Verwijderd
Jezus serieus? Sterkte dude!Viper® schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:15:
Wat een mooi feest toch mensen.
Inmiddels 2 huizen en een auto kwijt
Je hebt pas verliest als je verkoopt!!!
*klapt laptop dicht en kruipt onder het bureau wachtend op de grote boem.....
Je hebt verlies als je in de min staat, of je nou wel of niet verkoopt.Grono112 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:26:
Ik heb hem nog niet voorbij zien komen, dus ik zal wel even deze open deur in trappen:
Je hebt pas verliest als je verkoopt!!!
*klapt laptop dicht en kruipt onder het bureau wachtend op de grote boem.....
Ik offer mij graag op. Dan hoeft iemand anders zijn slechte gevoel voor humor en laag intelligentie niveau niet prijs te geven.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:24:
[...]
Duurde wel lang voor iemand dit inkoppertje maakte
Maar de meeste met een klein beetje gave zullen gedacht hebben...hmm nee te flauw
Touché. bullseye is misschien beter, dat is immers jouw sport.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:30:
[...]
Iets zegt me dat het niet echt op offeren was
Het is nu wel heel moeilijk om geen NEO te kopen voor die prijs
[ Voor 28% gewijzigd door Beaulion op 13-06-2018 12:41 ]
Verwijderd
Iets zegt me dat het niet echt op offeren wasBeaulion schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:28:
[...]
Ik offer mij graag op. Dan hoeft iemand anders zijn slechte gevoel voor humor en laag intelligentie niveau niet prijs te geven.
Het is nu wel heel moeilijk om geen NEO te kopen voor die prijs
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2018 12:32 ]
Voor de record, het IOTA fund bevat nu 21,695582234603 Ti, wat ook mijn antwoord was, en niet op 3 decimalen afgerond !D-Ed schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 22:39:
Hier zien jullie de inzendingen van de deelnemers aan Dé grote IOTA Discord/Tweakers community contest!
In kolom 2 zien jullie de deelnemers, in 3 zien jullie het antwoord op de ter beschikking gestelde Ti (Tera Iota) en in kolom 4 de voorspelling van de waarde van 1 MIOTA, morgenavond om 21.00 uur op CMC![]()
[afbeelding]
Dank voor het meespelen, morgenavond meer en voor nu... Sterkte met het doorstaan van deze storm...
"If you're not willing to own a stock for 10 years, do not even think about owning it 10 minutes."
Ik hold bitcoin nu al een jaar, dus nog 9 te gaan. Dan pas mag ik zeggen: het crypto-avontuur is mislukt/ofniet.
Verwijderd
Ik denk dat het wel goedgerekend wordt.wjv schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:34:
[...]
Voor de record, het IOTA fund bevat nu 21,695582234603 Ti, wat ook mijn antwoord was, en niet op 3 decimalen afgerond !
boekhoudkundig verwerken we het als ongerealiseerde winst/verlies.Slux schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:27:
[...]
Je hebt verlies als je in de min staat, of je nou wel of niet verkoopt.
Is het een verlies? Ja. Maar niet definitief.
Ja lol dat is met de Nederlandse energie prijzen. Daarom zul je in Nederland ook geen bitcoin miners vinden. In Venezuela kost het minen van 1 bitcoin net iets meer dan 500 usd.siemed schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:21:
Er is natuurlijk een grens van wat de waarde van de Bitcoin moet zijn om nog winst te halen met minen. Als deze grens (te lang) doorbroken gaat worden, dan ga ik er vanuit dat de miners de prijs positief gaan proberen te beïnvloeden. Toch?
Het punt waarop miners quitte spelen is volgens analisten 6.925 dollar. (Bron Nu van 10/01/2018)
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dan wil ik graag zijn woorden met je delen over BTCTominatie schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:41:
Boys ik wil graag even de wijze woorden van Warren Buffett met jullie delen.
"If you're not willing to own a stock for 10 years, do not even think about owning it 10 minutes."
Ik hold bitcoin nu al een jaar, dus nog 9 te gaan. Dan pas mag ik zeggen: het crypto-avontuur is mislukt/ofniet.
You aren't investing when you do that, you're speculating.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:52:
Die gast ziet er inderdaad uit als een vampier.
Wel een stinkend rijke vampier
DUDE. 22 BTCooltje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:48:
ondertussen zo'n 22BTC down sinds ATH begin dit jaar. Waar houd het op.
Jij bent een behoorlijke walvis.
Ouch bro. Hoop dat je ergens wel al winst hebt gepakt!ooltje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:48:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Holden! Over een paar jaar tank je je auto vol voor 15 sats!ooltje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:48:
Van de week mn LTC'c eruit gegooid op 91 euro, en blij toe. Het avontuur ge-eindigd/gepauzeerd (?) met een gezond rendement, maar absoluut 700 euro winst dus niet giga oid.
Ik ga het eens eventjes een paar maanden aankijken want de trend is voorlopig alleen maar dalende.
same hoorooltje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:48:
boeiend, inleg er al uit, rest is play money
Zero.
je maakt mijn niet wijs dat het niet een beetje pijn doetViper® schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:08:
[...]
same hoor
boeiend, inleg er al uit, rest is play money
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Thommie.nl op 13-06-2018 13:10 ]
Dan weet je vooral dat die destijds hoerenchance hebben gehad...Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:10:
Als de early investors komen vertellen dat ze tientallen bitcoins aan het verliezen zijn, dan weet je dat er stront aan de knikker is.
22 down?! Wooh. Ok, nu voel ik me niet zo slecht meer over die ene BTC in 4 dagenooltje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:48:
Dat schreeuwt men steeds. Was er in maart ook niet dat alle chinezen een bonus zouden krijgen en de boel om hoog zou spuitenPelox schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:08:
Geen paniek, ik lees net dat we na chinees nieuwjaar, de wallstreet bonussen nu gaan moonen op the fourth of july!
Allemaal geschreeuw in de ruimte. Hoop nieuwkomers (okt-jan) ingestapt hebben serieus verlies, weinig meer in het nieuws en dus weinig nieuw geld. Ik ben benieuwd of we de oude ATH's nog weleens gaan halen.
Aan de andere kant, we staan nog vele malen hoger dan vorig jaar rond deze tijd dus er kan nog vanalles gebeuren.
Happy to helpSpecy schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:15:
[...]
22 down?! Wooh. Ok, nu voel ik me niet zo slecht meer over die ene BTC in 4 dagen
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Dat gaat niet gebeuren. Verderkabbelen en rustig zakken tot na de zomer.Klaas25 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:17:
Wat is dan de eerst volgende grote stap of nieuwsbericht of aankondiging waar we op zitten te wachten wat ALLES weer tot de MOOOOOOOOOON schiet.
Het glas is halfVOLLLLLLLL.... please
ja dat doet het wel maar mensen zullen dat meestal niet toegeven. als je 22 btc bent verloren in afgelopen tijd of die andere 2 huizen en een auto dan doe je of iets verkeerd of ben je veel te laat uitgestapt.bie100 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:09:
[...]
je maakt mijn niet wijs dat het niet een beetje pijn doet
ik vraag mij eerder af wat de inleg was.
daarnaast als 22 btc verlies je weinig doet ben je of miljonair al, of je houdt je groter dan je toegeeft. mij zou het wel veel pijn doen
Verwijderd
kleine beetjes bijkopen nu hij laag isDJ-Promo schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:21:
Ja precies, ik wacht lekker. Als we weer stijgen kunnen we weer blij naar onze PF kijken. Nu misschien nog wat bijkopen.
Naja, doe niks verkeerd. Hindsight 20/20, maar goed dat is altijd achteraf. En ik hodl lekker tot ik flink boven vorige ath was. Uiteindelijk gaat dat toch wel gebeuren zodra real usecases starten. Dit zal de volgende aftrap zijn tot bullmarket.nemesis2212 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:20:
[...]
ja dat doet het wel maar mensen zullen dat meestal niet toegeven. als je 22 btc bent verloren in afgelopen tijd of die andere 2 huizen en een auto dan doe je of iets verkeerd of ben je veel te laat uitgestapt.
daarnaast als 22 btc verlies je weinig doet ben je of miljonair al, of je houdt je groter dan je toegeeft. mij zou het wel veel pijn doen
Inleg was 10k. ingezet op NEO rond de 1.5 dollar. Daarna in BNB en in WTC op 1.2 dollar.
Een doorsnee hypotheek is meer dan 22 BTC, dus het zijn wel bedragen die je kan bereiken, maar ik zou het zeker niet doen. Pas als het 10% van je beschikbare vermogen is ofzo =)nemesis2212 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:20:
ja dat doet het wel maar mensen zullen dat meestal niet toegeven. als je 22 btc bent verloren in afgelopen tijd of die andere 2 huizen en een auto dan doe je of iets verkeerd of ben je veel te laat uitgestapt.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Dan had je op je hoogtepunt meer dan één miljoenooltje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:23:
Inleg was 10k. ingezet op NEO rond de 1.5 dollar.
Dan had ik alles verkocht bij 1 miljoen. Netjes 12.000 euro betaald aan belasting en blij zijn met wat je hebt. Al klinkt dat ironisch als je zit te HODL-en tot 1 miljoen lol.TomTorquay schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:26:
[...]
Dan had je op je hoogtepunt meer dan één miljoen
Ik heb natuurlijk niet NEO pas verkocht op zijn ATHTomTorquay schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:26:
[...]
Dan had je op je hoogtepunt meer dan één miljoen
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik wist dat Lambo's een kleine tank hadden, maar zo klein...AtlAntA schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:02:
[...]
Holden! Over een paar jaar tank je je auto vol voor 15 sats!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Is dat een vraag of een eis?wjv schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:34:
[...]
Voor de record, het IOTA fund bevat nu 21,695582234603 Ti, wat ook mijn antwoord was, en niet op 3 decimalen afgerond !
[ Voor 104% gewijzigd door Sando op 13-06-2018 15:33 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Hoezo NEO suspended? Ik zie niks vreemds op mijn Binance-app, handel gaat gewoon door.DeeSung schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:04:
Het houd op wanneer het gehele systeem trustless wordt. Gedecentraliseerde exchanges is daar 1 deel van. Binance heeft ark en neo suspended.
Allemaal over naar cryptobridge!DeeSung schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:04:
Het houd op wanneer het gehele systeem trustless wordt. Gedecentraliseerde exchanges is daar 1 deel van. Binance heeft ark en neo suspended.
De hackers dumpen want er is toch geen liquiditeit.
Probeer maar via je wallet naar binance te sturenTomTorquay schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:08:
[...]
Hoezo NEO suspended? Ik zie niks vreemds op mijn Binance-app, handel gaat gewoon door.
Tominatie schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:07:
Boys, wil even melden dat ik ben geslaagd.
Gefeliciteerd!
Toch nog iets positiefs aan deze dag
Dat vooroordeel is jammer genoeg best terecht. Voor 50% van de groep.Heb een beetje een vooroordeel over studenten die informatica kiezen. Heb de heletijd in m'n hoofd dat ik bij allemaal nerds kom die van een feestje nog nooit gehoord hebben. Komt vast goed.
Gelukkig is er nog een andere 50% en kan je prima vrienden hebben buiten je medestudenten
Hoewel ik een beetje extra lang van mijn studietijd aan het genieten ben (
YouTube: ARK Ecosystem: Cryptocurrency Project Interview With Co-Founder Trav...
[ Voor 53% gewijzigd door A87 op 13-06-2018 14:20 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Gefeliciteerd man! En nu genieten van een lange vakantie!Tominatie schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:07:
Boys, wil even melden dat ik ben geslaagd. Dus volgend jaar ben ik super benieuwd naar de studie die ik ga doen. Heb een beetje een vooroordeel over studenten die informatica kiezen. Heb de heletijd in m'n hoofd dat ik bij allemaal nerds kom die van een feestje nog nooit gehoord hebben. Komt vast goed.
Komt wel goed, er zijn altijd wel gelijkgestemden die je in je studietijd tegenkomt.
Haha! Dan moet je lid worden bij een vereniging...Tominatie schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:07:
Boys, wil even melden dat ik ben geslaagd. Dus volgend jaar ben ik super benieuwd naar de studie die ik ga doen. Heb een beetje een vooroordeel over studenten die informatica kiezen. Heb de heletijd in m'n hoofd dat ik bij allemaal nerds kom die van een feestje nog nooit gehoord hebben. Komt vast goed.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Haha mijn vrienden die allemaal zo'n economische k*t studie gaan doen, kijken me ook elke keer weer verbaasd aan als ik zeg:"ik ga informatica doen".Richh schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:17:
Dat vooroordeel is jammer genoeg best terecht. Voor 50% van de groep.
Gelukkig is er nog een andere 50% en kan je prima vrienden hebben buiten je medestudenten
Hoewel ik een beetje extra lang van mijn studietijd aan het genieten ben () kan ik je 't van harte aanraden!
Heb 1 meeloopdag gedaan en er zaten gelukkig een aantal "normale" knullen tussen maar ook jongens die zo autistisch zijn dat je nauwelijks iets durft te vragen. (niet denigrerend bedoelt trouwens, die jongens maken meestal een geweldige carrière).
Is jouw zussie geslaagd?
Gewoon doen wat je zelf interessant vindt en goed ligt! Vrienden maak je sowieso wel, desnoods buiten de informatica.Tominatie schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:24:
Haha mijn vrienden die allemaal zo'n economische k*t studie gaan doen, kijken me ook elke keer weer verbaasd aan als ik zeg:"ik ga informatica doen".
Interview met iemand van het Nederlandse vrouwenelftalA87 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:20:
Interview met iemand van ARK
YouTube: ARK Ecosystem: Cryptocurrency Project Interview With Co-Founder Trav...
YouTube: Ontlading na goal Martens: ‘Alsof we wereldkampioen waren gewo...
Ach ja...zal wel druk zijn nog
PSN: Maichel
Economisch lach je ze dubbel en dwars uit als je straks je startersloon gaat vergelijkenTominatie schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:24:
[...]
Haha mijn vrienden die allemaal zo'n economische k*t studie gaan doen, kijken me ook elke keer weer verbaasd aan als ik zeg:"ik ga informatica doen".
Communicatie is ook juist in de IT wereld erg belangrijk, dat onderschatten er een hoop. Maar het zal je ook verbazen hoe juist die stille jongens enorm groeien tijdens zo'n opleiding. Vaak komen ze uit een groep waar ze 'het pispaaltje' waren, maar tijdens zo'n opleiding vinden ze een hoop mensen die in hetzelfde schuitje vinden en dat heeft vaak een positief effect. Wereld van verschil tussen het begin en het einde van zo'n opleiding.Heb 1 meeloopdag gedaan en er zaten gelukkig een aantal "normale" knullen tussen maar ook jongens die zo autistisch zijn dat je nauwelijks iets durft te vragen. (niet denigrerend bedoelt trouwens, die jongens maken meestal een geweldige carrière).
Wachten nog op een telefoontje. Ze bellen eerst de gezakten, dus het zal vast wel goed zitten, maar de spanning hier zit er nog wel inIs jouw zussie geslaagd?
Die doen geen HODLENTominatie schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:27:
[...]
Interview met iemand van het Nederlandse vrouwenelftal
YouTube: Ontlading na goal Martens: ‘Alsof we wereldkampioen waren gewo...
Verwijderd
Same here. Voor de zekerheid maar even een screenshotje maken voor het geval ze ineens weg zijnMaichel schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:27:
Al best veel ETN "gemind" (stiekem niet echt) via de Electroneum app, maar naar je wallet gaan....nog altijd niet....
Ach ja...zal wel druk zijn nog
Alleen hoogopgeleide mannen doen aan crypto volgens nu.nl
Weg
geinig, bron?New Yorker schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:30:
[...]
Dat staat er toch
Vandaag heb ik enkele ETH verzonden van Binance naar Bitstamp, alleen krijg ik bij Etherscan een melding dat de transactie out of gas is? Mijn ETH zijn uit de wallet van Binance.
Iemand ervaring hier mee?
Rookworst zonder r is ook worst.
mooi man gefeliciteerd,ik wil ook van de gelegenheid gebruik maken dat ook ik ben geslaagd heb er lang aan gewerkt maar hij is binnen !!Tominatie schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:07:
Valt wel mee hoorTominatie schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:07:
Op hoeveel sta je nu (als je dat wilt zeggen?). Op hun Twitter stond dat alle problemen vanaf afgelopen Maandag opgelost zouden moeten zijnVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:28:
[...]
Same here. Voor de zekerheid maar even een screenshotje maken voor het geval ze ineens weg zijn
PSN: Maichel
Wat doen de meeste hier dan ?New Yorker schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:30:
[...]
Neeeeeee!!! Daar zitten alle rare brallers!hmr schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:23:
[...]
Haha! Dan moet je lid worden bij een vereniging...
Verwijderd
Nog niet zo veel. Ruim 18 pas. Maar de uitbetaling zou per 10 zijn, dus er had al iets moeten gebeuren.Maichel schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:33:
[...]
Op hoeveel sta je nu (als je dat wilt zeggen?). Op hun Twitter stond dat alle problemen vanaf afgelopen Maandag opgelost zouden moeten zijn
Aan de wallet ligt het niet, want ik mine ook met de pc (buiten werktijden, anders is alles wel erg traag) en dat komt wel in de wallet terecht.
Mocht je straks op zoek zijn naar een afstudeerplek of baan, en je wilt graag een baas die niet zegt "wat doe jij nou?" maar die met je meehuilt als je flink verlies hebt gemaakt (omdat hij dat ook heeft) - en je vervolgens vertelt dat je 2x zo hard moet gaan werken voor minder salaris (omdat hij zelf al zijn geld kwijt is) - dan stuur tegen die tijd maar een PMTominatie schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:07:
Heeft iedereen last van, laatste keer had ik nog 120 etn in afwachting en op dit moment nog 55.. komt vanzelfVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:37:
[...]
Nog niet zo veel. Ruim 18 pas. Maar de uitbetaling zou per 10 zijn, dus er had al iets moeten gebeuren.
Aan de wallet ligt het niet, want ik mine ook met de pc (buiten werktijden, anders is alles wel erg traag) en dat komt wel in de wallet terecht.
Zero.
Ja, en iedere stratenmaker is dom, elke Marokkaan steelt, elke Belg is dom en elke IT-er is een autist!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
We wachten geduldig af. De koers is nou ook niet zo denderend om wakker te liggen van die paar ETN'sPelox schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:45:
[...]
Heeft iedereen last van, laatste keer had ik nog 120 etn in afwachting en op dit moment nog 55.. komt vanzelf
Dat van die Marokkaan en Belg klopt toch ?hmr schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:46:
[...]
Ja, en iedere stratenmaker is dom, elke Marokkaan steelt, elke Belg is dom en elke IT-er is een autist!
De Belgen onder ons weten gelukkig al wie het zegt
Wellicht is hij het wel. De logica van zijn posts ontgaat mij vaak volledig. Het is of ARK of een youtube filmpje of plaatje.
*disclaimer* Dit is niet op de man spelen, dit is louter een constatering.
@Slux - mond dicht jij Belgische Marokkaan
[ Voor 19% gewijzigd door hmr op 13-06-2018 14:53 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zit/zat je bij een studentenvereniging? Af en toe heb ik nog wel eens spijt dat ik nooit die stap heb durven zetten.hmr schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:46:
[...]
Zat inderdaad bij een van de corporale verenigingen in Nederland.Beaulion schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:54:
[...]
Zit/zat je bij een studentenvereniging? Af en toe heb ik nog wel eens spijt dat ik nooit die stap heb durven zetten.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Weg
Nee joh, je gaat gewoon mee in de selectie vanavondwjv schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:25:
[...]
De achterliggende vraag is of decimale nauwkeurigheid meespeelt voor de jury?
die is onderweg naar de maan halverwege blijven stekenNew Yorker schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:04:
Waar is @Dhr. Satoshi heb hem lang niet meer gezien.
Welke landen doen nu ook weer mee aan het WK in Rusland? En welk land moest thuisblijven
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!