Ben benieuwd of het publiek nog gameplay gaat zien of dat het achter gesloten deuren is allemaal. Gezien de trailer denk ik dat cyberpunk nog ver weg is.
MS heeft niet liggen slapen, MS heeft Xbox 180 gedraaid na de miserable launch en alleen maar erop vooruit gegaan sinds Phil Spencer, games ontwerpen kost gewoon tijd of denk je dat HZD en Uncharted 4 uit de lucht zijn komen vallen op 12 maanden tijd ? dat zijn games die 3 tot 5 jaar in the making zijn geweest.Sefaex schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:00:
[...]
Niets nieuws ?
Vind je het gek
MS heeft de afgelopen 2 jaar lopen slapen. Sony brengt constant exclusives.
en 5 jaar geleden met de One launch had Xbox gewoon te hard ingezet op een console die home entertainment zou worden ipv een pure gaming beast dus ja als je dan een paar jaar later het roer moet omgooien dan duurt het ook ff voor je nieuwe exclusive games gaat zien.
MS heeft de UI van de xbox op de schop genomen onder Phil Spencer, game pass is er gekomen, studio's zijn recent aangekocht waaronder 1ntje wat verschillende PlayStation games heeft gemaakt in het verleden, dus ja nu duurt het gewoon even voor die nieuwe IP's er zijn dus laat ze rustig doen, deze gen is toch voorbij voor hun om nog te winnen.
Alles kost tijd, als jij met je vingers knipt dropt er ook geen copy van Horizon Zero Dawn 2 in je schoot morgen.
Ik heb ook een ps4 en verkies de Sony exclusives deze gen maar laten we niet doen alsof ze opeens uit de lucht komen vallen, Spider man gaan we Maandag voor de 3de E3 op rij zijn, ben ik ook al lang zat hoor
Games vragen tijd en MS is nu gewoon bezig geweest met studios onder zich te nemen dus die nieuwe IP's komen wel, er is al veel gefixt bij Xbox de laatste 2 jaar.
[ Voor 12% gewijzigd door Katmi op 11-06-2018 00:11 ]
Ja, wat is je punt?
https://majornelson.com/2...xbox-one-x-and-much-more/This is an advertising mistake. If you add the systems to your cart, it shows at $449.99.
https://www.frys.com/prod...te=sr:SEARCH:MAIN_RSLT_PG
https://m.gamestop.com/br...8vZ1z141ub?Ntt=xbox+one+x
Doesnt mean you cant try to get the stores to honor it or try to pricematch it at another store using the paper ad.
Nou is de grote vraag, komt happy few nog uit voor de ps4?
Holy crap dir niet gezien. Excuses.. maar toch 349 euro zie ik toch graag gebeuren.NotSoSteady schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:09:
[...]
Ja, wat is je punt?
[...]
https://majornelson.com/2...xbox-one-x-and-much-more/
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
https://store.playstation...09406_00-WEHAPPYFEW000000Nieuwevolger schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:10:
Nou is de grote vraag, komt happy few nog uit voor de ps4?
ja
Trailers geven toch op een aardig dezelfde manier indruk vand e wereld.
Deze hele gen is gewoon voor spek en bonen geweest.Katmi schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:09:
[...]
MS heeft niet liggen slapen, MS heeft Xbox 180 gedraaid na de miserable launch en alleen maar erop vooruit gegaan sinds Phil Spencer, games ontwerpen kost gewoon tijd of denk je dat HZD en Uncharted 4 uit de lucht zijn komen vallen op 12 maanden tijd ? dat zijn games die 3 tot 5 jaar in the making zijn geweest.
en 5 jaar geleden met de One launch had Xbox gewoon te hard ingezet op een console die home entertainment zou worden ipv een pure gaming beast dus ja als je dan een paar jaar later het roer moet omgooien dan duurt het ook ff voor je nieuwe exclusive games gaat zien.
MS heeft de UI van de xbox op de schop genomen onder Phil Spencer, game pass is er gekomen, studio's zijn recent aangekocht waaronder 1ntje wat verschillende PlayStation games heeft gemaakt in het verleden, dus ja nu duurt het gewoon even voor die nieuwe IP's er zijn dus laat ze rustig doen, deze gen is toch voorbij voor hun om nog te winnen.
Alles kost tijd, als jij met je vingers knipt dropt er ook geen copy van Horizon Zero Dawn 2 in je schoot morgen.
Shuhei lacht zich kapot!
Maar ik verwacht dat MS van hun fouten leert en keihard terugkomt.
Of het genoeg zal zijn om Sony te verslaan, zal de tijd moeten uitwijzen.
Dat weten we pas als hun nieuwe IP's er zijn van hun aangekochte studio's en wanneer de volgende Xbox en PS in de rekken liggen, deze gen is idd voorbij qua sales en wie de beste exclusives heeft en nu is gewoon de vraag of xbox next gen qua console en games weer in de xbox 360 flow kunnen komen.Sefaex schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:13:
[...]
Deze keer eens de console voorstellen niet als een veredeld media center, minder krachtig maken dan de ps5 en duurder maken dan de PS5 kan al veel doen voor hun, dat en dat hun nieuwe games boeiend genoeg zullen zijn om mensen weg te kregen van het idee dat het enkel maar halo en gears en forza is bij MS.
Sony verslaan? Waar heb je het over? Waarom moet iets, of iemand, Sony verslaan? We zijn hier om te gamen dude, grow up!Sefaex schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:13:
[...]
Deze hele gen is gewoon voor spek en bonen geweest.
Shuhei lacht zich kapot!
Maar ik verwacht dat MS van hun fouten leert en keihard terugkomt.
Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."
Horizon 4 btw een 60fps "modus" dus denk niet 4k/60 zal eerder 1080p/60 worden ivm open wereld.
En helaas alleen de modus op de x1x en niet op de originele x1.
Als gamer moet je toch juist toejuichen dat Microsoft veel games releases en gaat releasen? Dankzij Game Pass is het nu al spotgoedkoop om een One S puur voor de exclusives te halen. Al spreken er je maar twee stuks aan. Je kunt zonder pijn ze allemaal proberen. En in het geval van bijv. Sea of Thieves later nog eens checken hoe de game na een aantal updates is. Vind dat echt een goede zet geweest toentertijd.
En speel je liever op PC? Ook prima dan toch? We worden gewoon super verwend!
En speel je liever op PC? Ook prima dan toch? We worden gewoon super verwend!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Mooie show van Microsoft, hopelijk zien we alle titels ook op PC verschijnen. Ik had alleen wel iets van Age of Empires IV verwacht, maar helaas.
Ik ben er helemaal mee eens. Ik heb ook geen Fav Console.. Ik heb ze gewoon allebei. Moet wel zeggen dat ik nu meer de PS4 speel vanwege de Exclusives (Horizon Zero Dawn , Last of Us , Detroit becoming Human etc )
Ook speel ik nu veel Fifa 18 nu met vrienden in CoOp.. Maar ik vergeet de PC ook niet
Ook speel ik nu veel Fifa 18 nu met vrienden in CoOp.. Maar ik vergeet de PC ook niet
Gaat je op een GTX 1080 TI ook niet lukken, dus je punt is?v8power67 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:20:
Horizon 4 btw een 60fps "modus" dus denk niet 4k/60 zal eerder 1080p/60 worden ivm open wereld.
Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."
Jawel hoor, lijkt me sterk dat die engine heel veel anders is.j-phone schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:23:
[...]
Gaat je op een GTX 1080 TI ook niet lukken, dus je punt is?
[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 11-06-2018 00:24 ]
Ah, je hebt hem al gespeeld op de PC?
Niemand moet ietsj-phone schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:17:
[...]
Sony verslaan? Waar heb je het over? Waarom moet iets, of iemand, Sony verslaan? We zijn hier om te gamen dude, grow up!
Wie de betere exclusives heeft, verkoopt meer consoles. Thats it!
Anders kunnen we net zo goed 1 console op de markt brengen. En daar dan alle games op uitbrengen.
Ik heb ook geen voorkeur. Koop gewoon de console die in mijn ogen de leukste exclusives heeft.
Multiplatform games zien er op beide consoles prima uit.
Vond MS alleen vies tegenvallen deze gen qua exclusives. En dat hebben ze gemerkt qua sales.
Kun je wel zeggen "grow up". Maar ik benoem alleen feiten.
Wel bijzonder dat ze weinif van halo lieten zien. Terwijl gears binnen 3 jaar met een opvolger komt.
Bullshit, in iedere reactie die je geeft is benoem je Sony, Sony, Sony Sony en oh ja, Sony.Sefaex schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:26:
[...]
Niemand moet iets
Wie de betere exclusives heeft, verkoopt meer consoles. Thats it!
Anders kunnen we net zo goed 1 console op de markt brengen. En daar dan alle games op uitbrengen.
Ik heb ook geen voorkeur. Koop gewoon de console die in mijn ogen de leukste exclusives heeft.
Multiplatform games zien er op beide consoles prima uit.
Vond MS alleen vies tegenvallen deze gen qua exclusives. En dat hebben ze gemerkt qua sales.
Kun je wel zeggen "grow up". Maar ik benoem alleen feiten.
Een goede presentatie van Microsoft is goed voor de gehele markt, ook voor Sony.
Al die negativiteit...

Hij zegt niets raars toch? qua exclusives was het maar meh, dat gaat er wel aankomen maar een Halo, Gears en Forza heb je je (bijna) jaarlijkse riedeltje games..j-phone schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:31:
[...]
Bullshit, in iedere reactie die je geeft is benoem je Sony, Sony, Sony Sony en oh ja, Sony.
Een goede presentatie van Microsoft is goed voor de gehele markt, ook voor Sony.
Al die negativiteit...
Vergelijking met Sony is dan ook terecht.
Qua Show was MS gewoon top betreft games, maar deze show is wel gedragen door multplatform titels.
Heb je ook gelezen dat ik misschien een One S wil kopen icm een gamepass (mede dankzij deze show) ?j-phone schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:31:
[...]
Bullshit, in iedere reactie die je geeft is benoem je Sony, Sony, Sony Sony en oh ja, Sony.
Al die negativiteit...
Ben totaal niet negatief. Alleen was het wel 3 kwart multiplatform.
Als jij dat negatief wil opvatten. Prima! Ik vond het gewoon een toffe show.
Zeker na wat we gisteren voorgeschoteld kregen van EA.
Nog fanatiekelingen die gaan opblijven voor Bethesda ? Ik wil Sony morgennacht live checken. Dus heb wel wat slaap nodig. Maar hoop stiekem op een The Evil Within 3 reveal straks.
Iemand hier zei 4k/60 maar dat gaat denk niet worden.j-phone schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:23:
[...]
Gaat je op een GTX 1080 TI ook niet lukken, dus je punt is?
Gameplay horizon 4. :
Motoren en hovercraft zijn dus tegenstanders ,oals de jets en luchtballon in oudere games. Jammer had gehoopt nu motoren te racen in de game...
Ms heeft het zeker niet slecht gedaan, maar ze hebben wel rare stappen gemaakt met het begin van deze console generatie.j-phone schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:31:
[...]
Al die negativiteit...
Nu hebben ze 50 games laten zien waarvan enkel Exclusive zijn. Tegelijker tijd doen ze als of met die andere titels dat die alleen maar in hun Eco systeem uitkomen. Leuk dat je al die premieres hebt daar niet van. Maar presenteer het dan wel op een neutralere manier aub.
Gezien ik geen game bij Bethesda heb waar ik naar uitkijk, ga ik zo wel slapen en zie ik die trailers morgen wel. Vorig jaar was het ook geen schokkende presentatie.Sefaex schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:35:
[...]
Nog fanatiekelingen die gaan opblijven voor Bethesda ? Ik wil Sony morgennacht live checken. Dus heb wel wat slaap nodig. Maar hoop stiekem op een The Evil Within 3.
Morgen wordt al laat genoeg (misschien weer een dutje doen tussen presentaties) maar daar kijk ik meer naar uit
Het gaat om de uitsluitend negtieve reacties die er gegeven zijn, niet alleen die ene reactie. De E3, waar dit topic over gaat, is dé show van het jaar om titels te showen voor gamers. Dat daar één of ander fanboy piswedstrijdje van wordt gemaakt is een beetje zielig.Origins schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:34:
[...]
Hij zegt niets raars toch? qua exclusives was het maar meh, dat gaat er wel aankomen maar een Halo, Gears en Forza heb je je (bijna) jaarlijkse riedeltje games..
Vergelijking met Sony is dan ook terecht.
Qua Show was MS gewoon top betreft games, maar deze show is wel gedragen door multplatform titels.
Waar je je wel niet druk om kan maken.Psyonara schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:35:
[...]
Ms heeft het zeker niet slecht gedaan, maar ze hebben wel rare stappen gemaakt met het begin van deze console generatie.
Nu hebben ze 50 games laten zien waarvan enkel Exclusive zijn. Tegelijker tijd doen ze als of met die andere titels dat die alleen maar in hun Eco systeem uitkomen. Leuk dat je al die premieres hebt daar niet van. Maar presenteer het dan wel op een neutralere manier aub.
Het hoeft niet altijd hossana te zijn lijkt me? enige kritiek en vergelijking met de concurrent is dan ook niet raar.j-phone schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:37:
[...]
Het gaat om de uitsluitend negtieve reacties die er gegeven zijn, niet alleen die ene reactie. De E3, waar dit topic over gaat, is dé show van het jaar om titels te showen voor gamers. Dat daar één of ander fanboy piswedstrijdje van wordt gemaakt is een beetje zielig.
Zeker niet, maar je kan ook door blijven zeiken. En enige onderbouwing is altijd handig.Origins schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:42:
[...]
Het hoeft niet altijd hossana te zijn lijkt me? enige kritiek en vergelijking met de concurrent is dan ook niet raar.
Kijk, als er een aantal mensen zijn in een slowchat die het wel leuk vinden wat er gebeurd, in een E3 presentatie, op hun platform gun dat iemand dan.
Vergis je niet, ik geef exact dezelfde reactie als iemand een goede Sony presentatie af loopt te zeiken (ik heb niet eens een xbox, maar wel een PS4).
Joh, maak je niet druk, de een kan het wat minder onder bouwen dan de ander, ik heb een slowchat gezien met heel veel blije gamers, en dat is alleen maar goed.j-phone schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:45:
[...]
Zeker niet, maar je kan ook door blijven zeiken. En enige onderbouwing is altijd handig.
Kijk, als er een aantal mensen zijn in een slowchat die het wel leuk vinden wat er gebeurd, in een E3 presentatie, op hun platform gun dat iemand dan.
Vergis je niet, ik geef exact dezelfde reactie als iemand een goede Sony presentatie af loopt te zeiken (ik heb niet eens een xbox, maar wel een PS4).
Voor de gamer was het vanavond een feest betreft de multiplats geweldige games laten zien.
Ja, ik ga opblijven. Fallout vind ik een geweldige gameSefaex schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:35:
[...]
Nog fanatiekelingen die gaan opblijven voor Bethesda ? Ik wil Sony morgennacht live checken. Dus heb wel wat slaap nodig. Maar hoop stiekem op een The Evil Within 3 reveal straks.
Ik ben ook wel erg benieuwd naar de lineup van Sony.
Ben ik het zeker mee eensOrigins schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:50:
[...]
Joh, maak je niet druk, de een kan het wat minder onder bouwen dan de ander, ik heb een slowchat gezien met heel veel blije gamers, en dat is alleen maar goed.
Voor de gamer was het vanavond een feest betreft de multiplats geweldige games laten zien.
Pfffff, het gezeur over exclusieve IP, het gaat er mij om dat een game leuk is, wanneer dit een exclusieve of een Multi plat is maakt mij helemaal niets uit.
Ik verwacht veel van Dying Light 2, van Battlefield 5, en de Division 2, wat boeit je nou dat deze ook uit komen op een PC, of andere console.... Het gamen op een PC doe ik al jaren niet meer, mijn laptopje schikt zich "de moeder" wanneer hij in eens een game moet installeren. Andere console? lekker belangrijk, ik game al jaren op wat voor bij de beste console is, dat deze nu ook nog eens de beste prestaties levert.... Mensen, wat maakt het uit....
Ik verwacht veel van Dying Light 2, van Battlefield 5, en de Division 2, wat boeit je nou dat deze ook uit komen op een PC, of andere console.... Het gamen op een PC doe ik al jaren niet meer, mijn laptopje schikt zich "de moeder" wanneer hij in eens een game moet installeren. Andere console? lekker belangrijk, ik game al jaren op wat voor bij de beste console is, dat deze nu ook nog eens de beste prestaties levert.... Mensen, wat maakt het uit....
Cogitationis poenam nemo patitur
Zijn de spellen die vandaag zijn aangekondigd voor Xbox game pass ook in Nederland beschikbaar? Ik zie ze nog niet beschikbaar.
-RockSteady game revealj-phone schreef op maandag 11 juni 2018 @ 00:51:
[...]
Ja, ik ga opblijven. Fallout vind ik een geweldige game
Ik ben ook wel erg benieuwd naar de lineup van Sony.
-Resident Evil 2 Remake gameplay trailer + releasedate
-Ghost of Tsushima en The Last of Us gameplay + releasedates
Dan ben ik tevreden, verwacht geen nieuwe aankondigingen. Maar ik laat me graag verrassen !
Ben ook benieuwd wat we van Death Stranding te zien krijgen. Weer een CGI trailer en wat gelul met Hideo ? Of laten ze nu eindelijk echte gameplay zien.
Heb me er net uit weten te slepen, ben meteen weer wakker met zo'n showBeakzz schreef op maandag 11 juni 2018 @ 03:40:
Is iedereen naar bed?
Zeg dat wel, soort van mad max meets doom meets borderlands. Ziet er goed uit!
Weer van die mobile meuk, die zooi hoef ik niet te zien op de E3
Helaas een erg grote markt dus je ontkomt er niet aan.DigitalError schreef op maandag 11 juni 2018 @ 03:52:
Weer van die mobile meuk, die zooi hoef ik niet te zien op de E3
Cringe level is echt maximaal bij deze persco
Ze hebben een beetje pech gehad, de teleprompter was uitgevallen...
Maar voor de rest gaat het goed, Geen duffe CEO gepraat en volop demo's of trailers.
Maar voor de rest gaat het goed, Geen duffe CEO gepraat en volop demo's of trailers.
Best wel ja, die pauzes in het praten terwijl mensen geforceerd beginnen te klappen
Echt he..
Dacht dat we het er nu wel over eens waren dat applausjes en beschrijven wat je allemaal bereikt heb niet echt werkt.
Deze week Quake Champions gratis (en blijf daarna gratis doorspelen)
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zelfs niet als ze me betalen.... te oud voorZeror schreef op maandag 11 juni 2018 @ 04:05:
Deze week Quake Champions gratis (en blijf daarna gratis doorspelen)
Nieuwe Wolfenstein met co-op, nice!
[ Voor 18% gewijzigd door MonkeyJohn op 11-06-2018 04:15 ]
Al die bloody en dark games. Het begint me op te vallen dat ik hier alleen voor Fallout ben
Fallout 76 is volledig online. "Elke persoon die je tegenkomt is een speler."
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
OMG, mijn Fallout dreamgame en toch in sp speelbaar.
Leuk dat softcore en dat je alles kunt meenemen etc... etc..
Grote vraag: Zit er dan ook een hard mode waarin je alles kwijt bent als je dood bent?
Grote vraag: Zit er dan ook een hard mode waarin je alles kwijt bent als je dood bent?
Yeah build together !! oh god breng dit morgen uit...so hyped
Je kan dus letterlijk overal bouwen ipv enkel op de aangewezen locaties... nice!
Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan managen, want als dat niet goed is dan hebben de spelers die op day 1 gestart zijn dus de leukste plekjes in de gamewereld.
Lijkt er op dat bouwsels tijdelijk zijn en dat de server gewiped kan worden met de missilles. Wat ik dan weer minder zou vinden. Voor de rest neem je al je progress mee dus toch nog 992 vragen te gaan.Zeror schreef op maandag 11 juni 2018 @ 04:37:
Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan managen, want als dat niet goed is dan hebben de spelers die op day 1 gestart zijn dus de leukste plekjes in de gamewereld.
14 november, nog 5 maanden geduld dus
Shiiiiiiit wat een waanzin die collector edition.
14 november ook
14 november ook
Staat leuk naast mijn Pipboy en Nuke op de kastDigitalError schreef op maandag 11 juni 2018 @ 04:43:
Shiiiiiiit wat een waanzin die collector edition.
14 november ook
Fallout shelter voor PS4 en Nintendo Switch. Gratis en nu te downloaden!
M'n vriendin wil hem ook hebbenBeakzz schreef op maandag 11 juni 2018 @ 04:44:
[...]
Staat leuk naast mijn Pipboy en Nuke op de kast
Weer een mobile game; Elder Scrolls Blades. Ben geen fan van mobile games maar wie weet wordt het wat
Ja iedereen ziin ding. Ik hou niet zo van rolspellen in de slaapkamer
Elder Scroll Blades komt naar elk denkbaar platform incl VR en is gratis.
Ik voel starfield aankomen 
Edit: en daarna ES6! Dat gaat dus nog wel ff duren ben ik bang...
Edit: en daarna ES6! Dat gaat dus nog wel ff duren ben ik bang...
[ Voor 53% gewijzigd door Bitterbal_ op 11-06-2018 04:55 ]
Elder Scrolls VI
Heb het einde alleen gezien, goed om starfield bevestigd te zien ook al komt die pas next gen. Nogal gek om tes dan ook aan te kondigen, dat is zo wat een 2024 titel. Wel leuk om te weten waar ze mee bezig zijn.
ES6 zal inderdaad wel een nextgen game gaan worden. Released straks op de volgende Playstation, Xbox etc..Nieuwevolger schreef op maandag 11 juni 2018 @ 04:58:
Heb het einde alleen gezien, goed om starfield bevestigd te zien ook al komt die pas next gen. Nogal gek om tes dan ook aan te kondigen, dat is zo wat een 2024 titel. Wel leuk om te weten waar ze mee bezig zijn.
Val nu zo in die Devolver presentatie..wat een vage zooi 
Schitterend hoe ze de perscons op de hak nemen
Schitterend hoe ze de perscons op de hak nemen
[ Voor 32% gewijzigd door Beakzz op 11-06-2018 05:06 ]
Devolver is best hilarisch eigenlijk
Ik wil die Lootboxcoin nu hebben.
http://devolverdigital.limitedrun.com/products/619738/
te koop
My friend pedro
Ziet er episch uit!
te koop
My friend pedro
[ Voor 68% gewijzigd door Beakzz op 11-06-2018 05:14 ]
Lootboxcoin kost 131 dollar
[ Voor 51% gewijzigd door Zeror op 11-06-2018 05:12 ]
Tweakjur + nog iemand (ook van Tweakers??) dook ff op in de livestream van Gamekings net
Ja dat was een hoop dronkemans gelul. En de Tweakcrew zag er niet veel beter uit.Zeror schreef op maandag 11 juni 2018 @ 05:36:
Tweakjur + nog iemand (ook van Tweakers??) dook ff op in de livestream van Gamekings net
Metal wolf chaos remaster aangekondigd, een oude xbox exclusive gemaakt door from software. Gaat over een president die de vice president gaat bestrijden met een mech, dat beloofd wat.
Net wakker, blijkbaar heeft Bethesda dus bijna alles getoond waar je op kon hopen?
Fallout 76, TES VI teaser, Starfield teaser, Wolfenstein, DOOM, Rage, Prey DLC...
Netjes hoor!
Straks ga ik de persco kijken
Fallout 76, TES VI teaser, Starfield teaser, Wolfenstein, DOOM, Rage, Prey DLC...
Netjes hoor!
Straks ga ik de persco kijken
Ik moet toch eerlijk zeggen dat MS ondanks dat ze het in hun eigen Arena hebben gehouden erg magertjes is. Alleen Gears5 is nieuw.
Maar geen nieuer IP. Doodslag voor hun? Of staat Niet alle nieuws nog OP tweakers
Maar geen nieuer IP. Doodslag voor hun? Of staat Niet alle nieuws nog OP tweakers
Als gamers zijn we enorm verwend joh. Prachtige games komen er aan. Wat maakt het uit waar je het op speelt. Daarnaast zijn voor mij Forza horizon 4 en ori ook heel tof.theduke1989 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 08:00:
Ik moet toch eerlijk zeggen dat MS ondanks dat ze het in hun eigen Arena hebben gehouden erg magertjes is. Alleen Gears5 is nieuw.
Omg jumpforce wat een verassende game! 
Ben benieuwd naar de gameplay, de trailer zag er onwijs leuk uit.
Ook Dying Light 2 kijk ik naar uit

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vind de naam maar raar, had beter gekund toch.G_Dragon schreef op maandag 11 juni 2018 @ 08:19:
Omg jumpforce wat een verassende game!
Zag ik op het einde van die trailer nou Light met z'n Shinigami? (Death Note) Ik weet niet hoe dat zich gaat vertalen in een vechtgame?
[ Voor 3% gewijzigd door Louw Post op 11-06-2018 09:01 ]
DIe crossover games van Namco zijn meestal erg brak, ik zou er niet teveel van verwachten
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik wacht op de volgende informative:
Sony:
Ghost of Tsushima: PS4 meer beelden.
Death Stranding: PS4 meer beelden, release date.
TLOU nieuwe deel?
Ik verwacht geen nieuwe IP' maar je weet maar nooit.
Sony:
Ghost of Tsushima: PS4 meer beelden.
Death Stranding: PS4 meer beelden, release date.
TLOU nieuwe deel?
Ik verwacht geen nieuwe IP' maar je weet maar nooit.
Graphics van Jump Force zien er voor een anime game echt goed uit. Maar de gameplay ziet er nogal saai uit op dit moment. Ze moeten nog heel wat aan doen om dit "IT'S OVER 9000" te krijgen...
Bij het zien van de trailer was ik ook enorm enthousiast maar bij het zien van de gameplay is dat alweer verdwenen.
Heel eerlijk gezegd weet ik dat niet zeker , heb nooit naruto of death note gekeken.Louw Post schreef op maandag 11 juni 2018 @ 08:56:
[...]
Ik vind de naam maar raar, had beter gekund toch.![]()
Zag ik op het einde van die trailer nou Light met z'n Shinigami? (Death Note) Ik weet niet hoe dat zich gaat vertalen in een vechtgame?
Ben een grote Dragonball fan en daarom zo hyped
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zo even bijgekeken weer.
Mijn toppers:
Metro Exodus - Eerste 2 delen vind ik nog steeds de beste SP shooters deze generatie, dus deze gaat zeker komen. Ziet er goed uit.
Dying Light 2 - Net klaar met deel 1 / The Following. Helaas geen releasedatum, volgens mij? Ziet er wel vet uit.
Sekiro - Ik zag een samurai game met veel Bloodborne invloeden (snelle combat, trick weapons). Laat maar komen. Vanuit het niets 2 samurai games op de PS4, nice.
Qua exclusives is er weinig blijven hangen van de MS conferentie. Ori ziet er heel kleurrijk en kunstzinnig uit, maar daar ga ik geen nieuwe console voor halen. Hun nieuwe studio's doen me vrij weinig. Eentje ervan is volgens mij heel nieuw, dus het kan waarschijnlijk nog wel even duren voordat daar wat uit komt. De andere 2 waren al zo goed als first party. Verder nog nooit een game van allen gespeeld.
Cyberpunk wederom geen gameplay, dus dat kan nog wel 2 jaar duren waarschijnlijk. Beetje een tegenvaller. Ze moeten nu toch wel iets kunnen laten zien?
Oh en ik vind de gameplay van Rage 2 er toch ook wel lekker uitzien. Lekker schiet actie en heel lelijk is de game niet.
Mijn toppers:
Metro Exodus - Eerste 2 delen vind ik nog steeds de beste SP shooters deze generatie, dus deze gaat zeker komen. Ziet er goed uit.
Dying Light 2 - Net klaar met deel 1 / The Following. Helaas geen releasedatum, volgens mij? Ziet er wel vet uit.
Sekiro - Ik zag een samurai game met veel Bloodborne invloeden (snelle combat, trick weapons). Laat maar komen. Vanuit het niets 2 samurai games op de PS4, nice.
Qua exclusives is er weinig blijven hangen van de MS conferentie. Ori ziet er heel kleurrijk en kunstzinnig uit, maar daar ga ik geen nieuwe console voor halen. Hun nieuwe studio's doen me vrij weinig. Eentje ervan is volgens mij heel nieuw, dus het kan waarschijnlijk nog wel even duren voordat daar wat uit komt. De andere 2 waren al zo goed als first party. Verder nog nooit een game van allen gespeeld.
Cyberpunk wederom geen gameplay, dus dat kan nog wel 2 jaar duren waarschijnlijk. Beetje een tegenvaller. Ze moeten nu toch wel iets kunnen laten zien?
Oh en ik vind de gameplay van Rage 2 er toch ook wel lekker uitzien. Lekker schiet actie en heel lelijk is de game niet.
Wat een waanzinnige toffe Bethesda persco zeg!
Ik kon het vannacht niet meer opbrengen om wakker te blijven, maar ik heb wel wat gemist zeg!
Rage 2 (stiekem toch wel erg tof, heel erg doomisch qua gameplay)
Starfield!!!!!!!
TES 6!!!!!!!!!!!!!
Ik hou van dat soort games! jeetje heerlijke games de komende jaren!
Ik kon het vannacht niet meer opbrengen om wakker te blijven, maar ik heb wel wat gemist zeg!
Starfield!!!!!!!
TES 6!!!!!!!!!!!!!
Starfield is alleen teaser van getoond toch? Geen idee wat het wordt.Origins schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:18:
Wat een waanzinnige toffe Bethesda persco zeg!
Starfield!!!!!!!
TES 6!!!!!!!!!!!!!
Geen The Evil Within 3 ?
Jammer voor Shinji Mikami.
Straks even alle beelden terug kijken.
Jammer voor Shinji Mikami.
Straks even alle beelden terug kijken.
Ik heb heel veel zin in Cyberpunk, TES 6 en (waarschijnlijk) Starfield 
En het fijnste, voor mij, is nog wel dat het blijkbaar nog wel even duurt tot die spellen op de markt komen.
Op het moment papa van 2 kleine kinderen, dus heb nu echt nul tijd om te gamen, over een paar jaar zal dat wel anders zijn.
Dus dat die games nog in de steigers staan vind ik geen probleem
Al zou een beetje gameplay-video wel fijn zijn, dat dan weer wel

En het fijnste, voor mij, is nog wel dat het blijkbaar nog wel even duurt tot die spellen op de markt komen.
Op het moment papa van 2 kleine kinderen, dus heb nu echt nul tijd om te gamen, over een paar jaar zal dat wel anders zijn.
Dus dat die games nog in de steigers staan vind ik geen probleem
Al zou een beetje gameplay-video wel fijn zijn, dat dan weer wel
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Net even de pers conference van Bethesda gezien, maar voor mij waren RAGE2 en DooM Eternal de hoogtepunten. Al zal bij de tweede titel op de Quake con het spel pas echt getoond worden. Maar goed een vervolg op toch wel een van de beste shooters van deze generatie is voor mij al iets waar ik naar uitkijk.
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
TES 6 ook een teaser, maar het wordt Elder Scrolls in space, sowieso top!bram1984 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:22:
[...]
Starfield is alleen teaser van getoond toch? Geen idee wat het wordt.
Heb zelf niet zo'n kastje dus kan het niet verifieren maar lijkt er op dat Skyrim Very Special Edition gewoon echt is
https://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B07D6STSX8
https://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B07D6STSX8
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Voor wie het gemist had, bethesda zei dat starfield een next gen game is en tes 6 het project daarna is. Kijk niet gek op als dat 2024 betekend.
Opzich niet zo gek dat ze dit aankondigen. Starfield was toch al gelekt en bethesda riep dat ze na 2 projecten ( starfield en fallout 76), met tes 6 zouden beginnen.
Opzich niet zo gek dat ze dit aankondigen. Starfield was toch al gelekt en bethesda riep dat ze na 2 projecten ( starfield en fallout 76), met tes 6 zouden beginnen.
Volgens mij hebben ze die TES6 teaser er last minute in gedaan vanwege de verwachte backlash op die mobile game.
@v8power67 Wat ik gisteren al aangaf over die 349,- voor de X: dat is een fout in die advertentie. Zoveel marge is ook ondenkbaar op een console.