Linda gaat als een dolle, kan amper m'n trades bijhouden.
Dat wordt naar bed met Linda.
Dat wordt naar bed met Linda.
[ Voor 21% gewijzigd door Ton Hasselt op 19-06-2018 00:10 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 21% gewijzigd door Ton Hasselt op 19-06-2018 00:10 ]
Los van dat heeft BTC wel de neiging om iedere keer hetzelfde te laten zien. Dikke vette bullrun van een paar 1000% gevolgt door een dikke correctie van 80%. Sinds BTC een paar dollar waard was hebben we dit meerdere keren gezien. in 2013 ging BTC van minder dan 100 dollar naar 1000 dollar met correctie naar 350 dollar. Nu hebben we een ATH van 20k gezien met een correctie die nog niet afgelopen is.power_user schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 00:01:
[...]
Sowieso slaat zo'n voorspelling over 5 jaar nergens op. Wie weet waar dit allemaal heen gaat en welke fudstorms of wat voor bullish news we nog krijgen.
Weg
Verwijderd
Resultaten uit het verleden ...etcPilatuS schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 00:10:
[...]
Los van dat heeft BTC wel de neiging om iedere keer hetzelfde te laten zien. Dikke vette bullrun van een paar 1000% gevolgt door een dikke correctie van 80%. Sinds BTC een paar dollar waard was hebben we dit meerdere keren gezien. in 2013 ging BTC van minder dan 100 dollar naar 1000 dollar met correctie naar 350 dollar. Nu hebben we een ATH van 20k gezien met een correctie die nog niet afgelopen is.
Als BTC nu weer hetzelfde gedrag laat zien kunnen we een low verwachten van rond de 5k met als het tegenzit een low van 3k. Dan zal er weer een keer een bullrun komen waarbij 50k mogelijk is. Dit is iets wat BTC jaar in jaar uit laat zien en de kans is groot dat het weer zo zal gaan.
Klopt natuurlijk.
[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 19-06-2018 00:15 ]
Van 1000 naar 350 is ongeveer hetzelfde als van 20000 naar 6000 - 6500. Dit zou dan de bodem moeten zijn. Uitgaande van je theorie van terugkerende patronen.PilatuS schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 00:10:
[...]
Los van dat heeft BTC wel de neiging om iedere keer hetzelfde te laten zien. Dikke vette bullrun van een paar 1000% gevolgt door een dikke correctie van 80%. Sinds BTC een paar dollar waard was hebben we dit meerdere keren gezien. in 2013 ging BTC van minder dan 100 dollar naar 1000 dollar met correctie naar 350 dollar. Nu hebben we een ATH van 20k gezien met een correctie die nog niet afgelopen is.
Als BTC nu weer hetzelfde gedrag laat zien kunnen we een low verwachten van rond de 5k met als het tegenzit een low van 3k. Dan zal er weer een keer een bullrun komen waarbij 50k mogelijk is. Dit is iets wat BTC jaar in jaar uit laat zien en de kans is groot dat het weer zo zal gaan.
PSN: Oldzkoel
gaytube.comNew Yorker schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 00:11:
John McAffee gaat zijn dick opeten waar kunnen we dat live kijken?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Laatst een fractal gezien van 2013/2014 en nu. Dan zou het nu rond de 4900 uit moeten komen.power_user schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 00:16:
[...]
Van 1000 naar 350 is ongeveer hetzelfde als van 20000 naar 6000 - 6500. Dit zou dan de bodem moeten zijn. Uitgaande van je theorie van terugkerende patronen.
Met 1600+ altcoins zit er zoveel gebakken lucht in de crypto's, zie maar op dit forum.PilatuS schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 00:18:
[...]
Laatst een fractal gezien van 2013/2014 en nu. Dan zou het nu rond de 4900 uit moeten komen.
Ik geloof er eigenlijk weinig van dat we vanuit nu naar een nieuwe ATH gaan. Op de whale pump van vandaag na wil het gewoon niet omhoog. Ik denk ook dat er weer een dikke dump komt en dat we lager zullen gaan dan die 6k.
Er zijn natuurlijk veel meer dan 2 opties. BTC kan bijvoorbeeld ook jaren blijven schommelen tussen 4k en 8k (stabiliseren zou je ook kunnen zeggen).PilatuS schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 00:14:
[...]
Klopt natuurlijk.
Aan de andere kant zijn er 2 opties. Of de boel bloed dood en het is einde verhaal. Of er komt weer zo'n run. Persoonlijk denk ik wel dat er weer zo'n run komt
Edit: Zoiets dus: https://www.tradingview.c...RECOVERY-CryptoManiac101/
Hotbit is idd echt een joke. Toevallig wordt er elke keer een koers hoger een order uitgevoerd. Ik ben benieuwd als ik één keer wat MCT heb bemachtigd of ik het dan zonder kleerscheuren kan withdrawen naar m'n neon wallet.
Mee eensRaptorXS schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 00:27:
[...]
Met 1600+ altcoins zit er zoveel gebakken lucht in de crypto's, zie maar op dit forum.
Allemaal mensen die snel geld willen maken en vrij laat ingestapt zijn.
Persoonlijk denk ik dat het met de huidige alts niet meer gaat lukken.
Schommelen is geen langdurige mogelijkheid denk ik. Als het te lang nergens heen gaat zullen mensen hun geld er uit halen met een complete crash als gevolg. Het kan best maanden lang opzij gaan, maar er komt een punt dat het make or break is.Lapa schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 00:28:
[...]
Er zijn natuurlijk veel meer dan 2 opties. BTC kan bijvoorbeeld ook jaren blijven schommelen tussen 4k en 8k (stabiliseren zou je ook kunnen zeggen).
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.PilatuS schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 00:10:
[...]
In vino veritas, in aqua sanitas
Je hebt echt geen miljonairs en laat staan miljardairs nodig om BTC naar de ton te krijgen. Met het extreem kleine aantal munten dat er beschikbaar is łukt dat met zo'n zelfde run als vorig jaar makkelijk. Als er maar genoeg mensen 1000 dollar in willen steken kan het heel hoog gaan.JohanNL schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 01:51:
[...]
Het zal natuurlijk best kunnen maar ik denk dat die stap naar de 100K niet zomaar gaat.
We hebben daarvoor denk ik echt de rijkste groep van de wereld nodig, de Trump figuren.
It's dogged that does it
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Jep werkt. Meteen gedaan toen ik ze had gekocht.. wat een klote siteSahara schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 00:35:
[...]
Hotbit is idd echt een joke. Toevallig wordt er elke keer een koers hoger een order uitgevoerd. Ik ben benieuwd als ik één keer wat MCT heb bemachtigd of ik het dan zonder kleerscheuren kan withdrawen naar m'n neon wallet.
[ Voor 29% gewijzigd door Slux op 19-06-2018 07:14 ]
Denk juist het tegenovergestelde, o.a. BCH, LTC, DASH, Monero zijn coins waar crypto voor is gemaakt oorspronkelijk.Rookert25 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 07:14:
Adoptie door bedrijven van altcoins (tokens zoals IOTA, VEN, ONT etc) zal je zien de komende 2 jaar. Valutavervangers zoals Nano niet, simpelweg omdat ze voor de massa geen nut en gemak toevoegen
Eigenlijk zou je de optie moeten hebben om de buy market order af te plakken, als je met dit soort bedragen speelt. Of in elkgeval een waarschuwing krijgt voordat je de order daadwerkelijk plaatst.Slux schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 07:09:
Zo iemand wou van zijn geld af en had een market order ETH geplaatst, die zal even zuur zijn.
Ging volgens mij om 1451k op kraken te zien
[afbeelding]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Haha, held. Is de difficulty omlaag geschoten omdat ze niet gelist worden op Binance?AtlAntA schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:50:
Ravencoin gaat het worden! De munt der munten!
Partnerships!! 11! Mainnet!!! 1. BMW doet ook mee als ondersteunend platform want 1 van de devs heeft een 3 serie uit '98. Microsoft wordt ook genoemd als partner want veel pc's draaien windows. OMG OMG potentieel!
Disclaimer: ik ben weer ravencoin gaan minen. Waarom? Even wat anders.
Nou niet echt omlaag geschoten maar wel wat gezakt. Ik was/ben voornamelijk altijd via nicehash aan het minen en het nadeel/voordeel daarvan is dat er een extra marketplace tussen zit. Er zijn periodes waarbij je als miner via nicehash gewoon de meeste BTC binnen haalt tov welke altcoin dan ook. Alleen de laatste dagen/week blijven die inkomsten maar zakken en zakken. Dit komt vooral doordat de equihash ASICS nu online aan het zijn komen en dat de de 51% attacks op de lyra2rev2 munten zijn afgelopen. Nicehash wordt het meeste gebruikt om in korte tijd veel muntjes van 'The next big altcoin' te minen. Maar de laatste tijd is nicehash wat traag met het toevoegen van nieuwe algoritmes dus ik denk dat de reden is dat de inkomsten daar wat zakken.Beaulion schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:01:
[...]
Haha, held. Is de difficulty omlaag geschoten omdat ze niet gelist worden op Binance?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
SPiET
Als we dat wisten zouden we hier niet meer zittenspietie schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:21:
Ik zou wat BTC aankopen maar ik zie nu dat ie al +- 300 euro gesteken is bij gisteren. Natuurlijk weet je nooit of ie nog verder zal stijgen of terug een pak dalen maar wat zijn jullie vooruitzichten?
Aankopen of nog wat afwachten en hopende op een daling?
thanks
Ik denk dat er vele zich die vraag stellen en niemand weet hetspietie schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:21:
Ik zou wat BTC aankopen maar ik zie nu dat ie al +- 300 euro gesteken is bij gisteren. Natuurlijk weet je nooit of ie nog verder zal stijgen of terug een pak dalen maar wat zijn jullie vooruitzichten?
Aankopen of nog wat afwachten en hopende op een daling?
thanks
Verwijderd
Doe ik ook.Rebbelx schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:37:
Zo....maandelijkse aankoop crypto gedaan... BTC en ETH gekocht.. Blijf in dit hele verhaal rotsvast geloven!
SPiET
Verwijderd
Volgens mij dalen wij al sinds ongeveer 6 maandenspietie schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:41:
Mja BTC is nu al hele tijd aan t stijgen ... komt toch terug weer een correctie of een daling?
Haha ja idd daar heb je gelijk inVerwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:42:
[...]
Volgens mij dalen wij al sinds ongeveer 6 maanden
SPiET
Zo denk ik er ook over...Langs de ene kant is het echt klote dat de markt al maanden zakt, maar langs de andere kant, zorgt het er natuurlijk voor dat ik elke maand goedkoop iets kan bijkopen. Dat is geld dat ik kan missen en wat ook geen enkele impact heeft op mijn levensstijl. Als we nooit meer stijgen, maakt dat voor geen verschil en als we wel stijgen, heb ik wel al een mooi portfolio om mee te liftenVerwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:39:
[...]
Doe ik ook.
Elke maand beetje bij kopen om zo in de gouden tijd te cashen. Op deze manier ook mijn aandelenhypodeel met winst verkocht na de crisis.
Verwijderd
Exact.Rebbelx schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:46:
[...]
Zo denk ik er ook over...Langs de ene kant is het echt klote dat de markt al maanden zakt, maar langs de andere kant, zorgt het er natuurlijk voor dat ik elke maand goedkoop iets kan bijkopen. Dat is geld dat ik kan missen en wat ook geen enkele impact heeft op mijn levensstijl. Als we nooit meer stijgen, maakt dat voor geen verschil en als we wel stijgen, heb ik wel al een mooi portfolio om mee te liften
Met wat tastbare aandelen kan het goed uitpakken, maar met crypto is middelen levensgevaarlijk imo helemaal met al die shitcoins tegenwoordig, supply van miljarden producten wat zich nog nooit bewezen hebben, alleen maar mooie marketing verhaaltjes hoor in de crypto op het moment.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:39:
[...]
Doe ik ook.
Elke maand beetje bij kopen om zo in de gouden tijd te cashen. Op deze manier ook mijn aandelenhypodeel met winst verkocht na de crisis.
[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 19-06-2018 10:56 ]
Wat kinderachtig, g0tferd0mmeSlux schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:53:
[...]
Met wat tastbare aandelen kan het goed uitpakken, maar met crypto is middelen levensgevaarlijk imo helemaal met al die shitcoins tegenwoordig, supply van miljarden producten wat zich nog nooit bewezen hebben, alleen maar mooie marketing verhaaltjes hoor in de crypto op het moment.
Vele weten niet eens precies wat ze kopen. (zal geen namen noemen he A87)
De kans dat het niet goed uit pakt is toch echt wel een stukje groter dan op de gewone beurs.
Je verlies pakken en lager inkopen is imo een veel veiligere manier dan elke maand bijkopen om het te laten lijken dat je minder verlies hebt
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Niet eens met deze stelling...Ik heb amper iets verkocht tot nu toe, zolang ik geen winst maak op mijn coins blijft alles mooi staan. Heb coins gekocht waar ik in geloof, die in de top 30 staan en waar op dit moment al maanden ook geen negatief nieuws van is uitgekomen. Ik zou niet weten waarom ik deze dus met verlies zou moeten verkopen. Zit nu 7 maand in crypto....dat is veel te kort om nu alles al te beginnen verkopen. Ik zie wel eind dit jaar of eind volgend jaar waar ik sta met alles. Sommige mensen verwachten gewoon veel te snel veel te veel. Diegene die echt loaded zijn geworden met dit verhaal hebben ook jaren alles laten staan!Slux schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:53:
[...]
Met wat tastbare aandelen kan het goed uitpakken, maar met crypto is middelen levensgevaarlijk imo helemaal met al die shitcoins tegenwoordig, supply van miljarden producten wat zich nog nooit bewezen hebben, alleen maar mooie marketing verhaaltjes hoor in de crypto op het moment.
Vele weten niet eens precies wat ze kopen. (zal geen namen noemen he A87)
De kans dat het niet goed uit pakt is toch echt wel een stukje groter dan op de gewone beurs.
Je verlies pakken en lager inkopen is imo een veel veiligere manier dan elke maand bijkopen om het te laten lijken dat je minder verlies hebt
Je vergeet dat de mensen die echt loaded zijn geworden ook bijna niks voor een BTC hebben betaald.Rebbelx schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:02:
[...]
Niet eens met deze stelling...Ik heb amper iets verkocht tot nu toe, zolang ik geen winst maak op mijn coins blijft alles mooi staan. Heb coins gekocht waar ik in geloof, die in de top 30 staan en waar op dit moment al maanden ook geen negatief nieuws van is uitgekomen. Ik zou niet weten waarom ik deze dus met verlies zou moeten verkopen. Zit nu 7 maand in crypto....dat is veel te kort om nu alles al te beginnen verkopen. Ik zie wel eind dit jaar of eind volgend jaar waar ik sta met alles. Sommige mensen verwachten gewoon veel te snel veel te veel. Diegene die echt loaded zijn geworden met dit verhaal hebben ook jaren alles laten staan!
Ik zeg zeker niet dat je ongelijk hebt, maar ben wel benieuwd waarom je dat denkt. Als BTC of andere crypto een volwassen platform moet worden, zal het toch ergens moeten stabiliseren. Als de waarde hard moet blijven stijgen en zo niet dan bloedt het dood, dan is crypto dus niks meer dan een speculatie vehikel. Persoonlijk denk ik inderdaad dat dat waarschijnlijk is, maar dat is niet wat de "true believers" van de crypto-wereld denken.PilatuS schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 01:11:
[...]
Schommelen is geen langdurige mogelijkheid denk ik. Als het te lang nergens heen gaat zullen mensen hun geld er uit halen met een complete crash als gevolg. Het kan best maanden lang opzij gaan, maar er komt een punt dat het make or break is.
Tis juist slim om nu alvast grote spelers langzaam in te kopen. Ik heb niets met het huidige fiat systeem, ookal doe ik er nogsteeds aan mee.Slux schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:08:
[...]
Je vergeet dat de mensen die echt loaded zijn geworden ook bijna niks voor een BTC hebben betaald.
Ieder moet handelen wat voor hun het beste voelt hoor, zeg alleen dat middelen in crypto gevaarlijk is, pas als het een volwassen markt is zou je het imo beter kunnen doen.
Nu is het feed the whales voor vele, stoppen er elke maand geld in, hoe lang wou je dat volhouden jaren ?
en straks komt het nooit meer goed dan ben je waarschijnlijk meer geld kwijt dan dat je er ooit in had willen steken.
Tja, dat heet inflatie. Dat is volgens de meeste economen noodzakelijk om economieën op gang te houden. Het was de afgelopen jaren zelfs te weinig, volgens die economen, waardoor de centrale banken de inflatie kunstmatig probeerden op te stuwen.DeeSung schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:21:
[...]
Je ziet t nu al levensmiddelen worden duurder. Huizen worden duurder, alles wordt duurder. Hmmm hoe zou dat tochkomen.
Als je kan kiezen tussen geld printen of niet kies je altijd geld printen.Lapa schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:33:
[...]
Tja, dat heet inflatie. Dat is volgens de meeste economen noodzakelijk om economieën op gang te houden. Het was de afgelopen jaren zelfs te weinig, volgens die economen, waardoor de centrale banken de inflatie kunstmatig probeerden op te stuwen.
BTC is een model dat inherent op deflatie gebaseerd is. Je kan zeggen wat je wil over de wetenschappelijke waarde van conventionele economie, maar dit deflatie model heeft zich in ieder geval zeker nog nooit in de praktijk bewezen.
Die sell orders kloppen gewoon, zit een enorme spread tussen buy en sell daar. En idd washtrading tot de max, die zich aanpast op jouw buy orderTominatie schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:32:
Ik heb m'n BTC ontvangen van Satos maar het gaat nog een heel karwij worden om er een trade doorheen te krijgen die niet veel hoger is dan de daadwerkelijke prijs. Hotbit faked hun eigen volume ziek erg, allemaal washtrading daar haha.
[ Voor 7% gewijzigd door Bever! op 19-06-2018 11:44 ]
Die sellorders kloppen inderdaad, de spreak ook... maar je moet is kijken naar de trades die constant gedaan worden. They are all fake (om volume te creeëren). De exchange heeft dat expres gedaan.Bever! schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:43:
[...]
Die sell orders kloppen gewoon, zit een enorme spread tussen buy en sell daar. En idd washtrading tot de max, die zich aanpast op jouw buy order
Heb ze maar gekocht voor drie cent, aanbod is minimaal..Tominatie schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:45:
[...]
Die sellorders kloppen inderdaad, de spreak ook... maar je moet is kijken naar de trades die constant gedaan worden. They are all fake (om volume te creeëren). De exchange heeft dat expres gedaan.
[kijk even naar de trade history]
Maybe doe ik dat ook wel later vandaag. Ik heb nu iedergeval buyorders van 1000 verspreid over de 0.0000032-37.Bever! schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:46:
[...]
Heb ze maar gekocht voor drie cent, aanbod is minimaal..
DeeSung schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:37:
[...]
Als je kan kiezen tussen geld printen of niet kies je altijd geld printen.
Verwijderd
https://www.daskapital.nl...streven_we_in_godsnaam_1/Lapa schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:33:
[...]
Tja, dat heet inflatie. Dat is volgens de meeste economen noodzakelijk om economieën op gang te houden. Het was de afgelopen jaren zelfs te weinig, volgens die economen, waardoor de centrale banken de inflatie kunstmatig probeerden op te stuwen.
BTC is een model dat inherent op deflatie gebaseerd is. Je kan zeggen wat je wil over de wetenschappelijke waarde van conventionele economie, maar dit deflatie model heeft zich in ieder geval zeker nog nooit in de praktijk bewezen.
Bemoedigende woorden, koning. Eigenlijk is zijwaarts het vervelendste van de 3 opties. Dus laten we hopen op wat actie de komende dagen.Tominatie schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:04:
Mijn bitcoin voorspelling voor vandaag luidt als volgt;
Na een mooie run die we gisteren hebben doorgemaakt lijken we nu al een tijd te stabiliseren zo rond die 6700. Da's mooi maar er ontstaat ons een volgende uitdaging te wachten: de $6900. @rogier2012 heeft het al dagen over de $6750 waarbij het pas echt interessant wordt maar die mening deel ik niet. Er is helemaal geen grote weerstand bij deze grens dus een stijging hierboven wil helemaal niks zeggen.
Iedergeval is er een enorme support naar beneden. De $6650 is sterk belegerd met enorme buyorders, dus veel lager zie ik ons niet gaan. (het kan natuurlijk zijn dat de whales deze buyorders intrekken wanneer we ze naderen waardoor het wel even flink kan zakken naar de $6600 bijvoorbeeld.)
Deze dag verwacht ik een bull beweging mits whales zin hebben, anders blijven we weer een tijdje sideways gaan. Als we de $6900 passeren gaan we weer de 7xxx regionen in. Make yourself ready booiiiss. (ik verwacht trouwens niet dat de 7xxx heel lang gaat duren).
Ik gooi er vandaag nog 500 euro bij om m'n shitcoin verzameling te vergroten. Dit is tevens m'n laatste buy voor een lange tijd... Nu moet ik eerst weer een hele hoop geld bij elkaar werken.
MCT/ETH bij Hotbit lijken de koersen wat gunstiger te zijn in USD, ik heb vannacht 999 stuks kennelijk per ongeluk opgesnoept zien worden voor de bid van 0.0000433333 ETH, de rest heb ik tegen de absurd hoge sell kant gekregen op 0.0000530000 ETH. Ik zou geen marketbuy doen, gewoon afwachten totdat iemand voor een lager bedrag van z'n MCT af wil dan de current hoogste seller.Tominatie schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:49:
[...]
Maybe doe ik dat ook wel later vandaag. Ik heb nu iedergeval buyorders van 1000 verspreid over de 0.0000032-37.
Als het niet meewerkt ga ik ook gewoon een marketbuy doen denk ik.
Als er iemand weinig weet ben jij het wel, onderhand weet iedereen toch dat de institutionele beleggers komen die miljarden gaan inleggen. Alleen de vraag is wanneer dat gebeurt.Slux schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:08:
[...]
Je vergeet dat de mensen die echt loaded zijn geworden ook bijna niks voor een BTC hebben betaald.
Ieder moet handelen wat voor hun het beste voelt hoor, zeg alleen dat middelen in crypto gevaarlijk is, pas als het een volwassen markt is zou je het imo beter kunnen doen.
Nu is het feed the whales voor vele, stoppen er elke maand geld in, hoe lang wou je dat volhouden jaren ?
en straks komt het nooit meer goed dan ben je waarschijnlijk meer geld kwijt dan dat je er ooit in had willen steken.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik zal geduld moeten hebben. Heb nu voor de gein een buyorder van 9000 op 0.0000038 gezet en zal deze blijven verhogen totdat iemand hapt.Sahara schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:12:
[...]
MCT/ETH bij Hotbit lijken de koersen wat gunstiger te zijn in USD, ik heb vannacht 999 stuks kennelijk per ongeluk opgesnoept zien worden voor de bid van 0.0000433333 ETH, de rest heb ik tegen de absurd hoge sell kant gekregen op 0.0000530000 ETH. Ik zou geen marketbuy doen, gewoon afwachten totdat iemand voor een lager bedrag van z'n MCT af wil dan de current hoogste seller.
Eh?Tominatie schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:04:
Mijn bitcoin voorspelling voor vandaag luidt als volgt;
Na een mooie run die we gisteren hebben doorgemaakt lijken we nu al een tijd te stabiliseren zo rond die 6700. Da's mooi maar er ontstaat ons een volgende uitdaging te wachten: de $6900. @rogier2012 heeft het al dagen over de $6750 waarbij het pas echt interessant wordt maar die mening deel ik niet. Er is helemaal geen grote weerstand bij deze grens dus een stijging hierboven wil helemaal niks zeggen.
[ Voor 7% gewijzigd door Stokstaart op 19-06-2018 12:18 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
A87 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:14:
[...]
Als er iemand weinig weet ben jij het wel, onderhand weet iedereen toch dat de institutionele beleggers komen die miljarden gaan inleggen. Alleen de vraag is wanneer dat gebeurt.
Coinbase pro (oude GDAX)Tominatie schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:19:
Ik kijk op bitfinex @Stokstaart, weet niet op welke jij kijkt?
Ah oke. Achja, WE GAAN GEWOON VERDOMME MOONEN!!!!!!
Tominatie schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:30:
[...]
Ah oke. Achja, WE GAAN GEWOON VERDOMME MOONEN!!!!!!![]()
Dat is de hoop die ik heb... het is een high risk, high reward. Mocht het een must-have worden voor mensen die op de NEO blockchain projecten gaan bouwen verwacht ik wel dat binance etc. hem gaat listen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:15:
Komt die mct dan niet op meerdere exchange,s ?
Tron is toch die shitcoin?Klaas25 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:26:
RELEASE THE BULLSSS!!!
Tron, doet het lekker. Ben benieuwd na 25ste:P
Nja, het wordt een shitcoin genoemd omdat die een paar keer een fout heeft gemaakt geloof ik (gekopieerde whitepaper etc.)
En nu -50%... Talk about knowing when to get in and get out.Klaas25 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:25:
Als je vanmorgen Wfee had gekocht had je nu je geld al verdubbelt.
Laat ff weten hoe dat gaat xDTominatie schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:33:
Alle grote channels op telegram die ik volg omtrent bitcoin en altcoin nieuws raden je aan om een short te openen. Dit betekent dus eigenlijk: open een LONG.
- altijd tegen de stroom inzwemmen -
Act like a whale.
ik doe niet aan long/short. Snap daar geen houwtje touwtje van
Vorige week ook al... Ik wacht nog even totdat het platform daadwerkelijk wordt gebruikt. Als er dan veel vraag is naar computing power via de marktplaats (die gekocht moet worden met RLC) dan zie ik de prijs pas weer stijgen.
Ik hoop dat je gelijk hebt!Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:52:
[...]
Daardoor ben ik er alvast ingestapt. Laagste dat ie ging was 1472 en staat nu ~1510.
[ Voor 23% gewijzigd door Beaulion op 19-06-2018 13:56 ]
Verwijderd
Daardoor ben ik er alvast ingestapt. Laagste dat ie ging was 1472 en staat nu ~1510.Beaulion schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:50:
[...]
Vorige week ook al... Ik wacht nog even totdat het platform daadwerkelijk wordt gebruikt. Als er dan veel vraag is naar computing power via de marktplaats (die gekocht moet worden met RLC) dan zie ik de prijs pas weer stijgen.
Verwijderd
Waar koop jij in als karmakoning? Litebit?Tominatie schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:01:
Hahaha, dat zou wat zijn zeg @Verwijderd
Heb zojuist 0.08510 bitcoin bijgekocht en naar kucoin verzonden. MOON SOON
Ik denk dat we die 7700 niet eens gaan zien voordat we weer omlaag gaan. Ik denk dat wachten voorlopig het beste is tot er echt een weg omhoog gevonden gaat worden. Ik denk dat je beter kan kopen als we weer naar de 20k gaan op bijvoorbeeld 9k, dan nu kopen met een goede kans dat we de 5k nog gaan zien.dabla schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:29:
[...]
Ik denk dat er vele zich die vraag stellen en niemand weet hetIk ben nogal bearish minded dus ik verwacht dat het nog wel verder zal zakken in de toekomst vooraleer we een echte run gaan zien. Persoonlijk denk ik als we nu verder zouden stijgen, wat perfect mogelijk is, we rond de 7700(trendline) terug gaan afgewezen worden, dus héél veel marge is er niet. Langs de andere kant staat BTC nu al redelijk "goedkoop"...
Mss heeft @PilatuS een betere tip?
Sowieso op Switcheo wanneer die NEP-7 en NEP-8 ondersteunen, wat ergens aankomende maand als goed is de bedoeling is. Heb zelf 8k MTC gekregen. Zal dan waarschijnlijk ook op cmc komen te staan.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:15:
Komt die mct dan niet op meerdere exchange,s ?
[ Voor 7% gewijzigd door poderosoo op 19-06-2018 14:17 ]
Meestal litebit mits het verschil tussen de Litebit bitcoin prijs en de GDAX bitcoin prijs niet te groot is. Nu doe ik het op Satos (een verschil van 40 euro per bitcoin vind ik niet noemenswaardig), een verschil van 100 welVerwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:15:
[...]
Waar koop jij in als karmakoning? Litebit?
Als je echt gelooft dat we uiteindelijk weer naar 20k gaan kun je beter nu kopen dan op 9k. Je moet dan alleen n eventuele daling uitzitten.Ik denk dat we die 7700 niet eens gaan zien voordat we weer omlaag gaan. Ik denk dat wachten voorlopig het beste is tot er echt een weg omhoog gevonden gaat worden. Ik denk dat je beter kan kopen als we weer naar de 20k gaan op bijvoorbeeld 9k, dan nu kopen met een goede kans dat we de 5k nog gaan zien.
Ik lul ook zomaar wat
shovelhead1340 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:45:
[...]
Als je echt gelooft dat we uiteindelijk weer naar 20k gaan kun je beter nu kopen dan op 9k. Je moet dan alleen n eventuele daling uitzitten.
Als je eind 2013, begin 2014 kocht moest je ook heel lang wachten tot t weer boven de 400 euro uitkwam. T sentiment en de reacties waren vergelijkbaar aan wat ik nu in t topic lees.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Mss omdat er niet genoeg satoshis per byte is meegegeven (betaald) door je btc verkoper? Zie: https://bitcoinfees.earn.com/ Vandaar gewoon eth of litecoin kopen, dat gaat sneller. En tussen exchanges sturen met neo of gas, gaat snel en is gratis.Tominatie schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:10:
2018-06-19 13:22:54 0.0851 view transaction confirmations: 1
Duurt nu al bijna een uur met nog 2 confirmations te gaan. Waar ligt het aan dat die confirmations zo ontiegelijk traag gaan?
Waarom zou je dat doen ? Mogelijk gaan we naar de 5k of zelfs naar de 3k. Beter kopen als het duidelijk is dat het omhoog gaat zodat je niet op 50% verlies komt te staan waar je dus ook 2x zoveel had kunnen kopen. Eerst een duidelijke richting en dan kopen als je het voor de lange termijn doet.shovelhead1340 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:45:
[...]
Als je echt gelooft dat we uiteindelijk weer naar 20k gaan kun je beter nu kopen dan op 9k. Je moet dan alleen n eventuele daling uitzitten.
Als je eind 2013, begin 2014 kocht moest je ook heel lang wachten tot t weer boven de 400 euro uitkwam. T sentiment en de reacties waren vergelijkbaar aan wat ik nu in t topic lees.
[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 19-06-2018 15:04 ]
Lolniels0123456 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:53:
[...]
![]()
Haha, ik dus ook (niet zoveel als ik had moeten doen, maargoed winst is winst).
Maar heb me weer terug in gekocht, om toch nog even wat winst te pakken op deze shitcoin
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
of je stopbuyt 6751shovelhead1340 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:45:
[...]
Nee hoor, toevallig hebben wij er wat winst uit kunnen halen door op tijd te verkopen (begin januari). @niels0123456 heeft er nog een deel van in zijn PF en ik niets.. Maar goed, blijft kriebelen om nog eens bij te kopen maar dan kijk ik naar mijn geliefde andere project en dan koop ik toch weer wat anders bijJumpman schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:04:
Jullie zeggen: TRON gaat naar de haaien?
Tja...wanneer is kopen dan wél een goed idee ??? Stel dat we naar 6K gaan of naar 5K...dan zullen nog steeds mensen zeggen dat je moet wachten met kopen want misschien gaan we wel NOG lager. Ooit moet je eens de kans nemen vind ik persoonlijk. Als ik kijk dat het ooit op 20K $ stond...dan vond ik mijn aan 6700 dollar een goede aankoop. Dat is een korting van 66%. En inderdaad..als ie NOG zakt doe je nog een betere zaak maar als ik iets wil kopen en op een bepaald moment krijg ik hier 66% korting op....vind ik dat al een fantastisch mooie deal!PilatuS schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:00:
[...]
Waarom zou je dat doen ? Mogelijk gaan we naar de 5k of zelfs naar de 3k. Beter kopen als het duidelijk is dat het omhoog gaat zodat je niet op 50% verlies komt te staan waar je dus ook 2x zoveel had kunnen kopen. Eerst een duidelijke richting en dan kopen als je het voor de lange termijn doet.
Het is prima mogelijk dat we niet verder dan 7k komen en dan weer flink omlaag gaan. Nu kopen is een slecht idee.
Wanneer het duidelijk is dat de correctie die al een half jaar aan de gang is eindelijk over is.Rebbelx schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:10:
[...]
Tja...wanneer is kopen dan wél een goed idee ?
Verwijderd
Maar nu ff wat anders, als ik nu koop en het zakt naar 5 k om daarna naar 20k te gaan zit ik nog altijd beter dan wat jij zegtPilatuS schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:13:
[...]
Wanneer het duidelijk is dat de correctie die al een half jaar aan de gang is eindelijk over is.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq