@
Atlas Volgens mij is iedereen het er wel mee eens dat het gedrag op dat gebied van @
JoJo_nl niet pluis is. Ik vraag me overigens af of dit niet een beetje grootdoenerij is van hem. Je leest dat wel in meer van zijn berichten tussen de regels door waaronder over het tunen van zijn auto e.d. Ik denk dat het in de praktijk allemaal wel mee zal vallen.
Wellicht hebben we hem aan het denken gezet en zal hij een volgende keer een goede overweging maken het niet te doen. Want laten we eerlijk zijn, hoe lekker "kijkt" dat nou op een 8" schermpje terwijl je aan het rijden bent ... kan je beter "veilig en wel" thuis op de bank doen met een hapje en een drankje.
Wat mij betreft laten we dit nu voor wat het is, het punt is nu wel gemaakt (daar ben ik zelf ook debet aan uiteraard).
Back on-topic!
Het viel mij laatst op dat de automatisch handrem redelijk vast zat na enige dagen stilstand (kadunk! ... klonk het). Meer mensen dat gehad? Mijn auto moet einde van de maand voor zijn eerste beurt, want hij is dan 1 jaar oud. Er staat pas 7000km op ... echt bizar! Normaal gesproken zou er na een jaar al 50k op hebben gestaan