Unravel 2 is ook gelekt door een ESRB raiting haha.
Nog paar uur mensen. Ben benieuwd naar nieuwe beelden van de nieuwe Battlefield. En hopelijk een aankondiging van Skate 4.
Klopt @Nieuwevolger
Klopt @Nieuwevolger

YouTube: Ghost Giant - Announcement Trailer | PS VR 😍 Ziet er leuk uit, lijkt wel op teareaway maar dan voor VR
Wow UnravelGovertNL schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 14:19:
Nog paar uur mensen. Ben benieuwd naar nieuwe beelden van de nieuwe Battlefield. En hopelijk een aankondiging van Skate 4.
Klopt @Nieuwevolger
[afbeelding]
Here the same. Ook helemaal deze game vergeten. Toch eens kopen en spelen als die ook een klein prijsje heeft.NukaWorldNL schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 17:49:
[...]
Wow UnravelHelemaal vergeten die titel. Wilde hem toen die uitkwam meteen spelen, maar eigenlijk nooit van gekomen. En eigenlijk daarna helemaal vergeten door alle andere games. Mocht deel 2 komen dan koop ik deel 1 ook wel meteen. Zag er namelijk echt super mooi uit voor een kleinere game.
Ben wel benieuwd hoe ze in een deel 2 het vernieuwd kunnen houden en niet weer meer van het zelfde.
- leeg -
En we gaan aftellen!
Ik zit vanavond echt te wachten op Battlefield V en Anthem. Beide games kunnen erg goed uitpakken als EA zich niet al teveel bemoeid met deze games.
Ik zit vanavond echt te wachten op Battlefield V en Anthem. Beide games kunnen erg goed uitpakken als EA zich niet al teveel bemoeid met deze games.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Om je even te vermaken, de inmiddels welbekende villa-tour van de PU:
En erg blij dat Wouter en Floris nog bij de PU zitten (vrijwel alle anderen van vroeguhr (5 jaar terug oid) zijn inmiddels vertrokken.
"Het lijkt misschien niet zo, maar het is nog steeds werk"
En erg blij dat Wouter en Floris nog bij de PU zitten (vrijwel alle anderen van vroeguhr (5 jaar terug oid) zijn inmiddels vertrokken.
"Het lijkt misschien niet zo, maar het is nog steeds werk"

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2018 19:13 ]
Bring me some BF V! Can't wait.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Anthem is het enige waar ik heel benieuwd naar ben. Please laat het niet teleurstellend zijn en niet volop gestouwd met lootboxes.
Ik denk dat het woord lootboxes niet genoemd gaat worden óf dat het er niet of niet zo in zit. Denk dat EA nu helemaal om gaat om de indruk te wekken dat ze ervan geleerd hebben.NukaWorldNL schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 19:35:
Anthem is het enige waar ik heel benieuwd naar ben. Please laat het niet teleurstellend zijn en niet volop gestouwd met lootboxes.
Verder denk ik dat je bij Anthem vooral een Destiny 2.0 moet verwachten. Dan kan het alleen maar meevallen...
Ik ben vooral benieuwd of ze nog iets exclusiefs gaan doen voor Xbox (gezien er zoveel geruchten waren kan ik me niet voorstellen dat alles is afgeketst)
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2018 19:37 ]
Zouden ze Jesse Wellens weer hebben gevraagd?Anton.net schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 19:35:
Iedereen klaar voor de cringe?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik verwacht wel het jaarlijkse excusje van EA
Voor zover pre-shows gaan vind ik het nog best prima eigenlijk. Vraag me af of ze nu The Sims nog gaan tonen tijdens de presentatie. Dat krijgt toch altijd veel negativiteit (net als Just Dance bij Ubisoft terwijl dat 1 van hun meest verkochte titels is elk jaar), dus ik vraag me af dat ze nu kijken hoe de presentatie gewaardeerd wordt als ze het weglaten. Volgens mij ook voor het eerst dat ik iets over recruitment zie trouwens
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2018 19:55 ]
Gamekings heeft al bijna 3200 kijkers. Doen ze toch wel goed.
Let's go!
Again. No Lootboxes. No Premium Pass.
Lijkt alsof alles "Battle Royal" moet zijn tegenwoordig...
Zag er mooi en interessant uit. Nen zeker ook een fan van operations.
morgen bij de persco van MS, die hebben de deal met dice voor BF5Martinspire schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:09:
Was dat alles van Battlefield? Of komt er (bv aan het einde) nog een livestream van 1 of andere multiplayer match?
Ja maar ik had het idee dat ze het over SP content hadden. Ze gaan toch nog wel MP stuff tonen?DigitalError schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:10:
[...]
morgen bij de persco van MS, die hebben de deal met dice voor BF5
Na de keynote komen vanzelf de multiplayer streams beschikbaar op YouTube.Martinspire schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:09:
Was dat alles van Battlefield? Of komt er (bv aan het einde) nog een livestream van 1 of andere multiplayer match?
Champions league, dit is waarom ik hyped voor de E3 ben
Wel raar dat ze gameplay bij Microsoft laten zien en niet in hun eigen show... Naja zak geld he..
En ja fifa gaap der gaap gaap..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
World cup, EA heedt de E3 gewonnen
Erg makkelijk afschieten van iets wat al jaren in Fifa ontbrak. Voor sommigen de reden om PES te halen maar zonder al die licenties zal Fifa dit jaar makkelijk winnen.Nieuwevolger schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:11:
Champions league, dit is waarom ik hyped voor de E3 ben
Die fans zien er nog steeds houterig uit zo te zien
Ze stoppen lootboxes gewoon in de trailer haha
Zoals Sony en Ms al jaren doen.v8power67 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:12:
Wel raar dat ze gameplay bij Microsoft laten zien en niet in hun eigen show... Naja zak geld he..
Ben benieuwd wat die Premier moet gaan kosten. Vond de prijs voor EA Access eigenlijk al wel genoeg 
Wat mij betreft heeft EA niet genoeg games om mij een hoger bedrag te vragen het hele jaar rond

Wat mij betreft heeft EA niet genoeg games om mij een hoger bedrag te vragen het hele jaar rond
[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2018 20:19 ]
Weet ik en ik ben ook groot tegenstander hiervan.
Plus het is beetje raar dat je je eigen show beetje onderuit haalt als je niet eens je eigen game laat zien behalve een trailertje.. maar dat ben ik..
Te veel Fifa gelul zoals elk jaar. Nu de echte games aub.
Electronic Farts. Daar lijkt het nu nog op.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Net zoals vorig jaar met Anthem, waar Microsoft de primeur had om de gameplay beelden te mogen presenteren. Zal EA dit nu wel zelf gaan tonen of zal het morgen weer een extended gameplay sessie worden... ik ben benieuwd.
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Ik kijk nu al uit naar Jedi: Fallen Order!!
Star Wars: Jedi Fallen Order, "taking place during the dark times", between EP3 and EP4, Holiday 2019
The force is strong in this oneMartinspire schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:22:
Heeft Vince aan de drugs gezeten. Damn. Vage manier om iets aan te kondigen trouwens

Vorig jaar was de EA show vol met cringe momenten, daar hebben ze van geleerd, maar nog steeds proberen ze dingen te forceren met het publiek.
Kijk naar de persco MS en Sony, games na games, veel trailers maar ook demo's. Bij EA is het niks....
Kijk naar de persco MS en Sony, games na games, veel trailers maar ook demo's. Bij EA is het niks....
Die bf5 trailer bij xbox is beter dan precies dezelfde trailer tonen wat ms deed in 2016
Deze show is slechter dan ik mij ooit kon voorstellen
Deze show is slechter dan ik mij ooit kon voorstellen
Aah Battle Royale naar Battlefield V, Fuck yeah!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
CLONE WARS!!!! Hype!!!
Obi Wan !!!!!!
Obi Wan !!!!!!
[ Voor 29% gewijzigd door BiaggioLuciano op 09-06-2018 20:25 ]
Benieuwd of morgen tijdens de Xbox keynote, EA Access Premier wordt aangekondigd.
Unravel was toch echt een onverwachte topper toen deze 2 jaar geleden uitkwam, ik ben al erg benieuwd naar de opvolger 
Dat stijltje is toch echt wel erg heel mooi en vooral rustgevend.
Dat stijltje is toch echt wel erg heel mooi en vooral rustgevend.
Aw Yarny
Nu ik weet dat deel 2 echt komt ga ik deel 1 toch eens kopen als die in de aanbieding is.
Nu ik weet dat deel 2 echt komt ga ik deel 1 toch eens kopen als die in de aanbieding is.
Het Co-op aspect bevalt me nu al. In de avonden met vrienden online of op de bank dit spelen. Dat gaat leuk worden!
Doet me een beetje denken aan Ori maar dan minder.
Wauw ziet er cool uit!
Weet ik niet eigenlijk, ik bedoelde meer het styletje
Haha gewoon gelijk vandaag op de markt!
UNravel two ook al gelijk speelbaar vanaf vandaag. Dat is dan weer nice.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat mag meer gebeuren!
NukaWorldNL schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:35:
Wow vandaag al.

Daar zullen we morgen wel wat van zien verwacht ik.
Heel de wereld kijkt en dan doe je een verkeersbord aan.
Het is dan wel een shirt van KraftwerkDonstil schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:37:
Kraftwerk:)
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Aah ja dat had ik nog niet gezien. Dan neem ik het terug
Shirt is heel symbolisch. Of de populariteit beland inderdaad op de snelweg en wordt een toffe game. Of het is toch een hek op de weg en is dit de end of the road.Donstil schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:37:
#GAAP
Dat grafische stijltje bevalt me wel, moet ik bekennen... erg tof!
Fifa 19 Basketbal.
Was er maar straatvoetbal in fifa...Donstil schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:42:
Fifa 19 Basketbal.
Dit vind ik ook altijd een beetje sneu, zitten ze een beetje stoer te kijken in de stoel maar daarna spelen ze gewoon een spelletje.
Edit: Tasjes van die Sporter zie je hier in Rotterdam ook veel. Bij een niet nader te noemen bevolkingsgroep.
Edit: Tasjes van die Sporter zie je hier in Rotterdam ook veel. Bij een niet nader te noemen bevolkingsgroep.
[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 09-06-2018 20:44 ]
Ongekend dat EA om het jaar slechter wordt.
En dan afsluiten met een korte anthem trailer en die ook pas laten zien bij Microsoft zeker. Dan is het echt nutteloos geweest deze show...
Ja das fijn voor enkelbanden enz.Xecuter NL schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:46:
Frostbite engine? Destruction much?
Elke Triple-A game bij EA is gemaakt op Frostbite.... nu nog destruction in sport games?Xecuter NL schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 20:46:
Frostbite engine? Destruction much?
Hier is je nieuwe commander en conquer
Whow een mobile game. Dit is een geintje toch?
Mobile gaming... Wauw... A new low ?