Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weten jullie of je ook stilstaand een web kan afschieten aan iets vast en dan bijvoorbeeld van een gebouw af kan lopen zodat je gelijk slingert?

En kun je jezelf ook katapulteren door 2 webben af te schieten en dan naar achteren te lopen?

Edit: Hier trouwens de foto thread op ERA, staan wel dikke shots tussen.

https://www.resetera.com/...photography-thread.66775/

[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 07-09-2018 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bram1984

Je kan webs afschieten naar randjes en jezelf ernaar toe trekken.
Dat wordt in de begin missie perfect uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:19:
@bram1984

Je kan webs afschieten naar randjes en jezelf ernaar toe trekken.
Dat wordt in de begin missie perfect uitgelegd.
Terwijl je stil staat? Dat heb ik namelijk nog in geen enkel filmpje gezien. Dit bedoel ik, vanaf 02:04.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:16
bram1984 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:46:
[...]

Terwijl je stil staat? Dat heb ik namelijk nog in geen enkel filmpje gezien. Dit bedoel ik, vanaf 02:04.

[video]
Bram het is bijna 17.00 uur :P

Deze is echt geniaal https://thumbs.gfycat.com/HonorableFrigidLemur-mobile.mp4 _O-

[ Voor 13% gewijzigd door Nick25 op 07-09-2018 14:09 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
bram1984 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:46:
[...]

[video]
Nee dat kan niet. Je kunt enkel slingeren en "zippen", waarbij je bij de laatste ook kunt mikken waardoor je lekker in beweging blijft. Zodra je bijvoorbeeld boven een gebouw vliegt, is het niet handig om dan te slingeren. In dat geval kun je snel "zippen" waardoor je naar (bijv.) een paal schiet waar je meteen vanaf kunt zetten zodat je de snelheid er in houdt. Dit systeem is erg goed uitgewerkt. Je hebt namelijk continu een (niet storende) reticle in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Weet iemand of de pre-order bonus skillpoints slechts eenmaal worden uitgedeeld? Of krijg je die per new-game opnieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:55

RoamingZombie

Watching the sheeple...

SparksNL schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:08:
[...]

Nee dat kan niet. Je kunt enkel slingeren en "zippen", waarbij je bij de laatste ook kunt mikken waardoor je lekker in beweging blijft. Zodra je bijvoorbeeld boven een gebouw vliegt, is het niet handig om dan te slingeren. In dat geval kun je snel "zippen" waardoor je naar (bijv.) een paal schiet waar je meteen vanaf kunt zetten zodat je de snelheid er in houdt. Dit systeem is erg goed uitgewerkt. Je hebt namelijk continu een (niet storende) reticle in beeld.
Uit stilstand naar iets toe zippen? Dat kan wel hoor, wordt ook gewoon in de missies uitgelegd.

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/N3SGPSrPYuTX03yJqrO0CE3S/full.jpg

Eigen verkleinde screenshot.

Het vechten moet je weer helemaal opnieuw leren zoals hier al werd gezegd.
Ik speel op friendly, maar sommige gevechten met bruten zijn toch nog vrij pittig.

Ik hoop dat ik vannacht niet ga dromen in mijn slaap en probeer te slingeren vanaf de eerste verdieping.

_/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:07
Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:37:
[afbeelding]

Eigen verkleinde screenshot.

Het vechten moet je weer helemaal opnieuw leren zoals hier al werd gezegd.
Ik speel op friendly, maar sommige gevechten met bruten zijn toch nog vrij pittig.

Ik hoop dat ik vannacht niet ga dromen in mijn slaap en probeer te slingeren vanaf de eerste verdieping.

_/-\o_
Dromen is nog niet zo erg. Slaapwandelen en dan van je eigen dak af springen doet meer pijn 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 23:50
ZIjn er mensen die 'm al op de normale PS4 icm 1080P tv hebben, ik ben erg benieuwd naar de beelden.(Lees: ongeduldig, want ik kan het vanavond ook zelf ervaren)

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
carlhendrix schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:57:
ZIjn er mensen die 'm al op de normale PS4 icm 1080P tv hebben, ik ben erg benieuwd naar de beelden.(Lees: ongeduldig, want ik kan het vanavond ook zelf ervaren)
Ziet er redelijk identiek uit t.o.v. Pro/4K, buiten de resolutie om. 1080p op de meeste plekken met een zeldzame dip naar 900p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 14:45
jori040 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:06:
[...]
Sowieso heb ik het idee dat de opbouw bij deze game iets te stijl is.Een God of War deed dat bv perfect.
Ik bedenk me nu dat je in Sunset Overdrive in begin ook veel voor je kiezen kreeg.
Jup heb dezelfde *klacht*. Krijgt in het begin gelijk *zoveel* moves naar je toegegooid en gelijk al moeten vechten met groepjes vijanden + willie. Ik ben daar geloof ik wel 50 keer doodgegaan. Voel dat Shadow of War & Batman & sleeping dogs dat veel beter deden.

Zelfs het webslingeren krijg je gelijk aardig wat moves. Ben 80% van de moves alweer kwijt. Wel jammer dat de leercurve zo stijl is in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:55
Heb ik hem binnen denk blu-ray erin rest mode kan ik straks beginnen, maar helaas :p kopieeren duurt een uur zegt die meerdere last van zolang ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 10 minuten gameplay te hebben gezien, en al van alles herkend te hebben... Heb ik hem ook maar aangeschaft! Eigenlijk puur om New York. Heb doorgaans vrij weinig met Marvel, maar dit lijkt me wel heel erg vet. :Y Als het goed is is de download zo dadelijk klaar, heb ik wat te doen vanavond. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Mocht iemand nog interesse hebben in de DLC "City that never sleeps" ik heb 1 code gekocht en 1 gekregen 8)7

15 euro mag je hem hebben, stuur maar DM.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
RoamingZombie schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:27:
[...]

Uit stilstand naar iets toe zippen? Dat kan wel hoor, wordt ook gewoon in de missies uitgelegd.
Dat was niet zijn vraag. Zijn vraag was of je uit stilstand je web aan iets kan vastmaken om vervolgens van het gebouw af te springen (zie filmpje). Dat is niet mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ricjuh schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:04:
Mocht iemand nog interesse hebben in de DLC "City that never sleeps" ik heb 1 code gekocht en 1 gekregen 8)7

15 euro mag je hem hebben, stuur maar DM.
Let op! Als je digitaal koopt is de meerprijs maar 10 euro. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:53
Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 15:57:
Na 10 minuten gameplay te hebben gezien, en al van alles herkend te hebben... Heb ik hem ook maar aangeschaft! Eigenlijk puur om New York. Heb doorgaans vrij weinig met Marvel, maar dit lijkt me wel heel erg vet. :Y Als het goed is is de download zo dadelijk klaar, heb ik wat te doen vanavond. :D
Ik vind Spider-Man ook juist zo gaaf doordat New York een geweldige setting is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:16
zit iedereen op nu al op zijn ps4?
Of is iedereen op de klok aan het kijken of het 17.00 uur is :P

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Nick25 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:38:
In mijn geval 16:45. Niet dat het er toe doet, want eerst zijn er nog gezinsverplichtingen. Ik verwacht niet voor 21:00 aan m'n PS4 te kunnen zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FidoDido
eerste indruk is zeer goed :) merk wel na 1 uur kramp in mijn duim haha je moet aardig wat knoppen spammen in een gevecht tussendoor even wat anders doen.
Soms nog wel moeite om door de stad te slingeren even het juiste gevoeld krijgen, het ziet er wel fantastisch mooi uit :)
Speel op op balanced niveau maar eerste gevecht is dan toch vrij pittig moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
Echt dit eh. Wel even snel het spel erin poppen zodat deze in ieder geval geinstalleerd is voor vanavond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nick25 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:38:
Ik zit de wachten tot de baas gaat pissen, zodat ik er tussenuit kan knijpen.

https://imgur.com/1ubJrlE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drial
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-12-2021
Edit

[ Voor 88% gewijzigd door Drial op 07-09-2018 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tien minuten gespeeld net. Epische shit. Meteen begonnen op hard. Slingeren meteen alle kanten op. Flink wennen. Combat is ook erg tof afwisselen met web strike, air launch en proppen schieten. Straks verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn. Ik moet mijn eerste metertjes nog maken. Hopelijk komt het er straks nog van ... druk weekend voor de boeg :X

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17
Baal ervan maar moet toch de game even uitstellen... Doe altijd game sharen met broertje en die hoeft hem niet nu ivm destiny 2 ( bleh)..
En ja ik kan geen 80 euro( wil deluxe editie) missen nu dus ja. Iedereen die wel meteen kan enjoy!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:15
v8power67 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 18:34:
Baal ervan maar moet toch de game even uitstellen... Doe altijd game sharen met broertje en die hoeft hem niet nu ivm destiny 2 ( bleh)..
En ja ik kan geen 80 euro( wil deluxe editie) missen nu dus ja. Iedereen die wel meteen kan enjoy!!
Deluxe biedt anders niet zo heel veel bijzonders en die DLC komt toch pas over een paar maanden. Ik heb de nieuwe pakken nog niet gebruikt volgens mij en doe gewoon met degenen die ik in de game zelf behaal.

Nu een dag gespeeld en vind het een hele toffe game. Vermaak me er prima mee. Ben eigenlijk nog niet heel veel missies aan het doen (zojuist die van de E3 videos afgerond) maar vooral dingen in de stad aan het verzamelen. En normaal gesproken vind ik dat geen reet aan maar dat webswingen is gewoon heerlijk om te doen.

Speel overigens met een Hori controller en merk dat ik toch iets te makkelijk de touchpad indruk tijdens gevechten. En niet gerelateerd aan controllers, dat stoppen van auto's vind ik erg vaag. Op de 1 of andere manier kan ik dat snelle drukken niet op tijd afronden zonder mn controller helemaal anders vast te houden. Had van mij wel iets minder snel gemogen.

Vooralsnog speel ik op Amazing maar ik vind sommige battles toch iets te frustrerend. Vooral omdat ie ala batman niet volledig healed en je dat handmatig moet doen. Maarja als ik met 8 man bezig ben dan let ik daar niet zo heel erg op en ook de boss battles vind ik iets te makkelijk veel health afnemen. Is misschien wennen maar wie weet zet ik hem wel makkelijker om meer te focussen op het verhaal en de sfeer van de game.

Al met al begrijp ik de negens in diverse reviews wel. Het is echt een prima game maar geen perfecte. Grafisch vind ik hem wel wat minder dan wat ik van de E3 zag, maar eigenlijk maakt me dat ook niet uit. Ik vermaak me voorlopig prima.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17
Martinspire schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 18:46:
[...]

Deluxe biedt anders niet zo heel veel bijzonders en die DLC komt toch pas over een paar maanden. Ik heb de nieuwe pakken nog niet gebruikt volgens mij en doe gewoon met degenen die ik in de game zelf behaal.

Grafisch vind ik hem wel wat minder dan wat ik van de E3 zag, maar eigenlijk maakt me dat ook niet uit. Ik vermaak me voorlopig prima.
Voor die 10 euro meer digitaal ga ik wel voor deluxe editie.
Zeker ivm season pass erbij zit.

En het tweede over de graphics, digital foundry zegt precies andersom. Er is juist veel verbeterd sinds e3.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Net de CE opgehaald. Wat een mooie editie _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oW4txsp.jpg

Inhoud in spoiler-tags, beeldje wat er bij zit kan wat spoilen:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UvWpcZn.jpg

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het installeren gaat mij niet snel genoeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Nieuwevolger schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:14:
Het installeren gaat mij niet snel genoeg :(
Je mag niet klagen; mijn bundel zou er vandaag niet zijn, maar is er waarschijnlijk pas morgen, misschien maandag pas.

Ik ben toch niet gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Iemand de Spiderman console besteld via bol.com en geleverd gekregen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Wow wat een game! Sinds een uurtje of 4 aan het spelen en ik geniet van elke seconde.
Wat een heerlijke controls en algehele feeling heeft deze game. Na enkele minuten had ik het web swinging goed door en inmiddels verplaats ik me als een volleerde spider-man door de straten van new York.

Ook het vechten voelt erg goed en soepeltjes aan. Het is grotendeels vergelijkbaar met de Arkham games enkel wat sneller. De verschillende feedback die je krijgt is prima en zorgt ervoor dat je aardig precies kan times.

De humor is ook om te smullen. Heb al meermaals hardop moeten lachen. Iets wat bij mij zelden gebeurd tijdens het gamen...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De graphics zijn ook niet misselijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Beetje eentonig spel imo.
Het slingeren word gauw saai en voelt als "werken" na een tijdje en de combat (alhoewel daar in principe niks mis mee is) gaat gauw vervelen.

Jammer, had er persoonlijk wat meer van verwacht.

Moest wel hartelijk lachen om de;

spoiler:
cameo van Stan Lee, kwam enigzins onverwachts :P

[ Voor 20% gewijzigd door ScrooLoose op 07-09-2018 20:29 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
ScrooLoose schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 20:28:
Beetje eentonig spel imo.
Het slingeren word gauw saai en voelt als "werken" na een tijdje en de combat (alhoewel daar in principe niks mis mee is) gaat gauw vervelen.

Jammer, had er persoonlijk wat meer van verwacht.

Moest wel hartelijk lachen om de;

spoiler:
cameo van Stan Lee, kwam enigzins onverwachts :P
Wat had je graag anders gezien bij het slingeren? Wat had men kunnen toevoegen om het voor jou leuker te maken? Datzelfde geldt voor het vechtsysteem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

SparksNL schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 20:39:
[...]

Wat had je graag anders gezien bij het slingeren? Wat had men kunnen toevoegen om het voor jou leuker te maken? Datzelfde geldt voor het vechtsysteem?
Om eerlijk te zijn kan het gewoon best zijn dat dit soort spellen mijn ding niet meer is, heb veel tijd gespendeerd aan en lol gehad met die eerste 2 Batman Arkham Asylum games die hier wel wat op lijken maar dit spel doet mij niet zo veel.

Ben ook een paar jaartjes ouder en smaken schijnen nog wel eens te veranderen met de jaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook even kunnen spelen... Ziet er echt fantastisch uit. Web slingeren is nog wel ff wennen, kom soms tot een abrupte stilstand :) Combat is tof, maar man wat krijg je een hoop controls om je oren ineens. Nog wel ff wennen, maar ik kwam met slechts een enkele keer dood gaan voorbij de eerste boss. Key is toch wel airborne volgens mij, maar tis echt uitkijken, je bent zo dood ...

Eerste indruk is in elk geval positief. Ben wel blij dat je alle controls in het menu kunt terug lezen, want ik was de helft al weer kwijt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:47
evangael schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 19:34:
Iemand de Spiderman console besteld via bol.com en geleverd gekregen?
Ik lag op Twitter dat het probleem bij PostNL ligt.

Spider-Man speelt lekker weg, tot op heden nog vooral foto's gemaakt, backpacks gezocht en de politie een handje geholpen. Vannacht nog maar wat uurtjes spelen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je die photo mode alleen via het menu activeren ?

Hier nog een beginners guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:59
-SaveMe- schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:44:
Kun je die photo mode alleen via het menu activeren ?

Hier nog een beginners guide
Hoe kun je überhaupt een foto nemen in de foto modus? Die knop kan ik niet vinden, of ik lees (weer eens :+ ) scheef..

Heerlijke game, pittig bij vlagen, maar heb nu wel al 3 x een crash gehad wanneer ik items aan het upgraden was? :?
Gelukkig leven wij in een tijdperk dat er updates beschikbaar komen (en ja, natuurlijk de day one patch geïnstalleerd ;))

*trouwens ook wel een opmerking waard; mijn ps4 pro klinkt zowaar niet eens als een stofzuiger! Ook wel anders meegemaakt met sommige games :P

[ Voor 9% gewijzigd door SpeedyNick op 07-09-2018 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

SpeedyNick schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 22:11:
[...]

Hoe kun je überhaupt een foto nemen in de foto modus? Die knop kan ik niet vinden, of ik lees (weer eens :+ ) scheef..
Die knop zit links van je touchpad en rechts van de d-pad op je controller ;)

Gave game. Vechten wel tricky, maar kom er steeds meer in. Veel toffer dan de Batman games, nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
EddoH schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 22:51:
[...]

Krijg nou vrouwelijke lichaamsvormen!

Je bedoelt de enige knop die ik nooit aanraak! :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:00
Stukjes gameplay gezien er ook een soort unlock archief/database met alle Audio clips en Lore in de menu's Net als de Arkham series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EddoH schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 22:51:
[...]

Das gewoon de share knop. Als je het menu opent met options, dan heb je daar de optie 'photo mode'. Is niet zo handig als dat alleen via het menu kan. Maar zal wel, alle andere knoopen combis zijn al in gebruik voor de combat enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
-SaveMe- schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 23:42:
[...]

Das gewoon de share knop. Als je het menu opent met options, dan heb je daar de optie 'photo mode'. Is niet zo handig als dat alleen via het menu kan. Maar zal wel, alle andere knoopen combis zijn al in gebruik voor de combat enzo :)
Maar juist in de photo mode zou ik nog een aparte knop verwachten om de foto te nemen, en die mis/lees ik dus overheen.. :F indien die bestaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpeedyNick schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 23:48:
[...]

Maar juist in de photo mode zou ik nog een aparte knop verwachten om de foto te nemen, en die mis/lees ik dus overheen.. :F indien die bestaat :+
Dat is toch gewoon X ? Of zit ik te ijlen ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
-SaveMe- schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 23:51:
[...]

Dat is toch gewoon X ? Of zit ik te ijlen ? :?
Zou ik ook verwachten, heb al aardig wat jaren diverse PlayStations in bezit, maar helaas.
Zojuist nog even getest, maar doet helaas niets bij mij, zowel in cutscene als in gameplay. :X

Kan wel leuke filters toepassen, maar moet het vooralsnog met de camera van mijn smart phone doen 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

-SaveMe- schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 23:42:
[...]

Hij vroeg om knop tot het maken van een foto, niet om de knop om in de photo mode te komen. Je kunt alleen(afaik) daadwerkelijk een foto in de photo-mode maken door op de share knop te drukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
EddoH schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 00:05:
[...]

Hij vroeg om knop tot het maken van een foto, niet om de knop om in de photo mode te komen. Je kunt alleen(afaik) daadwerkelijk een foto in de photo-mode maken door op de share knop te drukken ;)
Ah, daar gaat mijn verwachting mogelijk verkeerd! :P
Had hiervoor een aparte knop verwacht namelijk (zoals X idd)
Share button gebruik ik al sinds dag 1 (zowel standaard als pro op release day binnen) niet namelijk ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
En nog wat tips...

En......some more :)

[ Voor 35% gewijzigd door -SaveMe- op 08-09-2018 00:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 14:45
ScrooLoose schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 20:44:
[...]

Om eerlijk te zijn kan het gewoon best zijn dat dit soort spellen mijn ding niet meer is, heb veel tijd gespendeerd aan en lol gehad met die eerste 2 Batman Arkham Asylum games die hier wel wat op lijken maar dit spel doet mij niet zo veel.

Ben ook een paar jaartjes ouder en smaken schijnen nog wel eens te veranderen met de jaren :)
Mja ik heb nu het begin 4 keer opnieuw gespeeld tot en met Willie, in de hoop dat ik elke keer beter werd. Maar ik krijg het gewoon niet onder de knie; gevechten gaan nog steeds niet vloeiend en in grote groepen zeker met geweren, word ik gewoon nog te vaak geraakt.

Initieel leer je dat je met triangle snel jezelf naar een vijand kan trekken; maar dat blijkt dan niet altijd te werken. Waarom niet? Geen idee.

Ben je met vierkantje bezig een vijand in de lucht in elkaar te trappen; zijn er 3 anderen die je neerschieten met een geweer.

Spidey sense is ook niet zo duidelijk en sinds alle knoppen meerdere acties herbergen, vrij moeilijk door te krijgen.

Zelfs het webslingeren; iedereen zegt dat het makkelijk is maar R2 indrukken/loslaten/indrukken/loslaten is verre van vloeiend, in mijn mening. Zeker omdat je afhankelijk bent van het soort gebouwen dat rond je heen staan. Zoals iemand anders zei; het voelt een beetje aan als 'werk'.

Grafisch ziet het er goed uit en de sfeer is geweldig; maar de controls breken me gewoon op, op dit moment. Als ik in het begin van het spel al niet vloeiend kan vechten en meerdere keren dood ga, heb ik geen zin om de nog moeilijkere vijanden verderop te spelen.

Anyway; zover mijn frustraties. Weet niet of 't mss. mijn leeftijd oid is, maar ik vind de controls en het vechten en het webslingeren lang niet zo 'vloeiend' als de indruk die ik kreeg van anderen & reviews.

[ Voor 3% gewijzigd door Marcade op 08-09-2018 04:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Marcade schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 04:33:
[...]

Mja ik heb nu het begin 4 keer opnieuw gespeeld tot en met Willie, in de hoop dat ik elke keer beter werd. Maar ik krijg het gewoon niet onder de knie; gevechten gaan nog steeds niet vloeiend en in grote groepen zeker met geweren, word ik gewoon nog te vaak geraakt.

Initieel leer je dat je met triangle snel jezelf naar een vijand kan trekken; maar dat blijkt dan niet altijd te werken. Waarom niet? Geen idee.

Ben je met vierkantje bezig een vijand in de lucht in elkaar te trappen; zijn er 3 anderen die je neerschieten met een geweer.

Spidey sense is ook niet zo duidelijk en sinds alle knoppen meerdere acties herbergen, vrij moeilijk door te krijgen.

Zelfs het webslingeren; iedereen zegt dat het makkelijk is maar R2 indrukken/loslaten/indrukken/loslaten is verre van vloeiend, in mijn mening. Zeker omdat je afhankelijk bent van het soort gebouwen dat rond je heen staan. Zoals iemand anders zei; het voelt een beetje aan als 'werk'.

Grafisch ziet het er goed uit en de sfeer is geweldig; maar de controls breken me gewoon op, op dit moment. Als ik in het begin van het spel al niet vloeiend kan vechten en meerdere keren dood ga, heb ik geen zin om de nog moeilijkere vijanden verderop te spelen.

Anyway; zover mijn frustraties. Weet niet of 't mss. mijn leeftijd oid is, maar ik vind de controls en het vechten en het webslingeren lang niet zo 'vloeiend' als de indruk die ik kreeg van anderen & reviews.
ik ben 33 jaar, speel op hard. vindt het vrij easy.. zit nu bij een side missions die wat moeilijker is. controls zijn vrij ingewikkeld, maar op een gegeven moment heb je die wel door.
Ik moet zeggen dikke game, echt een filmachtige game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
[...]

Ik ben 32 en ik herken me hier totaal niet in. Het ligt dus niet aan de leeftijd :P Ja het is in het begin soms wat overweldigend, maar zoals ik al eerder heb aangegeven moet je gewoon veel dodgen, dat kan ook in de lucht. Verder moet je de vijanden met vuurwapens als eerste uitschakelen, dat scheelt een hoop.

Overigens werkt de web rush met triangle niet op gasten met melee wapens of schilden. De vijanden met melee wapens moet je in de lucht meppen en de vijanden met schilden moet je eerst meppen en dan met circle onder hun benen dodgen.

Probeer overigens niet alle vijanden tot moes te slaan, maar schakel ze uit door middel van web. Liggen ze op de grond? Schiet een paar web shots op ze zodat ze vastgezet worden. Of web ze eerst en slinger ze daarna tegen te muur aan.

Naast het feit dat je ze op deze manier sneller uitschakelt ziet het er ook nog eens gaaf uit :P

[ Voor 7% gewijzigd door SparksNL op 08-09-2018 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:13
[...]

Bij mij gaat het ook prima! Ik heb de game staan op Amazing. Tuurlijk ik moet gevechten soms ook 3x over doen, komt misschien ook omdat ik 33 ben :9 Je moet de game even tijd geven en de controls moeten in je ritme komen denk ik.. Al met al een super game met een heerlijke setting en mooie muziek. Heb trouwens wel motion blur op 2 gezet meer mensen last daarvan? Is ook persoonlijk natuurlijk..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Ik heb echt nergens last van. Ja ik ga weleens dood, maar ik speel op de moeilijkste difficulty. Ik kom nu alleen niet voorbij en Fisk site, maar daar wacht ik nog even mee tot ik wat hoger in level ben.

Als je spider sense afgaat, gewoon rondje drukken om te dodgen, zo simpel is het letterlijk. Niet mashen, maar een keer drukken. Als er teveel zijn, Air combat doen, vanuit de lucht R1 schieten op anderen, dodgen en webstrike. Ook een handige move die je snel unlockt, is springen en dan een slinger trap uitdelen.

Webstrike werkt in principe altijd, tenzij je geraakt wordt of driehoekje te lang ingedrukt houdt.

Het slingeren vind ik echt fantastisch. Alleen daarom al het geld waard. Ik ben blij dat er een kleine leercurve in zit. Super vloeiend verder in mijn optiek. Ik heb ook de tricks vrijgespeeld, dus ben continue bezig met salto's e.d. maken. Zou ook niet weten hoe het op een andere manier beter zou kunnen? Gebruik je wel web zip enzo? En die R1-R2 move met die boost jump daarna?

Oh 34 jaar hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:17

Ik laat R2 nooit los, dat scheelt waarschijnlijk wel. Ik gebruik X als ik mijn web los wil laten en dan schiet Spidey vanzelf wel een nieuw web af. Afhankelijk van op welke hoogte je in je swing zit kun je dan ook hoger of lager webswingen.
Verder vind ik de gevechten in sidemissions vaak moeilijker dan in de main story. De checkpoints helpen daar wel natuurlijk :)

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je een foto wilt maken, moet je eerst inzoomen met spiderman z’n foto camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan zeggen dat het geen leeftijd is :9 Ik ben tot en met de eerste boss eigenlijk zonder veel probemen langs gekomen. Wel wennen aan de vele knoppen combos, maar het viel me niet tegen, na alle berichten dat het moeilijk zou zijn. Vloeiend web slingeren heb ik ook nog niet totaal onder de knie.

Begreep wel dat er wel allerlei moeilijke challenges in de game zitten en ik haat challenges. Enige game waar ik ze allemaal tot het eind heb gedaan is HZD. Dus ik acht de kans op een plat hier klein. Helemaal niet erg, als ik maar van de game geniet. Trophies zijn...just trophies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ik speel op de makkelijkste difficulty en ik moet zeggen dat ik alsnog (te) vaak dood ga, heeft hier wel degelijk met mijn leeftijd te maken denk ik :p (36)
Heb zo af en toe wel het gevoel "overwhelmed" te zijn door de vijanden in grote groepen en ik dan even niet meer weet welke knop ik moet rammen :+

Nee ik was vroeger veel beter met dit soort spellen, al die verschillende knoppen combinaties is ook wat vervelend om te onthouden allemaal :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ah joh, ik ben een stuk ouder, dus dat leeftijd verhaal... ;)

voor de liefhebbers een Spotify playlist voor tijdens het free roamen ...
https://open.spotify.com/...si=sHHp6UtLTk2Jlcb2fMI76w

enjoy! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:13
-SaveMe- schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 11:02:
Ah joh, ik ben een stuk ouder, dus dat leeftijd verhaal... ;)

voor de liefhebbers een Spotify playlist voor tijdens het free roamen ...
https://open.spotify.com/...si=sHHp6UtLTk2Jlcb2fMI76w

enjoy! :9
Lekkr swing lijstje! Gaat vanavond zeker aan! Thx! :*)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Laatst online: 16:23
Hier nu een uur of 4 in de game zitten. In het begin zeker ook redelijk overdonderd door zowel het slingeren als het vechten. Maar heb ervaren dat het gewoon doorspelen is en goed letten op wat je doet. En eigenlijk is het belangrijkste knopje op je controller het rondje. Zeker als je deze op precies het juiste moment indrukt. Dit icm een skill dat je dan automatisch een web schiet is ideaal. Het aan elkaar reigen van combo's gaat steeds beter. Maar het blijft erg uitgebreid. Maar ik zie dat alleen maar als een +. Weet iemand trouwens of er een newgame+ in de game zit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
In het begin ging ik nog wel regelmatig dood maar nu ik de mechanics onder de knie heb, een aantal skills heb vrijgespeeld en een ander outfit met goede mods heb aangetrokken gaat het me steeds makkelijker af. Ook de gadgets zorgen ervoor dat het steeds eenvoudiger wordt. Ik speel trouwens op normal maar misschien zet ik hem later nog wel op hard als het echt te makkelijk wordt.
Ik vermaak me er trouwens prima mee. Zelfs de collectibles zoeken vind ik leuk om te doen terwijl ik daar normaal een enorme pesthekel aan heb. Het slingeren is gewoon te leuk en verveelt voorlopig nog niet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tricto
  • Laatst online: 16:23
Joetje079 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 12:37:
Zelfs de collectibles zoeken vind ik leuk om te doen terwijl ik daar normaal een enorme pesthekel aan heb. Het slingeren is gewoon te leuk en verveelt voorlopig nog niet :)
Dit ja, gewoon lekker op je gemak wat rugtassen zoeken en foto's maken is hartstikke relaxed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Tricto schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 12:43:
[...]

Dit ja, gewoon lekker op je gemak wat rugtassen zoeken en foto's maken is hartstikke relaxed.
Het leuke van die rugtassen vind ik dat Peter altijd wel iets te zeggen heeft in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tricto schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 12:30:
Weet iemand trouwens of er een newgame+ in de game zit?
Als het goed is wel, dat hebben ze met de day one patch (1.02-1.04) toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:45
Weet iemand hoe dat met die pre order bonus werkt? Ik was al begonnen met spelen en daarna heb ik pas die code gebruikt en die meuk gedownload. Zie in mijn huidige save niets van extra suits of vaardigheidspunten. Moet ik daarvoor een nieuwe game aanmaken en dus opnieuw beginnen?

[ Voor 4% gewijzigd door ZoRr0 op 08-09-2018 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Wat een geweldige game zeg. Ondanks dat (bijna) alles klopt heb ik wel een paar opmerkingen:

- Radiotowers.. komen nooit van die dingen af.

- Bij slingeren vaak genoeg dat je halverwege tegen een gebouw aanbotst, levert geen schade op maar was wel "realistisch geweest"

- Opbouw van het verhaal pakt mij nog niet echt, net voorbij het Willie-gedeelte en de game begint min of meer, maar een pakkend verhaal zoals bij Gow was leuker geweest.

Nu wel bij het stuk als Spider-cop, ik moest hardop lachen toen Peter zijn eigen voice-over speelde, geweldig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
[...]

Eerder je skills. Het slingeren werkt uitermate soepel. Gewoon veel met R2 en de X-knop werken, moet je een bochtje maken dan even R2 vasthouden, slingert heerlijk weg. Ik heb nog relatief weinig met het verhaal gedaan, maar heb inmiddels alle backpacks, mis nog 1 landmark en moet nog twee research stations voltooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Vestendrie schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 15:26:
Wat een geweldige game zeg. Ondanks dat (bijna) alles klopt heb ik wel een paar opmerkingen:

- Radiotowers.. komen nooit van die dingen af.

- Bij slingeren vaak genoeg dat je halverwege tegen een gebouw aanbotst, levert geen schade op maar was wel "realistisch geweest"

- Opbouw van het verhaal pakt mij nog niet echt, net voorbij het Willie-gedeelte en de game begint min of meer, maar een pakkend verhaal zoals bij Gow was leuker geweest.

Nu wel bij het stuk als Spider-cop, ik moest hardop lachen toen Peter zijn eigen voice-over speelde, geweldig!
Als je bij dat slingeren schade zou oplopen dan zou de game een hoop frustratie geven bij de speler.De straf is dat als je nu tegen een gebouw aanbotst je voor een gedeelte uit de flow gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
Als je een misdaad hebt gedaan dan kan je zien welke manier van vechten bonus opleveren.. kan je dit ook van te voren zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Drial schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 17:36:
Als je een misdaad hebt gedaan dan kan je zien welke manier van vechten bonus opleveren.. kan je dit ook van te voren zien?
R3 op controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb alle rugtassen en de black cat missie in ieder geval al gehaald.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:20
Verdraaid, wilde eigenlijk even wachten met dit spel omdat mijn backlog toch al enkele jaren groot is, maar na het lezen van alle reviews en dit topic kon ik het niet laten. Hopelijk is het spel echt zo goed als het lijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Yukidaruma schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 17:58:
Verdraaid, wilde eigenlijk even wachten met dit spel omdat mijn backlog toch al enkele jaren groot is, maar na het lezen van alle reviews en dit topic kon ik het niet laten. Hopelijk is het spel echt zo goed als het lijkt.
Haha, ik had precies hetzelfde. Gisteren heel de avond bij een maat geweest die hem wel op release in huis had en ga zo nog ff langs de Mediamarkt om hem te halen. Vond het echt een hele toffe game om te spelen!

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ben erg benieuwd naar de eerste verkoopcijfers komende week ...

Mensen worden al creatief met de photo mode...Hier staan allemaal prachtige panorama shots! _/-\o_

Voorbeeldje

Afbeeldingslocatie: https://cdn3.dualshockers.com/wp-content/uploads/2018/09/Spider_Man_Panorama1.jpg

[ Voor 70% gewijzigd door -SaveMe- op 08-09-2018 18:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb ook bijna alle collectibles binnen. Slingeren gaat me redelijk af inmiddels. Na dit filmpje ook een upgrade gekregen waardoor ik nog sneller ga nu.

[ Voor 25% gewijzigd door bram1984 op 08-09-2018 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu alle zendmasten en rugtassen. Het vechten moet ik nog masteren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
Dit werkt inderdaad en op welke manieren wordt je gadget impactweb aangevuld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Laatst online: 20:16
Ik heb er volgens mij nu iets van zes uur op zitten en ik moet zeggen dat deze game al mijn stoutste dromen overtreft; zo hoort een game over Spider-Man te zijn. Nog nooit eerder heeft een game over onze vriendelijke webslingeraar zo kunnen overtuigen. De wijze waarop je met Spidey door New York slingert is ongekend, werkelijk waar genieten geblazen. :D En die
spoiler:
Stan Lee
cameo is geniaal. :*)

Dikke props naar Insomniac! Ik had echt niet verwacht dat zij zoiets zouden kunnen neerzetten.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Wat een top gevoel, het webslingeren is zo goed! Het vechten is echt wel een uitdaging.
Zelfs vrouwlief (die normaal echt niks van de PS4 moet hebben) was onder de indruk.
Beste superhelden game voor mij tot nu toe. Deze blijf ik zeker nog wel een tijdje doen

Volgens mij vroeg iemand het laatst, maar er is inderdaad een hdr setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
Euh, leuk hoor, die foto modus. Maar hoe neem je nou daadwerkelijk een foto? :?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:58:
Euh, leuk hoor, die foto modus. Maar hoe neem je nou daadwerkelijk een foto? :?
Volgens mij gewoon met de share knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
bram1984 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 21:24:
[...]

Volgens mij gewoon met de share knop?
Aha, dus toch... Ik gebruik de PS4 te weinig denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
lordloeder schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 20:44:
Wat een top gevoel, het webslingeren is zo goed! Het vechten is echt wel een uitdaging.
Zelfs vrouwlief (die normaal echt niks van de PS4 moet hebben) was onder de indruk.
Beste superhelden game voor mij tot nu toe. Deze blijf ik zeker nog wel een tijdje doen

Volgens mij vroeg iemand het laatst, maar er is inderdaad een hdr setting.
Heb je Batman ook gespeeld? Die games vond ik persoonlijk nog wel een stukje sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

NotSoSteady schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 22:12:
[...]

Heb je Batman ook gespeeld? Die games vond ik persoonlijk nog wel een stukje sterker.
Grappig.. de Batman games kon ik juist niet inkomen. Spiderman vind ik echter een genot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EddoH schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 22:44:
[...]

Grappig.. de Batman games kon ik juist niet inkomen. Spiderman vind ik echter een genot.
Lastig. Ik ben nog niet ver genoeg denk ik, maar tot nu toe vind ik de Arkham games wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Bij mij is het vooral de mobiliteit die ik fijn vind. Gevechten in Batman waren voor m'n gevoel iets statischer en lomper, terwijl ik nu veel acrobatischer en sneller kan zijn. Bij Batman had ik meer frustraties in de gevechten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rossi46
Most zeggen dat de game mij ook wel kan bekoren. Had nul-komma-nul met Spider-Man, maar ze hebben het verhaal zo gemaakt dat je je snel in kunt leven in het personage. Top. Ook de game zelf speelt erg lekker. In het begin vond ik het vechten lastig, maar daar moet je gewoon even gevoel voor krijgen.

Alle super positieve reviews lijken mij wellicht wat overdreven. Het is wel gewoon een goede game, die veel mensen aan zal spreken. Wat dat betreft heeft Sony weer een pareltje erbij. Precies op het gebied waar MS nog steeds achter blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Gewoon goede game, verhaal is voornamelijk wat ik speel. De rest is wel een copy paste uit andere games. Al die onzin die je kan doen in de stad, hier hadden ze wel wat extra’s kunnen verzinnen, na het behalen van de main ben ik hier ook gelijk klaar mee. Graphics ook goed, gewoon goed klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Is het wel raadzaam om eerst alles te verzamelen en dan de main story te volgen, mis je dan essentiële informatie of juist totaal niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 20:01
Rossi46 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 23:52:
Wat dat betreft heeft Sony weer een pareltje erbij. Precies op het gebied waar MS nog steeds achter blijft.
2 Oktober FH4. Misschien uitgemolken (vindt ik niet), maar pareltjes zijn het zeker :*) En nog "gratis" ook _/-\o_

Ik heb me vreselijk moeten inhouden om niet alsnog naar de GameMania te racen :| . Ik wacht op een sale of MP, en ga vrijdag aan de slag met Lara :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Vestendrie schreef op zondag 9 september 2018 @ 09:10:
Is het wel raadzaam om eerst alles te verzamelen en dan de main story te volgen, mis je dan essentiële informatie of juist totaal niet?
Je zult sowieso een deel van het verhaal moeten volgen om alle side content te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Nu aardig wat uren in zitten, maar geweldig spel.
Worden verwend dit jaar eerst god of war en nu deze topper :)
Ben niet echt van de superhelden spellen maar deze game is gewoon gaaf, heb nu fast travel unlocked en in elk spel wil je het gebruiken maar bij deze echt niet :P
Slingeren en vechten onder de knie inmiddels geweldige gameplay :)

De suits zien er ook goed uit, maar moet zeggen blijf wel vaak vast houden aan de blauw met rood de classics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drial schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 17:36:
Map openen. Daar kan je het zien als je op het rode icoon gaat staan.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste