Schopje.
Deze eindelijk uitgespeeld
Tijdje getwijfeld of ik 'm wel moest kopen want het is niet mijn genre (superhelden niet, vechten niet). Maar door de enthousiaste verhalen een keer gekocht toen ie wat goedkoper was. En geen spijt van, spel speelt echt heerlijk, ook het vechten geeft veel voldoening. Verhaal is gaaf en meeslepend, leuk ook elke keer die voicemails waardoor je ook na een missie in het verhaal blijft. De gameplay vond ik erg tof en veelzijdig, als het alleen vechten was zou ik afgehaakt zijn, maar
spoiler:soms speel je als een ander persoon, dan kruip je weer door ventilatie, dan weer wat puzzeltjes in het lab (die in principe best suf zijn, maar zorgen wel voor wat variatie), de missies zelf zijn afwisselend qua setting etc.
Grafisch ook prachtig gemaakt, de filmachtige muziek en tussenscenes geven je continu een superheldgevoel. Echt een game die helemaal af is

Enige kleine minpuntje vind ik de stad, je hebt op de grond weinig te zoeken, de gebouwen voelen daarom een beetje als een blokkendoos (om te kunnen slingeren) ipv stad. Bij de oudere AC's had ik meer 'stad'gevoel tijdens het freerunnen, komt misschien omdat dat zich meer op de grond afspeelt.