Gaat er nog iemand de bethesda show live kijken? ik heb het de laatste jaren wel gedaan maar het is toch wel lastig om half 4 op te staan.
Ahjoh, gewoon als je onderweg naar werk/school bent op YT kijken. Ben je alsnog één van de eersten die het ziet
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb niet zoveel interesse in Bethesda games in het algemeen, alleen in een eventuele starfield aankondiging, maar daar ben ik ook niet zeker van of die wordt aangekondigd.
Ik ben sinds fallout 3 en oblivion fan van bethesda en hun games. Ik denk zelf dat Bethesda nog wel wat achter de hand heeft omdat 1 van de 3 studios van betheda game studios nog niks heeft gedaan/aangekondigd. sony, ubisoft, square en nintendo ga ik wel kijken met vrienden over discord(geen fan van nintendo games en de kale open world games van ubi). Devolver wordt wel weer leuk. EA ga ik misschien wel kijken om te zien welke lootboxes ze nu weer gaan aankondigen.

Linkje naar Google Calendar voor als je ze in je agenda wilt zetten:
https://calendar.google.c...2FsZW5kYXIuZ29vZ2xlLmNvbQ
stuur maar een berichtje als er iets niet klopt :-)
Xbox Live: MarkH
Nice. Valt me wel op dat het nu redelijk samen valt met de GP van CanadaMarkH NL schreef op maandag 4 juni 2018 @ 16:29:
Linkje naar Google Calendar voor als je ze in je agenda wilt zetten:

EA gaat nu lastig worden. Gelukkig ben ik alleen thuis dus kan ik tot Q3 wel gewoon mee kijken met in ooghoek de kwalificatie. Daarna even pauzeren en verder gaan als die is afgelopen
Nabeschouwing op zondag moet dus ook maar even wachten tot ik MS heb gekeken.
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 04-06-2018 17:05 ]
Muah, de laatste paar jaar zijn de persconferenties steeds beter geworden. Zo erg als een jaartje of 6/8 geleden is het al lang niet meer gelukkigboe2 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:45:
Die persconferenties bekijk je voor de pure cringe en het hoge fellow kids gehalte. Leuk als je het live kan kijken, maar voor mij is het ok als ik gewoon s'ochtends bij het ontbijt de highlights kan lezen en tegen s'avonds zijn er wel de beste/meest cringy compilaties te vinden op youtube.
Persoonlijk hoop ik meer over Rage 2 en Borderlands 3 te zien. Altijd al een grote borderlands fan geweest en naar aanleiding van de Rage 2 trailer ben ik nu opnieuw doorheen de eerste game aan het spelen. Zowel borderlands als Rage hebben die heerlijke mad max sfeer en gevoel van vrijheid
Die Jesse was vorig jaar ook geniaal bij Need For Speed Payback

Warner bros teased een race game? Reveal in 3 dagen https://mobile.twitter.co...tatus/1003679522816851968
Sony gaat ook vanaf woensdag tot zondag elke dag wat aankondigen. Om 17:00 steeds https://blog.eu.playstati...egins-wednesday-6th-june/
Sony gaat ook vanaf woensdag tot zondag elke dag wat aankondigen. Om 17:00 steeds https://blog.eu.playstati...egins-wednesday-6th-june/
[ Voor 24% gewijzigd door Nieuwevolger op 04-06-2018 18:53 ]
Wat zijn er dan veel aankondigingen voorafgaand aan E3 dit jaar. Ben benieuwd of we nog wel wat nieuws te zien krijgen dit jaar.Nieuwevolger schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:52:
Warner bros teased een race game? Reveal in 3 dagen https://mobile.twitter.co...tatus/1003679522816851968
Shit man, ik realiseer me ineens dat we echt gameplay van TLoU2 gaan zien. Deel 1 staat in mijn top 3 allertijden. Echt benieuwd wat ze gaan laten zien.
Mee eens, maar eigenlijk wil ik alles zien, maar tegelijkertijd ook alles vermijden ivm spoiler/beelden en momenten die je gaat herkennnen. Denk toch dat ik TLOU 2 media ga vermijdenbram1984 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:23:
Shit man, ik realiseer me ineens dat we echt gameplay van TLoU2 gaan zien. Deel 1 staat in mijn top 3 allertijden. Echt benieuwd wat ze gaan laten zien.
39
Hmm blijkbaar had die tease van Warner Bros, logo's van bedrijven uit hitman erin. Dus een hitman season 2 tease.
Morgen wordt ook de nieuwe expansion van destiny 2 aangekondigd met de naam Forsaken. https://twitter.com/Bungi...tml%231003682817039929345
Morgen wordt ook de nieuwe expansion van destiny 2 aangekondigd met de naam Forsaken. https://twitter.com/Bungi...tml%231003682817039929345
Ik wil wel gewoon even zien hoe het eruit ziet en speelt, maar daarna wil ik inderdaad ook een blackout inlassen. Zal lastig worden.Fietsbel schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:32:
[...]
Mee eens, maar eigenlijk wil ik alles zien, maar tegelijkertijd ook alles vermijden ivm spoiler/beelden en momenten die je gaat herkennnen. Denk toch dat ik TLOU 2 media ga vermijden
Ik ben benieuwd wie nu de gameplay zal spelen, Neil Druckmann waarschijnlijk?bram1984 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:23:
Het was toch wel heel vet in 2012 met Bruce Straley
Straley is weg, dus zal inderdaad wel Druckmann worden.Anton.net schreef op maandag 4 juni 2018 @ 21:08:
[...]
Ik ben benieuwd wie nu de gameplay zal spelen, Neil Druckmann waarschijnlijk?
Het was toch wel heel vet in 2012 met Bruce Straley
E3 is nu wel heel dicht bij, daarom de games waar ik het meest naar uit kijk voor op de E3.
1. Cyberpunk 2077
2. FF7r
2. Avangers project
3. Rocksteady's nieuwe game
4. Shadow die twice
5. KH3 release date
6. death stranding gameplay
7. TLOU 2 gameplay
8. Ghost of thushima
9. starfield
10. RE2make
1. Cyberpunk 2077
2. FF7r
2. Avangers project
3. Rocksteady's nieuwe game
4. Shadow die twice
5. KH3 release date
6. death stranding gameplay
7. TLOU 2 gameplay
8. Ghost of thushima
9. starfield
10. RE2make
Verwacht je dat we Starfield nog gaan zien deze E3? Die kans lijkt me heel klein, aangezien we Fallout 76 al krijgen
@Anton.net moeilijk te zeggen natuurlijk, maar ik zou een 2 minuut durende teaser trailer niet gek vinden. Ik schat de kans 50/50.
Ik ben vooral benieuwd naar TLoU2 en Dying Light 2. Ook de nieuwe FROM game en Ghost of Tsushima wil ik graag zien. Verder laat ik me vooral verrassen.
Hoe gaan jullie de E3 volgen? Ikzelf ga wss alles gewoon via YouTube kijken, afgezien van de MS persconferentie die ik via mixer op de Xbox zal kijken. Ivm die goodies die uitgedeeld worden als je inlogt met Mixer.
Denk dat als ik kan lekker de boel op twitch/youtube ga volgen en dat lekker ga casten naar de grotere tv. Voor zover ik de conferences kan zien dan, want ik ga er geen vrij voor nemen iig
Strange Brigade is ook van de partij:
Ook benieuwd of Bethesda DOOM 2 gaat aankondigen
Via Gamekings livestreams, doe ik eigenlijk al jaren.DutchOwnage schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:03:
Hoe gaan jullie de E3 volgen? Ikzelf ga wss alles gewoon via YouTube kijken, afgezien van de MS persconferentie die ik via mixer op de Xbox zal kijken. Ivm die goodies die uitgedeeld worden als je inlogt met Mixer.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dus, zouden jullie teleur gesteld zijn als From software volgende game geen soulsborne game is?
Ik kijk gewoon op twitch naar de betreffende live shows, soms eens naar een twitch streamer die IRL streamed vanop de floor daar, Nederlands commentaar kan ik missen op zo een event
Deed ik voorgaande jaren ook idd. Maar op een of andere manier ben ik een btje klaar met dat hele Gamekings.Chaoss schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:24:
[...]
Via Gamekings livestreams, doe ik eigenlijk al jaren.
Ook via GameKings, ze hebben veel content en het slappe gelul vind ik vooralsnog te pruimen.DutchOwnage schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:03:
Ghehe Gamekings.
Om eerlijk te zijn volg ik ze nog steeds vanaf toen ze nog op The Box waren. Ik weet niet die items blijven gewoon relax wegkijken. Ik vind Gamekings nog altijd leuker dan bijvoorbeeld PU. Daar heb ik zelf weer helemaal niks mee. E3 volg ik ook weer met Gamekings. Ze maken er echt een feestje van en maken heel veel items en livestreamen ook. Zo krijg je toch het gevoel dat je samen met de community die ook gamed de show aan het volgen bent.
Om eerlijk te zijn volg ik ze nog steeds vanaf toen ze nog op The Box waren. Ik weet niet die items blijven gewoon relax wegkijken. Ik vind Gamekings nog altijd leuker dan bijvoorbeeld PU. Daar heb ik zelf weer helemaal niks mee. E3 volg ik ook weer met Gamekings. Ze maken er echt een feestje van en maken heel veel items en livestreamen ook. Zo krijg je toch het gevoel dat je samen met de community die ook gamed de show aan het volgen bent.
Gewoon de youtube trailers/Sony Playstation kanaal. Ik ben niet zo geïnteresseerd in dat gelul van presentatoren, heb daar eigenlijk een enorme hekel aan.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Gamekings wist wel altijd de tijd vol te lullen en met de Nederlandse chat erbij was het altijd wel gezellig. Maar nu volg ik vooral ResetERA en dat vind ik wel prima zo.
Gamekings al jaren leuke sfeer en humor!
A person who never made a mistake never tried anything new.
Ik kijk de streams wel direct zonder extra commentaar, maar ga daarna wel de reactie-video's bekijken. Gamekings, IGN, PU, en verder nog wel wat youtubers. Gamekings vind ik altijd erg lang duren, video's van meer dan een half uur heb ik altijd weinig interesse in, maar voor E3 maak ik nog wel eens een uitzondering. PU is altijd leuk in de korte rapportages en hoe zij de beurs ervaren (wat voor huis hebben ze dit jaar haha). Maar PU heeft wel een leegloop gehad van de reviewers de afgelopen paar jaar. Er zijn er nog wel 1 of 2 die ik wel prima vind, maar de rest heeft het gewoon niet. Kwaliteit is hard achteruit gegaan en je merkt gewoon dat ze niet meer zoveel plezier hebben als vroeger. En dat terwijl zaken als Twitch en Mixer heel populair zijn en dus makkelijk zouden moeten zijn voor iets als PU.
Ligt eraan hoe uniek de game wordt. Kan me overigens niet voorstellen dat het niet iets met die mechanics wordt.Nieuwevolger schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:24:
Dus, zouden jullie teleur gesteld zijn als From software volgende game geen soulsborne game is?
Gamekings boycot ik, ooit hadden ze zo'n anti-adblock video, en kwam er pas na volle 30 seconden achter dat het dat was. Na maanden therapie ben ik er overheen, maar ik zal ze nog steeds persoonlijk toejuichen als ze na het welverdiende faillissement in de rij staan bij het UWV of de schuldsanering
* BlackMage belt weer voor een afspraak bij de psychiatrische hulp...
Misschien dat E3 weer een eigen Twitch-kanaal gebruikt, dan gebruik ik die wel
Anders zie ik wel wat iedereen individueel gebruik
Voor de 3:00 streams zal ik sowieso een VOD kijken
Misschien dat E3 weer een eigen Twitch-kanaal gebruikt, dan gebruik ik die wel
Verwijderd
Idem Dito.BlackMage schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 21:54:
Gamekings boycot ik, ooit hadden ze zo'n anti-adblock video, en kwam er pas na volle 30 seconden achter dat het dat was. Na maanden therapie ben ik er overheen, maar ik zal ze nog steeds persoonlijk toejuichen als ze na het welverdiende faillissement in de rij staan bij het UWV of de schuldsanering![]()
Misschien dat E3 weer een eigen Twitch-kanaal gebruikt, dan gebruik ik die welAnders zie ik wel wat iedereen individueel gebruik
Voor de 3:00 streams zal ik sowieso een VOD kijken
En er lopen een paar heren rond bij GameKings die denken dat ze Gamen hebben uitgevonden en ze iets niet leuk vinden dat het meteen een waardeloze game is.
Jaren geleden gestopt met kijken.
Kijk het nu gewoon via een E3 kanaal of YT.
Ik kijk altijd de extra items van Gamekings rondom de E3 (ontbijt stream).
De live events kijk ik of van de directe streams of met commentaar van Easy Allies wat altijd een gezellige bende is
.
De live events kijk ik of van de directe streams of met commentaar van Easy Allies wat altijd een gezellige bende is
[ Voor 10% gewijzigd door StampVoet op 07-06-2018 07:33 ]
Wordt hier nou een nieuwe kuon of spirtueel vervolg geteased?
https://www.resetera.com/...ghley-teasing-kuon.47287/
https://www.resetera.com/...ghley-teasing-kuon.47287/
Crackdown 3 uitgesteld om een nieuwe ramp te voorkomen
Ik voel een scalebound scenario aankomen.

Ik zal ook wel een lijstje maken 
- Fallout76
- Cyberpunk
- Ori and the Will of the Wisps
- Starfield
- Rage 2
- Age of empires 4
- Quake champions release date
- Een nieuwe RTS(C&C zou mooi zijn maar wel onwaarschijnlijk)
- ANNO 1800
- Fallout 3 anniversary(omdat fallout 3 niet echt lekker loopt op windows 10)
[ Voor 15% gewijzigd door kkbizz op 07-06-2018 10:17 ]
Ze gaan Crackdown 3 niet cancelen. Uitstellen is ook volgens mij de beste keuze als ze niet tevreden zijn over wat er nu ligt. Crackdown 1 was vrij uniek in zijn concept. Crackdown 3 niet meer en zal dus meer moeten doen om aantrekkelijk te zijn voor de consument. Als uitstel ervoor zorgt dat dit voor elkaar komt is dat prima.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:04:
Crackdown 3 uitgesteld om een nieuwe ramp te voorkomen![]()
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wat ik graag zou willen zien (of het realistisch is laat ik er buiten
)
- Opvolger van Warhammer 40k Space Marine
- Nieuwe Unreal
- Nieuwe Left 4 Dead
- Dying Light vervolg
- Darksiders 3
- Remake Silent Hill 2
- Last of Us 2 gameplay/nieuws
- Nieuws over de nieuwe Metro
- The Walking Dead game (niet van Telltale!)
- Een verrassend spel van EA. Zij kwamen immers ook met Dead Space 1, Dante's Inferno en Mirror's Edge.
- Doom 2
- Commander Keen
Maar goed, we gaan het zien.
- Opvolger van Warhammer 40k Space Marine
- Nieuwe Unreal
- Nieuwe Left 4 Dead
- Dying Light vervolg
- Darksiders 3
- Remake Silent Hill 2
- Last of Us 2 gameplay/nieuws
- Nieuws over de nieuwe Metro
- The Walking Dead game (niet van Telltale!)
- Een verrassend spel van EA. Zij kwamen immers ook met Dead Space 1, Dante's Inferno en Mirror's Edge.
- Doom 2
- Commander Keen
Maar goed, we gaan het zien.
Die zijn ter plekke aanwezig en doen live verslag of zo?Chaoss schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:24:
[...]
Via Gamekings livestreams, doe ik eigenlijk al jaren.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Yup, op hun website staat een heel programma. Doen de hele week livestreams met voorbeschouwing, nabeschouwing etc.Leoon. schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:29:
[...]
Die zijn ter plekke aanwezig en doen live verslag of zo?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Super ga dat eens checken. Hoop iets meer te zien over RDR2. Vond het eerste deel zo leuk. Lekker paardje rijdenChaoss schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:36:
[...]
Yup, op hun website staat een heel programma. Doen de hele week livestreams met voorbeschouwing, nabeschouwing etc.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Bizar. Die stond eerst voor 2017 gepland. MS first party is wel heel schrijnend nu.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:04:
Crackdown 3 uitgesteld om een nieuwe ramp te voorkomen![]()
Crackdown heeft zijn tijd gehad en gemist. Tijdens de release van de xbox had het wel wat leuks kunnen zijn, zeker met destructible omgeving (in de cloud tm) Maar nu met alle vertragingen kan het alleen maar tegenvallen.
Ik heb zelf niet echt voorkeuren voor wat er gaat komen. Ik zie wel wat ze hebben. Misschien de stream/report van Easy allies even opzoeken. Dat was eerder altijd wel leuk om te kijken. Sinds ze geen gametrailers meer zijn heb ik ze uit het oog verloren.
Ik heb zelf niet echt voorkeuren voor wat er gaat komen. Ik zie wel wat ze hebben. Misschien de stream/report van Easy allies even opzoeken. Dat was eerder altijd wel leuk om te kijken. Sinds ze geen gametrailers meer zijn heb ik ze uit het oog verloren.
Het is wel grappig. De van origine software boer kan geen games maken en de van origine hardware leverancier maakt een brakke console
.
Niet dat ik er per se interesse in heb, maar ik heb hier en daar ook geruchten gehoord over Skate 4 van EA
Een goede game in het skateboard genre is denk voor veel mensen een welkom geschenk!Anton.net schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:15:
Niet dat ik er per se interesse in heb, maar ik heb hier en daar ook geruchten gehoord over Skate 4 van EA
Ik heb vroeger echt een hoop uurtjes gestopt in Tony Hawk op de pc haha.
Die E3 laat nu echt niet meer lang op zich wachten.
Ik hoop stiekem toch wel dat MS dit jaar een paar klappers aankondigt die ook snel beschikbaar zullen zijn.bram1984 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 12:28:
[...]
Bizar. Die stond eerst voor 2017 gepland. MS first party is wel heel schrijnend nu.
Zo niet zie ik het zwaar in voor ze. Ik red me voorlopig nog wel met de multiplatforms maar minder exclusives = minder verkopen = kans dat MS de stekker eruit trekt.
En ongeacht aan welke kant je staat is dat een regelrechte ramp voor de console-tak. Nintendo zie ik niet zozeer als directe concurrent voor de PS4 waar een Xbox One dat wel is. Als Sony een directe concurrent kwijt raakt hoeven ze minder hard te werken om hun plek te behouden.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wat een lompe opmerking richting de ps4 /ps4 pro...giantgiantus schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:02:
Het is wel grappig. De van origine software boer kan geen games maken en de van origine hardware leverancier maakt een brakke console.
Is alles behalve brak.. brak is zoals de launch van xbox 360 met rrod gedoe. Of ylod gedoe met ps3.
Maar ps4 is echt alles behalve brak..
Dat de xox beter is maakt de rest niet meteen slecht/bagger..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hoewel het inderdaad jammer is, denk ik niet dat Sony dan stopt met exclusives. Eerder zal het OS minder updates krijgen omdat er dan geen concurrentie is die feature x eerder heeft. Naast Nintendo is overigens de PC er ook nog, dus het is niet alsof er helemaal geen concurrentie is, mocht er iets wegvallen.L1nt schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:03:
[...]
Ik hoop stiekem toch wel dat MS dit jaar een paar klappers aankondigt die ook snel beschikbaar zullen zijn.
Zo niet zie ik het zwaar in voor ze. Ik red me voorlopig nog wel met de multiplatforms maar minder exclusives = minder verkopen = kans dat MS de stekker eruit trekt.
En ongeacht aan welke kant je staat is dat een regelrechte ramp voor de console-tak. Nintendo zie ik niet zozeer als directe concurrent voor de PS4 waar een Xbox One dat wel is. Als Sony een directe concurrent kwijt raakt hoeven ze minder hard te werken om hun plek te behouden.
Exclusives zorgen ervoor dat je console goed wordt verkocht en daarbij wordt er ook gewoon winst op gemaakt bij een goede release. Je hebt die mensen al in dienst, geen reden om te stoppen met games ontwikkelen. Ook als MS wegvalt, moeten ze nog steeds consoles blijven verkopen.
Microsoft heeft het lastig nu qua eigen games, maar third party is wat mij betreft sterk genoeg om de console gewoon in leven te houden. Er zijn nu vele miljoenen consoles verkocht en het is tegenwoordig niet zo heel lastig meer om een game geschikt te maken voor meerdere platformen. Voorlopig doen Ubisoft, EA, Activision, Take Two en meer het goed genoeg om het gemis aan exclusives te compenseren imo.
Ikzelf zit het komende jaar toch wel weer aan de Battlefield
Denk nog niet eens zo slecht voor Sony, maar grotendeels voor de gamers zelf. PC vangt de stop van MS aardig op, deeltje gaat naar Sony, Steam kan natuurlijk nog een goede zaken doen door een PC-console verder uit te bouwen, waar console technisch Sony het nog steeds moeilijk kan hebben (of zelfs moeilijker als er veel meer in springen - zoals Atari)L1nt schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:03:
[...]
Ik hoop stiekem toch wel dat MS dit jaar een paar klappers aankondigt die ook snel beschikbaar zullen zijn.
Nintendo is een 3rde speler, doet z'n eigen ding en blijft z'n eigen ding doen, die zal enkel wat verder gaan in cashcow mobiele games.
Exclusives boeien me niet, nooit gedaan en nooit mijn keuze geweest (meer een gedwongen variant). Trek gewoon dat hele of/of kamp systeem eruit, gooi gewoon crossplay op alles wat uit komt (dus ook jullie EA, met name). Als de hele console-wereld enkel kleiner wordt (mobiel en 'pc console') nemen toch zo hun stukje aandeel, wil je niet onderling nog harder vechten om zieltjes te winnen in mijn optiek.
Snap natuurlijk wel dat ze niet zomaar die consoles open gooien naar elkaar (om welke reden dan ook), maar het blijft maar een ons kamp hun kamp gevecht, altijd maar het concurreren met, terwijl in mijn optiek als je bv een Battlefield of FIFA cross-platform maakt, is dat toch enkel positief voor iedereen? Meer verkopen, meer inkomsten, meer spelers (en langer, als een game langzaam doodblood en je niemand meer online kan vinden).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nuja ik vind de vliegmachine die de Ps4 pro is in mijn huiskamer gewoon een brak product:). Verder geen problemen mee hoor. Vond het gewoon grappig dat de softwaremaker nu de beste hardware maakt en vice versa.v8power67 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:13:
[...]
Wat een lompe opmerking richting de ps4 /ps4 pro...
Is alles behalve brak.. brak is zoals de launch van xbox 360 met rrod gedoe. Of ylod gedoe met ps3.
Maar ps4 is echt alles behalve brak..
Dat de xox beter is maakt de rest niet meteen slecht/bagger..
Ergens is het spijtig, want Microsoft is de enige consoleboer die momenteel expliciet een effort doet om hun games cross-platform te maken (waarbij je de game zelfs meteen voor alle compatibele platformen bezit, looking at you, nintendo). En net daarop worden ze afgerekend door de fanboys van andere platformen.SinergyX schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:30:
[...]
Exclusives boeien me niet, nooit gedaan en nooit mijn keuze geweest (meer een gedwongen variant). Trek gewoon dat hele of/of kamp systeem eruit, gooi gewoon crossplay op alles wat uit komt (dus ook jullie EA, met name). Als de hele console-wereld enkel kleiner wordt (mobiel en 'pc console') nemen toch zo hun stukje aandeel, wil je niet onderling nog harder vechten om zieltjes te winnen in mijn optiek.
Desondanks denk ik dat er een koerswijziging nodig is. Microsoft moet op de consolemarkt blijven, want anders betaal je terug 600 euro voor een console bij de volgende generatie.
Kan een xbox one bezitter me vertellen of hun console nu eigenlijk windows 10 apps ondersteunt? Hun console zou 10 keer interessanter zijn als je er gewoon apps op kon zetten. Plemp er ook nog een steam streaming client op en ik ga er morgen eentje halen in de winkel.
[ Voor 26% gewijzigd door boe2 op 07-06-2018 15:53 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ze worden afgerekend omdat ze nú ineens wel willen. Toen de Xbox 360 veel populairder was dan de PS3 wilden ze nietboe2 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:42:
[...]
Ergens is het spijtig, want Microsoft is de enige consoleboer die momenteel expliciet een effort doet om hun games cross-platform te maken (waarbij je de game zelfs meteen voor alle compatibile platformen bezit, looking at you, nintendo). En net daarop worden ze afgerekend door de fanboys van andere platformen.
Desondanks denk ik dat er een koerswijziging nodig is. Microsoft moet op de consolemarkt blijven, want anders betaal je terug 600 euro voor een console bij de volgende generatie.
Kan een xbox one bezitter me vertellen of hun console nu eigenlijk windows 10 apps ondersteunt? Hun console zou 10 keer interessanter zijn als je er gewoon apps op kon zetten. Plemp er ook nog een steam streaming client op en ik ga er morgen eentje halen in de winkel.
Leuk hoor, maar het gaat over compatibiliteit met PC.Gutanoth schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:50:
[...]
Ze worden afgerekend omdat ze nú ineens wel willen. Toen de Xbox 360 veel populairder was dan de PS3 wilden ze nietMet een flop als Xbox one zou ik idd ook willen samenwerken met de ps4
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
PS en Nintendo vallen niet onder crossplatform?boe2 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:54:
[...]
Leuk hoor, maar het gaat over compatibiliteit met PC.
Consoles zijn natuurlijk niet het enige game platform, zo is de omzet uit mobiele games intotaal dubbel so groot als die van consoles. Daarnaast heb je ook nog de PC en in de toekomst waarschijnlijk streaming servicen. En allemaal hebben ze eigen genres en games die populair zijn op een van de platformen.
De game markt gaat gewoon door hoor zonder een xbox.
De game markt gaat gewoon door hoor zonder een xbox.
Microsoft's games zijn niet compatibel met nintendo en playstation nee.Gutanoth schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:56:
[...]
PS en Nintendo vallen niet onder crossplatform?
Nooit een xbox 360 gehad zeker dat was een luidruchtig apparaat, komt een pro niet in de buurt.giantgiantus schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:39:
[...]
Nuja ik vind de vliegmachine die de Ps4 pro is in mijn huiskamer gewoon een brak product:). Verder geen problemen mee hoor. Vond het gewoon grappig dat de softwaremaker nu de beste hardware maakt en vice versa.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Concurrentie is inderdaad goed, maar ik heb er een hard hoofd in dat MS dit nog enigszins recht gaat trekken. Want van welke first party studio's weten we niet waar ze mee bezig zijn?L1nt schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:03:
[...]
En uit de 3rd party hoek zie ik ook niet zo snel een verrassing uit de hoge hoed getoverd worden.
Laten we vooral niet vergeten dat de investeringen die Sony heeft gedaan ook niet iets is van de afgelopen 2 jaar.
Een Naughty Dog is 17 jaar geleden door Sony gekocht, een SSM is al bijna 20 jaar oud en opgericht door Sony zelf en een Guerilla werd in 2005 overgenomen (ja, Wiki) door Sony. Dat is inmiddels absolute wereldtop die echt systemsellers uitpoepen. Gezien de userbase is de PS4 inmiddels ook een stuk interessanter om titels als Spider-Man (waarvan je in eerste instantie gewoon zou verwachten dat deze multiulatform wordt) exclusief naartoe te brengen. Dus die boot heeft MS echt volkomen gemist.
Ze zouden wel een titel als Cyberpunk kunnen opkopen om de industrie eens goed op te schudden, maar die is al multiplatform bevestigd.
Maar ligt dat ook niet meer aan de software? Bij HZD heb ik een update gekregen die de fan minder hard liet blazen en ook bij GoW, hoewel die laatste met een latere update weer net zo luid werd. Nu ben ik weer bezig met Dying Light (open wereld, bij vlagen veel zombies in beeld, unlocked framerate) en daar is mijn Pro weer fluisterstil bij. Het is jammer dat niemand zich bij Sony uitspreekt over waar dit aan ligt.giantgiantus schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:39:
[...]
Nuja ik vind de vliegmachine die de Ps4 pro is in mijn huiskamer gewoon een brak product:). Verder geen problemen mee hoor. Vond het gewoon grappig dat de softwaremaker nu de beste hardware maakt en vice versa.
Gelukkig heb ik 9 van de 10 keer een headset op en hoor ik er niks van, maar toch.
En laten we ook vooral niet vergeten dat de X een jaar later uitkwam en € 100,- duurder is. Daar mag je een stille en meer krachtige console voor verwachten.
Als apps universeel zijn, kunnen ze dacht ik op de Xbox, maar dat zijn er niet bijzonder veel. Ziggo bv heeft wel een W10 app, maar die hebben ze niet compatible gemaakt met de Xbox (gevalletje gemiste kans), of apps zijn juist gemaakt voor muis bediening (zoals een andere browser dan Edge). Natuurlijk heb je het standaard zut als YouTube etc, maar heeft de hele w10 appstore natuurlijk weer z'n hele eigen probleem, dat het vanuit verschillende kanten elkaar beetje tegenwerkt.boe2 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:42:
[...]
Ergens is het spijtig, want Microsoft is de enige consoleboer die momenteel expliciet een effort doet om hun games cross-platform te maken (waarbij je de game zelfs meteen voor alle compatibele platformen bezit, looking at you, nintendo). En net daarop worden ze afgerekend door de fanboys van andere platformen.
Goed, E3 dan weer, hoop wel dat MS nu wel MR naar de Xbox gaat brengen, dan moeten ze daar ook 100% aan de bak aangezien de PC kant namelijk via SteamVR (en Ocolus) kan werken, software wat niet op de XBO kan draaien. Nieuwe Elite controller (hands down, beste controller ooit), qua games gok ik op Horizon en verder zal het wel third party en indie@xbox worden. (Sony lijkt de deal met FIFA te hebben). Heb namelijk niet echt het idee dat ze iets achter de hand hebben wat nog niet bekend is, buiten die mogelijke 2-scherm ding, maar dat is geen E3 dingetje. Goed, nog een klein stukje MMO kant denk ik, zijn toch zover ik weet al 3 MMO's 'in conversie' naar consoles, dat ze daar nog wat extra's laten zien (Black desert, Defiance 2050 en Tera, van Blade & Soul dacht ik wat te hebben gelezen, maar niets concreet).
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 07-06-2018 17:32 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Al deze pre annoucements is alles wat ik in mijn leven wou.
heerlijk die opkomende stroom van nieuwe trailers, zoals ze in al die liedjes wel zingen: it's the most wonderfull time of the year.
edit: per ongeluk dubbelpost (mag weg)
[ Voor 80% gewijzigd door Tweakmans op 07-06-2018 18:53 ]
Dit is verrassend, het lijkt erop dat Gearbox niet met borderlands 3 komt deze E3, maar één of andere 1 vs 1 shooter https://www.vg247.com/201...rbox-1v1-shooter-e3-2018/
Gezien het feit dat de Skate 3 servers zomaar uit het niks vlak voor de E3 weer live zijn gegaan acht ik de kans zeer groot dat er een Skate gerelateerde aankondiging komtAnton.net schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:15:
https://www.reddit.com/r/...on_steam_part_of_walmart/ Just cause 4 gelekt op steam, gaat avelanche studios aan 3 games tegelijk werken?
Competitive 1v1 is zo een enorm niche markt waar je niet zomaar ingeraakt vanwege de waanzinnige skillfloor. Snap niet goed wat ze hiermee proberen bereiken.Nieuwevolger schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 20:08:
Dit is verrassend, het lijkt erop dat Gearbox niet met borderlands 3 komt deze E3, maar één of andere 1 vs 1 shooter https://www.vg247.com/201...rbox-1v1-shooter-e3-2018/
Ze zijn ook nog maar amper een jaar aan Borderlands 3 aan het werken. Als in: We hebben dit jaar de eerste experimentele concepts gezien in UE4, en dat was waarschijnlijk puur omdat 2K hen om de oren geslagen heeft met de huidige Borderlands 2 playercount, die nog steeds bijzonder hoog ligt voor een 6 jaar oude game, terwijl hun andere projecten falen.
Iedereen wil meer Borderlands. Tot vandaag de dag is er een passionele fanbase die iedere dag speelt. Gearbox heeft echter een gewoonte van alleen maar slechte beslissingen te nemen.
boe2 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:21:
Iedereen wil meer Borderlands. Tot vandaag de dag is er een passionele fanbase die iedere dag speelt. Gearbox heeft echter een gewoonte van alleen maar slechte beslissingen te nemen.

Borderlands 2 is een paar jaar terug de game geweest die me weer terug PC gaming in heeft gesleurd, kan er nog steeds prima een paar uurtjes mee stukslaan.
BL3 zou dan ook best een reden kunnen zijn om nieuwe hardware aan te schaffen (er van uitgaande dat er net als BL2 en TPS een linux port komt)
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Persoonlijk kijk ik vooral naar het Xbox nieuws. Hoewel ik geen enorme verwachtingen heb (zou me verbazen als er veel exclusives opeens bijkomen) ben ik wel benieuwd wat ze naast de grote namen nog meer gaan brengen. De One X is een mooi product en Game Pass een prima dienst, dus in die hoek zoek ik het niet direct. Waar wel weet ik ook niet.
Wel verwacht ik Cuphead DLC nadat dit een succesvolle game is gebleken. En hoop op Age of Empires 4. Verder zie ik het wel en laat ik het over me heen komen. Eigenlijk hoop ik op een goede nieuwe Tony Hawk of een echt goede tennis game, want World Tour lijkt ook tegen te vallen. We shall see
Wel verwacht ik Cuphead DLC nadat dit een succesvolle game is gebleken. En hoop op Age of Empires 4. Verder zie ik het wel en laat ik het over me heen komen. Eigenlijk hoop ik op een goede nieuwe Tony Hawk of een echt goede tennis game, want World Tour lijkt ook tegen te vallen. We shall see
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Als eigenaar van een Xbox One S, toch best wel een RPG fan en iemand die graag 'leuke' local co-op games speelt (a la Kinect games bijv.) ben ik niet heel blij momenteel, maar hopelijk komen er wat leuke nieuwe dingen aan.
Kwam op Reddit wel een topic over deze Tweet tegen:
https://twitter.com/JezCorden/status/1004779273859817472
Ik ken de beste man niet, maar blijkbaar heeft hij wel wat leuke dingen gezien betreffende de Xbox. Mijn verwachtingen zijn niet heel hoog, maar ik hoop dat we als Xbox eigenaren verrast worden.
Kwam op Reddit wel een topic over deze Tweet tegen:
https://twitter.com/JezCorden/status/1004779273859817472
Ik ken de beste man niet, maar blijkbaar heeft hij wel wat leuke dingen gezien betreffende de Xbox. Mijn verwachtingen zijn niet heel hoog, maar ik hoop dat we als Xbox eigenaren verrast worden.
Crackdown 3 will drop in February 2019.
Valt dus an sich best mee.
Valt dus an sich best mee.
Ik gok dat die
Die heb ik ook gezien. Hij ziet er best echt uit, Juicehead heeft er een video over gemaakt waarin hij uitlegt waarom dit wel eens echt zou kunnen zijn.
Nouja ik vind het eerlijk gezegd toch best legit eruit zien.
Nu ben ik niet helemaal thuis met lens-effect, maar dit lijkt me toch aardig dodgy.
Boven en onderin de video is er duidelijke 'fisheye' effect, maar de tekst en logo's staan perfect inline.
Boven en onderin de video is er duidelijke 'fisheye' effect, maar de tekst en logo's staan perfect inline.

Q1 begint in ieder geval lekker vol te raken met Days gone, Metro Exodus, Anthem, The Division 2 en Crackdown 3.
Overigens als je die link volgt. kom je hier uit https://fallout.bethesda.net/
met direct eronder de Bethesda Launcher. Lijkt er dus op dat je die game straks via die launcher zou moeten starten? en dat de game dus ook voornamelijk online draait??
Overigens is hier weer te lezen dat er over 31 july wordt gesproken... dus die datum lijkt een beetje op fake.
https://www.vg247.com/201...july-release-date-amazon/
[ Voor 15% gewijzigd door luigi87 op 08-06-2018 15:15 ]
- leeg -
Och man, ik ben weer zo excited voor dit jaar!
The Division 2
Last of Us 2
Anthem
Splinter Cell
Cyberpunk
Borderlands 3?
Starfield? Fallout?
Battle for Atlas
the list goes on...
The Division 2
Last of Us 2
Anthem
Splinter Cell
Cyberpunk
Borderlands 3?
Starfield? Fallout?
Battle for Atlas
the list goes on...
YouTube: Dead or Alive 6 Reveal Trailer (PEGI)
Ik hou geen zaad meer over voor de persconferenties
De game gaat p2b worden.
Pay 2 bikini.
Ik hou geen zaad meer over voor de persconferenties
De game gaat p2b worden.
Pay 2 bikini.
[ Voor 13% gewijzigd door Nieuwevolger op 08-06-2018 16:34 ]
Ik denk dat er wel een nieuwe Gears of War(5) komt, of een remaster van Gears of War 2.Wom schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:03:
Persoonlijk kijk ik vooral naar het Xbox nieuws. Hoewel ik geen enorme verwachtingen heb (zou me verbazen als er veel exclusives opeens bijkomen) ben ik wel benieuwd wat ze naast de grote namen nog meer gaan brengen. De One X is een mooi product en Game Pass een prima dienst, dus in die hoek zoek ik het niet direct. Waar wel weet ik ook niet.
Geruchten die ik tegen kwam was een 'Battle Royale' afgeleidde van GOW. Maar kan ook uitbreiding op GOW4 zijn natuurlijk.kevlar01 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:59:
[...]
Ik denk dat er wel een nieuwe Gears of War(5) komt, of een remaster van Gears of War 2.
Overigens was GOW4 een game die enorm profiteerde van de 'X-versie', grafisch was dat een wezenlijk verschil. Benieuwd wat ze kunnen met nog meer tijd.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Er dook een betrouwbare gerucht op dat er een gears spin off in de maak is die wel eens ala xcom kan worden.Wom schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 17:15:
[...]
Geruchten die ik tegen kwam was een 'Battle Royale' afgeleidde van GOW. Maar kan ook uitbreiding op GOW4 zijn natuurlijk.
Overigens was GOW4 een game die enorm profiteerde van de 'X-versie', grafisch was dat een wezenlijk verschil. Benieuwd wat ze kunnen met nog meer tijd.
Angry Joe heeft een leuke video uitgebracht met zijn/hun hype list
Je kan het er mee eens zijn of niet, maar denk dat hij wel de lading dekt van de realistische verwachtingen en waarom je er enthousiast van kan worden 
Realistische verwachtingen en dan Red Dead erbij zetten. Die game komt niet naar E3...BlackMage schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 19:26:
Angry Joe heeft een leuke video uitgebracht met zijn/hun hype listJe kan het er mee eens zijn of niet, maar denk dat hij wel de lading dekt van de realistische verwachtingen en waarom je er enthousiast van kan worden
[video]
Denk je alles gehad te hebben, duiken er geruchten op resetera op dat from software aan een Metal Wolf Chaos game werkt.
Sony of Microsoft willen nog wel eens wat van Rockstar Games tonen dus zeg nooit nooit.Martinspire schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 20:00:
[...]
Realistische verwachtingen en dan Red Dead erbij zetten. Die game komt niet naar E3...
3 seconde gameplay van respawn’s star wars incoming https://mobile.twitter.co...tml%231005159025128820738
Mijn main gaming-kanaal op Youtube is volledig overgegaan in E3-modus. Overigens een aanrader voor de mensen hier. Goede coverage, veel livestreams en reacties en de gasten van Easy Allies zijn stuk voor stuk best nuchter in hun kijk op alles, ook al gaan ze helemaal wild om bepaalde games.
Morgen gaat de TV hier aan om 7 uur. Uurtje preshow van Easy Allies, dan switchen naar de officiële livestream van EA. Laptop erbij met het volume op laag om eventuele reacties van EZA mee te pakken en daarna de aftershow van EZA. Belooft een mooie zaterdag te worden
Bovenstaande trouwens volgens traditie onder het genot van minisnacks en een verfrissend drankje.
Edit: voor degenen die EZA niet kennen, misschien kennen jullie dit stukje E3-geschiedenis:
Morgen gaat de TV hier aan om 7 uur. Uurtje preshow van Easy Allies, dan switchen naar de officiële livestream van EA. Laptop erbij met het volume op laag om eventuele reacties van EZA mee te pakken en daarna de aftershow van EZA. Belooft een mooie zaterdag te worden
Edit: voor degenen die EZA niet kennen, misschien kennen jullie dit stukje E3-geschiedenis:
[ Voor 16% gewijzigd door SomerenV op 09-06-2018 01:29 ]