Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 119 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.919 views

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ton Hasselt schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:28:
In januari had ik in 2 dagen 500% op Linda.
Wat een afgrijselijk attentie zoek average mens is dat

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 19:09:
Ik wil dus nu bitcoin kopen maar litebit is weer ouderwets veel te duur. Nu is het verschil met kraken bijvoorbeeld meer dan 100 euro per bitcoin. Even kijken of ik ergens anders zonder verificatie tegen een normale prijs bij kan kopen.
Werkt het niet nogsteeds zo dat als je aan en verkoopt via bitonic je op een bepaalde moment een invite code krijgt voor Bl3p? Gebruik Bl3p vooral voor het aankopen van Litecoin en die dan naar bijv. Kucoin of Binance te sturen om wat dan ook daarvoor te kopen.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:33

Bever!

3

Ont en zil raketten klaar voor lancering..

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-11 07:11
Slux schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:30:
[...]

Herkenbaar filmpje, ik weet precies waar hij door heen ging, ik had wat meer geluk en vond/vind het een leuke ervaring,het is wel heel moeilijk om het geld te waarderen, je raakt snel het besef van de waarde kwijt.
Ik zit nog op een wolk ergens en besef nog niet hoeveel ik heb verdiend in een jaar, dat is aan de ene kant mooi natuurlijk, maar het voelt niet alsof ik het zelf verdiend heb op 1 of andere manier, het heeft mij zeker niet gelukkiger en beter gemaakt, want de echte waarde ben ik een beetje het besef van kwijt, ik heb me huis af betaald en wat vastgoed gekocht, van een digitaal iets wat eigenlijk niks is, blijft vreemd.

Aanrader om te kijken hij legt goed uit wat de echte valkuilen zijn.
Nog een hele mooi hierbij. Niet omdat het XRP is. Gewoon algemene nuchterheid en overdenkingen. Al vind ik de titel wel grappig :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0i53UyKpiLg]

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:56
Ter info, bij NEO levert GAS je ongeveer 4% per jaar aan dividend op. Voor aandelen zou het netjes zijn, maar in het geval van crypto zijn alleen de dagelijkse fluctuaties al groter dan dat :+

edit: zie net dat BTC een stapje omhoog heeft gedaan. We zijn weer even uit de gevaren-zone. Ik word pas positief bij een doorbraak van $7300....

[ Voor 27% gewijzigd door gabn88 op 18-06-2018 20:40 ]

• A87
  • Niet online

A87

gabn88 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:38:
Ter info, bij NEO levert GAS je ongeveer 4% per jaar aan dividend op. Voor aandelen zou het netjes zijn, maar in het geval van crypto zijn alleen de dagelijkse fluctuaties al groter dan dat :+
Ark doet 10% bij the foundry delegate, payout elke dag. Dat is nog eens wat anders dan de 0,02% bij een ABN bank

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 18-06-2018 20:39 ]

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Dat duurt veel te lang ik wil nu 100% gains.

Weg

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:02
MOON MOON MOON

MOOOOOON

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:28:
Nou jongens, heb zojuist 0.03450 bitcoin gekocht op Satos. Mijn eerste keer daar, dus geen idee of het gaat lukken.
Ok, na betaling word ik nu in een verificatieproces getrokken. Moet dus mijn bank verifiëren etc.
Wel slim van hun om niks over een verificatieproces op de site te zetten maar dat pas na betaling te melden, want dan zit er niks anders op je in zo'n pleuris proces te storten.

Je wordt dan ook weer mooi geconfronteerd met hoe sloom die banken zijn. Moet nu 1 dag wachten totdat de bankverificatie erdoorheen is, wantja die 1 cent komt pas over een jaar aan bij hun.

LANG LEVE CRYPTOCURRENCY.

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:52

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:48:
[...]
...Moet nu 1 dag wachten totdat de bankverificatie erdoorheen is, wantja die 1 cent komt pas over een jaar aan bij hun.

Dat zal toch wel meevallen? Die 1 cent betaald via iDeal?

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:48:
[...]

Ok, na betaling word ik nu in een verificatieproces getrokken. Moet dus mijn bank verifiëren etc.
Wel slim van hun om niks over een verificatieproces op de site te zetten maar dat pas na betaling te melden, want dan zit er niks anders op je in zo'n pleuris proces te storten.

Je wordt dan ook weer mooi geconfronteerd met hoe sloom die banken zijn. Moet nu 1 dag wachten totdat de bankverificatie erdoorheen is, wantja die 1 cent komt pas over een jaar aan bij hun.

Had nou maar op litebit gekocht. :(:)

• Tominatie
  • Niet online
Maestro schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:49:
[...]

Dat zal toch wel meevallen? Die 1 cent betaald via iDeal?
Nop dat kon niet. Moest via een bankoverschrijving. Nu staat mijn bestelling on hold totdat zij die 1 cent ontvangen.

!@%!!%@#&$U%^*&*()(*

Ik voel me een beetje dat vrouwtje van ik wil kaas, maar dan in de versie IK WIL BITCOIN om dan te horen FUCK YOU JE MOET WACHTEN.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=AEG9gmaP_sM]

• Tominatie
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:50:
[...]

Had nou maar op litebit gekocht. :(:)
:')

Achja, het verschil van satos en litebit was 75 euro per bitcoin dus ben iets goedkoper uit.Na de verificatie heb ik naast litebit ook satos als mogelijkheid dus dat is toch nog enigszins positief.

• Sahara
Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:53:
[...]

:')

Achja, het verschil van satos en litebit was 75 euro per bitcoin dus ben iets goedkoper uit.Na de verificatie heb ik naast litebit ook satos als mogelijkheid dus dat is toch nog enigszins positief.
Ik probeer BTC te mijden als de pest, het is elke keer weer een teleurstelling hoe fucking lang en duur het is om Bitcoin van A naar B te sturen. Daarom gewoon Litecoin kopen, die versturen, 6 confirmations later en je hebt hem bij B en het is veel goedkoper dan Bitcoin. Bij Binance of een andere exchange zet je LTC weer om in BTC en done :9

Verwijderd

Sahara schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:57:
[...]

Ik probeer BTC te mijden als de pest, het is elke keer weer een teleurstelling hoe fucking lang en duur het is om Bitcoin van A naar B te sturen. Daarom gewoon Litecoin kopen, die versturen, 6 confirmations later en je hebt hem bij B en het is veel goedkoper dan Bitcoin. Bij Binance of een andere exchange zet je LTC weer om in BTC en done :9
Zo doe ik het ook altijd, indd veel rapper als de oude BTC

En het zal wel aan het ripple net werk liggen met CSC want als je dat verstuurt is het klikken en binnen :Y

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2018 21:00 ]

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:58:
[...]

Zo doe ik het ook altijd, indd veel rapper als de oude BTC
Bij mij is Btc altijd zo binnen.

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:57:
[...]

De fee is toch op de rekening van Satos? Dus ik heb daar geen last van. Ik heb 0.03450 besteld dus verwacht morgen ook deze hoeveelheid op hotbit. Daarna zet ik het over naar MCT en gooi ik deze in mijn wallet en dan HOLD!

Of maakt Satos 0.03450 over - de fee?

• Tominatie
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:59:
[...]

Bij mij is Btc altijd zo binnen.
Bij mij ook altijd. Op litebit meestal binnen 20 minuten.

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44
Nou wilde weer eens wat zakgeld gaan traden, krijg ik weer mijn 2fa er niet door op Binance... :{

• Sahara
Overigens denk ik ook over om MCT te kopen, heb er 3000 cadeau gekregen, en mss als MCT maar een halve hype mee krijgt als toen met ONT dat het ook een enorme cashcow kan worden. Ik zie het namelijk al wel gebeuren dat hoewel men nu denkt in het NEO kamp (waar ik dus ook in zit) dat zodra het mainnet van ONT er is dat men dan ONT verkoopt en NEO ervoor in de plaats koopt, dat dit toch weer niet gebeurt en er een volgende ONT in vorm van MCT wordt gezocht en gekocht.

Alleen vraag ik mij af sinds MCT niet een blockchain is zoals ONT dat wel is, of er veel kans is dat MCT bijv op een grote exchange komt, aangezien elke coin die op een exchange komt een forste listing fee moet betalen. Ik weet niet goed dan wie die paar ton aan fee zou betalen om MCT bijv. op Binance te krijgen.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Meeh. 1 van mijn accounts op Cryptopia is gelocked. Geen idee waarom... kreeg een mailtje dat 'ie voor 15 minuten gelocked was vanmiddag maar nu nog steeds. Op de site staat dat je pas na 24 uur kunt klagen...... dus maar hopen dat 'ie straks weer werkt. Via de API zie ik mijn coins nog wel staan - maar ik kan er niks mee doen, alles zit vast.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Schuey schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:08:
Nou wilde weer eens wat zakgeld gaan traden, krijg ik weer mijn 2fa er niet door op Binance... :{
Even de tijd van je telefoon checken en syncen met een NTP-server.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:07
@Tominatie Bij Bitonic kun je toch voor een redelijke prijs zonder verificatie kopen? Zelf doe ik meestal BTCDirect, daar moet je wel verifieren, maar is prima snel en gunstige koers.

• Tominatie
  • Niet online
@Sahara lees dit anders even: https://neonewstoday.com/...ct-tokens-to-nep-5-users/

MCT gaat een heel belangrijke rol spelen op de NEO blockchain. Daarnaast gaat hij gebruikt worden in de games die de development group Splyse gaan maken.

Ik heb er 2000 van de airdrop en koop er morgen zoveel mogelijk bij tot minstens 10k. Echt een pareltje.

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:20:
@Sahara lees dit anders even: https://neonewstoday.com/...ct-tokens-to-nep-5-users/

MCT gaat een heel belangrijke rol spelen op de NEO blockchain. Daarnaast gaat hij gebruikt worden in de games die de development group Splyse gaan maken.

Ik heb er 2000 van de airdrop en koop er morgen zoveel mogelijk bij tot minstens 10k. Echt een pareltje.
Waar koop je die MCT dan?

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44
Taro schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:10:
[...]

Even de tijd van je telefoon checken en syncen met een NTP-server.
Blijft zo helaas, de hoop maar opgegeven. Morgen weer een dag, hoop dat het dan wel goed gaat :P

• Sahara

• Bever!

Bever!

3

1300 btc buywall op finex :D mooooooon

• Tominatie
  • Niet online
Bever! schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:24:
1300 btc buywall op finex :D mooooooon
495 bitcoin sellorder :D mooooooonnnn

• Ton Hasselt
Na het voetbal gaan we weer.

• Ypuh
Die Tunesiers zullen nu wel ff de handen van de knoppen hebben.

• Tominatie
  • Niet online
Iedergeval zijn de whales weer flink bezig. Dus saai zal het de komende tijd niet worden. Verwacht een week vol met lambo's.

• Tominatie
  • Niet online
Zijn er hier mensen die mij kunnen vertellen waarom Oyster Pearl zo laag is gegaan? Ik zie dat ik hem 1,5 maand geleden nog voor 0.00006930btc heb verkocht terwijl die nu 0.00002728btc staat. Dat is wel een héééééél groot verschil.

Verwijderd

Als je op hobbit wil registreren moet je eerst een code op je email ontvangen
Maar die mail van hun komt niet :? 8)7

• Ypuh
Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:43:
Zijn er hier mensen die mij kunnen vertellen waarom Oyster Pearl zo laag is gegaan? Ik zie dat ik hem 1,5 maand geleden nog voor 0.00006930btc heb verkocht terwijl die nu 0.00002728btc staat. Dat is wel een héééééél groot verschil.
Valt mee toch? RLC, AION, ICX, NEO etc zijn ook allemaal gedeeld door 2-3.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:52:
Hier binnen 1 seconde ontvangen.

Let wel op: Het volume is er zo laag dat ik nu al 30 minuten bezig ben met ETH voor iets anders om te wisselen zonder er meer dan 1.5x de marktwaarde voor te betalen...

Iemand trouwens een idee hoe het systeem daar werkt? Ik heb het hoogste bod, maar toch worden er vlak boven mij enorme aantallen gekocht. Iedere keer als ik mijn bod verhoog kopen ze vlak iets erboven, maar de sell orders zijn echt aanzienlijk hoger... Heel vaag.

[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 18-06-2018 21:57 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:54:
[...]

Hier binnen 1 seconde ontvangen.

Let wel op: Het volume is er zo laag dat ik nu al 30 minuten bezig ben met ETH voor iets anders om te wisselen zonder er meer dan 1.5x de marktwaarde voor te betalen...
Same, bij mij kwam ie ook direct.

Wat ga jij daar aanschaffen Taro?

• Tominatie
  • Niet online
@BitmexRekt
Liquidated short on XBTUSD: Buy 10,000,000 @ 6591.5
Deze moet pijn doen..... 8)7

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
dno wat dat kostte maar dat is wss tussen de 100 en 400k geweest.

ofwel au idd.

anyway, nogsteeds geen 6750 close gehad dus er is feitelijk weer niks gebeurd vandaag.

[ Voor 35% gewijzigd door rogier2012 op 18-06-2018 22:07 ]

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:52:
Op mijn casema mail ook niets ontvangen, maar wel op mijn Gmail. 8)7

• keihardekip
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-11 17:59
bjoost schreef op maandag 18 juni 2018 @ 19:25:
[...]

Enorm underrated als je het mij vraagt :)

Even uit mijn hoofd, dus ik zal nog wel wat vergeten:
  • Werkende cross-chain decentralized exchange (BarterDEX en de omavriendelijke schil HyperDEX). Dus niet alleen ERC20-tokens, maar alles dat op basis van UTXO's werkt, plus Ethereum en alle ERC20-tokens.
  • Een werkende tumbler (jumblr heet ie geloof ik).
  • Een fiat onramp (!) via Bitpanda.
  • Eigen ecosysteem met decentralized ICO's (heeft al een paar tokens van ERC20 afgesnoept) en notarization tegen de Bitcoin-blockchain.
  • Plus ongeveer 5% "rente" op je holdings ("Komodo rewards").
Ik breid m even uit ;)

- Projecten kunnen hun eigen blockchain beginnen (assetchains), volledig naar keus in te stellen (PoW, PoS, hybrid, blocktimes, etc.). Volledige onafhankelijkheid omdat ze niet vastzitten aan een "motherchain" zoals bij Ethereum bv.
- Meteen decentralized funding vinden dmv dICO's. Trustless (atomic swaps), geen afhankelijkheid van derde partijen.
- Assetchains hebben de keus om voor ~300 KMD per jaar gebruik te maken van Komodo's dPoW (je chain is net zo veilig als de hashrate van Bitcoin). Wil je dus een assetchain slopen moet je eerst Bitcoin aanvallen, daarna Komodo, daarna de assetchain. Ook niet assetchain kunnen dit gebruiken om hun blockchain veilig te stellen zoals GameCredits laatst gedaan heeft.
- Ze hebben het schalingsprobleem opgelost, maar dat wordt nog uitgebreid getest atm, volgende test is soon. Eerste tests hebben ze 20k txs en 800k payments/s behaald.
- Ik kan nog wel even doorgaan met al hun sideprojects binnen het Komodo ecosystem. (CHIPS bv, waar ze nu decentralized poker voor aan ontwikkelen zijn)

En nu vergeet ik vast ook wel weer dingen :D

• Ypuh
Bever! schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:37:
Ont en zil raketten klaar voor lancering..
Ik ZIL met je mee.
Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:00:
[...]

Deze moet pijn doen..... 8)7
Auch, 300k lichter.

• Ton Hasselt
Ypuh schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:09:
[...]

Ik ZIL met je mee.

[...]

Auch, 300k lichter.
Toch weer een Lambo minder.

• Bever!

Bever!

3

Hm vreemd die binance sms komt niet binnen bij withdrawal, IRRITANT
hm hij werkt weer :)

[ Voor 14% gewijzigd door Bever! op 18-06-2018 22:25 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:57:
[...]
Wat ga jij daar aanschaffen Taro?
Zat te kijken naar Endor, al zal die vast nog wel even inkakken.

Maar weet jij hoe het bieden werkt? USDT naar ETH is met moeite gelukt, maar ETH in wat anders omzetten lukt niet, ik lijk niet alle orders te zien en daardoor mis te grijpen.

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:12:
[...]

Zat te kijken naar Endor, al zal die vast nog wel even inkakken.

Maar weet jij hoe het bieden werkt? USDT naar ETH is met moeite gelukt, maar ETH in wat anders omzetten lukt niet, ik lijk niet alle orders te zien en daardoor mis te grijpen.
Geen idee.. ik ga me er morgen aan wagen. Zebi, holochain en master contract token vind ik de moeite waard op hotbit. Endor heb ik nog nooit van gehoord, ga ik gelijk maar is opzoeken.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:14:
[...]

Geen idee.. ik ga me er morgen aan wagen. Zebi, holochain en master contract token vind ik de moeite waard op hotbit. Endor heb ik nog nooit van gehoord, ga ik gelijk maar is opzoeken.
Enige dat mij in Endor aanspreekt is dat hij vandaag +40% is gestegen, verder geen idee waarom ik mee zou moeten doen :)

Verwijderd

Taro schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:15:
[...]

Enige dat mij in Endor aanspreekt is dat hij vandaag +40% is gestegen, verder geen idee waarom ik mee zou moeten doen :)
Dan had je hem -40% eerder moeten kopen :Y

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:17:
[...]

Dan had je hem -40% eerder moeten kopen :Y
Toen was ik ONT aan het kopen :)

Maar inmiddels 33 ONT erbij verdiend sinds ik ze eerder vanavond verkocht, dus dat is ook prima.

• Ypuh
Ark gaat wel down the drain. Staat daar nog wat op de planning de komende maanden of moet ik m'n verlies maar eens gaan nemen?

• Tominatie
  • Niet online
@A87 denk dat je weer een interview met iemand van ARK moet posten om @Ypuh binnenboord te houden.

Ik zou denk ik gewoon holden man en mocht je geld over hebben bijkopen in de dip. ^

• Ypuh
Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:21:
@A87 denk dat je weer een interview met iemand van ARK moet posten om @Ypuh binnenboord te houden.

Ik zou denk ik gewoon holden man en mocht je geld over hebben bijkopen in de dip. ^
Heb gelukkig niet zo'n groot aandeel (maar 4-5% ofzo), maar procentueel gezien wel het grootste verlies.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 19:53:

Ik denk bijvoorbeeld dat de kucoin shares op termijn $10 waard gaan worden. Nu staat hij op $2 en door te staken krijg ik er ook nog eens elke dag Kucoin Shares bij. (ook al is dat echt een minimale hoeveelheid).
Zat daar laatst ook naar te kijken maar het volume van kucoin is echt dramatisch teruggelopen en aangezien die shares afhankelijk zijn van het volume lijkt dat nu niet heel interessant. Blijft wel dat je het elke dag krijgt, dat is wel een enorme pré.

Ik blijf nog even rondzoeken naar waar ik eea voor een tijdje kan parkeren. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Tominatie
  • Niet online
@Crypts zeker waar man. Maar denk niet dat het volume veel lager gaat worden op kucoin, dus de prijs van 1 KCS ook niet. Dus die ga ik lekker holden en toch leuk om elke dag een beetje extra van te ontvangen. Daarnaast vind ik kucoin persoonlijk een hele fijne exchange met een aantal nog (onbekende) pareltjes... ;)

• Tominatie
  • Niet online
Godverdomme, MCT is al flink gestegen weer. Al had ik gewoon via litebit gekocht had ik deze +20% kunnen meepakken.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Is dit de reden voor de BTC stijging vandaag?
Cryptos Spike After Jack Dorsey Tweets About 'Cash App'
Althans, volgens het altijd? betrouwbare Zerohedge.
Bron: https://www.zerohedge.com...sey-tweets-about-cash-app

• Ton Hasselt
Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:49:
Godverdomme, MCT is al flink gestegen weer. Al had ik gewoon via litebit gekocht had ik deze +20% kunnen meepakken.
Tis de schuld van de Rabobank.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:49:
Ik ben ook MCT aan het sparen, had er ook al wat ivm een aantal ICO's en heb een tijdje geleden zelfs meerdere private keys aangemaakt ivm een aantal airdrops. Maar die 20% heb ik veroorzaakt, sorry. Kreeg ze voor minder niet te pakken, er stonden er 10 te koop voor 0....45 en daarna 3000 voor 0....60, dus toen maar voor 60 gekocht, kan ik nu eindelijk naar bed :)

• Tominatie
  • Niet online
@Taro Hoeveel MCT heb jij nu?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Een "paar" duizend :)

• Tominatie
  • Niet online
Een keurig aantal dus. :9

Samen naar de lambo dealer over een tijdje? oOo

• Bever!

Bever!

3

Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:03:
[...]

ik zie alleen sell orders vanaf 47000?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:03:
[...]

Nee, Audi RS6 graag, heb een erg steile drempel vlak voor mijn oprit...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Bever! schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:03:
[...]

Heb via ETH gekocht.

• Tominatie
  • Niet online
Bever! schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:03:
[...]

dat hotbit is ook echt shady as fuck haha. Gek genoeg worden er allemaal trades gemaakt terwijl ik helemaal geen orders zie. Klopt geen kut van.

• Bever!

Bever!

3

Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:05:
[...]

dat hotbit is ook echt shady as fuck haha. Gek genoeg worden er allemaal trades gemaakt terwijl ik helemaal geen orders zie. Klopt geen kut van.
IDD volg het totaal niet

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

[...]

Dat dus. Steeds als ik een order plaatste zag ik een paar sats erboven trades verschijnen, maar die zag ik niet vlak daarvoor terug in het orderbook. Daarom maar gewoon een sell order gepakt, was er wel klaar mee.

• A87
  • Niet online

A87

Ypuh schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:18:
Ark gaat wel down the drain. Staat daar nog wat op de planning de komende maanden of moet ik m'n verlies maar eens gaan nemen?
Wordt al genoeg geklaagt nu op reddit daar door Holders. Volgens mij veel panic sells ook.
je kan zeggen dat ark inkakt , maar kan net zo hard omhoog knallen komende maanden V2 is af, wordt nu getest op Developersnet.

[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 18-06-2018 23:29 ]

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-11 10:02
[...]

Lijkt me dat het in dat geval om washtrading gaat.

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 18:27:
@freestyler2 net nu je dat post, stijgen we een stukkie omhoog. MOOOOOOOOON
Graag gedaan. Zodra het weer gaat zakken meldt ik mij ook weer ((thumbs up graag))

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
BIX is een prima entry nu.

It's dogged that does it

• New Yorker
  • Niet online
Azië is dadelijk wakker. Dat is meestal slecht nieuws.

Weg

• Bever!

Bever!

3

binance weer gedoe met die SMS, RAAAH

Verwijderd

Leeft mrkooi nog?
Het is verdacht stil in die hoek

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:27:
Leeft mrkooi nog?
RLC is diep naar de kloooottteee

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:27:
Leeft mrkooi nog?
Denk dat hij een pauze heeft genomen. Die hold zijn RLC en kijkt niet meer. Deed ik ook een keer met ICX toen.

Ooit zal RLC er weer bovenop komen denk ik.

• Ton Hasselt
Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:28:
[...]

Denk dat hij een pauze heeft genomen. Die hold zijn RLC en kijkt niet meer. Deed ik ook een keer met ICX toen.

Ooit zal RLC er weer bovenop komen denk ik.
Laten we het hopen.

• New Yorker
  • Niet online
Hij was all in.

Weg

• SavageBrother
Dat soort projecten gaan er dollar-wise misschien weer bovenop komen, sats-wise kan je 't vergeten.

It's dogged that does it

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
We zitten nu tegen het 4h-EMA55-resistance aan, ik denk dat we binnen nu en 24h weer een dropje krijgen.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Ik ga denk ik maar weer een SL instellen voor vannacht. Ik sta weer héél licht in de plus. Gaan we niet weer meemaken dat 'ie in het rood duikt :-(

• TomTorquay
SavageBrother schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:31:
Dat soort projecten gaan er dollar-wise misschien weer bovenop komen, sats-wise kan je 't vergeten.
Waarom?

• Ton Hasselt
SavageBrother schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:31:
RLC gaat straks weer vrolijk lachend naar de 3000 toe. oOo

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:36
RaptorXS schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:57:
Is dit de reden voor de BTC stijging vandaag?

[...]

Althans, volgens het altijd? betrouwbare Zerohedge.
Bron: https://www.zerohedge.com...sey-tweets-about-cash-app
Toch zeer leuk en goed nieuws. Is toch een goede manier om het grote publiek kennis te laten maken met crypto op de manier waar het oorspronkelijk voor bedoelt is. _/-\o_

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Tominatie schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:44:
@Crypts zeker waar man. Maar denk niet dat het volume veel lager gaat worden op kucoin, dus de prijs van 1 KCS ook niet. Dus die ga ik lekker holden en toch leuk om elke dag een beetje extra van te ontvangen. Daarnaast vind ik kucoin persoonlijk een hele fijne exchange met een aantal nog (onbekende) pareltjes... ;)
Nou ja van 250 miljoen per dag in januari naar iets van 28 nu? Dat is best heel behoorlijk en kcs is ook behoorlijk ingekakt. Geen idee waar dat aan ligt overigens en ik vind het zelf ook een fijne exchange maar zie ook weldegelijk verbeterpunten. Het is geen exchange voor beginners iig en nodigt ook niet echt uit.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• paul-s83
  • Laatst online: 22:25
CPchain gaat ook weer lekker vandaag :)

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
2 moonbagjes gekocht die reelijk veel op elkaar lijken:
- arionum
- bismuth

Hier kijk ik n jaar verder wel naar en ja, heb ze niet op welke gare kutexchange dan ook staan uiteraard.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
AtlAntA schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:36:
[...]

Toch zeer leuk en goed nieuws. Is toch een goede manier om het grote publiek kennis te laten maken met crypto op de manier waar het oorspronkelijk voor bedoelt is. _/-\o_
Ach, de alts stijgen opeens mee, door hun "unieke concepten" die de wereld gaan veranderen.
Best wel grappig eigenlijk :)

Verwijderd

RaptorXS schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:48:
[...]

Ach, de alts stijgen opeens mee, door hun "unieke concepten" die de wereld gaan veranderen.
Best wel grappig eigenlijk :)
Eentje niet, die Z(it) I(ets) L(ager) |:(

• New Yorker
  • Niet online
We moeten geduldig zijn.
https://longforecast.com/...2017-2018-2019-btc-to-usd

[ Voor 3% gewijzigd door New Yorker op 18-06-2018 23:55 . Reden: typo ]

Weg

• Bever!

Bever!

3

Dat hotbit is echt een oplichterij :D 1 mct gekocht op de list price, bots schieten gelijk orderboek helemaal vol op prijzen x10 hoger dan 1 sec daarvoor.

• paul-s83
  • Laatst online: 22:25
Hmm onze vriend John McAffee is goed de pineut dan met zijn weddenschap >:)

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024

PSN: Oldzkoel

• TomTorquay
Nou, voorlopig zaten ze er dit jaar al vrij dicht op met hun voorspelling

• power_user
TomTorquay schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:57:
[...]

Ik ga het er in december naast leggen. Als het dan nog maand na maand klopt dan zeg ik toedeledokie tegen Crypto.

Maar BTC voor 3000 dollar in december zie ik niet echt gebeuren.

[ Voor 9% gewijzigd door power_user op 19-06-2018 00:00 ]

Verwijderd

power_user schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:58:
[...]

Ik ga het er in december naast leggen. Als het dan nog maand na maand klopt dan zeg ik toedeledokie tegen Crypto.
En ik ook

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
TomTorquay schreef op maandag 18 juni 2018 @ 23:57:
[...]

Die voorspelling verandert alleen constant. Eerst hadden ze het nog over 50k in 2020 ofzo. Ik keek een half jaar terug ook al naar die site en toen stond er iets compleet anders.

• SavageBrother
De vorige bullrun kwam er zoveel geld bij dat men ging zoeken naar manieren om nog sneller geld te verdienen, dat is wat alts liet pompen. The sky was the limit en ieder project zou echt radicale verandering brengen. Daar komt men nu op terug.

It's dogged that does it

• power_user
PilatuS schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 00:00:
[...]

Die voorspelling verandert alleen constant. Eerst hadden ze het nog over 50k in 2020 ofzo. Ik keek een half jaar terug ook al naar die site en toen stond er iets compleet anders.
Sowieso slaat zo'n voorspelling over 5 jaar nergens op. Wie weet waar dit allemaal heen gaat en welke fudstorms of wat voor bullish news we nog krijgen.

Pagina: 1 ... 119 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!