• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:01
Winnen van de E3? Iedereen weet toch dat de Devolver presentatie al voor de 2e keer op rij de E3 wint :+
Komen er vannacht trouwens nog interessante dingen op livestreams her en der?

Martinspire - PC, PS4, X1

Concetrere genie zit er goed uit op de playstation livestream.

• ExquisiteSteez
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:28
Martinspire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 23:12:
Komen er vannacht trouwens nog interessante dingen op livestreams her en der?
Resident Evil 2 Remake gameplay demo om 01:00-01:15

Tenminste zag eerst gameplay staan. Nu zie ik alleen Resident Evil 2. Dus geen idee of we gameplay te zien krijgen.

Maar voor de Survival-Horror/Resident Evil fans misschien wel interessant.

@Nieuwevolger die ziet er idd goed uit. Kan zulke games ook erg waarderen. Gaat er zeker komen.

[Voor 10% gewijzigd door ExquisiteSteez op 12-06-2018 23:34]

• ExquisiteSteez

Blijkbaar is er in de midden van dit filmpje een boss fight.
Spider-man vs Shocker

2 sec gekeken en meteen weggeklikt. Heb nu al genoeg gezien. :P
Wil het zelf spelen in sept.

en

[Voor 21% gewijzigd door ExquisiteSteez op 13-06-2018 00:08]

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022

• ExquisiteSteez
Cyberpunk 2077 gameplay impresssies:

https://www.vg247.com/201...-vehicles-dont-worry-rpg/
I’ve just sat through 50 minutes of straight-up, honest to goodness, violent-as-fuck Cyberpunk 2077 gameplay.

First impressions? Holy fuck. Also, it’s a first-person game, despite CD Projekt’s roots in third person games with The Witcher series. Don’t fear though, as much as shooting and gunplay are crucial – and brutal – it’s very much a modern action role-playing game.
Andrew Reiner (Game Informer)
Cyberpunk 2077 is like Rockstar levels of open-world craziness. Beautiful, detailed, choice everywhere. Gunplay is wicked. Can run on walls, plant into them with blades, drop onto foes, slice their heads off. Slow time, use mods to control bots. Wow. Wow. Wow.
https://www.gameinformer....om-50-minutes-of-gameplay
I entered this demonstration with thoughts of Witcher III: Wild Hunt, thinking I would see something similar in design, only with futuristic trappings in a sprawling city. My memories of Geralt of Rivia and his adventures vanished when CD Projekt Red showed me Cyberpunk 2077 is a first-person, open-world RPG. It's a completely different beast than Witcher, delivering player choice in a what appears to be a more dangerous and dynamic world.
Echt kut dat wij geen gameplay hebben kunnen zien. :(
Jaguar645 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 22:09:
[...]

Ja maar... de exclusives! :+
Meh, berg gecyclede games van vorig jaar, probeer aankondiging van 5 gekochte studio's maar te overtreffen, allemaal exclusive :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Zo, wat dachten ze ?
Laten wij er ook maar snel een berg multiplats tussen gooien om de dag nog enigzins te kunnen vullen ? :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ExquisiteSteez
15 min RE2 gameplay gezien. Zag er erg goed uit. Precies zoals ik het had gehoopt. Niet 100% exact hetzelfde als het originele (had ik ook niet verwacht). Maar deze gaat er wel komen op day1
Ze gebruiken ook dezelde RE Engine als RE7.

Freaky :D

[Voor 20% gewijzigd door ExquisiteSteez op 13-06-2018 01:25]

Nog meer mensen Fortnite Pro-Am aan het kijken momenteel? https://www.twitch.tv/fortnite

Wel wat irrelevant qua E3 op zich, maar damn wat een gekkigheid. Iemand in dat tomatenpak, iemand was pannekoeken aan het uitdelen, iemand als afro-disco guy, wat cosplay mutsen, haha

Celebs zijn niet heel denderend verder, maar leuk zat

Is trouwens een fortnite toernooi met 50 gamers en 50 celebs die samen (gepaard dus 1 celeb en 1 gamer) geld voor goed doel gaan ophalen (3 miljoen totaal). 600.000 kijkers momenteel op Twitch en ook nog 100.000 meer elders

[Voor 59% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2018 01:30]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +5Henk 'm!

• ExquisiteSteez

Wat een uitzicht _/-\o_

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-05 06:23
TES6 kan weleens zoals eigenlijk denk wel verwacht een next-gen titel worden. Men kan namelijk niet garanderen of deze titel gaat werken op de huidige generatie consoles.

Wat vinden van jullie van een aankondiging in 2018 voor een titel die mogelijk pas ergens in 2021 gaat verschijnen. Ik vind het persoonlijk allemaal maar wat vroeg.

Bron: https://www.nu.nl/games/5...-verschijnt-pas-2020.html

Acties:
  • +1Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Stond op deze ochtend, lees aankondiging over Fortnite op de switch. Zet switch aan, inderdaad meteen te downloaden :D

Toch maar pogen om dit nog even verborgen te houden voor de kinderen tot de laatste toetsen gedaan zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
boe2 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 08:51:
Stond op deze ochtend, lees aankondiging over Fortnite op de switch. Zet switch aan, inderdaad meteen te downloaden :D

Toch maar pogen om dit nog even verborgen te houden voor de kinderen tot de laatste toetsen gedaan zijn.
Dat doet Nintendo helemaal niet slecht. Initieel was de line-up een beetje magertjes. Maar als ze op deze manier steeds van deze toppers poorten naar de switch. Dan wordt het best wel een interessant apparaat voor vakantie of op reis/bank. Wel de leuke games spelen maar niet verstopt achter een computer. Nu nog iets zoals Diablo III erbij dan wordt het nog eens het overwegen waard.
Is deze Cyberpunk info al langsgekomen?

Ik ben ergens wel blij dat de game first person is. Dat werkt ook in Fallout best lekker en ik hoef me dan een stuk minder te ergeren aan de doorgaans matige animaties en controls.

Klinkt erg tof verder.

https://www.resetera.com/...e-first-person-rpg.48630/
Je mag anders best van een droogte spreken op de switch tot oktober, wanneer mario party uit komt. De rest wordt gevuld met ports.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

SinergyX schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:29:
[...]

Meh, berg gecyclede games van vorig jaar, probeer aankondiging van 5 gekochte studio's maar te overtreffen, allemaal exclusive :P
Wat dat betreft gaat Microsoft eindelijk doen wat Sony al jaren doet. Jammer genoeg gaan die exclusive games voor de Xbox nog jaren duren.

Sony liet tenminste gameplay zien van dikke exclusive games die 'binnenkort' uitkomen. TLOU2, Ghost of Tsushima, Spiderman man het knalde het scherm. Als toetje Dead Stranding gameplay, maar dat zou wel eens een PS5 titel kunnen zijn.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Ik weet niet hoe ik tweets moet embedden (voel je vrij me het uit te leggen), maar de studiobaas van de Tomb Raider dev heeft op Twitter gezegd dat de animaties in TLoU2 fake zijn. Inmiddels heeft hij ook zijn excuses aangeboden.

Kan me er wel wat bij voorstellen. Tomb Raider ziet er fun uit natuurlijk, maar wat Naughty Dog doet is van een compleet ander niveau.

https://twitter.com/GameA...tml%231006576990529306624

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:27:
Je mag anders best van een droogte spreken op de switch tot oktober, wanneer mario party uit komt. De rest wordt gevuld met ports.
Ik geloof direct dat er geen "nieuwe" games verschijnen voor de switch. Maar als de ports games zijn die ik en andere mensen mobiel willen spelen dan begint de switch wel steeds interessanter te worden.

Een game zoals mario party kan mij gestolen worden. Maar als ik op de bank of op vakantie fortnite, Doom, Diablo III, Skyrim kan spelen dan wordt het een ander verhaal.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-03-2022
bram1984 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:32:
Ik weet niet hoe ik tweets moet embedden (voel je vrij me het uit te leggen), maar de studiobaas van de Tomb Raider dev heeft op Twitter gezegd dat de animaties in TLoU2 fake zijn. Inmiddels heeft hij ook zijn excuses aangeboden.

Kan me er wel wat bij voorstellen. Tomb Raider ziet er fun uit natuurlijk, maar wat Naughty Dog doet is van een compleet ander niveau.

https://twitter.com/GameA...tml%231006576990529306624
Beetje wat ik ervan las bedoelde hij het niet zo, al is het wel een beetje raar natuurlijk.
Overigens kan hij zich beter bezig houden met Tomb Raider, die game zag er niet echt top uit, en lijkt een gevalletje de zoveelste in de serie te worden.

PSN: Mallakai-NL

Om mijn games of the show ook maar meteen te noemen, heb wel een beetje de echte verassing gemist, de genoemde games liggen dan ook erg dicht bij elkaar voor mij.

1. Re2make
2. Kingdom hearts 3
3. The last of us 2
4. Cyberpunk 2077
5. Devil may cry
6. Shadow die twice

Ik had games als tlou 2, cyberpunk en GoT hoger kunnen zetten, maar die games zijn volgens mij nog een eeuwigheid weg. Shadow die twice lijkt het ook anders doen dan de souls serie, geen kampvuren meer, maar normale checkpoints, geen stats en je kan je zelf reviven. Kingdom hearts 3 staat voor mij zo hoog omdat de pirates of je carabien wereld er gruwelijk mooi uit ziet. Re2make ziet er ook gewoon heel dik uit.

Ben benieuwd naar jullie favoriete games.

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:59
Nieuwevolger schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:15:
Om mijn games of the show ook maar meteen te noemen, heb wel een beetje de echte verassing gemist, de genoemde games liggen dan ook erg dicht bij elkaar voor mij.

1. Re2make
2. Kingdom hearts 3
3. The last of us 2
4. Cyberpunk 2077
5. Devil may cry
6. Shadow die twice

Ik had games als tlou 2, cyberpunk en GoT hoger kunnen zetten, maar die games zijn volgens mij nog een eeuwigheid weg. Shadow die twice lijkt het ook anders doen dan de souls serie, geen kampvuren meer, maar normale checkpoints, geen stats en je kan je zelf reviven. Kingdom hearts 3 staat voor mij zo hoog omdat de pirates of je carabien wereld er gruwelijk mooi uit ziet. Re2make ziet er ook gewoon heel dik uit.

Ben benieuwd naar jullie favoriete games.
het spel heet Sekiro en deze ziet er erg vermakelijk uit inderdaad. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Origins schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:52:
[...]

Beetje wat ik ervan las bedoelde hij het niet zo, al is het wel een beetje raar natuurlijk.
Overigens kan hij zich beter bezig houden met Tomb Raider, die game zag er niet echt top uit, en lijkt een gevalletje de zoveelste in de serie te worden.
Hij gebruikte de taalbarrière als excuus, haha. Beetje vergezocht als je alleen "And fake" tweet.

Ik vind de gameplay video van TR er op zich wel tof uitzien. Ik zag alleen wel een stukje met 2 dudes die met elkaar aan het praten waren waarvan er eentje door Lara gekilled werd, waarop de andere na een paar seconden terug loopt, het lijk vindt en vervolgens zegt 'body overhere, looks recent'. Dan zakt mijn broek wel meteen af. Zo knullig.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:31
1. Cyberpunk 2077
2. TLOU 2
3. Forza Horizon 4
4. Ghost of Tsushima
5. Ori and the will Wisps

Beide platformen vertegenwoordigd :)

[Voor 16% gewijzigd door DutchOwnage op 13-06-2018 11:27]

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Voor de wishlist:

1) Shadow of the Tomb Raider
2) Metro: Exodus
3) Rage 2
4) Dying Light 2
5) The Division 2

Voor de watchlist (want nog geen gameplay gezien):

1) Star Wars: Jedi Fallen Order
2) Doom Eternal
3) Wolfenstein Youngblood
4) The Elder Scrolls 6
5) Starfield

Voor wanneer ik me ooit verveel:

1) Battlefield V
2) Halo Infinite

World War One

Mijn lijst:

01. The Last of Us 2
02. Dying Light 2
03. Ghost of Tsushima
04. Sekiro: Shadows Die Twice
05. Metro Exodus
06. Death Stranding
07. Spider-Man (wisten we natuurlijk al een hoop van, maar na het zien van de schaal van de stad kan ik haast niet wachten tot september)
08. Days Gone (ook al bekend, maar gewoon zin in)
09. Cyberpunk (geen gameplay, maar wel nieuwsgierig naar)
10. Babylon's Fall (geen gameplay, maar wel nieuwsgierig naar)

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:45

Oekol

waka waka hey hey

Voor mij:

Ben iets meer aan het staren naar het pakketje gameplay + graphics, dan alleen gameplay, sinds ik ps4pro heb + 4k televisie.

