Ik bevestig ook dat de methode met LG Bridge werkt zonder data verlies:
https://forum.xda-develop...?p=78351590&postcount=283
https://forum.xda-develop...?p=78351590&postcount=283
We will be right back with Manny_Moare !
Verwijderd
Een beetje eigen inzet kan geen kwaad natuurlijk. Wat heb je al gedaan/geprobeerd?Verwijderd schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:25:
Ik probeer nu ook de firmware update te installeren. Hij blijft echter bevriezen op de 0 %. Weet iemand hoe je op de goede wijze de telefoon in de download mode kan zetten?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Bedankt voor je reactie! Voor m'n gevoel ook al best veel geprobeerd, dus balen dat het overkomt alsof er geen inzet is geweest. Ik probeer de telefoon al meermaals in het hardreset menu te krijgen, zodat ie in ieder geval niet meer bootloopt. Ook het Firmware Update scherm heb ik al meerdere keren tevoorschijn gekregen, maar ook hier lijkt de telefoon niet mee te werken. De hele nacht is er geen procentje bij gekomen.l3art schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:37:
[...]
Een beetje eigen inzet kan geen kwaad natuurlijk. Wat heb je al gedaan/geprobeerd?
Maar aangezien je nieuw bent op GoT, hierbij een kleine voorzet.
Het is altijd goed om bij je post te zetten wat je allemaal al gedaan hebt. Is een regel die de meeste mensen hier op GoT kennen, maar als je nieuw bent hier kan ik me voorstellen dat je dat niet weet. Bij deze.Verwijderd schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:37:
[...]
Bedankt voor je reactie! Voor m'n gevoel ook al best veel geprobeerd, dus balen dat het overkomt alsof er geen inzet is geweest. Ik probeer de telefoon al meermaals in het hardreset menu te krijgen, zodat ie in ieder geval niet meer bootloopt. Ook het Firmware Update scherm heb ik al meerdere keren tevoorschijn gekregen, maar ook hier lijkt de telefoon niet mee te werken. De hele nacht is er geen procentje bij gekomen.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Enorm gek, maar bij een derde keer naar het Firmware Update scherm gaan, lijkt de telefoon eindelijk herkend te worden! Ik wacht nu de update af. Bedankt in ieder geval voor de hulp.l3art schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:40:
[...]
Het is altijd goed om bij je post te zetten wat je allemaal al gedaan hebt. Is een regel die de meeste mensen hier op GoT kennen, maar als je nieuw bent hier kan ik me voorstellen dat je dat niet weet. Bij deze.
Het lijkt er op dat de juiste drivers niet geïnstalleerd zijn. Welke dat precies moeten zijn moet je zelf even zoeken, ik heb zelf namelijk geen G7. Of anders kan iemand anders hier je er wellicht op wijzen.
Je kan controleren of het met de drivers te maken heeft door bij apparaatbeheer te kijken of de telefoon, wanneer deze in download modus staat, herkend wordt door windows.
Hey allemaal,
Hierbij weer een update en we laten je graag weten dat we een definitieve oplossing voor de problemen met de LG G7 Thinq hebben gevonden!
Na onze oproep eerder deze week hebben meerdere gebruikers hun toestel naar ons servicecentrum gestuurd om een reparatie uit te laten voeren. De eerste toestellen zijn alweer volledig hersteld en onderweg naar hun eigenaar. Dit is in de meeste gevallen ook mét behoud van data gebeurt.
Wij raden iedereen, die nog steeds problemen ondervindt met zijn of haar toestel, het toestel zo snel mogelijk aan te melden ter reparatie. Ook willen we nogmaals vragen aan gebruikers niet zelf aan de slag te gaan met een zogeheten ‘harde softwarereset’. De kans bestaat dan dat gegevens definitief verwijderd worden.
De software update van 3 december (V10p) is nu ook over the air beschikbaar en 100% veilig. Gebruikers die hiervoor een melding krijgen kunnen deze update het beste uitvoeren. Zij hoeven het toestel dan niet op te sturen.
Alle toestellen die bij ons (via het verkooppunt of de klantenservice) worden aangeboden behandelen wij nog steeds met de hoogste prioriteit, daar is dan ook niets aan veranderd!
We laten weer van ons horen zodra er een update te delen is!
Verwijderd
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Welke firmware versie heb je op dit moment?Freekers schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:33:
Sinds een week of 2 werkt mijn vingerafdruk-scanner niet meer naar behoren. De helft van de tijd lijkt het wel of deze staat uitgeschakeld; er komt dan nul response op een vingerafdruk. De andere helft van de tijd werkt ie perfect.... Ik vermoed dat het een firmware bug betreft die mee is gekomen in de update van December.
Hebben hier meer mensen last van?
Build nummer: OPR1.170623.032Pierre_nr1 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 22:22:
Welke firmware versie heb je op dit moment?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Ik heb vanavond met LGUP versie G710EM10p_00_OPEN_EU_OP_1203(de december update dus) geinstalleerd, deze werkt probleemloos. Dus ook de fingerprint security.Freekers schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 22:29:
[...]
Build nummer: OPR1.170623.032
Software versie: V10p-EUR-XX
Android beveiligingspatchniveau: 1 november 2018
Afgelopen week de G7 bij Belsimpel gekocht en deze had dezelfde (oude) firmware + security update. Via OTA check werd er niets gevonden. Via LG Bridge werd er wel een update gevonden maar gaf het installeren hiervan een foutmelding. Uiteindelijk met LGUP de EU v10p firmware geïnstalleerd waar de security update van november in zit. Nu maar hopen dat voortaan de security updates wel OTA binnen komen.Pierre_nr1 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:49:
Van welke datum is jullie veiligheids-update van de LG 7, model LM-G710EM? Die van mij is van 1 mei 2018, en er zijn geen updates. Klopt dat?
Buildnr. : OPR1.170623.032
Softwareversie : V10b-222-01
Dank je, ik heb hezelfde toestel. Zou je mij een link willen sturen naar de EU v10p? Mag ook via een PM hoor. Ik ben bekend met LGUP.Goofman schreef op maandag 21 januari 2019 @ 09:36:
[...]
Afgelopen week de G7 bij Belsimpel gekocht en deze had dezelfde (oude) firmware + security update. Via OTA check werd er niets gevonden. Via LG Bridge werd er wel een update gevonden maar gaf het installeren hiervan een foutmelding. Uiteindelijk met LGUP de EU v10p firmware geïnstalleerd waar de security update van november in zit. Nu maar hopen dat voortaan de security updates wel OTA binnen komen.
Het gaat in mijn geval om een Italiaans toestel. Jammer dat updaten via LGUP nodig was. Zou betekenen dat iemand anders die hetzelfde toestel via Belsimpel gekocht zou hebben en niet bekend is met LGUP geen updates binnen zou krijgen. Kwalijke zaak.
Check je pmPierre_nr1 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:50:
[...]
Dank je, ik heb hezelfde toestel. Zou je mij een link willen sturen naar de EU v10p? Mag ook via een PM hoor. Ik ben bekend met LGUP.
btw LG Bridge gaf bij mij ook een update aan maar kreeg ook een foutmelding aan het begin van de installatie. Er is hoop, de Aziatische versie van de LG G7 heeft sinds enkele dagen Pie ontvangen en onze toestellen zullen dat ook. Het duurt alleen even bij LG, staan ze ook om bekend. Erg jammer, want het toestel vind ik echt top. Voor een prijs van rond de €400,- is het absoluut een aanrader.
[ Voor 4% gewijzigd door Goofman op 02-02-2019 00:15 ]
Balen man!nodog schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 07:25:
Yep, anders werkt LG UP niet (kwam ik ook achter toen ik het voor het eerst probeerde ;-)
Helaas ligt het echt aan het niet voldoende in downloadmodus krijgen van de telefoon. Er zit denk ik niks anders op dan terugsturen of ik moet vandaag nog een gouden tip krijgen.
Nogmaals bedankt voor het meehelpen Goofman!
Even een update; Belsimpel is inderdaad een bedrijf met fantastische klantenservice. Vandaag komt als het goed is een hagelnieuw toestel deze kant op. Waarom moest dat zo lang duren? M'n retourzending was kwijtgeraakt bij post.nl. Kon er ook nog wel bij....Goofman schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 08:59:
[...]
Balen man!
Nu is Belsimpel wel erg coulant. Ik heb al meerdere keren toestellen geretourneerd. Welliswaar werkende exemplaren maar toch...
[ Voor 5% gewijzigd door FrankoNL op 15-03-2019 18:54 ]
Ik neem aan dat je je firmware hier vandaan hebt :FrankoNL schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 18:51:
Ook ik heb dus het probleem met de LG updates. (stond op mei en geen update OTA). Ik heb een aantal files gedownload en eentje geflashed. De veiligheidsupdates zijn van 1 december 2018 maar hij geeft aan dat er daarna geen updates meer zijn.
Momenteel heb ik deze: V10Q-222-01
Kan iemand mij helpen aan het laatste firmware bestand wat hier in NL wordt gebruikt?
Klopt. Oke, maakt het dan nog uit welk land ik heb?Pierre_nr1 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:39:
[...]
Ik neem aan dat je je firmware hier vandaan hebt :
https://lg-firmwares.com/...-firmwares/#tab=firmwares
Volgens mij heb je de meest recente, ik neem aan dat je de LMG710EM hebt?
LG staat erom bekend zeer traag en laat te zijn met updates. Ze beloven keer op keer dat ze dat gaan verbeteren, maar in de praktijk merk je daar helemaal niets van. Echt een enorm minpunt want de LG G7 is, voor de prijs waar deze nu voor verkocht wordt, een prima aankoop.
[ Voor 4% gewijzigd door FrankoNL op 15-03-2019 19:54 ]
In principe kan je alle firmware in die lijst gebruiken om te updaten. De consequentie is dan inderdaad dat je geen OTA's meer ontvangt op je toestel, dus komende updates moet je handmatig uitvoeren. Weet je toevallig welke versie je hebt, welke landcode?FrankoNL schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:43:
[...]
Klopt. Oke, maakt het dan nog uit welk land ik heb?
Overigens heb ik geprobeerd een oudere firmware te flashen, om te kijken of OTA dan zou werken ... Maar helaas. Ook dan ziet hij OTA geen updates. Via LG bridge krijg ik een error.
Moet ik dan nu voortaan altijd zo updaten? Want dat is irritant.
Overigens zeer ruk dat Belsimpel die toestellen zo verkoopt
Ah, nouja goed dan doe ik dat maar gewoon. Voor de rest is het een prima toestel voor dat geld.Pierre_nr1 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:04:
[...]
In principe kan je alle firmware in die lijst gebruiken om te updaten. De consequentie is dan inderdaad dat je geen OTA's meer ontvangt op je toestel, dus komende updates moet je handmatig uitvoeren. Weet je toevallig welke versie je hebt, welke landcode?
Ik had ook een toestel bij Belsimpel gekocht en deze kwam uit Italie, bleek achteraf. landcode TIM. Deze kon ik ook niet updaten. Uiteindelijk maar teruggestuurd, geen Belsimpel meer voor mij, allemaal grijze import.
Zelfde landcode als de G7 die ik had dus, ik kon ook niet updaten via OTA. Voor de Koreaanse markt is de Pie update al uitgerold, het wachten is nu op de globale uitrol van Pie. Bij LG moet je helaas geduld hebbenFrankoNL schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:54:
[...]
Ah, nouja goed dan doe ik dat maar gewoon. Voor de rest is het een prima toestel voor dat geld.
