ik)
Prepare for the next ATH
Hoop dat 'ie nog even doorpompt, zit jij ook weer in een goede stemming de komende maandTurbo-Puppy schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:24:
[...]
Zelf bij 30% verlies ga je mij niet horen, zo teleurgesteld ben ik al geraakt door LTC.
[ Voor 12% gewijzigd door mprkooij op 16-05-2018 18:29 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk minder volume waardoor minder "nieuw" geld nodig is om de prijs te laten Moonen.sourcecode schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:23:
wel apart dat VEN met zijn partnerships niet veel doet, en RLC ramt er dwars doorheen, dat geeft de waarde wel aan van RLC, misschien ook het feit dat RLC europees is, en dus anders in de markt ligt?
Tuurlijk, je wilt altijd meer.
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Mwah ..ik ben eigenlijk hodl'er heh .. pas rond maart begint mijn momentje als ik even uit moet stappen. Helaas dit jaar niet gelukt, maar ik ben redelijk tevreden over het algemeen hoor.Tominatie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:26:
[...]
Hoop dat 'ie nog even doorpompt, zit jij ook weer in een goede stemming de komende maand![]()
![]()
sinds ik op dit topic zit, heb ik een blije turbo nog niet vaak meegemaakt. En zit hier al een jaar![]()
Tsja, je hebt ze toch gratis dan zou ik denk ik gewoon lekker holden tot de $5-10 ooit geraakt wordtBloodclot schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:25:
Goh die 800rlc die ik heb gekregen suddert lekker hier.
Zei het laatst nog. Rlc is een slapende reus. En nog veel potentie zit hier in.
Nee, hoor. Geen haar op me hoofd die daar aan denkt om te verkopen mss eoy een paar %.spietie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:24:
@jorisdeket hold jij rlc of ga je ook een stuk verkopen op t hoogste moment of voor/tijdens de dump?
blijf je voor altijd litecoin holder?Turbo-Puppy schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:27:
[...]
Mwah ..ik ben eigenlijk hodl'er heh .. pas rond maart begint mijn momentje als ik even uit moet stappen. Helaas dit jaar niet gelukt, maar ik ben redelijk tevreden over het algemeen hoor.
Ja. .. de GDAX stack blijft mooi staan waar die staat, en hetzelfde voor de rest. alleen wat er uit minen komt en her en der nog rondzwerft wil ik best mee spelen.
Prepare for the next ATH
Ik begin het leuk te vinden. Tot nu toe altijd saai HODL gehad met een pf die niet in beweging kwam kwa BTC waarde, na hier wat tips over RLC toch maar eens de gok genomen om wat meer te 'handelen'.
[ Voor 26% gewijzigd door Rookert25 op 16-05-2018 18:34 ]
Niet teveel bij stilstaan haha, je moet gewoon hartstikke tevreden zijn met de winst die je hebt
en terrecht een coin met een echte missieTominatie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:34:
[...]
Niet teveel bij stilstaan haha, je moet gewoon hartstikke tevreden zijn met de winst die je hebt![]()
Maar het is wel echt heel ziek hoe hij maar blijft stijgen. Het 24h volume is ook van 500btc naar 1600btc gestegen in een halfuurtje
Prepare for the next ATH
denk dat je even moet stoppen met bier drinkensourcecode schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:35:
ik heb ook nu al mijn ZIL erin gestopt
maar ik haal mijn inzet van zil zo weer terug als die nog 10% erbij is ':)Tominatie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:36:
[...]
denk dat je even moet stoppen met bier drinken![]()
Prepare for the next ATH
Prepare for the next ATH
die hebben nog geen bier op dus die zullen wel gaan dumpen tegen een heerlijke winst, chinezen stoppen het dan lekker in Vensourcecode schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:39:
ik hoop dat er in china etc... een hoop bellen nu afgaan, en dat ze daar ook midden in de nacht koekie worden na het zien van RLC en gaan kopen...........
Daar gaat ie alRookert25 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:38:
Wat een FOMO weer hierLaten de instappers van afgelopen kwartier morgen nog weten of er winst? Gun het jullie van harte, maar het ziet er beetje onbesuisd uit
dat was bij ARK ook, dus MOON MOON NURookert25 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:43:
Eerste sell-off is geweest, kijken of er een bull trap komt nu bij RLC.
Prepare for the next ATH
Laat de whales lekker die troep houden ... we verkopen massaal die BTC, en als we het daar niet winnen, dan wel ergens anders op. Soort burgerlijke ongehoorzaamheid.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:41:
Grappige aan een stijgende munt is altijd dat je niemand meer hoort over BTC, of die nu stijgt of instort zal een ieder aan zijn reet roesten...RCLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Verwijderd
Durf er wel op te wedden dat je binnenkort significant lager kan inkopen.mprkooij schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:43:
Ben eruit gegaan bij 2950. Hopelijk een goede keuze
Dacht nog even dat we de 3 dollar gingen aantikken.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:43:
[...]
Durf er wel op te wedden dat je binnenkort significant lager kan inkopen.
Verwijderd
Gaat hij ookmprkooij schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:44:
[...]
Dacht nog even dat we de 3 dollar gingen aantikken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq