Winnen van de E3? Iedereen weet toch dat de Devolver presentatie al voor de 2e keer op rij de E3 wint 

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Resident Evil 2 Remake gameplay demo om 01:00-01:15Martinspire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 23:12:
Komen er vannacht trouwens nog interessante dingen op livestreams her en der?
[Voor 10% gewijzigd door ExquisiteSteez op 12-06-2018 23:34]
[Voor 21% gewijzigd door ExquisiteSteez op 13-06-2018 00:08]
Andrew Reiner (Game Informer)I’ve just sat through 50 minutes of straight-up, honest to goodness, violent-as-fuck Cyberpunk 2077 gameplay.
First impressions? Holy fuck. Also, it’s a first-person game, despite CD Projekt’s roots in third person games with The Witcher series. Don’t fear though, as much as shooting and gunplay are crucial – and brutal – it’s very much a modern action role-playing game.
https://www.gameinformer....om-50-minutes-of-gameplayCyberpunk 2077 is like Rockstar levels of open-world craziness. Beautiful, detailed, choice everywhere. Gunplay is wicked. Can run on walls, plant into them with blades, drop onto foes, slice their heads off. Slow time, use mods to control bots. Wow. Wow. Wow.
Echt kut dat wij geen gameplay hebben kunnen zien.I entered this demonstration with thoughts of Witcher III: Wild Hunt, thinking I would see something similar in design, only with futuristic trappings in a sprawling city. My memories of Geralt of Rivia and his adventures vanished when CD Projekt Red showed me Cyberpunk 2077 is a first-person, open-world RPG. It's a completely different beast than Witcher, delivering player choice in a what appears to be a more dangerous and dynamic world.
Meh, berg gecyclede games van vorig jaar, probeer aankondiging van 5 gekochte studio's maar te overtreffen, allemaal exclusive
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zo, wat dachten ze ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
[Voor 20% gewijzigd door ExquisiteSteez op 13-06-2018 01:25]
[Voor 59% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2018 01:30]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dat doet Nintendo helemaal niet slecht. Initieel was de line-up een beetje magertjes. Maar als ze op deze manier steeds van deze toppers poorten naar de switch. Dan wordt het best wel een interessant apparaat voor vakantie of op reis/bank. Wel de leuke games spelen maar niet verstopt achter een computer. Nu nog iets zoals Diablo III erbij dan wordt het nog eens het overwegen waard.boe2 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 08:51:
Stond op deze ochtend, lees aankondiging over Fortnite op de switch. Zet switch aan, inderdaad meteen te downloaden
Toch maar pogen om dit nog even verborgen te houden voor de kinderen tot de laatste toetsen gedaan zijn.
Wat dat betreft gaat Microsoft eindelijk doen wat Sony al jaren doet. Jammer genoeg gaan die exclusive games voor de Xbox nog jaren duren.SinergyX schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:29:
[...]
Meh, berg gecyclede games van vorig jaar, probeer aankondiging van 5 gekochte studio's maar te overtreffen, allemaal exclusive
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik geloof direct dat er geen "nieuwe" games verschijnen voor de switch. Maar als de ports games zijn die ik en andere mensen mobiel willen spelen dan begint de switch wel steeds interessanter te worden.Nieuwevolger schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:27:
Je mag anders best van een droogte spreken op de switch tot oktober, wanneer mario party uit komt. De rest wordt gevuld met ports.
Beetje wat ik ervan las bedoelde hij het niet zo, al is het wel een beetje raar natuurlijk.bram1984 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:32:
Ik weet niet hoe ik tweets moet embedden (voel je vrij me het uit te leggen), maar de studiobaas van de Tomb Raider dev heeft op Twitter gezegd dat de animaties in TLoU2 fake zijn. Inmiddels heeft hij ook zijn excuses aangeboden.
Kan me er wel wat bij voorstellen. Tomb Raider ziet er fun uit natuurlijk, maar wat Naughty Dog doet is van een compleet ander niveau.
https://twitter.com/GameA...tml%231006576990529306624
PSN: Mallakai-NL
het spel heet Sekiro en deze ziet er erg vermakelijk uit inderdaad.Nieuwevolger schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:15:
Om mijn games of the show ook maar meteen te noemen, heb wel een beetje de echte verassing gemist, de genoemde games liggen dan ook erg dicht bij elkaar voor mij.
1. Re2make
2. Kingdom hearts 3
3. The last of us 2
4. Cyberpunk 2077
5. Devil may cry
6. Shadow die twice
Ik had games als tlou 2, cyberpunk en GoT hoger kunnen zetten, maar die games zijn volgens mij nog een eeuwigheid weg. Shadow die twice lijkt het ook anders doen dan de souls serie, geen kampvuren meer, maar normale checkpoints, geen stats en je kan je zelf reviven. Kingdom hearts 3 staat voor mij zo hoog omdat de pirates of je carabien wereld er gruwelijk mooi uit ziet. Re2make ziet er ook gewoon heel dik uit.
Ben benieuwd naar jullie favoriete games.
Hij gebruikte de taalbarrière als excuus, haha. Beetje vergezocht als je alleen "And fake" tweet.Origins schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:52:
[...]
Beetje wat ik ervan las bedoelde hij het niet zo, al is het wel een beetje raar natuurlijk.
Overigens kan hij zich beter bezig houden met Tomb Raider, die game zag er niet echt top uit, en lijkt een gevalletje de zoveelste in de serie te worden.
[Voor 16% gewijzigd door DutchOwnage op 13-06-2018 11:27]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
PC: i5-8600K & GTX 1070. PS4 Pro.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Yep: https://gamer.nl/artikele...rolls-6-komt-pas-na-2020/
Zijn toch wel dikke franchises die ik moet missen als PS bezitter... Wordt de One X nu nog in prijs verlaagd?Wom schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:03:
Lijstje:
2. Gears 5
3. Forza Horizon 4
Dat zijn games die ik hoogstwaarschijnlijk sowieso wel aanschaf. Voor nr 5 moet ik een PS4 gaan halen
LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |
Aan de andere kant kun je een groter compliment natuurlijk niet krijgen. Hetzelfde als online iemand een cheater noemen die gewoon goed is.Chaoss schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:05:
Haha wat een trieste actie van de Tomb Raider dev. De trailer van TR verbleekt gewoon bij die van TLoU 2 en dan ga je zo iets roepen.
TLoU 1 has al mooie enimaties dat heeft Naughty Dog naar een nieuw niveau getild, geen reden om daar aan te twijfelen dat doen ze bij elke game.
Ik wist precies wat ik van TLoU 2 moest verwachten en toch was ik verrast. De soepele animaties, interactie met de omgeving en de bruutheid van de game, dit is wat je wilt zien.
Sterker nog, de trailer van TR verbleekt nog ten opzichte van de vorige TRChaoss schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:05:
De trailer van TR verbleekt gewoon bij die van TLoU 2
Tijdelijk gaat er 50 dollar af: https://majornelson.com/2...xbox-one-x-and-much-more/Hulleman schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:28:
[...]
Zijn toch wel dikke franchises die ik moet missen als PS bezitter... Wordt de One X nu nog in prijs verlaagd?
Zou sprake zijn van een verlaging naar € 399. Dan vind ik het nog wel interessant. Wil namelijk ook nog een UHD blu-ray speler.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Gamertag: VAS taijyn
Nu zeiden ze dat je niemand kon doodmaken, mogen ze mij vertellen hoe ze die gast op 3.04 gaan oplossenPaulus07 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:56:
[video]
Blijft nice. Benieuwd hoe het gaat draaien op de originele ps4 ipv de pro
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wil het niet allemaal verzieken voor je, maar dat was geen mens dus doodgaan gaat simpwelweg nietSinergyX schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:04:
[...]
Nu zeiden ze dat je niemand kon doodmaken, mogen ze mij vertellen hoe ze die gast op 3.04 gaan oplossen
Ik denk dat alle ps4 games op de ps5 gaan uitkomen, want backwards compatibility.uchiha tijntje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:02:
Volgens mij zijn er voor 3 van de 4 grote Sony games geen releasedatum (zelfs geen jaar) gegeven. Zou het niet zo zijn dat ze gewoon en op de PS5 en PS4 uitkomen, zoals ook diverse games uitkwamen op de PS3 en PS4?
Ik denk dat ze het bewust hebben gedaan.uchiha tijntje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:02:
Volgens mij zijn er voor 3 van de 4 grote Sony games geen releasedatum (zelfs geen jaar) gegeven. Zou het niet zo zijn dat ze gewoon en op de PS5 en PS4 uitkomen, zoals ook diverse games uitkwamen op de PS3 en PS4?
[Voor 15% gewijzigd door ExquisiteSteez op 13-06-2018 13:34]
[Voor 29% gewijzigd door ExquisiteSteez op 13-06-2018 13:56]
Wellicht dat Shadow of the Tomb Raider op de Xbox getoond werd, wat het verschil in grafische kwaliteit kan verklaren. Square Enix had beter een 4K PC trailer kunnen laten zien.Richh schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:38:
[...]
