Klopt , klinkt niet echt positief natuurlijk als ik het zo schrijf maar ben over het algemeen gewoon tevreden.rCk schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 11:05:
[...]
Jammer om te horen. Zeker omdat je het volhouden noemt. Die automaat is niet het beste op sommige momenten, maar andere momenten rijdt ie ook gewoon lekker, soepel en boterzacht.
Het geklapper vanaf ca 120 km/u is vervelend. Nu kan je zeggen: je mag toch maar 100 rijden, maar dat doe ik gewoonweg niet. Al helemaal niet na 19u in Brabant dan gaat het gas er op en rijd ik altijd tussen 140-150 op de teller en dan hoor je het geklapper goed. Dus ik ga binnenkort zelf maar kijken welk paneel 't kan zijn.
Januari gaan we weer naar Oostenrijk met de Proceed, dan rijd je 1000km met dat geklapper en daar zit ik niet op te wachten. Dus ik ben benieuwd.
Dat deurpaneel hebben ze nagekeken, lijkt nu wel in orde te zijn. Het stuur is ook weer beter, hopelijk blijft het zo.
Wat wordt de opvolger over 10 maanden?
De auto heeft alle opties die ik zou willen en heeft mij nog nooit echt in de steek gelaten.
De automaat hebben ze al een keer geupdate en een reset gegeven en toen was het al stukken beter dus misschien kunnen ze dat nu weer doen.
Het word een Tesla model Y RWD of LR over 10 maanden mede omdat het verplicht word bij ons elektrisch te gaan rijden.