Hallo allen, sinds 2 weken rijd ik een Kia Ceed SW, de 1.0 dynamicplusline. Erg tevreden over! Ik had een paar puntjes waar jullie misschien meer over weten?
Als ik het gaspedaal volledig wil indrukken voel ik op 90% een soort weerstand. Ik kan hier wel doorheen, waarna de auto nog wat gas bij geeft. Vroeg me af of dit normaal is? Anders de dealer nog maar even bellen
Elektrische handrem en hill-hold assist; ik ben hier nog niet helemaal de beste vrienden mee. Vooral met het starten van de auto als je op een helling geparkeerd staat zou ik het logisch vinden als je van dit systeem gebruik kan maken, maar ik heb nog niet precies gevonden hoe. Tips?
Automatische verlichting: Superhandig maar in sommige situaties niet. Ik zit wel eens als ik bij de bestemming aangekomen ben nog even in de auto om wat werk te doen voor ik uitstap. De verlichting blijft dan aan staan. Niet echt handig als ik dan vol bij iemand de woning in schijn dus die zet ik dan handmatig uit, maar hierdoor ben ik tot nu toe 2x vergeten om in het donker uberhaupt de verlichting aan te zetten

. Gelukkig kwam ik er snel genoeg achter, maar toch, niet handig. Denk hier een stukje wennen aan de nieuwe auto maar misschien is er een slimme instelling die ik over het hoofd zie?
Alvast bedankt!