De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Je kan een open world game moeilijk vergelijken met een corridor-shooter zoals Metro. Bij die eerste moet je rekening houden met de meest onwaarschijnlijke combinaties van grafische elementen die toevallig tegelijk op beeld kunnen komen. Als je dat niet doet dan krijg je in die situaties framedrops enzo. En zelfs dat doen ze met een korrel zout, omdat ze anders teveel moeten inleveren.PerlinNoise schreef op maandag 11 juni 2018 @ 10:43:
Metro Exodus is toch eigenlijk wat Fallout 4 grafisch had moeten zijn. Nu komen ze met Fallout 76 op dezelfde engine die al 5 jaar oud is en toen al ouderwets was...
Bij een corridor-shooter heb je als ontwikkelaar veel meer controle over wat je spel doet en heb je bijv. mogelijkheden om een vertragend spel-element toe te voegen om alvast het stuk wat er na moet komen in te laden.
Verwijderd
Zeker veel waar ik op hoopte, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook enigszins hoopte op bericht van een Fallout 3 en/of New vegas remasterAnton.net schreef op maandag 11 juni 2018 @ 07:09:
Net wakker, blijkbaar heeft Bethesda dus bijna alles getoond waar je op kon hopen?
Fallout 76, TES VI teaser, Starfield teaser, Wolfenstein, DOOM, Rage, Prey DLC...
Netjes hoor!
Straks ga ik de persco kijken
Pff en wat een lading aan hoge kwaliteit games gaan we straks in het 2e helft van 2018 en 2019 allemaal wel niet krijgen.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik ben een beetje bang dat Metro ondergesneeuwd gaat worden. EA en Sony gaan natuurlijk volg gas met de marketing van Anthem en Days Gone. Als ze dan ook nog beide aardige scores halen, zie ik de verkopen van Metro tegen gaan vallen.Nieuwevolger schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:05:
Iedereen al hersteld va de schok dat days gone, anthem en metro exodus te gelijk uit komen?
Pff en wat een lading aan hoge kwaliteit games gaan we straks in het 2e helft van 2018 en 2019 allemaal wel niet krijgen.
Wellicht gaan ze dat nog doen...Nieuwevolger schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:22:
Ik denk dat ze dit alle drie verkopen gaat kosten. Ik snal het gedachte gang ook niet, zo zijn er alleen maar verliezers. Terwijl de game ook wel een week eerder of later uit had kunnen komen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat zou idd zonde zijn, want denk dat Metro by far de betere game gaat worden van de drie. Echt pareltjes zijn het...bram1984 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:18:
[...]
Ik ben een beetje bang dat Metro ondergesneeuwd gaat worden. EA en Sony gaan natuurlijk volg gas met de marketing van Anthem en Days Gone. Als ze dan ook nog beide aardige scores halen, zie ik de verkopen van Metro tegen gaan vallen.
ARTYOM!!!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Anthem en Metro ga ik skippen. Days gone wordt nog wel eens uitgesteldNieuwevolger schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:05:
Iedereen al hersteld va de schok dat days gone, anthem en metro exodus te gelijk uit komen?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Maar ik verwacht eigenlijk wel dat Metro wordt uitgesteld. Niet zozeer omdat die game het nodig heeft, maar omdat ze vrije launch willen.
Days Gone hangt voor mij nog wel af van de reviews. Naast dat ik zombie games wel een beetje beu ben (Dying Light 2 uitgezonderd eigenlijk), ziet het er gewoon niet zo heel super uit. Sowieso heb ik niks met bikers, dus valt een deel van de sfeer voor me al weg
[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 11-06-2018 11:28 ]
Days Gone is al zo goed als af, dus dat zou me zeer verbazen. Die is al een keer uitgesteld en heeft inmiddels een maand lang Game Informer coverage + een concrete release date trailer gehad. Die zit nu als het goed is in de polish fase tot aan de release.Donstil schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:27:
[...]
Anthem en Metro ga ik skippen. Days gone wordt nog wel eens uitgesteld
Ik ga dus geen probleem hebben
Edit: kleine aanpassing voor Dustkiller
[ Voor 28% gewijzigd door Anton.net op 11-06-2018 11:52 ]
Mag ik jou glazen bol lenen?.....Anton.net schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:47:
Days Gone is zwaar overhyped, Anthem is trash en Metro is leuk voor in de sale te Kopen.
Ik ga dus geen probleem hebben
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- Just cause 4
- shadow of the tomb raider
- Kingdom Hearts 3
- life is strange season 2?
-Dragon quest 11
- Dragon quist builder 2
-Final Fantasy 7 remake ?
-Avangers project ?
-Final Fantasy 15 dlc
Vooral heel benieuw of FF7r en avangers project getoond zullen worden.
Ubisoft heeft trouwens ook weer een grote line up dit jaar.
[ Voor 20% gewijzigd door Nieuwevolger op 11-06-2018 12:05 ]
Die is vorige maand al lang en breed aangekondigd, denk niet dat ze daar nog iets doen voor op de E3.G_Dragon schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:57:
Zou F1 2018 nog komen deze dagen?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
een opgebaard mens heeft meer pit dan die man! waar is zijn passie van jaren terug gebleven?
wat een shit Presentatie zonder enig wow effect.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Bedoel gameplay of wanneer de pre-orders online komenSinergyX schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:05:
[...]
Die is vorige maand al lang en breed aangekondigd, denk niet dat ze daar nog iets doen voor op de E3.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hij kwam in mijn ogen kalm over maar het voelde wel alsof hij echt geloofde in wat hij zei. Maar zoveel zendtijd heeft hij niet gekregen. Het overgrote merendeel van de persconferentie bestond uit video's. Zeer sterke persco als je het mij vraagt. Waarschijnlijk qua tempo, hoeveelheid games en kwaliteit van de games de beste van de E3. Vandaag nog 4 persconferenties met als afsluiter Sony. Ik kan niet wachten ^^Dutchzilla schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:35:
hoop Phil Spencer nooit meer te zien bij microsoft. wat had die man er geen zin in zeg!
een opgebaard mens heeft meer pit dan die man! waar is zijn passie van jaren terug gebleven?
wat een shit Presentatie zonder enig wow effect.
Ubisoft is weer lui aan het worden na een aantal sterke releases. Dit is gewoon een copy paste DLC voor Origins. Animaties, combat en textures/assets zijn gewoon 1 op 1 overgenomen.Nieuwevolger schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:07:
Je kunt niet genoeg ac leaks hebben. YouTube: Первый взг
...
Er waren gisteren al screenshots gelekt: https://gamer.nl/artikele...ins-creed-odyssey-gelekt/Nieuwevolger schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:07:
Je kunt niet genoeg ac leaks hebben. YouTube: Первый взг
...
De hoeveelheid games was goed. Het was prima vermaak.
Mooi dat Microsoft een paar studio's heeft gekocht. Nu is dit natuurlijk nog geen garantie voor goede games.
Eigenlijk was de persconferentie gewoon tof voor gamers in het algemeen. Hij zat namelijk vol met multiplatform games.
https://gamer.nl/artikele...igt-drie-games-aan-op-e3/
- Metal Wolf Chaos XD
- My Friend Pedro - Bananas
- SCUM
Met name die laatste zou nog wel eens interessant kunnen zijn.
Tenslotte kondigt Devolver Digital SCUM aan. Een open wereld survival game waarin spelers gevangenen zijn op een eiland en bestookt worden door grote robots en andere gevangenen.
Klopt. Zijn gisteren ook al gepost.XWB schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:18:
[...]
Er waren gisteren al screenshots gelekt: https://gamer.nl/artikele...ins-creed-odyssey-gelekt/
Ben benieuwd wat Ubi nog meer gaat laten zien. The Division hebben we natuurlijk gisteren al redelijk uitgebreid gezien. Een nieuwe Watch Dogs? In ieder geval Skull & Bones. Maar verder behalve AC?
Iets met kers en taart. Zal wel 2019 worden, maar tot die tijd speel ik Blacklist nog een keerNieuwevolger schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:33:
Ik denk dat ze splinter cell gaan aankondigen op het eind,
Ik verwacht ook een nieuwe IP van Ubisoft. Zoals bijna elk jaar.Nieuwevolger schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:33:
Ik denk dat ze splinter cell gaan aankondigen op het eind, voor de rest geen verrasingen. Watch dogs 3 is voor volgend jaar zou ik zeggen.
In 6 jaar tijd hebben ze 6 grote nieuwe IPs aangekondigd.
Watch Dogs
The Division
The Crew
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
For Honor
Skull & Bones
[ Voor 12% gewijzigd door Sefaex op 11-06-2018 15:45 ]
Ik denk dat ze inderdaad nog een splintercell gaan aankondigen.
verder:
- Aandacht vestigen op rainbow six siege, omdat die het nog steeds zo goed doet
- Toelichting op uitbreidingen van Wildlands
- DLC pakket voor Farcry 5
- Meer uit de doeken doen van ANNO 1800
- Nieuwe Rayman??
Tom Clancy’s The Division 2
Beyond Good & Evil 2
For Honor
Skull & Bones
Starlink: Battle for Atlas
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
Transference"
van ign nl
Ubisoft had het grootste gedel van z'n line up al bekend gemaakt. Waarschijnlijk komt prince of persia ook naar for honor toe, ook al interesseren oude games mij weinig op de E3.
Beklim een toren, unlock een gebied, bevrijdt een dorpje - the game?bram1984 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:30:
[...]
Ben benieuwd wat Ubi nog meer gaat laten zien.
De combat zit wel snor. Hopelijk is de game weer lekker pittig en is de wereld compleet interconnected. Dan ben ik blij.Nieuwevolger schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:40:
Wat zag shadow die twice er trouwens bruut uit gister.
Far cry 5 had maar 1 toren (en een goede zelfspot door je gerust te stellen dat je geen hele game torens moest beklimmen)Vrijdag schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:58:
[...]
Beklim een toren, unlock een gebied, bevrijdt een dorpje - the game?
Ben benieuwd naar de big 4 (Ghost, Spidey, TloU2 en Death Stranding). En hopelijk krijgen we meer dan dat.
Ben ook benieuwd of we daadwerkelijk gameplay te zien krijgen van Death Stranding. Hebben nu 2 CGI trailers gezien. Wordt toch echt eens tijd voor echte gameplay.
Dat ze nu alleen eigen werk laten zien is mooi, maar ik heb weinig zin om games te zien die nog lang op zich laten wachten want voor mij sterft de hype dan ook al snel uit.
Jammer hoor had zo gehoopt op een nieuwe toffe Fallout.
Ik vind 1 exclusives per kwartaal genoeg.Martinspire schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:04:
Ik hoop dat we wat meer krijgen dan wat er aangekondigd is, maar dat hierbij het niet weer 3 jaar duurt voordat we de games daadwerkelijk kunnen spelen. Men heeft het altijd over de exclusives van Sony, maar zoveel AAA games releasen ze nou ook weer niet elk jaar. Ze zijn wel memorabel, maar het is niet alsof je overdonderd wordt.
Dat ze nu alleen eigen werk laten zien is mooi, maar ik heb weinig zin om games te zien die nog lang op zich laten wachten want voor mij sterft de hype dan ook al snel uit.
Dit jaar zijn Detroit, God of War, Yakuza 6, Ni no Kuni 2 (PC & PS4) en Shadow of the Colossus al uitgebracht. Spider-man komt ook dit jaar nog. En wellicht hebben ze nog een verrassing voor kwartaal 4. Misschien Dreams ?
In 2017 kregen we oa:
Nioh, Nier, Yakuza 0, Horizon Zero Dawn, Persona 5, Uncharted The Lost Legacy, GT Sport, Knack 2, Crash Bandicoot Insane Trilogy en Gravity Rush 2.
Oke Crash en Nier komen nu dan ook naar de Xbox. Maar toch. Dit zijn imo heel wat games. En dan ben ik waarschijnlijk nog een aantal titels vergeten.
Ik heb trouwens liever The Last of Us 2 gameplay vanavond, dan een CGI trailer van een game die over 2 jaar uitkomt.
Snap dat mensen liever nieuwe games willen zien. Maar wordt een beetje moe van die CGI trailers.
[ Voor 8% gewijzigd door Sefaex op 11-06-2018 16:15 ]
Gelukkig is er nog Doom en WolfensteinNukaWorldNL schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:09:
Ben toch wel echt teleurgesteld met de Bethesda show. Had zo gehoopt dat Fallout 76 een echte solo ervaring zo zijn, maar het blijkt toch echt dat je online moet. En leuk die teasers van Starfield en Tes VI, maar dat had voor mij niet gehoeven. Laat pas wat zien als er echt wat te zien is.
Haha. Dit jaar alleen al Shadow of the Colossus, Detroit en God of War met Spider-Man in september en wellicht nog een game in de winter, om over 2017 nog maar te zwijgen. Jij verwacht iedere maand een AAA first party titel of zo?Martinspire schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:04:
Ik hoop dat we wat meer krijgen dan wat er aangekondigd is, maar dat hierbij het niet weer 3 jaar duurt voordat we de games daadwerkelijk kunnen spelen. Men heeft het altijd over de exclusives van Sony, maar zoveel AAA games releasen ze nou ook weer niet elk jaar. Ze zijn wel memorabel, maar het is niet alsof je overdonderd wordt.
In vergelijking met MS overdonderden zowel Sony als Nintendo juist op dit gebied, momenteel. Volgens mij hebben we zelden zulke sterke periodes meegemaakt.
Dus eigenlijk bringt Sony dit jaar 1 nieuwe game uit? Verder is het sequels / remake?bram1984 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:15:
[...]
Haha. Dit jaar alleen al Shadow of the Colossus, Detroit en God of War met Spider-Man in september en wellicht nog een game in de winter, om over 2017 nog maar te zwijgen. Jij verwacht iedere maand een AAA first party titel of zo?
In vergelijking met MS overdonderden zowel Sony als Nintendo juist op dit gebied, momenteel. Volgens mij hebben we zelden zulke sterke periodes meegemaakt.
*mompelt iets over als MS het doet is het slecht, maar bij Sony zien mensen het niet*
*Iets met: Weer een halo, weer een gears etc.*
[ Voor 3% gewijzigd door Hortz op 11-06-2018 16:21 ]
Mjah, Fallout 4 is net uit, natuurlijk. 3 jaar ofzo?NukaWorldNL schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:09:
Ik kijk over 5 jaartjes wel of er een Fallout 5 is (ervanuitgaande dat ze nog singleplayer games blijven ontwikkelen).
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Gisterenavond heeft MS het goede voorbeeld gegeven door een toffe game show te geven, weinig gelul en veel games achter elkaar.
btw wat zag Crackdown 3 er waardeloos uit zeg, ik begrijp wel waarom die game uitgesteld is.
[ Voor 5% gewijzigd door Origins op 11-06-2018 16:31 ]
Ik kijk behoorlijk uit naar wat Nintendo morgen gaat doen iig.
Ik vind Fallout 76 er eigenlijk best vet uit zien, Fallout 4 vond ik snel saai worden, maar online pve en pvp in een open world lijkt me wel weer lachen. Dat ze laten weten dat ze aan starfield werken voor next gen vind ik ook wel leuk om te horen, tes6 reveal had niet gehoeven van mij. Mensen verwachten nu dat die in 2020 uit gaat komen, maar die komt dus echt minimaal pas in 2024 uit.
Sony kondigt games inderdaad wel erg vroeg aan, in sommige gevallen hadden games makkelijk 1-2 jaar later kunnen worden aangekondigd. Maar ze hebben nu toch wel een goeie stroom van hoog staande exclusive games gereleased. Heb er meer aan dat games uiteindelijk echt goed zijn en dan maar wat eerder worden aangekondigd dan Fallout 4 waar iedereen gek werd en de game uit eindelijk als nog telleurstelde.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Want Detroit en Spider-Man tellen allebei maar voor de helft? Daarbij is God of War een soft reboot in een totaal andere setting met compleet andere gameplay ten opzichte van de oude games. Allesbehalve het zoveelste vervolg in ieder geval. Yep, Sony doet ook aan sequels, maar ze onderscheiden zich toch ook behoorlijk op het gebied van nieuwe IP's (Bloodborne, Days Gone, Horizon, Death Stranding, Detroit, Spider-Man en Ghost of Tsushima, om er een paar te noemen).Hortz schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:20:
[...]
Dus eigenlijk bringt Sony dit jaar 1 nieuwe game uit? Verder is het sequels / remake?![]()
*mompelt iets over als MS het doet is het slecht, maar bij Sony zien mensen het niet*
*Iets met: Weer een halo, weer een gears etc.*
Daarentegen zit ik persoonlijk op de PS5 ook niet meer te wachten op Uncharted 5 of Killzone 5 hoor. Na 3/4 delen (God of War uitgezonderd, vanwege de compleet nieuwe aanpak) vind ik de meeste series wel mooi geweest.
Als dat geen gameplay wordt. Ik zeg release in november.
Ja, laatst was er ook een Sony medewerker op twitter die hintte naar een PS4 game die in november zou uitkomen.bram1984 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:46:
[...]
Ik dacht meteen aan Dreams. Maar die moeten eerst nog met een Beta komen. Dus ja, het zou best eens Ghost of Tsushima kunnen zijn.
Of Concrete Genie
We gaan het zien.
Zou wat zijn; Spider-Man in september, Red Dead Redemption 2 in oktober en Ghost of Tsushima in november. Mooie tijden voor gamers!
Was een top show van ze, maar idd de meeste games komen ook gewoon op de PS4 uit die ik wil spelen. Dus vooralsnog geen reden om een Xbox te kopen.-SaveMe- schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:43:
Wooooo, 1000 nieuwe berichten hier! Ga ik niet meer lezen. Maar MS had een mooie conferentie met allemaal pareltjes die ook op de PS4 uitkomen
Days Gone (22-02-19)DutchOwnage schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:54:
Zou mooi zijn. Want wat zou de eerstvolgende exclusive zijn met een gegarandeerde datum na Spiderman? En Ghost zal toch wel een mooie SP game worden? Wordt een beetje moe van al dat mmo/battle royale blablabla.
De rest heeft nog geen releasedate.
Tja,ben zelf wel een fan van Sucker Punch:
Zijn oa bekend door de Sly Cooper en inFamous games.
Alleen de laatste inFamous viel imo best tegen (ondanks de vette graphics). Maar voor de rest een prima studio.
Ik verwacht geen hardcore game als Nioh of Ninja Gaiden. Sucker Punch games zijn erg toegankelijk (iedereen kan het spelen). Of dat een min- of pluspunt is moet je zelf uitmaken.
Gameplay en graphics wise zal het ook wel goed in elkaar zitten. Ben vooral benieuwd naar het verhaal en de missies. Ik vond inFamous Second Son namelijk erg boring en repetitief.
[ Voor 3% gewijzigd door Sefaex op 11-06-2018 17:10 ]
Opzich is die game al in ontwikkeling sinds 2014, dus een release dit jaar zou eigenlijk nog wel mogelijk zijn...
hou eens op man, het hele najaar zit al volgeboektbram1984 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:46:
[...]
Een nieuwe 8bit low graph pixel art 2d sidescrolling rpg indie. Met een battle royale modus. En altijd online. En permadeath.Sefaex schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:53:
[...]
Ja, laatst was er ook een Sony medewerker op twitter die hintte naar een PS4 game die in november zou uitkomen.
Voor Echte Gamers.
Sony will host its E3 2018 presentation the Monday before E3 as usual, and it seems the firm is taking a different approach to the show this year.
The Sony E3 2018 presentation will take place on Monday, June 11 at 6pm PDT, 9pm EDT, 2am BST (June 12).
This is according to what Sony Worldwide Studios boss Shawn Layden said during the latest PlayStation Blogcast (thanks, Nibel).
Listening to the podcast, it doesn’t appear Sony’s presentation will feature the usual bombardment of announcements.
Instead, the firm has decided to “refresh and remake” its show. Layden said to expect “deep dives” into PS4-partner exclusives Death Stranding, and the highly anticipated Spider-Man. A look at how each partnership game is progressing will be provided, so expect plenty of new information and visual eye-candy.
Layden said the company will still spotlight first-party, in-house titles such as Sucker Punch’s Ghost of Tsushima, and The Last of Us Part 2. Like the aforementioned, expect a look at each game’s progress and a “better understanding” of where Naughty Dog and Sucker Punch are going with the title.
After the podcast went live, Sony updated its PlayStation Blogs with confirmation of dates, and the deep dives on Death Stranding, Spider-Man, Ghost of Tsushima, and The Last of Us Part 2.
“This year will feature exclusive looks and deep dives four of our big titles,” said Layden. “I think everyone will be thrilled to see it. We’re taking a different angle on how we’re bringing it out.”
nou dan ga ik vast bij de voordeur staan om Gaston op te vangenNieuwevolger schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:49:
Dromen zullen werkelijkheid worden over 10 minuten.
Nee joh. Dit is nog ergerNieuwevolger schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:08:
Mooi het slechtste gehad
Whatever floats your boat. Tomb Raider is imo geen slechte game. Het kan zijn dat het je smaak niet is, maar slecht lijkt me niet de juiste termNieuwevolger schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:09:
Ene slechtste dan haha
Wel raar: dan tonen ze gameplay, en dan is er totaal geen nieuw gameplay of feature aanwezig. Die scene had even goed uit Rise of the Tomb Raider kunnen komen.
Oh lol, Bij mij ging de muziek echt heel raar.Nieuwevolger schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:12:
Mijn audio is prima