Ik heb een setje van 2 D20s gekocht bij Games-n-Stuff, geen idee fo ze ze nog hebben.Arunia schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:07:
Qua dobbelstenen heb ik al gezien dat er los geen metalen varianten zijn, zelfs niet via AliExpress. Dus denk dat ik dan maar een zwik aan normale dobelstenen te kopen in de verschillende soorten. Vind ik ergens jammer, maar het is wat het is. 35 a 40 euro x fireball zullen we maar zeggen is ook zonde van het geld. Zeker omdat ik er nu al best wat nodig heb en de D4 van deze set niet duidelijk is.
Wilde ook een Remarkable kopen voor notities (ook buiten DnD om), maar heb ook een Surface book 3 liggen welke ik los het scherm van mee kan nemen. Dus wellicht dat ik dat nog doe.
Ben meer van me af aan het schrijven.
Ik gebruik de Boox hiervoor en die bevalt erg goed! Zeker een aanrader. Maar in dat geval zal de remarkable net zo goed zijn (Y).Arunia schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:07:
Wilde ook een Remarkable kopen voor notities (ook buiten DnD om), maar heb ook een Surface book 3 liggen welke ik los het scherm van mee kan nemen. Dus wellicht dat ik dat nog doe.
@MC Taz Man Die D20 had die zaak ook. Maar losse D4, D6, D8, D10 (en tientallen variant), D20 hebben ze niet. Dan kom je uit op los een polyhedral set te kopen en het lijkt voor speciale dobbelstenen standaard zo te zijn. Dat is zonde als je veel dobbelstenen nodig hebt.
@Kaasdipje Is ook een goeie, weet dat de Kindle Scribe ook bestaat. Maar wellicht ooit. De Surface ligt anders ook vaak stof te happen. Denk dat ik ook geen laptop meer aan ga schaffen. Blij mee, maar doe er te weinig mee.
@Kaasdipje Is ook een goeie, weet dat de Kindle Scribe ook bestaat. Maar wellicht ooit. De Surface ligt anders ook vaak stof te happen. Denk dat ik ook geen laptop meer aan ga schaffen. Blij mee, maar doe er te weinig mee.
Zoek je zo of zo iets?Arunia schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:07:
Qua dobbelstenen heb ik al gezien dat er los geen metalen varianten zijn, zelfs niet via AliExpress. Dus denk dat ik dan maar een zwik aan normale dobelstenen te kopen in de verschillende soorten. Vind ik ergens jammer, maar het is wat het is. 35 a 40 euro x fireball zullen we maar zeggen is ook zonde van het geld. Zeker omdat ik er nu al best wat nodig heb en de D4 van deze set niet duidelijk is.
Ja inderdaad. Zie dat ze daar losse stenen verkopen. Thanks. Ga eens rustig daar kijken.
Gisteren naar RINCON Halloween geweest en was weer super leuk zoals gebruikelijk. Uiteraard een setje dobbelstenen gekocht want je hebt nooit te veel dobbelstenen toch?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Let op:
Discord: https://discord.gg/qeVBZHJ
Discord: https://discord.gg/qeVBZHJ