Sterker nog, de trailer van TR verbleekt nog ten opzichte van de vorige TR
[afbeelding]
[Voor 15% gewijzigd door Anton.net op 13-06-2018 13:57]
Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.
Op de Xbox One X verwacht ik toch beterXWB schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:53:
[...]
Wellicht dat Shadow of the Tomb Raider op de Xbox getoond werd, wat het verschil in grafische kwaliteit kan verklaren. Square Enix had beter een 4K PC trailer kunnen laten zien.
Player1s Twitch
Het zit wel diep he...ExquisiteSteez schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:51:
Er waren trouwens geruchten dat Resident Evil 2 en Kingdom Hearts 3 PS4 exclusives zouden zijn. Maar MS zal wel weer met geld hebben gesmeten.
[Voor 33% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-06-2018 14:34]
Ze hebben ook amper wat laten zien. Vooral omgevingen en wat langzame loopstukken. Alleen een kleine tease dat Norman Reedus een gun tevoorschijn haalt. Misschien is de combat wel mega vet. We weten gewoon nog te weinig.Chaoss schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:44:
Dead Stranding zou best eens een PS5 titel kunnen worden. Ik vond het vooral gameplay loos, maar dat kan best eens de stijl van de game zijn. Ik had iig niet zoiets van dit moet ik spelen.
Eh Rise doet CB 4K op de PS4 Pro en native 4K + HDR op de One X. Het plaatje hierboven heeft verder ook weinig met resolutie te maken. Minecraft op 8K wordt ook niet ineens een beeldschone game.XWB schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:53:
[...]
Wellicht dat Shadow of the Tomb Raider op de Xbox getoond werd, wat het verschil in grafische kwaliteit kan verklaren. Square Enix had beter een 4K PC trailer kunnen laten zien.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen.uchiha tijntje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:32:
[...]
Het zit wel diep he...
Dus omdat de geruchten niet klopte en het een multiplatform game is smijt MS weer met geld...
Weet je, ik heb een gerucht gehoord dat alle multiplatform games die bij MS getoond werden eigenlijk exclusief waren voor de Xbox, maar Sony zal wel weer met geld gesmeten hebben..
Wat ik best grappig vind is dat jij geruchten en je eigen interpretatie ervan blijkbaar ziet als feiten. Dat wordt nog eens onderstreept door je opmerking" het klopt toch gewoon wat ik zeg". Mijn opmerking over dat er geruchten waren dat de multiplatform games exclusief waren voor de Xbox, is op dit moment net zo waar als jouw niet onderbouwde post.ExquisiteSteez schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:56:
[...]
Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen.![]()
Het klopt toch gewoon wat ik zeg ?
MS wil gamers voor zich winnen door Japanse games naar de Xbox te halen. Zie Nier.
Zeg ook nergens dat het verkeerd is ofzo. Vind het alleen best grappig.
P.S. Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 Remix en Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue waren ook niet op de Xbox te spelen. Daarnaast stond er op veel sites vermeld dat Kingdom Hearts 3 een PS4 only game zou worden.
Vandaar mijn reactie.
[Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-06-2018 15:05]
Het is gewoon een CGI trailer. Niks meer, niks minder. TW3 had ook mooie CGI trailers voordat de game uit was. Ook niet representatief voor het eindproduct.v8power67 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:09:
[video]
Analyse van de gasten van digital foundry!
Word wel gave game denk ik. Al vrees ik wel een downgrade, of is het gewoon next gen graphics.
Voldongen feit ?uchiha tijntje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:03:
[...]
Wat ik best grappig vind is dat jij geruchten en je eigen interpretatie ervan blijkbaar ziet als feiten. Dat wordt nog eens onderstreept door je opmerking" het klopt toch gewoon wat ik zeg". Mijn opmerking over dat er geruchten waren dat de multiplatform games exclusief waren voor de Xbox, is op dit moment net zo waar als jouw niet onderbouwde post.
Dus ik voel me niet zozeer aangevallen, maar een beetje niveau mag wel. Post je mening als mening en niet als voldongen feit.
[Voor 10% gewijzigd door ExquisiteSteez op 13-06-2018 15:24]
Volgens mij ging jullie discussie over Resident Evil 2 en Kingdom Hearts 3, niet over Nier.ExquisiteSteez schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:21:
[...]
Voldongen feit ?
Phil heeft dat van Nier zelf aangegeven in een interview. Maar goed, zal wel aan mij liggen.
Uiteindelijk is het alleen maar goed dat er meer Japanse games naar de Xbox komen. Ben benieuwd naar de Japanse Xbox exclusives.
Sekiro ziet er iig wel interessant uit.
Naja, boeie. Het ging uiteindelijk helemaal nergens over.Cerenas schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:29:
[...]
Volgens mij ging jullie discussie over Resident Evil 2 en Kingdom Hearts 3, niet over Nier.
Journalisten hebben 45 min gameplay gezien (achter gesloten deuren) . En ik lees alleen maar positieve dingen. Heb veel vertrouwen in CD Projekt RED. Wel jammer dat wij alleen maar CGI te zien kregen.bram1984 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:19:
[...]
Het is gewoon een CGI trailer. Niks meer, niks minder. TW3 had ook mooie CGI trailers voordat de game uit was. Ook niet representatief voor het eindproduct.
TW3 was daarbij nou niet bepaald het schoolvoorbeeld van een gepolijste game. Best wel een puinhoop als je de game bijvoorbeeld vergelijk met Horizon die er véél beter uitziet en meteen zo goed als locked 30fps liep vanaf het begin.
Maar hopelijk hebben ze ervan geleerd, want wat ik er tot nu toe over lees lijkt het een dikke titel te worden.
Van TLoU2 verwacht ik wel een multiplayer component. Spider-Man is inderdaad SP. De rest weten we simpelweg niet. Focus is in ieder geval wel SP.SinergyX schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:30:
Misschien domme vraag, niet uitlokkend, maar zijn al die PS exclusives nu gewoon SP games? (met volgens mij Spiderman iets van co-op?), of geen vorm van multiplayer?
The Last of Us II zal waarschijnlijk ook een multiplayer hebben.SinergyX schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:30:
Misschien domme vraag, niet uitlokkend, maar zijn al die PS exclusives nu gewoon SP games? (met volgens mij Spiderman iets van co-op?), of geen vorm van multiplayer?
Sony richt zich voornamelijk op "story driven" SP games. Hebben ze een tijdje terug ook aangegeven.SinergyX schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:30:
Dat weet ik wel zeker.bram1984 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:36:
[...]
Van TLoU2 verwacht ik wel een multiplayer component. Spider-Man is inderdaad SP. De rest weten we simpelweg niet. Focus is in ieder geval wel SP.
@ExquisiteSteez En jij denkt dat CDPR niet een hele dikke game PC heeft gebruikt voor die demo?
[Voor 29% gewijzigd door ExquisiteSteez op 13-06-2018 15:39]
Cerenas schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:29:
[...]
Volgens mij ging jullie discussie over Resident Evil 2 en Kingdom Hearts 3, niet over Nier.
Zat even snel faction mode te lezen uit deeltje idee, beetje het principe wat ook in Uncharted zit (maar dan iets meer story-driven).Anton.net schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:38:
[...]
The Last of Us II zal waarschijnlijk ook een multiplayer hebben.
De multiplayer van TLoU I is echt fantastisch, ook al is het erg ondergewaardeerd en zijn er niet veel mensen die het spelen.
Daar is toch niets mis mee? We hebben het er al vaker over gehad dat MS haar focus in het verleden niet had liggen op typische Japanse ontwikkelaar games. Daar doen ze nu dus iets aan.ExquisiteSteez schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:56:
[...]
Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen.![]()
Het klopt toch gewoon wat ik zeg ?
MS wil gamers voor zich winnen door Japanse games naar de Xbox te halen. Zie Nier.
Ik ben blij dat je het grappig vind, tis vanuit MS gewoon een zakelijke gedachte.Zeg ook nergens dat het verkeerd is ofzo. Vind het alleen best grappig.
Mooi... Laat des de meer zien dat dergelijke websites niet altijd betrouwbaar zijn.P.S. Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 Remix en Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue waren ook niet op de Xbox te spelen. Daarnaast stond er op veel sites vermeld dat Kingdom Hearts 3 een PS4 only game zou worden.
Vandaar mijn reactie.
Cogitationis poenam nemo patitur
Persoonlijk vind ik die JRPG's ook wel wat hebben. Kom maar op met Nier en dat soort games. Ook Final Fantasy XV vermaak ik me prima mee.Bullet NL schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:52:
[...]
Daar is toch niets mis mee? We hebben het er al vaker over gehad dat MS haar focus in het verleden niet had liggen op typische Japanse ontwikkelaar games. Daar doen ze nu dus iets aan.
Bedoel, in Japan is de Xbox fanbase minimaal, waarom zou MS niet proberen daar een groter aandeel te krijgen?
Nou dat weet ik niet, in vind een SP game helemaal geen *** aan, ik game liever online met wat vrienden van mij.... Lekker met headset op de dag bespreken, beetje ontspannen..ExquisiteSteez schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:38:
[...]
Sony richt zich voornamelijk op "story driven" SP games. Hebben ze een tijdje terug ook aangegeven.
Tegenwoordig moeten alle games een multiplayer hebben.
Sony blijft een beetje oldskool. Alleen maar goed toch.
Precies, smaken verschillen.Bullet NL schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:57:
[...]
Nou dat weet ik niet, in vind een SP game helemaal geen *** aan, ik game liever online met wat vrienden van mij.... Lekker met headset op de dag bespreken, beetje ontspannen..
Aan een single player game heb ik niets, dan kan ik net zo goed een krant gaan lezen, dat doe ik immers ook alleen...
Maar goed, dit is mijn visie op gamen, een ander kan hier natuurlijk totaal anders in staan.
[Voor 12% gewijzigd door Meekoh op 13-06-2018 16:07]
Computer says no
Ieder zijn ding natuurlijk.Bullet NL schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:57:
[...]
Nou dat weet ik niet, in vind een SP game helemaal geen *** aan, ik game liever online met wat vrienden van mij.... Lekker met headset op de dag bespreken, beetje ontspannen..
Aan een single player game heb ik niets, dan kan ik net zo goed een krant gaan lezen, dat doe ik immers ook alleen...
Maar goed, dit is mijn visie op gamen, een ander kan hier natuurlijk totaal anders in staan.
Haha ja, Spider-Man zou wel humor zijn, maar ik snap wel dat ze daar verder geen tijd aan besteed hebben en ben er ook blij om. Ik ben een beetje te oud voor multiplayer. Al die schreeuwende ADHD pubers die mijn moeder hebben gedaan en toch veel sneller zijn dan ik. Kost me veel teveel energie en ergernis. Laat mij maar weg dromen in een verhalende singleplayer.SinergyX schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:50:
[...]
Zat even snel faction mode te lezen uit deeltje idee, beetje het principe wat ook in Uncharted zit (maar dan iets meer story-driven).
Even buiten dat deel 2 zich inderdaad leent voor enorm veel gamemodus (zoals Royale), had ik Spiderman en Days Gone ook wel gezien als potentieel. Zeker spiderman, met 16 man in zo'n map, GTA eat your heart out.
(grappig dat ik bv Uncharted dacht deel 2 nooit heb uitgespeeld, maar enkel MP deed).
[Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 13-06-2018 16:09]
Ik ben ouder, heb een friendlist met zo'n 150 man, waar zo'n 40 a 50 mensen regelmatig te vinden zijn in de games die ik ook speel. Ik heb nooit maar dan ook nooit last van ADHD pubers, kom allemaal ruime 30-tigers tegen.... Zal het dan toch zo zijn dat de Xbox gamer over het algemeen iets ouder is????bram1984 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:07:
[...]
Ik ben een beetje te oud voor multiplayer. Al die schreeuwende ADHD pubers die mijn moeder hebben gedaan en toch veel sneller zijn dan ik. Kost me veel teveel energie en ergernis. Laat mij maar weg dromen in een verhalende singleplayer.
Geen idee en het interesseert me eigenlijk vrij weinig, eerlijk gezegd. Ik heb overigens genoeg Tweakers in mijn lijst en met een redelijk groot groepje een tijdje CoD gespeeld. Op zich wel lachen, maar onderaan de streep vind ik multiplayer een relatief saaie bezigheid in vergelijking met een goede singleplayer titel. Of dan kom je weer in een party die al bezig is en dan moet je weer wachten tot het potje afgelopen is. Of de party wil weer wachten op iemand die er over 5 minuten is. Dat is een hoop verloren tijd op jaarbasis en ik heb al niet veel tijd om te spelen.Bullet NL schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:10:
[...]
Ik ben ouder, heb een friendlist met zo'n 150 man, waar zo'n 40 a 50 mensen regelmatig te vinden zijn in de games die ik ook speel. Ik heb nooit maar dan ook nooit last van ADHD pubers, kom allemaal ruime 30-tigers tegen.... Zal het dan toch zo zijn dat de Xbox gamer over het algemeen iets ouder is????
bram1984 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:19:
[...]
Wel knap trouwens, zoveel man in je friendslist. Ik ken persoonlijk letterlijk nul mensen met een Xbox. Geen troll reactie, ik ken serieus niemand.
[Voor 36% gewijzigd door Bullet NL op 13-06-2018 16:27]
[Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 13-06-2018 16:32]
[Voor 28% gewijzigd door Tom op 13-06-2018 16:43]
Hoi een ander hier, ik communiceer de hele godganse dag al laat mij tijdens gamen ff met rust graag.Bullet NL schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:57:
[...]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details