Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:23
Inmiddels level 36, nu maar even pauze, want het begint eentonig te worden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Level 43 en gameprogress is 77% maar wat een prachtig spel is dit zeg!
Het enige waar ik me aan stoor is het volgende: de difficulty, ik heb hem op friendly staan omdat ik het gewoon voor het verhaal en het plezier speel, niet om mezelf helemaal gek te laten maken door npc's (ik kan daar niet zo goed tegen :P ) en omdat het ook niet nodig is voor de platinum om hem op een moeilijkere difficulty te spelen. maar man dit is echt de zwaarste 'easy' modus voor een spel ooit zeg.

Ik begin me nu behoorlijk te irriteren aan het vaak doodgaan omdat het gewoon echt pittig is voor een easy modus. ik vind dit persoonlijk meer een normal of hard in de andere games die ik gespeeld heb (en dan zijn er heel wat). ik hoop dus dat ze eventueel een patch uitbrengen met een iets makkelijkere modus en niet alleen voor mijzelf maar ook voor anderen. ik heb namelijk op reddit ook al posts voorbij zien komen over dit onderwerp.

wat zijn jullie bevindingen over dit onderwerp?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 12:04

FeaR

In GoT we trust

Op het nippertje voor sluitingstijd ook maar Spider-Man gehaald. Heb even getwijfeld, maar alle lovende recensies hebben me toch overgehaald. Plus ik moet wat te doen hebben totdat Forza Horizon 4 uitkomt :P Zo eens de console aanslingeren en zien wat de game brengt :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@DigitalError Ik speel op de moeilijkste stand en ben level 20. Ik heb op zich weinig moeite met de combat. Gewoon veel afwisselen met gadgets en je suit power gebruiken. En veel air combat doen. Dodgen is verder heel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
DigitalError schreef op zondag 9 september 2018 @ 17:28:
Het enige waar ik me aan stoor is het volgende: de difficulty, ik heb hem op friendly staan omdat ik het gewoon voor het verhaal en het plezier speel, niet om mezelf helemaal gek te laten maken door npc's (ik kan daar niet zo goed tegen :P ) en omdat het ook niet nodig is voor de platinum om hem op een moeilijkere difficulty te spelen. maar man dit is echt de zwaarste 'easy' modus voor een spel ooit zeg.

Ik begin me nu behoorlijk te irriteren aan het vaak doodgaan omdat het gewoon echt pittig is voor een easy modus. ik vind dit persoonlijk meer een normal of hard in de andere games die ik gespeeld heb (en dan zijn er heel wat). ik hoop dus dat ze eventueel een patch uitbrengen met een iets makkelijkere modus en niet alleen voor mijzelf maar ook voor anderen. ik heb namelijk op reddit ook al posts voorbij zien komen over dit onderwerp.

Je had denk ik beter eerst GoW kunnen spelen :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
MrMistral schreef op zondag 9 september 2018 @ 17:41:
[...]

Je had denk ik beter eerst GoW kunnen spelen :)
hou eens op :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn, jullie gaan hard! Heb nog maar een uurtje gespeeld :/
Hoop vanavond nog wat te spelen ... Into the big open world! ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
-SaveMe- schreef op zondag 9 september 2018 @ 18:36:
Damn, jullie gaan hard! Heb nog maar een uurtje gespeeld :/
Hoop vanavond nog wat te spelen ... Into the big open world! ;)
een uurtje? jij hebt je prioriteiten gewoon niet op orde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit nu ook op 67 procent. De main story en characters zijn echt top, the side quests zijn wel heel erg herhalend op een paar uitzonderingen na.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
DigitalError schreef op zondag 9 september 2018 @ 18:48:
[...]

Zo is dat. Straks eens kijken hoe het met de kids gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady

Ik vind het echt twee vingers in de neus werk op medium. Met een enkele move blaas je in veel opdrachten gelijk al vrijwel alle tegenstanders weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Florissant
  • Laatst online: 12-09 18:40
Is er eigenlijk al wat bekend over de NG+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Jij hebt nooit BloodBorne of Dark Souls gespeeld.. >:)

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op zondag 9 september 2018 @ 18:48:
[...]

Mja, andere zaken vragen mijn aandacht :) Maar mijn prioriteiten kloppen wel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 15:00

Ik heb 'm op de middelste moeilijkheid staan en vind het nog wel mee vallen. Af en toe ga ik ook wel dood, maar dat heeft meer te maken met het niet op mijn health letten.
Zit nu op 60%.

Grappig dat mensen die < 40 jaar zijn zichzelf al oud vinden _O-

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 14:45

Ja ik weet precies wat je bedoelt :P

Ik speel hem op 'normal' modus. maar zoals ik eerder schreef, de leercurve is (voor mij persoonlijk) veel te stijl. Je krijgt eigenlijk geen tijd om per skill even te wennen. Ik denk dat de leerperiode/tutorial wel wat uitgebreider mocht. Zeker in het begin ging ik constant dood en dat is gewoon niet leuk. Laat me dan eerst even vechten tegen vijanden zonder geweer (of *(#$&@ raketten) ajb.

Ondertussen heb ik er denk ik wel 5~6 uur inzitten. Ik ben totaal niet verder gegaan met het verhaal; in plaats daarvan ben ik *alle* torens, backpacks & scenic buildings gaan verzamelen. Puur om te kunnen wennen aan controls en vechten, en te levelen. Heb ze nu ook allemaal. Ook wat van die Kingpin's locaties afgegaan.

Rondzwieren gaat me nu wel redelijk goed af; hoewel ik me nog steeds stoor dat de controls niet altijd consistent zijn. Ik wil nog al te vaak 'R2' drukken omdat ik er dan vanuit ga dat ik ga rondzwieren, maar als je in combat modus zit, gebeurd dat dus niet. Ook zit ik af en toe nog echt te k*tten als ik op een bepaalde plek moet komen voor een backpack. muur/plafond klimmen gaat me niet vloeiend af. Vooruit/achteruit wil nog wel is veranderen.

Spiderman's stealth is wel goed; vind het in een aspect zelfs *beter* dan arkham. Arkham, als je eenmaal ontdekt word, kan je als een gek gaan rondzwieren totdat de guards je vergeten. Helemaal niet realistisch. Hier gebeurd dat dus niet (tenminste, ik ging als een gek rondzwieren maar ze bleven me gewoon fijn volgen).

Anyway; na dus gewoon torens/backpacks gedaan te hebben, en meerdere malen random crimes gestopt te hebben, heb ik er wel een beter gevoel over en denk ik dat ik het verhaal wel uit kan spelen.

Desalnietemin vind ik de controls en het vechten nog steeds chaotisch. Heb mezelf nu het volgende aangeleerd:
- constant op R3 te drukken omdat ik, zeker als ik in de lucht ben, de vijanden anders gewoon niet snel genoeg kan zien.
- zodra gevecht begint eigenlijk gelijk en alleen maar ontwijken, omdat meerdere vijanden bij elkaar gewoon dodelijk is
- zoveel mogelijk L1-R1 en objecten gebruiken, snel en relatief makkelijk
- healen, healen, healen.
- 'O' om geweer vuur te ontwijken, maar eigenlijk stiekem is driehoekje en een richting op fijner; webschiet je weg. (kan me niet eens meer herinneren of ik dan ook R2 ingedrukt houd)

Dat is een beetje mijn probleem; te veel functies/knoppen die je moet drukken tijdens het gevecht; het is te makkelijk om de flow kwijt te raken. En inconsistentie.

Afgezien daarvan, geweldige game, prachtige graphics en spiderman is leuk gedaan. Verhaal denk ik dat het wel goed zit, hoewel ik daar dus nog mee in het begin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
ricjuh schreef op zondag 9 september 2018 @ 22:32:
[...]

Jij hebt nooit BloodBorne of Dark Souls gespeeld.. >:)
Dat is een heel bewuste keuze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Marcade Je slingert nooit als je alleen R2 indrukt als je op de grond staat. Je zult eerst moeten springen met X en dat werkt zeker ook tijdens combat. Ik gebruik het heel vaak om de drukte te ontwijken. Je kunt ook sprongen en vierkantje doen, zodat je een swing kick uitdeelt. Maak je verder wel gebruik van gadgets? Wat goed werkt is een vijand de lucht in slaan en als je klaar bent met je combo je webshooters vanuit de lucht leegschieten en daarna meteen een webstrike met driehoekje doen. Dan heb je meteen 3 man te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:14

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

https://www.eurogamer.net...ge-proposal-in-spider-man

Insomniac offers to patch out the ill-fated marriage proposal in Spider-Man
"The Easter egg is probably the saddest Easter egg in a game."

Insomniac Games has offered to patch out an in-game marriage proposal after discovering the relationship concerned broke down just a few weeks before Spider-Man's highly-anticipated release.

Cool dat Insomniac dat heeft gedaan en tof dat ze het weer willen patchen :)

[ Voor 46% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-09-2018 07:45 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-09 06:36
Marcade schreef op maandag 10 september 2018 @ 02:36:
[...]

Ja ik weet precies wat je bedoelt :P

Ik speel hem op 'normal' modus. maar zoals ik eerder schreef, de leercurve is (voor mij persoonlijk) veel te stijl. Je krijgt eigenlijk geen tijd om per skill even te wennen. Ik denk dat de leerperiode/tutorial wel wat uitgebreider mocht. Zeker in het begin ging ik constant dood en dat is gewoon niet leuk. Laat me dan eerst even vechten tegen vijanden zonder geweer (of *(#$&@ raketten) ajb.

Ondertussen heb ik er denk ik wel 5~6 uur inzitten. Ik ben totaal niet verder gegaan met het verhaal; in plaats daarvan ben ik *alle* torens, backpacks & scenic buildings gaan verzamelen. Puur om te kunnen wennen aan controls en vechten, en te levelen. Heb ze nu ook allemaal. Ook wat van die Kingpin's locaties afgegaan.

Rondzwieren gaat me nu wel redelijk goed af; hoewel ik me nog steeds stoor dat de controls niet altijd consistent zijn. Ik wil nog al te vaak 'R2' drukken omdat ik er dan vanuit ga dat ik ga rondzwieren, maar als je in combat modus zit, gebeurd dat dus niet. Ook zit ik af en toe nog echt te k*tten als ik op een bepaalde plek moet komen voor een backpack. muur/plafond klimmen gaat me niet vloeiend af. Vooruit/achteruit wil nog wel is veranderen.

Spiderman's stealth is wel goed; vind het in een aspect zelfs *beter* dan arkham. Arkham, als je eenmaal ontdekt word, kan je als een gek gaan rondzwieren totdat de guards je vergeten. Helemaal niet realistisch. Hier gebeurd dat dus niet (tenminste, ik ging als een gek rondzwieren maar ze bleven me gewoon fijn volgen).

Anyway; na dus gewoon torens/backpacks gedaan te hebben, en meerdere malen random crimes gestopt te hebben, heb ik er wel een beter gevoel over en denk ik dat ik het verhaal wel uit kan spelen.

Desalnietemin vind ik de controls en het vechten nog steeds chaotisch. Heb mezelf nu het volgende aangeleerd:
- constant op R3 te drukken omdat ik, zeker als ik in de lucht ben, de vijanden anders gewoon niet snel genoeg kan zien.
- zodra gevecht begint eigenlijk gelijk en alleen maar ontwijken, omdat meerdere vijanden bij elkaar gewoon dodelijk is
- zoveel mogelijk L1-R1 en objecten gebruiken, snel en relatief makkelijk
- healen, healen, healen.
- 'O' om geweer vuur te ontwijken, maar eigenlijk stiekem is driehoekje en een richting op fijner; webschiet je weg. (kan me niet eens meer herinneren of ik dan ook R2 ingedrukt houd)

Dat is een beetje mijn probleem; te veel functies/knoppen die je moet drukken tijdens het gevecht; het is te makkelijk om de flow kwijt te raken. En inconsistentie.

Afgezien daarvan, geweldige game, prachtige graphics en spiderman is leuk gedaan. Verhaal denk ik dat het wel goed zit, hoewel ik daar dus nog mee in het begin zit.
Je zit er nog niet heel ver in dus ik denk dat het wel steeds beter gaat ;) Ik had er in het begin ook wel moeite mee maar nu ga ik helemaal niet meer dood. Het is ook verstandig trouwens om die mod te gebruiken waarbij je focus genereert bij het gebruik van gadgets. Dat heeft mij in ieder geval vaak van de dood gered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Level 40 wtf... haha ben level 13 en vindt dat ik al aardig doorga. Ff die main uitspelen en dan heb ik het wel gezien. Dan tomb raider halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Btw heb hem op hard, veelste makkelijk. Alleen die wharehouses zijn wel pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
bram1984 schreef op maandag 10 september 2018 @ 07:00:
@Marcade Je slingert nooit als je alleen R2 indrukt als je op de grond staat. Je zult eerst moeten springen met X en dat werkt zeker ook tijdens combat. Ik gebruik het heel vaak om de drukte te ontwijken. Je kunt ook sprongen en vierkantje doen, zodat je een swing kick uitdeelt. Maak je verder wel gebruik van gadgets? Wat goed werkt is een vijand de lucht in slaan en als je klaar bent met je combo je webshooters vanuit de lucht leegschieten en daarna meteen een webstrike met driehoekje doen. Dan heb je meteen 3 man te pakken.
Sorry; klopt; je moet eerst X drukken en dan R2 om te slingeren. Maar als ik een air attack heb gedaan met een vierkantje en ik ben daarmee klaar en wil wegslingeren, dan doet R2 het niet. X of driehoekje wel. }:O

Wat jij zegt doe (deed) ik ook. Hoewel, webshooters doe ik niet meer; volgens mij maak je daar geen vijanden mee dood .. web je ze alleen maar .. Dus dat doe ik alleen als ik daarna daarwerkelijk die gast pijn ga doen en/of ergens tegen aan wil plakken.

Gadgets; geloof dat ik er nog maar een heb? Ik heb namelijk nog geen research points dus ik kan heel veel dingen nog niet unlocken. Suit power, gebruik de power die focus automatisch oplaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:06
[...]

Er is een suit mod waarbij de vijanden gekleurd blijven zolang dat het gevecht duurt. Dan hoef je dus maar 1 x op R3 te drukken
- 'O' om geweer vuur te ontwijken, maar eigenlijk stiekem is driehoekje en een richting op fijner; webschiet je weg.
Nu doe je echt iets fout, zeker als je even goed gaat kijken in de skill tree zie je dat er juist door op het exact juiste moment op rondje te drukken je bijvoorbeeld ook automatisch vijanden webt. Of zelfs de mogelijkheid krijgt direct erna een takedown te doen.

Verder werd ik zeker in het begin ook erg overdonderd, Ik heb t verhaal even genegeerd en ben lekker gaan slingeren over de map. En alle misdaadactiviteiten die plaatsvonden heb ik direct gedaan. Op deze manier me de controls helemaal eigen gemaakt. Het is dan ook echt een genot om je spidey aan de gang te zien gaan.

Ik vind trouwens de suit powers wel redelijk overpowered, ik heb nu de suitpower dat er een drone rondvliegt die vijanden stunned, en dat maakt het toch wel erg "makkelijk"

Ik speel op hard btw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-09 10:53
https://www.gamesindustry...-selling-game-of-the-year
Deze gaat mogelijk god of war gewoon verslaan!!

UK charts: Spider-Man is fastest-selling game of the year
Most successful week one for a Marvel game..

Holy crap :
It narrowly beat previous record-holder Far Cry 5 (which was available on more platforms), and sold almost double that of the previous biggest exclusive of the year - God of War on PS4.

[ Voor 53% gewijzigd door v8power67 op 10-09-2018 08:35 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcade
Tricto schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:31:
[...]
Nu doe je echt iets fout, zeker als je even goed gaat kijken in de skill tree zie je dat er juist door op het exact juiste moment op rondje te drukken je bijvoorbeeld ook automatisch vijanden webt. Of zelfs de mogelijkheid krijgt direct erna een takedown te doen.
ik heb die skill nog niet; zag hem wel staan. ;-)

Bram zei ook al Gadgets gebruiken .. misschien is mijn 'probleem' dan dat de curve moeilijk -> makkelijk *te* aanwezig is en teveel leunt op heb hebben van skills & gadgets.

Anyway; vanavond weer is wat skills unlocken en verder met 't verhaal. \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:34:
https://www.gamesindustry...-selling-game-of-the-year
Deze gaat mogelijk god of war gewoon verslaan!!

UK charts: Spider-Man is fastest-selling game of the year
Most successful week one for a Marvel game..

Holy crap :
It narrowly beat previous record-holder Far Cry 5 (which was available on more platforms), and sold almost double that of the previous biggest exclusive of the year - God of War on PS4.
En DQ ook nog eens op 2.

Maar dit zei ik al: deze gaat God of War verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Marcade schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:39:
[...]

ik heb die skill nog niet; zag hem wel staan. ;-)

Bram zei ook al Gadgets gebruiken .. misschien is mijn 'probleem' dan dat de curve moeilijk -> makkelijk *te* aanwezig is en teveel leunt op heb hebben van skills & gadgets.

Anyway; vanavond weer is wat skills unlocken en verder met 't verhaal. \o/
Je moet zelf weten hoe je het speelt en ik wil je ervaring niet verpesten, maar het lijkt mij beter om eerst zoveel mogelijk verhaal te doen voordat je side missions doet. Dan krijg je ook veel meer gadgets en suits wat de combat veeeel makkelijker maakt, en scheelt dit erg veel op en neer racen als je op het einde nog al die collectibles moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marcade schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:29:
[...]

Sorry; klopt; je moet eerst X drukken en dan R2 om te slingeren. Maar als ik een air attack heb gedaan met een vierkantje en ik ben daarmee klaar en wil wegslingeren, dan doet R2 het niet. X of driehoekje wel. }:O

Wat jij zegt doe (deed) ik ook. Hoewel, webshooters doe ik niet meer; volgens mij maak je daar geen vijanden mee dood .. web je ze alleen maar .. Dus dat doe ik alleen als ik daarna daarwerkelijk die gast pijn ga doen en/of ergens tegen aan wil plakken.

Gadgets; geloof dat ik er nog maar een heb? Ik heb namelijk nog geen research points dus ik kan heel veel dingen nog niet unlocken. Suit power, gebruik de power die focus automatisch oplaad.
Ik weet niet of het vanuit de air attack stance kan. Niet geprobeerd eigenlijk. Maar je kan ook vierkantje doen, dan trap je er eentje via de slinger.

Webshooters (een van je gadgets) zijn juist ontzettend nuttig. Vijanden kunnen even niets meer, je kan ze (met de juiste skill) rondzwaaien en als ze liggen of bij een muur staan, web je ze meteen vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Storyline af

laatste gevecht was awesome! Echt heerlijk. Einde was wel een duidelijke "Watch the DLC!" moment :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rule schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:50:
[...]

Je moet zelf weten hoe je het speelt en ik wil je ervaring niet verpesten, maar het lijkt mij beter om eerst zoveel mogelijk verhaal te doen voordat je side missions doet. Dan krijg je ook veel meer gadgets en suits wat de combat veeeel makkelijker maakt, en scheelt dit erg veel op en neer racen als je op het einde nog al die collectibles moet halen.
Mwah de backpacks, construction sites en landmarks kan je prima doen. Daarna moet je wel verder met het verhaal om de rest te unlocken.

@Marcade Je kan als suitpower trouwens beter web blossom nemen op het begin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:19:
[...]

Mwah de backpacks, construction sites en landmarks kan je prima doen. Daarna moet je wel verder met het verhaal om de rest te unlocken.

@Marcade Je kan als suitpower trouwens beter web blossom nemen op het begin.
Ik gebruikte die focus power heel erg in het begin, vooral omdat ik best moeite heb met het combat systeem

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Ook ik heb de difficulty vrij snel op Friendly gezet (al tijdens het gevecht met Willie). Intussen ga ik nog wel af en toe dood, maar ik merk dat ik de meeste moeite heb met de rappe timing van boss battles (zie Willie, Herman) waar ik er soms gewoon niet tussen kom eer ik weer geraakt wordt en dus weer opnieuw moet beginnen met het webben van een blok of vijand.

De learning curve is niet gering, maar sinds ik m'n arsenaal aan moves aan gadgets een beetje uit heb gebreid - én de moves list af en toe check om die ene combo te onthouden - voel ik me steeds meer Spider-Man.
Zo zijn Brutes bij hun introductie vervelend, omdat je er vlakbij staat en moeilijk op afstand kunt komen. Intussen zie ik ze op afstand staan en plan ik er omheen (impact webs, web bombs o.i.d.).
corset schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:35:
[...]

Ik gebruikte die focus power heel erg in het begin, vooral omdat ik best moeite heb met het combat systeem
Die gebruik ik nu ook. In één gevecht soms 3 keer achter elkaar een volle focus bar is heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Toch ook maar even een screenshot gemaakt. Damn die fotomode kan mooie plaatjes schieten tot en met de beschadigingen in het masker aan toe kan je terug zien 8)7

spiderman1

Als je zou zeggen dat dit uit een film komt had ik het ook gelooft.

Over die moeilijkheid. Ik vind het wel meevalen. Ik speel op normal (amazing?) en ga wel eens af, maar ik zou zeggen dat 80% van de keren ik win. Het is even wennen ja en er zijn heel veel moves en dingen om te onthouden, maar dat schrikt me niet af. Even doorbijten door de stijle leercurve en je zult worden beloont.

[ Voor 28% gewijzigd door Kaasje123 op 10-09-2018 10:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:49:
[...]

En DQ ook nog eens op 2.

Maar dit zei ik al: deze gaat God of War verslaan.
Dat zei ik ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02:54
Speel zelf nog op de middelste moeilijkheidsgraad, meestal valt het wel mee, maar Dark Souls is er niets bij. Soms is het ook bijna niet te doen, helemaal als er twee van die grotere gastjes op je afkomen. Tegen de tijd dat ik er 1 vast heb zitten in web, is dat ook nog eens op en staan er alweer 6 andere gastjes op me in te slaan en schieten. Totaal geen tijd om wat dan ook te doen behalve ontwijken, maar daarmee sla je niemand knockout.
Slingeren gaat me daarentegen echt supergoed af. Even 10 minuten oefenen in het begin hoe het beste op snelheid te blijven, maar sinds dat moment lekker gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Yukidaruma schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:49:
Speel zelf nog op de middelste moeilijkheidsgraad, meestal valt het wel mee, maar Dark Souls is er niets bij. Soms is het ook bijna niet te doen, helemaal als er twee van die grotere gastjes op je afkomen. Tegen de tijd dat ik er 1 vast heb zitten in web, is dat ook nog eens op en staan er alweer 6 andere gastjes op me in te slaan en schieten. Totaal geen tijd om wat dan ook te doen behalve ontwijken, maar daarmee sla je niemand knockout.
Slingeren gaat me daarentegen echt supergoed af. Even 10 minuten oefenen in het begin hoe het beste op snelheid te blijven, maar sinds dat moment lekker gaan.
Gewoon veel heen en weer springen, bij die grote gasten moet je uit de buurt blijven en met een driehoekje kun je zo een web trekken naar een gast die veel verder bij je wegstaat. Bovendien moet je ook je gadgets gebruiken om die grotere 'gastjes' een halt toe te brengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
Web bomb is godly <3 maakt gevechten echt een stuk makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
corset schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:38:
Web bomb is godly <3 maakt gevechten echt een stuk makkelijker
Ik heb al leuke combinaties gezien met Web Bomb en Concussive Blast of Ground Strike... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Ik heb die tweede gadget ondertussen, twee web bommetjes ofzo, waarmee je kleine gastjes in ieder geval in 1 klap tegen een muur kan webben. Ben nog niet heel ver in het verhaal, net bij de daklozenopvang geweest. Ondertussen al wel alle rugzakjes, fotopunten en Fisk towers gehaald.
Misschien moet ik ook even zeggen dat ik pas aan het einde van mijn laatste sessie alle 10 skillpoints heb gebruikt die ik had, maakt het hopelijk wat makkelijker de volgende keer. Dingen als extra dodge tijd en extra focus bij dodgen zullen waarschijnlijk veel verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakespeare schreef op maandag 10 september 2018 @ 07:48:
Btw heb hem op hard, veelste makkelijk. Alleen die wharehouses zijn wel pittig.
Voordat je denkt dat je de man bent, als je de game
spoiler:
100% uitspeelt unlock je de 'one hit' modus.
Waarin je dus maar 1 keer geraakt mag worden, en dan ben je gelijk dood.
Ik ben op normaal/medium begonnen (doe ik altijd in mijn 1e playthrough) maar was al aan het oefenen met dodgen enzo, en toen las ik dit op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:55:
Ik heb die tweede gadget ondertussen, twee web bommetjes ofzo, waarmee je kleine gastjes in ieder geval in 1 klap tegen een muur kan webben. Ben nog niet heel ver in het verhaal, net bij de daklozenopvang geweest. Ondertussen al wel alle rugzakjes, fotopunten en Fisk towers gehaald.
Misschien moet ik ook even zeggen dat ik pas aan het einde van mijn laatste sessie alle 10 skillpoints heb gebruikt die ik had, maakt het hopelijk wat makkelijker de volgende keer. Dingen als extra dodge tijd en extra focus bij dodgen zullen waarschijnlijk veel verschil maken.
Huh, waarom heb je zo lang met je skill points gewacht? Vergeten?

Ik kwam er gisteren per ongeluk achter dat ik bijna al mijn gadgets kon upgraden met research tokens. Dat was lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
bram1984 schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:52:
[...]

Ik kwam er gisteren per ongeluk achter dat ik bijna al mijn gadgets kon upgraden met research tokens. Dat was lekker.
Ik check bij elk level m'n suits, suit mods en gadgets op mogelijke upgrades. Dan kun je ook gericht gaan hunten op de tokens die je eventueel nodig hebt (heb zelf de challenge tokens nog niet unlocked).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
bram1984 schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:52:
[...]

Ik ben altijd bang dat ik ze "verkeerd" gebruik. Zo heb ik ook nog geen tokens gebruikt. In Monster Hunter World zat ik vast op HR Anja, omdat ik geen gear wilde maken, want "wat als ik deze mats nog nodig heb".. Duurt altijd even voor ik daar doorheen ben.. Kan altijd erger, Witcher 2 heb ik uitgespeeld zonder skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:03:
[...]

Ik ben altijd bang dat ik ze "verkeerd" gebruik. Zo heb ik ook nog geen tokens gebruikt. In Monster Hunter World zat ik vast op HR Anja, omdat ik geen gear wilde maken, want "wat als ik deze mats nog nodig heb".. Duurt altijd even voor ik daar doorheen ben.. Kan altijd erger, Witcher 2 heb ik uitgespeeld zonder skills.
Een echte hoarder dus. :P

Wat is jullie favoriete suit eigenlijk en dan vooral op het begin? Ik heb nu eigenlijk alleen maar de Homecoming suit aan. Vind ik er gewoon het meest clean uitzien. Ik zit vooral op de Velocity suit te wachten, maar geen idee wanneer die unlocked.

Ik heb verder ook nog weinig suits vrijgespeeld omdat ik de powers niet echt heel boeiend vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 09:18
Zijn er mensen die een bug hebben gehad met het uit het niets neervallen van je enemies (zodra deze in beeld kwamen)? Zo kwam ik 2 levels wel heel makkelijk door....

spoiler:
Dit kreeg ik voor het eerst op de 2e missie waarbij je MJ bestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
bram1984 schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:20:
[...]

Wat is jullie favoriete suit eigenlijk en dan vooral op het begin? Ik heb nu eigenlijk alleen maar de Homecoming suit aan. Vind ik er gewoon het meest clean uitzien. Ik zit vooral op de Velocity suit te wachten, maar geen idee wanneer die unlocked.

Ik heb verder ook nog weinig suits vrijgespeeld omdat ik de powers niet echt heel boeiend vind.
Ik speel eigenlijk altijd met de retro skin. En sinds een paar missien met de zwarte skin die je na black cat missies krijgt.

Weet iemand hoe je de zwaai trap uitvoert?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
servival7 schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:24:
[...]

Ik speel eigenlijk altijd met de retro skin. En sinds een paar missien met de zwarte skin die je na black cat missies krijgt.

Weet iemand hoe je de zwaai trap uitvoert?
Springen met X en daarna vierkantje. Staat ook letterlijk uitgelegd in het Moves menu. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
bram1984 schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:26:
[...]

Springen met X en daarna vierkantje. Staat ook letterlijk uitgelegd in het Moves menu. :)
Ik kon hem daar niet vinden. Zal er wel overheen gekeken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
bram1984 schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:26:
[...]

Vierkantje ingedrukt houden, dat wel. Anders sla je alsnog gewoon.
[...]

Ik heb nu Velocity aan, maar volgens mij heb ik intussen alle unlockte wel een keertje aangehad. De zwarte met geel (edit: Mark II) vond ik in eerste instantie heel tof, maar in cut scenes vind ik die beduidend minder mooi.

Van de powers merk ik vaak dat deze pas richting het einde van een combat actief worden - of ik moet iets verkeerd doen - waardoor je er niet zoveel meer aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@DingK Je suit power heeft een time out, dus normaal gesproken kun je die meteen aan het begin van een gevecht inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
bram1984 schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:09:
@DingK Je suit power heeft een time out, dus normaal gesproken kun je die meteen aan het begin van een gevecht inzetten.
Doh! Dus ik kan veel sterker aan een gevecht beginnen dan ik deed? 8)7 |:( Oh, those Demons are gonna get it now!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Een beetje maar.. Weet iemand of je genoeg tokens krijgt om alles te upgraden en moet je daarvoor dan alles (zoals Fisk towers) inclusief de bonus objectives uitspelen of is het wat makkelijker?

Ik ben wel fan van de Scarlet Spider. Ooit eens een bundel Spider-Man comics gekocht op een rommelmarkt en in een van die comics werd die suit gebruikt. Mag van mij wel weer vaker gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
mijn main suit:

Black Cat unlock

Main power:

Focus of de Extra Arms

vanavond verder, en eerste district afmaken :+ verhaal is (helaas) al voorbij :-( Maar de setup naar de sequel is <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DingK schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:14:
[...]

Doh! Dus ik kan veel sterker aan een gevecht beginnen dan ik deed? 8)7 |:( Oh, those Demons are gonna get it now!
Ja je hebt toch gewoon die cirkel rechtsboven? Als die vol is, kun je je suit power gebruiken. Focus kun je opladen met swingen/tricks en tijdens combat zelf.

Dat is eigenlijk altijd het eerste wat ik doe als ik een gevecht begin: L3 + R3. Heb nu die elektrische drone ingesteld. Dan is het vaak snel klaar. Helemaal als ik daarna mijn gadgets leegpomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
bram1984 schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:24:
[...]

Ja je hebt toch gewoon die cirkel rechtsboven? Als die vol is, kun je je suit power gebruiken. Focus kun je opladen met swingen/tricks en tijdens combat zelf.

Dat is eigenlijk altijd het eerste wat ik doe als ik een gevecht begin: L3 + R3. Heb nu die elektrische drone ingesteld. Dan is het vaak snel klaar. Helemaal als ik daarna mijn gadgets leegpomp.
Misschien komt het omdat ik wacht op een pop-up/melding dat ie gereed is, net zoals je die krijgt wanneer je Focus vol is. Ik ga er iig op letten, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor het web slingeren, houden jullie constant R2 ingedrukt en drukken dan uit de swing steeds op X, of laten jullie R2 steeds los? En hoe krijg je de meeste speed ? Op stukken zonder hoge gebouwen sta ik vaak op de grond :X Ook heb ik moeite op de L2+R2 en dan X in mijn swings te integreren, dan klap ik meestal tegen een gebouw op :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DingK
-SaveMe- schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:04:
Voor het web slingeren, houden jullie constant R2 ingedrukt en drukken dan uit de swing steeds op X, of laten jullie R2 steeds los? En hoe krijg je de meeste speed ? Op stukken zonder hoge gebouwen sta ik vaak op de grond :X Ook heb ik moeite op de L2+R2 en dan X in mijn swings te integreren, dan klap ik meestal tegen een gebouw op :X
Om snelheid te maken, kun je het beste onderaan de slinger R2 loslaten. Eventueel combineren met X om niet teveel hoogte te verliezen. Als je hoog bent, niet meteen gaan slingeren! Laat jezelf eerst een stuk vallen, dan ga je met meer snelheid je eerste slinger in.
Als je hoogte op wil bouwen, dan houd je juist vast tot aan de bovenkant van de slinger, laat los los en eventueel combineren met X.

Point Launch (L2+R2, X) gebruik ik vooral om op gang te komen vanaf de grond (lantaarnpaal o.i.d.) of als ik over een reeks lagere gebouwen heen moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@DingK Thanks! I ga er vanavond eens voor zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 14-08 11:24
Ik moet overigens zeggen dat de meeste reviews mij een beetje bang hadden gemaakt voor de singleplayer. Ik dacht dat deze erg kort zou worden maar ik heb dit weekend al redelijk veel gespeeld en ben net klaar met act 2. Gezien dit voor mijn gevoel best ver is en wat ik allemaal unlocked heb denk ik nu snel bij het einde te zijn maar dit vind ik nog veeeeel langer dan ik had verwacht. En ik heb nog veel side-missions over. Echt een meevaller.

Ben alleen niet zo tevreden met het web-slingen. Dat was in Spider-Man 2 voor mijn gevoel wat soepeler en uitgebreider hoor.

[ Voor 12% gewijzigd door Rule op 10-09-2018 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Ik vind point launches echt leuk om te doen. Geen idee of dat het beste is om snelheid te houden, maar volgens mij is er geen snelheidsmeter en visueel geeft het geen vertraging. Uiteraard X tussendoor, en L3 als je hoog zit helpt ook om snelheid te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Yukidaruma schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:17:
Ik vind point launches echt leuk om te doen. Geen idee of dat het beste is om snelheid te houden, maar volgens mij is er geen snelheidsmeter en visueel geeft het geen vertraging. Uiteraard X tussendoor, en L3 als je hoog zit helpt ook om snelheid te maken.
En dan is er nog een skill; als je X indrukt precies als je landt in je Point Launch, zet je extra hard af (met extra visueel effect en swoosh-geluid!). Werkt als een trein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
DingK schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:25:
[...]

En dan is er nog een skill; als je X indrukt precies als je landt in je Point Launch, zet je extra hard af (met extra visueel effect en swoosh-geluid!). Werkt als een trein.
Trein? Vliegende spin :+
Ik stem voor een jetpack à la Just Cause.

-edit- Om toch even wat te zeuren; de cursor gaat echt tergend traag over de map heen, helemaal als je helemaal aan de andere kant van de map een waypoint wilt plaatsen.

[ Voor 19% gewijzigd door Yukidaruma op 10-09-2018 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Yukidaruma schreef op maandag 10 september 2018 @ 14:21:
[...]

Een beetje maar.. Weet iemand of je genoeg tokens krijgt om alles te upgraden en moet je daarvoor dan alles (zoals Fisk towers) inclusief de bonus objectives uitspelen of is het wat makkelijker?

[...]

Ik ben wel fan van de Scarlet Spider. Ooit eens een bundel Spider-Man comics gekocht op een rommelmarkt en in een van die comics werd die suit gebruikt. Mag van mij wel weer vaker gebruikt worden.
Als je alles perfect haalt heb je genoeg punten, anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:29:
[...]

Trein? Vliegende spin :+
Ik stem voor een jetpack à la Just Cause.

-edit- Om toch even wat te zeuren; de cursor gaat echt tergend traag over de map heen, helemaal als je helemaal aan de andere kant van de map een waypoint wilt plaatsen.
Offtopic, maar een jetpack in Just Cause? Heb ik iets gemist of ben ik nog niet ver genoeg in die game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
bram1984 schreef op maandag 10 september 2018 @ 16:36:
[...]

Offtopic, maar een jetpack in Just Cause? Heb ik iets gemist of ben ik nog niet ver genoeg in die game?
Just Cause 3 Sky Fortress DLC heeft een jetpack. Zelf ook nog nooit mee gespeeld... Denk dat ik in de war was met de wingsuit. Wingsuit zit niet toevallig al in dit spel?
spoiler:
Een van de rugzakken heeft het er in ieder geval wel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
Heb nu de avenger suite vind die wel gaaf alles daarvoor met de homecoming suite en dan die met de wite spider op de suite die je als eerste krijgt gespeeld.
Blijf een beetje bij de bekende kleuren :P

Heb nu de challenges unlocked die zijn wel pittig. Vooral als je die perfect wilt doen zie tegen het einde wel of ik daar zin in heb.
Trophies maken mij toch geen reet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Laatst online: 29-09 20:50
Iemand al gevonden hoe je hideouts opnieuw kan doen? Hoop dat het kan, anders ga ik een tekort aan base tokens hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
De Fisk towers (of hoe ze ook heten dan)? Er komt een platform op die locaties waar je ze overnieuw kan doen, niet te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-12-2021
Ik heb sinds kort dat bij alle misdaden de bonusdoelen al behaald zijn terwijl ik er nog niet eens aan begonnen ben😜 meer die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drial schreef op maandag 10 september 2018 @ 17:27:
Ik heb sinds kort dat bij alle misdaden de bonusdoelen al behaald zijn terwijl ik er nog niet eens aan begonnen ben😜 meer die hier last van hebben?
Die komen steeds terug, dus als je ze eerder hebt behaald dan blijven ze staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn die crimes beperkt, of blijven er crimes komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Yukidaruma schreef op maandag 10 september 2018 @ 17:23:
De Fisk towers (of hoe ze ook heten dan)? Er komt een platform op die locaties waar je ze overnieuw kan doen, niet te missen.
Klopt ja, hmm net flinke tijd op zo'n bouwplaats rondgelopen maar zag geen platform. Zo nog maar even goed kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
-SaveMe- schreef op maandag 10 september 2018 @ 18:20:
Zijn die crimes beperkt, of blijven er crimes komen ?
Per regio 20 stuks om 100% te bereiken. Alleen Central Park heeft er 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
co2301 schreef op maandag 10 september 2018 @ 18:20:
[...]

Klopt ja, hmm net flinke tijd op zo'n bouwplaats rondgelopen maar zag geen platform. Zo nog maar even goed kijken.
Oh, vreemd. Heb je ze allemaal al eens gedaan? Misschien is dat nodig. Kan me zo niet herinneren of ik die platforms al eerder zag, maar in ieder geval wel na de laatste die ik heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Bram1984 @NotSoSteady Ja, wat is het nou ? :>

vanavond alle towers en backpacks gedaan. Slingeren gaat al een stuk beter nu. Daarnaast wat crimes gedaan en heb ik nu ook de suits unlocked. Daarna nog een construction site gedaan en wat fotootjes (landmarks) geschoten.

Game ziet er echt bere goed uit. Indoors in dat lab ook _/-\o_
Combat is ook lekker bruut, al blijft het nog ff wennen aan de vele mogelijkheden. Ik neig een beetje steeds hetzelfde te herhalen :)

Ik denk inderdaad dat de game te kort is. Niet objectief gezien, maar omdat dit gewoon een game is die je lang wil spelen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
-SaveMe- schreef op maandag 10 september 2018 @ 23:18:

vanavond alle towers en backpacks gedaan. Slingeren gaat al een stuk beter nu. Daarnaast wat crimes gedaan en heb ik nu ook de suits unlocked. Daarna nog een construction site gedaan en wat fotootjes (landmarks) geschoten.

Game ziet er echt bere goed uit. Indoors in dat lab ook _/-\o_
Combat is ook lekker bruut, al blijft het nog ff wennen aan de vele mogelijkheden. Ik neig een beetje steeds hetzelfde te herhalen :)

Ik denk inderdaad dat de game te kort is. Niet objectief gezien, maar omdat dit gewoon een game is die je lang wil spelen :Y
Ik weet niet of die missies terugkomen. Ik weet alleen dat je er per regio 20 moet voltooien om 100 procent te halen. Waarom wil je dat überhaupt weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48
Gezeik met Mediamarkt, dus heb niet de limited, maar de gewone pro bundle gehaald. Vanavond begonnen met spelen.

Wow, wat speelt het fijn. Verhaal is leuk, de crimes zijn leuke tussendoortjes en er is genoeg te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcade
-SaveMe- schreef op maandag 10 september 2018 @ 15:04:
Is idd. zoals DingK zei; laag bij de grond blijven.

Volgens mij speel je ongeveer hetzelfde als mij? Tenminste kan niet lezen dat je met het verhaal verder bent gegaan? Anyway; gisteravond ben ik dus verder gegaan met de main quest; krijg je gelijk met de tweede baas goede oefening in webslingeren. :+
-SaveMe- schreef op maandag 10 september 2018 @ 23:18:

Weet niet of dit een spoiler is maar na de tweede baas (of mss. waren het side missions)
spoiler:
worden oscorp labs & black cat dingen unlocked; die je ook kan verzamelen

..

BTW Web Blossom & Spider Bro gisteren unlocked; die skills zijn wel behoorlijk overpowered inderdaad. Geen wonder dat jullie niet lopen te klagen over de moeilijkheid van gevechten. :+

En oh ja, was slightly teleurgesteld toen
spoiler:
Peter evicted was en naar MJ aan het zwaaien was; kom je daar aan vol romantische verwachtingen, mss. wel een leuke cutscene, etc, etc, wink wink ... "naah she's probably too busy" .. :F PETER FFS U PUSSY

[ Voor 8% gewijzigd door Marcade op 11-09-2018 05:54 . Reden: toevoeging teleurstelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48
@Marcade werd het even te realistisch voor je? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Yukidaruma schreef op maandag 10 september 2018 @ 23:15:
[...]

Oh, vreemd. Heb je ze allemaal al eens gedaan? Misschien is dat nodig. Kan me zo niet herinneren of ik die platforms al eerder zag, maar in ieder geval wel na de laatste die ik heb gedaan.
Bij andere hideouts zag ik wel de 'cirkel' waar je Retry kan doen, ik vermoed dat ik het eerst probeerde bij die hideout waar je voor de main story kwam, en dat je die niet opnieuw kan doen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Deze game blijft me verrassen, en dan vooral met de kleine dingen.

spoiler: title
Je college in het lab, die als personage nog niet bekend was. Peter's vertrek bij zijn dinner-date met MJ, en de interactie tussen beide personages daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
DingK schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 08:28:
Deze game blijft me verrassen, en dan vooral met de kleine dingen.

spoiler: title
Je college in het lab, die als personage nog niet bekend was. Peter's vertrek bij zijn dinner-date met MJ, en de interactie tussen beide personages daarin.
Oh die was allang bekend hoor

spoiler:
Collector's Edition is uiteindelijk Spiderman op een arm van Doc Oc geworden

Let op, CE Statue spoiler + lichte endgame spoiler (Hoewel iedereen met een IQ boven vriespunt het kan zien aankomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
corset schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:07:
[...]

Oh die was allang bekend hoor

spoiler:
Collector's Edition is uiteindelijk Spiderman op een arm van Doc Oc geworden

Let op, CE Statue spoiler + lichte endgame spoiler (Hoewel iedereen met een IQ boven vriespunt het kan zien aankomen)
En dat is precies waarom sommigen, mijzelf inclu, de informative over de CE vermijdden! :F Als er een trailer uit wordt gebracht met daarin 4 of 5 supervillains, ben ik blij dat ik op dit soort manieren nog verrast kan worden.

Also: Spider-Cop, anyone? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
DingK schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:26:
[...]

En dat is precies waarom sommigen, mijzelf inclu, de informative over de CE vermijdden! :F Als er een trailer uit wordt gebracht met daarin 4 of 5 supervillains, ben ik blij dat ik op dit soort manieren nog verrast kan worden.

Ja.. het was nogal kansloos aangepakt. zulke spoilers in een beeldje is gewoon 8)7

Spider-Cop ftw! Ik wil Spider-Cop only DLC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Marcade en @-SaveMe- Ik vind zo hoog mogelijk slingeren juist tof. Geeft je een veel groter gevoel voor de schaal.

Enfin: ik druk op het juiste moment op X terwijl ik R2 ingedrukt houd. Dan laat ik beide los om zoveel mogelijk tricks te doen voor de extra XP boost en focus meter die je daarmee vult. Web zip gebruik ik als ik over lage gebouwen heen wil die te ver liggen voor die jump boost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

DingK schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:26:
[...]
Half spider. Half Man. ALL cop. 8)
corset schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:35:
[...]

Spider-Cop ftw! Ik wil Spider-Cop only DLC :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/353QDhMOSBFaBb4jmD7LcJgN/thumb.jpg

ik kwam dit op reddit tegen, hoe vet zou dit zijn? _/-\o_

[ Voor 50% gewijzigd door spinnenman op 11-09-2018 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
spinnenman schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:51:
[...]

Half spider. Half Man. ALL cop. 8)

[...]

[afbeelding]

ik kwam dit op reddit tegen, hoe vet zou dit zijn? _/-\o_
Dat zou echt gaaf zijn :+ de eerste costume die ik zou kiezen boven de Black Cat costume (Hoewel black cat echt kut is in 1 boss fight, omdat zwart op zwart :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 07:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

corset schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:03:
[...]

Dat zou echt gaaf zijn :+ de eerste costume die ik zou kiezen boven de Black Cat costume (Hoewel black cat echt kut is in 1 boss fight, omdat zwart op zwart :+ )
dat is ook mijn main costume in combinatie met de iron spider arms 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Over details gesproken. Blijkbaar klinkt de stem van Spider-Man anders als hij slingert ten opzichte van als hij stilstaat.

https://kotaku.com/it-s-e...lest-audio-det-1828947620
“So for those of you wondering if we recorded #spidermanps4 open-world Spidey dialogue twice—yes, we did,” Tweeted lead writer Jon Paquette. “One ‘resting’ take, one ‘exerted’ take.

[ Voor 36% gewijzigd door bram1984 op 11-09-2018 12:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 07:56
bram1984 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:43:
[...]

Dat was op zich in augustus al bekend. :P
Klopt! zitten alweer in september, ff een reminder ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 30-09 20:16
Ben nu een paar dagen met de game bezig en ik kan nu toch wel zeggen dat ik er net zoveel plezier mee heb als God of War.Ben het dus niet eens met de mensen die zeggen dat dit niet kan tippen aan een God of War.[zo af en toe komt die uitspraak op het web langs]

Geloof maar dat er in die slinger mechaniek een hoop werk heeft gezeten.

[ Voor 12% gewijzigd door jori040 op 11-09-2018 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

jori040 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 13:43:
Ben nu een paar dagen met de game bezig en ik kan nu toch wel zeggen dat ik er net zoveel plezier mee heb als God of War.Ben het dus niet eens met de mensen die zeggen dat dit niet kan tippen aan een God of War.~~~[zo af en toe komt die uitspraak op het web langs]

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 13:43:
Ben nu een paar dagen met de game bezig en ik kan nu toch wel zeggen dat ik er net zoveel plezier mee heb als God of War.Ben het dus niet eens met de mensen die zeggen dat dit niet kan tippen aan een God of War.~~~[zo af en toe komt die uitspraak op het web langs]

Ik ook, maar overall gezien vind ik de kwaliteit van God of War wel een stukje hoger. Het acteerwerk, de verhaalvertelling, de sidequests etc.

Qua pure fun is Spidey natuurlijk geweldig. Ook om het gewoon even een kwartiertje te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 30-09 20:16
bram1984 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:11:
[...]

Ik ook, maar overall gezien vind ik de kwaliteit van God of War wel een stukje hoger. Het acteerwerk, de verhaalvertelling, de sidequests etc.

Qua pure fun is Spidey natuurlijk geweldig. Ook om het gewoon even een kwartiertje te doen.
Sowieso gaat God of War mijn nummer een van 2018 worden maar Spider-Man vind ik kwalitatief beter dan ik op basis van filmpjes eerst dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Insomniac gebruikt per ongeluk de Cubaanse vlag in plaats van de Puerto Ricaanse in Spider-Man:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2018/09/x7i8z6xkbhl11-580x526.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2018/09/rssf0vuhbhl11-580x326.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-09 20:32

Leedbek

Luuk Luchtloper

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:11:
Insomniac gebruikt per ongeluk de Cubaanse vlag in plaats van de Puerto Ricaanse in Spider-Man:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Literally unplayable :+

Klaar voor de steroorlogen?

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste