Ik heb niet het antwoord voor je, maar vind het wel heel grappig dat je knipperlicht het soms wel soms niet doetJeyJey schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:20:
Mijn Kia Niro (HEV 2018) heeft sinds 2 weken problemen met het knipperlicht linksachter. Nu zou je zeggen, lampje vervangen. Maar sinds de 'uitval' begon, heeft het licht het daarna meermaals wel nog gedaan. Soms niet soms wel dus, en de laatste dagen vooral niet. Ook als alarmlicht doet de lamp het dan niet.
Het lijkt me daarom niet op het peertje zelf te gaan. Iemand enig idee wat hiermee te doen?
Andere vraag: in mijn vorige auto had ik achterin (op achterkant middenconsole) een 12V aansluiting waarop de kids een telefoonlader op aan konden sluiten. Mijn Ceed SW (2021) heeft dat niet.
De meest eenvoudige oplossing is gewoon een langere kabel van dashboard naar achter laten lopen, maar dat vind ik niet zo mooi. Weet iemand of hier (aftermarket) oplossingen voor zijn? Bij voorkeur iets met 2 USB(-C) poorten waarin men op de achterbank een eigen kabeltje in kan klikken.
/edit
Het mooist is het dus als het in- of opbouw zou zijn, met goed weg te werken kabels enzo.
Iets als dit gaat het dus ook wel oplossen, maar heel netjes vind ik dat niet.
https://www.amazon.nl/USB...dp/B09KZCWF1J/ref=sr_1_24
[ Voor 12% gewijzigd door Pelle op 04-08-2025 14:23 ]