ScrooLoose schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 20:44:
[...]
Om eerlijk te zijn kan het gewoon best zijn dat dit soort spellen mijn ding niet meer is, heb veel tijd gespendeerd aan en lol gehad met die eerste 2 Batman Arkham Asylum games die hier wel wat op lijken maar dit spel doet mij niet zo veel.
Ben ook een paar jaartjes ouder en smaken schijnen nog wel eens te veranderen met de jaren

Mja ik heb nu het begin 4 keer opnieuw gespeeld tot en met Willie, in de hoop dat ik elke keer beter werd. Maar ik krijg het gewoon niet onder de knie; gevechten gaan nog steeds niet vloeiend en in grote groepen zeker met geweren, word ik gewoon nog te vaak geraakt.
Initieel leer je dat je met triangle snel jezelf naar een vijand kan trekken; maar dat blijkt dan niet altijd te werken. Waarom niet? Geen idee.
Ben je met vierkantje bezig een vijand in de lucht in elkaar te trappen; zijn er 3 anderen die je neerschieten met een geweer.
Spidey sense is ook niet zo duidelijk en sinds alle knoppen meerdere acties herbergen, vrij moeilijk door te krijgen.
Zelfs het webslingeren; iedereen zegt dat het makkelijk is maar R2 indrukken/loslaten/indrukken/loslaten is verre van vloeiend, in mijn mening. Zeker omdat je afhankelijk bent van het soort gebouwen dat rond je heen staan. Zoals iemand anders zei; het voelt een beetje aan als 'werk'.
Grafisch ziet het er goed uit en de sfeer is geweldig; maar de controls breken me gewoon op, op dit moment. Als ik in het begin van het spel al niet vloeiend kan vechten en meerdere keren dood ga, heb ik geen zin om de nog moeilijkere vijanden verderop te spelen.
Anyway; zover mijn frustraties. Weet niet of 't mss. mijn leeftijd oid is, maar ik vind de controls en het vechten en het webslingeren lang niet zo 'vloeiend' als de indruk die ik kreeg van anderen & reviews.
[
Voor 3% gewijzigd door
Marcade op 08-09-2018 04:34
]