[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 149 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.173.258 views

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-06 09:52
Taro schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 23:01:
[...]

Ah, allemaal op ZO, dat scheelt wel ja.

Ik hield BVA ook goed in de gaten, maar 1 minuut voor het einde stegen de prijzen altijd de pan uit... Ik heb het hele NO dak nog leeg, het garagedak richting O nog leeg en ik kan nog 2 warmteboiler panelen vervangen op NW door 4 panelen. Maar misschien beter om over 3-4 jaar iets nieuws te laten bouwen, all electric, ipv nu al die halfzachte investeringen te doen :)
Wat wel hielp met die BVA is dat je vaak 10 of meer kavels van hetzelfde aantal had, ik bood gewoon op meerdere kavels zodra het ene bod werd overboden, snel op een goedkopere andere kavel bieden.. uiteindelijk is het nog steeds geluk, maar je biedt dan niet tegen elkaar op. Uiteindelijk wekt een goedkopere poly 260 wp paneel vandaag gemiddeld 1,85 kWh op en het duurdere 300 wp mono paneel wekte 2,12 kWh op. Per saldo maakt het niet super veel uit. En als je de ruimte hebt zou ik gewoon het vol gooien met poly panelen die toch goedkoper zijn :)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Sahara schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 23:11:
[...]

Wat wel hielp met die BVA is dat je vaak 10 of meer kavels van hetzelfde aantal had, ik bood gewoon op meerdere kavels zodra het ene bod werd overboden, snel op een goedkopere andere kavel bieden.. uiteindelijk is het nog steeds geluk, maar je biedt dan niet tegen elkaar op. Uiteindelijk wekt een goedkopere poly 260 wp paneel vandaag gemiddeld 1,85 kWh op en het duurdere 300 wp mono paneel wekte 2,12 kWh op. Per saldo maakt het niet super veel uit. En als je de ruimte hebt zou ik gewoon het vol gooien met poly panelen die toch goedkoper zijn :)
Afbeeldingslocatie: https://www.marklanphen.nl/zonnepanelen/5-2017/zonnepanelen_nw.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.marklanphen.nl/zonnepanelen/5-2017/zonnepanelen_zw.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.marklanphen.nl/zonnepanelen/5-2017/zonnepanelen_zo.jpg
Ik heb zwarte op het dak van het huis en goedkopere blauwe op de bijkeuken, die zie je toch niet :)

Even ontopic: Moon!!! (dan mag dit blijven staan :))

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11-08 12:55
Afbeeldingslocatie: https://dailyhodl.com/wp-content/uploads/2018/06/dailyhodlcr2.png

Crypto is definitief over :'(

Verwijderd

Zal tijd worden ook
Geen reet aan

• Sahara
Taro schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 23:15:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb zwarte op het dak van het huis en goedkopere blauwe op de bijkeuken, die zie je toch niet :)

Even ontopic: Moon!!! (dan mag dit blijven staan :))
Ziet er netjes uit op de foto's! Het is vooral enorm goed meten om te kijken of er nog ergens plek is om nog 1 of 2 panelen er tussen te plempen. Het is bijna net als met crypto, kijken of je niet nog een paar ONT kan kopen of niet :)

• Taro
  • Niet online

Taro

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Als ik ze had, zou ik ze er nu uit knallen.

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
Sahara schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 23:22:
[...]

Ziet er netjes uit op de foto's! Het is vooral enorm goed meten om te kijken of er nog ergens plek is om nog 1 of 2 panelen er tussen te plempen. Het is bijna net als met crypto, kijken of je niet nog een paar ONT kan kopen of niet :)
Die panelen zijn de volgende bubbel voor de mensen die ze de komende jaren gaan aanschaffen; saldering gaat afgeschaft worden de komende jaren. Daltarief gaat enorm belast worden (want ja, we zijn zo blij met onze slimme meters).

ontopic: het is net een alt(shit)coin............

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
Zou graag me eens willen verdiepen in opkomende ico's. Lees al op reddit verschillende forumposts en hier en daar een zoekopdracht via google. Zijn er nog tips waar ik veel informatie kan vinden. Telegram groepen, andere fora. Ik hoor het graag ;-)

Rookworst zonder r is ook worst.

• Sahara
Bartvandelaar schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 23:46:
Zou graag me eens willen verdiepen in opkomende ico's. Lees al op reddit verschillende forumposts en hier en daar een zoekopdracht via google. Zijn er nog tips waar ik veel informatie kan vinden. Telegram groepen, andere fora. Ik hoor het graag ;-)
Denk dat je op http://www.bitcointalk.org ook wel veel over ICO's kunt vinden. En ook op https://icodrops.com/.

• Bartvandelaar
Top! thx.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Storm300 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 23:45:
[...]

Die panelen zijn de volgende bubbel voor de mensen die ze de komende jaren gaan aanschaffen; saldering gaat afgeschaft worden de komende jaren. Daltarief gaat enorm belast worden (want ja, we zijn zo blij met onze slimme meters).

ontopic: het is net een alt(shit)coin............
Zonnepanelen hoort in het rijtje van o.a. spaarloonregeling, grijze kentekens voor auto's etc. elektrische autos en bijtelling.
Eerst wordt het door de onbetrouwbare overheid ingevoerd maar het mag later toch niet te populair worden
dus wordt je achteraf afgestraft.
:)

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 29-06-2018 23:51 . Reden: typo ]

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18:37
Had ik gister nou maar m’n key’s gehouden. Op 203 weggedaan. Nu 307 geweest... had veel goed gemaakt in een klap

• RaptorXS
Afbeeldingslocatie: https://news.goldcore.com/ie/wp-content/uploads/sites/19/2018/06/podcast-5-youtube-screen-1.png

• Taro
  • Niet online

Taro

En weer wat tientjes erbij @PilatuS :)

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
RaptorXS schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 23:50:
[...]

Zonnepanelen hoort in het rijtje van o.a. spaarloonregeling, grijze kentekens voor auto's etc. elektrische autos en bijtelling.
Eerst wordt het door de onbetrouwbare overheid ingevoerd maar het mag later toch niet te populair worden
En nog een paar altcoins uit het dagelijks leven. En wij maar denken dat we de overheid te slim af zijn. 8)7
Tis allemaal met voorbedachte rade van die clowns in den Haag.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
2 stuks ja. Wordt er niet warm of koud van :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Key trekt trouwens nog ff door naar +75%, heb er 10.500, toch leuk, maar verwaarloosbaar op het geheel. Edit: 85% al!

En ONT doet lekker mee :D

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 30-06-2018 00:14 ]

Verwijderd

Moon? Moooooon!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:57
Klote ravencoin..

Dat zijn pas groene dildo's!

[ Voor 48% gewijzigd door AtlAntA op 30-06-2018 00:33 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• RaptorXS
We gaan ietsjes omhoog ;)
En zoals altijd is de BTC bepalend, de rest volgt wel.

[ Voor 51% gewijzigd door RaptorXS op 30-06-2018 00:40 ]

Verwijderd

RaptorXS schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 00:38:
Ach daar komt heus wel verandering in. ;)

• AtlAntA
RaptorXS schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 00:38:
Ook wel eens leuk om te zien ouwe! ;)

Nu maar hopen dat het niet een pump/dump situatie is.

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
We gaan naar de 7k.

• RaptorXS
AtlAntA schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 00:43:
[...]

Ook wel eens leuk om te zien ouwe! ;)

Nu maar hopen dat het niet een pump/dump situatie is.
Grin voor dat ouwe Vindt het een ere-titel :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Leuke pump, maar de 7k is ver weg. Eerst eens zien dat we voorbij de 6.4k komen.

• ggj87
Aargh, met die stomme Coinbase Pro kun je toch niet werken op een tablet?? De grafiek is veeel te klein. En het reageert ook vaak niet eens als ik van 5m naar iets anders wil. Moet ik weer vernieuwen enz. Waarom iets veranderen als het gewoon goed werkt? :(

[ Voor 42% gewijzigd door ggj87 op 30-06-2018 01:13 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:52
Tijd voor mijn dagelijkse pessimistische cryptopost...

...

...wut?

Wat is deze?

...

MOON MOON MOON!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ooit lachen we deze prijzen weg.

Weg

• ggj87
Positief of negatief? :P

• New Yorker
  • Niet online
Verzin het zelf maar.

Weg

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

BidDB is released.

Bitcoin als een Decentralized NoSQL Database
Bitdb is a NoSQL database powered by Bitcoin.

It's an autonomous public MongoDB instance which self-updates by crawling and indexing Bitcoin OP_RETURN transactions, a special type of transaction that can include up to 220 bytes of arbitrary data.

Using this 220 bytes as a database insertion command, we can construct an entire database system from Bitcoin.

Because it's backed by Bitcoin as canonical storage, it comes with all the benefits of Bitcoin's decentralization.

Because it's powered by MongoDB as index, it comes with all the benefits of NoSQL databases, including unlimited insertion of unstructured data, as well as higly flexible and portable query interface.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• New Yorker
  • Niet online

Weg

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
PilatuS schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 01:04:
Leuke pump, maar de 7k is ver weg. Eerst eens zien dat we voorbij de 6.4k komen.
Zeker en vast. We zitten momenteel tegen het plafond van het neerwaarts trendkanaal aan te schurken. Zolang we daar niet doorgaan is dit gemorrel in de marge.
Ter info, eerlijk is eerlijk, ik heb deze pump deze keer gemist. Twijfelde nog vanmiddag, maar durfde het niet aan met zoveel downward potential. Als we echter boven de $6300-6400 zouden komen, stap ik alsnog in.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• TomTorquay
Wow, daar is $6500 al. En toch heb ik de indruk dat dit zodanig gemanipuleerd wordt om mensen in de val te lokken. Ik vertrouw het niet, er zit gewoon niet genoeg volume achter. Kijken of we dit een dag kunnen vasthouden.

[ Voor 23% gewijzigd door TomTorquay op 30-06-2018 03:39 ]

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:12
Nacht, weekend, en dan dit ineens. (y)
Zag 'm niet aankomen, maar vrees dat de plusjes weer weg zijn voor einde van het weekend

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:42
wel weer mooi om te zien , had vanmiddag van m,n 25 coins er 1 in het groen , nu 1 in het rood , maar vertrouw het toch echt niet

• ggj87
TomTorquay schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 03:37:
Wow, daar is $6500 al. En toch heb ik de indruk dat dit zodanig gemanipuleerd wordt om mensen in de val te lokken. Ik vertrouw het niet, er zit gewoon niet genoeg volume achter. Kijken of we dit een dag kunnen vasthouden.
Europa slaapt nu, zou dit over een paar uur nog wat doen?

• New Yorker
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://amp.businessinsider.com/images/5703cb0d9105842a008babcf-960-720.jpg

Weg

• TomTorquay
ggj87 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 03:59:
Europa slaapt nu, zou dit over een paar uur nog wat doen?
Zou kunnen, al denk ik dat de grootste tradevolumes in het Oosten en het Westen zitten en dat Europa maar wat meeloopt.

Hoe dan ook, dit is een sleutelmoment in actie. Als de bulls er niet in slagen om hun aanval door te zetten, dan zouden we hierna wel eens heel hard kunnen vallen. Anderzijds, als deze trend doorzet en bevestigd wordt, dan is de kans groot dat we een groene julimaand tegemoet kunnen gaan. Het is echt 'erop of eronder', denk ik. Benieuwd hoe de 4h-candle er uit ziet omstreeks 6u. Dat zou wel eens een vieze evening star kunnen zijn. We gaan het zien.

• ggj87
Juli schijnt historisch gezien wel een positieve maand te zijn. Misschien even een stijging naar 7-8k en daarna weer lager. Zou weer een mooie nieuwe ‘lower high’ zijn en daarna echt het dal in (4-5k). Zomaar een gok hoor, hecht er niet teveel aan aub :)

• TomTorquay
ggj87 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 04:20:
Juli schijnt historisch gezien wel een positieve maand te zijn. Misschien even een stijging naar 7-8k en daarna weer lager. Zou weer een mooie nieuwe ‘lower high’ zijn en daarna echt het dal in (4-5k). Zomaar een gok hoor, hecht er niet teveel aan aub :)
Dat lijkt me eigenlijk een heel plausibel scenario! Maar garanties bestaan er natuurlijk niet...

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Good Mooooooning 😃

• TomTorquay
Beetje mixed TA-signals, maar ik neig nog steeds naar een verderzetting van de bear trend.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:18
TomTorquay schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 06:27:
Beetje mixed TA-signals, maar ik neig nog steeds naar een verderzetting van de bear trend.
ik ook :O

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
Ben toch blij dat ik mijn vites niet heb weggedaan na dat de boel was ingestort, maar juist op het laagste punt weer heb bijgekocht om gemiddeld weer goed uit te komen. En toen veerde de boel bijna 200% terug omhoog in korte tijd..heul lekker winstje gepakt :)

Bedankt tweakers tipgever waarvan ik de naam niet meer weet :p

[ Voor 3% gewijzigd door drijfhout op 30-06-2018 07:29 ]

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:39

Bever!

3

Bever! schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:39:
[...]

30 juni gaan we m00nen
you heard it here first!! #whale
Told you guys

• TomTorquay

• New Yorker
  • Niet online
Waar heb je deze inside info gevonden?

Weg

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:43
Prijs de dag niet voordat het avond is.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kijk, dat is lekker wakker worden! Key verder gestegen en ONT ook, Bij ONT schrok ik eerst, ik zag de decimalen en dacht dat er 0.5 af was, maar er is 0.5 per stuk bijgekomen :D

• AtlAntA
Er is in ieder geval actie!

Wat is coinbase pro een draak van een website geworden! Op mobiel in portrait mode is de grafiek op de 1 minuut candle amper een half uur en je kan niet eens het volume of de de 24uurs stijging of daling zien.

• Taro
  • Niet online

Taro

20 minuten geleden de helft van mijn ONT extra in KEY gestoken *O* *O* *O*

Ik durf de rest niet in te zetten, dit kan zo keihard omlaag gaan....

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 09:05:
20 minuten geleden de helft van mijn ONT extra in KEY gestoken *O* *O* *O*

Ik durf de rest niet in te zetten, dit kan zo keihard omlaag gaan....
Ik durf er alleen naar te kijken, bizar dit.

• Taro
  • Niet online

Taro

Beaulion schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 09:08:
[...]

Ik durf er alleen naar te kijken, bizar dit.
Met 1.800 Dollar winst uitgestapt :D

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:39

Bever!

3

Taro schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 09:10:
[...]

Met 1.800 Dollar winst uitgestapt :D
Hehe je zat middenin de pump

• drusloos
Ik had 30300 key’s op 176 gekocht. Omdat alles erin zat verkocht en omdat het goed mis kan gaan. Had nu 350% kunnen hebben.. achja als als als

• Taro
  • Niet online

Taro

drusloos schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 09:23:
Ik had 30300 key’s op 176 gekocht. Omdat alles erin zat verkocht en omdat het goed mis kan gaan. Had nu 350% kunnen hebben.. achja als als als
Heel herkenbaar. Bij crypto is het volgens mij ook een gegeven dat als je een coin voor bijv. 1.5 jaar hold en er niets gebeurt, je de dag nadat je verkoopt een pump misloopt. Het is gewoon allemaal niet te timen en voorspellen. Het enige dat je kan doen is als er een directe kans is de afweging te maken er vol in te gaan met enorm risico, of om de pump veilig te negeren en verder door te kabbelen met hetzelfde bedrag.

Ik ben nu overigens helemaal naar USDT uitgestapt, ook met ONT (heb wel mijn doel van >1.000 stuks nu behaald zie ik als ik zou kopen :)).

• drusloos
Taro schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 09:27:
[...]

Heel herkenbaar. Bij crypto is het volgens mij ook een gegeven dat als je een coin voor bijv. 1.5 jaar hold en er niets gebeurt, je de dag nadat je verkoopt een pump misloopt. Het is gewoon allemaal niet te timen en voorspellen. Het enige dat je kan doen is als er een directe kans is de afweging te maken er vol in te gaan met enorm risico, of om de pump veilig te negeren en verder door te kabbelen met hetzelfde bedrag.

Ik ben nu overigens helemaal naar USDT uitgestapt, ook met ONT (heb wel mijn doel van >1.000 stuks nu behaald zie ik als ik zou kopen :)).
Gister avond bleef die nog zo schommelen rond de 300. Dus ik vond het te riskant. En dan wordt je wakker schommelt die rond de 540 met zelfs een top van 777. Nu denk ik weer van ja instappen is riskant als dje straks naar 350 zakt ofzo. Maarja hij kan ook weer vanmiddag naar de 900 gaan

• Taro
  • Niet online

Taro

drusloos schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 09:34:
[...]

Gister avond bleef die nog zo schommelen rond de 300. Dus ik vond het te riskant. En dan wordt je wakker schommelt die rond de 540 met zelfs een top van 777. Nu denk ik weer van ja instappen is riskant als dje straks naar 350 zakt ofzo. Maarja hij kan ook weer vanmiddag naar de 900 gaan
Ik denk wel dat hij de 800-900 nog gaat aantikken, al is het maar omdat iedereen nu zo denkt. Iedereen staat nu paraat om weer in te stappen voor de volgende pump. Die zal rond de 740 even afzwakken, veel market sells, om daarna misschien alsnog door de 800 te gaan.

Alleen veel mensen gaan nu eerder hun winst nemen en met hun vingers boven de market sell knop hangen (net als ik deed :)), dus het dal zal ook weer groter worden. Ik ga er niet weer met zo'n bedrag in in ieder geval.

Edit: Bedenk ook altijd dat er nu mensen zijn die Key op 776 hebben gekocht en naar een scherm zitten te staren waarop die nu door de 430 gaat zakken.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 30-06-2018 09:48 ]

• RaptorXS
Wat een heerlijk? onbevestig bericht:
What's Behind Facebook's Flip On Crypto Ads?
en dan deze:
The move to reverse the ban has sparked a speculative flurry that this is a precursor to something much bigger for the beleaguered social media giant. More specifically, many think it could lend credence to earlier rumors that Facebook might be interested in buying Coinbase.
Afbeeldingslocatie: https://www.zerohedge.com/sites/default/files/inline-images/2018-06-29_14-17-39.jpg?itok=IJsNm6R3
Bron: https://www.zerohedge.com...facebooks-flip-crypto-ads
8) :+ :)

Verwijderd

PilatuS schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 01:04:
[...]

Neem ook winst rond 6740 — mits die daar komt— trend blijft down imo

• drusloos
Taro schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 09:38:
[...]

Ik denk wel dat hij de 800-900 nog gaat aantikken, al is het maar omdat iedereen nu zo denkt. Iedereen staat nu paraat om weer in te stappen voor de volgende pump. Die zal rond de 740 even afzwakken, veel market sells, om daarna misschien alsnog door de 800 te gaan.

Alleen veel mensen gaan nu eerder hun winst nemen en met hun vingers boven de market sell knop hangen (net als ik deed :)), dus het dal zal ook weer groter worden. Ik ga er niet weer met zo'n bedrag in in ieder geval.

Edit: Bedenk ook altijd dat er nu mensen zijn die Key op 776 hebben gekocht en naar een scherm zitten te staren waarop die nu door de 430 gaat zakken.
Hahah ik wilde dit net zeggen. Dan ben ik blij dat ik alles in de btc heb, en die wat is gestegen vannacht. Ik hoop dat die naar de 300 zakt, dan durf ik het misschien nog aan, en dan hopen dat die naar de 8 gaat nog een keer. Misschien stap ik dan wel uit de crypto voor de zomer. Dan heb ik m’n inleg weer terug, kan dat mooi in de benzine van de v8. En dan na de zomer eens kijken of ik nog wat vertrouwen heb! Jij hebt in ieder geval een mooie winst te pakken!

• AtlAntA
RaptorXS schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 09:51:
Wat een heerlijk? onbevestig bericht:

[...]

en dan deze:

[...]

[afbeelding]
Bron: https://www.zerohedge.com...facebooks-flip-crypto-ads
8) :+ :)
Ik denk eerder dat Facebook probeert van hun slechte en ouwe lullen imago af te komen. En het hippe crypto gebeuren blokkeren werkt daar in niet mee.

• TomTorquay
Waarom neem je daar winst? Als ie boven de $6600 raakt schiet ie meteen door naar $7000, nee?

Verwijderd

Ik werd vanmorgen wakker met de mini pump en heb alles (had alleen nog BTC) eruit gegooid. Was t al langer beu, heb m'n inleg dubbel terug, dus vind t even mooi geweest. Blijf t in de gaten houden, bij een mooi nieuw laagtepunt kan ik zo maar weer instappen, maar eerst maar eens zien wat er gaat gebeuren.

Laatste set via Litebit gedaan, die zijn prijstechnisch nu wel redelijk, ook via daar ingekocht dus eerlijke berekening. Welke andere (ideal) raden jullie evt nog aan?

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik gebruik bitonic altijd, is lekker snel. Prijs weet ik niet zo goed.

Verwijderd

TomTorquay schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 09:58:
[...]

Waarom neem je daar winst? Als ie boven de $6600 raakt schiet ie meteen door naar $7000, nee?
Vorige high op daily chart, ik verwacht wel een reactie daar. Maar niets is zeker natuurlijk

• Dakillerbean
  • Laatst online: 16-08 12:55
drijfhout schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 07:28:
Ben toch blij dat ik mijn vites niet heb weggedaan na dat de boel was ingestort, maar juist op het laagste punt weer heb bijgekocht om gemiddeld weer goed uit te komen. En toen veerde de boel bijna 200% terug omhoog in korte tijd..heul lekker winstje gepakt :)

Bedankt tweakers tipgever waarvan ik de naam niet meer weet :p
Ik heb er wel een paar keer over gesproken, dus zou best mij kunnen wezen. Heb er zelf 2 weken geleden wat op gepakt van 0.3 naar 1.5 sat. Mij iets TE voilatiel en schimmig. Maar desalniettemin graag gedaan, fijn dat het goed heeft uitgepakt :*)

• AtlAntA

• ggj87
Wat streamt Coinbase Pro knt!! :( De hele tijd blijft hij maar hangen en moet je weer vernieuwen om de huidige prijs te zien! Op de PC gaat het wel goed, maar die kan ik niet altijd meesleuren natuurlijk. Ik heb al feedback verstuurd maar dat zal met 1 oersoon niet veel uithalen. Als het zo langer doorgaat wordt het denk ik een nieuwe fiat beurs zoeken :/

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ggj87 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 10:23:
Wat streamt Coinbase Pro knt!! :( De hele tijd blijft hij maar hangen en moet je weer vernieuwen om de huidige prijs te zien! Op de PC gaat het wel goed, maar die kan ik niet altijd meesleuren natuurlijk. Ik heb al feedback verstuurd maar dat zal met 1 oersoon niet veel uithalen. Als het zo langer doorgaat wordt het denk ik een nieuwe fiat beurs zoeken :/
Hier werkt hij wel aardig met Edge nu.

Er is helaas geen andere fiat exchange die zo lekker werkt en ook nog eens gratis is.

Bitstamp & Kraken dan houdt het wel een beetje op.

• cryptore
Zoow even m,n POWR in de gaten houden

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-08 22:27
cryptore schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 10:41:
Zoow even m,n POWR in de gaten houden
Die gaat ook erg lekker op dit moment :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Berry powel
  • Laatst online: 18-08 07:27
sjorremans schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 10:42:
[...]

Die gaat ook erg lekker op dit moment :)
Jesus wilde het net vragen, wat is de reden? Gaat als een raket

• cryptore
:P
Berry powel schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 11:00:
[...]

Jesus wilde het net vragen, wat is de reden? Gaat als een raket
weet het niet , heb ze nu net verkocht , had ze helaas niet op een exchange maar op bitcoinmeester staan , wel leuk winst kunnen maken , anders had ik nog even gewacht , maar moet weg nu

• TomTorquay
KEY stond even op +250% op Binance 7(8)7

• Berry powel
  • Laatst online: 18-08 07:27
cryptore schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 11:04:
:P
[...]

weet het niet , heb ze nu net verkocht , had ze helaas niet op een exchange maar op bitcoinmeester staan , wel leuk winst kunnen maken , anders had ik nog even gewacht , maar moet weg nu
Winst is winst he, vooral in deze barre tijden :)

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-01 20:24
RaptorXS schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 23:50:
[...]

Daarom weiger ik m'n meter te vervangen en houdt ik n domme, scheelt geld.

Verwijderd

rogier2012 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 11:11:
[...]

Daarom weiger ik m'n meter te vervangen en houdt ik n domme, scheelt geld.
Hier ook, al 3 keer een afspraak geweigerd. Heb geen slimme meter nodig, ben zelf al slim genoeg. :+

• AtlAntA
Slux schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 10:31:
[...]

Hier werkt hij wel aardig met Edge nu.

Er is helaas geen andere fiat exchange die zo lekker werkt en ook nog eens gratis is.

Bitstamp & Kraken dan houdt het wel een beetje op.
Op mobiel is het echt een klote site geworden.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 12:32
Leuk wakker worden, FUN gaat ook leuk, maar blijf overall nog wel fix in de min helaas :P

Mooi dat Ethos eergisteren zei dat ze 'morgen' een big announcement hadden. Maar.. ehm, wat dan, het is nu zaterdag, zonder aankondiging..

[ Voor 44% gewijzigd door Schuey op 30-06-2018 12:05 ]

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08 12:06
Bitmex CEO heeft er zin in in de resterende 6 maanden. Voorspelt $20000 tot $50000 voor bitcoin eind 2018.

PSN: Oldzkoel

• New Yorker
  • Niet online
Mcafee v2

Weg

• cryptore
Berry powel schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 11:10:
[...]

Winst is winst he, vooral in deze barre tijden :)
Ben weer thuis , zeker winst moet je pakken als het kan , was wel mooi op tijd zie ik , hij is al weer aan zakken , pak ik POWR weer mooi laag terug

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08 12:06
Mwoah deze voorspellingen zijn nog enigzins within the realm of possibilities. McAfee is gewoon compleet geschift. Als Bitcoin van 200 naar 20.000 (x100) kan gaan in 2 jaar tijd. Dan moet met de huidige ontwikkelingen vanuit de SEC en potentiele ETF voor bitcoin dit jaar een pump van 6000 naar 20000 tot 50000 ook mogelijk zijn. Dat is 'maar' x3,3 - x8.3 in 6 maanden vanaf dit punt. Niet gezegd dat het ook gaat gebeuren natuurlijk. Als we dit jaar een grote catalyst krijgen met de ETF dan wordt het gemakkelijk voor iedereen om te investeren.

PSN: Oldzkoel

• New Yorker
  • Niet online
power_user schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:28:
[...]

Mwoah deze voorspellingen zijn nog enigzins within the realm of possibilities. McAfee is gewoon compleet geschift. Als Bitcoin van 200 naar 20.000 (x100) kan gaan in 2 jaar tijd. Dan moet met de huidige ontwikkelingen vanuit de SEC en potentiele ETF voor bitcoin dit jaar een pump van 6000 naar 20000 tot 50000 ook mogelijk zijn. Dat is 'maar' x3,3 - x8.3 in 6 maanden vanaf dit punt. Niet gezegd dat het ook gaat gebeuren natuurlijk. Als we dit jaar een grote catalyst krijgen met de ETF dan wordt het gemakkelijk voor iedereen om te investeren.
Het liefst hoop ik dat zijn voorspelling uitkomt.

Weg

Verwijderd

New Yorker schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:30:
[...]

Het liefst hoop ik dat zijn voorspelling uitkomt.
We all do son, we all do.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

power_user schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:20:
Bitmex CEO heeft er zin in in de resterende 6 maanden. Voorspelt $20000 tot $50000 voor bitcoin eind 2018.
Dat soort gasten zijn de eerste die beginnen met pumpen na een bear periode

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Taro
  • Niet online

Taro

Key gaat weer :9

• rogier2012
A87 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:59:
[...]

Dat soort gasten zijn de eerste die beginnen met pumpen na een bear periode
wat bedoel je? deze man had deze voorspelling al langer staan..

• Taro
  • Niet online

Taro

Een mooie fout gemaakt op Binance... Mijn balans werd niet bijgewerkt na het uitvoeren van een market order bij Key, dus heb de pagina gerefreshed. Daarna snel 3 buy orders ingeschoten met het gevoel dat dat ook market orders waren. Daarna steeg Key mooi verder. Zie ik zojuist dat alleen de eerste van de 4 is uitgevoerd, de andere 3 staan nog lekker laag te wachten en waren dus Limit orders :(. Daardoor maar 25% van de Key stijging meegepakt zojuist, voelt toch zuur.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-08 07:13
Taro schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 13:20:
Een mooie fout gemaakt op Binance... Mijn balans werd niet bijgewerkt na het uitvoeren van een market order bij Key, dus heb de pagina gerefreshed. Daarna snel 3 buy orders ingeschoten met het gevoel dat dat ook market orders waren. Daarna steeg Key mooi verder. Zie ik zojuist dat alleen de eerste van de 4 is uitgevoerd, de andere 3 staan nog lekker laag te wachten en waren dus Limit orders :(. Daardoor maar 25% van de Key stijging meegepakt zojuist, voelt toch zuur.
Das balen maar zijn ergere fouten hier voorbij gekomen...

• rogier2012
lonehitman schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 16:55:
[...]

Bedankt voor de tip! Is die site betrouwbaar?
Bitmex is denk ik verreweg de grootste crypto site die er is, dus ja.

t is sowieso grootste spot- en optieplatform, en gezien spot/optiehandel in t algemeen groter zijn dan aandelenhandel bijvoorbeeld is t wel een aanname dat t daarom ook groter is dan binance :P

anyways, wil je hier wat mee gaan doen raad ik je aan om niet te yolo te gaan met de slider, x2 of x3 is al best een damage amplifier (al is x100 gaan met ijsjesgeld wel fun, de kans is niet meer dan redelijk dat je dat binnen 1-2 minuten kwijt bent of verdubbeld hebt)

[ Voor 52% gewijzigd door rogier2012 op 30-06-2018 13:53 ]

• Bartvandelaar
Prima dag voor daytraders dunkt mij. Zelf durf ik niet meer in te stappen op Key. Maar thumps up voor de mensen die er wel al een mooie winst mee hebben kunnen maken.

• Taro
  • Niet online

Taro

Bartvandelaar schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 14:18:
Prima dag voor daytraders dunkt mij. Zelf durf ik niet meer in te stappen op Key. Maar thumps up voor de mensen die er wel al een mooie winst mee hebben kunnen maken.
Ik ben zojuist weer ingestapt :)

Prachtige dag inderdaad!

• drusloos
Taro schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 14:20:
[...]

Ik ben zojuist weer ingestapt :)

Prachtige dag inderdaad!
Ik was te vroeg... op 630 ingestapt, maar hij had al een dipje gemaakt net. Hopen dat die nu weer even omhoog gaat. Had ik vanmorgen nou maar op die 420 ingestapt :p

• Taro
  • Niet online

Taro

drusloos schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 14:30:
[...]

Ik was te vroeg... op 630 ingestapt, maar hij had al een dipje gemaakt net. Hopen dat die nu weer even omhoog gaat. Had ik vanmorgen nou maar op die 420 ingestapt :p
Ik heb inmiddels weer 50% en daarna 25% gecashed sinds de aankoop op 557, de rest hold ik nog even. Vinger boven de market sell knop. Crypto maakt je zeker niet jonger, wel rijker op dit soort dagen :)

• drusloos
Taro schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 14:33:
[...]

Ik heb inmiddels weer 50% en daarna 25% gecashed sinds de aankoop op 557, de rest hold ik nog even. Vinger boven de market sell knop. Crypto maakt je zeker niet jonger, wel rijker op dit soort dagen :)
tot nu toe heb ik telkens dat nadat ik de buy knop indruk hij daalt, en ik na een kleine stijging weer sell, dus eigenlijk geen winst maak. En dan voel je je toch zo oliedom

• Taro
  • Niet online

Taro

drusloos schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 14:36:
[...]

tot nu toe heb ik telkens dat nadat ik de buy knop indruk hij daalt, en ik na een kleine stijging weer sell, dus eigenlijk geen winst maak. En dan voel je je toch zo oliedom
Op dit soort dagen handel ik altijd met de 25/50/75% knoppen op Binance met market orders. Bij Key heeft het vandaag geen zin om met limit orders te handelen. Ik koop bijvoorbeeld 25%, stijgt hij verder dan koop ik 25% erbij, dan later weer, etc. En ik accepteer een daling van +-33% na een fikse stijging voordat ik bijv. 50 of 25% verkoop, want na iedere stijging komt er altijd wel een klein dipje, maar als hij daarna weer stijgt dan baal je idd.

En geen TA toepassen, tenzij het Taro's Analyse is, oftewel: Gewoon op gevoel en niet bang zijn af en toe een gok te nemen.

Pagina: 1 ... 149 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!