Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Mijn zoon speelt dit spel en het lukt hem niet hier verder te gaan

Hebben jullie de tip voor hem?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q4VAVgodv3VIvMaB-qfdKuKn930=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n4ORXnM14UxlB6ytr1PlZyxw.jpg?f=fotoalbum_large

Zodra je je web schiet dan gaat het luik open alleen dan is er net te weinig tijd om erin te klimmen

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-04 23:13

DarkSide

theres no place like ::1

te lang geleden.
Vaak heb je ergens anders een mechaniek die je kunt blocken door daar een web over te spinnen.
En dan blijft het open.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:26
Wii4all schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:22:

[Afbeelding]

Zodra je je web schiet dan gaat het luik open alleen dan is er net te weinig tijd om erin te klimmen
Prolly moet je dat wat dicht gaat webben ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
https://www.google.com/se...d=chrome-mobile&ie=UTF-8#

Dit is em alleen als ik richt in de lift dan gebeurt er niks misschien moet hij inderdaad op de een of andere manier vastgezet worden

Burp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Wii4all schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:22:

[Afbeelding]

De lift openen met L1+R1 en daarna direct het mechanisme vastmaken met je webshooter.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Raem schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 12:03:
[...]

De lift openen met L1+R1 en daarna direct het mechanisme vastmaken met je webshooter.
Gelukt ik schoot te weinig denk ik want op een gegeven moment zat het tandwiel vast

Nog bedankt

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:59

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Net voor het eerst Spider-Man op PS4 uitgespeeld, main game plus alle DLCs op 100%, en ik heb me er uitstekend mee vermaakt, erg toffe game, goed verhaal, degelijk acteerwerk, game mechanics zijn prima, jammer dat ik er zo lang mee gewacht heb :P

Nu zag ik laatst dat Miles Morales in de aanbieding was en dacht "Oh, die ga ik dan ook gelijk maar bestellen, dan kan ik daar gelijk mee door :) ", maar toen ik er naar ging kijken was de PS4 versie overal, maar dan ook OVERAL uitverkocht, lol. Tweedehands uiteraard nog te vinden, maar nieuw niet meer. Ik neem aan dat dit gewoon een "feestdagen + korting" issue is en dat hij komend jaar vanzelf weer in de winkels ligt? Dit was geen limited PS4 supply en vanaf nu alleen nog maar voor PS5 te krijgen ofzo?

Digitaal in de store is een optie natuurlijk, maar als hij half zo goed is als SM dan verdient deze wel een fysiek plaatje in de kast :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:17
Nog even een headsup voor de mensen die nog ergens de GOTY editie hebben liggen: de DLC voucher verloopt op 28 aug, dus vergeet die niet te claimen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Marvel’s Spider-Man Remastered PC versie screens zijn gelekt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HKrRtPBO0bb9PKs1ktMbkuSjno0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/soUxW5IdupkLCcCEPeZN0tvF.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u4M1D-iknV1YjwDzlLFMhx8oOrU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AYFDxWWXXs9HV0JPEa54Tkhj.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oEBnfQlju2boqBuMO9rlGEy3dD0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nOcWTGIWFpHdKpMeRdIvsKfS.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0zerYxF0_v2GCOc1Zue-N_QxZYY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EmxHMHv6ZRmflwjrCmb36Knd.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3PlW7lE7PI8xXvDXNKZbX3MHgGg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lBgBwY17CmKyxbswRkDBxvk4.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g9KJ7js3xdRQKJzJPh-ldLA6lY8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mVLmXMrmsQh9yXn9uOZ5oqYm.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CBgovqtxPyIah8yuB_5iyks_AXM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3NtujC5sAW83MiU9lKlKv9ib.webp?f=fotoalbum_large

Is dat GTX 1050 ? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04 14:53
Spike_wolf schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 16:51:
Net voor het eerst Spider-Man op PS4 uitgespeeld, main game plus alle DLCs op 100%, en ik heb me er uitstekend mee vermaakt, erg toffe game, goed verhaal, degelijk acteerwerk, game mechanics zijn prima, jammer dat ik er zo lang mee gewacht heb :P

Nu zag ik laatst dat Miles Morales in de aanbieding was en dacht "Oh, die ga ik dan ook gelijk maar bestellen, dan kan ik daar gelijk mee door :) ", maar toen ik er naar ging kijken was de PS4 versie overal, maar dan ook OVERAL uitverkocht, lol. Tweedehands uiteraard nog te vinden, maar nieuw niet meer. Ik neem aan dat dit gewoon een "feestdagen + korting" issue is en dat hij komend jaar vanzelf weer in de winkels ligt? Dit was geen limited PS4 supply en vanaf nu alleen nog maar voor PS5 te krijgen ofzo?

Digitaal in de store is een optie natuurlijk, maar als hij half zo goed is als SM dan verdient deze wel een fysiek plaatje in de kast :)
Ik vond Miles Morales nog beter dan SM. Alle mechanics die al zo goed waren zijn nog net iets verfijnder in Miles Morales en natuurlijk heb je nog wat extra mechanics als Miles ;). Het enige nadeel aan Miles Morales is dat er vrij snel doorheen was. Kan nu al niet wachten op SM2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Goede reviews voor de PC versie: https://opencritic.com/ga...els-spider-man-remastered

Uiteraard niet anders verwacht van Nixxes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Unlock is vanavond 19.00 of 20.00 uur.

Zijn er al mensen die het met een VPN / trek-je-ethernet-eruit truckje hebben geprobeerd? Heb zelf (nog) geen VPN. Of zijn de files encrypted en krijgen we vanavond pas de 'sleutel'?

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:12
Wel een klap in het gezicht als je de PS4 versie hebt gespeelt Parker ziet heeft een ander model.
Maakt het allemaal wel meer Uncanny op een of andere manier.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:18

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gave game zeg. wil al een uur naar bed maar speelt ontzettend lekker weg XD
Speel hem nu op PC

[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 25-08-2022 01:34 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:26
Hier ook op de PC, ben onder de indruk van de optimalisaties :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Invoer ontbreekt

Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.

(interne identificatie: message::update::input_missing)

[ Voor 83% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Net begonnen aan Spider-Man Remastered op de PC en blij verrast met de prestaties en visualisaties.
Kan me hier wel even mee bezig houden zolang het buiten niet echt lekker weer is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04 11:43

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik ben ook eens begonnen met Miles Morales op de PS5 na besloten te hebben om Playstation Plus Extra te proberen. Allemaal goed en speelt lekker weg.

Nu heb ik een simpel probleem maar ik kan de oplossing maar niet vinden.
Als ik Stealth wil gaan dan krijg ik het alleen maar voor elkaar om mezelf naar de vijand beneden te trekken en uit te schakelen, maar dan zien andere vijanden mij.

Ik krijg het niet meer voor elkaar om de vijand omhoog te tillen en vast te plakken. Dat moet toch een simpele knop zijn? Maar het lukt mij niet meer.. Geen idee en is ook niet te googelen, maar het kan niet moeilijk zijn. :+

Ik doe gewoon iets heel doms.
Driehoekje indrukken is het in ieder geval niet.. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
@Hann1BaL Volgens mij met vierkantje als je bijvoorbeeld op een balk boven een vijand staat.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04 11:43

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Raem schreef op maandag 6 februari 2023 @ 09:51:
@Hann1BaL Volgens mij met vierkantje als je bijvoorbeeld op een balk boven een vijand staat.
Zoiets simpels gaat het gewoon zijn, maar gisteren was ik in staat om de controller door de tv te gooien, maar daar schijn je ook weinig mee te bereiken en is misschien ook geen goed voorbeeld voor de kinderen.
Ik ga het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 13:56
Kan iemand mij vertellen of de dlc voor Spider-Man 20 euro waard is?
Ik ben redelijk aan het eind van het basisspel en ik heb er van genoten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
Ossi schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:19:
Kan iemand mij vertellen of de dlc voor Spider-Man 20 euro waard is?
Ik ben redelijk aan het eind van het basisspel en ik heb er van genoten :)
Wacht tot het in de aanbieding is voor een 10tje. Zitten wel leuke dingen maar het is ook meer van hetzelfde.
Het moet het vooral hebben van de story content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 13:56
Psyonara schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 23:37:
[...]

Wacht tot het in de aanbieding is voor een 10tje. Zitten wel leuke dingen maar het is ook meer van hetzelfde.
Het moet het vooral hebben van de story content.
Komt het regelmatig in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Ossi schreef op zondag 28 mei 2023 @ 01:56:
[...]

Geen idee had het spel sinds 2018 en toevallig vrijsnel met korting kunnen kopen toen der tijd.
Daarna nooit meer op gelet. Summer sale op PSN zal vroeger of later ook wel komen, tenzij mits er nog een lente iets komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:15
Ossi schreef op zondag 28 mei 2023 @ 01:56:
[...]

Ja, zo te zien wel: https://www.dekudeals.com...he-city-that-never-sleeps

Meer van hetzelfde inderdaad maar daardoor wel zwaar de moeite waard! Vond ik in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Net spider-man op de kop getikt. is aan het installeren en updaten, maar ik wist dat er voor een tientje er een 'echte' PS5-upgrade is.

Is dit de moeite waard?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:59
Ik heb die zowel op de PS4 gespeeld en later dan ook met de upgrade op de PS5. Hoewel de PS4 al loopt als een trein en alles uit de console gehaald wordt, vond ik de upgrade van 10 euro zeker de moeite waard. Raytracing bij 60 fps is in een stad als Now York echt de moeite waard + virtueel geen laadtijden.
Misschien kan je wat vergelijkende video's opzoeken vooralleer je de upgrade haalt.
Zo heb ik het ook gedaan.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:41

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ik ben na een hele tijd niet meer gespeeld te hebben maar eens begonnen aan de newgame+. Ik krijg alleen te pas en te onpas zo'n irritante pop-up rechts onderin (zie screenshot) terwijl ik lekker mijn eigen ding wil doen. Vooral bij het lekker door de stad slingeren is dat echt mega irritant.

Cirkeltje = melding heel even weg, maar dan komt hij gelijk weer terug totdat ik uit die zone ben waar die activities zijn ofzo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ray2LLml0t_r3jGMhLa6mAx8fmA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gf4iy2wl4Cd8KhwIBta4jyWc.jpg?f=fotoalbum_large
Kan ik dat op één of andere manier uitzetten? Dit is echt bloed irritant steeds namelijk.

PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:29
Gregory76 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 20:48:
Ik ben na een hele tijd niet meer gespeeld te hebben maar eens begonnen aan de newgame+. Ik krijg alleen te pas en te onpas zo'n irritante pop-up rechts onderin (zie screenshot) terwijl ik lekker mijn eigen ding wil doen. Vooral bij het lekker door de stad slingeren is dat echt mega irritant.

Cirkeltje = melding heel even weg, maar dan komt hij gelijk weer terug totdat ik uit die zone ben waar die activities zijn ofzo.
[Afbeelding]
Kan ik dat op één of andere manier uitzetten? Dit is echt bloed irritant steeds namelijk.
Volgens mij kun je dat uitzetten via: opties > HUD > In-game notifications.

In SM2 kan het, in ieder geval, wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:41

Gregory76

Sony PlayStation freak

Yonix schreef op woensdag 1 november 2023 @ 21:53:
[...]

Volgens mij kun je dat uitzetten via: opties > HUD > In-game notifications.

In SM2 kan het, in ieder geval, wel.
Bedankt! Ik heb net "App activity notifications" op OFF gezet. Dat zal het wel zijn. 👍🏼

PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:28
Zo rond de kerstdagen is het wel de moeite waard om Morales weer eens op te starten, zeker nu met de pro update…

[ Voor 3% gewijzigd door Nol_NL op 22-12-2024 03:18 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste