Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Parket tegel - keramisch parket

Pagina: 1
Acties:

• cvs79
  • Registratie: april 2002
  • Nu online
Wij hadden in ons vorig huis ook een eiken vloer. Nu in onze nieuwbouw keramisch parket. Heb wat fotos gemaakt. Kwa structuur en looks is het net een houten vloer. Maar het blijft natuurlijk een tegel dus voelt kouder aan met je voeten.

vloer
vloer3vloer2vloer1

• GeeMoney
  • Laatst online: 07:02
@ziecko wellicht niet je kleur maar wij waren op slag verliefd en hebben onderstaande vloer gekocht. Oplevering is pas juni 2019 helaas:

Wij hebben een aardige oppervlakte al zeg ik het zelf en hebben toch voor 121x21 gekozen. Ik heb ook een grote ruimte gezien in deze afmetingen en dat zag er zeer goed uit en helemaal niet druk.
Ik heb 118m2 op de begane grond hiervan.

De “Lea lodge-grove” is het.

GeeMoney wijzigde deze reactie 09-02-2019 20:58 (30%)

2017 touchbar MBPr i7-2.8Ghz, 16GB, 1TB SSD, 4GB Radeon 560. LG27UD88-W

• GeeMoney
  • Laatst online: 07:02
Reyad schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:50:
[...]

Mooie vloer inderdaad! Twijfel zelf nog erg tussen PVC of Keramisch parket, maar dit ziet er goed uit op de foto.
Mag ik vragen wat de vloer kost per m2 inclusief leggen? :)
Het is niet de goedkoopste vloer. Mede door het visgraat wat we kiezen drijft dat de prijs aardig op.
Je moet rekening houden met +- €100,- per vierkante meter.

2017 touchbar MBPr i7-2.8Ghz, 16GB, 1TB SSD, 4GB Radeon 560. LG27UD88-W

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True