Het grote Dungeons & Dragons topic

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 12:38
Basekid schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 13:34:
Hey, een D&D topic, wat leuk :)

Ik speel al jaren Pathfinder als speler, maar heb recent met een groepje vrienden besloten om een 5E campaign te starten waarin ik de DM ben. 5E lijkt me een stuk vriendelijker/simpeler,en deze spelers zijn ontzettend casual. We gaan Curse of Strahd spelen, ben benieuwd hoe het gaat. Heb iig DndBeyond en Roll20 klaarstaan :)

Ben zelf iemand die graag alles tot in de details voorbereid, maar met een giga sandbox en zoveel characters in Strahd wordt dat nog een uitdaging voor me...
Strahd is een hele toffe character en een top module om te spelen! Er zijn ook wel voorbeelden te vinden waar bijvoorbeeld Matt Marcer Strahd speelt, misschien leuk om inspiratie op te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:26
Kaasdipje schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 13:37:
[...]

Strahd is een hele toffe character en een top module om te spelen! Er zijn ook wel voorbeelden te vinden waar bijvoorbeeld Matt Marcer Strahd speelt, misschien leuk om inspiratie op te doen!
Bedankt, hem goed in het verhaal stoppen vind ik wel een pittig iets. Matt kan me vast wel wat helpen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:47

fub

Basekid schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 13:34:
Heb iig DndBeyond en Roll20 klaarstaan :)
Tip: de browser extensie 'Beyond20' maakt het mogelijk om vanuit je karakter op DnDBeyond een roll in Roll20 te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
fub schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 13:51:
[...]

Tip: de browser extensie 'Beyond20' maakt het mogelijk om vanuit je karakter op DnDBeyond een roll in Roll20 te doen.
Heel handig. Ik was ze al aan het informeren over macros in roll20, maar dit is 100x beter.

Acties: