Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-06 00:50

Bullet NL

Eigen Wijs

Tja.... Voor mij is Battlefield V nog steeds een toppertje... Ziet er mooi uit, gameplay belooft ook veel goeds.
Dat EA afstapt van de lootboxjes is ook alleen maar positief.....

Tis wel helemaal anders geworden hier, jaren echt letterlijk elk deel van COD gekocht, maar toen BF3 kwam helemaal overgestapt en COD helemaal links laten liggen.

[Voor 44% gewijzigd door Bullet NL op 12-06-2018 16:33]

Cogitationis poenam nemo patitur

Donstil schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:14:
[...]

Ik denk dat dit allemaal wel mee valt. Ze hebben met de Xbox One een misser gemaakt als het aankomt op visie. Sony is daar heel slim in gesprongen door de campagne “voor de gamers” te starten.

Daar is Microsoft door de verkoopaantallen al wel voor gestraft en ik verwacht niet dat ze nog eens een dergelijke fout maken.

Wat ik al zei de volgende generatie kan zo ineens weer helemaal anders zijn. Dat heeft het verleden al meermaals uitgewezen.
Niet om weer een verhitte discussie aan te slingeren (ik ben ook pas laat in het PS3 tijdperk ingesprongen en had daarnaast ook een 360, dus corrigeer me daar waar nodig), maar volgens mij heeft MS het nu toch al 3 generaties op rij vrij lastig op dat vlak? Dus waar doel je exact op dat het verleden meermaals heeft uitgewezen? De PS2 is volgens mij de best verkopende console ooit en de 360 is op het einde ook ingehaald nadat de PS3 een vergelijkbare belabberde start had (1 jaar later en te duur) zoals de X1 deze had. Microsoft is zonder twijfel weer de juiste kant op aan het gaan met o.a. goede hardware, nieuwe studio's, backward compatibility en initiatieven als Gamepass en dat cross play gebeuren met de PC, maar het zou mij wel verbazen als er het de volgende generatie ineens plots de andere kant op valt. Ik ben natuurlijk geen analyst, maar de huidige achterstand wegpoetsen gaat voor mijn gevoel nog wel minstens 2 generaties duren, als het al gaat gebeuren.

Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of we na de volgende generaties nog wel consoles gaan krijgen. Gaming is zo aan het ontploffen. Het kan ook zomaar zijn dat je straks bij je TV optioneel een module van € 300,- kan aanschaffen, deze kan verbinden met het internet en waar je dan vervolgens games naartoe kunt donwloaden en/of streamen.

• ExquisiteSteez
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:28
Nieuwevolger schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:15:
CAPCOM heeft deze E3 toch wel een killer E3 gehad.
Yup

En het mooie is nog dat DMC5 en RE2 beide in het eerste kwartaal uitkomen. Hoeven we ook niet tot eind volgend jaar te wachten.

Eerst oud en nieuw vieren. Daarna komt RE2, op 22 februari wordt het ook aardig druk :+, en dan heb je nog The Division 2 en DMC5. Zal vast nog wel 1 of 2 titels vergeten. Een mooie start van (hopelijk) een mooi gamejaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:28:
[...]

Niet om weer een verhitte discussie aan te slingeren (ik ben ook pas laat in het PS3 tijdperk ingesprongen en had daarnaast ook een 360, dus corrigeer me daar waar nodig), maar volgens mij heeft MS het nu toch al 3 generaties op rij vrij lastig op dat vlak? Dus waar doel je exact op dat het verleden meermaals heeft uitgewezen? De PS2 is volgens mij de best verkopende console ooit en de 360 is op het einde ook ingehaald nadat de PS3 een vergelijkbare belabberde start had (1 jaar later en te duur) zoals de X1 deze had. Microsoft is zonder twijfel weer de juiste kant op aan het gaan met o.a. goede hardware, nieuwe studio's, backward compatibility en initiatieven als Gamepass en dat cross play gebeuren met de PC, maar het zou mij wel verbazen als er het de volgende generatie ineens plots de andere kant op valt. Ik ben natuurlijk geen analyst, maar de huidige achterstand wegpoetsen gaat voor mijn gevoel nog wel minstens 2 generaties duren, als het al gaat gebeuren.

Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of we na de volgende generaties nog wel consoles gaan krijgen. Gaming is zo aan het ontploffen. Het kan ook zomaar zijn dat je straks bij je TV optioneel een module van € 300,- kan aanschaffen, deze kan verbinden met het internet en waar je dan vervolgens games naartoe kunt donwloaden en/of streamen.
Het verleden is meer dan de generatie hiervoor natuurlijk. Ik doelde daarmee ook niet echt op Microsoft vs Sony. Een recent voorbeeld is de WiiU en de Switch, de ene flopte enorm, de "opvolger" werd een hit terwijl er nagenoeg geen games waren aan het begin. Het tij is dus nog lang niet gekeerd, Sony heeft de race deze generatie gewonnen dat absoluut maar "in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst" gaat wat mij betreft hier ook prima op.

Microsoft stapte met de Xbox aan het einde van de PS2 periode pas in, die generatie kan je dus al niet meetellen en deed het verder met de 360 erg goed, en op het digitale vlak met Xbox Live zelfs veel beter.

Alles is mogelijk, en dat is maar goed ook want als de ene de andere niet scherp houd zijn wij als gamer de dupe.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ExquisiteSteez
Nieuwe free roam gameplay van Spider-Man.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Donstil schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:35:
[...]

Alles is mogelijk, en dat is maar goed ook want als de ene de andere niet scherp houd zijn wij als gamer de dupe.
Precies, je hebt gewoon concurrentie nodig, dat zorgt voor vernieuwing en ontwikkeling.
Overigens, velen hebben het vaak over verkoopcijfers...
Maar wat zegt dit? Maakt het uit als er van de een console het dubbele zijn verkocht dan van de andere?
De PS4 verkoopt zo goed dat wanneer Microsoft de helft van het aantal stuks weet te halen ze het ook prima doen. Daarnaast, er is meer dan alleen hardware. De console bouwer is vooral geïnteresseerd in de omzet per console. De hardware is natuurlijk een dingentje, maar de echte omzetten incl. winsten worden behaald met games.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:35:
[...]

Het verleden is meer dan de generatie hiervoor natuurlijk. Ik doelde daarmee ook niet echt op Microsoft vs Sony. Een recent voorbeeld is de WiiU en de Switch, de ene flopte enorm, de "opvolger" werd een hit terwijl er nagenoeg geen games waren aan het begin. Het tij is dus nog lang niet gekeerd, Sony heeft de race deze generatie gewonnen dat absoluut maar "in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst" gaat wat mij betreft hier ook prima op.

Microsoft stapte met de Xbox aan het einde van de PS2 periode pas in, die generatie kan je dus al niet meetellen en deed het verder met de 360 erg goed, en op het digitale vlak met Xbox Live zelfs veel beter.

Goede punten, maar Nintendo heeft niet echt concurrentie met de doelgroep waar zij voor gaan met hun games. De Switch heeft natuurlijk ook enorme baat gehad bij Zelda en Mario Odyssey.

Sommige mensen zullen dit wel vermoeiend vinden (sorry daarvoor, lees er gerust overheen), maar de sterke opmars van de PS3 aan het einde van de vorige gen is mijn inziens volledig te danken aan first party titels die ze de laatste 2/3 jaar uitbrachten. Die trend hebben ze nu doorgezet en dit blijkt een enorm succesvolle strategie. Dan praat je over studio's die 15 á 20 jaar geleden gekocht zijn en die inmiddels 3/4/5 games ervaring hebben en vandaar uit op hun huidige niveau zijn gekomen. Dat schud je niet zomaar even uit je mouw, bedoel ik. :P

Zoals aangegeven is MS goed op weg en is concurrentie goed. Ik ben vooral benieuwd wat Ninja Theory gaat doen. Ook moeten ze die Forza studio misschien een keer iets anders laten doen. Geen idee verder wat voor ervaring ze hebben buiten racers om.

Acties:
  • +1Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:57:
[...]

Ook moeten ze die Forza studio misschien een keer iets anders laten doen. Geen idee verder wat voor ervaring ze hebben buiten racers om.
https://www.rockpapershot...th-some-serious-pedigree/

Ze hebben alvast geluisterd. Zijn bezig met Action RPG in een nieuwe studio met zo'n 200 man geleidt door iemand die van DICE gekomen is.

Maarrrr... ik lees veel te weinig over SESSION? Niemand die een nieuwe skategame wilt? Ik ben best wel hyped eigenlijk :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

bram1984 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:57:
[...]

Ook moeten ze die Forza studio misschien een keer iets anders laten doen. Geen idee verder wat voor ervaring ze hebben buiten racers om.
Schijnt dat ze al met een sandbox game bezig zijn.... afwachten

[Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 12-06-2018 17:01]

Wom schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 17:00:
[...]

https://www.rockpapershot...th-some-serious-pedigree/

We hebben alvast geluisterd. Zijn bezig met Action RPG in een niewe studio met zo'n 200 man geleidt door iemand die van DICE gekomen is.

Maarrrr... ik lees veel te weinig over SESSION? Niemand die een nieuwe skategame wilt? Ik ben best wel hyped eigenlijk :+
Ah kijk. Dat is alvast een stap in de goede richting.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 15:47
over een uurtje Nintendo kijken. als ze wat meer beelden hebben van wat ze al aangekondigd hebben ben ik eigenlijk al tevreden :). Alhoewel een ANimal Crossing ook zeker niet verkeerd zou staan op de Switch, ideaal voor onderweg imo.
Ik vind het wel mooi om te zien dat z’n beetje alle uitgevers op het moment het zo goed doen, vooral japanse uitgevers waren heel erg zoekend last gen. Capcom, square enix en zelfs koei tecmo doen het goed.

Alleen EA maakt er een potje van, ondanks de grote goei van battlefield en hun sport games. Lijken helemaal out of touch met veel gamers.

Ook betekend de gekochte studio’s van MS dat ze weer goeie games kunnen afleveren.

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-05 06:23
Geen Splinter Cell tijdens deze E3. Beetje teleurgesteld!

Laten ze bij die Nintendo Direct nu alsjeblieft een Wave Race aankondigen! Ook een game waar ik al jaren tijdens de E3 op zit te wachten haha.
Nieuwevolger schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 17:25:
Alleen EA maakt er een potje van, ondanks de grote goei van battlefield en hun sport games. Lijken helemaal out of touch met veel gamers.
Denk dat EA ondanks dat, zich nog steeds rustig de status 'shut up and take my money' kan houden, zeker als het gaat om de Battlefield en sport series (Fifa, UFC, madden). De rest wat ze maken lijkt meer gevalletje wisselgeld te zijn wat ze over hebben, flopt het, no problem.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:22
Zouden we dan dit jaar eindelijk de Retro Studios game zien ? Moet toch wel ...

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Het is gewoon heel bizar dat BF5 zo weinig aandacht kreeg van EA zelf.
Recon24 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 17:47:
Het is gewoon heel bizar dat BF5 zo weinig aandacht kreeg van EA zelf.
Misschien wilde ze oorspronkelijk wel wat meer laten zien, maar ze hebben na de eerste reveal trailer een ontzettende kritiek over zich heen gekregen, waardoor ze nu misschien bewust hebben gekozen voor een wat minder prominente aanwezigheid?

Uiteraard een gedachtenkronkel van mezelf. :)

[Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-06-2018 17:52]

Gamertag: VAS taijyn

Met de trailer was zelf niks mis mee, maar ze hadden net zo goed de gameplay met commentaar van jackfrag er achter na kunnen gooien ipv een mobiele game tonen of een esporter op het podium roepen.

Ondertussen blijft de aandeel prijs van EA stijgen, ondanks de zware concurrentie die fifa en BF5 deze oktober hebben.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:45
Als Nintendo gameplay van Prime 4 laat zien, en dit valt een beetje in de smaak, hebben ze voor mij persoonlijk al gewonnen :+
Stiekem hoop ik nog op een Paper Mario-achtige titel. Dan kan je er echt niet meer omheen imho.

Verder wel vet:
- Battlefield V. BF3 heb ik serieus en lang gespeeld, sindsdien elke BF gekocht maar nooit meer zo hardcore gespeeld. Waarschijnlijk koop ik V weer uit 'nostalgie', maar eigenlijk heb ik BF1 nog het allerminst gespeeld, mede door de setting die ik niet boeiend vind.
- Fallout 76. Eigenlijk nooit Fallout gespeeld, ondanks dat het awesome moet zijn volgens iedereen. Kan maar zo een game zijn die ik ga spelen eind dit jaar.
- Cyberpunk 2077. Ziet er vet uit, maar nog geen release...
- Tomb Raider ga ik sowieso dit najaar spelen. Heel veel zin in :)
- TLoU II. Heb speciaal een PS4 gehaald voor de Uncharted trilogy + deeltje 4 en TLoU. Daarna weer verkocht tho :P voor deze game ga ik weer een PS4 halen, met Horizon: Zero Dawn erbij. Jammer dat het nog zo lang wachten is.

Tegenvallers:
- Command and Conquer! Voor mobile :')
- Ubisoft heeft altijd wel iets leuks voor mij. Maar The Division 2 hoef ik niet en BG&E heeft nog steeds weinig concreets. Uberhaupt geen verrassing, jammer.
- In het algemeen: nog veel 2019-games zonder releasedatum

• GovertNL
Mario Party dus!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:24
Mario Party ziet er tof uit!

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• Richh
Was te verwachten dat er een Mario Party aan zat te komen :) in ieder geval een mooie reveal voor Nintendo, al vind ik 'm zelf niet zo boeiend.

• Zeror
Fire Emblem ziet er gaaf uit!

• GovertNL
Wel een 2018 launch voor Mario Party.

En dat Fire Emblem ziet er best goed uit.

• Zeror
En daar issie dan: Fortnite!
Vandaag gratis beschikbaar! :o

[Voor 37% gewijzigd door Zeror op 12-06-2018 18:11]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Richh
Zeror schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:10:
En daar issie dan: Fortnite!
En release vandaag, precies zoals voorspeld :)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54
Vind altijd wel bizar ala ik dan die Nintendo games zie hoeveel ik er niks mee heb. Ondanks dat die games meestal wel hoge cijfers krijgen..
Neefje heeft een switch gehad met Mario kart en dat is echt super vet. En dacht ik wil er ook 1. Maar dan zie ik de andere games en dan denk ik meteen weer nope.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Richh
v8power67 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:12:
Vind altijd wel bizar ala ik dan die Nintendo games zie hoeveel ik er niks mee heb. Ondanks dat die games meestal wel hoge cijfers krijgen..
Neefje heeft een switch gehad met Mario kart en dat is echt super vet. En dacht ik wil er ook 1. Maar dan zie ik de andere games en dan denk ik meteen weer nope.
Zonder tieten/schieten/helikopters is het niet stoer genoeg? :+

• GovertNL
Gaan ze ons nog verrassen?

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:16
Ik hoop het wel...

PSN: Redrafted

• v8power67
Richh schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:14:
[...]

Zonder tieten/schieten/helikopters is het niet stoer genoeg? :+
Wut ??
Nee ik heb gewoon niks met japanse games denk ik.
Ben meer fan van de sony exclusieve lineup. Ennrace games.
En soms een Assassin's Creed ofzo.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeror
Dikke character lineup hoor voor Smash :D

Anoniem: 617899

Grafisch gezien helaas weinig spectaculair.

• Zeror
Anoniem: 617899 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:25:
Grafisch gezien helaas weinig spectaculair.
Daar koop je Smash ook niet voor.

• v8power67
Mn steam kapt er heel de tijd mee op YouTube...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeror

Zeror schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:26:
[...]

Daar koop je Smash ook niet voor.
Dat snap ik als fan van melee. Maar het voelt alsof ze veel onderdelen hergebruiken.

• GovertNL
Duurt me wel wat te lang. Hadden ze dit niet in die Treehouse kunnen doen zo?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:19
Oke, genoeg Smash nu.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Zeror
Maar gaan ze nu werkelijk alle tijd volmaken door elke fighter te laten zien, 2 keer? Kan dat niet in de Treehouse ofzo.....

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:16
Precies dit...

PSN: Redrafted

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:00
Wat een flut presentatie.

• Raem
Het houdt niet op...

Boring!!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GovertNL
Man man man Nintendo. Dit duurt echt te lang........

Acties:
  • +2Henk 'm!

Irritant gewoon. :')
Ik keek hier erg naar uit en nu mag het niet snel genoeg verdwijnen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:53
Ze hebben de hele tutorial van het spel erin gestopt.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:48
Nintendo heeft weinig te bieden voor de rest van het jaar als je een half uur met 1 game gaat vullen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Blijkbaar hebben ze gewoon niet veel nieuwe games te showen.

• NotSoSteady
Lekker Ventje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:39:
Nintendo heeft weinig te bieden voor de rest van het jaar als je een half uur met 1 game gaat vullen.
En wat voor game, boooooring.

• Recon24
Zo diep op een game ingaan die we al vaker hebben gezien is toch nergens voor nodig. Maak daar lekker een losse video voor na de show...

Maarja Nintendo...same old stuff.

[Voor 11% gewijzigd door Recon24 op 12-06-2018 18:40]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-06 09:56
tegen de tijd dat ze klaar zijn met smash gelul is tes 6 al uit

• NotSoSteady
Is er werkelijk geen enkele Japanner die Engels kan?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:44
Oef. Het tweede jaar van de switch is toch wel zeer zorgelijk....

• Raem
Dit was het al?

• Zeror
En dat was het! Beetje teleurgesteld eigenlijk. Had wel iets meer verwacht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GovertNL
Haha doei Nintendo. Wat een grote teleurstelling was dit zeg! Kansloos gewoon.

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:53
Verklaard waarom Smash zo belachelijk lang was.... enigszins teleurstellend. Had ook nog wel gehoopt op een Animal Crossing.

• Lekker Ventje
Nu al klaar, net zo een aanfluiting als EA.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NotSoSteady
Wat dit het? Jeetje, nu snap ik ook wel waarom ze die hele presentatie met Smash meuk moesten opvullen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Oh wow dit was zeker de slechtste presentatie van de E3. EA heeft zijn best gedaan maar hier kan je niet van verliezen.

• Richh
Zware teleurstelling zeg. Had toch wel op wat meer gehoopt dan een half uur Smash :')

• Lekker Ventje
Wii U all over again

• GovertNL
Dit was slechter dan EA haha.

• v8power67
Is het nou echt zo moeilijk voor die japanse developers om engels te leren ?
Vind dat altijd mega amateuristisch overkomen.
Verder mega saaie show. Slechtste by far denk ik wel deze e3...
Naja heeft ea toch een gelukje.

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dit valt wel erg tegen. Had toch wat meer verwacht, had graag wat meer van Metroid Prime 4 gezien. Smash duurde daarnaast ook echt te lang.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-05 13:41
Smash zag er goed uit, wat was er ook alweer nog meer aangekondigd? :+

• Lekker Ventje
DigitalError schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:46:
Smash zag er goed uit, wat was er ook alweer nog meer aangekondigd? :+
Vrij weinig

• Richh
Heb je als Nintendo-hater nou serieus de persco gevolgd om dit te posten? :') nvm

• Lekker Ventje
Richh schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:47:
[...]

Heb je als Nintendo-hater nou serieus de persco gevolgd om dit te posten? :')
Waar haal jij vandaan dat ik een Nintendo hater ben? Zonnesteek? :')

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:44
De lineup neemt erg zorgelijke vormen aan. Dit was echt by far meest teleurstellende persconferentie. Ms heeft nog veel betere exclusives zelfs.
Beakzz schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:39:
Blijkbaar hebben ze gewoon niet veel nieuwe games te showen.
What's new :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Richh
Lekker Ventje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:48:
[...]

Waar haal jij vandaan dat ik een Nintendo hater ben? Zonnesteek? :')
Excuses, ik verwar je met iemand anders :X
Best wel matige presentatie inderdaad, maar Overcooked 2 is toch wel gaaf als die eindelijk online multiplayer heeft. Is ook voor Xbox en PS4 op 7 augustus uit trouwens, dus dat is wel mooi

Verder krijgt mn Switch niet veel te doen denk ik, maar Nintendo pakt volgens mij nooit groot uit op E3 de laatste 3 jaar.

Bij Smash Bros heb ik altijd het idee dat ik wat mis wat de game leuk moet maken. Vind hem ook niet echt n00bfriendly waardoor het toch vaak buttonbashen wordt. Verder met de rest weinig mee maar leuk voor de liefhebbers denk ik dan maar

Martinspire - PC, PS4, X1

• Lekker Ventje
Martinspire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:00:
Best wel matige presentatie inderdaad, maar Overcooked 2 is toch wel gaaf als die eindelijk online multiplayer heeft. Is ook voor Xbox en PS4 op 7 augustus uit trouwens, dus dat is wel mooi

Verder krijgt mn Switch niet veel te doen denk ik, maar Nintendo pakt volgens mij nooit groot uit op E3 de laatste 3 jaar.

Bij Smash Bros heb ik altijd het idee dat ik wat mis wat de game leuk moet maken. Vind hem ook niet echt n00bfriendly waardoor het toch vaak buttonbashen wordt. Verder met de rest weinig mee maar leuk voor de liefhebbers denk ik dan maar
De presentatie vorig jaar vond ik flink beter, al was het maar vanwege de aankondigingen over Metroid en Pokémon. Had nu op iets van Animal Crossing gehoopt, dat zal wel 2020 gaan worden vrees ik.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Nou Nintendo was ook niet veel, dit krijg je dus als je het jaar ervoor vooral logo's van games aankondigd.

Ik gooi meteen de ratings er achter aan
Microsoft 9
Sony 7,5
Bethesda 6,5
Ubisoft 5,5
Square enix 4,5
Nintendo 4,5
EA 4

Ik zou de E3 in z'n algemeen een 7 geven. We zijn de de komende tijd wel zoet met games.
Nieuwevolger schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:29:
Nou Nintendo was ook niet veel, dit krijg je dus als je het jaar ervoor vooral logo's van games aankondigd.

Microsoft 9
Sony 7,5
Bethesda 6,5
Ubisoft 5,5
Square enix 4,5
Nintendo 4,5
EA 4

Ik zou de E3 in z'n algemeen een 7 geven. We zijn de de komende tijd wel zoet met games.
Microsoft een 9... Wel met bijna alleen maar multiplats ... :z

Acties:
  • +1Henk 'm!
Het is Deja Vu week op tweakers ofzo… Elke discussie gaan we 10 keer opnieuw doen ;)

Gamertag: VAS taijyn

• Recon24
Shows zijn leuk voor eventjes, de gene die kan deliveren wint uiteindelijk....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:51

SomerenV

It's something!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:36:
Het is Deja Vu week op tweakers ofzo… Elke discussie gaan we 10 keer opnieuw doen ;)
Jij snapt toch ook wel dat alleen exclusives aandacht verdienen en dat een punt volledig daarop gebaseerd moet zijn? :+ Overigens vond ik de Nintendo Direct best lekker in elkaar zitten. Was ook interessant te zien wat er nieuw is in Super Smash Ultimate. Wel jammer dat er zoals gezegd geen Animal Crossing of een andere nieuwe titel aangekondigd is. Maar wel meer dan genoeg 3rd party games toch? Het is niet alsof er dit jaar bijna geen games uit gaan komen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NotSoSteady
Mijn Switch heb ik sinds Super Mario Odyssey nog niet weer aangeraakt en daar lijkt de komende periode ook geen verandering in te komen. Een Nintendo-console moet je echt aanschaffen voor Nintendo-games, want voor de rest is het voornamelijk bagger en middelmaat.

[Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 12-06-2018 19:46]

Acties:
  • +5Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:32:
[...]

Waren wel een paar multiplats waar ik heel erg naar uit kijk oOo

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Zeror
Nieuwevolger schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:29:

-knip-

Mijn lijstje

Microsoft 8
Sony 7
Bethesda 7
Ubisoft 6
Square enix --niet gezien
Nintendo 6
EA 5
Devolver 6

Nieuwevolger schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:46:
[...]

Waren wel een paar multiplats waar ik heel erg naar uit kijk oOo
Me too :) Maar dan wel op de PS4 Pro :)

• ExquisiteSteez
-SaveMe- schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:32:
[...]

Van wat ik heb gezien:

Sony 7.5/10
Microsoft 7/10
Ubisoft 5
EA 3/10
Squire Enix 2,5/10

Waarom Sony een hogere score dan MS ?
Ik kies voor kwaliteit boven kwantiteit. Ik zie liever 4 vette gameplay demo's van 10 min. Dan 10 CGI trailers van 1 minuut.

En ja, de show van MS zat beter in elkaar. Maar dat boeit mij niet zoveel. Uiteindelijk gaat het om de games die je te zien krijgt. MS liet hele vette games zien. Maar het merendeel was CGI. Ik wil gameplay zien! En Sony was de enige die vrijwel alleen maar gameplay liet zien.

Dit was wel de beste show van MS in jaren. En ben erg benieuwd naar hun exclusives op de next-gen.

Ubisoft heeft altijd wel een leuke show. Maar dit jaar vond ik het vies tegen vallen. Ze hebben in de afgelopen 6 jaar 6 nieuwe IPs aangekondigd. Dus ik had gisteren ook een nieuwe IP verwacht. En natuurlijk keek iedereen uit naar een nieuwe Splinter Cell.

Squire Enix vond ik lachwekkend. Krijgen van mij nog een 2.5 omdat Babylon's Fall er toch best interessant uit zag.

EA viel ook vies tegen. Unravel kon de show niet redden. Als fan van deel 1 vond ik het wel een leuke verrassing.Ook van Anthem had ik meer verwacht (maar dat is een smaakkwestie).

Te veel sport gelul ook.

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-06 18:29
Deus Ex / Fallout mix? Lijkt me echt wel een topper die de pijn van FO76 hopelijk kan verzachten.
FO76 speel ik zeker ook maar ik vrees dat het mij geen 100den uren gaat kunnen boeien.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• ExquisiteSteez
Heb veel vertrouwen in CD Projekt RED
Denk dat de game wel pas in 2020 zal uitkomen.
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:49:
[...]

Deus Ex / Fallout mix? Lijkt me echt wel een topper die de pijn van FO76 hopelijk kan verzachten.
FO76 speel ik zeker ook maar ik vrees dat het mij geen 100den uren gaat kunnen boeien.
Ik denk dat het toch wel iets serieuzer gaat worden dan Fallout, ik denk eerder iets als een first person gta in een cyberpunk setting. Maar goed, moeilijk te zeggen.

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:43
Hoorde ik nou iets van een crash team racing voor de PS4 ?

• ExquisiteSteez
RenaldoN schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:01:
WUTTTTT :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:43
Ja zat 2sec naar een sony bericht op fb te kinken en daar ging iedereen los over ctr. Als dit dus waar is is dit super >:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ExquisiteSteez

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
RenaldoN schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:01:
Er komt een extra level voor de remake trilogy. Heb nergens iets gelezen over CTR

Acties:
  • +7Henk 'm!
Winnen slaat natuurlijk nergens op maar kan wel zien welke presentaties volgens de poll op youtube het meest gewaard worden.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Anoniem: 337891

justifire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:52:
Winnen slaat natuurlijk nergens op maar kan wel zien welke presentaties volgens de poll op youtube het meest gewaard worden.
[afbeelding]
Het is toch ook te triest voor woorden. Je hebt ten eerste fans van organisaties met winstoogmerk. Dat zijn dus mensen die een bedrijf aan wie ze geld betalen aanmoedigen. En dan maken die bedrijven reclame. En daarvoor gaan mensen thuisblijven. En roepen dat hun organisatie met winstoogmerk de beste reclame maakt en de beste spulletjes aan hun verkopen. En dan gaan mensen stemmen op hun lieveling reclameevenement.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 12-06-2018 22:08]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
[afbeelding]
Ja maar... de exclusives! :+

• Richh
[afbeelding]
Dat EA en Nintendo niet meetellen was van tevoren al bekend? :P

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:02
Ik moet met dat "winnen van de E3" eigenlijk de hele tijd denken aan Bush met zijn "win the hearts and minds of the Iraqi people". Look how that worked out :P

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ExquisiteSteez
[afbeelding]
MS heeft alle third party beelden opgekocht omdat ze zelf weinig materiaal hebben om te laten zien.
Zou me niets verbazen als ze ook stemmen hebben gekocht :P

Geld zat dus ja. Een beetje positiviteit zal ze goed doen.

Na ja, qua show waren ze met kop en schouders de beste. Qua inhoud? nehhh.
Pagina: 1 ... 25 26 27 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee