• Erazzzer
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13:19

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Hij werkt nu wel weer. Heel gek, maar ik reed de grens met Duitsland over en hij sprong online. Ik weet niet of de interne modem problemen had te koppelen met de provider? We gaan het zien als we straks weer naar NL rijden :D

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• turkeyhakan
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 06:47
Joenino schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:45:
Ook mensen met een 2021 Proceed 1.5 DCT dat de auto niet altijd lekker reageert op het gaspendaal in normaal stand? Vaak zat dat ik op de snelweg plank gas moet geven voor hij 2 seconden later iets doet en dan natuurlijk veel te hard weg schiet omdat ik denk dat er geen reactie is op het pendaal.

In Sport is dit issue totaal niet. Dan moet ik meer uitkijken dat ik de achterkant van mijn voorganger niet inschiet maar om nou continu in sport met het daarbij horende verbruik te gaan rijden wil ik mijn bedrijf ook niet aan doen.

Dit "probleem" lijkt te zijn ontstaan ergens omtrent de 1000km gereden te hebben. Kan dit een effect zijn van de E10 die ik moet tanken en de Kia daar niet lekker mee wilt\vervuild van raakt. Hiervoor reageerde hij gewoon goed op aanraking van het gaspendaal.
Ik heb een Niro met hetzelfde probleem. Ooit aangegeven bij de dealer die met als reactie kwam: het is geen raceauto.

Ik heb het probleem zowel in S als D. Doet zich niet altijd voor trouwens, maar soms staat de motor te schreeuwen zonder dat die vooruit komt. Vooral gevaarlijk als je snel moet invoegen/inhalen waar je op de auto rekent. Denk dat het aan de versnellingsbak ligt.

• sgouman
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 13:19
Wat is de laatste versie dan?

• Joenino
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 17-09 16:36
turkeyhakan schreef op maandag 13 september 2021 @ 11:24:
[...]

Ik heb een Niro met hetzelfde probleem. Ooit aangegeven bij de dealer die met als reactie kwam: het is geen raceauto.

Ik heb het probleem zowel in S als D. Doet zich niet altijd voor trouwens, maar soms staat de motor te schreeuwen zonder dat die vooruit komt. Vooral gevaarlijk als je snel moet invoegen/inhalen waar je op de auto rekent. Denk dat het aan de versnellingsbak ligt.
Ja dat hoge toeren en niks doen is inderdaad ook een vervelende maar heb ik alleen in normaal. Wel moet ik zeggen dat ik noodgedwongen een keer bij de Esso heb getankt ipv Shell zelftank station en hij reageert een stuk beter dan met de benzine van Shell.

Hoop dat het een placebo is maar hij reageert een stuk beter op het gas geven op de snelweg.

Define R5 - Asus Maximus VII Ranger - I7 4790k @ 4,7 GHz/1.275v - 16 GB ram - RX6800 - 250GB Samsung Evo 840 - 3 x Samsung 860 EVO 250 GB

• --MeAngry--
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 18:57

--MeAngry--

aka Qonstrukt

renzo4000 schreef op maandag 13 september 2021 @ 10:01:
Werkt UVO niet op je infotainment of op je telefoon? In het eerste geval helpt het om even een soft reset te doen middels het kleine reset knop je rechtsonder (kan met een paperclip oid). Grote kans dat het daarmee is opgelost. Je raakt je instellingen e.d. niet kwijt.

[Afbeelding]
Klopt, heb dit op de e-Soul ook 2 keer moeten doen om hem weer verbonden te krijgen. Maar dit had ik alleen met de eerste versie van de software. Sinds het redesign, zeg zo'n 6 maanden geleden, niet meer hoeven doen, dus ze zullen wel wat bugs geplet hebben.

Kia e-Soul MY2020 64kWh ExecutiveLine

• turkeyhakan
Joenino schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:19:
[...]

Ja dat hoge toeren en niks doen is inderdaad ook een vervelende maar heb ik alleen in normaal. Wel moet ik zeggen dat ik noodgedwongen een keer bij de Esso heb getankt ipv Shell zelftank station en hij reageert een stuk beter dan met de benzine van Shell.

Hoop dat het een placebo is maar hij reageert een stuk beter op het gas geven op de snelweg.
Ik tank altijd E5 bij Shell. Ik denk niet dat dit de oorzaak is. De versnellingsbak moet gewoon af en toe nadenken. Betreft alleen bij een kick-down.

[Voor 10% gewijzigd door turkeyhakan op 13-09-2021 14:50]

• j0eyv
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 19-09 21:31
Iemand enig idee wat de praktische impact is van traction control uitschakelen in een proceed gt plusline? Ik verwacht met droog weer sowieso weinig tot geen verschil met dit beetje vermogen.

• renzo4000
  • Laatst online: 17:18
Dat kan vooral van praktisch nut zijn, zeker als je momenten hebt dat je juist wel wat meer "slippende banden" wil. Bijvoorbeeld in een situatie met diepe sneeuw. Dan wil je niet dat de TC constant zorgt dat je "stil valt" en kan het zijn dat je dan juist wel wat wielspin nodig hebt. Zo zijn er nog meer voorbeelden waarbij je TC uit wil kunnen zetten.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 13:05
Nog meer (eventueel aanstaande) KIA rijders in afwachting tot de nieuwe Ceed te configureren is op de website? Ben benieuwd wat de definitieve prijs gaat zijn van de GT-line SW. Geruchten gaan dat hij zo’n 750-1500 euro duurder gaat zijn dan zijn voorganger, afhankelijk van de uitvoering. Het zal erom hangen of deze in het budget van mijn werkgever gaat passen, een andere optie zou een Skoda Octavia Sport Business zijn.

Na de geboorte van onze dochter 5 maandjes geleden mis ik wat kofferruimte in mijn Ibiza FR (2017) en zou graag een ruime, sportieve auto gaan rijden met wat leuke opties ;)

• Lejavh
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 18:34
Heeft iemand een idee hoe ik het UVO infotainment systeem (10.25") compleet terug naar fabrieksinstellingen zet, gewoon clean Install zegmaar?

Ik heb in mijn Proceed 2020 erg veel problemen met CarPlay. Als ik dat werkend wil krijgen moet ik soms wel 5/6 keer de (originele) Lightning kabel aansluiten op mijn iPhone 11 Pro met iOS 14.7

• renzo4000
@Lejavh er is volgens mij geen "harde reset fabrieksinstellingen" mogelijk op de Proceed. Een soft reset wel (zie mijn eerdere post hierboven).

Heb je de laatste firmware al geïnstalleerd? Heb je al een andere kabel geprobeerd? Ik weet dat mijn AA heel gevoelig is voor de juiste en goed werkende (data)kabel.

• Atlas
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Lejavh schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:05:
Heeft iemand een idee hoe ik het UVO infotainment systeem (10.25") compleet terug naar fabrieksinstellingen zet, gewoon clean Install zegmaar?

Ik heb in mijn Proceed 2020 erg veel problemen met CarPlay. Als ik dat werkend wil krijgen moet ik soms wel 5/6 keer de (originele) Lightning kabel aansluiten op mijn iPhone 11 Pro met iOS 14.7
Zelfde gezeik hier… Inclusief de enorme echo.
De Kia dealer is enorm hulpvaardig.. Not.
Ben op dit moment een beetje klaar met Kia eerlijk gezegd :/

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• renzo4000
@Atlas heb je dat met een andere telefoon ook? Ik ben zelf uiterst tevreden met de ingebouwde carkit. Ik hoor anderen luid en duidelijk en zij mij ook. Sterker nog, ik hoor regelmatig dat men verbaasd is dat ik in de auto zit te bellen.

Mijn vorige auto uit de VAG stal was echt minder goed bijvoorbeeld.

• KilljoyNL
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 12:31
renzo4000 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 22:44:
@Atlas heb je dat met een andere telefoon ook? Ik ben zelf uiterst tevreden met de ingebouwde carkit. Ik hoor anderen luid en duidelijk en zij mij ook. Sterker nog, ik hoor regelmatig dat men verbaasd is dat ik in de auto zit te bellen.

Mijn vorige auto uit de VAG stal was echt minder goed bijvoorbeeld.
Zelfde resultaat hier, gewoon goed geluid aan alle kanten, alleen jammer dat ik niet 2 telefoons kan koppelen, dan kan ik werk en prive foon beide aansluiten, luxe probleem dan maar :D (samsung s10+ trouwens)

• renzo4000
@KilljoyNL Je kan wel twee telefoons tegelijk verbinden met je infotainment en beide tegelijk actief hebben, althans ze zullen beiden verbonden zijn maar je moet switchen tussen de twee (je kan dus niet op beide telefoon tegelijk een telefoongesprek ontvangen). Switchen doe je met de pijltjes.

• Nemean
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18:18

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

KilljoyNL schreef op woensdag 15 september 2021 @ 00:15:
[...]

Zelfde resultaat hier, gewoon goed geluid aan alle kanten, alleen jammer dat ik niet 2 telefoons kan koppelen, dan kan ik werk en prive foon beide aansluiten, luxe probleem dan maar :D (samsung s10+ trouwens)
Je zou kunnen overwegen om beide telefoons te combineren tot 1, namelijk je Samsung Galaxy S10+, die ondersteund Dual Sim. Ik kan het je zeker aanraden. ;)

• KilljoyNL
@renzo4000 Infotainment gebruik ik niet met de gsm, doe mp3s etc spelen vanaf een 32gb usb stick.
Als ik voor beiden de carkit tegelijk kan koppelen zou het wel fijn zijn.

@Nemean Verder hou ik werk en prive lekker gescheiden (ja ik weet dat je in een gsm kan switchen/schakelen met simkaarten) maar ik heb op deze manier ook 2 accus, redundantie voor als er eentje uitvalt.

Ik waardeer de suggesties wel :)

• turkeyhakan
Zojuist de nieuwste update gekregen. Echter vraag ik mij het volgende af: nu krijg je iedere keer een hele grote pop-up die de helft van het scherm inneemt bij het verwisselen van muzieknummers. Super vervelend! Ik ben alleen de optie tegen gekomen om bij automatische nummerwisselingen die pop-up uit te zetten, niet bij handmatige nummerwisselingen.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

KilljoyNL schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:15:
@Nemean Verder hou ik werk en prive lekker gescheiden (ja ik weet dat je in een gsm kan switchen/schakelen met simkaarten) maar ik heb op deze manier ook 2 accus, redundantie voor als er eentje uitvalt.

Ik waardeer de suggesties wel :)
Snap ik hoor, ik was het zelf beu om met twee telefoons op zak te lopen. :+ :D

• KilljoyNL
@Nemean Oh dat snap ik ook 100% :D

• MisterChaoSs
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16:49

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

turkeyhakan schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:54:
Zojuist de nieuwste update gekregen. Echter vraag ik mij het volgende af: nu krijg je iedere keer een hele grote pop-up die de helft van het scherm inneemt bij het verwisselen van muzieknummers. Super vervelend! Ik ben alleen de optie tegen gekomen om bij automatische nummerwisselingen die pop-up uit te zetten, niet bij handmatige nummerwisselingen.
Ja dit, ik snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar tot nu toe was vrijwel elke update slechter.

Het mooie is dat ze het camera scherm met deze update nog kleiner hebben gemaakt, want je krijgt dat pop-up scherm in beeld wanneer je de auto in z'n achteruit zet.

WAAROM zou ik in mijn NAVIGATIE willen zien als ik aan het inparkeren/achteruit rijden ben!? |:( |:(

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• KilljoyNL
@MisterChaoSs Rij jij nooit achteruit op de snelweg naar je werk? :D

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

KilljoyNL schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:48:
@MisterChaoSs Rij jij nooit achteruit op de snelweg naar je werk? :D
Misschien heel gebruikelijk daar in Azië, maar als ik dat hier op de A12 ga proberen, zal men minder enthousiast reageren denk ik...

Ook het nieuwe homescherm. Ziet er leuker uit, maar de drie kolommen met informatie vond ik toch een stuk handiger.

Qua ontwerp en innovatie nog niet denderend enthousiast over de updates iig

• KilljoyNL
Ik heb de 30e mijn eerste kleine beurt, vraag me af of ze ook een software update doen, zal er geen moeite mee hebben als ze dat niet doen, enige wat ik zou willen (indien nodig) is een kaartenupdate voor de navigatie.

• renzo4000
KilljoyNL schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:49:
Ik heb de 30e mijn eerste kleine beurt, vraag me af of ze ook een software update doen, zal er geen moeite mee hebben als ze dat niet doen, enige wat ik zou willen (indien nodig) is een kaartenupdate voor de navigatie.
Kaartupdates gaan niet afzonderlijk, het is altijd een totale cumulatieve firmware update evt. met nieuwe kaartupdates. Het kan natuurlijk wel zijn dat er een update komt met alleen wat bugfixes en een kaartupdate.

• turkeyhakan
MisterChaoSs schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:46:
[...]

Ja dit, ik snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar tot nu toe was vrijwel elke update slechter.

Het mooie is dat ze het camera scherm met deze update nog kleiner hebben gemaakt, want je krijgt dat pop-up scherm in beeld wanneer je de auto in z'n achteruit zet.

WAAROM zou ik in mijn NAVIGATIE willen zien als ik aan het inparkeren/achteruit rijden ben!? |:( |:(
Het camerascherm was juist zo duidelijk doordat het zo groot was. Kan dit niet aangepast worden?

• Jorco
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21-09 21:47
KilljoyNL schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:49:
Overslaan en hopen dat ze ten tijde van de volgende beurt een betere update hebben. Een update hoort immers in totaal een verbetering te zijn of iets op te lossen en dat doet deze update niet.

PSN ID = Jorco

• KilljoyNL
@Jorco Ik hou hem in mijn achterhoofd, ik laat hem alleen doen indien dit een van de garantie eisen is, na oktober nog 6 jaar te gaan :)

• Jorco
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21-09 21:47
KilljoyNL schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:24:
@Jorco Ik hou hem in mijn achterhoofd, ik laat hem alleen doen indien dit een van de garantie eisen is, na oktober nog 6 jaar te gaan :)
Goed onderhoud van 'hardware' mag Kia wel eisen, maar een software update kan volgens mij alleen worden afgedwongen als er een dermate grote fout in zou zitten dat dit tot schade van de hardware zal leiden (en dan volgt er een terugroepactie).

De garantie op je laptop of telefoon vervalt toch ook niet als je een update overslaat?

PSN ID = Jorco

• KilljoyNL
@Jorco Neuh, maar dit is mijn eerst nieuw gekochte auto, dus ik sta open voor bullcrap :D

• True
  • Registratie: april 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

De Kia Ceed SW GT-PlusLine (1.5) staat hoog in mijn shortlist voor lease opties. Met nog een Skoda Octavia Business Edition Plus (1.0).

Wat hier door meerderen erkent wordt:Heb ik tijdens de proefrit bij zowel de 1.0 als de 1.5 ervaren (beide automaat), mijn idee was dat dit in de 1.5 wat minder was. Als jullie nu objectief naar de Ceed kijken zouden jullie 'm nogmaals kopen/kiezen of liever voor wat anders gaan?

Ik wacht de facelift natuurlijk nog af en wil die eerst in het echt zien.

• renzo4000
@True in dit Kia topic verwacht ik vooral dat men positief zal reageren. Zelf heb ik een Proceed Gtplusline met dct en panoramadak, oftewel full options. En dat voor een prijs onder de 40k. Dat was voor mij één van de redenen om voor de Kia te kiezen.

Je krijgt gewoon heel veel auto voor je geld (of leasetarief) tov de andere c segmenters. Let wel, ik heb de mijne alweer ruim twee jaar geleden besteld en toen zag de markt er anders uit.

Ik zat toen nog op twee gedachten, ga ik voor elektrisch of nog een keer een verbrandingsmotor en een mooie auto.

Ik vind de huidige Octavia ook erg geslaagd (zeker in een dikke trim) en zou ik zomaar boven de (pro)ceed kunnen verkiezen als ik dat vandaag zou moeten doen. Maar wat ik vandaag de dag nog steeds kan waarderen:

- rijgedrag; de proceed rijdt erg goed en is lekker sportief te rijden en doch comfortabel
- comfort in de auto; ik kan erg goed zitten in de auto en het voelt allemaal goed en degelijk aan. Inmiddels begint de ceed wat gedateerd te raken imho
- de looks; nog elke dag kijk ik nog graag even achterom als ik hem heb geparkeerd. Dat heb ik lang niet gehad met mijn vorige auto's
- infotainment; hoewel het geen mbux ala Mercedes is, werkt het allemaal erg snel en intuïtief hoewel de laatste updates niet alles beter heeft gemaakt
- goed in de opties; er ontbreekt eigenlijk weinig aan wat je nodig hebt

Wat ik minder waardeer:

- de ruimte is in de proceed is niet top maar ook niet flop. Eigenlijk voor een shootingbrake behoorlijk ruim. We zijn afgelopen zomervakantie met z'n vieren met gemak naar Zuid-Frankrijk gereden. Maar de ruimte die ik in mijn vorige octavia had was toch wel top. De volgende auto wordt dus ook een ruimere auto (wie weet de EV6)
- afrolgeluid; je merkt dat Kia hier wat op bespaart heeft. Ik heb toch gemerkt dat bij mindere (snel)wegen het geluid best wel door komt in het interieur. Het is niet super erg maar dat kan echt beter.
- ik heb in dit topic al eerder een opsomming gemaakt wat beter had gekund bij Kia:
renzo4000 in "Het grote Kia topic - deel 2"

Zou ik hem vandaag weer leasen? Nee, dat niet. Maar dat heeft meer te maken dat ik bij mijn volgende auto elektrisch ga rijden. De Kia EV6 is een goede kandidaat maar een Skoda Enyaq is dat ook. Mijn eerste kennismaking met Kia is goed te noemen maar ook niet bijzonder.

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 13:05
True schreef op maandag 20 september 2021 @ 19:07:
De Kia Ceed SW GT-PlusLine (1.5) staat hoog in mijn shortlist voor lease opties. Met nog een Skoda Octavia Business Edition Plus (1.0).

Wat hier door meerderen erkent wordt:Heb ik tijdens de proefrit bij zowel de 1.0 als de 1.5 ervaren (beide automaat), mijn idee was dat dit in de 1.5 wat minder was. Als jullie nu objectief naar de Ceed kijken zouden jullie 'm nogmaals kopen/kiezen of liever voor wat anders gaan?

Ik wacht de facelift natuurlijk nog af en wil die eerst in het echt zien.
Toevallig, momenteel maak ik zelf de afweging tussen de volgende auto’s voor de zakelijke lease:
- KIA Ceed SW GT-line MY22
- Skoda Octavia Sport Business (hatchback i.v.m. budget)

Beiden in een 1.0 handgeschakelde versie. Ik heb een proefrit gemaakt in een Octavia en dat is me goed bevallen. Kom van een goed aangeklede Ibiza FR hatchback uit 2017, en heb behoefte aan meer ruimte.
Opvallend is de hoeveel auto en aankleding je bij KIA krijgt voor je geld. De Octavia Sport Business is beperkt aan te kleden met sensoren, stoel- en stuurverwarming, daar de KIA dit allemaal al standaard heeft. De Octavia is weer heel erg op comfort gericht, dat merk je tijdens het rijden, voelt allemaal prima aan. Heb zelf mijn vraagtekens bij het software- en infotainment gedeelte van de Skoda, lees er (iets te veel) slechte ervaringen over.

Hoop dat de nieuwe Ceed snel te bewonderen is in de showroom, zodat ik hem in het echt kan bekijken.

Mijn lease contract loopt eind maart 2022 af, KIA zegt daaraan te kunnen voldoen qua levertijd, echter kan Skoda pas leveren in augustus 2022 :/

[Voor 5% gewijzigd door DeeleNL op 20-09-2021 20:52]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

renzo4000 schreef op maandag 20 september 2021 @ 20:04:
@True in dit Kia topic verwacht ik vooral dat men positief zal reageren. Zelf heb ik een Proceed Gtplusline met dct en panoramadak, oftewel full options. En dat voor een prijs onder de 40k. Dat was voor mij één van de redenen om voor de Kia te kiezen.

Je krijgt gewoon heel veel auto voor je geld (of leasetarief) tov de andere c segmenters. Let wel, ik heb de mijne alweer ruim twee jaar geleden besteld en toen zag de markt er anders uit.

Ik zat toen nog op twee gedachten, ga ik voor elektrisch of nog een keer een verbrandingsmotor en een mooie auto.

Ik vind de huidige Octavia ook erg geslaagd (zeker in een dikke trim) en zou ik zomaar boven de (pro)ceed kunnen verkiezen als ik dat vandaag zou moeten doen. Maar wat ik vandaag de dag nog steeds kan waarderen:

- rijgedrag; de proceed rijdt erg goed en is lekker sportief te rijden en doch comfortabel
- comfort in de auto; ik kan erg goed zitten in de auto en het voelt allemaal goed en degelijk aan. Inmiddels begint de ceed wat gedateerd te raken imho
- de looks; nog elke dag kijk ik nog graag even achterom als ik hem heb geparkeerd. Dat heb ik lang niet gehad met mijn vorige auto's
- infotainment; hoewel het geen mbux ala Mercedes is, werkt het allemaal erg snel en intuïtief hoewel de laatste updates niet alles beter heeft gemaakt
- goed in de opties; er ontbreekt eigenlijk weinig aan wat je nodig hebt

Wat ik minder waardeer:

- de ruimte is in de proceed is niet top maar ook niet flop. Eigenlijk voor een shootingbrake behoorlijk ruim. We zijn afgelopen zomervakantie met z'n vieren met gemak naar Zuid-Frankrijk gereden. Maar de ruimte die ik in mijn vorige octavia had was toch wel top. De volgende auto wordt dus ook een ruimere auto (wie weet de EV6)
- afrolgeluid; je merkt dat Kia hier wat op bespaart heeft. Ik heb toch gemerkt dat bij mindere (snel)wegen het geluid best wel door komt in het interieur. Het is niet super erg maar dat kan echt beter.
- ik heb in dit topic al eerder een opsomming gemaakt wat beter had gekund bij Kia:
renzo4000 in "Het grote Kia topic - deel 2"

Zou ik hem vandaag weer leasen? Nee, dat niet. Maar dat heeft meer te maken dat ik bij mijn volgende auto elektrisch ga rijden. De Kia EV6 is een goede kandidaat maar een Skoda Enyaq is dat ook. Mijn eerste kennismaking met Kia is goed te noemen maar ook niet bijzonder.
Zelfde hier, de Kia Proceed zou ik niet nog een keer gaan leasen, mede de facelift heeft er voor gezorgd dat ik hem niet opnieuw zou kiezen. Of ik een andere Kia als kandidaat zou nemen? Ja wellicht wel. De EV4, EV6 of de nieuwe Kia Sportage zien er naar mijn mening goed uit. Vraag is of het allemaal weer in het budget past.

Mocht dit niet het geval zijn, ga ik waarschijnlijk toch een overstap nemen naar Mazda. In het begin erg zitten twijfelen tussen de nieuwe Mazda 3 en de Kia Proceed. De Proceed had toen uit eindelijk gewonnen vanwege de ruimte in de auto. Maar als ik naar de kwaliteit kijk, gaat de Mazda volgens mij wel winnen. Ook was het een stuk rustiger in de Mazda (banden geluid). Kortom ik ben benieuwd wanneer er een nieuwe facelift komt van de Mazda 3 en dat ga ik over een jaar maar eens bekijken. :+

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

turkeyhakan schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:59:
[...]

Het camerascherm was juist zo duidelijk doordat het zo groot was. Kan dit niet aangepast worden?
Voor zover ik weet niet... Mocht iemand weten dat hier een instelling voor is, ik hoor het graag.

Het overschakelen naar de camera gaat namelijk ook niet echt soepel, omdat je nog wat andere textures links even ziet hangen voor hij doorlaadt.

Geen idee wie de keuzes maakt daar en wie het controleert, maar dit is gewoon genant.

• danny1909
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 07:37
MisterChaoSs schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 15:19:
[...]

Voor zover ik weet niet... Mocht iemand weten dat hier een instelling voor is, ik hoor het graag.

Het overschakelen naar de camera gaat namelijk ook niet echt soepel, omdat je nog wat andere textures links even ziet hangen voor hij doorlaadt.

Geen idee wie de keuzes maakt daar en wie het controleert, maar dit is gewoon genant.
Na de laatste update (augustus 21) valt mij ook op dat het beeld van de camera ook wat langer zichtbaar is als ik de auto weer in D zet en gaat rijden. Zeker seconden of 3/4
Pagina: 1 ... 29 30 31 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee