Voor visgraat gaat dat niet lukken is mijn vermoeden.LordBusiness schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:20:
Klopt, dan ga je naar een heel ander product (laminaat/pvc/etc). Was ook oorspronkelijk het plan en aan een keramische tegel wil ik best wat extra aan uitgeven maar kom nu flink boven dat bedrag uit. Vooral de overige kosten en de upgrade naar visgraat vallen me tegen. Zeker omdat het 80+ m2 is tikt het lekker door.
Maar goed, misschien nog een andere offerte elders plaatsen? Als ik onder de 95 euro / m2 uit kan komen zou het mooi zijn, maar is misschien niet realistisch.
PVC wordt besproken in andere topics, maar daar kleven wat mij betreft wel echt nadelen aan bij intensief gebruik op de BG.
Wij hebben PVC boven. Het ziet er mooi uit, het voelt ook lekker aan de voeten icm de vloerverwarming, maar op plekken waar bijv een stoel staat zie je wel al best wel snel krasjes e.d. Vrienden van ons hebben PVC op de BG. Daar waar de tafel met eetkamer stoelen staat is het echt een slagveld op de vloer... Dat heb je met tegels niet.