01. The Last of Us 2
02. Ghost of Tsushima (kende het totaal niet, vond het er super mooi uit zien en leuke setting)
03. Red Dead Redemption 2 (niks van gezien op de E3, maar weet toch wel dat ik het extreem vet ga vinden)
04. FIFA 19 (the usual suspect, vind ultimate team een verslaving op zich)
05. CoD black ops 4 (even kijken of het leuk is, al tijdje geen CoD meer gekocht)

Maargoed, eerst heb ik Horizon Zero Dawn nog uit te spelen en daarna nog God of War. d:)b

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:38
Ik vond Noita wel veelbelovend, van makers van The Swapper (niet uitgespeeld, wel erg cool).
YouTube: Noita - Reveal Trailer

Als ze dat goedwerkend krijgen met elke pixel afzonderlijk berekende physics/chemische/natuurkundige reacties op elkaar, een soepele besturing en uitdagende levels zou dat wel een toppertje kunnen worden.

Lekker kloten met de environments, zie je amper nog (buiten breath of the wild).

PC: i5-8600K & GTX 1070. PS4 Pro.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:00

The Chosen One

Zie signature!

Iemand nog een tip of suggestie toevallig om een echte game wishlist te makend die makkelijk te volgen/bij te houden is? :+
Kan niet echt wat vinden op FF addons.

Steam is mooi daarvoor maar genoeg games komen niet op Steam ofc.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Na deze e3 is er eigenlijk weinig verandert aan mijn lijstje.
Op dit moment zijn er 4 games waar ik echt naar uit kijk:
The Last of Us II, Fallout 76, Death Stranding en Cyberpunk 2077
Maar dat lijstje verandert eigenlijk constant. Momenteel zijn er een 20-tal games die ik wil gaan spelen.

Red Dead Redemption 2, Ghost of Tshushima, Days Gone, Spiderman, Spyro, Metro Exodus, Shadow of the Tomb Raider, Doom Ethernal, Wolfenstein: Youngblood, Starfield, Sekiro: Shadows Die Twice, Babylon's Fall....
En dan vergeet ik er waarschijnlijk nog een paar, zoveel leuke games in de toekomst.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Just_jan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-06 16:17
Voor mijn Wishlist.
Vrijwel alles :+

• Paulus07
  • Niet online
welke game was het ook alweer met de trailer (cgi) dat er aan het eind een grote ridder doormidden werd geslagen met een zwaard? Trailer begon dacht ik met allemaal jaartallen erin (bruinig beeld).

Kom niet meer op de naam ervan en weet ook niet meer of die nu bij MS, ubisoft etc getoond werd :S

• The Chosen One
  • Laatst online: 19:00

The Chosen One

Zie signature!

Ridder? For Honor?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Lijstje:

1. Session
2. Gears 5
3. Forza Horizon 4
4. Wolfenstein: Youngblood
5. Spiderman

Dat zijn games die ik hoogstwaarschijnlijk sowieso wel aanschaf. Voor nr 5 moet ik een PS4 gaan halen :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-04 13:40
TES 6 pas in 2021 of ergens rond die contreien ;(

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Haha wat een trieste actie van de Tomb Raider dev. De trailer van TR verbleekt gewoon bij die van TLoU 2 en dan ga je zo iets roepen.

TLoU 1 has al mooie enimaties dat heeft Naughty Dog naar een nieuw niveau getild, geen reden om daar aan te twijfelen dat doen ze bij elke game.

Ik wist precies wat ik van TLoU 2 moest verwachten en toch was ik verrast. De soepele animaties, interactie met de omgeving en de bruutheid van de game, dit is wat je wilt zien.

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
vosss schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:04:
Yep: https://gamer.nl/artikele...rolls-6-komt-pas-na-2020/

Game is nog in concept fase. Ik zet het hoe dan ook op de watchlist :)

World War One

vosss schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:04:
Tel daar maar 3 jaar bij op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jongf7
  • Laatst online: 01-06 16:50
Voor mij:

1: TLoU 2
2: BF V

Niet zoveel tijd meer om te gamen tegenwoordig. Ik vond GOW bijvoorbeeld heel gaaf, maar eigenlijk al te lang. Voor TLoU 2 maak ik echter tijd en BF vind ik een heerlijk spel voor snel even tussendoor een potje. Daarnaast was BF1942 mijn eerste online ervaring, dus zie erg uit naar weer een BF in WOII.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-06 16:48
Wom schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:03:
Lijstje:
2. Gears 5
3. Forza Horizon 4
Dat zijn games die ik hoogstwaarschijnlijk sowieso wel aanschaf. Voor nr 5 moet ik een PS4 gaan halen :+
Zijn toch wel dikke franchises die ik moet missen als PS bezitter... Wordt de One X nu nog in prijs verlaagd?
Zou sprake zijn van een verlaging naar € 399. Dan vind ik het nog wel interessant. Wil namelijk ook nog een UHD blu-ray speler.

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |

Acties:
  • +1Henk 'm!
Chaoss schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:05:
Haha wat een trieste actie van de Tomb Raider dev. De trailer van TR verbleekt gewoon bij die van TLoU 2 en dan ga je zo iets roepen.

TLoU 1 has al mooie enimaties dat heeft Naughty Dog naar een nieuw niveau getild, geen reden om daar aan te twijfelen dat doen ze bij elke game.

Ik wist precies wat ik van TLoU 2 moest verwachten en toch was ik verrast. De soepele animaties, interactie met de omgeving en de bruutheid van de game, dit is wat je wilt zien.
Aan de andere kant kun je een groter compliment natuurlijk niet krijgen. Hetzelfde als online iemand een cheater noemen die gewoon goed is. :P

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-05 13:41
Mijn lijstje dan ook maar :+

AC Odyssey
The Division 2
Spiderman
Anthem
Ghost of Tsushima

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:45
Chaoss schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:05:
De trailer van TR verbleekt gewoon bij die van TLoU 2
Sterker nog, de trailer van TR verbleekt nog ten opzichte van de vorige TR :P

Al moet ik ook zeggen dat voornamelijk de combat van TLoU 2 wel een paar zeer specifieke animaties kende en vijanden soms heel specifiek reageerden. Ik betwijfel of je exact ditzelfde in de gameplay terug kan vinden. Aan de andere kant, als 1 studio het waar kan maken, dan is het ND ;)
Hulleman schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:28:
[...]

Zijn toch wel dikke franchises die ik moet missen als PS bezitter... Wordt de One X nu nog in prijs verlaagd?
Zou sprake zijn van een verlaging naar € 399. Dan vind ik het nog wel interessant. Wil namelijk ook nog een UHD blu-ray speler.
Tijdelijk gaat er 50 dollar af: https://majornelson.com/2...xbox-one-x-and-much-more/

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Paulus07
  • Niet online

Blijft nice. Benieuwd hoe het gaat draaien op de originele ps4 ipv de pro :)
Volgens mij zijn er voor 3 van de 4 grote Sony games geen releasedatum (zelfs geen jaar) gegeven. Zou het niet zo zijn dat ze gewoon en op de PS5 en PS4 uitkomen, zoals ook diverse games uitkwamen op de PS3 en PS4?

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • +1Henk 'm!
Paulus07 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:56:
[video]

Blijft nice. Benieuwd hoe het gaat draaien op de originele ps4 ipv de pro :)
Nu zeiden ze dat je niemand kon doodmaken, mogen ze mij vertellen hoe ze die gast op 3.04 gaan oplossen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:04:
[...]

Nu zeiden ze dat je niemand kon doodmaken, mogen ze mij vertellen hoe ze die gast op 3.04 gaan oplossen :P
Wil het niet allemaal verzieken voor je, maar dat was geen mens dus doodgaan gaat simpwelweg niet :+
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:02:
Volgens mij zijn er voor 3 van de 4 grote Sony games geen releasedatum (zelfs geen jaar) gegeven. Zou het niet zo zijn dat ze gewoon en op de PS5 en PS4 uitkomen, zoals ook diverse games uitkwamen op de PS3 en PS4?
Ik denk dat alle ps4 games op de ps5 gaan uitkomen, want backwards compatibility.
Hopelijk krijgen ze wel een patch ofzo.

Ghost of Tsushima bijvoorbeeld lijkt me echt nog gemaakt voor de ps4, die game is al in ontwikkeling sinds 2014.
Ik bedoel dus meer dat ze ergens in 2020 uitkomen bij de release van de PS5.

Is toch erg afhankelijk of de ps5 eind 2019 of eind 2020 uit komt. Ik kijk niet gek op als Ghost of sushi in het tweede heflt van 2019 komt, TLOU2 eind 2019 of eerste helft van 2020 en Death stranding ook in de eerste helft van 2020 als het mee zit.
Bwa, Sony zet nu al zo lang in op die games, ze kunnen het bijna niet maken om niet iets te releasen in 2019.
Ghost of Tsushima lijkt me een zekerheid voor 2019, die is al zo lang in ontwikkeling
TLoU zal ook wel gepland staan voor 2019, maar ze houden dat nog redelijk open, moest er vertraging zijn
Death Stranding zag er nog redelijk onafgewerkt uit, die zal wel 2020 worden

Het zou wel vrij dom zijn om die 3 games in 1 jaar uit te brengen, tel daar nog Days Gone bij

• ExquisiteSteez
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:02:
Ik denk dat ze het bewust hebben gedaan.

Omdat ze de releasedates waarschijnlijk willen bewaren voor hun eigen show (Playstation Experience in dec).

Sony heeft vorig jaar trouwens al aangegeven dat The Last of Us 2 in 2019 in uitkomt. En die composer van The Last of Us gaf onlangs ook aan dat het spel in 2019 moet uitkomen.

Ghost is ook gewoon een 2019 game denk ik. Infamous Second Son is in het eerste kwartaal van 2014 uitgekomen.

Ghost is dus al minimaal 4 jaar in ontwikkeling. Vaak worden grote studios ook gesplit in tweeën . Naughty Dogs begon bijv aan The Last of Us vlak na de Uncharted 2 release. Terwijl team 2 binnen Naughty Dogs bezig was met Uncharted 3.

Death Stranding tja, daar durf ik geen uitspraken over te doen. Dat kan zomaar de nieuwe The Last Guardian worden. Hideo krijgt ook alle tijd en vrijheid van Sony.

Maar ik wacht eerst even de The Playstation Experience af.

[Voor 15% gewijzigd door ExquisiteSteez op 13-06-2018 13:34]

@uchiha tijntje @ExquisiteSteez Neil Druckmann heeft aangegeven dat de releasedatum van TLoU pas bekend wordt gemaakt als de enigszins bijna af is en dat dit nog lang niet het geval is. Stiekem vrees ik voor 2020 en anders op zijn vroegst eind 2019. Als het 2020 wordt, zal het ongetwijfeld een cross platform titel worden. Dat denk ik ook van Death Stranding.

Ghost verwacht ik wel Q2 of Q4 volgend jaar. Daar horen we waarschijnlijk tijdens PSX in december meer over. Die game is al een tijdje in ontwikkeling.

@Anton.net Wat vond je onafgewerkt aan Death Stranding? Qua graphics en schaal een van de mooiste titels die ik heb gezien deze E3.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dead Stranding zou best eens een PS5 titel kunnen worden. Ik vond het vooral gameplay loos, maar dat kan best eens de stijl van de game zijn. Ik had iig niet zoiets van dit moet ik spelen.

Kijk alleen maar al naar hoe lang het duurde voordat God of war en detroid uit kwamen. Zulke top notch games die op elk vlak moeten uitblinken kosten gewoon erg veel tijd om te maken omdat elk detail moet kloppen.

• ExquisiteSteez
Als Sony de lijn van de afgelopen jaren weet voort te zetten . Gaan ze ook in 2019 4-6 grote exclusives uitbrengen.

Dit is wat ik verwacht

2019:
Days Gone Q1
Dreams (Beta in Q4 2018 of Q1 2019) Q2
Concrete Genie Q2
Ghost of Tsushima Q3
The Last of Us 2 Q4

Death Stranding TBA (PS5 in 2020-2021)

En daar zal het niet bij blijven. Verwacht nog wel een verrassing tijdens de Playstation Experience/Game Awards. Gamescom en Tokyo Game show zijn doorgaans niet zo speciaal

Er waren trouwens geruchten dat Resident Evil 2 en Kingdom Hearts 3 PS4 exclusives zouden zijn. Maar MS zal wel weer met geld hebben gesmeten.

P.S. Ik ging sowieso al uit van een Q4 release in 2019. Aangezien de meeste ND games in okt of nov uitkomen.
Lijkt me sales wise ook het beste kwartaal (vlak voor de feestdagen).

[Voor 29% gewijzigd door ExquisiteSteez op 13-06-2018 13:56]

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Richh schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:38:
[...]

Sterker nog, de trailer van TR verbleekt nog ten opzichte van de vorige TR :P

[afbeelding]
Wellicht dat Shadow of the Tomb Raider op de Xbox getoond werd, wat het verschil in grafische kwaliteit kan verklaren. Square Enix had beter een 4K PC trailer kunnen laten zien.

World War One

@bram1984 Tja, we zagen een mannetje wandelen door een landschap... Dat was het ook
Qua textures, mechanics en gameplay viel dat toch helemaal niet te vergelijken met de demo van TLoU of zelfs Ghost?

Wat we zagen van Death Stranding was goed, maar het was nog niet veel en zeker geen afgewerkt product.
Je kan ook gaan vergelijken met Horizon, ook in de Decima engine. Dan zie je toch ook nog een flink verschil

[Voor 15% gewijzigd door Anton.net op 13-06-2018 13:57]

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:02
Ik ben hier wel heel erg benieuwd naar:

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:45
XWB schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:53:
[...]

Wellicht dat Shadow of the Tomb Raider op de Xbox getoond werd, wat het verschil in grafische kwaliteit kan verklaren. Square Enix had beter een 4K PC trailer kunnen laten zien.
Op de Xbox One X verwacht ik toch beter :P
Maar ik hoop dat je gelijk hebt :)
En zo zie je maar weer dat die 'geleakte' lijstjes altijd fout zijn.
Bloodborne 2, Skate 4 en TLoU II in 2018 8)7

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:34

Player1S

Formerly known as L1nt

Mijn wensenlijstje is als volgt

1: Fallout 76
2: Assassin's Creed Odisy
3: Forza Horizon 4 (via gamepass)
4: Gears 5 (via gamepass)

rest bekijk ik tzt wel hoe ik met geld zit en of ik het wil. Een Cyperpunk 2077 is misschien wel mijn game maar als ie voor de next gen uit komt misschien geen optie.

Player1s Twitch

Acties:
  • +6Henk 'm!
ExquisiteSteez schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:51:
Er waren trouwens geruchten dat Resident Evil 2 en Kingdom Hearts 3 PS4 exclusives zouden zijn. Maar MS zal wel weer met geld hebben gesmeten.
Het zit wel diep he...

Dus omdat de geruchten niet klopte en het een multiplatform game is smijt MS weer met geld...

Weet je, ik heb een gerucht gehoord dat alle multiplatform games die bij MS getoond werden eigenlijk exclusief waren voor de Xbox, maar Sony zal wel weer met geld gesmeten hebben..

[Voor 33% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-06-2018 14:34]

Chaoss schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:44:
Dead Stranding zou best eens een PS5 titel kunnen worden. Ik vond het vooral gameplay loos, maar dat kan best eens de stijl van de game zijn. Ik had iig niet zoiets van dit moet ik spelen.
Ze hebben ook amper wat laten zien. Vooral omgevingen en wat langzame loopstukken. Alleen een kleine tease dat Norman Reedus een gun tevoorschijn haalt. Misschien is de combat wel mega vet. We weten gewoon nog te weinig.
XWB schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:53:
[...]

Eh Rise doet CB 4K op de PS4 Pro en native 4K + HDR op de One X. Het plaatje hierboven heeft verder ook weinig met resolutie te maken. Minecraft op 8K wordt ook niet ineens een beeldschone game.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54
Heb rise of the tomb raider nog in plastic liggen.. kan me er niet aan Zetten te spelen. Vond de eerste wel leuk maar voor mij is het gewoon zoveel minder dan uncharted. Dus ja vrees dat ik al snel klaar met rise ben..
Plus heb nog veel meer andere games die ik eerst wil spelen.
En vond persoonlijk de nieuwe tomb raider ook niet bijzonder eruit zien. Plus dat die tomb raider dev wat zegt over tlou2 animaties is pijnlijk want de tomb raider animaties zijn echt niet bijzonder...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• ExquisiteSteez
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:32:
[...]

Het zit wel diep he...

Dus omdat de geruchten niet klopte en het een multiplatform game is smijt MS weer met geld...

Weet je, ik heb een gerucht gehoord dat alle multiplatform games die bij MS getoond werden eigenlijk exclusief waren voor de Xbox, maar Sony zal wel weer met geld gesmeten hebben..
Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen. :+

Het klopt toch gewoon wat ik zeg ?
MS wil gamers voor zich winnen door Japanse games naar de Xbox te halen. Zie Nier.

Zeg ook nergens dat het verkeerd is ofzo. Vind het alleen best grappig.

P.S. Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 Remix en Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue waren ook niet op de Xbox te spelen. Daarnaast stond er op veel sites vermeld dat Kingdom Hearts 3 een PS4 only game zou worden.
Vandaar mijn reactie.

Acties:
  • +4Henk 'm!
ExquisiteSteez schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:56:
[...]

MS wil gamers voor zich winnen door Japanse games naar de Xbox te halen. Zie Nier.

P.S. Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 Remix en Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue waren ook niet op de Xbox te spelen. Daarnaast stond er op veel sites vermeld dat Kingdom Hearts 3 een PS4 only game zou worden.
Vandaar mijn reactie.
Wat ik best grappig vind is dat jij geruchten en je eigen interpretatie ervan blijkbaar ziet als feiten. Dat wordt nog eens onderstreept door je opmerking" het klopt toch gewoon wat ik zeg". Mijn opmerking over dat er geruchten waren dat de multiplatform games exclusief waren voor de Xbox, is op dit moment net zo waar als jouw niet onderbouwde post.

Dus ik voel me niet zozeer aangevallen, maar een beetje niveau mag wel. Post je mening als mening en niet als voldongen feit.

[Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-06-2018 15:05]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67

Analyse van de gasten van digital foundry!
Word wel gave game denk ik. Al vrees ik wel een downgrade, of is het gewoon next gen graphics.

v8power67 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:09:
[video]
Analyse van de gasten van digital foundry!
Word wel gave game denk ik. Al vrees ik wel een downgrade, of is het gewoon next gen graphics.
Het is gewoon een CGI trailer. Niks meer, niks minder. TW3 had ook mooie CGI trailers voordat de game uit was. Ook niet representatief voor het eindproduct.

TW3 was daarbij nou niet bepaald het schoolvoorbeeld van een gepolijste game. Best wel een puinhoop als je de game bijvoorbeeld vergelijk met Horizon die er véél beter uitziet en meteen zo goed als locked 30fps liep vanaf het begin.

Maar hopelijk hebben ze ervan geleerd, want wat ik er tot nu toe over lees lijkt het een dikke titel te worden.

• ExquisiteSteez
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:03:
[...]

Wat ik best grappig vind is dat jij geruchten en je eigen interpretatie ervan blijkbaar ziet als feiten. Dat wordt nog eens onderstreept door je opmerking" het klopt toch gewoon wat ik zeg". Mijn opmerking over dat er geruchten waren dat de multiplatform games exclusief waren voor de Xbox, is op dit moment net zo waar als jouw niet onderbouwde post.

Dus ik voel me niet zozeer aangevallen, maar een beetje niveau mag wel. Post je mening als mening en niet als voldongen feit.
Voldongen feit ?
Phil heeft dat van Nier zelf aangegeven in een interview. Maar goed, zal wel aan mij liggen. :+

Uiteindelijk is het alleen maar goed dat er meer Japanse games naar de Xbox komen. Ben benieuwd naar de Japanse Xbox exclusives.

Sekiro ziet er iig wel interessant uit.

[Voor 10% gewijzigd door ExquisiteSteez op 13-06-2018 15:24]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cerenas
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:57
ExquisiteSteez schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:21:
[...]

Voldongen feit ?
Phil heeft dat van Nier zelf aangegeven in een interview. Maar goed, zal wel aan mij liggen. :+

Uiteindelijk is het alleen maar goed dat er meer Japanse games naar de Xbox komen. Ben benieuwd naar de Japanse Xbox exclusives.

Sekiro ziet er iig wel interessant uit.
Volgens mij ging jullie discussie over Resident Evil 2 en Kingdom Hearts 3, niet over Nier. :+
Misschien domme vraag, niet uitlokkend, maar zijn al die PS exclusives nu gewoon SP games? (met volgens mij Spiderman iets van co-op?), of geen vorm van multiplayer?

• ExquisiteSteez
Cerenas schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:29:
[...]

Volgens mij ging jullie discussie over Resident Evil 2 en Kingdom Hearts 3, niet over Nier. :+
Naja, boeie. Het ging uiteindelijk helemaal nergens over. :+
bram1984 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:19:
[...]

Het is gewoon een CGI trailer. Niks meer, niks minder. TW3 had ook mooie CGI trailers voordat de game uit was. Ook niet representatief voor het eindproduct.

TW3 was daarbij nou niet bepaald het schoolvoorbeeld van een gepolijste game. Best wel een puinhoop als je de game bijvoorbeeld vergelijk met Horizon die er véél beter uitziet en meteen zo goed als locked 30fps liep vanaf het begin.

Maar hopelijk hebben ze ervan geleerd, want wat ik er tot nu toe over lees lijkt het een dikke titel te worden.
Journalisten hebben 45 min gameplay gezien (achter gesloten deuren) . En ik lees alleen maar positieve dingen. Heb veel vertrouwen in CD Projekt RED. Wel jammer dat wij alleen maar CGI te zien kregen.

Snap best dat zo'n trailer best leuk is om naar te kijken Maar het is totaal niet representatief voor de uiteindelijke gameplay.
SinergyX schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:30:
Misschien domme vraag, niet uitlokkend, maar zijn al die PS exclusives nu gewoon SP games? (met volgens mij Spiderman iets van co-op?), of geen vorm van multiplayer?
Van TLoU2 verwacht ik wel een multiplayer component. Spider-Man is inderdaad SP. De rest weten we simpelweg niet. Focus is in ieder geval wel SP.

@ExquisiteSteez En jij denkt dat CDPR niet een hele dikke game PC heeft gebruikt voor die demo?
The Last of Us II zal waarschijnlijk ook een multiplayer hebben.
De multiplayer van TLoU I is echt fantastisch, ook al is het erg ondergewaardeerd en zijn er niet veel mensen die het spelen.

• ExquisiteSteez
Sony richt zich voornamelijk op "story driven" SP games. Hebben ze een tijdje terug ook aangegeven.
Tegenwoordig moeten alle games een multiplayer hebben.

Sony blijft een beetje oldskool. Alleen maar goed toch.

Al denk ik dat The Last of Us 2 wel een multiplayer zal hebben. Aangezien deel 1 die ook had.
bram1984 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:36:
[...]

Van TLoU2 verwacht ik wel een multiplayer component. Spider-Man is inderdaad SP. De rest weten we simpelweg niet. Focus is in ieder geval wel SP.

@ExquisiteSteez En jij denkt dat CDPR niet een hele dikke game PC heeft gebruikt voor die demo?
Dat weet ik wel zeker.
Doen ze vrijwel allemaal op de E3. Om vervolgens de graphics te downgraden vlak voor de release :P.

[Voor 29% gewijzigd door ExquisiteSteez op 13-06-2018 15:39]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Cerenas schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:29:
[...]

d:)b

• RubenSaurus
MP in TLoU 2 is zojuist bevestigd ;)

BigF25 in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 10"

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik weet dat we het tegenwoordig overal zien, maar TLoU multiplayer is toch gewoon ideaal voor Battle Royale?
Neem de mechanics van TLoU I multiplayer, stop die in Battle Royale en je hebt echt een hit *O*
Anton.net schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:38:
[...]

The Last of Us II zal waarschijnlijk ook een multiplayer hebben.
De multiplayer van TLoU I is echt fantastisch, ook al is het erg ondergewaardeerd en zijn er niet veel mensen die het spelen.
Zat even snel faction mode te lezen uit deeltje idee, beetje het principe wat ook in Uncharted zit (maar dan iets meer story-driven).

Even buiten dat deel 2 zich inderdaad leent voor enorm veel gamemodus (zoals Royale), had ik Spiderman en Days Gone ook wel gezien als potentieel. Zeker spiderman, met 16 man in zo'n map, GTA eat your heart out.

(grappig dat ik bv Uncharted dacht deel 2 nooit heb uitgespeeld, maar enkel MP deed :P).

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-06 00:50

Bullet NL

Eigen Wijs

ExquisiteSteez schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:56:
[...]

Daar is toch niets mis mee? We hebben het er al vaker over gehad dat MS haar focus in het verleden niet had liggen op typische Japanse ontwikkelaar games. Daar doen ze nu dus iets aan.

Bedoel, in Japan is de Xbox fanbase minimaal, waarom zou MS niet proberen daar een groter aandeel te krijgen?
Ik ben blij dat je het grappig vind, tis vanuit MS gewoon een zakelijke gedachte.

In de verkoop geld de stelregel dat het makkelijker is om te scoren in een markt waar je nog niet actief bent dan huidige omzet uit te breiden in marken waar je aandeel significant is.
Vandaar mijn reactie.
Mooi... Laat des de meer zien dat dergelijke websites niet altijd betrouwbaar zijn.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Cerenas
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:57
Bullet NL schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:52:
[...]

Daar is toch niets mis mee? We hebben het er al vaker over gehad dat MS haar focus in het verleden niet had liggen op typische Japanse ontwikkelaar games. Daar doen ze nu dus iets aan.

Bedoel, in Japan is de Xbox fanbase minimaal, waarom zou MS niet proberen daar een groter aandeel te krijgen?
Persoonlijk vind ik die JRPG's ook wel wat hebben. Kom maar op met Nier en dat soort games. Ook Final Fantasy XV vermaak ik me prima mee. :)

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

ExquisiteSteez schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:38:
[...]

Sony richt zich voornamelijk op "story driven" SP games. Hebben ze een tijdje terug ook aangegeven.
Tegenwoordig moeten alle games een multiplayer hebben.

Sony blijft een beetje oldskool. Alleen maar goed toch.
Nou dat weet ik niet, in vind een SP game helemaal geen *** aan, ik game liever online met wat vrienden van mij.... Lekker met headset op de dag bespreken, beetje ontspannen..

Aan een single player game heb ik niets, dan kan ik net zo goed een krant gaan lezen, dat doe ik immers ook alleen...

Maar goed, dit is mijn visie op gamen, een ander kan hier natuurlijk totaal anders in staan.

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03:50
Bullet NL schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:57:
[...]

Nou dat weet ik niet, in vind een SP game helemaal geen *** aan, ik game liever online met wat vrienden van mij.... Lekker met headset op de dag bespreken, beetje ontspannen..

Aan een single player game heb ik niets, dan kan ik net zo goed een krant gaan lezen, dat doe ik immers ook alleen...

Maar goed, dit is mijn visie op gamen, een ander kan hier natuurlijk totaal anders in staan.
Precies, smaken verschillen.
Ik heb namelijk het exact tegenovergestelde. Houd heel erg van SP games, maar MP games vind ik geen *** aan. Veel te veel gedoe om alle vrienden tegelijk aan het gamen te krijgen, dat moeten we inmiddels met datumprikkers doen :')

edit:
Heb nu alle persconferenties terug gekeken, maar het valt mij vooral op dat MS flink bezig is geweest met studio's kopen. Wellicht dat ze toch inzien dat je niet alleen op Halo, Forza en Gears kunt vertouwen als USP's?

[Voor 12% gewijzigd door Meekoh op 13-06-2018 16:07]

Computer says no

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ExquisiteSteez
[...]

Ieder zijn ding natuurlijk.

Maar neem The Witcher 3 als voorbeeld; Meer dan 100 uren gameplay, goed verhaal.
Geen 12 jarige jochies die zogenaamd je moeder kennen. Kan ook erg ontspannend werken.

Er zijn naar mijn mening te weinig van dit soort games.

Online spelen is leuk, mits je vrienden hebt die dezelfde games spelen.
Ik speel PES. Mijn vrienden spelen Fifa. Ik speel Battlefield, mijn vrienden COD.

Tja, dan houdt het op :P

Een potje PES online blijft vermakelijk. Maar games als Rainbow Six Siege/The Division (waar teamwork een must is) zit er voor mij niet in. Zulke games moet je echt niet met randoms spelen.
SinergyX schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 15:50:
[...]

Zat even snel faction mode te lezen uit deeltje idee, beetje het principe wat ook in Uncharted zit (maar dan iets meer story-driven).

Even buiten dat deel 2 zich inderdaad leent voor enorm veel gamemodus (zoals Royale), had ik Spiderman en Days Gone ook wel gezien als potentieel. Zeker spiderman, met 16 man in zo'n map, GTA eat your heart out.

(grappig dat ik bv Uncharted dacht deel 2 nooit heb uitgespeeld, maar enkel MP deed :P).
Haha ja, Spider-Man zou wel humor zijn, maar ik snap wel dat ze daar verder geen tijd aan besteed hebben en ben er ook blij om. Ik ben een beetje te oud voor multiplayer. Al die schreeuwende ADHD pubers die mijn moeder hebben gedaan en toch veel sneller zijn dan ik. Kost me veel teveel energie en ergernis. Laat mij maar weg dromen in een verhalende singleplayer.

@Meekoh Valt op zich mee hoor. Alleen Ninja Theory is echt een grote aankoop. Eentje is een compleet nieuw opgerichte en de andere 2 waren al zo goed als first party (Forza en State of Decay). Overigens verwacht ik dat er nog wel meer bij komen in de toekomst.

[Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 13-06-2018 16:09]

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

bram1984 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:07:
[...]

Ik ben een beetje te oud voor multiplayer. Al die schreeuwende ADHD pubers die mijn moeder hebben gedaan en toch veel sneller zijn dan ik. Kost me veel teveel energie en ergernis. Laat mij maar weg dromen in een verhalende singleplayer.
Ik ben ouder, heb een friendlist met zo'n 150 man, waar zo'n 40 a 50 mensen regelmatig te vinden zijn in de games die ik ook speel. Ik heb nooit maar dan ook nooit last van ADHD pubers, kom allemaal ruime 30-tigers tegen.... Zal het dan toch zo zijn dat de Xbox gamer over het algemeen iets ouder is????

Acties:
  • +3Henk 'm!

• v8power67
Singleplayer ftw !!
Speel echt alleen gt sport wel eens online( meestal alleen om een qualificatie tijd neer te zetten).
De rest speel ik alleen singleplayer. Heerlijk.
Geen gezeik met lag en lag switchers en schreeuwende k*t kinderen en pcies wat @bram1984 ook zegt die kids zijn allemaal mega snel enz en hou ik niet meer bij.
Dus nee singleplayer only hierzo voor zeker 95%.

• RubenSaurus
heb geen last van die kinderen, mijn psn lijst is gevuld met vrienden van dezelfde leeftijd en medetweakers die interesse hebben in dezelfde games.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 19:03
Vroeger heel veel online gespeeld, maar moet er niks meer van hebben. Ik vind het zoveel relaxer om lekker een wereld in te duiken en op je eigen gemak dingen te ontdekken dan die super snelle actie.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Bullet NL schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:10:
[...]

Ik ben ouder, heb een friendlist met zo'n 150 man, waar zo'n 40 a 50 mensen regelmatig te vinden zijn in de games die ik ook speel. Ik heb nooit maar dan ook nooit last van ADHD pubers, kom allemaal ruime 30-tigers tegen.... Zal het dan toch zo zijn dat de Xbox gamer over het algemeen iets ouder is????
Geen idee en het interesseert me eigenlijk vrij weinig, eerlijk gezegd. Ik heb overigens genoeg Tweakers in mijn lijst en met een redelijk groot groepje een tijdje CoD gespeeld. Op zich wel lachen, maar onderaan de streep vind ik multiplayer een relatief saaie bezigheid in vergelijking met een goede singleplayer titel. Of dan kom je weer in een party die al bezig is en dan moet je weer wachten tot het potje afgelopen is. Of de party wil weer wachten op iemand die er over 5 minuten is. Dat is een hoop verloren tijd op jaarbasis en ik heb al niet veel tijd om te spelen.

Wel knap trouwens, zoveel man in je friendslist. Ik ken persoonlijk letterlijk nul mensen met een Xbox. Geen troll reactie, ik ken serieus niemand.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

bram1984 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:19:
[...]

Wel knap trouwens, zoveel man in je friendslist. Ik ken persoonlijk letterlijk nul mensen met een Xbox. Geen troll reactie, ik ken serieus niemand.
:+ Je bevindt je in verkeerde kringen vriend.... :+ 8) _/-\o_

p.s. ik ken diverse mensen met een PS4, maar die gezellig hun Xbox (X) pakken om online mee te gamen ;)
Ik snap dat geschreeuw in een gamechat ook nooit zo, 100% van de keren dat ik online ben zit ik met 2 tot +/- 10 man in een private party.

De friendlist wordt steeds groter door vrienden van vrienden die de chatparty binnen komen. Best een sociaal ding zo'n Xbox ;)

[Voor 36% gewijzigd door Bullet NL op 13-06-2018 16:27]

Acties:
  • +1Henk 'm!
@v8power67 Oh ja, de lag compensation in sommige games. Ook zoiets. Dat je 10 1v1's op een rij verliest terwijl je je halve magazijn leeg schiet en de killcam laat zien dat je nul kogels afvuurt. Een en al frustratie terwijl gamen voor mij ontspannend hoort te zijn (Bloodborne uitgezonderd dan). :P

• DutchOwnage
  • Laatst online: 00:31
Heb er ook makkelijk 100 hoor, alleen met ongeveer 25 a 30 écht goed contact. Opgebouwd met Forza en Project Cars door de jaren heen.

En met mijn 40 jaar prefereer ik ook die heerlijke, meeslepende story driven SP avonturen. Wordt een beetje te oud voor die ADHD kiddo's. Daarom kijk ik ook zo uit naar Cyberpunk want heb makkelijk 150 uur in The Witcher 3 zitten. En daarom waardeer ik Sony ook zo, dat ze daar nu de focus op hebben zitten. En dat is een prima keus, als je kijkt hoeveel HZD en GoW maar ook een Detroit (2 miljoen) verkopen. Gelukkig heb ik een Pro naast een X staan en kan niet wachten op TLOU 2 en Ghost ( en Spidey maar iets minder, geen day one iig)

Ben en zal altijd Xbox minded blijven, maar heb mijn twijfels over de richting waar MS op gaat wat betreft de first party titels. Hopelijk met de aankoop van die studio's komen er ook een paar mooie SP games in de toekomst. Fable is daar zowiezo 1 van want daar werk Playground aan.

[Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 13-06-2018 16:32]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik speel het grootste deel van de tijd single player. Dat komt vooral door leeftijd en druk leven, dan vind ik het fijner om in een goed verhaal te duiken dan een multiplayer game die erg op kunde aan komt. Er zijn dan teveel mensen die veel beter zijn omdat ze er ook meer tijd voor hebben (scholieren etc.).
Wel speel ik graag co-op met vrienden die ik IRL ken.
Overigens ken ik ook helemaal niemand met een Xbox, al m'n vrienden/collega's hebben een PS4.

Qua E3:
Ik heb wel e.e.a. gekeken aan filmpjes van aangekondigde games via het nieuws van t.net, maar staat er ergens een goede round-up op YouTube die alles van deze E3 (samengevat) laat zien?

[Voor 28% gewijzigd door Tom op 13-06-2018 16:43]

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

Hoi een ander hier, ik communiceer de hele godganse dag al laat mij tijdens gamen ff met rust graag. :)

Alles moet tegenwoordig "social"en met vrienden of nog erger met 10000 volslagen vreemden , pleurt de hel op zeg, ga iemand anders vervelen.

Oh en de dag bespreken doe je maar in je dagboek, niemand wil echt iets over jou dag horen net zoals de dag van anderen jou geen zak interesseert. :P

Voor zover, "een ander". Gamen is voor mij een volledig solitaire aangelegenheid, ik deel ook niks en niemand die mij ergens kan toevoegen volgen of uberhaupt een berichtje kan sturen. Heerlijkheid. O+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Pagina: 1 ... 25 26 27 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee