Oke, alles verwijderd, ook uit HACS gegooid, client ID in mini services óók verwijderd...
- ik was nog ingelogd in die Mini website. Heb de client ID verwijderd, ik moet dus een nieuwe aangemaakt. Ik heb een nieuwe aangemaakt, ik heb ook dié weer verwijderd en nóg een keer een nieuwe aangemaakt...
- Request access to Cardata API net aangeklikt. Gaf foutmelding bovenaan pagina, F5, pagina heeft ververst maar optie stond net aan. nu 120 sec aan het wachten voor ik verder ga.
- Car datastream ook aangeklikt nu. Weer foutmelding. Weer F5. Pagina ververst en optie stond ook aan. Nu weer 120 sec aan het wachten.
- Nu 'configure data stream' aan het doen. Het zijn er 212, dus duurt even.
- Alles aangeklikt, opgeslagen en 'initiate stream' gedrukt. Client ID gekopieerd. Nu door naar stap 11.
- Stap 12: Hmmm, wederom link naar die website waar ik die code moet pasten, maar ik hoef nu niet eens in te loggen? Krijg direct de melding inloggen geslaagd, maar boven in de URL staat wel die betreffende code die ik had moeten invullen volgens de website... door naar stap 13.
- Alles lijkt goed te gaan, maar ik eindig weer met dezelfde 3 sensoren als die ik eerder al had. Voor de rest heb ik niks. Ik word er nu een beetje kriegel van.
Oh, ik lees nu dat je de auto moet starten, of er zelfs een stukje mee moet rijden? Oke, nou dat komt dan morgen wel, nu geen zin meer in. Misschien dat er morgen dan wel meer sensoren te zien zijn, al zou ik verwacht hebben dat de sensoren er wel zijn, maar ze dan allemaal unavailable zijn...
Maar goed, dan morgen maar eens kijken.
De 3 sensoren zijn:
Last message received; onbekend.
Last telematics API call; onbekend.
Stream connection status: connected.
[
Voor 138% gewijzigd door
Just_A_User op 15-02-2026 20:38
]
Och ja, je moet toch wat he.