Volg deze forum al een tijdje om in de gaten te houden hoe het gaat met de x360, dank jullie allen voor de info en moeite

!
Ik heb vorige week me x360 binnen gekregen maar heb gister pas tijd gehad hem te openen en eraan te zitten. Ik heb zelf geen last van de eerdere benoemde 'coil whine' probleem bij de audio jack, ook niet meer oortjes in en zacht geluid (of ik hoor die toon gewoon niet

?). Daarnaast stuit ik wel echter op wat anderen problemen
- Meerdere problemen gehad bij het updaten naar w10 v1803, eerste keer bleef hij haken bij 88% (installing), tweede keer hetzelfde verhaal maar na 1/2 uur aan te laten staan, ging hij uiteindelijk naar 100% en begon hij vervolgens met instaleren en restarten de pc een aantal keer, waarbij hij helaas bij 42% bleef haken en het leek alsof hij freezde (icon stond stil). Hierdoor heb ik hem maar uit gedaan en kreeg vervolgens een harde hoge pieptoon te horen, nog anderen hier last van gehad? Of oplossing hiervoor?
- Ik zie bij @
Frozen en andere gebruikers dat ze een undervolt van 200mV hebben toegepast, echter als ik dit probeer crasht hij al bij een undervolt van 185mV al (meerdere malen geprobeerd). Zelf heb ik geen verdere ervaring met intel XTU, dus misschien dat ik iets fout doe of dat er meerdere instellingen aangepast zouden moeten worden (alleen core voltage offset aangepast).
-Na de undervolt te proberen toe te passen, krijg ik steeds de melding: 'Conexant audio device could not be found, application will now exit' en doet me geluid het niet meer, iemand die weet wat er aan de hand is?
Mijn ervaring dusver is nog niet zo super

, hopelijk dat jullie weten wat er aan de hand is en me verder kunnen helpen?
Verder had ik nog twee vragen:
@
Frozen Hoe heb jij je battery life gecheckt? op je review zie ik een battery life estimate, maar die kan ik niet vinden in windows. Heb je apparte software hiervoor?
-Wat is die Hp sure start? ik heb het maar aangezet, maar is dit wel handig of onnodig? heb het gevoel dat hij de laptop wat vertraagd.