Acties:
  • +1Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:07:
[...]

Haha ja, Spider-Man zou wel humor zijn, maar ik snap wel dat ze daar verder geen tijd aan besteed hebben en ben er ook blij om. Ik ben een beetje te oud voor multiplayer. Al die schreeuwende ADHD pubers die mijn moeder hebben gedaan en toch veel sneller zijn dan ik. Kost me veel teveel energie en ergernis. Laat mij maar weg dromen in een verhalende singleplayer.
Beetje selectief blijven online he? ;)

Online moet je wel beetje je eigen kring opbouwen, random drop-in potjes in FIFA of BF1 ga ik echt niet met de mic/chat doen, maar zelfs vanuit de glorie dagen van MAG (beste Multi-shooter) tot BF series en GT, heb je gewoon een zeer volwassen clubje spelers en tweakers (dat terwijl ik Nederlanders veruit de meest irritante asociale volk online vind).

Natuurlijk het je 'kutvolk' online, platform maakt ook geen klote dan uit, maar daar moet je ook beetje selectief in zijn. No way dat ik nog COD, overwatch, fortnite of pubg ga spelen, niet goed voor de rikketik :P

Maar zoals @Bullet NL ook zegt, heb toch nog de ervaring dat door de populariteit van de PS4 daar het gros van die pubertjes heen zijn gegaan, zelfs in FIFA speel ik in een league van krap 25000 man en daar kom ik ze zelden tegen. Of het is gewoon het genre games dat ik speel (of juist niet), maar waar ik juist naarmate ik ouder werd SP games steeds sneller liet liggen en bijna enkel nog multiplayer games speel.

Laat die kiddies maar lekker allemaal fortnite en pubg spelen, kan ik weer rustig verder in Battlefield of Forza :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:02
Ach, ik speel heel veel CoD online. Ik mute gewoon iedereen, nergens last van verder. Daarbij heb ik ingesteld dat ik alleen berichten kan ontvangen van vrienden, dus zo wordt ik ook niet lastig gevallen.

Heel soms speel ik samen met iemand, maar dat is vrijwel altijd een vriend/collega/iemand die ik al langer ken.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • +1Henk 'm!
Flagg schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 17:05:
[...]

Hoi een ander hier, ik communiceer de hele godganse dag al laat mij tijdens gamen ff met rust graag. :)

Alles moet tegenwoordig "social"en met vrienden of nog erger met 10000 volslagen vreemden , pleurt de hel op zeg, ga iemand anders vervelen.

Oh en de dag bespreken doe je maar in je dagboek, niemand wil echt iets over jou dag horen net zoals de dag van anderen jou geen zak interesseert. :P

Voor zover, "een ander". Gamen is voor mij een volledig solitaire aangelegenheid, ik deel ook niks en niemand die mij ergens kan toevoegen volgen of uberhaupt een berichtje kan sturen. Heerlijkheid. O+
Ach ja ieder zijn meug.
Zo heb ik al weken iemand in de party die de PS4 heeft geleend van zijn zwagertje om God of War 4 te spelen.
Zit ie hele verhalen te vertellen hoe bruut het allemaal wel niet is.
Maar dan dus wel met zijn Xbox X ernaast, headsetje op, in de Xbox party :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2Henk 'm!
Nog mensen die de gameplay van TLoU II vijf keer opnieuw hebben gekeken?

Naughty Dog maakt gewoon de beste games ter wereld, geen twijfel over mogelijk
Op alle vlakken zijn ze uitmuntend _/-\o_
Anton.net schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:00:

Naughty Dog maakt gewoon de beste games ter wereld, geen twijfel over mogelijk
Op alle vlakken zijn ze uitmuntend _/-\o_
Haha ik sluit 'm net af. :p

Heb de trailer denk ik al 20x gezien.

Is je die mechanic opgevallen dat je met R1 een pijl uit jezelf moet trekken als je geraakt bent?

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:13

Geronimous

Moderator Spielerij

Hier nog een leuke aflsuiter? :+

[Voor 47% gewijzigd door Geronimous op 13-06-2018 21:43]

(1-2-2022) in memoriam: Mike aka poor Leno

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-06 16:12
Wat ziet The Last of Us 2 er mooi uit zeg, nog nooit zo mooi grafisch spel gezien?
Verder ook zin in Tomb Raider

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-05 02:37
Ik ben nu ook fan van Sony exclusives maar na 1 tot max 3x heb ik het wel gehad met zo een trailer als ik nog niet zelf kan spelen.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anton.net schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:00:
Kan begrijpen dat het inderdaad vervelend is dat je zo weinig titels hebt die de moeite zijn :z

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

boe2 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:59:
[...]

Kan begrijpen dat het inderdaad vervelend is dat je zo weinig titels hebt die de moeite zijn :z
Wat heb jij gerookt dan? The Last of Us komt niet op de Xbox uit hoor. :7 :+

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:00
Konami blijft toch de koning van cringe. _/-\o_

Het is in AC Odyssey ook mogelijk om gay te worden. Schijnt nogal hip te zijn, dit. :+

https://stevivor.com/feat...l-relationships-possible/
Pluspuntje daar, kwam nog een game tegen die ik niet had gezien.
https://www.twopointhospital.com/

Aardige poging om Theme Hospital in een nieuw jasje te gooien :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:34

Player1S

Formerly known as L1nt

bram1984 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:26:
Het is in AC Odyssey ook mogelijk om gay te worden. Schijnt nogal hip te zijn, dit. :+

https://stevivor.com/feat...l-relationships-possible/
Ja, zag hier al iets over op twitter. Waar een of ander dom varken reageerde dat dit onrealistisch was want het oude Griekenland was christelijk 8)7

Player1s Twitch

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Volgens mij pakten die Grieken juist alles was ze konde, vandaar de uitdrukking "op zijn Grieks". :P

Maar goed #dontcare, ik vindt het wel tof om als vrouw te kunnen spelen. Wat meer rpg elementen staat me ook wel aan, ben benieuwd hoe dit uitpakt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Vrijdag
Stiekum zijn heel veel gamers gewoon digitale crossdressers :P

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-05 13:41
Vrijdag schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:30:
Stiekum zijn heel veel gamers gewoon digitale crossdressers :P
kijkt gewoon lekkerder toch? :P

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik speel gewoon liever met vrouwen dan met mannen, dat is toch juist niet gay? :P

Zeker met thirth person games, kijk ik liever tig uur tegen een vrouw aan.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Chaoss schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:58:
Ik speel gewoon liever met vrouwen dan met mannen, dat is toch juist niet gay? :P

Zeker met thirth person games, kijk ik liever tig uur tegen een vrouw aan.
Precies, als ik dan toch 60+ uur naar een achterwerk moet kijken, laat me dan naar een vrouwtje kijken :P

• Vrijdag
Doe ik ook hoor. Mijn insteek (haha) is dat als ik dan toch X uur naar een kont moet kijken, dan liever naar een paar pronte vrouwenbillen :9

Voornamelijk in 3rd person spellen. Zoals ik al eerder aangaf, in FPS'en is het vaak handig omdat ze wat smaller gemodelleerd zijn. Natuurlijk zijn de hitboxes net zo groot maar het gaat meer om minder zichtbaar.

[Voor 43% gewijzigd door Vrijdag op 14-06-2018 12:45]

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:00

The Chosen One

Zie signature!

Weet nog wel dat ik met WoW vanilla toen Night Elf females koos. Niet omdat die zo 'sexy' etc waren maar omdat die males er gewoon zo stom uitzagen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Vrijdag
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat het is, maar de trailer ziet er interessant uit:

Gave setting in elk geval.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Vrijdag schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:03:
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat het is, maar de trailer ziet er interessant uit:

[video]

Gave setting in elk geval.
Idd nice, heeft mijn interesse zeker gewekt. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Vrijdag
Flagg schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:15:
[...]

Idd nice, heeft mijn interesse zeker gewekt. :)
De site geeft niet zo heel veel weer:
A Plague Tale: Innocence, on PlayStation 4, Xbox One and PC, tells the grim story of two siblings fighting together for survival in the darkest hours of History. This new video game from Asobo Studio sends you on an emotional journey through the 14th century France, with gameplay combining adventure, action and stealth, supported by a compelling story. Follow the young Amicia and her little brother Hugo, who face the brutality of a ravaged world as they discover their purpose to expose a dark secret. On the run from the Inquisition's soldiers, surrounded by unstoppable swarms of rats incarnating the Black Death, Amicia and Hugo will learn to know and trust each other as they struggle for their lives against all odds.

• An original, powerful tale following the trip of the young noble Amicia de Runes and her adorable yet smart brother Hugo

• Survive a great, enigmatic danger in a brutal, unforgiving world. With the Black Plague appeared deadly swarms of rats, indiscriminately devouring everything in their path.

• A seamless blend of adventure and stealth gameplay, deeply embedded in dark medieval mystery.
Ziet er wel sfeervol uit als dit ingame beelden zijn:
http://aplaguetale.com/en/media

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Vrijdag schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 14:50:
[...]

De site geeft niet zo heel veel weer:

[...]

Ziet er wel sfeervol uit als dit ingame beelden zijn:
http://aplaguetale.com/en/media
Was ook al op zoek gegaan, maar weinig over bekend behalve dat je met je kleine broertje op pad bent om de inquisitie te ontlopen en iets met onmeunig veel ratten. :)

Ik hoop maar dat ze gaan proberen om een soort tlou te creëren, en dan bedoel ik vooral een ijzersterk verhaal en goed uitgewerkte gameplay en mechanics. Iig even in de gaten houden.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Paulus07
  • Niet online

:+ :9~
Ziet eruit als COD met Hardcore mode en No-Hud. En zijn dat bots want ze zijn wel erg slecht?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:41:
[...]

Ziet eruit als COD met Hardcore mode en No-Hud. En zijn dat bots want ze zijn wel erg slecht?
Is denk ook meer puur een demo om te laten zien wat het voor iets gaat worden. Is nog lang niet af.

Kwam deze ook nog tegen:

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Klein trapje.

Bethesda heeft gameplay beelden van Rage 2 en Doom Eternal vrijgegeven op QuakeCon:

YouTube: RAGE 2: Eden Assault – Extended Gameplay

https://www.twitch.tv/videos/295524416?t=32m13s

World War One

Pagina: 1 ... 25 26 27 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee