Weg
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
Die kwam helaas niet door de dampkring heen...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
dan moet ik maar m'n verlies nemen...Taro schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 15:12:
Ik denk dat de mooie stijgingen voor vandaag verder wel over zijn... 169% Key, 9,3% BTC, 11,7% ONT, men gaat hun winst nemen.
[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 30-06-2018 15:15 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Niet afgaan op mijn gevoel he! Maar ik denk dat veel mensen in deze markt blij zijn met de resultaten van vandaag, beseffen dat iedereen zegt dat we in een bear market zitten en dat die zich zo best weleens weer naar beneden voort zou kunnen zetten.
Ik parkeer mijn geld in ONT met een stop loss en ga in de zon zitten.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Zit je er nog in?
of het loopt permanent doorPHPResource schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:22:
Iemand een overzicht van datums waarop cme futures ingaan of juist aflopen? Recente stijging lijkt weer te maken hebben met futures me dunkt..
https://cryptocalendar.pro/event/1841
29 juni last trade date cme futures staat daar. Zou dus best kunnen correleren met mekaarA87 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:54:
[...]
of het loopt permanent door
https://cryptocalendar.pro/event/1841
Om middennacht 29 juni ontstond ook de btc pump. Even kijken of dat 27 juli ook zo gaat zijn
[ Voor 14% gewijzigd door PHPResource op 30-06-2018 17:21 ]
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360005199892
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

Dit kan makkelijk nog naar 5K 4K 3K gaan komende weken.En daarna 100K!!
[ Voor 91% gewijzigd door A87 op 30-06-2018 18:45 ]
De futures die liepen van december 2017 liepen gisteren af. Men dacht dat whales die short waren gegaan hun rendement nog wilden vergroten. CME koopt zelf geen btc, is gewoon wedden op hoger of lager na x maanden..PHPResource schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:22:
Iemand een overzicht van datums waarop cme futures ingaan of juist aflopen? Recente stijging lijkt weer te maken hebben met futures me dunkt..
Lees net de testnet V2 launch van Zilliqa!
>10.000 TPS tijdens stresstesten met 1000 nodes, echt een geweldig resultaat..
Deze coin lost de grote issues op: Scaling, snelheid, powerusage, security, GOEDE programmeerbaarheid, finality van transacties, asic resistant.
Gaat HUGE worden deze coin.
[ Voor 24% gewijzigd door Bever! op 30-06-2018 21:17 ]
Wellicht dat whales hadden gewed op daling van de btc en short waren gegaan om vervolgens weer dik in te kopen?Bever! schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:02:
[...]
De futures die liepen van december 2017 liepen gisteren af. Men dacht dat whales die short waren gegaan hun rendement nog wilden vergroten. CME koopt zelf geen btc, is gewoon wedden op hoger of lager na x maanden..
Gebruikt iemand de shorts grafiek en zo ja, in hoeverre? Kun je daar nog bruikbare informatie uit halen? Ik probeer een extra manier te vinden om op stijgingen/dalingen in te spelen
Verwijderd
Bagger coin die over een jaar vergeten isBever! schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:02:
[...]
De futures die liepen van december 2017 liepen gisteren af. Men dacht dat whales die short waren gegaan hun rendement nog wilden vergroten. CME koopt zelf geen btc, is gewoon wedden op hoger of lager na x maanden..
Deze coin lost de grote issues op: Scaling, snelheid, powerusage, security, GOEDE programmeerbaarheid, finality van transacties, asic resistant.
ZILLIQA Klinkt een beetje als een schoenenmerk voor vrouwen of merk voor banenen....Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 22:14:
[...]
Bagger coin die over een jaar vergeten is
Kom je op die site willen ze dat je hun whitepaper meteen leest.
Net zoals die 5423 andere sites, standaard meuk.. Slome choatische site. De team video is een grote buzz van random woordje slappe poep. Bagger, veel te standaard.
[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 30-06-2018 22:34 ]
Net wat meer over gelezen. Moet zeggen dat het er toch wel goed uitziet. Vooral het aantal transacties per seconde is wel iets wat een groot pluspunt is. Niet dat andere coins hier niet ook mee kunnen komen natuurlijk. Waarom is het volgens jou een shitcoin ?Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 22:14:
[...]
Bagger coin die over een jaar vergeten is
[ Voor 5% gewijzigd door Ton Hasselt op 30-06-2018 23:13 ]
Uitgebreide info. Reddit voor meer flauwekul /zinnige info. Het team buigt zich, als ik het goed begrijp, bijvoorbeeld nog over de vraag wat het doel van de token precies wordt en hoe nodes beloond zullen worden. Anyhow... Naast PoW en PoS is er dus een PoB om rekening mee te houden
[ Voor 19% gewijzigd door Chris.nl op 30-06-2018 23:27 ]
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
geen fan van die coin maar echt... zolang tether maar uit de top10 geraakt vind ik alles goedTon Hasselt schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:19:
Waar blijft Tron nou ?
Hij heeft ze zelf ook maar is butthurt omdat ik wat zei over z'n csc shitcoinPilatuS schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:11:
[...]
Net wat meer over gelezen. Moet zeggen dat het er toch wel goed uitziet. Vooral het aantal transacties per seconde is wel iets wat een groot pluspunt is. Niet dat andere coins hier niet ook mee kunnen komen natuurlijk. Waarom is het volgens jou een shitcoin ?
Gebeurt vanzelf als de Btc weer gaat stijgen.rogier2012 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:52:
[...]
geen fan van die coin maar echt... zolang tether maar uit de top10 geraakt vind ik alles goed
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Inderdaad, laten we hopen dat we morgen nog een goede dag krijgen.AtlAntA schreef op zondag 1 juli 2018 @ 00:07:
Toch jammer dat de btc niet echt lekker doorgestegen is.
Verwijderd
Een bevertje kan knagen wat ie wil maar buthurt mij nietBever! schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:52:
[...]
Hij heeft ze zelf ook maar is butthurt omdat ik wat zei over z'n csc shitcoin
En nee ik heb die bagger niet
En wederom nee, boeit me niet wat je bevert zonder z over CSC
Ik weet niet wie er allemaal nog in VEN zitten maar dat schiet ook niet op
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2018 00:24 ]
Net nog maar even wat over gelezen. Het lijkt mij wel iets wat best eens flink goed omhoog kan gaan. Ga er wat van kopen denk ikBever! schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:52:
[...]
Hij heeft ze zelf ook maar is butthurt omdat ik wat zei over z'n csc shitcoin
ik heb een haffeltje TERN aangeschaft ik geloof dat die meer dan 1 miljoen tps deed weet er niet het fijne van wat dat nu voor verschil geeft maar ik las vd week dat ze hoge verwachtingen hebben van die coinBever! schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:02:
[...]
Tips An zich zegt niets. Is het decentraal? Is het een realworld simulatie? Is het een schaalbare oplossing? Hoe gaat het onder stress? Makkelijk om wat marketing getallen de lucht in te gooien en dat doen er veelzwerfkater schreef op zondag 1 juli 2018 @ 02:52:
[...]
ik heb een haffeltje TERN aangeschaft ik geloof dat die meer dan 1 miljoen tps deed weet er niet het fijne van wat dat nu voor verschil geeft maar ik las vd week dat ze hoge verwachtingen hebben van die coin
Verwijderd
Ik zag net al van die stofbollen die je altijd in die oude westerns ziet door dit topic waaien.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2018 10:06 ]
Weg
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Tumbleweeds!Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 10:00:
Zo hey. Wat is het hier ongelooflijk stil. We hebben die bullrun harder nodig dan ik dacht...
Ik zag net al van die stofbollen die je altijd in die oude westerns ziet door dit topic waaien.
Normaal ging bijna elke post over Ven..Ik weet niet wie er allemaal nog in VEN zitten maar dat schiet ook niet op
[ Voor 21% gewijzigd door superpolm op 01-07-2018 10:31 ]
Verwijderd
Waar zijn al deze mensen? Waar is Turbo-Puppy ffs? Wat is zijn mysterieuze investering?
Waar is onze oerbull @Tominatie? Of zou zijn moeder eindelijk het heft in handen hebben genomen en hem gedwongen hebben laten uitstappen uit deze bubble?
Waar is mien maat @Dhr. Satoshi?
What. The. Fuck happened?
100k toch? Komop luitjes. Doe iets.
prijs?Ton Hasselt schreef op zondag 1 juli 2018 @ 10:45:
Net een buy-ordertje gezet.
De naam die niet meer genoemd mag worden
ik zie dat Linda in een uptrend is, apart.
Ik dacht de hele tijd dat FaceDown maar een tijdelijke ban had gekregen, maar is blijkbaar permanent (of hij wil gewoon niet meer op dit forum verschijnen)
Turbo-Puppy is inmiddels ook een maand verbannentomdg schreef op zondag 1 juli 2018 @ 11:11:
[...]
Ik dacht de hele tijd dat FaceDown maar een tijdelijke ban had gekregen, maar is blijkbaar permanent (of hij wil gewoon niet meer op dit forum verschijnen)
Weg
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Zou kunnen. Volume overtuigt echter niet echt. Moeilijk.superpolm schreef op zondag 1 juli 2018 @ 10:31:
btc double bottom, ben gematigd positief. nu nog een higher low.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
bij de bodem van begin april kwam het volume ook pas bij de uitbraak.TomTorquay schreef op zondag 1 juli 2018 @ 11:21:
[...]
Zou kunnen. Volume overtuigt echter niet echt. Moeilijk.
Carlos Matos heeft bitcoin cashA87 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 11:37:
Oh jee Bitcoin cash kost nu 666 euro.. dat is nog steeds 666 euro too much
Weg
Ik heb ze nog. Ik verwacht niet dat die extreem omlaag gaat, maar langzaam omhoog, desnoods met een pump. Ik heb maar een sell order staan op 715 sat. Maar ik kijk live mee, mocht die de 660 halen mogen ze de deur uit, toch nog wat winst dan... Voortaan denk ik 2 keer na, want toen ze net op binance kwamen had ik er 3 keer zoveel als nu, en dat had me behoorlijk wat geld kunnen opleveren, in ieder geval om mijn inleg in crypte eruit te kunnen halen en door te gaan met winst.
Heb jij toevallig redenen waarom je in KEY bent gestapt? Vind het interessant om die beweegredenen te horen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 93% gewijzigd door hmr op 01-07-2018 11:52 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nog vrolijk in de altsVerwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 10:42:
Waar is @Stoffa met zijn gemoedstoestand updates? @Flagg met zijn altijd vrolijke avatar? @Chris.nl zit natuurlijk weer baldiep in een Tinderdate, letterlijk. @hmr met zijn degelijke en zeer diepgaande investeringen? @zomertje als enige vrouwenpersoon tussen dit met testosteron ovegoten zootje tamme shitcoin holdende hyenas. @tias86 met zijn niet geshillde, hoge potentiële gain coins van Nederlandse bodem?
Waar zijn al deze mensen? Waar is Turbo-Puppy ffs? Wat is zijn mysterieuze investering?
Waar is onze oerbull @Tominatie? Of zou zijn moeder eindelijk het heft in handen hebben genomen en hem gedwongen hebben laten uitstappen uit deze bubble?
ik ben vorige week naar de Blockchain Expo in de RAI geweest. Goed om te zien dat er nog zat goede projecten zijn. Natuurlijk mn vrienden van Stratis bezocht die na hard werken met 2 releases kwamen.
Ik hoop dat we nu de bodem hebben gevonden, maar niets is zeker in de crypto wereld
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Haha dat heb ik dan gemist blijkbaar, dan zou ik toch actiever dit topic bij moeten houden!New Yorker schreef op zondag 1 juli 2018 @ 11:15:
[...]
Turbo-Puppy is inmiddels ook een maand verbannen
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 10:42:
Waar is @Stoffa met zijn gemoedstoestand updates? @Flagg met zijn altijd vrolijke avatar? @Chris.nl zit natuurlijk weer baldiep in een Tinderdate, letterlijk. @hmr met zijn degelijke en zeer diepgaande investeringen? @zomertje als enige vrouwenpersoon tussen dit met testosteron ovegoten zootje tamme shitcoin holdende hyenas. @tias86 met zijn niet geshillde, hoge potentiële gain coins van Nederlandse bodem?
ja dat zijn leuke winsten als je 27 juni hebt ingekocht. ben benieuwd wat het de komende dagen doetBartvandelaar schreef op zondag 1 juli 2018 @ 11:57:
Ik ben op 550 ingestapt op Key. Neem aan dat die ergens vandaag er wel wat procenten bovenuit floepert. Had nog een klein deeltje btc om wat te traden.
Sigaren uit eigen doosnemesis2212 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 12:03:
[...]
ja dat zijn leuke winsten als je 27 juni hebt ingekocht. ben benieuwd wat het de komende dagen doet
Verwijderd
Fijne vakantie nog! Geniet ervanhmr schreef op zondag 1 juli 2018 @ 11:51:
@Verwijderd - ik lig op dit moment heerlijk op een strand met een koud drankje en geen zorgen aan mijn kop. Even de binance app verwijderd en alleen beetje aan het lurken op Tweakers met een zwaar afgenomen volume! Na 10 juli ben ik weer terug schat.
Dat zijn inderdaad namen die we hier niet veel meer zien. Maar dat zal na de zomer of als de bitcoin serieus uitbreekt wel anders zijn denk ik. Maar gelukkig hebben we jou hier nog!Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 10:42:
Verwijderd
Turbo investeerde in een vrouwVerwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 10:42:
Al zijn LTC voor de bruiloft
En net op tijd, anders was het feest in de koeien stal
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2018 12:35 ]
Verwijderd
Beproef ik hier enige vorm van sarcasme van uw kant?AtlAntA schreef op zondag 1 juli 2018 @ 12:32:
[...]
Dat zijn inderdaad namen die we hier niet veel meer zien. Maar dat zal na de zomer of als de bitcoin serieus uitbreekt wel anders zijn denk ik. Maar gelukkig hebben we jou hier nog!
Verwijderd
Ben bang dat dat niet meer gaat komen
Tja, na 5 topics heb je alles wel een keer gezegd hé... 't Is niet zinvol (behalve voor beginners) om elke week te melden dat je beter Authy kan gebruiken dan Google Authenticator, omdat Authy een backupfunctie heeft waarmee je niet alle 2FA Keys kwijt bent wanneer je je toestel reset of verliest. Het is komkommertijd, de boog kan niet altijd gespannen staan, op een hondenuitlaatveld moet je geen sneeuwengels maken, DYOR en dat soort flauwekul....AtlAntA schreef op zondag 1 juli 2018 @ 12:32:
[...]
Dat zijn inderdaad namen die we hier niet veel meer zien. Maar dat zal na de zomer of als de bitcoin serieus uitbreekt wel anders zijn denk ik. Maar gelukkig hebben we jou hier nog!
Maar als BTC inderdaad weer serieus uitbreekt of 'The Flippening' naar IOST heeft plaatsgevonden kom ik zeker weer zoveel verbale diarree spuien dat ik ook eindelijk een badge verdien. En nee @Verwijderd je beproeft niet wat ik nu zeg
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Verwijderd
Is helemaal weg
Verwijderd
Touché heer .nl, touché.Chris.nl schreef op zondag 1 juli 2018 @ 12:47:
[...]
Tja, na 5 topics heb je alles wel een keer gezegd hé... 't Is niet zinvol (behalve voor beginners) om elke week te melden dat je beter Authy kan gebruiken dan Google Authenticator, omdat Authy een backupfunctie heeft waarmee je niet alle 2FA Keys kwijt bent wanneer je je toestel reset of verliest. Het is komkommertijd, de boog kan niet altijd gespannen staan, op een hondenuitlaatveld moet je geen sneeuwengels maken, DYOR en dat soort flauwekul....
Maar als BTC inderdaad weer serieus uitbreekt of 'The Flippening' naar IOST heeft plaatsgevonden kom ik zeker weer zoveel verbale diarree spuien dat ik ook eindelijk een badge verdien. En nee @Verwijderd je beproeft niet wat ik nu zeg
https://globalcoinreport....y-ternio-tern-smile-year/Bever! schreef op zondag 1 juli 2018 @ 07:25:
[...]
Tips An zich zegt niets. Is het decentraal? Is het een realworld simulatie? Is het een schaalbare oplossing? Hoe gaat het onder stress? Makkelijk om wat marketing getallen de lucht in te gooien en dat doen er veel
Nee joh jij brengt een zekere flair in dit topic die we naast de gemiddelde 'fuck bitcoin' en 'kiek mijn shitcoin us goan!' posts best kunnen gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 12:40:
[...]
Beproef ik hier enige vorm van sarcasme van uw kant?
Verwijderd
En met welke reden denk je dat? Komen waarschijnlijk nog wel leuke momenten aan met ven/vet en torVerwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 12:44:
Zit op een goed moment te wachten om van die VEN rommel af te komen
Ben bang dat dat niet meer gaat komen
Verwijderd
Zou je denken?Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 13:05:
[...]
En met welke reden denk je dat? Komen waarschijnlijk nog wel leuke momenten aan met ven/vet en tor
Ik had met 30 juni al een leuke extra verwacht maar die bleef ook uit
Verwijderd
Klopt, ik ook. Hopelijk is het niet tegen beter weten in dat ik hold, als de markt weer wat aantrekt gaat er wel een deeltje eruit denk ik .Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 13:08:
[...]
Zou je denken?
Ik had met 30 juni al een leuke extra verwacht maar die bleef ook uit
Verwijderd
Jup, hier ookVerwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 13:15:
[...]
Klopt, ik ook. Hopelijk is het niet tegen beter weten in dat ik hold, als de markt weer wat aantrekt gaat er wel een deeltje eruit denk ik .
Dan room ik een 25 % af
wie niet waagt wie niet wintKlaas25 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 13:04:
Wie heeft er reddcoin? Is het wat om daar 100 euro in te stoppen?
Weg
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik ben gisterochtend zwaar ingestapt omdat hij toen al een beetje steeg. De dag ervoor pas als een probeersel, verder geen redenen om erin te stappen, behalve dat ik regelmatig bij Binance even bij BTC de volgorde op hoeveelheid stijging zet om te kijken of ik een trend zie of mooie kans. "Vroeger" had ik >20 verschillende coins, tegenwoordig richt ik me alleen op BTC, NEO, ONT, ADA, ZIL, OCN, MAN en GET. Daarnaast nog OAK & AVA ico's en een BOBX airdrop. De rest negeer ik, omdat ik dan constant ga wisselen, herverdelen en als er een grote BTC drop volgt ik niet snel naar USDT kan uitstappen.drusloos schreef op zondag 1 juli 2018 @ 11:51:
[...]
Ik heb ze nog. Ik verwacht niet dat die extreem omlaag gaat, maar langzaam omhoog, desnoods met een pump. Ik heb maar een sell order staan op 715 sat. Maar ik kijk live mee, mocht die de 660 halen mogen ze de deur uit, toch nog wat winst dan... Voortaan denk ik 2 keer na, want toen ze net op binance kwamen had ik er 3 keer zoveel als nu, en dat had me behoorlijk wat geld kunnen opleveren, in ieder geval om mijn inleg in crypte eruit te kunnen halen en door te gaan met winst.
Heb jij toevallig redenen waarom je in KEY bent gestapt? Vind het interessant om die beweegredenen te horen
Haha, ik was naar een festival voor 2 dagen dus vandaar m'n afwezigheid. Sowieso heb ik op 't moment weinig te melden behalve dat m'n voorspelling uitgekomen is: moonen na het sluiten van de CME future.Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 10:42:
Het is nog steeds wachten op m'n salaris, want bijkopen op deze prijzen ga ik zeker mee door.
We zijn nu alweer een tijdje aan het stabiliseren dus verwacht ergens vandaag toch nog wel wat actie (omhoog).
Verwijderd
het dipt al maanden ... mag nu wel weer stijgenNew Yorker schreef op zondag 1 juli 2018 @ 13:27:
We zijn al 10% gestegen en sommige alts 20% ik zou wachten op volgende dip.
Het was ook een stuk beter om lekker op Indian Summer te staan met dit weer dan actief te zijn in dit topic!Tominatie schreef op zondag 1 juli 2018 @ 13:52:
[...]
Haha, ik was naar een festival voor 2 dagen dus vandaar m'n afwezigheid. Sowieso heb ik op 't moment weinig te melden behalve dat m'n voorspelling uitgekomen is: moonen na het sluiten van de CME future.
Het is nog steeds wachten op m'n salaris, want bijkopen op deze prijzen ga ik zeker mee door.![]()
We zijn nu alweer een tijdje aan het stabiliseren dus verwacht ergens vandaag toch nog wel wat actie (omhoog).
Ja het was genietentomdg schreef op zondag 1 juli 2018 @ 14:07:
[...]
Het was ook een stuk beter om lekker op Indian Summer te staan met dit weer dan actief te zijn in dit topic!
Zon, vrienden, mooie meiden, muziek en bier. Meer heb je niet nodig in het leven. Nu overdrijf ik trouwens wel een beetje want ik zou niet kunnen leven zonder m'n geliefde shitcoins.
Zon, drank en weinig eten is trouwens wel een slopende combinatie dus ben vandaag echt even bijkomen. Zit nu in de tuin met een gebakken eitje en voor m'n neus staat het labtopje geopend op tweakers en bitfinex want wil het moonshotje van zometeen niet missen natuurlijk
Had het idee dat het topic wel heel erg veel in herhaling viel. Samen met ondergetekende.Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 10:42:
En het is nu veel te mooi weer om er mee bezig te zijn. Kijk na de zomer wel weer een keertje.
En mijn drang om rijk te worden is niet zo heel groot.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik las een review van iemand op youtube die er na een jaar ofso was uitgestapt. Met goede onderbouwde reden, herinner me het alleen niet meer welk filmpje.Klaas25 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 13:04:
Wie heeft er reddcoin? Is het wat om daar 100 euro in te stoppen?
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 01-07-2018 16:11 ]
Inderdaad snel weg.Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 12:52:
Toch blijf ik het vreemd vinden dat NANO, de snelste munt in de blockchain niets meer doet
Is helemaal weg
En de reden weet je zeker ook niet meer?A87 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 16:09:
[...]
Ik las een review van iemand op youtube die er na een jaar ofso was uitgestapt. Met goede onderbouwde reden, herinner me het alleen niet meer welk filmpje.
Weet je zeker dat het over rdd ging? Was het eigenlijk wel op YouTube?
Was je wel wakker destijds?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Misschien op het SBS6 YT kanaal?Flagg schreef op zondag 1 juli 2018 @ 17:29:
[...]
En de reden weet je zeker ook niet meer?
Weet je zeker dat het over rdd ging? Was het eigenlijk wel op YouTube?
Was je wel wakker destijds?
Nou mn laatste gemoedsupdate was dat we naar de kloten zouden gaan, en die is onveranderd. Zolang er geen wijziging is, blijft de laatste toestand van kracht.Verwijderd schreef op zondag 1 juli 2018 @ 10:42:
Ik blijft zeer pessimistisch voor de korte termijn. We zijn net weer wat omhoog gebounced, maar het is dead-cat materiaal in mijn ogen.
Voor de komende tijd blijft dus van kracht: "Vrouwen en kinderen eerst" en "Houd uw ramen gesloten, verlaat uw woning niet, en wacht op nadere informatie van uw gemeente".
Mijn dank is grootDakillerbean schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 10:13:
[...]
Ik heb er wel een paar keer over gesproken, dus zou best mij kunnen wezen. Heb er zelf 2 weken geleden wat op gepakt van 0.3 naar 1.5 sat. Mij iets TE voilatiel en schimmig. Maar desalniettemin graag gedaan, fijn dat het goed heeft uitgepakt
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!