Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Cogitationis poenam nemo patitur
- Sony is gestopt met games veel te vroeg aankondigen. Wat ze lieten zien was heel sterk overigens.
- Bethesda heeft deze traditie overgenomen die tamelijk bizar is. Iedereen snapt dat ze ooit weer beginnen met Tes 6.
- weinig liefde voor nintendo.
- ms blijft vol inzetten op games maar hebben een langs weg te gaan.
- Ubisoft heeft mi de beste lineup en zeker de beste persconferentie
- jammer dat splinter call niet langs is gekomen
[ Voor 16% gewijzigd door giantgiantus op 12-06-2018 07:54 ]
Ik kijk nooit naar Ubi / EA aangezien deze game Multi-Platform zijn, en dus nooit hoeft te vrezen om ze te missen.
Voor mij is TLOU / Death stranding toch wel de games die ik moet hebben. En veel collegas met mij. De rest was leuk.
Ohja Shadows dies Twice die moet ik ook op de PS4 hebben Samen Met Ghost of ....
Wanneer heb jij Rockstar gezien op een E3 nieuws over hun games tonen. Ik namelijk nooit. Voor hun is de E3 nooit nodig geweest.kwdtje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 07:51:
Grote afwezige bij Sony/Square was toch wel FFVII, had toch echt gehoopt dat ze daar wat van zouden laten zien. Daarnaast geen RDR2 op de E3? Of heb ik dat gemist.
[ Voor 27% gewijzigd door theduke1989 op 12-06-2018 08:08 ]
Sony's first party output is nog nooit zo sterk en vooral goed geweest als nu. Je kan niet iedere E3 vijf nieuwe titels aankondigen.
Over de trailers: Naughty Dog heeft weer eens laten zien waarom bijna geen enkele andere studio bij ze in de buurt komt. Wat ziet TLoU2 er vet uit zeg. De gameplay animaties zitten haast op cutscène niveau. En mooi dat ze niet schromen volwassen thema's als geaardheid en keihard geweld te laten zien.
Ghost heeft me blij verrast. Als het verhaal verder goed is, lijkt Sucker Punch zich bij de grote jongens te kunnen scharen. De combat en graphics hebben beide mijn aandacht. Ziet er heel dik uit. Die belichting, lekker man.
Death Stranding, tja. Ik ben wel nieuwsgierig. Ziet er gruwelijk uit en Kojima is ons gewoon lekker aan het teasen. Die gaat iedere beurs stukje bij beetje meer laten zien.
Over Spider-Man is het meeste al gezegd. Dag 1 voor mij.
Qua multiplatform enthousiast over de nieuwe FROM game en Metro. Cyberpunk moet ik echt eerst gameplay van zien.
Voor de rest vond ik het een redelijke forgettable E3.
Zal wel ergens Q4 2019 - begin 2020 release gaan worden.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Bij Ubisoft was het in het begin zo erg dat ze het podium filmden en je schuin op het scherm keek waar de film afgespeeld werd.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
- Red Dead Redemption 2
- F1 2018
- Assassins Creed
- State OF Decay 2
- Dying Light 2
Battlefield V of Forza Horizon 4 hebben me ook niet overtuigt, de eerste keer dat ik niet zo enthousiast ben over een E3 kwa aankondigen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Omdat gewoon gaaf
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Naast dat we zeker Super Smash Bros gaan zien en hopelijk Fortnite (zou wat zijn als dat gelijk wordt gereleased, waar het nu op lijkt), hoop ik vurig op Metroid Prime 4, en misschien wat nieuwe DLC voor Odyssey. Voor de rest zullen ze nog wel wat verrassingen in petto hebben.
De persconferenties van zowel Microsoft en Sony konden mij bekoren. Sony nam mij wel lichtelijk in de maling. De manier van Microsoft heb ik liever maar qua games kan heeft Sony meer mijn interesse.Thomas schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:29:
Vanavond Nintedo, daar kijk ik het meeste naar uit. Vond MS tot nu toe het 'best' al vond ik wel weer dat ze heel weinig toonden qua exclusives.
Naast dat we zeker Super Smash Bros gaan zien en hopelijk Fortnite (zou wat zijn als dat gelijk wordt gereleased, waar het nu op lijkt), hoop ik vurig op Metroid Prime 4, en misschien wat nieuwe DLC voor Odyssey. Voor de rest zullen ze nog wel wat verrassingen in petto hebben.
Jeetje wat ziet TLoU2 er megadik uit zeg.
Naar Nintendo kijk ik altijd het meest uit. Maar dat zal waarschijnlijk komen omdat dit toch het bedrijf is dat mij aan het gamen heeft gebracht zo'n 25 jaar geleden. Ik denk dat ze inderdaad wel wat verrassingen in petto hebben voor ons. Ik zit in ieder geval al klaar
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Voor iedereen die de boel gemist heeft.DutchOwnage schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:42:
Ik ga wel even de aparte stukjes van TLOU, Ghost, Death, en Spidey kijken. Heeft geen zin om die hele persco te gaan kijken als ik hier zo meelees. Op blokfluitjes zit ik niet te wachten
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 12-06-2018 09:55 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Klopt. Geruchten waren dat die tijdens de Sony conferentie getoond zou worden, maar niks gezien. Naar verluidt gaat het om een Superman game.Wom schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:02:
Die Spiderman game ziet er wel lekker uit. Arhkam Knight in Spiderman-setting kan mij wel bekoren. Maar heb ik het goed begrepen dat de nieuwe game van de studio achter Arkham Knight nog niet bekend is geworden?
Edit: Gelekte Ghost of Tsushima info:
Samurai were the most respectable people in Japan, people bow to Jin as he passes by on foot or horseback, but samurai were also feared; some women and children will attempt to hide or flee at the sight of Jin, while others will attempt to attack in order to prove themselves, or take some of the valuable gear a samurai would typically carry. This all helps to make the world feel alive and immersive. Not sure how often these civilian interactions occur.
Japanese voice over is a must for this game in order to truly feel like a samurai epic, but the English is superb (as many of you could probably tell from the reveal trailer.
Each outpost has a story behind it and a quest line, not just "take out these soldiers and you retake the village". Villages can be retaken by Mongols if you do not complete the quest line.
The game has two central towns (think Witcher 3), and many smaller outposts / villages.
There are NPCS who can help train you in the ways of the Ghost, as for a Samurai, it would be a completely different form, and dishonorable way, of combat. Don't expect Jin to be able to right out of the gate know how to throw shuriken, use kunai, use alchemy ( poisons, create potions, and explosives), use grappling hooks to get on top of rooftops, quickly, etc.
2 major skill trees with many branches; which are way of the samurai, and way of the ghost. Samurai focusing more on sword play, archery, and defense, while ghost focuses more on stealth, alchemy, and agility.
Samurai skill tree is fully unlocked from the start, while ghost requires you to complete tasks in order to unlock a specific branch, such as working with an alchemist in order to learn poison abilities, or to create potions with strong effects.
You will be free to switch between samurai and ghost kits. Jin in full samurai armor won't be able to climb buildings (you can still jump, don't worry) or swim/dive, and would be fit more for a defensive, all out attack build. This can be balanced out however by mixing kits. You switch by going into any outpost / town, there you will also be able to sleep in order to pass the time, so if you prefer to tackle a mission at night as a ghost, or at day as a samurai, it's up to you. So for a more grounded approach, samurai is recommended.
Think of climbing buildings as a faster paced assassins creed. Tenchu style grappling hook makes it even faster.
You don't necessarily want to be seen in your ghost kit, as people may take you for an assassin and will sometime be hostile toward you. The game recommends you to be the ghost at night, but samurai at day. Some quests will only be handed out in your samurai gear, or only in your ghost gear, such as assassination requests. Double agent type of system and story to back it up.
[ Voor 75% gewijzigd door bram1984 op 12-06-2018 10:11 ]
Echt he. Werkelijk het enige nieuwe wat ik heb kunnen ontdekken zijn keuzeopties in de antwoorden die je kan geven. Voor de rest 1 op 1 kopie van Origins. Maar Griekenland en de eilanden zijn wel héél erg gaaf natuurlijk. Zag gameplay op Mykanos en dat zag er héél mooi uit. Stuk groener dan de zandbak van Egypte.bram1984 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:00:
Zit die AC Odyssey demo te bekijken. Het is gewoon letterlijk een reskin van Origins. Animaties, textures, UI, kleurenpallet, alles is hetzelfde. Jammer. Had gehoopt op de tweejaarlijkse aangegeven cyclus en dan echt een totaal nieuwe setting (Japan ofzo).
Wordt daarom ook gewoon een Day One, ondanks weinig vernieuwend.
Eens!!
Bij de aankondiging van The Division 2 had ik eerst een "mehh" gevoel. Tot ze kwamen met de mededeling dat er een 8 man raid aan toegevoegd is. Als dat goed uitgewerkt is, dan zou Destiny wel eens een probleem kunnen hebben.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
De setting vind ik ook wel tof, veel afwisseling van steden, bergen, bossen etc. Geen day one maar toch wel erg benieuwd.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Sony z’n show was een beetje als vorig jaar, weinig verassingen maar wel wat mooie gameplay gezien.
Maar ik denk dat fans van "horror" (even mega gegeneraliseerd) wel een hoop hebben om naar uit te kijken bij Sony. Ik zie de games liever wat vrolijker
Qua presentatie was het niet de slechtste (die eer is voor EA), maar qua aantal dingen die mij interesseren wel.
Nu erg benieuwd naar die van Nintendo vanaaf
Daarom is de hele hype er juist. De vaagheid in combinatie met het feit dat de titel door Kojima ontwikkeld wordt met volledige creatieve vrijheid + top Hollywood acteurs die erin zitten.Homeland schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:24:
Sony persconferentie vond ik niet zo bijzonder, weinig games die me aanspreken en ik snap de hype rondom Death Stranding niet, niemand weet wat die game is.
Top Hollywood acteurs is wel een beetje overdreven. De enige acteur die nog slechter acteert in The Walking Dead is Carlbram1984 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:45:
[...]
Daarom is de hele hype er juist. De vaagheid in combinatie met het feit dat de titel door Kojima ontwikkeld wordt met volledige creatieve vrijheid + top Hollywood acteurs die erin zitten.
Verwijderd
Natuurlijk de games die ze lieten zien waren bijna allemaal stuk voor stuk geweldig, maar de show zelf ging voor mij na de eerste "break" snel achteruit.
Denk dat het beter was geweest als ze net zoals voorgaande jaren gewoon 45 minuten lang filmpje na filmpje na filmpje hadden kunnen laten zien met muziek erbij.
Denk persoonlijk dat Bethesda deze E3 het beste voor de dag is gekomen.
Die gaat echt als een malle verkopen. Die Resident Evil 1 HD verkocht ook erg goed.
Capcom is op de goede weg terug. Eerst DMC5 nu RE2.
Sowieso mijn game van de E3.
Hopen op een VR mode. RE7 is daardoor een van mijn tofste game ervaringen ooit.Sefaex schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:58:
De RE2 trailer heeft op resetera zelfs meer reacties dan Death Stranding, Ghost, en Spider-man.
Die gaat echt als een malle verkopen. Die Resident Evil 1 HD verkocht ook erg goed.
Capcom is op de goede weg terug. Eerst DMC5 nu RE2.
Sowieso mijn game van de E3.
Ik vloog al van de bank af zonder VR... Ik denk dat ik RE7 niet had uitgespeeld in VRbram1984 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:00:
[...]
Hopen op een VR mode. RE7 is daardoor een van mijn tofste game ervaringen ooit.
Ik ga alvast peulen kopen. Zodat ik wat heb om uit te schijten

Je vergeet Mads Mikkelsen en Lea Seydoux. Zeker niet de minste acteurs.uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:51:
T
[...]
Top Hollywood acteurs is wel een beetje overdreven. De enige acteur die nog slechter acteert in The Walking Dead is Carl
Ik had wel het idee dat het nog wat te vroeg was om gameplay te showen voor Death Stranding, leek wel of Kojima nog niets anders wilde laten zien dan iemand die in de (overigens prachtige) Decima engine rondloopt of ze zijn gewoon nog niet ver genoeg met development om meer te laten zien dan dat (combat, set pieces,etc.)
Last Of Us 2 stelde niet teleur, erg rauw en hard. Echt totaal het tegenovergestelde van de Uncharted reeks. Eigenlijk ook wel cool dat ze nog geen infected hebben laten zien, bevestigd nogmaals dat ze belangrijk zijn voor de wereld maar niet de echte hoofdrol hebben.
Vond Ubisoft eigenlijk de beste show hebben (Nintendo moet nog, maar dat is een Direct).
Hier hetzelfde. Is de eerste AC sinds Brotherhood die me eigenlijk weer aanspreekt.Vrijdag schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:13:
Ik heb Origins niet gespeeld maar Odyssey spreekt me dan wel meer aan. Het zou wel gaaf zijn als je het spel op twee verschillende manier kan spelen.
De setting vind ik ook wel tof, veel afwisseling van steden, bergen, bossen etc. Geen day one maar toch wel erg benieuwd.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Omdat de fans dit willen.XWB schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:12:
Waarom komt er remake van Resident Evil 2 terwijl we al op deeltje 7 zitten
En omdat de Remake van Resident Evil 0/1 erg goed heeft verkocht.
Resident Evil 8 zien we bij de volgende E3 wel.
Ik heb de game nooit gespeeld, maar volgens mij wordt RE2 als het beste deel uit de hele serie beschouwd. Net als FFVII waar ook een remake van zou moeten komen.XWB schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:12:
Waarom komt er remake van Resident Evil 2 terwijl we al op deeltje 7 zitten
In de vorige trailer zitten gewoon clickers hoor. Die waarin ze die vrouw ophangen.kazuka schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:16:
[...]
Last Of Us 2 stelde niet teleur, erg rauw en hard. Echt totaal het tegenovergestelde van de Uncharted reeks. Eigenlijk ook wel cool dat ze nog geen infected hebben laten zien, bevestigd nogmaals dat ze belangrijk zijn voor de wereld maar niet de echte hoofdrol hebben.
Ik ben ook een schijterd, maar ik heb de game zonder hoofdtelefoon gespeeld met het geluid niet al te hard.uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:02:
[...]
Ik vloog al van de bank af zonder VR... Ik denk dat ik RE7 niet had uitgespeeld in VR
Na het eerste gedeelte is het prima te doen. Het is vooral gigantisch verslavend om in VR in die game rond te lopen. Ik kon er echt moeilijk mee stoppen.
Als ik het allemaal zo lees en hoor;kazuka schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:16:
[...]
Je vergeet Mads Mikkelsen en Lea Seydoux. Zeker niet de minste acteurs.
Ik had wel het idee dat het nog wat te vroeg was om gameplay te showen voor Death Stranding, leek wel of Kojima nog niets anders wilde laten zien dan iemand die in de (overigens prachtige) Decima engine rondloopt of ze zijn gewoon nog niet ver genoeg met development om meer te laten zien dan dat (combat, set pieces,etc.)
Geweld in de zin van machtspositie is niet aanwezig, anders was Lindsay Wagner ook niet in zee gegaan met Kojima. Sam (hoofdpersoon) is ook geen dagelijkse superhero, maar een harde arbeider die weet wat (vies) werken is. Vandaar dat de helft van de trailer bestaat uit dat "rondlopen".
Ik denk dat Kojima een geweldige brute game gaat aanleveren waarin de gameplay op zichzelf redelijk rustig blijft, maar waar de diepere gevoelens; het onwetende, mysterieusheid en de creepy monsters waar we nog steeds geen zak van weten (wie weet zijn ze niet per sé vijandig maar behoort het tot de toekomstige levenscyclus??) maar dat je ze dan kan zien."I want to deliver something for people around the world that transcends generations. I want all people to experience the entertainment medium of games, not only gamers, but fans of film, novels, comics, music and art. With the help of the bond (strand) we have with these four cast members (and those who we have yet to reveal), I believe that we will make this a reality."
Kan er nog wel een uur lang over speculeren maar ik ben zéér blij dat een persoon van kaliber als Kojima in combinatie met de huidige technologie en personeel een game gaat aanleveren waarin (háh cliché; Sony en singleplayer experiences) het verhaal de game is, en niet de gameplay.
De bron voor bovenstaande quotes en informatie waar ik over speculeer:
https://blog.us.playstati...ing-trailer-from-e3-2018/
Sony was zeker niet slecht ook, alleen ik heb geen PS4 dus vandaar sprak het mij minder aan. Tlou2 zag er wel fenomenaal uit!GovertNL schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:34:
[...]
De persconferenties van zowel Microsoft en Sony konden mij bekoren. Sony nam mij wel lichtelijk in de maling. De manier van Microsoft heb ik liever maar qua games kan heeft Sony meer mijn interesse.
Jeetje wat ziet TLoU2 er megadik uit zeg.
Naar Nintendo kijk ik altijd het meest uit. Maar dat zal waarschijnlijk komen omdat dit toch het bedrijf is dat mij aan het gamen heeft gebracht zo'n 25 jaar geleden. Ik denk dat ze inderdaad wel wat verrassingen in petto hebben voor ons. Ik zit in ieder geval al klaar
Maar door PS+ heb ik wel gelijk tig games op de PS4 als/wanneer ik hem aansluit.
edit; Heeft Nintendo weer pre-recorded show en dan daarnaast on-site play sessions hele dag zoals of show voor Switch focus?
[ Voor 25% gewijzigd door The Chosen One op 12-06-2018 12:53 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Bij Microsoft was het meer van "laten we alles eruit blazen, dan valt het minder op dat we zelf eigenlijk niks te tonen hebben".
Is ook zo. Hellemaal bizar dat ea amper wat van bf5 laat zien. En dan zegt kijk xbox show voor meer en daarnkreeg je weer een korte trailer en klaar. Heel vaag.. doe het gewoon in je eigen show. Maja zakken geld zijn zakken geld...Recon24 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:26:
Eigenlijk als je heel realistisch gaat kijken naar die shows, dan is het ook van de zotte dat third party überhaupt langs de Sony en Microsofts pressco's langskomen. Third party's hebben al hun eigen conferenties, dan hoef je dat ook niet meer te doen als je Microsoft het werk voor je laat doen. In dat geval laat Sony wel duidelijk zien waar een Sony pressco om draait, en dat is tonen waar zij o.a. goed in zijn. Ze hadden van te voren al laten weten tijdens E3 verder geen nieuwe games daar aan te kondigen. Sony's Show was idd beetje vreemd qua opzet maar achteraf wel duidelijk waarom ze het zo wilde.
Bij Microsoft was het meer van "laten we alles eruit blazen, dan valt het minder op dat we zelf eigenlijk niks te tonen hebben".
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Het is voor de wat kleinere studio's die multiplatform games uitbrengen gewoonweg niet lonend om een eigen persconferentie te organiseren... Wat moeten ze dan laten zien? Gameplay van 2 games?
Daarnaast krijgen de MS, PS en Nintendo persconferenties meer coverage dan een persconferentie van een publisher. Dus zo onlogisch is het niet.
Echt

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-06-2018 13:51 ]
Ja joh dat blijf je houden.uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:49:
Mijn hemel... In het verleden kreeg MS kritiek dat ze teveel ouwehoeren en weinig games toonden. Tonen ze games waarvan inderdaad veel multiplatform, krijgen ze wederom kritiek dat ze geen focus tonen...
Het is voor de wat kleinere studio's die multiplatform games uitbrengen gewoonweg niet lonend om een eigen persconferentie te organiseren... Wat moeten ze dan laten zien? Gameplay van 2 games?
Daarnaast krijgen de MS, PS en Nintendo persconferenties meer coverage dan een persconferentie van een publisher. Dus zo onlogisch is het niet.
Echt
Had Sony Exclusives plus multiplatform getoond zoals Microsoft dan had iedereen dat geweldig gevonden. Nu tonen ze geen multiplatform en is dat ineens weer geweldig.
De echte fans vinden altijd wel iets om het merk naar hun hart vooruit te duwen.
Ik vond de Microsoft presentatie prima, weinig exclusives maar dat is geen nieuws meer. Het was wel lekker games stampen en daar is de E3 simpelweg voor.
Ook lang geleden dat ik een verschil in releasedate zie tussen US en Europa van 2 dagenbram1984 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:58:
Is deze al gepost? Aardige tegenvaller na alle gelikte cinematic trailers. Ziet er vrij matig uit, zeg ik als TWD fan. Had deze liever in 3rd person gezien.
[video]
[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-06-2018 14:04 ]
Daarom ben ik echt klaar met al die cgi onzin. Toon of gameplay of niks. Dit is een zware anticlimax na zien van die andere cgi trailers idd.bram1984 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:58:
Is deze al gepost? Aardige tegenvaller na alle gelikte cinematic trailers. Ziet er vrij matig uit, zeg ik als TWD fan. Had deze liever in 3rd person gezien.
[video]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Die vaagheid zorgt er bij mij juist voor dat ik er weinig enthousiast over ben, ziet er nu uit als veel rondwandelen in lege omgevingen (ja, de omgeving ziet er prachtig uit) en dan wat horror elementen, ze zouden wel iets van de gameplay kunnen laten zien.bram1984 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:45:
[...]
Daarom is de hele hype er juist. De vaagheid in combinatie met het feit dat de titel door Kojima ontwikkeld wordt met volledige creatieve vrijheid + top Hollywood acteurs die erin zitten.
Games stampen die net zo goed op andere platformen beschikbaar zijn. Dit was wel beetje overdreven bij Microsoft want het was duidelijk dat ze hun eigen gebrek aan games aan het verbloemen waren. En de games die ze hadden, daarvan lieten ze niks zien of heel kort. Tja Forza...nothing special anymore deze serie. Volgens mij is Horizon de betere en leukere van de games. Een game als The Division 2 kreeg zelfs meer aandacht dan alles wat first party was....Donstil schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:56:
[...]
Ja joh dat blijf je houden.
Had Sony Exclusives plus multiplatform getoond zoals Microsoft dan had iedereen dat geweldig gevonden. Nu tonen ze geen multiplatform en is dat ineens weer geweldig.
De echte fans vinden altijd wel iets om het merk naar hun hart vooruit te duwen.
Ik vond de Microsoft presentatie prima, weinig exclusives maar dat is geen nieuws meer. Het was wel lekker games stampen en daar is de E3 simpelweg voor.
Meer is niet direct beter en in dat geval is het dan ook niet meer relevant om EA, Ubisoft, Bethesda etc etc daar te hebben als je alles zelf al laat zien (want daar betalen ze vast voor), en alles krijg je daar weer dubbel te zien bij de third party's.
[ Voor 3% gewijzigd door Recon24 op 12-06-2018 14:11 ]
Volgens mij hebben ze net zo goed hun gebreken toegegeven door te presenteren dat ze 5 studios erbij gekocht hebben, dat we dit jaar weinig hebben so be it, dat was de verwachting bij de meeste ook wel.Recon24 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:10:
[...]
Games stampen die net zo goed op andere platformen beschikbaar zijn. Dit was wel beetje overdreven bij Microsoft want het was duidelijk dat ze hun eigen gebrek aan games aan het verbloemen waren. En de games die ze hadden, daarvan lieten ze niks zien of heel kort. Tja Forza...nothing special anymore deze serie. Volgens mij is Horizon de betere en leukere van de games. Een game als The Division 2 kreeg zelfs meer aandacht dan alles wat first party was....
Meer is niet direct beter en in dat geval is het dan ook niet meer relevant om EA, Ubisoft, Bethesda etc etc daar te hebben als je alles zelf al laat zien (want daar betalen ze vast voor), en alles krijg je daar weer dubbel te zien bij de third party's.
Als PC en Xbox gamer vond ik het een vette presentatie om te zien omdat er wel veel interessante games tussen zaten of het nou exclusive is of niet.
Waarvan 1 nieuw was en de rest al games maakte voor Xbox.Louw Post schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:16:
[...]
Volgens mij hebben ze net zo goed hun gebreken toegegeven door te presenteren dat ze 5 studios erbij gekocht hebben, dat we dit jaar weinig hebben so be it, dat was de verwachting bij de meeste ook wel.
Als PC en Xbox gamer vond ik het een vette presentatie om te zien omdat er wel veel interessante games tussen zaten of het nou exclusive is of niet.
Elk jaar gebeurd dat nog met fifa. Geen idee waarom, en al helemaal niet waarom USA dan eerder is terwijl voetbal iets groots is in Europa.uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:01:
[...]
Ook lang geleden dat ik een verschil in releasedate zie tussen US en Europa van 2 dagenVroeger zag je dat regelmatig, maar nu is het wel bijzonder vind ik. Iemand enig idee wat de redenen hiervoor zijn eigenlijk? Zou dat nog te maken hebben met de fysieke media?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Waar ik die multiplatforms zie maakt mij geen zak uit. Als ik ze maar zie.Recon24 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:10:
[...]
Games stampen die net zo goed op andere platformen beschikbaar zijn. Dit was wel beetje overdreven bij Microsoft want het was duidelijk dat ze hun eigen gebrek aan games aan het verbloemen waren. En de games die ze hadden, daarvan lieten ze niks zien of heel kort. Tja Forza...nothing special anymore deze serie. Volgens mij is Horizon de betere en leukere van de games. Een game als The Division 2 kreeg zelfs meer aandacht dan alles wat first party was....
Exclusives zijn leuk en verkopen platforms maar uiteindelijk zijn het de multiplatforms die het gros van de gamers spelen en daarom dus overal relevant zijn.
En toch hebben die first party's grote effect op de verkopen van een console, omdat die zorgen voor een eigen gezicht.Donstil schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:23:
[...]
Waar ik die multiplatforms zie maakt mij geen zak uit. Als ik ze maar zie.
Exclusives zijn leuk en verkopen platforms maar uiteindelijk zijn het de multiplatforms die het gros van de gamers spelen.
In dat geval is Microsoft na jaren nog steeds erg zoekende en het is maar afwachten of ze het de volgende generatie hebben gevonden. Microsoft kennende veranderen ze zo weer hun hele visie als het ze uitkomt.
Nou en precies om die laatste reden is de strijd nog helemaal niet gestreden. Deze generatie hebben ze “verloren” (nog steed prima verkocht. De concurrent deed het alleen beter) maar de volgende begint het gewoon weer opnieuw. Net zoals alle generaties hiervoor met de diverse fabrikanten het geval was.Recon24 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:25:
In dat geval is Microsoft na jaren nog steeds erg zoekende en het is maar afwachten of ze het de volgende generatie hebben gevonden. Microsoft kennende veranderen ze zo weer hun hele visie als het ze uitkomt.
Ja dat ontken ik ook niet, vandaar ook “en verkopen consoles”Recon24 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:25:
En toch hebben die first party's grote effect op de verkopen van een console, omdat die zorgen voor een eigen gezicht.
Dat maakt Xbox divisie totaal onstabiel omdat ze dus nooit weten en lijken niet altijd vertrouwen in zichzelf te hebben. Dat zie je dus ook terug in hun verkoop aantallen. Als je als bedrijven generaties lang problemen hebt met verschillende dingen, hardware, je visie, je studio's dan ben je voor veel gamers gewoon geen geschikt en stabiel platform om te kunnen zeggen van "ja in de toekomst ga ik zeker weer een Xbox nemen". Dit is iets wat men gewoon zonder over na te denken kan zeggen bij Sony.Nou en precies om die laatste reden is de strijd nog helemaal niet gestreden. Deze generatie hebben ze “verloren” (nog steed gigantisch verkocht. De concurrent deed het alleen beter) maar de volgende begint het gewoon weer opnieuw. Net zoals alle generaties hiervoor met de diverse fabrikanten het geval was.
En is een Xbox voor mij persoonlijk al niet meer relevant nu alles op de PC uitkomt wat ze zelf releasen. Al moet ik niks hebben van die Windows Store en zoveel Microsoft games zijn er ook weer niet.
Het roept bij mij juist nieuwsgierigheid op. Ik ben ook wel van de slow paced gameplay in mooie omgevingen. Dat zit er in ieder geval beide in.Homeland schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:10:
[...]
Die vaagheid zorgt er bij mij juist voor dat ik er weinig enthousiast over ben, ziet er nu uit als veel rondwandelen in lege omgevingen (ja, de omgeving ziet er prachtig uit) en dan wat horror elementen, ze zouden wel iets van de gameplay kunnen laten zien.
Volgens mij kan dat te maken hebben met licenties oid? Fysieke media zou het verschil niet moeten uitmaken tegenwoordig, maar andere zaken zoals licenties bv wel. Maar het blijft muf. Doe dan de ene gewoon uitstellen totdat het matched met de andere. Het is niet alsof je daar zoveel aan gaat verliezen.uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:01:
[...]
Ook lang geleden dat ik een verschil in releasedate zie tussen US en Europa van 2 dagenVroeger zag je dat regelmatig, maar nu is het wel bijzonder vind ik. Iemand enig idee wat de redenen hiervoor zijn eigenlijk? Zou dat nog te maken hebben met de fysieke media?
Tenzij het dan 22 februari wordt

[ Voor 10% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2018 15:40 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2018 15:41 ]
Nou dit is niet trollen hoor, maar als je een PC hebt (wat niet heel verwonderlijk zou zijn op tweakers hier) wat is dan nog het nut van xbox als ook alles op pc gaat uitkomen?Martinspire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:44:
knip
[...]
Volgens mij kan dat te maken hebben met licenties oid? Fysieke media zou het verschil niet moeten uitmaken tegenwoordig, maar andere zaken zoals licenties bv wel. Maar het blijft muf. Doe dan de ene gewoon uitstellen totdat het matched met de andere. Het is niet alsof je daar zoveel aan gaat verliezen.
Tenzij het dan 22 februari wordt
Ik begrijp goed waarom daar negatief tegen aan gekeken wordt, Xbox op zich voegt zo op de console markt weinig toe. Dus als mensen bij volgende generatie moeten gaan kiezen, waarom zou iemand dan nog een xbox halen als je via windows 10 straks precies zelfde kan?
[ Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2018 15:41 ]
Waarom worden er dan uberhaupt consoles gemaakt zou je denken he.Albinoraptor schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:51:
[...]
Nou dit is niet trollen hoor, maar als je een PC hebt (wat niet heel verwonderlijk zou zijn op tweakers hier) wat is dan nog het nut van xbox als ook alles op pc gaat uitkomen?
Ik begrijp goed waarom daar negatief tegen aan gekeken wordt, Xbox op zich voegt zo op de console markt weinig toe. Dus als mensen bij volgende generatie moeten gaan kiezen, waarom zou iemand dan nog een xbox halen als je via windows 10 straks precies zelfde kan?

Beetje rare opmerking van je omdat het wel andere doelgroepen raakt. Natuurlijk heb je een hoop gamers die van alles wat hebben en spelen, maar ook genoeg mensen die (af en toe) een spelletje doen en dit dan liever op de bank doen dan (afgezonderd) achter een pc te gaan zitten. Of de mensen die geen 800+ euro aan een game pc willen uitgeven om een beetje fatsoenlijk te kunnen gamen, terwijl het ook kan op een console van 200€ (One S).
Dat Microsoft nu Play Anywhere heeft is alleen maar een win-win. Je hoeft maar 1x een game aan te schaffen (of game pass) en je kan zelf kiezen waarop je het wil spelen, net wat het best uitkomt.
En dat is slecht?Albinoraptor schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:51:
[...]
Nou dit is niet trollen hoor, maar als je een PC hebt (wat niet heel verwonderlijk zou zijn op tweakers hier) wat is dan nog het nut van xbox als ook alles op pc gaat uitkomen?
Beide keren kom je bij het Xbox ecosysteem uit.
Of je nou achter je Xbox zit, of achter je PC. Beide keren kan je van de games genieten en verder spelen waar je was (Play anywere!).
Je moet ook niet meer spreken van een Xbox Exclusive, maar van een Microsoft Exclusive.
Het liefst speel ik alles op PC, maar de titels van Sony.. man man man. Ze hebben me weer te pakken dit jaar.
Ben nog het meest verbaasd over die Ghost of Sushi. Lijkt me toch een geweldige game.
Maar even sparen en hopen voor een leuk 4K/HDR monitortje en 'n pro!
Zalaroth schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:05:
Ghost of Sushi
TLOU2 was niet een nieuwe aankondiging
Death Stranding was geen nieuwe aankondiging
Ghost of Tsushima, Spiderman, Kingdom Hearts zijn allemaal niet nieuw.
Ok, RE2 was nieuw, maar sinds wanneer gaan we remakes meetellen als nieuwe aankondigingen? Die game is in principe al gewoon uit. De rest is allemaal multiplatform voor wat ik weet en geen Sony exclusive. En daar had ik het over (omdat het punt was gemaakt dat Sony meer exclusives zou hebben getoond).
[ Voor 40% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2018 15:46 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2018 15:42 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2018 15:59 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2018 16:00 ]
Kijk wat ze dit jaar alleen al hebben hebben uitgebracht: Detroit, Shadow of the Colossus, Yakuza 6, Ni No Kuni 2, en God of War.
En dan moet Spider-man nog uitkomen.
Mogen ze ook even lekker achterover leunen ?
MS is degene die zich moet bewijzen. Sony zit in een luxe positie en moet helemaal niets meer deze gen. Het gevecht gaat verder als de next-gen console uitkomen over 2-3 jaar.
Maar goed, over het algemeen was deze E3 toch stukken minder dan de afgelopen jaren.
Leuk dat MS 50 games in 2 uur heeft laten zien.
Maar ik kijk naar een E3 voor de verrassingen:
Aankondigingen als: Watch Dogs 1, The Last Guardian, Final Fantasy 7 Remake.
Aankondigingen die je totaal niet ziet aankomen, waar het publiek helemaal los gaat.
Of memorabele momenten zoals de E3 van 2013. Waar Sony MS finaal met de grond gelijk maakte.
Dat heb ik gemist. De wow-factor ontbrak een beetje.
Ja, de RE2 Remake trailer kwam er nog een beetje in de buurt (het publiek ging helemaal los). Maar voor de rest ?
[ Voor 79% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2018 15:43 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Babylons fall van Square Enix ben ik wel benieuwd naar.
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2018 15:43 ]
Overall was het geen hele bijzonder E3 betreffende de presentaties vind ik (of Nintendo moet nog een verrassing hebben), maar ik vond het in ieder geval goed om te horen dat Microsoft wel aan de weg probeert te timmeren, ondanks dat het nog wel even kan duren.Sefaex schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:28:
Zoals ik gisteren al had aangegeven, zie ik liever Tlou2 gameplay dan een CGI trailer van een Bloodborne 2 die toch pas op de PS5 uitkomt. Ze kunnen wel games blijven aankondigen. Maar Sony heeft genoeg games die op dit moment ontwikkeling zijn. Ze blijven exclusives droppen alsof het niets is.
Kijk wat ze dit jaar alleen al hebben hebben uitgebracht: Detroit, Shadow of the Colossus, Yakuza 6, Ni No Kuni 2, en God of War.
En dan moet Spider-man nog uitkomen.
Mogen ze ook even lekker achterover leunen ?
MS is degene die zich moet bewijzen. Sony zit in een luxe positie en moet helemaal niets meer deze gen. Het gevecht gaat verder als de next-gen console uitkomen over 2-3 jaar.
Maar goed, over het algemeen was deze E3 toch stukken minder dan de afgelopen jaren.
Leuk dat MS 50 games in 2 uur heeft laten zien.
Maar ik kijk naar een E3 voor de verrassingen:
Aankondigingen als: Watch Dogs 1, The Last Guardian, Final Fantasy 7 Remake.
Aankondigingen die je totaal niet ziet aankomen, waar het publiek helemaal los gaat.
Of memorabele momenten zoals de E3 van 2013. Waar Sony MS finaal met de grond gelijk maakte.
Dat heb ik gemist. De wow-factor ontbrak een beetje.
Ja, de RE2 Remake trailer kwam er nog een beetje in de buurt (het publiek ging helemaal los). Maar voor de rest ?
Mijn grootste "wow-factor" was Cyberpunk 2077, die zag ik niet aankomen en mijn verwachtingen zijn hoog als Witcher speler.
[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2018 15:44 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dus wat hij zegt over verkoopaantallen en wijzigende visies zonder stabiliteit is onderbuik gevoel. Ok. Er staan in zijn post letterlijk dingen die Phil Spencer heeft gezegd in een interview vandaag of gisteren (zie Reset forum). Je bent een beetje snel met iemand een troll noemen.Martinspire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:06:
[...]
Hij onderbouwt anders niks? Beetje generaliseren, onderbuikgevoel en vermoedens maakt iets nog geen feit. Dat er een lap tekst bij staat, maakt het nog niet "onderbouwd". Volgens mij doe je dat met feiten en bronnen...
[...]
Misschien dat wij een andere presentatie gezien hebben?
TLOU2 was niet een nieuwe aankondiging
Death Stranding was geen nieuwe aankondiging
Ghost of Tsushima, Spiderman, Kingdom Hearts zijn allemaal niet nieuw.
Ok, RE2 was nieuw, maar sinds wanneer gaan we remakes meetellen als nieuwe aankondigingen? Die game is in principe al gewoon uit. De rest is allemaal multiplatform voor wat ik weet en geen Sony exclusive. En daar had ik het over (omdat het punt was gemaakt dat Sony meer exclusives zou hebben getoond).
Die calimero rol staat je verder niet echt. Xbox wordt volgens mij door veel Xbox fans juist afgerekend op het feit dat er weinig tot geen nieuwe en/of originele IP's meer worden gemaakt en/of dat ze werden gecanceld (en niet dat er tijdens een showtje een keer geen compleet nieuwe titel wordt aangekondigd): een van de redenen dat de verkopen achterlopen, ondanks dat ze hardwarematig de beste console ter wereld maken. We worden momenteel bijna doodgegooid met Sony first party titels, dus het is een beetje gek om dan meteen boe te gaan roepen als Sony in de herfst van een generatie een keertje op een van de grote beurzen diverse gameplay debut trailers laat zien en niet een geheel nieuwe exclusive. Dat hadden ze bovendien van tevoren al aangegeven en bovendien komt Gamescom en PSX er ook nog aan. That's all.
De aanwezigheid van Cyberpunk was al lang en breed bekend, toch? Ik vond het juist een tegenvaller dat we geen gameplay zagen. Die game is volgens mij al meer dan 3 jaar in ontwikkeling. Dan moet je toch wel iets kunnen tonen? Ik kon niet zoveel met deze CG trailer. De setting is al bekend, dus die was niet zo verrassend.Louw Post schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:33:
[...]
Overall was het geen hele bijzonder E3 betreffende de presentaties vind ik (of Nintendo moet nog een verrassing hebben), maar ik vond het in ieder geval goed om te horen dat Microsoft wel aan de weg probeert te timmeren, ondanks dat het nog wel even kan duren.
Mijn grootste "wow-factor" was Cyberpunk 2077, die zag ik niet aankomen en mijn verwachtingen zijn hoog als Witcher speler.
Ben erg benieuwd naar Nintendo, hopen dat zij nog een echt onverwachte knaller gaan laten zien.
Hoezo zag je die niet aankomen? Was toch bijna zeker dat we die game zouden zien.Louw Post schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:33:
[...]
En uiteindelijk zijn we na die trailer nog niet veel wijzer geworden over Cyberpunk
[ Voor 106% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2018 15:44 ]
- Gameplay Smash voor Switch
- Fortnite -> Available for download
- Mogelijk betere chat-oplossing (Discord app zou baas zijn)
- Netflix/Youtube etc.
Denk dat Nintendo best wel eens kan verrassen vanavond
bram1984 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:36:
[...]
De aanwezigheid van Cyberpunk was al lang en breed bekend, toch? Ik vond het juist een tegenvaller dat we geen gameplay zagen. Die game is volgens mij al meer dan 3 jaar in ontwikkeling. Dan moet je toch wel iets kunnen tonen? Ik kon niet zoveel met deze CG trailer. De setting is al bekend, dus die was niet zo verrassend.
Dan was dat (helaas) totaal aan mij voorbij gegaan, desondanks positief verrast. Geen gameplay was inderdaad jammer, maar het zal ook nog wel een tijdje duren voordat de game er komt. Misschien dat CDProjekt ook nog wat op Gamescom wil laten zien, het is toch een Europese (Poolse) studio.Anton.net schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:37:
[...]
Hoezo zag je die niet aankomen? Was toch bijna zeker dat we die game zouden zien.
En uiteindelijk zijn we na die trailer nog niet veel wijzer geworden over Cyberpunk
Oh ja, die heb je ook nog. Kun je nagaan. Eerlijk gezegd verwacht ik dit jaar helemaal geen grote aankondigingen meer en wellicht volgend jaar ook niet. De focus zal nu langzaam richting de volgende generatie schuiven.Nieuwevolger schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:45:
Gamescom zou ik niet veel verwachten, dan acht ik grote aankondigingen bij the game awards in december veel groter.
zou goed kunnen, sowieso ook iets over paladins in de direct! gelijk speelbaar na directKaasdipje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:41:
Mijn wenslijst voor vanavond:
- Gameplay Smash voor Switch
- Fortnite -> Available for download
- Mogelijk betere chat-oplossing (Discord app zou baas zijn)
- Netflix/Youtube etc.
Denk dat Nintendo best wel eens kan verrassen vanavond
Daarnaast zie ik Sony helemaal geen grote games meer aankondigen deze generatie. In het beste geval een exclusive van supermasive (makers van until dawn) en gran turismo 7 misschien.
En dan nog een paar psvr games.
Deze gen komen er nog genoeg exclusives uit:bram1984 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:48:
[...]
Oh ja, die heb je ook nog. Kun je nagaan. Eerlijk gezegd verwacht ik dit jaar helemaal geen grote aankondigingen meer en wellicht volgend jaar ook niet. De focus zal nu langzaam richting de volgende generatie schuiven.
The Last of Us 2
Spider-Man
Days Gone
Ghost of Tsushima
Dreams
Death Stranding
Concrete Genie
Medievil
Yakuza Kiwami 2
Final Fantasy 7 Remake (vergelijkbaar met Crash, eerst te spelen op de PS4)
Fist of the North Star
En eerlijk gezegd verwacht ik er sowieso nog 1-3. Aangezien Sony minimaal 4-5 exclusives per jaar uitbrengt (dit jaar zitten ze al op 6).
Ik verwacht de next-gen consoles ook pas in het 3e of 4e kwartaal van 2020 of 2021
Maar idd, dit jaar gaan ze geen grote aankondigingen meer doen. Wellicht dat we tijdens de Playstation Experience een releasedate krijgen van Ghost of Tsushima en The Last of Us 2. Maar meer ook niet!
Pas op de volgende E3 krijgen we weer nieuwe aankondigingen. Kan me niet voorstellen dat ze volgend jaar ook zo'n laidback conferentie zullen geven.
[ Voor 5% gewijzigd door Sefaex op 12-06-2018 16:05 ]
Maar dat is dus puur omdat ik dat sort games tof vindt.
Verwacht je FF7 nog deze gen? Ik heb de hoop daarop opgegeven eerlijk gezegd.Sefaex schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:58:
[...]
Deze gen komen er nog genoeg exclusives uit:
The Last of Us 2
Spider-Man
Days Gone
Ghost of Tsushima
Dreams
Death Stranding
Concrete Genie
Medievil
Yakuza Kiwami 2
Final Fantasy 7 Remake (vergelijkbaar met Crash, eerst te spelen op de PS4)
En eerlijk gezegd verwacht ik er sowieso nog 1-3. Aangezien Sony minimaal 4-5 exclusives per jaar uitbrengt (dit jaar zitten ze al op 6).
Ik verwacht de next-gen consoles ook pas in het 3e of 4e kwartaal van 2020 of 2021
Maar idd, dit jaar gaan ze geen grote aankondigingen meer doen. Wellicht dat we tijdens de Playstation Experience een releasedate krijgen van Ghost of Tsushima en The Last of Us 2. Maar meer ook niet!
Pas op de volgende E3 krijgen we weer nieuwe aankondigingen. Kan me niet voorstellen dat ze volgend jaar ook zo'n laidback conferentie zullen geven.
En laten we dat gewoon als uitgangspunt nemen van wederom weer zo'n kansloze kamp vs kamp discussie.theduke1989 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:59:
die me meer aanspreken.
Maar dat is dus puur omdat ik dat sort games tof vindt.
Ben je blij met de 1, leuk, blij met de ander, ook leuk. Koop je de andere console erbij? Gefeliciteerd. Vind jij die andere console (of games) niets, ook best.
Dat is het geluk en de luxe die wij allemaal hebben, een keuze. Of dit nu PC, Xbox, PS4 of een switch is, jouw keuze maakt een andermans keuze niet minder of slecht.
Ik ben over het algemeen al blij dat er amper meer games komen die pas over 2-3 jaar uitkomen (nouja.. bijna allemaal), maar op een degelijk termijn. Of het nu een vervolg is op een reeks van 6 games of van 20 (afhankelijk hoe je telt, gaat FIFA daar zelfs overheen), of compleet nieuwe IP, wees blij met wat er komt en geniet van de games die je gaat kopen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik verwacht FF7 en Death Stranding niet meer in deze gen.Raem schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:06:
[...]
Verwacht je FF7 nog deze gen? Ik heb de hoop daarop opgegeven eerlijk gezegd.
Dat lijken me echt games a la The Last Guardian
Death Stranding hebben we nu al op drie E3s gezien. En nog steeds weten we niet wat voor game is het is.
Maar goed, normaal gesproken horen ze wel deze gen nog uit te komen. Daarom staan ze op het lijstje.
We gaan het zien
[ Voor 10% gewijzigd door Sefaex op 12-06-2018 16:09 ]
Ik denk dat dit allemaal wel mee valt. Ze hebben met de Xbox One een misser gemaakt als het aankomt op visie. Sony is daar heel slim in gesprongen door de campagne “voor de gamers” te starten.Recon24 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:34:
[...]
Dat maakt Xbox divisie totaal onstabiel omdat ze dus nooit weten en lijken niet altijd vertrouwen in zichzelf te hebben. Dat zie je dus ook terug in hun verkoop aantallen. Als je als bedrijven generaties lang problemen hebt met verschillende dingen, hardware, je visie, je studio's dan ben je voor veel gamers gewoon geen geschikt en stabiel platform om te kunnen zeggen van "ja in de toekomst ga ik zeker weer een Xbox nemen". Dit is iets wat men gewoon zonder over na te denken kan zeggen bij Sony.
En is een Xbox voor mij persoonlijk al niet meer relevant nu alles op de PC uitkomt wat ze zelf releasen. Al moet ik niks hebben van die Windows Store en zoveel Microsoft games zijn er ook weer niet.
Daar is Microsoft door de verkoopaantallen al wel voor gestraft en ik verwacht niet dat ze nog eens een dergelijke fout maken.
Wat ik al zei de volgende generatie kan zo ineens weer helemaal anders zijn. Dat heeft het verleden al meermaals uitgewezen.
Ik heb eerder vandaag een vrij goede theorie in het PS4 topic gepost over Death Stranding. Klinkt best logisch en zo.Sefaex schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:08:
[...]
Ik verwacht FF7 en Death Stranding niet meer in deze gen.
Dat lijken me echt games a la The Last Guardian![]()
Death Stranding hebben we nu al op drie E3s gezien. En nog steeds weten we niet wat voor game is het is.
Maar goed, normaal gesproken horen ze wel deze gen nog uit te komen. Daarom staan ze op het lijstje.
We gaan het zien