Ik heb hier ook een bip, en die gaat ruim 4 weken mee op 1 lading. Wel een watchface erop gezet met sec tijd, datum, accu en hartslag.Janet_ schreef op zondag 3 juni 2018 @ 19:09:
[...]
Ik vind het echt nog steeds lastig. De stratos is wel echt een mega horloge vergeleken met de bip. Misschien komt dat omdat hij rond is.
Ik ben er echt nog niet over uit. De versa kan ik idd gewoon in de winkel halen en dan heb ik normale garantie. Mijn bip is bijv vanaf het begin erg slecht. Hij meet te vee stappen en de batterij gaat maar 3 dagen mee. Zelfs als ik hem alleen als horloge gebruik met een standaard watchface. En de verkoper reageert gewoon niet. Dus daar ben ik huiverig voor met de stratos. Wil niet 150 euro door de plee spoelen bij wijze van spreken.
Ik heb overigens de galaxy s8 dus de versa moet wel werken.
De Statos is wel van een ander niveautje zeg maar. Aparte app, en alles loopt veel vlotter en vloeiender.
Betreffende fitbit, zojuist ook mn account daar opgeheven. Kijk anders even op hun tech support forum hoe enorm brak hun huidige OS voor de versa en ionic is? Want ook al heb je volgens hun een compatible telefoon, dan nog is vooral het notificatie gedeelte het grootste probleem.
Ik verdenk ze er zelfs van dat je notificaties eerst langs hun servers gaan, voordat ze naar je klokje gaan. Fitbit is vooral en bovenmatig geïnteresseerd in je data.
Bij de stratos is het gewoon direct 1 op 1, van je tel naar je klok.
maarre ik zeg koop een fitbit, en ervaar het zelf