Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er al niet een vervolg op Life is strange 2 aangekondigd? @Katmi

Edit: blijkbaar niet echt, in 2017 had de ontwikkelaar het vervolg genoemd in een video, maar nog niet een echte aankondiging. http://life-is-strange.wikia.com/wiki/Season_2

[ Voor 56% gewijzigd door Nieuwevolger op 13-05-2018 19:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Idk, heb het niet concreet gevolgd :P

Ik weet dat er na de release van before the storm waarschijnlijk iets is over gezegd, maar ik bedoelde dus eigenlijk meer concreet met bv een trailer of rechtstreekse aankondiging.

Edit : blijkbaar wel aangekondigd als in development te zijn, nuja dan pas ik mn post aan naar hopelijk op E3 een soort trailer ofzo :)
Wel blijkbaar met nieuwe characters, vond Chloe net zo badass :P nuja we zullen wel zien.

[ Voor 34% gewijzigd door Katmi op 13-05-2018 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik heb eigenlijk niet zo heel veel op de radar staan. Ja ik ben heel erg benieuwd naar gameplay beelden van RDR2 en in iets mindere mate TLOU2

Verder denk ik niet dat er een PS5 aankondiging komt omdat de de PS4 Pro nog voldoende rek heeft. Ik gok dat de PS5 in 2019 aangekondigd wordt en in 2020 op de markt komt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Een PS5 aankondiging komt er niet omdat AMD de hardware nog niet heeft ervoor en een console aankondigen minstens 1.5 jaar voor release zonder specs heeft geen nut ( MS had de Scorpio ook al geteased op een E3 ervoor maar ja geen info is geen info dus heb je niet veel aan ) was ook pas in April 2017 dat Digital Foundry de specs kreeg van MS.

Dus ja idd ik verwacht ook nog gewoon PS4 rek tot volgende E3 en dan een PS5 aankondiging voor late 2019 als release of ergens 2020.
Eind dit jaar is normaal ook de nieuwe Zen APU klaar voor shipping volgens AMD en Navi zou ook ergens klaar moeten zijn early 2019.

[ Voor 6% gewijzigd door Katmi op 13-05-2018 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ohja Cyberpunk 2077 schiet me ineens te binnen, daar ben ik ook wel benieuwd naar, de game zegt me weinig maar met TW3 heb ik me enorm vermaakt. Ergens in april was er een gerucht dat CP 2077 nog dit jaar uit zou komen, dat zou in een Poolse krant gestaan hebben. Als dat zo is dan moeten er deze E3 wel gameplay beelden getoond worden. Het lijkt mij eigenlijk sterk want de trailer was zo summier en alleen cgi dat ik het idee had dat de game nog niet zo heel ver is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Hopelijk krijgen we een update omtrent Age of Empires IV. Sinds de aankondiging in augustus vorig jaar hebben we nog geen gameplay gezien.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 15:07
Vandaag maar een zien wat Bethesda laat zien! Die afbeeldingen leiden naar 1 datum: 14-5. Ben in ieder geval erg benieuwd wat ze nu laten zien en wat ze op E3 dan laten zien. Misschien een teaser voor de E3 showcase?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Nice was wel te verwachten door de walmart leak. Heb er wel zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
kkbizz schreef op maandag 14 mei 2018 @ 09:56:
[...]

Nice was wel te verwachten door de walmart leak. Heb er wel zin in!
Als die andere leaks dus ook waar zijn ben ik een blije gamer.
Meest benieuwd naar de nieuwe Splinter Cell en toch ook wel weer naar de nieuwe Just Cause.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
GovertNL schreef op maandag 14 mei 2018 @ 09:59:
[...]

Als die andere leaks dus ook waar zijn ben ik een blije gamer.
Meest benieuwd naar de nieuwe Splinter Cell en toch ook wel weer naar de nieuwe Just Cause.
Ik heb wel heel erg veel zin in de nieuwe Borderlands ;). Ik denk alleen niet dat we gameplay te zien gaan krijgen van Rage 2 als deze door ID is gemaakt. Ik denk dat ID nog bezig is met quake champions. Of een van de nieuwe Bethesda Studio's moet Rage 2 gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kans zit erin dat de ontwikkelaar van sniper elite serie de nieuwe rage 2 maakt. Het twitter account van de ontwikkelaar had namelijk het “klap emoticon 👏” gereageerd op een van de teases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Ah, er is al een E3 topic voor dit jaar.

Ben erg benieuwd dit jaar. Ik verwacht veel van Microsoft, mede vanwege hun enorme beschikbare beursvloer omdat zij hun eigen gebouw gebruiken wat naast de E3 conventie centre staat.
Verder benieuwd wat Nintendo te bieden heeft.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:07:
Kans zit erin dat de ontwikkelaar van sniper elite serie de nieuwe rage 2 maakt. Het twitter account van de ontwikkelaar had namelijk het “klap emoticon 👏” gereageerd op een van de teases.
Er is ook een kans dat het ene stel ontwikkelaars de andere ontwikkelaars toeklapt omdat ze veel zin hebben in het vervolg op een aardig spel. Lijkt me een wat grotere kans. ( factor achtduizend of zo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofbal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-03-2024
Ik zie een mooie tabel staan met wie wanneer presenteert, maar onder welke developer valt Borderlands? Gearbox software toch? Alleen deze presenteert niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:31
Iemand al de trailer van Atomic Heart gezien? Redelijk populair laatste dagen.

Vind het er wel erg interesant uit zien, mss ook wat info op E3 maar vast helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Stofbal schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:57:
Ik zie een mooie tabel staan met wie wanneer presenteert, maar onder welke developer valt Borderlands? Gearbox software toch? Alleen deze presenteert niet.
Klopt inderdaad, waarschijnlijk zal deze titel of bij Xbox of bij Playstation te zien zijn. (als zijnde aankondiging trailer etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Stofbal schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:57:
Valt onder 2K.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Ik verwacht van Nintendo wel wat dingetjes.

Fire Emblem, MP4, Smash natuurlijk.
Mensen gokken op Pokemon maar ik ga er even vanuit dat die toch pas in 2019 gaat komen en de eigenlijke announcements nog nooit op een E3 zijn gedaan (bar dat kleine stukje vorig jaar dat ze er mee bezig zijn)

Stiekem hoop ik op een Animal Crossing, en dan geen party game a la mario party maar gewoon een fatsoenlijke AC, daar kun je uren mee vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://bethesda.net/en/game/rage2 Lijkt erop dat avelanche de studio is die rage 2 doet. (kijk helemaal onderin de site naar de kleine letters)

Morgen is de gameplay reveal ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Nieuwevolger schreef op maandag 14 mei 2018 @ 16:41:
Lijkt erop dat avelanche de studio is die rage 2 doet. (kijk helemaal onderin de site naar de kleine letters)
Goed gevonden :) Avalanche Studios kennen we onder andere van Just Cause.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Nieuwevolger schreef op maandag 14 mei 2018 @ 16:41:
https://bethesda.net/en/game/rage2 Lijkt erop dat avelanche de studio is die rage 2 doet. (kijk helemaal onderin de site naar de kleine letters)

Morgen is de gameplay reveal ervan.
Ben erg benieuwd wat avalanche er van gaat maken. Ik hoop dat ID wel meewerkt aan de gunplay zoals ze bij Fallout 4 hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Chaoss schreef op zondag 13 mei 2018 @ 20:10:
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel op de radar staan. Ja ik ben heel erg benieuwd naar gameplay beelden van RDR2 en in iets mindere mate TLOU2

Verder denk ik niet dat er een PS5 aankondiging komt omdat de de PS4 Pro nog voldoende rek heeft. Ik gok dat de PS5 in 2019 aangekondigd wordt en in 2020 op de markt komt.
Sony heeft bevestigd dat er geen hardware aankondigingen zullen zijn op E3. Edmin in "[PS4] PlayStation 4 - deel 9"

Geen PS5 dus, maar ook geen verdere PS VR. Jammerdebammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edmin schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:07:
[...]

Sony heeft bevestigd dat er geen hardware aankondigingen zullen zijn op E3. Edmin in "[PS4] PlayStation 4 - deel 9"

Geen PS5 dus, maar ook geen verdere PS VR. Jammerdebammer.
Daar waar ik aan het einde van het PS3 tijdperk niet kon wachten op de aankondiging van de PS4, heb ik nu zoiets van laat nog maar even rustig door pruttelen 2 of 3 jaar. Er komt nog zoveel moois uit de Sony stal aan (TLoU2, Days Gone, Spider-Man, Detroit, Death Stranding, Ghost of Tsushima) en ik heb ook nog zoveel te doen vanuit mijn backlog. Ik heb echt totaal geen haast met de PS5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Toch wel jammer dat alles al gelekt lijkt te zijn via Walmart, nu is er echt geen enkele verrassing meer bij bv een Bethesda onthulling. Terwijl normaliter ik in mn dragon armor klaar zat voor TES5 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:48
Kan me niet voorstellen dat die Walmart leaks álles is. Met name MS zal toch nog wel wat unannounced spul uit de hoed gaan toveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
En hier is de Rage 2 gameplay trailer:

YouTube: RAGE 2 – Official Gameplay Trailer

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Borderlands 3 Not Making it to E3 2018

http://www.playstationlif...-not-happening-after-all/

Ah :(

[ Voor 15% gewijzigd door Origins op 15-05-2018 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Zelf hoop ik dat Nintendo met meer info/beelden komt van Pokémon en Metroid Prime 4. De nieuwe geruchten over Star Fox Grand Prix ben ik ook wel benieuwd naar. Echter, als het gerucht klopt dat Pokémon voor eind mei wordt onthuld dan weet ik niet als er nog heel veel aandacht aan wordt besteed op E3.

Ik ben ook heel benieuwd wat Microsoft laat zien. Phil Spencer liet wel wat los over exclusives waar ze mee bezig gingen/zijn. Wie weet een nieuwe Fable en Halo 6, hopelijk ook nieuwe exclusive titels. Een nieuwe Banjo game lijkt me ook wel tof.

Ik denk zelf ook wel dat Microsoft echt moet nu, aangezien ze wel duidelijk achterlopen. (Ik denk door de verkeerde leiding? Don Mattrick, Satya Nadella die eerst het nut van Xbox niet leek te zien en de IBM kant op wou/wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:59

vectormatic

Warlock of the doorlock

ah balen, Borderlands is toch wel een van mijn favoriete series van de afgelopen jaren, deel 3 staat erg hoog op de verlanglijst.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlefield V reveal gaat gebeuren op de 23e.
https://mobile.twitter.co...html%23996769690000265216

[ Voor 69% gewijzigd door Nieuwevolger op 16-05-2018 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Borderlands 3 lijkt echt niet van de partij te zijn deze E3. https://www.dualshockers....nounce-new-games-e3-2018/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Wel een gemiste kans vindt ik. Ze zijn al een aantal jaar met die game bezig. Er gaan wel geruchten dat Bethesda een fallout 3 anniversary editie aan gaat kondigen voor de switch https://powerup-gaming.co...e3-fallout-fortnite-leak/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kkbizz schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:45:
[...]

Wel een gemiste kans vindt ik. Ze zijn al een aantal jaar met die game bezig. Er gaan wel geruchten dat Bethesda een fallout 3 anniversary editie aan gaat kondigen voor de switch https://powerup-gaming.co...e3-fallout-fortnite-leak/.
Om eerlijk te zijn lijkt die lijst uit die link een classic fake leak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Nieuwevolger schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 11:07:
[...]

Om eerlijk te zijn lijkt die lijst uit die link een classic fake leak.
Dat kan kloppen maar omdat alle games die er tussen staan wel logisch zijn behalve fallout 3 anniversary vindt ik het toch raar dat die er tussen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kkbizz schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 11:17:
[...]

Dat kan kloppen maar omdat alle games die er tussen staan wel logisch zijn behalve fallout 3 anniversary vindt ik het toch raar dat die er tussen staat.
Bethesda had al aangegeven meer games naar de switch te brengen. En dan is een port van Fallout 3 een goeie gok om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.resetera.com/...g-4-million-copies.43167/
Skull en bones wordt ook opgeschroven naar 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Opschuiven en micro transacties, de ham-kaas boterham van de gaming industrie tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 11:20:
[...]

Bethesda had al aangegeven meer games naar de switch te brengen. En dan is een port van Fallout 3 een goeie gok om te maken.
Met Skyrim en Dark Souls erbij heb je dan toch wel een leuk portable apparaatje met de Switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Neem het met een GIGANTISCHE korrel zout. Dit zou een memo moeten zijn die gelekt is:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pbcvSXV.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/weltiNC.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8gntTUw.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lKdV0A6.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MGhIpoW.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vpdzyiZ.jpg

Om maar even op de hypetrain te stappen (ook al weet ik dat ik dit met een gigantische korrel zout moet nemen) zou ik wel blij worden met Bethesda. Toch een nieuwe IP en ze zijn al bezig met een nieuwe Fallout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trump zou dit fake news noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Er zitten zoveel fouten in die lijst :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
Buiten het feit dat een ps4 pro v2.0 niet gaat gebeuren wegens geen hardware reveals van Sony op E3 + het feit dat je ook nooit de trailer van Red Dead 2 bij MS zal zien want Sony heeft de marketing rights van dat game zitten er nog zoveel meme dingen in die lijst :+

Dingen als een nieuwe trailer van een nieuwe Life is Strange kan wel kloppen alsook een paar andere dingen, Borderlands 3 gaan we ook niet te zien krijgen volgens het laatste nieuws dus dat zou ook al niet kloppen op die lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Klinkt meer als een lijstje van iemand die zou wensen dat dit aangekondigd gaat worden :)

Ik hoop nog steeds op Age of Empires IV gameplay onthulling, en een nieuwe Splinter Cell zou ook heel cool zijn ja :9

[ Voor 5% gewijzigd door XWB op 17-05-2018 21:04 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Diablo 4 en nieuwe telg in de Fallout serie?

Als beide waar zijn zit ik de komende jaren weer goed :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
Een nieuwe life is strange is voor mij genoeg :P qua toppers weet ik wat eraan komt op PS4 en qua PS5 mogen ze wachten tot Zen2 en Navi volledig beschikbaar zijn + er zit nog meer dan genoeg rek in een PS4 om het nog 1.5 - 2 jaar goed te doen.

Als ik kijk naar games zoals HZD of God of War dan moet dat voor mij niet meteen beter qua gfx om toch maar snel te kunnen releasen, eind 2019 of ergens in 2020 is meer dan snel genoeg.

WoW op PS4 lijkt me al helemaal een meme, lijkt me enorm sterk dat Blizzard dit tot nu toe 100% stil heeft kunnen houden, en in tegenstelling tot FFXIV zie ik dat met wow ook helemaal niet werken op een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Origins schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 20:31:
Er zitten zoveel fouten in die lijst :+
De reden waarom ik al zie dat dit fake is, is vanwege Blizzard games aankondigingen. Zeker een Diablo IV zouden ze nooit op een E3 aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
sleepwalkerbe schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 21:06:
Diablo 4 en nieuwe telg in de Fallout serie?
Dat wordt weer 365 dagen in de mancave bivakeren 8)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Katmi schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 21:07:
WoW op PS4 lijkt me al helemaal een meme, lijkt me enorm sterk dat Blizzard dit tot nu toe 100% stil heeft kunnen houden, en in tegenstelling tot FFXIV zie ik dat met wow ook helemaal niet werken op een console.
WoW op een console leek mij ook al behoorlijk sterk ja. Maar als het wel klopt, en de uitwerking is goed lijkt me het toch wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
Jammer had wel willen zien hoe Anthem de grootste joke van het jaar ging worden qua presentatie met de bijbehorende gasten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Square Enix met Avengers game lijkt me ook wat raar, die hebben die licentie toch helemaal niet?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28
Martinspire schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:11:
Square Enix met Avengers game lijkt me ook wat raar, die hebben die licentie toch helemaal niet?
Schijnt wel zo te zijn dat ze een marvel game aan het maken zijn. Zal effe zoeken naar source.

Edit found it :
https://www.google.nl/amp...roject-everything-we-know

Enne over die leaks. Destiny 2 reveal bij ms is al fout die zitten met een sony contract voor geloof 3 games.
Red dead 2 heeft een sony deal.
Plus een hoop games op die lijst slaan nergens op.
Dus ja ik call hem 200% fake.

[ Voor 39% gewijzigd door v8power67 op 18-05-2018 10:21 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:02
Mocht er nog iemand twijfelen aan die lijst: hij is sowieso fake. Borderlands 3 komt officieel niet naar E3: http://www.shacknews.com/...2018-according-to-gearbox

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richh schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:02:
Mocht er nog iemand twijfelen aan die lijst: hij is sowieso fake. Borderlands 3 komt officieel niet naar E3: http://www.shacknews.com/...2018-according-to-gearbox
But thats what they want you to think. :+

Wat me ook al opviel aan de lijst is dat er nergens een nieuwe IP bij staat. Klinkt ook al niet zo logisch

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 18-05-2018 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:37
Zou Killzone niet een leuke titel zijn voor komende E3? Was mijn eerste game op de PS4 bij de release. Met veel plezier gespeeld, maar was de multiplayer niet echt succesvol. Lijkt me toch een titel waar best wat animo voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Laatst online: 14-09 13:40
Hmm denk dat Guerilla niet echt tijd heeft gehad voor Killzone i.v.m. HZD. In het geval dat ze aan HZD 2 werken al helemaal niet. Ze hebben wel onlangs (1 à 2 weken terug) een hoop vacatures online gezet dus wie weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:42:
Zou Killzone niet een leuke titel zijn voor komende E3? Was mijn eerste game op de PS4 bij de release. Met veel plezier gespeeld, maar was de multiplayer niet echt succesvol. Lijkt me toch een titel waar best wat animo voor is.
Killzone? Wie zou die moeten maken dan?

Het is geen geheim dat Guerilla bezig is met Horizon 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Nooit fan geweest van killzone. Heb die van ps4 versie wel maar na geloof uurtje uitgezet.. vond hellemaal niks. Super mooi maar thats it.
Geef mij maar horizon 2 !!

Wat ik een mooie e3 verassing zou vinden is een pro patch voor driveclub. Die game verdiend dat gewoon.

[ Voor 24% gewijzigd door v8power67 op 18-05-2018 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:37
bram1984 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:44:
[...]

Killzone? Wie zou die moeten maken dan?

Het is geen geheim dat Guerilla bezig is met Horizon 2.
Tja, ik weet het niet. Het voelt wel als een titel die we deze generatie nog gaan krijgen. En aangezien de titels die Sony aankondigd pas 2 jaar later te koop zijn is mijn gok zo slecht nog niet :+

Ik weet het niet met deze E3. Er zullen toch wel wat verrassingen bij moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:16:
[...]

Tja, ik weet het niet. Het voelt wel als een titel die we deze generatie nog gaan krijgen. En aangezien de titels die Sony aankondigd pas 2 jaar later te koop zijn is mijn gok zo slecht nog niet :+

Ik weet het niet met deze E3. Er zullen toch wel wat verrassingen bij moeten zitten.
Hmm het lijkt me heel sterk. Ik denk dat Killzone wel een beetje een gesloten boek is voor Sony. Sowieso ligt de focus veel meer op verhalende 3rd person games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:33
Een klein maar leuk detail aan E3 vind ik de gigantische advertenties die in LA op de gebouwen geschilderd worden, meestal door Sony/EA/Activision. Nu dat de conventie weer dichter komt, beginnen deze ads ook te verschijnen:

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/bItBIWjzVipHJ0kf6dhDHxg3bBS9kbTZESSYfojwqCs.png?w=463&s=a16316d6087a114597977f8f25e57169

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het wordt zo al een druk eerste half jaar in 2019 met de games die oorspronkelijk laat 2018 uit zouden komen uitgesteld zijn en dan moeten er nog nieuwe games met de E3 worden aangekondigd.
Anthem
The Division 2
Days gone
Skull en bones
Rage 2
Metro Exodus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Nieuwevolger schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:22:
Het wordt zo al een druk eerste half jaar in 2019 met de games die oorspronkelijk laat 2018 uit zouden komen uitgesteld zijn en dan moeten er nog nieuwe games met de E3 worden aangekondigd.
Anthem
The Division 2
Days gone
Skull en bones
Rage 2
Metro Exodus
Anthem ( enigzins benieuwd maar vrees standaard ea dus nop voor mij)
The Division 2 ( deel 1 na uur weggelegd dikke nope)
Days gone ( ben ik zeer benieuwd naar )
Skull en bones ( kan leuk zijn maar denk een nope)
Rage 2 ( dikke nope)
Metro Exodus (andere spellen niet gespeeld dus nope)

Dus vind eigenlijk wel weinig leuke spellen die periode ;)

[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 19-05-2018 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 12:22:
Anthem
The Division 2
Days gone
Skull en bones
Rage 2
Metro Exodus
The Last Of Us 2 en Beyond Good & Evil 2 zouden ook nog best naar 2019 kunnen worden verplaatst. In ieder geval vind ik het prima want er zijn gewoon maanden waar er niks uit komt en maanden waar ineens 5 toffe games uitkomen. Doe mij maar wat meer spreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf ben ik dan nog het benieuwd naar Anthem van het lijstje, maar goed het blijft wel EA. Days gone en Metro Exodus kunnen allebei ook wel vet worden. The division 2 ook wel, maar denk toch dat het gewoon the division 1.5 gaat worden met een andere setting. Rage 2 en skull & bonus kunnen mij persoonlijk gestolen worden.

Daarnaast zullen er dus geheid nog nieuwe games bij komen die bekend worden gemaakt of games waar de release periode nog niet bekend van is gemaakt op de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er ondertussen nog officiële reactie geweest op die "lek"? Of door specifieke devs debunked?

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 19-05-2018 22:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lRq6OIk.png

Geen heel verrassend nieuws natuurlijk maar ben wel echt benieuwd naar nieuwe beelden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Sx5A9gZ.png

Devolver Digital ook net als vorig jaar met een kleine persconferentie. 11 juni 05.00 in de ochtend. Was vorig jaar een verdomd grappige persconferentie. Voor sommige maybe iets over the top maar dit was volgens mij het hele idee van de persconferentie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Laatst online: 31-07 21:55
Ubisoft teaset de line-up voor de E3:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop dat ze Xenoverse 3 aankondigen bij de E3 :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog 2 weken en een beetje wachten : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
https://www.twitch.tv/bethesda

Bethesda gaat nu iets laten zien blijkbaar. Stream is live, but 'please stand by' nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefy1997
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-04 21:19
misschien fallout 3 remasterd of misschien fallout 5? of iets heel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pokemon lets go eevee/pikachu zijn aangekondigd. Kijk hier voor de eerste paar info en screens. http://www.pokemon.co.jp/ex/pika_vee/buddy/

16 november 2018
YouTube: Pokémon: Let's Go, Pikachu! and Pokémon: Let's Go, Eevee! Tr...

En ook nog een spin off, nu uit op de switch, later op mobiel. YouTube: New Adventures Await in Pokémon Quest!

[ Voor 62% gewijzigd door Nieuwevolger op 30-05-2018 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
steefy1997 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 01:57:
misschien fallout 3 remasterd of misschien fallout 5? of iets heel anders
Ik denk dat er eerst weer een TES komt voordat er een geheel nieuwe fallout word aangekondigt. Ik hoop heel stiekem dat ze tijdens de E3 een nieuwe TES gaan aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11:30

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Nieuwevolger schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:10:
Pokemon lets go eevee/pikachu zijn aangekondigd. Kijk hier voor de eerste paar info en screens. http://www.pokemon.co.jp/ex/pika_vee/buddy/

16 november 2018
YouTube: Pokémon: Let's Go, Pikachu! and Pokémon: Let's Go, Eevee! Tr...
Ach, ik heb toch liever een echte pokémon game, maar ik heb nog hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeMwoan schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:19:
[...]

In 2019 zou er ook een mainline pokemon komen was dus net aangekondigd dus hou hoop.

Daarnaast wordt er gespeculeerd op basis van oude vacatures van bethesda software dat deze fallout een online element krijgt. Daarnaast bevestigd super insider jason schreier dat het geen FO3 remaster gaat worden en dat de kans klein is dat je goed raad wat dit deel gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Nieuwevolger schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:25:
[...]

In 2019 zou er ook een mainline pokemon komen was dus net aangekondigd dus hou hoop.

Daarnaast wordt er gespeculeerd op basis van oude vacatures van bethesda software dat deze fallout een online element krijgt. Daarnaast bevestigd super insider jason schreier dat het geen FO3 remaster gaat worden en dat de kans klein is dat je goed raad wat dit deel gaat worden.
Bethesda maakt meestal een announcement om 10-11 uur in amerika(rond 16-17:00 hier). Ik denk dat we vandaag wat gaan zien. Als het geen remaster is, is een remake dan wel mogelijk? Er gaan al speculaties dat de kleuren new york betekenen dus een nieuwe lokatie. Ik hoop zelf niet dat het een MMO is want ben er zelf niet zo fan van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
DeMwoan schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:19:
[...]

Nog een jaartje wachten, die komt nog in 2019 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop in ieder geval dat de game vandaag wordt aangekondigd, nog een dag wachten is niet goed voor m’n suiker spiegel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkbizz
Nieuwevolger schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:11:
Hoop in ieder geval dat de game vandaag wordt aangekondigd, nog een dag wachten is niet goed voor m’n suiker spiegel.
Haha ik hoop het ook, kan niet wachten ik hoop op een nieuwe fallout dat is een instant buy voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff nog iets minder dan 2 weken voor de holy trinity: KH3, avangers project en FF7r.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
Volgend weekend begint die E3 gewoon al. Heb er zin in!

30 plus en nog steeds naar een spelletjesbeurs uitkijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wel jammer dat de voor mij meest interessante presentaties midden in de nacht zijn. Ik zou die van Sony graag live zien maar dat is geen doen als je de volgende dag weer vroeg je best uit moet.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 30-05-2018 23:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
GovertNL schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 22:29:
Volgend weekend begint die E3 gewoon al. Heb er zin in!

30 plus en nog steeds naar een spelletjesbeurs uitkijken :P
Niet teveel hypen, dan wordt het vast een teleurstelling ;)

En je kent het aloude gezegde.... we stoppen niet met spelletjes omdat we oud worden, we worden oud omdat we stoppen met spelletjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 23:09:
Wel jammer dat de voor mij meest interessante presentaties midden in de nacht zijn. Ik zou die van Sony graag live zien maar dat is geen doen als je de volgende dag weer vroeg je best uit moet.
Heb de hele week vrij genomen. Maandag en dinsdag wordt even bikkelen, maar verder valt het wel mee. En het is ook prima mogelijk om naar bed te gaan en de stream dan na te kijken want tegenwoordig staat dat vrij snel op Twitch en Youtube. Ik had anders ook gewoon op mn werk met een half oog gekeken. Tablet neerzetten met de stream en iets van oordoppen oid in doen. Al is thuiswerken handiger haha.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 31-05-2018 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 08:11

SomerenV

It's something!

Martinspire schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 00:59:
[...]

Heb de hele week vrij genomen. Maandag en dinsdag wordt even bikkelen, maar verder valt het wel mee. En het is ook prima mogelijk om naar bed te gaan en de stream dan na te kijken want tegenwoordig staat dat vrij snel op Twitch en Youtube. Ik had anders ook gewoon op mn werk met een half oog gekeken. Tablet neerzetten met de stream en iets van oordoppen oid in doen. Al is thuiswerken handiger haha.
Ik neem ook al jaren vrij voor de livestreams :) Nu ben ik gelukkig freelancer dus eigen baas :+ Heb sinds een maandje of 8 een vriendin en die weet inmiddels ook al dat de E3 persconferenties heilig zijn. TV aan, livestream erop, laptop erbij op lager volume om de reacties van Easy Allies te checken, wat minisnacks of chips/borrelnootjes erbij en volop genieten!

Mocht je Easy Allies trouwens niet kennen, het is een groot deel van wat eerst Gametrailers was. Hier ene paar gifjes om in de hype-sfeer te komen.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/5lhNViw.gif
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/4e0tOWa.gif
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/18dtklX.gif
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/N7WXSNf.gif
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/22UMC5e.gif
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/3Kh5QlQ.gif
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bTLq9f4.gif

Nog maar iets meer dan een weekje _/-\o_

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vrij nemen gaat mij te ver, ik heb maar 28 vrije dagen per jaar en met 5 weken vakantie per jaar gaat dat hard :+

Uiteraard kijk ik ze de volgende dag wel als ik van mijn werk kom, maar dat voelt toch een beetje als de volgende dag een WK finale in de replay kijken :+ vooral omdat ik de belangrijkste nieuwtjes dan toch al binnen heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet dinsdag ochtend half 9 al op school zijn : (. Dus ik moet nog zien de persconferentie van Sony dan nog wat gaat worden voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gvTRiuv.jpg

Er is een document gelekt met diverse Switch-games die mogelijk op E3 worden getoond.

Lijkt mij echt en enkele websites delen deze mening ook. Al zal dit ook een gedeelte zijn van de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 08:10:
Ik moet dinsdag ochtend half 9 al op school zijn : (. Dus ik moet nog zien de persconferentie van Sony dan nog wat gaat worden voor mij.
Wil jij die live gaan kijken dan?

Ik denk niet dat ik veel live ga zien, eigenlijk.

EA boeit me weinig, dus misschien met een half oog.

MS op zondag om 10 uur boeit me ook vrij weinig en vind ik bovendien te laat.

Ubi vind ik ook te laat, net als Bethesda. Misschien Square even checken om 7 uur, voor de nieuwe Tomb Raider, maar daar verwacht ik ook weinig van.

Dan is alleen Sony nog over, maar 3 uur 's nachts ga ik ook niet aan beginnen. Als ik om half 7 wakker wordt 's ochtends, kan ik op mijn gemak alle trailers bekijken die ik wil en ben ik uitgeslapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@bram1984 Heb er geen probleem mee dat sommige persconferentie tot 23:59 duren. Maandag ben ik vrij dus dan kan ik ook nog uitslapen. Bethesda is mij de moeite niet waard, heb sowieso niet veel met hun games, die paar trailers kijk ik de ochtend er na wel. Normaal zou ik Sony ook wel kijken, maar 3 uur midden in de nacht is echt het meest kutte tijdstip wat je kan bedenken. Als de show is geëindigd begint het net licht te worden en beginnen de vogels al te fluiten.

Daarnaast probeer ik daarvoor altijd nog wat te slapen trouwens. Anders wordt het wel iets te veel van het goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Laatst online: 31-07 21:55
Athem wordt uiteraard ook al geteased door EA:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Chaoss schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 07:52:
Vrij nemen gaat mij te ver, ik heb maar 28 vrije dagen per jaar en met 5 weken vakantie per jaar gaat dat hard :+

Uiteraard kijk ik ze de volgende dag wel als ik van mijn werk kom, maar dat voelt toch een beetje als de volgende dag een WK finale in de replay kijken :+ vooral omdat ik de belangrijkste nieuwtjes dan toch al binnen heb gekregen.
Ik heb hetzelfde met Nintendo. Die starten om 18.00u. Ik werk tot 18.00u en moet dan nog naar huis fietsen. Eens kijken of ik een half uurtje eerder kan stoppen dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:32
Ik kan enkel Sony live kijken, de rest kijk ik achteraf wel.
Naast Sony ben ik vooral nog benieuwd naar Bethesda en Cyberpunk bij Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
GovertNL schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:22:
[afbeelding]

Er is een document gelekt met diverse Switch-games die mogelijk op E3 worden getoond.

Lijkt mij echt en enkele websites delen deze mening ook. Al zal dit ook een gedeelte zijn van de games.
Ik hoop dat Paladins naar de Switch komt, ik speel het vaak op s Xbox One en vind het best mooi. Binnenkort krijgt het ook een Battle Royale modus (laatst werd het nog getest iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Die persconferenties bekijk je voor de pure cringe en het hoge fellow kids gehalte. Leuk als je het live kan kijken, maar voor mij is het ok als ik gewoon s'ochtends bij het ontbijt de highlights kan lezen en tegen s'avonds zijn er wel de beste/meest cringy compilaties te vinden op youtube.

Persoonlijk hoop ik meer over Rage 2 en Borderlands 3 te zien. Altijd al een grote borderlands fan geweest en naar aanleiding van de Rage 2 trailer ben ik nu opnieuw doorheen de eerste game aan het spelen. Zowel borderlands als Rage hebben die heerlijke mad max sfeer en gevoel van vrijheid :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik kijk alles wel als het mij uitkomt. En anders op joeptjoep wat trailers ofzo.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is het eerste jaar dat ik niet echt onzettend uitkijkt naar de E3, zijn ook weinig games waar ik naar uit kan kijken. Zoals Cod ben ik al jaren klaar mee en nu helemaal nadat ze 100% op online overgaan en BF5 wacht ik rustig af, ben benieuwd welke nieuwe titels we nog niet kennen en verassend zullen zijn.

De games waarop ik echt wacht en naar uitkijk zijn dan toch;

- F1 2018
- Red Dead Redemption 2
- Xenoverse 3 ( als deze aangekondigd word , betwijfel het )

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het live kijken gezamenlijk met de live reacties in dit forum is voor mij toch wel het mooist aan de E3.
Pagina: 1 2 ... 27 Laatste