Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:20
Bust a move!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn Final Fantasy, Monster Hunter en Dragon Quest niet gewoon precies hetzelfde soort game maar dan met een ander grafisch jasje?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Deze game. Dat is toch echt extreem 13 in een dozijn. Lijkt me extreem simpel te maken. Verhaaltjes zijn hetzelfde en zelfs graphics zit wmb weinig vooruitgang in.

[ Voor 50% gewijzigd door giantgiantus op 11-06-2018 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:15:
Zijn Final Fantasy, Monster Hunter en Dragon Quest niet gewoon precies hetzelfde soort game maar dan met een ander grafisch jasje?
Nee totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds een hoop mweh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
  • Te grote wapens
  • Net iets te knappe dames met buitenproportionele lichaamsafmetingen
  • Beetje gay gozers
  • Muf verhaal wat meer een reden geeft om maar tegen monsters te kunnen vechten
  • Ik sla, jij slaat en wiens health-bar het eerst leeg is die verliest
  • Mix dat met wat RPG stuff (progressie, items, quests)
Mis ik wat?

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 11-06-2018 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
God maria jezus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-10 23:17
Ze komen toch ook met een Avenger game of in elk geval Marvel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:02
Die game van Platinum Games heeft potentieel (Babylon's Fall)

[ Voor 17% gewijzigd door Anton.net op 11-06-2018 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Platinum games hoppa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Jeetje, en we moeten begrijpen wat je bedoeld? Ik gok tof, waarom dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:18:
[...]
  • Te grote wapens
  • Net iets te knappe dames met buitenproportionele lichaamsafmetingen
  • Beetje gay gozers
  • Muf verhaal wat meer een reden geeft om maar tegen monsters te kunnen vechten
  • Ik sla, jij slaat en wiens health-bar het eerst leeg is die verliest
  • Mix dat met wat RPG stuff (progressie, items, quests)
Mis ik wat?
Misschien handig je wat meer in die games verdiepen, totaal verschillende gameplay, verhalen, characters.
Zo kun je over iedere shooter of sport game hetzelfde zeggen.
Ik weet dat je niet van de Oosterse games bent maar kom op hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 22:00
Anton.net schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:19:
Die game van PlatinumGames heeft potentieel
Platinum games is genoeg voor mij op pre order te plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb niet echt op zitten letten bij Babylon's fall (niet mijn ding in ieder geval), maar die was dus niet voor Xbox maar wel voor PC en PS4?

Ah eindelijk Just Cause 4. Ben benieuwd of ze de problemen van JC3 een beetje hebben opgelost

[ Voor 40% gewijzigd door Martinspire op 11-06-2018 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan brengen ze nier naar de xbox, maar niet de nieuwe games... schiet ook niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:03
Martinspire schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:20:
Heb niet echt op zitten letten bij Babylon's fall (niet mijn ding in ieder geval), maar die was dus niet voor Xbox maar wel voor PC en PS4?

Ah eindelijk Just Cause 4. Ben benieuwd of ze de problemen van JC3 een beetje hebben opgelost
PS4 en Steam inderdaad. Net als DQXI

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Ik kijk het wel even aan met JC4, deel 3 was een technisch ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
Nieuwevolger schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:22:
Dan brengen ze nier naar de xbox, maar niet de nieuwe games... schiet ook niet op
Zal wel een zakje geld van sony binnen zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ben er stil van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Soort Ps4 plus pc only. Dit is wel jammer voor xbox only mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:23:
Ik kijk het wel even aan met JC4, deel 3 was een technisch ramp.
Mja al heb ik hem toen op de PC gehaald met als gedachte dat het inderdaad een probleem zou gaan worden. Wederom hun eigen engine trouwens, dus vraag me af. Maar goed, performance was eigenlijk niet het enige voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:20:

Steam en PS4 inderdaad. Net als The Quiet man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Booo zeldde trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Wie gaat dit spelen joh. Dit ziet er echt beyond lamé uit. Dan snap ik opzich een RPG wel. Maar dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wait, Hercules? Toevallig ook nog Aladdin?

Mja ik zou Kingdom Hearts doen als die Final Fantasy meuk er niet in zat. Disney stuff vind ik nog wel tof, maar die drama erbij lijkt me echt te muf.

[ Voor 66% gewijzigd door Martinspire op 11-06-2018 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
giantgiantus schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:27:
Wie gaat dit spelen joh. Dit ziet er echt beyond lamé uit. Dan snap ik opzich een RPG wel. Maar dit?
Je zou eens moeten kijken wat Disney per jaar binnen harkt. Lijkt me wel een markt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Beakzz schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:28:
[...]

Je zou eens moeten kijken wat Disney per jaar binnen harkt. Lijkt me wel een markt voor.
Ja je hebt waarschijnlijk gewoon gelijk hoor. Maar zie echt niets waar je enthausiast van kan worden tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
giantgiantus schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:27:
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 03-10 16:35
30 minuten.... heb ik me daarvoor naar huis geschopt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu al klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Kolere wat lame, geen Marvel ook dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dat het? Viel erg tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:34
Was dat het ? Da fuck.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:02
LOL, en waarvoor diende deze show...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Klaar al 😂😂😂 hopen dat Sony de buidel heeft getrokken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:30:
LOL, en waarvoor diende deze show...?
Als startpunt om wat trailers online te gooien zo te zien _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-10 12:36

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb het vermoeden dat we FF7 Info bij de Sony Presentatie krijgen. Was ook destijds aangegeven PS4 timed exclusive.

Als je oplette was alleen de Switch game exclusief. De rest allemaal op meer dan 1 platform. FF7 komt gewoon op de Sony show. Als laatst.

[ Voor 37% gewijzigd door SkyStreaker op 11-06-2018 19:34 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook gewoon eindigen met een extended versie met 10 seconde extra beelden -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 12:38

SomerenV

It's something!

Twee nieuwe IP's maar goeiendag wat een tegenvaller. Geen Marvel en geen FFVII. Ik hoop dat die tweede getoond gaat worden bij Sony. Bij Easy Allies (daar keek ik de stream) zag je ze ook kijken van 'is dit 't? Dit kan 't niet zijn. We wachten even.'

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook gewoon maximale vage trailers die nieuwe platinum games en silence. Ook geen beelden van left alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Persoonlijk vond ik deze slechter dan EA, maar dat komt vooral omdat de meeste Square Enix games me niet zoveel doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:13
meh...Geen FFVII...bummer!

Had de Kingdom Hearts trailer nog niet gezien, dus dat was dan wel weer leuk! Dragon Quest gaat er ook zeker komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:30:
Klaar al 😂😂😂 hopen dat Sony de buidel heeft getrokken dan.
Nou gisteren was de multiplat show, vandaag nog wat third party console exclusives en morgen de focus op first party exclusives. Comfortabele E3 zo, voor Sony. :p

Wel nieuwsgierig naar dat Babylon's Fall en The Quiet man. Vooral omdat het zo vaag is nog.

Tomb Raider net even gecheckt. Ga ik wel weer gewoon halen als liefhebber van het genre. Ziet er tot uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben de content in ieder geval niet uitgerekt zoals EA doet met een esporter op stage roepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
@bram1984 ja Sony krijgt het zo wel heel makkelijk zeg. Maargoed, tomb raider vind ik tof dus dat is leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Om eerlijk te zijn, wat verwacht je van Square Enix? Tokyo Game Show is hun main stage, E3 is een bijkomstigheid. In ieder geval, vrijwel allemaal games, niks raars, ook niets verrassend. Al kijk ik wel erg uit naar de FFXIV meets Monster Hunter collaboration :D

Voor de hoofd announcements van Square Enix ga ik TGS in de gaten houden :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar ik vooral benieuwd naar ben van de "big 4" van Sony is wat meer gameplay van Spiderman. Blijft mijn favo marvel karakter. De overige games kunnen me (nog) niet bekoren. Death Stranding is nog zo vaag als de pest en zal Hideo kennende nog de japanse vaagheid blijven houden.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:58
sony ben ik niet echt hyped voor,

Alleen last of us 2 dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:46:
Waar ik vooral benieuwd naar ben van de "big 4" van Sony is wat meer gameplay van Spiderman. Blijft mijn favo marvel karakter. De overige games kunnen me (nog) niet bekoren. Death Stranding is nog zo vaag als de pest en zal Hideo kennende nog de japanse vaagheid blijven houden.
Moet je echt meer zien dan? Mij lijkt die game leuker als je gewoon de game haalt en het zelf speelt en ontdekt. Het ziet er goed genoeg uit en de historie van de dev is veelzeggend genoeg om de game te halen bij launch (tuurlijk kun je reviews afwachten, maar toch).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:46:
Spider-Man heeft men nu toch wel aardig wat van laten zien? Game Informer heeft allerlei trailers die focussen op aspecten als combat, web slingeren en gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 03-10 16:35
Spider-man ben ik ondertussen kotsbeu gezien :P is al de 3de E3 en zoals hierboven vermeld is er een maand ofzo geleden een hoop trailers uitgekomen met gameplay aspecten.

Sony verwacht ik een meh show van, zelfde als vorig jaar.
De games zullen goed zijn zoals altijd maar er zal 0 surprise inzitten en ze zullen vooral hameren op games die we al allemaal kennen, eventueel gameplay van last of us 2 zou me bekoren, en wat meer death stranding info.

Maar voor hun show gehalte hoop ik wel dat ze wat meer achter het doek hebben dan Spider-Man, Last of us 2, Death stranding en Ghost of whatever it's called.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:50:
[...]

Moet je echt meer zien dan? Mij lijkt die game leuker als je gewoon de game haalt en het zelf speelt en ontdekt. Het ziet er goed genoeg uit en de historie van de dev is veelzeggend genoeg om de game te halen bij launch (tuurlijk kun je reviews afwachten, maar toch).
Ik moet natuurlijk niet echt meer zien, maar ben gewoon benieuwd naar de opbouw van de wereld. In Sunset Overdrive zat die goed in elkaar, maar hier ben je natuurlijk spiderman, waardoor de movement nog sneller is. :P

The Last of Us is zo'n game die enorm veel kwaliteit uitstraalt maar mij persoonlijk weinig doet. Heb deel 1 enkel uitgespeeld omdat ik wilde weten hoe het afliep. De gameplay was not my cup of tea. Daarom dus ook mijn interesse voor met name Spiderman in plaats van de overige 3.

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2018 19:58 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal the silent man echt een game met real life cutscenes en in engine gameplay worden? Kan niet gekker worden.

Kan me ook niet voorstellen dat avangers niet bij sony wordt aangekondigd, nu de films op hun hoogte punt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:54
Goh, dat is grappig. Splinter Cell uit 2004 in de jungle maar dan met Samantha Fisher. Kan ik mijn PS3 eindelijk weer eens gebruiken.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Louw Post schreef op maandag 11 juni 2018 @ 08:56:
Ik vind de naam maar raar, had beter gekund toch. :P

Zag ik op het einde van die trailer nou Light met z'n Shinigami? (Death Note) Ik weet niet hoe dat zich gaat vertalen in een vechtgame?
De naam Jump Force wordt wellicht een stuk duidelijker als je weet dat al die anime (tekenfilmseries) gebaseerd zijn op manga (strips) die gepubliceerd worden in het magazine Weekly Shōnen Jump. Vergelijk het met een game die in Amerika Marvel Force of DC Force zou heten... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Tweakmans op 11-06-2018 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Spider-man hoeven ze imo ook niet zoveel van te laten zien. Ben erg onder de indruk van wat ik heb gezien.
En Spider-man gaat toch als een malle verkopen (populairste Marvel karakter).

Geef mij maar gameplay van Ghost of Tsushima, Death Stranding en The Last of Us 2. En de show is voor mij geslaagd.

Krijgen we meer ? Dan is het mooi meegenomen. Maar voor mij is het totaal geen must.

Snap dat mensen nieuwe games willen zien. Maar Sony heeft de afgelopen jaren al zoveel exclusives aangekondigd. En zeg nou eerlijk, wat wil je liever ? Een Bloodborne 2 CGI trailer van 30 sec die in 2020 uitkomt (om maar een voorbeeld te geven). Of een 5 min gameplay demo van The Last of Us 2 die je volgend jaar al kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The silend man lijkt door humaan head gemaakt te worden.
Wikipedia: Human Head Studios

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:41:
@bram1984 ja Sony krijgt het zo wel heel makkelijk zeg. Maargoed, tomb raider vind ik tof dus dat is leuk.
Een van die twee games is ook nog eens van Platinum, zie ik nu. Weinig liefde voor MS, geloof ik.

'Hier, heb je NieR Automata. Oh by the way, onze volgende nieuwe IP wordt weer alleen Steam en PS4'

Vraag me af wat ze ermee opschieten. Zal Sony (tijdelijke) exclusiviteit hebben afgekocht? Want dat lijkt me op dit moment echt nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Sefaex schreef op maandag 11 juni 2018 @ 20:04:
Spider-man hoeven ze imo ook niet zoveel van te laten zien. Ben erg onder de indruk van wat ik heb gezien.
En Spider-man gaat toch als een malle verkopen (populairste Marvel karakter).

Geef mij maar gameplay van Ghost of Tsushima, Death Stranding en The Last of Us 2. En de show is voor mij geslaagd.

Krijgen we meer ? Dan is het mooi meegenomen. Maar voor mij is het totaal geen must.

Snap dat mensen nieuwe games willen zien. Maar Sony heeft de afgelopen jaren al zoveel exclusives aangekondigd. En zeg nou eerlijk, wat wil je liever ? Een Bloodborne 2 CGI trailer van 30 sec die in 2020 uitkomt (om maar een voorbeeld te geven). Of een 5 min gameplay demo van The Last of Us 2 die je volgend jaar al kan spelen.
De 4 games zijn al behoorlijk wat als first party titel, waarvan er van 3 niet eens gameplay beelden zijn getoond.
Beelden van de genoemde titels zijn voor mij ook al perfect.

Dit gemixt met 3rd party titels en je hebt gewoon weer een hele sterke show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou toch een teleurstelling zijn als we geen FF7r en Avengers bij Sony gaan krijgen. Wacht nu al lang genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op maandag 11 juni 2018 @ 20:21:
Zou toch een teleurstelling zijn als we geen FF7r en Avengers bij Sony gaan krijgen. Wacht nu al lang genoeg.
Ik verwacht ff7 niet meer op current gen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-10 18:06

muhda

Time & Space traveler

Sony heeft al vorig jaar aangekondigd dat hun inzet en aandacht wordt verplaatst naar hun eigen event.
(Volgens mij word de Playstation event elke september nu gehouden?)

E3 wordt meer een follow up. Verwacht dus geen grote of nieuwe primeurs.

Wellicht dat we meer info krijgen over Ghost of Tsushima en Death Stranding.
Maar het lijkt op dat de volgende games de kar moeten trekken: Spiderman, Day's Gone en Last of us 2.

Voor de rest zal het vooral third party, indie games en PS VR zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
bram1984 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 20:14:
[...]

Een van die twee games is ook nog eens van Platinum, zie ik nu. Weinig liefde voor MS, geloof ik.

'Hier, heb je NieR Automata. Oh by the way, onze volgende nieuwe IP wordt weer alleen Steam en PS4'

Vraag me af wat ze ermee opschieten. Zal Sony (tijdelijke) exclusiviteit hebben afgekocht? Want dat lijkt me op dit moment echt nergens voor nodig.
Het is deze generatie wel duidelijk geworden dat je knettergek bent als je geen Ps4 koopt voor de prijs van 3,5 games. Zelfs als je liever op de xBx gamed kan je als gamer niet om de Ps4 heen lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

giantgiantus schreef op maandag 11 juni 2018 @ 20:25:
[...]

Het is deze generatie wel duidelijk geworden dat je knettergek bent als je geen Ps4 koopt voor de prijs van 3,5 games. Zelfs als je liever op de xBx gamed kan je als gamer niet om de Ps4 heen lijkt me.
Omdat? De Xbox One is absoluut geen slechte console maar Sony heeft wat meer exclusives in huis. Als je niet perse van die games houdt dan maakt het niet gek veel uit wat je koopt. Hell, zelfs de PC is een prima alternatief voor games en dat is ook wel eens anders geweest. Ik kan me de tijd van de Xbox 360 en PS3 herinneren toen vrij veel games exclusief voor de consoles bleven of pas veel later naar de PC kwamen. Bijna alles wat op de Xbox en PS4 te spelen is kun je tegenwoordig ook op de PC spelen.

Het is voor gamers een mooie tijd ongeacht op welk systeem je speelt. Ik heb zelf geen Xbox of PS4 maar een PC maar ik kan evengoed genieten van beide persconferenties, wetende dat er voor iedereen, ongeacht het systeem waarop ze spelen, vette games aangekondigd worden en uit gaan komen. De strijd tussen Xbox en Playstation snap ik wel want je wilt natuurlijk het populairst zijn, maar de strijd tussen de gamers volg ik echt niet. Zolang jij kan genieten van je games maakt het toch geen bal uit wat de ander doet? Gewoon iedereen z'n plezier gunnen, of ze nou Kingdom Hearts spelen, Last of Us, Halo, Forza, Gran Turismo of welke game dan ook.

Als Microsoft een goede persconferentie heeft dan ben ik blij voor de Xbox-gamers (en voor mezelf aangezien veel van die games ook naar Windows komen) en als Sony een goede persconferentie heeft dan ben ik blij voor de PS4-gamers. Als Nintendo met toffe games komt dan ben ik blij voor de Switch-gamers. Ik wil gewoon stuk voor stuk goede persconferenties zodat iedereen elkaar scherp houdt en we jaar op jaar kunnen genieten van dit soort mooie dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
muhda schreef op maandag 11 juni 2018 @ 20:25:
Sony heeft al vorig jaar aangekondigd dat hun inzet en aandacht wordt verplaatst naar hun eigen event.
(Volgens mij word de Playstation event elke september nu gehouden?)

E3 wordt meer een follow up. Verwacht dus geen grote of nieuwe primeurs.

Wellicht dat we meer info krijgen over Ghost of Tsushima en Death Stranding.
Maar het lijkt op dat de volgende games de kar moeten trekken: Spiderman, Day's Gone en Last of us 2.

Voor de rest zal het vooral third party, indie games en PS VR zijn.
Ghost staat in LA levensgroot geadverteerd op een flatgebouw en Kojima heeft op Twitter al aangegeven dat Death Stranding te zien zal zijn. Die kun je dus beide verwachten straks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 11 juni 2018 @ 20:24:
[...]

Ik verwacht ff7 niet meer op current gen eigenlijk.
Denk ook dat het cross gen gaat worden. Maar had na 2.5 jaar echt op nieuwe beelden gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
bram1984 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 20:35:
[...]

Ghost staat in LA levensgroot geadverteerd op een flatgebouw en Kojima heeft op Twitter al aangegeven dat Death Stranding te zien zal zijn. Die kun je dus beide verwachten straks. :)
Plus dat het een maand geleden al door Sony is bevestigd dat ze deze E3 de focus leggen op Ghost of Tsushima, Death Stranding, Spiderman en Last of Us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Tja er zijn genoeg mensen die weinig geven om Sony's exclusives. Dan ben je beter af met een X waarschijnlijk. Die zou er bij mij dan ook gestaan hebben, al is het maar omdat die stiller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Laatst online: 20-08 17:21
Damn ik zie nu pas die Cyberpunk 2077 trailer.
Ook al zijn dit in-engine-beelden. Dit wekt wel echt mijn interesse.
Dit gaat volgens mij echt een giga game worden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
bram1984 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 20:52:
[...]

Tja er zijn genoeg mensen die weinig geven om Sony's exclusives. Dan ben je beter af met een X waarschijnlijk. Die zou er bij mij dan ook gestaan hebben, al is het maar omdat die stiller is.
Ja, dat is moeilijk te begrijpen vind ik. Je hebt games in alle genres exclusief voor de Ps4. Om het trouwens even compleet te maken, als je van gamen houdt snap ik ook niet dat je geen switch zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

giantgiantus schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:03:
[...]

Ja, dat is moeilijk te begrijpen vind ik. Je hebt games in alle genres exclusief voor de Ps4. Om het trouwens even compleet te maken, als je van gamen houdt snap ik ook niet dat je geen switch zou hebben.
Ik hou van gamen maar ik heb geen Xbox, geen PS4 en geen Switch. Hou ik dan niet van gamen? Ik heb niks met de exclusives op die systemen en voor de rest kan ik terecht op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Haha ik heb ook geen Nintendo. Zit echt helemaal niks voor me bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:54
[...]

Wat?
Juist |:(

Dat een game in een bepaald genre is betekend niet dat het meteen goed is of een must have

Ik zou juist eerder een switch halen dan een PS4 voor de nintendo games. Die interesseren me meer dan juist de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
bram1984 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:08:
[...]

Probeer een keer Zelda. Kan me echt niet voorstellen dat je het niets gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Voor nu al ;)

https://www.twitch.tv/gamekings

(Gaat over in persconferentie als die daadwerkelijk start)
bram1984 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:08:
[...]

Dat heb in ook idd. Vind de switch als concept super tof maar die games trekken mij totaal niet. Vooral het grafische sausje wat overal overheen gegoten wordt spreekt mij absoluut niet aan. Dat is mij allemaal veel te kleurrijk enz.

[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 11-06-2018 21:13 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:09:
[...]

Probeer een keer Zelda. Kan me echt niet voorstellen dat je het niets gaat vinden.
Vorige week heel kort gedaan op dat kleine schermpje. Te kort om een oordeel te vellen. Zou best kunnen dat ik die tot vind, maar voor 1 game een console halen, gaat me wat te ver. Daarbij moet ik op de PS4 al games skippen vanwege tijd gebrek. Ik moet bijvoorbeeld Detroit nog kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Donstil schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:09:
[...]

Voor nu al ;)

https://www.twitch.tv/gamekings

(Gaat over in persconferentie als die daadwerkelijk start)
ja maar ik kan niet zo goed tegen die gasten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Hortz schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:08:
[...]

Wat?
Juist |:(

Dat een game in een bepaald genre is betekend niet dat het meteen goed is of een must have

Ik zou juist eerder een switch halen dan een PS4 voor de nintendo games. Die interesseren me meer dan juist de PS4
Ik bedoel dat het on mijn ogen lastig te begrijpen is als mensen zeggen de Ps4 exclusives doen me niets. Aangezien die games bijna alle genres bestrijken lijkt het me gewoon stug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Laatst online: 20-08 17:21
Zo bij Ubisoft een nieuwe Mario en Rabbids?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DigitalError schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:13:
[...]

ja maar ik kan niet zo goed tegen die gasten :P
Ik ook niet allemaal maar met deze drie zit er toch wel heel veel game ervaring aan tafel. Ook zijn JJ en Boris door hun jarenlange contacten goed op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
[...]

Ik ken mensen die beide consoles in huis hebben. Probleem opgelost :Y)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
bram1984 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:12:
[...]

Vorige week heel kort gedaan op dat kleine schermpje. Te kort om een oordeel te vellen. Zou best kunnen dat ik die tot vind, maar voor 1 game een console halen, gaat me wat te ver. Daarbij moet ik op de PS4 al games skippen vanwege tijd gebrek. Ik moet bijvoorbeeld Detroit nog kopen.
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken. Maar als je hem koopt en weer verkoopt is het voor een geniale game misschien 50-60€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
XWB schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:14:
[...]

Ik ken mensen die beide consoles in huis hebben. Probleem opgelost :Y)
Oh ik heb ze alle drie ook (gehad). Kan me gewoon niet voorstellen dat als je van gamen houdt je geen Ps4 hebt momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
giantgiantus schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:13:
[...]

Ik bedoel dat het on mijn ogen lastig te begrijpen is als mensen zeggen de Ps4 exclusives doen me niets. Aangezien die games bijna alle genres bestrijken lijkt het me gewoon stug.
Ik heb dat ook wel hoor. Uncharted en God of War waren het voor mij deze generatie wel waard maar de overige exclusives zijn het absoluut niet voor mij.

The Last of Us 2 en Days gone komen dan nog natuurlijk maar dan kom ik in mijn interesse gebied op maar 4 exclusives voor een hele generatie. Net genoeg om de koop van een PS4 Pro te rechtvaardigen.

Edit: (Ik speel de multiplatforms op de Xbox One X vanwege de Elite controller)

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 11-06-2018 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
@donstil
Bij mij zijn het er iets meer. Maar zelfs voor 4 games lijkt me het kopen van een Ps4 ee goed idee. Laten we zeggen dat je die games 70 uur bezig bent dan kost de console 3€ per uur. En dan neem ik de mogelijkheid om hem tweedehands weer te verpatsen niet eens mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dustkiller
Voor mij was alleen Bloodborne het al waard de volle 460 euro, heb mij met die game al minimaal 500 uur vermaakt, dus nog geen 1 euro per uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:14:
[...]

Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken. Maar als je hem koopt en weer verkoopt Jos het voor een geniale game misschien 50-60€
Ik kan 'm van een vriend lenen, dus dat zit wel goed. ;)

Misschien in de winter als ik niet zo'n grote backlog meer heb.

@Donstil Het concept is zeker tof. Skyrim en DOOM portable mee op vakantie klinkt ook wel lekker, maar met twee kids heb ik daar waarschijnlijk toch geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
giantgiantus schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:18:
@donstil
Bij mij zijn het er iets meer. Maar zelfs voor 4 games lijkt me het kopen van een Ps4 ee goed idee. Laten we zeggen dat je die games 70 uur bezig bent dan kost de console 3€ per uur. En dan neem ik de mogelijkheid om hem tweedehands weer te verpatsen niet eens mee.
Ja maar terug rekenen naar uur prijs mag niet hè. Als je dat onder een iPhone bericht doet ontploft de frontpage altijd 8)7

Maar je hebt verder wel gelijk. Daarom heb ik hem ook staan. Xbox One X + Ps4 Pro is nog steeds honderden euro’s goedkoper dan een GamePC en kan ik de exclusives die mij wel aanspreken nog spelen ook :)

Ik vind alleen de DualShock4 (de laatste in ieder geval) helemaal schijt. Ding is van onwijs goedkoop plastic en met die brakke accu heb ik het idee altijd te moeten laden.

Volgende generatie graag een DualShock Elite Controler Sony! Die third party dingen zijn een mooie eerste stap maar nog niet zo goed als het concurrerende platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

giantgiantus schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:13:
[...]

Of je accepteert dat iedereen een andere smaak heeft. Sommige exclusives zal ik ongetwijfeld wel vet vinden maar ik ga er geen PS4 voor halen omdat ik buiten die enkele exclusive alles op een ander platform kan spelen. Zelda heb ik overigens gespeeld (Twilight Princess, Wii) maar ik vond er echt niks aan. Heb toen na 2 maanden de Wii ook weer verkocht. Het sprak me niet aan.

Maar ik kan best begrijpen dat anderen het wel vet vinden. Live and let live.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
ja ik zou ook graag een dualshock elite controller hebben, maar sony is daar te lui voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, Dat Devolver Digital is wel leip zeg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Nintendo heeft puur gameplay wise gezien denk ik de beste exclusives (is toch altijd zo geweest).

Maar de massa speelt toch liever Triple-A third party games; AC, Far Cry, Cod, Fortnite, Overwatch en Battlefield etc etc.

Soms mis ik mijn Mario en Zelda wel. Zijn toch games waarmee je bent opgegroeid. Die Switch gaat er zeker komen. Maar wacht eerst op een mooie prijsverlaging. :)

En voor de rest Xbox vs PS4. Ja, de meeste mensen zullen zeggen dat PS4 de beste en meeste exclusives heeft.

Is ook zo. Maar niet iedereen houdt van een Yakuza 0, een Persona 5, een Horizon Zero Dawn of The Last of Us etc etc etc

Sommige mensen spelen alleen third party games en kopen de One X omdat het de krachtigste console is.
Puur een smaakkwestie en daar valt niet echt over te discussiëren.

BTW: Geen idee of het al gepost is, maar ziet er erg goed uit. :9

[ Voor 9% gewijzigd door Sefaex op 11-06-2018 21:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Sefaex schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:35:
Sommige mensen spelen alleen third party games en kopen de One X omdat het de krachtigste console is.
Afbeeldingslocatie: https://res.cloudinary.com/teepublic/image/private/s--1RUSs2o7--/t_Preview/b_rgb:ffb81c,c_limit,f_jpg,h_630,q_90,w_630/v1478556546/production/designs/797799_1.jpg

Sorry, kon het niet laten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij Gamekings wordt Watch Dogs 3 genoemd.

@SomerenV Klopt toch ook? De PC is namelijk geen console.

[ Voor 43% gewijzigd door bram1984 op 11-06-2018 21:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dat zijn die ondingen met Windows toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

bram1984 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:47:
Bij Gamekings wordt Watch Dogs 3 genoemd.
Bij Easy Allies ook, evenals een nieuwe Splinter Cell (werd blijkbaar naar gehint in onder andere GR: Wildlands). Daarnaast Beyond Good & Evil, nieuwe Assassins Creed, Skull & Bones. Misschien een nieuwe Rainbow Six?

@Donstil Linux all the way baby! :7
@bram1984 Maar de PC is krachtiger dan de krachtigste console >:)

Edit: Nieuwe Steep misschien? En @Nieuwevolger, jij bent wel van de random korte zinnetjes volgens mij :+

[ Voor 23% gewijzigd door SomerenV op 11-06-2018 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop dat ze het niet te lang maken, anderhalf uur is meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Donstil schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:48:
[...]

Dat zijn die ondingen met Windows toch?

Die met de complete steam library ja. En als we xbox exclusives willen spelen nemen we gewoon een maandje game pass :z

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Nieuwevolger schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:48:
Hoop dat ze het niet te lang maken, anderhalf uur is meer dan genoeg.
Daarna even 3 uurtjes slapen en om 02:30 opstaan 8)
Pagina: 1 ... 17 ... 27 Laatste