Grijze import vind ik meestal niet zo problematisch, heb ook een Duitse S8 gehad. Wat ik niet zo tof vind is dat belsimpel toestellen verkoopt die niet updaten, dat is gewoon echt not done.
Overigens weet ik niet of ik de landscode nog kan achterhalen nadat ik geflashed heb?
EDIT: gevonden, op de doos staat TIM. Italiaans dus.
Ik denk zelfs dat er al een andere firmware op geflashed is, vanuit de leverancier, dan oorspronkelijk erop stond en dat hij daarom niet update. Als je de TIM firmware flashed krijg je namelijk allerlei TIM branded apps etc erop.Pierre_nr1 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 21:20:
[...]
Zelfde landcode als de G7 die ik had dus, ik kon ook niet updaten via OTA. Voor de Koreaanse markt is de Pie update al uitgerold, het wachten is nu op de globale uitrol van Pie. Bij LG moet je helaas geduld hebben
Grijze import is op zich geen punt, maar je ondervindt nu toevallig met dit toestel de nadelen hiervan. Ik vind dat Belsimpel dat best even kan melden voordat je het aanschaft.
Dat zou inderdaad de reden kunnen zijn.FrankoNL schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 00:30:
[...]
Ik denk zelfs dat er al een andere firmware op geflashed is, vanuit de leverancier, dan oorspronkelijk erop stond en dat hij daarom niet update. Als je de TIM firmware flashed krijg je namelijk allerlei TIM branded apps etc erop.
[ Voor 12% gewijzigd door MartijnKars op 16-03-2019 12:45 ]
Als je er niet thuis in ben, dan is het zeker iets om je zorgen over te maken. Een aantal toestellen van Belsimpel update namelijk niet. Hij blijft dan aangeven dat er geen updates zijn. Dit zorgt er voor dat je toestel op den duur achter gaat lopen in de beveiligingsupdates, waardoor het een onveilig toestel wordt.MartijnKars schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 12:44:
Lees hier verschillende dingen over de updates die op de lg staan, als ik hem via Belsimpel zou bestellen.
Niks om me zorgen over te maken?
Voor €320 namelijk erg aantrekkelijk...
Ik snap namelijk niet zoveel van al die termen
[ Voor 7% gewijzigd door FrankoNL op 16-03-2019 14:45 ]
Geen idee, ik weet niet wat hun leverancier is en welke toestellen zij leveren.MartijnKars schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 14:51:
En als ik hem via bijvoorbeeld mobielNL bestel, zou ik dan het zelfde probleem krijgen?
Ik heb hier ook sinds een paar weken last van, maar wel minder vaak dan dat jij beschrijft. Zeker niet de helft van de tijd.Freekers schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 10:33:
Sinds een week of 2 werkt mijn vingerafdruk-scanner niet meer naar behoren. De helft van de tijd lijkt het wel of deze staat uitgeschakeld; er komt dan nul response op een vingerafdruk. De andere helft van de tijd werkt ie perfect.... Ik vermoed dat het een firmware bug betreft die mee is gekomen in de update van December.
Hebben hier meer mensen last van?
Ik heb zo'n 6 weken geleden ook een klacht neergelegd hierover bij Belsimpel. Niets meer vernomen. Ik weet in ieder geval zeker dat de TIM versie die Belsimpel levert niet update. Ik zou bij aankoop erop aandringen aleen maar een FRA, GBR of EUR te versturen. Die krijgen, volgens mij, wel de updates.FrankoNL schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 14:45:
[...]
Als je er niet thuis in ben, dan is het zeker iets om je zorgen over te maken. Een aantal toestellen van Belsimpel update namelijk niet. Hij blijft dan aangeven dat er geen updates zijn. Dit zorgt er voor dat je toestel op den duur achter gaat lopen in de beveiligingsupdates, waardoor het een onveilig toestel wordt.
Belsimpel heeft overigens, naar aanleiding van mijn klacht, contact opgenomen over een oplossing. Hij erkent dat er eerder een melding is binnengekomen en ze gaan uitzoeken hoe groot het probleem is.
oftewel: ik zou even wachten.
Klopt. De klantenservice medewerker reageerde op mijn tweakers.net review. Overigens gaf hij aan dat hoewel ze inderdaad op meerdere markten inkopen, ze als eis hebben dat het toestel in Nederland volledig moet functioneren. Als hij niet update, dan is dat uiteraard niet het geval. Ik zal eens kijken of ze hem willen omruilen voor een van die landcodes. Ik heb nu de GBR software zelf geflashed overigens. De laatste daarvan heeft 1 december 2018 als security update.Pierre_nr1 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:06:
[...]
Ik heb zo'n 6 weken geleden ook een klacht neergelegd hierover bij Belsimpel. Niets meer vernomen. Ik weet in ieder geval zeker dat de TIM versie die Belsimpel levert niet update. Ik zou bij aankoop erop aandringen aleen maar een FRA, GBR of EUR te versturen. Die krijgen, volgens mij, wel de updates.
De Belsimpel methode is het leveren vanuit grijze import, dus uit landen zoals Italia, Polen enz. Dat hoeft niet persé een probleem te zijn maar je kan tegen problemen aanlopen. Ook b.v. de Samsung toestellen worden vanuit grijze import geleverd. De consequentie is dat je vaak niet gelijk loopt met officiele Nederlandse updates en dat je niet mee kan doen aan Promo acties.
Dus ik kan gewoon via de telefoon vragen of ze een bestelling kunnen plaatsen voor me, en dan in het speciaal dat het geen TIM versie is.Pierre_nr1 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:06:
[...]
Ik heb zo'n 6 weken geleden ook een klacht neergelegd hierover bij Belsimpel. Niets meer vernomen. Ik weet in ieder geval zeker dat de TIM versie die Belsimpel levert niet update. Ik zou bij aankoop erop aandringen aleen maar een FRA, GBR of EUR te versturen. Die krijgen, volgens mij, wel de updates.
De Belsimpel methode is het leveren vanuit grijze import, dus uit landen zoals Italia, Polen enz. Dat hoeft niet persé een probleem te zijn maar je kan tegen problemen aanlopen. Ook b.v. de Samsung toestellen worden vanuit grijze import geleverd. De consequentie is dat je vaak niet gelijk loopt met officiele Nederlandse updates en dat je niet mee kan doen aan Promo acties.
Of ze het kunnen of doen weet ik niet, maar je kan er wel specifiek naar vragen. Laat het dan via e-mail bevestigen, dat maakt het retourneren wat makkelijker, mocht je toch niet de verlangde versie ontvangen.MartijnKars schreef op zondag 17 maart 2019 @ 21:06:
[...]
Dus ik kan gewoon via de telefoon vragen of ze een bestelling kunnen plaatsen voor me, en dan in het speciaal dat het geen TIM versie is.
Is dit gewoon mogelijk en heeft dit geen invloed op de prijs?!
[ Voor 49% gewijzigd door MartijnKars op 18-03-2019 21:22 ]
Ik weet niet of Belsimpel alleen maar TIM(Italiaans) levert, deze hebben in ieder geval problemen met updaten of lopen ver achter met updates. Je kan het altijd even navragen bij ze(mochten ze het zelf weten.....)MartijnKars schreef op maandag 18 maart 2019 @ 21:21:
Is dit trouwens bij elk exemplaar het geval?
(Dan bedoel ik met de exemplaren met of zonder 'updateondersteuning')
Verwijderd
Italiaanse telefoons zijn TIM branded met een andere firmware geflashed. Gevolg: Geen OTA updates. Ik zou hem inderdaad terugsturen.Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 19:34:
Vorige zaterdag had ik me ook laten verlijden door de goed geprijsde LG G7 bij Belsimpel, levering liep niet zo als het hoort en in plaats van maandag was hij pas gisteren binnen in het PostNL punt.
daarnet gaan ophalen en eens getest of de updates wel binnen komen.
net zoals bij jullie staat de SW op versie G710EM10b en de beveiligingsupdate is van mei 2018, er is met zekerheid al een nieuwere beveiligingsupdate beschikbaar en ook de SW versie G710EM10q zou overal beschikbaar moeten zijn.
handmatig een update geprobeerd maar het toestel geeft de melding dat de laatste SW versie op het toestel staat.
omdat ik na de bestelling pas dit forum topic ontdekte had ik al met Belsimpel contact gehad hierover, hun reactie:
Voor zover wij weten ontvangt de LG G7 ThinQ gewoon beveiligingsupdates. Dit geldt ook voor het Italiaanse toestel dat jij in bezit hebt. Beveiligingsupdates worden door heel Europa (ongeveer) gelijktijdig uitgegeven door de fabrikant. Het kan echter wel zo zijn dat je bepaalde softwareupdates eerder of later ontvangt dan wanneer je een Belgisch toestel zou hebben.
de meldingen die anderen gegeven hebben zijn dus al vergeten bij Belsimpel.
ik heb geen zin om iedere keer de SW updates manueel uit te voeren via LG UP (is dit trouwens een officiële LG applicatie?) met als risico dat er iets mis gaat en de telefoon niet meer werkt.
het toestel gaat dus terug naar Belsimpel.
Jammer dat jij het ook moest ervaren. De klantenservice praat maar een eind weg, de 1 zegt dit en de ander zegt dat, waardeloos. Dat is blijkbaar de 'Belsimpel methode'.Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 19:34:
Vorige zaterdag had ik me ook laten verlijden door de goed geprijsde LG G7 bij Belsimpel, levering liep niet zo als het hoort en in plaats van maandag was hij pas gisteren binnen in het PostNL punt.
daarnet gaan ophalen en eens getest of de updates wel binnen komen.
net zoals bij jullie staat de SW op versie G710EM10b en de beveiligingsupdate is van mei 2018, er is met zekerheid al een nieuwere beveiligingsupdate beschikbaar en ook de SW versie G710EM10q zou overal beschikbaar moeten zijn.
handmatig een update geprobeerd maar het toestel geeft de melding dat de laatste SW versie op het toestel staat.
omdat ik na de bestelling pas dit forum topic ontdekte had ik al met Belsimpel contact gehad hierover, hun reactie:
Voor zover wij weten ontvangt de LG G7 ThinQ gewoon beveiligingsupdates. Dit geldt ook voor het Italiaanse toestel dat jij in bezit hebt. Beveiligingsupdates worden door heel Europa (ongeveer) gelijktijdig uitgegeven door de fabrikant. Het kan echter wel zo zijn dat je bepaalde softwareupdates eerder of later ontvangt dan wanneer je een Belgisch toestel zou hebben.
de meldingen die anderen gegeven hebben zijn dus al vergeten bij Belsimpel.
ik heb geen zin om iedere keer de SW updates manueel uit te voeren via LG UP (is dit trouwens een officiële LG applicatie?) met als risico dat er iets mis gaat en de telefoon niet meer werkt.
het toestel gaat dus terug naar Belsimpel.
Benelux model,belsimpel verkoopt eenmaal import phones.MartijnKars schreef op zondag 24 maart 2019 @ 13:55:
Dus even voor de duidelijkheid,
als het mogelijk zou zijn om bij besimpel een apart model van de g7 te vragen.
Welke zou dit dan moeten zijn als ik een normaal updatebeleid wil hebben??
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Goed nieuws!FrankoNL schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:31:
Medewerker Belsimpel heeft mij gebeld met de mededeling dat de batch TIM toestellen terug naar leverancier is gestuurd, omdat er dus meer toestellen waren die dit hadden. Ik heb mijn toestel vandaag geretourneerd en hij heeft mij toegezegd deze om te ruilen voor een toestel uit een andere batch. Ben dus benieuwd.
[ Voor 16% gewijzigd door MartijnKars op 26-03-2019 18:56 ]
Nee, helemaal niets. De prijs wordt bepaalt door een dagelijks prijsspelletje tussen Mobiel.nl en BelsimpelMartijnKars schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:45:
[...]
Goed nieuws!
Ben erg benieuwd, houd je ons op de hoogte
Edit:
Eerst was de status van de g7 bij Belsimpel niet op voorraad en €370, nu op voorraad en €340, zou dit ook te maken hebben met een nieuwe lading goede modellen?
Ben ik intussen ook al achter gekomen, wel grappig.FrankoNL schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 14:52:
[...]
Geen idee, ik weet niet wat hun leverancier is en welke toestellen zij leveren.
Verwijderd
interessant, ik hang ondertussen al 20 minuten in de wachtrij bij belsimpel om te vragen of ik mijn toestel kan omruilen voor een exemplaar uit de juiste batch. omdat het vanuit Belgie een beetje lastiger is om iets terug te sturen en ze de procedure niet uit zichzelf duidelijk maken heb ik het toestel nog niet terug kunnen sturen.FrankoNL schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:31:
Medewerker Belsimpel heeft mij gebeld met de mededeling dat de batch TIM toestellen terug naar leverancier is gestuurd, omdat er dus meer toestellen waren die dit hadden. Ik heb mijn toestel vandaag geretourneerd en hij heeft mij toegezegd deze om te ruilen voor een toestel uit een andere batch. Ben dus benieuwd.
Nog iets interessants te horen gekregen?Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 21:43:
[...]
interessant, ik hang ondertussen al 20 minuten in de wachtrij bij belsimpel om te vragen of ik mijn toestel kan omruilen voor een exemplaar uit de juiste batch. omdat het vanuit Belgie een beetje lastiger is om iets terug te sturen en ze de procedure niet uit zichzelf duidelijk maken heb ik het toestel nog niet terug kunnen sturen.
MooizoYdK schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:47:
Ik heb ondertussen mijn vervangende telefoon ontvangen. Het is nog steeds een model van TIM, alleen is deze in de doos al geüpdatet naar versie 10s, wat de nieuwste beschikbare is.
Aangezien het de nieuwste beschikbare is, kan ik dus niet controleren of deze OTA updates ontvangt, ben benieuwd of het werkt.
Verwijderd
Ik had ze uiteindelijk na iets meer dan een half uur wachten aan de lijn, van een slechte batch van het toestel wist de helpdeskmedewerker toen niets en ze konden me dus ook niet garanderen dat ik een werkend toestel zou krijgen als ik zou ruilen. Heb mijn toestel de volgende dag dan maar teruggestuurd en mijn geld terug gevraagd.
Het lijkt er dan inderdaad op dat Belsimpel de LG 7 zelf flasht en deze weer als nieuw verkoopt. Mocht dat waar zijn dan vind ik dat zeer kwalijk. Dan loop je dus grote kans de volgende update naast de boot te vallen, aangezien de TIM versies 1 van de laatste in de rij is.Verwijderd schreef op maandag 1 april 2019 @ 22:36:
[...]
Ik had ze uiteindelijk na iets meer dan een half uur wachten aan de lijn, van een slechte batch van het toestel wist de helpdeskmedewerker toen niets en ze konden me dus ook niet garanderen dat ik een werkend toestel zou krijgen als ik zou ruilen. Heb mijn toestel de volgende dag dan maar teruggestuurd en mijn geld terug gevraagd.
Deze namiddag kreeg ik dan telefoon van Belsimpel met de aanbieding een nieuw toestel uit een correcte batch op te sturen. ze hadden het toestel speciaal getest zodat ze zeker waren dat er geen problemen mee zijn. Ik vertrouw het niet helemaal en heb dus vriendelijk bedankt, kan zomaar zijn dat ze de toestellen bij Belsimpel zelf naar de laatste SW flashen, hopen dat het daarmee opgelost is of dat niemand merkt dat de updates achter blijven.
op www.vandenborre.be staat de G7 ondertussen ook voor 349 te koop, ik denk dat ik hem hier ga bestellen.
Verwijderd
precies wel zeer slechte ervaringen.MartijnKars schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:13:
Erg jammer inderdaad van Belsimpel...
Is die Belgische website wel te vertrouwen?
https://nl.trustpilot.com/review/www.vandenborre.be
Hamoudi95
Verwijderd
ik heb gisteren een dag de laagste resolutie gebruikt en vandaag de hoogste maar heb niet de indruk dat dit een verschil maakt, gisteren 36% en vandaag 32% over. volgens de stats op de telefoon heb ik hem vandaag iets intesiever gebruikt dan gisteren.Hamoudi1995 schreef op zondag 7 april 2019 @ 20:21:
Beste medetweakers,
Ik heb een vraag over dit toestel, heeft iemand ervaringen of wilt graag uitproberen of batterij langer meegaat als je resolutie verlaagt?
Bij mij speelt dit probleem helaas nog steeds. Heb jij er ook nog steeds last van? Zelf overweeg ik om een factory reset uit te voeren, kijken of dat het verhelpt...henry_veijer schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:41:
Ik heb hier ook sinds een paar weken last van, maar wel minder vaak dan dat jij beschrijft. Zeker niet de helft van de tijd.
Factory reset lostte het probleem helaas niet op. Telefoon is inmiddels retour van reparatie. Dynafix heeft de fingerprint scanner vervangen en alles werkt nu weer naar behorenFreekers schreef op zondag 14 april 2019 @ 21:15:
Bij mij speelt dit probleem helaas nog steeds. Heb jij er ook nog steeds last van? Zelf overweeg ik om een factory reset uit te voeren, kijken of dat het verhelpt...
Ik heb er de laatste tijd weer iets vaker last van, maar kan niet echt een regelmaat vinden. Ik wacht de Android Pie update even af (die schijnt nu uitgerold te worden), als die het dan nogsteeds niet goed doet ga ik hem ook maar opsturenFreekers schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 17:22:
[...]
Factory reset lostte het probleem helaas niet op. Telefoon is inmiddels retour van reparatie. Dynafix heeft de fingerprint scanner vervangen en alles werkt nu weer naar behoren
Verwijderd
3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting
Toestel inmiddels verkocht aan mijn buurjongen die had met spoed een vervanger nodig en ik wilde er zsm vanaf. En what do you know. Na een totale reset naar fabrieksinstellingen komen de updates 1 voor 1 binnen bij hem. De laatste dateert van 9 augustus. Batterij lijkt ook langer mee te gaan heb ik het idee want hij is er in ieder geval helemaal blij mee.IssY_I schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 23:06:
Hier een LG G7 Fit.
Mijn software versie dateert van 1 december 2018.. Sinds ik deze telefoon heb gekocht half jaar geleden geen 1 x een update gehad. Telefoon werkt (gelukkig) goed daar niet van maar er zou maar een irritante bug inzitten, nou daar zit je dan een eeuwigheid te wachten op een fix. En hoe zit het nu met de maandelijkse? beveiligings updates want ook die krijg ik gewoon niet. Heb meerdere keren handmatig gezocht maar er is gewoon geen update zegt ie elke keer.
Beloofde Pie update is er ook nog steeds niet terwijl Android Q beta's aan het uitrollen zijn voor diverse toestellen.
Batterij is ook zo verrot als maar kan. Ik zie de percentage letterlijk omlaag gaan en standby tijd is om te huilen. Heb sinds kort een Xiaomi mi 9T en wat een verademing vergeleken met deze toestel!
[ Voor 44% gewijzigd door onnaj op 20-08-2019 17:22 ]
Ga ik weer eens proberen, paar maanden terug eens geïnstalleerd maar toen werkte het niet stabiel. Met pie nog niet geprobeerd. Ben benieuwd.guidow1980 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 03:57:
Een tip is wel om de gcam app te gebruiken, als je Android pie hebt. Dat maakt de kwaliteit van de foto's echt beter!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq