Voor degenen die overwegen om te betalen voor OTA (de eerste twee keer zijn gratis), lees dit voordat je 89 euro betaalt:
Wakkie in "Het grote Kia EV6 topic"
Wakkie in "Het grote Kia EV6 topic"
Parkeren is een vak, geen twee vakken.
Zolang ze het nog via usb stick ondersteunen, zou ik dat idd ook doen.MichelKlok schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 14:55:
Het is tamelijk absurd dat je voor het gemak van het automatisch bijwerken van je navigatiesysteem € 89,00 per jaar mag betalen en dan krijg je maar twee updates per jaar.
Mijn dealer werkt de navigatie bij zodra onze Kia's voor een onderhoudsbeurt in de werkplaats staan. Onze privé XCeed ondersteunt sowieso geen OTA, dus daar moeten we sowieso met de USB-stick aan de gang om tussendoor nieuwere kaarten en software te laden. Mijn lease Proceed ondersteunt wel OTA en heeft twee updates gehad, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om jaarlijks te gaan betalen om hem automatisch bij te laten werken.
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Bij Skoda moet je betalen en dan komen ze OTA of 1 a 2 keer per jaar gratis downloaden en via usb inladen: https://updateportal.skoda-auto.com/Renegade666 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 14:59:
[...]
Heb eigenlijk geen idee hoe skoda dit doet. Zal wel weer via dealer moeten ben ik bang😅
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
Heeft een duivels laadvermogen zie ik🤘remy007 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 08:34:
Ook ik meld me alvast, morgenmiddag de vervanging van de Mazda 323F uit 1997 (met 325.500KM op de teller) ophalen bij Keijzer in Helmond.
Het is een Kia Cee'd uit 2017 geworden, met nog net geen 70.000KM op de teller, het is een jonge import.
De Cee'd komt bij Keijzer vandaan, uit de showroom van occasions, de restwaarde van de Mazda is inmiddels al door Keijzer omgezet in een trekhaak.
Gezien ik op het werk al afgesproken had om vrijdag in geval van ophalen in de ochtend thuis te werken, wordt het ophalen morgenmiddag. De leenauto die ik momenteel heb kan ik vanavond terug brengen naar m'n kameraad.
Er zijn wat kleinigheden op de bumpers, maar dat laat ik op termijn wel opknappen.
Tevens zit er nog een standaard radio van Kia in, deze wordt op termijn eveneens omgewisseld, ben er nog niet helemaal uit wat het precies gaat worden. Zit zelf te denken aan een Eonon, daarvoor zal er een 2-din paneel ingezet moeten worden.
Cruise Control ontbreekt vooralsnog, maar ben van plan dat eveneens in te bouwen.
Hieronder een stel snelle foto's van na de proefrit afgelopen zaterdag en screenshot specs...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Zekers, over 4 weken mee naar haar eerste metal festival in Duitsland
Stootrand voor in de garage, wat is dat?remy007 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 23:39:
[...]
Zekers, over 4 weken mee naar haar eerste metal festival in Duitsland...
Vandaag de stootrand voor in de garage en milieusticker voor Duitsland binnen gekegen.
Beide waren gisteren besteld.
Ik heb een garage aan huis, parkeer ook al sinds 11 jaar binnen, ideaal in de winter.
[ Voor 8% gewijzigd door remy007 op 16-05-2025 11:26 ]
Oh, dat noemden wij in de vorige eeuw 'portierstrips'remy007 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 11:25:
[...]
Ik heb een garage aan huis, parkeer ook al sinds 11 jaar binnen, ideaal in de winter.
Dit is denk ik ook de reden dat de Mazda het deels zo lang heeft uitgehouden.
De stootrand is ter voorkoming van beschadigingen aan de lak van de Kia... de Mazda had al enige schade, daar was het niet zo heel spannend meer.
Ga het straks aanbrengen als de Kia hier is, dan weet ik hoe en waar de raakvlakken van de portieren zijn in de garage.
[Afbeelding]
Voor nog geen 20 euro hopelijk een prima investering om de lak nog lang goed te laten...
Welke versie heb je nu?Ladykiller007 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:16:
Vandaag de update uitgevoerd via een stick, ging prima. Echter geen nieuwe functies gezien, beetje jammer!
90€ is nogal absurd!
Dit is een update van juli 2024, de meest recente volgens de Kia Navigator-tool voor Windows.
Hmm apart weerChiMan schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 09:51:
[...]
Dit is een update van juli 2024, de meest recente volgens de Kia Navigator-tool voor Windows.
Why? Je hebt nu toch ook AA of AC? De interne navigatie is sws niet al te best dus gebruik ik echt nooit.Sjaak_Trekhaak schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 15:41:
Ja inderdaad, er lijkt nog geen nieuwere te zijn. Volgende auto toch maar met Google Maps geïntegreerd zoeken
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Nee dat gaat niet werken omdat de AAWireless-2 alleen Android Auto ondersteunt. Je moet een dongle hebben die beide kan ondersteunen. Je kan bijvoorbeeld kijken naar de Carlinkit 5.0, te vinden op bol.com: https://www.bol.com/nl/nl...00-2air/9300000151556114/ > uiteraard op ome alie veel goedkoper te krijgen. Ik heb zelf geen ervaring met dongles die beide aankunnen aangezien ik alleen AA gebruik. Ik heb zelf deze: https://www.amazon.nl/dp/...onn_dt_b_fed_asin_title_1 > deze werkt tot op heden supergoed en snel en kan kennelijk ook Apple Carplay (wist ik niet eensBulkyBear schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 07:50:
Vraagje:
Ik gebruik in mijn Sportage Android met AndroidAuto, maar mijn vrouw gebruik Apple, met CarPlay.
Nu vind ik het onhandig steeds kabeltjes te switchen.
Gebruikt iemand een oplossing hiervoor?
Ik las dat AAWireless-2 wellicht zou kunnen werken, maar op de site staat dat deze alleen Android ondersteunt.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Dat is ook zo! Ik heb dat nog nooit gebruikt, toch maar eens doen hahaha.renzo4000 schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 18:10:
[...]
Why? Je hebt nu toch ook AA of AC? De interne navigatie is sws niet al te best dus gebruik ik echt nooit.
Er schijnt dit jaar een AAwireless2plus te komen die dat wel ondersteund.BulkyBear schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 07:50:
Vraagje:
Ik gebruik in mijn Sportage Android met AndroidAuto, maar mijn vrouw gebruik Apple, met CarPlay.
Nu vind ik het onhandig steeds kabeltjes te switchen.
Gebruikt iemand een oplossing hiervoor?
Ik las dat AAWireless-2 wellicht zou kunnen werken, maar op de site staat dat deze alleen Android ondersteunt.
Klopt, sterker nog nu te bestellen en wordt naar verwachting in juli geleverd voor ongeveer €36: https://www.indiegogo.com...ss-carplay-android-auto#/GrasshopperNL schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 13:00:
[...]
Er schijnt dit jaar een AAwireless2plus te komen die dat wel ondersteund.
https://www.gsmpunt.nl/un...gNqzDg46A8aIaAs-sEALw_wcBGrasshopperNL schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 13:00:
[...]
Er schijnt dit jaar een AAwireless2plus te komen die dat wel ondersteund.
Dat is van een ander merk.Ilankroon schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:56:
[...]
https://www.gsmpunt.nl/un...gNqzDg46A8aIaAs-sEALw_wcB
Wel wat duurder zie ik
Ja, Buddi. die heeft zowel android als apple.
Dank!KilljoyNL schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:54:
@Vanitas1996 Gefeli met je promotie en blijf voorzichtig rijden
Ik heb dit ook een keer gehad.. tankpas kwijt, overal gezocht.. nieuwe besteld en ineens lag ie weer in het bakje... Je gaat toch erg aan jezelf twijfelenStimst schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 21:33:
Pasje kwam vanzelf weer terug…. Zat mischien tegen de bovenkant aan, ik heb echt geen flauw idee. Is iig opgelost.
Is nog niet uit... terwijl ze zeiden april dacht ik.ChiMan schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 08:40:
Weet iemand of de nieuwste navigatie update ook als USB-download beschikbaar is voor Gen5-modellen?
Wanneer ik de app open, zie ik nog steeds alleen de update van 31 maart 2025 voor ccNC.
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018
Geen verschil of hij aan de lader hangt of niet.laredo schreef op zondag 15 juni 2025 @ 19:28:
Maar mijn vraag gaat juist over als ze stilstaan aan de lader. Ik bedoelde dat ik hem (in de wintermaanden) na een nacht aan de lader in de ochtend kan voorverwarmen alvorens ik weg rijd zodat ik niet hoef te krabben etc.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Ik heb het toevallig vandaag zelf weer gedaan bij de picanto. Op het gemakje nog geen half uur werk. Met olie en onderdelen die voldoen. Nog geen 100 euro. En garantie zit wel snor. Zo niet dan niet, ik til daar niet te zwaar aan.TNThomas schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 07:35:
Onze Picanto uit 2018 is toe aan een grote beurt (Onderhoud Pro), dus daarbij vervangen ze ook het luchtfilter, interieurfilter en remvloeistof. Onze KIA-dealer heeft alvast de offerte gedeeld en daar schrokken we van. Deze is namelijk €480. Hier zit nog niet de Europese pechhulp bij, dus het zal over de €500 heengaan.
Hierover vraag ik me twee dingen af:
- Lijkt jullie dit een normale prijs voor een grote beurt via de dealer?
- Mag je zelf het luchtfilter en interieurfilter vervangen zonder de garantie te verliezen?
[ Voor 5% gewijzigd door Synthetika op 09-07-2025 10:36 ]
Thanks!Synthetika schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:02:
De laatste navigatie update is eindelijk beschikbaar als USB update voor Gen5 navigatie. Update is ook voor MY2025 modellen.
Zo nu een jaar mijn auto en zou dus de eerste update krijgen... terwijl ze zeiden 2 per jaar.Synthetika schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:02:
De laatste navigatie update is eindelijk beschikbaar als USB update voor Gen5 navigatie. Update is ook voor MY2025 modellen.
Toen ik de nieuwe app had gedownload had ik ook ineens deze opties. Blijkbaar updaten ze de connect app ook nogsteeds. Vind deze alsnog fijner dan de nieuwe zonder reclame.ShadowLabs schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:47:
Nog meer mensen waarbij sinds vandaag opeens veel meer knopjes beschikbaar zijn in de Kia Connect app? Ik had voor mijn ProCeed voorheen alleen een vergrendel/ontgrendel knop, nu een hele zee aan knopjes.
En dan heb ik de nieuwe update nog geeneens geïnstalleerd. [Afbeelding]
Is er een nieuwe app, als in niet de Kia Connect app?Mitssz schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:01:
[...]
Toen ik de nieuwe app had gedownload had ik ook ineens deze opties. Blijkbaar updaten ze de connect app ook nogsteeds. Vind deze alsnog fijner dan de nieuwe zonder reclame.
Al heb ik de raamventilatiestand niet voor mijn Ceed
Edit: heb niet goed gelezenShadowLabs schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:34:
[...]
Is er een nieuwe app, als in niet de Kia Connect app?
[ Voor 33% gewijzigd door NineTailedFox op 09-07-2025 15:53 ]
Ik heb ‘m gevonden:NineTailedFox schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:51:
[...]
Edit: heb niet goed gelezen, ben nu ook wel benieuwd welke andere app hij bedoeld
Dat probleem had ik in de connect app ook. Althans, mijn Ceed SW zag er uit als een Xceed. Dat hebben ze inmiddels in de connect app gefixed, maar het probleem is weer terug in de nieuweShadowLabs schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:59:
[...]
Ik heb ‘m gevonden:
https://apps.apple.com/nl/app/kia-app/id6740517042
Het is net Kia Connect, alleen dan in een mooier sausje. Wel wordt mijn proceed hier als een normale Ceed weergegeven 🥴
Aha, zal vanavond eens kijken.ShadowLabs schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:59:
[...]
Ik heb ‘m gevonden:
https://apps.apple.com/nl/app/kia-app/id6740517042
Het is net Kia Connect, alleen dan in een mooier sausje. Wel wordt mijn proceed hier als een normale Ceed weergegeven 🥴
Ik had idd in het begin ook dit probleem in de Connect app waar mijn Proceed als een Ceed SW getoond werd. Die mail heb ik dan weer niet gehad. Heb het in de recensies aangegeven, hopelijk fixt Kia het. Mijn OCD kan er slecht tegenMitssz schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:33:
Er is idd een nieuwe app(Diegene welke ShadowLabs aangeeft). Vorige week een mail over gehad. Maar ziet er idd mooier uit en daarnaast reclame en andere meuk die je niet nodig hebt.
[...]
Dat probleem had ik in de connect app ook. Althans, mijn Ceed SW zag er uit als een Xceed. Dat hebben ze inmiddels in de connect app gefixed, maar het probleem is weer terug in de nieuwe
[ Voor 18% gewijzigd door ShadowLabs op 10-07-2025 06:52 ]
Ik heb er destijds een support ticket aan gewaagd, toen werdt verteld dat het op de backlog stond. Heeft toen een paar maanden geduurd. Ik heb de nieuwe app er weer afgegooid, teveel poespas wat je niet nodig hebt.ShadowLabs schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:48:
[...]
Ik had idd in het begin ook dit probleem in de Connect app waar mijn Proceed als een Ceed SW getoond werd. Die mail heb ik dan weer niet gehad. Heb het in de recensies aangegeven, hopelijk fixt Kia het. Mijn OCD kan er slecht tegen
Synthetika schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:02:
Ik heb hem gisteren OTA binnen gekregen (Sportage 5 PHEV uit 2024).stijn1309 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:09:
[...]
Ach jah we gaan het zien hoe snel die ota binnenkomt.
Ik heb in de (bestaande) Kia Connect app ook ineens icoontjes voor de knipperlichten en de toeter!ShadowLabs schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:47:
Nog meer mensen waarbij sinds vandaag opeens veel meer knopjes beschikbaar zijn in de Kia Connect app? Ik had voor mijn ProCeed voorheen alleen een vergrendel/ontgrendel knop, nu een hele zee aan knopjes.
En dan heb ik de nieuwe update nog geeneens geïnstalleerd. [Afbeelding]
Volgens de website:ShadowLabs schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 16:48:
[...]
Zijn er nog mensen die nieuwe features ontdekt hebben in de Gen5W update? Zover ik kan zien hebben ze alleen maar de kaart bijgewerkt naar een iets minder verouderde. En ondersteuning nu om mobiele flitsers te verklikken.
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
En dat is ook de reden dat ik de update graag wil, snel en eenvoudig die snelheidsmelding uit.Dirtbiter schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:47:
[...]
Volgens de website:Wat ik zelf gemerkt heb: eindelijk!! zit de optie erin om de geluidjes van de snelheidsherkenning uit te schakelen door de 'mute' knop lang ingedrukt te houden
- De gewenste minimale batterijlading instellen bij aankomst op een oplaadstation of een bestemming
- Een nieuwe functie in de EV-routeplanner op het gesplitst kaartscherm zorgt voor een nog comfortabelere reisplanning
- Onvang waarschuwingen voor hulpverleningsvoertuigen
- Gebruik de spraakherkenning om de waarschuwingsgeluiden van de snelheidslimietfunctie in of uit te schakelen
- U kunt de CCS-services in- of uitschakelen via het infotainmentsysteem
- Het mediascherm is verbeterd
- Geniet van gevarieerde content in Entertainment
- YouTube in uw auto kijken
- Er is een wifi-hotspotfunctie toegevoegd
(Kia Sportage 5 PHEV uit 2024)
Volgens mij zijn dit voornamelijk features die naar CCNC auto’s zijn uitgerold en zijn alleen de wijzigingen in de spraakbediening en de CCS service uitgerold naar de Gen5W auto’s.Dirtbiter schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:47:
[...]
Volgens de website:Wat ik zelf gemerkt heb: eindelijk!! zit de optie erin om de geluidjes van de snelheidsherkenning uit te schakelen door de 'mute' knop lang ingedrukt te houden
- De gewenste minimale batterijlading instellen bij aankomst op een oplaadstation of een bestemming
- Een nieuwe functie in de EV-routeplanner op het gesplitst kaartscherm zorgt voor een nog comfortabelere reisplanning
- Onvang waarschuwingen voor hulpverleningsvoertuigen
- Gebruik de spraakherkenning om de waarschuwingsgeluiden van de snelheidslimietfunctie in of uit te schakelen
- U kunt de CCS-services in- of uitschakelen via het infotainmentsysteem
- Het mediascherm is verbeterd
- Geniet van gevarieerde content in Entertainment
- YouTube in uw auto kijken
- Er is een wifi-hotspotfunctie toegevoegd
(Kia Sportage 5 PHEV uit 2024)
[ Voor 36% gewijzigd door niels132 op 16-07-2025 14:52 ]
Bron: https://www.autoweek.nl/a...eer-geld/#comments-986908POPULAIRE KIA NIRO: MEER VERMOGEN VOOR IETS MEER GELD
OP NAAR EURO 7
[ Voor 5% gewijzigd door JeyJey op 04-08-2025 13:21 ]
Ik heb niet het antwoord voor je, maar vind het wel heel grappig dat je knipperlicht het soms wel soms niet doetJeyJey schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 13:20:
Mijn Kia Niro (HEV 2018) heeft sinds 2 weken problemen met het knipperlicht linksachter. Nu zou je zeggen, lampje vervangen. Maar sinds de 'uitval' begon, heeft het licht het daarna meermaals wel nog gedaan. Soms niet soms wel dus, en de laatste dagen vooral niet. Ook als alarmlicht doet de lamp het dan niet.
Het lijkt me daarom niet op het peertje zelf te gaan. Iemand enig idee wat hiermee te doen?
[ Voor 12% gewijzigd door Pelle op 04-08-2025 14:23 ]
Zou je dit ook niet achteraf kunnen installeren via een third party of zo?ToBe schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:45:
Is een HUD ook als losse optie te kiezen of zit je gelijk vast aan het duurste pakket? Ik ben mij momenteel aan het oriënteren op de Niro en de Sportage.
Yamaha MT-09
Hier zie je het verschil tussen een dealer en een niet dealer. Toen ik bij mijn dealer aan kwam zetten met een niet meer werkende airco in mijn Niro (2019) waren ze binnen 1 minuut klaar met hun oordeel: verdamper lek/stuk, moet vervangen worden. Het schijnt dat er een constructiefout in de verdamper zit, volgens mijn dealer gaan/gingen ze massaal stuk.Bergie schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 12:56:
Pfff, een paar maanden geleden de airco laten bijvullen van mijn Niro omdat die niet meer koelde; en nu krijg ik het idee dat hij weer minder goed begint te werken. Misschien toch een lekje ergens ofzo. Hopelijk valt zoiets nog onder de garantie (auto is van 2021) want alleen dat bijvullen was al een duur grapje; en dat was niet eens bij de dealer maar gewoon bij mijn oude vaste garage.
[ Voor 6% gewijzigd door GertjanO op 24-08-2025 09:05 ]
Zwolle | 8500 Wp met Growatt 7000XH | 20 graden op ZZO
Mooie auto! Ik heb een dynamicline plug in Niro, ook erg blij mee. Zelf geen ervaringen met de EV variant maar wel met de dynamicline uitvoering. Echt een heel fijne uitvoering met vrijwel alles wat je ècht nodig hebt. Stuurverwarming is leuk maar heb je maar een paar dagen/weken per jaar echt nodig. Ik heb gekozen om die 2500 euro extra voor de plusline in mijn zak te steken en een leuke cruise van te makenKvibe schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 15:02:
Vrijdag een proefrit gepland voor een Kia Niro EV 2023 met 40k op de teller.
Zijm er nog aandachtspunten waar ik op moet letten bij dit model en/of ervaringen met deze auto. Ik hoor het graag.
https://www.autotrack.nl/...-57644615?level=2&image=0
[ Voor 3% gewijzigd door laredo op 27-08-2025 20:13 ]
HEREASW1 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 11:51:
Waar komt dat kaartmateriaal van KIA eigenlijk vandaan?
Hoewel ik de laatste kaarten heb probeert de navigatie me in Amsterdam nog steeds voor het Centraal station langs te laten rijden in oost-west richting (en andersom) terwijl dit echt al jaaaren niet meer kan.
Best wel teleurgesteld dat de kaarten zo achterlopen, heb dit al in meer grote steden gezien.
[ Voor 60% gewijzigd door mountainbiker op 09-09-2025 13:30 ]
mountainbiker
mountainbiker
Ik zie idd ook Here voorbijkomen.ChiMan schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:29:
Ik zie af en toe het HERE-logo op mijn scherm verschijnen.
Voor zover ik weet komt de verkeersinformatie van TomTom.
[ Voor 22% gewijzigd door ASW1 op 09-09-2025 13:54 ]
Je kan dit soort fouten in de kaart ook melden bij HERE. In mijn ervaring zijn ze er redelijk responsief mee (voeg regelmatig missende POI’s toe) en die zullen dan ook in de volgende update vanuit Kia meegenomen worden.ASW1 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:53:
[...]
Ik zie idd ook Here voorbijkomen.
Wanneer ik Here online in een browser gebruik dan pakt ie wel de goede route.
Maar wanneer ik het gebruik vanuit de KIA navigatie (direct of via de KIA app) dan kiest ie doodleuk de al jaren gesloten route voor CS langs.
Ik zal de nieuwste update er eens overheen gooien, maar ik heb weinig hoop.
[Afbeelding]
Maar dat is nu net het punt; Here weet heel goed dat die route niet meer bestaat en geeft die route ook helemaal niet aan in hun eigen online routeplanner.ShadowLabs schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 17:50:
[...]
Je kan dit soort fouten in de kaart ook melden bij HERE. In mijn ervaring zijn ze er redelijk responsief mee (voeg regelmatig missende POI’s toe) en die zullen dan ook in de volgende update vanuit Kia meegenomen worden.
https://mapfeedback.here.com/#/report
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq