Volgens mij is dat een Android Auto dingetje dat bij Google zit.JohanF schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:36:
[...]
De nieuwste versies (van kaart en software) voor Standard Gen5Wide komen begin juni, volgens de site:
https://update.kia.com/EU/NL/updateNoticeView/923
Hopelijk komt hier dan ook de echte widescreen Android Auto optie in te zitten
Want meende onlangs gelezen te hebben dat Google dit in Android auto beschikbaar maakt na de zomer.
In elk geval gaat er dit jaar voor AA een flinke update komen.

Volgens mij was mijn Niro destijds wel redelijk op tijd.renzo4000 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:46:
Kia doet heel veel dingen goed, maar het productie en leveringsproces is verreweg van optimaal. Toen ik in 2019 mijn Proceed bestelde is mijn levering ook een keer of 5 naar achter verschoven. Ze konden eigenlijk nooit precies aangeven hoe het ervoor stond. Mijn dealer (Wassink Nijmegen) deed wel echt zijn best maar hij baalde er ook van. Ineens stond hij bij de dealer... kortom anno 2022 lijkt er nog niks te zijn veranderd.
Gisteren de Ceed SW GTLine in Orange Fusion zien rijden, wat een gaaf kleurtje en design. Nieuwe koplampen voor zijn ook mooi en een verbetering.
De Experience Green kleur kwam ik toevallig ook tegen, wel op de Kia Sportage de eerste keer dat ik hem in het echt zie.
Lichtinval is bij die kleur belangrijk, stukje zon op de auto maakt de kleur groener dan schaduw zag ik al, dan is het wat fletser.
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 31-05-2022 11:45 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️