Tweakstone discussie

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-09 18:30
Deck offline... Helaas, dit is niet leuk zo

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:55
lasharor schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:45:
Irritant dat mijn telefoon nu helemaal overloopt van notificaties door deze spammers :P

Kan ik de notificaties specifiek voor dit spel niet uitzetten? Het is een beetje irritant.
Dat kan op deze pagina onder het kopje TweakStone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Fordius schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:38:
Irritant die timturbo.
Hele tijd mij notification vol van die gast.
Heeft ie niks beters te doen?
Inderdaad
Maar de laatste 4x heb ik gewonnen van hem B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater91
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 01:08
.oisyn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:08:
[...]

In het kader van full disclosure, ik heb gisteren een sudoku solver ingetypt in C++. Hij draait alleen nog niet want ik kon de gcc versie van mijn NAS niet updaten.

En dat is dus lame, dat men een online solver gebruikt. Zoiets maak je toch gewoon zelf? :P
Precies, ik heb gisteren een tampermonkey script geschreven welke de sudoku automatisch oplost, best een leuk project :p Ook een script welke automatisch battles aanging ( zonder cheats, alleen de automatisering ) maar daar was ik iets te enthousiast mee, waardoor ik nu een ip ban heb :p

Wat ik wel irritant vind: de notificaties. Afgelopen nacht heeft ene TimTurbo2 me aantal honderd keer aangevallen. Helemaal prima verder, maar ik krijg daar dus push notificaties van op elk apparaat.
Ik vraag me ook sterk af hoe hij dit zo snel doet, want ik kreeg zoals gezegd een ip ban nadat ik het aantal battles per minuut instelde op 60, 1 per seconde. Misschien is het een idee om maximaal 1 battle per ~5 seconde toe te laten?

Tijdens het typen van dit bericht is hij trouwens weer begonnen, ik krijg nu consistent 1 tot 2 aanvallen per minuut binnen van TimTurbo2. Kan ik het hele tweakstone gebeuren ook nog uitzetten? Want op deze manier is het gewoon kneiter en kneiter irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-09 18:30
Deck offline halen, dus 4 of minder kaarten erin

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
Notificaties kun je uitzetten op deze pagina onder het kopje TweakStone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
@Maite de Jong ego-tripper, De la soul fan, of wat? ROTFLMAO
Zo te zien won die wel van TimTurbo2 ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rBgnJOwA60vUcZNpc9UJ5xfK/full.png

[ Voor 13% gewijzigd door DJMaze op 03-04-2018 14:55 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

DJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:54:
@Maite de Jong ego-tripper, De la soul fan, of wat? ROTFLMAO
Zo te zien won die wel van TimTurbo2 ;)
[afbeelding]
Initieel hadden developers decks met alleen zichzelf er in, zodat de eerste spelers meteen aan de slag konden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
TimTurbo heeft weer Rock..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• USB 8.0
  • Laatst online: 06-01 11:18
Ik pas alleen telkens mijn kaarten aan van diegene die mij telkens vaak aanvallen (zoals cheaters). Inmiddels sta ik op plek 23 met 982 punten. Misschien zit er nog top 10 in als ze niet te vaak wisselen van kaarten :)

Als ik iets goeds zie, geef ik een compliment. Als ik iets fouts zie, bied ik mijn hulp aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 04:15
Timturbo full Vader. Laat maar komen. Heb een pwn deck voor hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
sl3y4r komt ook meermaals voorbij. Maar met mijn anti-Tim deck wint hij iig ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• USB 8.0
lezzmeister schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:02:
Timturbo full Vader. Laat maar komen. Heb een pwn deck voor hem.
Omdat Tim een script gebruikt is het wellicht beter om maar 3 van de 5 kaarten te laten winnen. Als de percentages van de kaarten in rap tempo naar beneden gaan dan wordt het deck namelijk weer aangepast. We moeten niet met zn allen 5 kaarten gebruiken die hem pwnen, maar een deck met 3 winnende maken.

Als ik iets goeds zie, geef ik een compliment. Als ik iets fouts zie, bied ik mijn hulp aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• oga
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 24-04-2022

oga

https://imgur.com/a/MXnpG
always remember <3 <3 <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0romis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22-08 15:19
TimTurbo2 ook een cheater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 19:52

Boost9898

Software developer

Gewoon volledig van Tweakers bannen, zo kan je niet zijn. :'D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• USB 8.0
IP ban heeft inderdaad geen zin omdat hij zelf al aangaf dat hij er nog 3600 had.
Gewoon het account permanent bannen, dan staat hij met zijn TWeakcoins en kaarten ook niet meer op nummer #1.
Hij heeft toch geen zin om elke minuut een nieuw account aan te moeten maken, en je haalt geen top100 in 1 minuut. Ik zeg doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pater91
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 01:08
USB 8.0 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:12:
IP ban heeft inderdaad geen zin omdat hij zelf al aangaf dat hij er nog 3600 had.
Gewoon het account permanent bannen, dan staat hij met zijn TWeakcoins en kaarten ook niet meer op nummer #1.
Hij heeft toch geen zin om elke minuut een nieuw account aan te moeten maken, en je haalt geen top100 in 1 minuut. Ik zeg doen.
Als een ip ban geen zin heeft omdat de gebruiker aangeeft dat hij dit toch wel omzeilt, dan zou ik inderdaad voor een permaban gaan op het account zelf. Automatiseren oke, ik had ook 4 battles per 5 seconde lopen, maar bij de 5de ben ik eraf gegooit. Als je dan het aantal meldingen van TimTurbo2 erbij haalt dan zie je dat hij hier ver bovenuit komt, puur door het gebruik van meerdere ip's. Dit verziekt gewoon het hele spelletje... erg triest eigenlijk als je erover nadenkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• USB 8.0
Pater91 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:17:
[...]

Als een ip ban geen zin heeft omdat de gebruiker aangeeft dat hij dit toch wel omzeilt, dan zou ik inderdaad voor een permaban gaan op het account zelf. Automatiseren oke, ik had ook 4 battles per 5 seconde lopen, maar bij de 5de ben ik eraf gegooit. Als je dan het aantal meldingen van TimTurbo2 erbij haalt dan zie je dat hij hier ver bovenuit komt, puur door het gebruik van meerdere ip's. Dit verziekt gewoon het hele spelletje... erg triest eigenlijk als je erover nadenkt.
Ik had zelf voor een half uurtje ook een autoclicker aanstaan voor elke 4 seconden (omdat ik even koffie ging drinken met zijn allen gezellig op de bank beneden). Maar daarvóór heb ik wel zelf een uur zitten klikken, vandaar dat ik waarschijnlijk geen ban heb gehad.
Nu vind ik het eigenlijk veel leuker om telkens mij kaarten te veranderen aan tegenstanders die 2 of meer keer langskomen. Omdat ik nu in de top30 sta loont het niet meer om zelf te gaan klikken. Ik krijg alleen maar -24 of nog meer als ik verlies en maar +8 hooguit als ik win. Zelfs met een draw raak ik nog 4 tot 8 punten kwijt.
Als je hoog staat is het leuker om het deck telkens aan te passen aan de huidige decks om zo punten te krijgen als je jouw aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Jaahp schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:26:
Optimaal zou dus Paper, Rock, Scissors, Spock, Lizard zijn. Nog wel ;-)
Die gebruik jij niet, kwam je net binnen 7 minuten 2x tegen en het was een draw (met een 4 punten winst voor jou)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaahp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-03-2024
DJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:54:
[...]

Die gebruik jij niet, kwam je net binnen 7 minuten tegen en het was een draw (met een 4 punten winst voor jou)
Ik heb nog niet een overvloed aan gold kaarten!

Optimaal is veranderd naar Paper, Rock, Lizard, Lizard, Lizard, maar die heb ik ook niet allemaal.

Telefoon website pokky.nl aan het bouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
@Jaahp ik ook niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaahp
Als ik mijn beste set gebruik heb ik
69% winst
5% gelijk
26% verlies
7% epic win

als ik de slechts mogelijk set gebruik is dat:
29% winst
17% gelijk
50% verlies
0.18% epic win

[ Voor 17% gewijzigd door Jaahp op 03-04-2018 16:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 08:11
Nog tot 12 uur vannacht jongens. Dan is het over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nee toch! @Inspector Jullie hebben half Tweakers op z'n kop gezet en dat neem je ons ineens weer af? :'(

:P

Was in elk geval een leuk idee :) (y)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• USB 8.0
Inspector schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:04:
Komt er dan nog een soort "Eeuwige Roem Tweakstone Board" of wordt er verder niets mee gedaan?
Lijkt mij wel leuk om dit nog af en toe eens te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
USB 8.0 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:06:
[...]

Komt er dan nog een soort "Eeuwige Roem Tweakstone Board" of wordt er verder niets mee gedaan?
Lijkt mij wel leuk om dit nog af en toe eens te gaan doen.
Zeg nooit nooit maar voor nu gaat het helemaal op zwart. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Inspector schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:08:
[...]

Zou wel leuk zijn als er ergens in je profiel een statistiekje achterbleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaahp
Bedankt voor alles, veel lol aan gehad! Statistieken zouden inderdaad interessant zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• USB 8.0
Inspector schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:08:
[...]

Dat het op zwart gaat snap ik. Maar dan kan er toch een post op het forum komen met de "Einduitslag" of iets dergelijks zodat daar weer eventueel verder op gediscussieerd kan worden.
En ik denk overigens dat als het eenmaal op zwart gaat dat het ook nooit meer terug komt. Of is het een gevalletje van: "als er genoeg stemmen zijn dan komt het terug?" Want anders zie ik niet meer terugkomen helaas :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
@Inspector Zou het wel gaaf vinden om het nog eens verder te kunnen spelen om kaarten te verzamelen. Maar blijf het fantastisch vinden hoe jullie hier op komen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Inspector
USB 8.0 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:12:
[...]

Dat het op zwart gaat snap ik. Maar dan kan er toch een post op het forum komen met de "Einduitslag" of iets dergelijks zodat daar weer eventueel verder op gediscussieerd kan worden.
En ik denk overigens dat als het eenmaal op zwart gaat dat het ook nooit meer terug komt. Of is het een gevalletje van: "als er genoeg stemmen zijn dan komt het terug?" Want anders zie ik niet meer terugkomen helaas :'(
We hebben de stats in de database staan dus die kunnen we best nog delen hier. Verder is het een 1 April grap en daar houden we hem dan ook :) Er zijn ook veel stemmen om de tweakmoticons van 2 jaar terug weer aan te zetten maar we stoppen op het hoogtepunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
Open source de belangrijkste business logica, zodat iemand het spel extern opnieuw tot leven kan wekken?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 04:15
Dan moet het wel met grof meer kaarten. En het spel moet dan zijn eigen Black Lotus krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nou Bowser en Hawking, voor 12 uur vannacht moeten jullie in een crate zitten! ;w

Ach, snap het wel. Net als andere jaren kap je het op een gegeven moment af. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• USB 8.0
DJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:54:
[...]

Die gebruik jij niet, kwam je net binnen 7 minuten 2x tegen en het was een draw (met een 4 punten winst voor jou)
Jij gaat trouwens ook lekker hoor. Wij zijn nu op plaats #7 en #8. Wie weet wordt dat nog plek 1 vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
@USB 8.0 het kan alle kanten op! Ik mis nog steeds Bowser en Hawking maar ben te lui om 100 sudoku's op te lossen om wat crates te openen voor ze :p

Ach, ik heb al op #2 gestaan. Tis wel goed, je mag mijn plek hebben ;)
DJMaze in "Tweakstone cheater?"

[ Voor 31% gewijzigd door DJMaze op 03-04-2018 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• USB 8.0
DJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:37:
@USB 8.0 het kan alle kanten op! Ik mis nog steeds Bowser en Hawking maar ben te lui om 100 sudoku's op te lossen om wat crates te openen voor ze :p
Ik heb zelf wat kaarten ingewisseld voor punten, werkt ook wel goed. Toen ik 350 punten had kreeg ik de laatste gouden kaart (Bowser) na 5 kisten of zo.
Je hoeft geen 100 sudoku's op te lossen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
@USB 8.0 nou, ik had 5 darth vaders, 6 Henks en 4 nian cats. Ook verkocht om crates te openen.
Nog geen geluk ;)
Had zelfs een darth vader in een zilveren krat :|

[ Voor 18% gewijzigd door DJMaze op 03-04-2018 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Scheelt, er is nog atijd "Ping? Pong!" voor wie graag tegelijk wilt gamen en op Tweakers wil zitten ;)

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• USB 8.0
DJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:41:
@USB 8.0 nou, ik had 5 darth vaders, 6 Henks en 4 nian cats. Ook verkocht om crates te openen.
Nog geen geluk ;)
Ik wist niet dat ze zo lastig te krijgen waren. Misschien zelf gewoon geluk gehad dat ik ze allemaal heb gekregen. Ik heb maar 5 sudoku's opgelost en +-1500 battles gewonnen. Ik heb dus geluk dat ik in 20-25 gouden kisten alle goede kaarten heb gekregen. Mis nog 1 blauwe kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Daar had ik bergen van :D
Heb jij toch meer geluk in de kaarten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:07

TheBorg

Resistance is futile.

Groentjuh schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:17:
Open source de belangrijkste business logica, zodat iemand het spel extern opnieuw tot leven kan wekken?!
Lijkt me leuk alleen zit er stiekem denk ik best veel werk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• USB 8.0
DJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:48:
[...]

Daar had ik bergen van :D
Heb jij toch meer geluk in de kaarten ;)
Shit, je bent 50 plaatsen gezakt.. :'(

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:54
Jaahp schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:11:
Bedankt voor alles, veel lol aan gehad! Statistieken zouden inderdaad interessant zijn!
Ik ga me ontfermen over de statistieken, waarbij er een grondige analyse van de dataset komt :)

Geef het even tijd, er komt sowieso een deel van de stats terug in het magazine bij statistieken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Inspector schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:14:
[...]

We hebben de stats in de database staan dus die kunnen we best nog delen hier. Verder is het een 1 April grap en daar houden we hem dan ook :) Er zijn ook veel stemmen om de tweakmoticons van 2 jaar terug weer aan te zetten maar we stoppen op het hoogtepunt ;)
chengbondkwok schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 18:00:
[...]

Ik ga me ontfermen over de statistieken, waarbij er een grondige analyse van de dataset komt :)

Geef het even tijd, er komt sowieso een deel van de stats terug in het magazine bij statistieken!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/L3acOAGlTHAa0xsfZBAwSPqK/full.gif

(als we toch nog in 1 april mode zijn)

@chengbondkwok: zou je onderscheid kunnen maken tussen de gescripte/bots en "normale"tweakers (de vraag is dan weer wat een normale tweakers is... :7). Ik heb bv zonder scripts gespeeld en mezelf redelijk suf geklikt, ben wel beniewd wie er nog meer zo gek is geweest ;).

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:31
Electrowolf schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 19:10:
Ik heb bv zonder scripts gespeeld en mezelf redelijk suf geklikt, ben wel beniewd wie er nog meer zo gek is geweest ;).
Ik :P

TweakStone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:54
Electrowolf schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 19:10:
[...]

[...]

[afbeelding]

(als we toch nog in 1 april mode zijn)

@chengbondkwok: zou je onderscheid kunnen maken tussen de gescripte/bots en "normale"tweakers (de vraag is dan weer wat een normale tweakers is... :7). Ik heb bv zonder scripts gespeeld en mezelf redelijk suf geklikt, ben wel beniewd wie er nog meer zo gek is geweest ;).
Maak je geen zorgen. De outliers heb ik zo eruit gefilterd zodat we alleen met eerlijke users spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ene meneer T. Turbo is nu full power aan het gaan met 5 Hawkings :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

Mooi ook die OCR zoektekst rechtsboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het trouwens wel belachelijk dat als je zelf dus meerdere vensters open hebt staan (hier 6 stuks) en ik klik ze een voor 1 aan dat het maar een uur duurt voordat je een ip ban hebt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Malarky schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 19:26:
[...]

Mooi ook die OCR zoektekst rechtsboven ;)
Iets voor mijn eigen bot als het spel langer door bleef gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik heb nu mijn derde IP ban voor mijn normale IP adress te paken. Hoe lang duurt deze? Straks kan ik een week niet op tweakers vanaf mijn eigen connectie .... lol.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Kunnen we wat stats over IP addressen bans krijgen, hoeveel page request kan ik doen in hoeveel tijd zonder een ban te krijgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
@Kain_niaK gewoon je TOR openen, of werkt dat niet op tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Dat is veel te veel moeite voor een 1 april spelletje dat er over 4 uurtjes niet meer is. Daarbij als je boven aan wilt eindigen in elo ranking heb je helemaal niet veel page request nodig. Als je teveel vecht dan verlies je je rating toch weer. In het meeste kaarten of coins ben ik niet geïnteresseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TimTurbo2
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-08 14:15
Kain_niaK schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 19:52:
[...]

Kunnen we wat stats over IP addressen bans krijgen, hoeveel page request kan ik doen in hoeveel tijd zonder een ban te krijgen? :P
Goeie vraag, ik zie persoonlijk geen verschil in 150 requests per seconde sturen of maar 1 in de 2 seconde, er lijkt meer iets van een timer op te zitten die inspringt eens in de zoveel minuten en een swipe doet met alle mensen die te veel requests hebben verzonden sinds het begin van die timer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Jij ziet geen verschil maar Artemis heeft nu al een bloed hekel aan je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTurbo2
Kain_niaK schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:00:
Jij ziet geen verschil maar Artemis heeft nu al een bloed hekel aan je.
ach dat valt ook wel weer mee, cpu gebruik gaat op zijn ergst van 5% naar 7%

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:50
TimTurbo2 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 19:59:
[...]

Goeie vraag, ik zie persoonlijk geen verschil in 150 requests per seconde sturen of maar 1 in de 2 seconde, er lijkt meer iets van een timer op te zitten die inspringt eens in de zoveel minuten en een swipe doet met alle mensen die te veel requests hebben verzonden sinds het begin van die timer
Zeg, kun je alvast verklappen met welk deck je vlak voor middernacht gaat spammen? Dan kan ik daar alvast op inspelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ja maar je omzeilt Tweakers hun IP bans en die zijn er natuurlijk voor een reden. Nu ja technisch gezien doe ik dat ook omdat ik op twee internetverbindingen kan zitten (alle twee een fixed IP). Maar jij moet er nu toch al een paar 1000 te pakken hebben. Ik weet niet of iedereen op T.net daar mee kan lachen. En al helemaal niet de mensen die 2000 notificaties van je hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Kain_niaK op 03-04-2018 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TimTurbo2
Duesenberg J schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:02:
[...]

Zeg, kun je alvast verklappen met welk deck je vlak voor middernacht gaat spammen? Dan kan ik daar alvast op inspelen. :P
Geen, ik hou het lekker op een mooi getalletje van 750.000 met 25.000 kaarten, ook vroeg een van de mods niet zo lang geleden of ik wilde stoppen dus dan ga ik nu niet nog eens 250k battles voeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTurbo2
Kain_niaK schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:03:
Ja maar je omzeilt Tweakers hun IP bans en die zijn er natuurlijk voor een reden. Nu ja technisch gezien doe ik dat ook omdat ik op twee internetverbindingen kan zitten. Maar jij moet er nu toch al een paar 1000 te pakken hebben. Ik weet niet of iedereen op T.net daar mee kan lachen. En al helemaal niet de mensen die 2000 notificaties van je hebben.
het valt nog alles mee trouwens, ik heb denk ik hooguit 25 IP bans over 3 dagen verdeeld gekregen, en die notificaties klik je alle 2000 in 1 klik weg dus zo erg veel mag dat toch ook niet niet uitrichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ja en dan klik je alle notificaties die forum reacties zijn of iets dat je wel wilt weten maar niks met Tweakstone heeft te maken ook meteen weg, en dat is minder leuk.

[ Voor 26% gewijzigd door Kain_niaK op 03-04-2018 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTurbo2
Kain_niaK schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:10:
Ja en dan klik je alle notificaties die forum reacties zijn of iets dat je wel wilt weten maar niks met Tweakstone heeft te maken ook meteen weg, en dat is minder leuk.
na ja dan zet je de TweakStone notificaties zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Dan heb je zoals @.oisyn zegt helemaal geen stats meer over het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTurbo2
Kain_niaK schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:14:
Dan heb je zoals @.oisyn zegt helemaal geen stats meer over het spel.
dat is waar daar had ik nog niet aan gedacht, na ja het is maar een 1 april spelletje after all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
TimTurbo2 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:04:
een mooi getalletje van 750.000 battles
Hmmmm als ik jou 50x ben tegen gekomen, dan zouden er ongeveer 15.000 spelers moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTurbo2
DJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:18:
[...]

Hmmmm als ik jou 50x ben tegen gekomen, dan zouden er ongeveer 15.000 spelers moeten zijn.
dan hou je er geen rekening mee dat ik die 25k kaarten nog heb gekocht en dat ik een win precentage had van onder de 43% en dat die 750k alleen coins is van wins, ik gok al met al dat er tussen de 25000 en 15000 spelers mee hebben gedaan maar ik kan het niet met zekerheid zeggen aangezien ik die data niet heb opgeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Het beste deck is momenteel spock paper scissors scissors lizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
@Kain_niaK Heb net bijna alle kaarten uit mijn deck weggedaan want ik heb nog steeds geen Hawkins (spock) en Bowser (lizard).
Eens zien of het lukt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

De beste tactiek is hopen dat je iemand tegenkomt die hard aan het stijgen is en dan zijn deck kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kain_niaK schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:27:
Het beste deck is momenteel spock paper scissors scissors lizzard
Ik kom op paper spock lizard rock lizard op basis van mijn potjes. Maar dat is wel sinds vanmiddag, zou eigenlijk alleen naar het laatste half uur moeten kijken oid.

[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2018 21:06 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Ik ben d'r klaar mee. Bergen kaarten gekocht maar 0 Bowser en Hawkins.
Blijf klikken tot de IP ban en dan is het klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik ben ook nog op zoek naar Hawking. Heb al 50 gold crates geopend vandaag volgens mij... :/

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ik kap er ook mee. Ik heb te weinig epics om er wat leuke combinaties mee te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Comp_Lex op 03-04-2018 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hier ook nog steeds op zoektocht naar de laatste epic. En das henk nog wel.. Bowser heb ik ondertussen al 7x gehad volgens mij :X en hawking iets van 4x

[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 03-04-2018 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik ben op zoek naar nummer 81 en nummer 2. Dan is mijn set eindelijk compleet. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Jammer dat je niet kunt ruilen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
.oisyn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:25:
Jammer dat je niet kunt ruilen :p
Ja, misschien een idee voor de volgende keer. Een optie tot ruilmogelijkheden in de V&A :P

Oh well.. sta nu in de top 60 met 909 punten. Beste score ooit. Ik laat het hierbij. Dan maar niet 100 v/d 100. Leuke 1 april stunt hoe dan ook :Y

[ Voor 29% gewijzigd door Joosie200 op 03-04-2018 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Nou, alles verkocht. klikken klikken klikken en eindelijk Bowser en Hawkins.
Zo, toch nog alle 100 gehad en geen IP ban.
#2 geweest, alle kaarten verpatst, nog 5 coins over, zo nu is het echt uit ;w

Wel faprant dat alle potjes tegen tegenstanders was met weinig punten.

Het was een goeie 1 april grap, en tweakers.net heeft genoeg data om nieuwe attack vectors in de toekomst af te slaan.

[ Voor 34% gewijzigd door DJMaze op 03-04-2018 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Gewoon omdat het kan.. nipt tot in de top 10 geschopt oOo Oké, nu vind ik het echt mooi geweest 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is de beste hand nog veranderd, de afgelopen paar uur?
Stond daarnet even 183e met 860 punten. Daarna weer richting de 400. Ik mis nog 2 kaarten. Heb steeds de dubbele verkocht om nieuwe kratten te openen, maar mis nog altijd nr 90 (medewerker) en nr 97 (nyan cat).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
En oké ik ben allang weer uit de top 10 en top 100 gekukeld. Maar ik heb wel alle kaarten nu te pakken. ACM en BF1 ontbraken. De lol is er nu wel echt af, tijd voor tentamentraining morgenvroeg (dit was ideaal SOG materiaal wel :Y )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Joosie200 Studie Ontwijkend Gedrag?
Dan kan ik je cookie clicker nog wel aanraden. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:30:
@Joosie200 Studie Ontwijkend Gedrag?
Dan kan ik je cookie clicker nog wel aanraden. :P
Jup, cc ken ik wel maar dit is leuker. Iets met 'hamster ze allemaal!' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nyan Cat nu binnen. (Via een 10-punten-kratje) Alleen 90 nog. Heb de laatste lizard even vervangen voor Henk zodat ik alle 5 mogelijkheden nu heb. Kijken wat de laatste 21 minuten nog aan puntjes binnenkomt.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Xav
  • Laatst online: 15-09 11:19

Xav

Developer

Water-Cooled

De laatste minuut TweakStone; ik hoop dat iedereen er van heeft genoten! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:50
Komt er wel een definitief leaderboard? Ik sta qua punten hoger dan nr 1 op het zichtbare leaderboard, maar volgens mijn stats ben ik #10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Xav schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:59:
De laatste minuut TweakStone; ik hoop dat iedereen er van heeft genoten! :)
99/100.... :F |:(

Wel weer mooi dat ik dan precies #100 mis...

Maar bedankt voor het goede werk weer dit jaar! <3

[ Voor 9% gewijzigd door Electrowolf op 04-04-2018 00:02 ]

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

YES OP DE VALREEP!!! 100/100

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verdomme, net op het laatste moment door een verloren battle van #7 naar #24 gedaald :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hier ook nog 1 kaart tekort.
Het was weer leuk mensen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Teken, deel en like de petitie :P

Mag Tweakstone weer aan?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Electrowolf schreef op woensdag 4 april 2018 @ 00:01:
[...]

99/100.... :F |:(

Wel weer mooi dat ik dan precies #100 mis...

Maar bedankt voor het goede werk weer dit jaar! <3
Je kunt nog dubbele kaarten verkopen en daarmee de lootboxes kopen. Wellicht krijg je zo nog een missende binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:12

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Na een dag niet spelen ben ik bijna 1000 ranks gestegen naar de 33e plaats. Go card deck O+

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Laatst online: 17-09 02:26

aex351

I am the one

Leuke uitdaging om op het scorebord te eindigen.

Al vraag ik me nu af in hoeverre dat gemanipuleerd is. Aangezien het nu lijkt dat een bepaald iemand er nu 'ineens' tussenstaat.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

wellicht bij genoeg animo :P?
Jorgen schreef op woensdag 4 april 2018 @ 00:11:
[...]

Je kunt nog dubbele kaarten verkopen en daarmee de lootboxes kopen. Wellicht krijg je zo nog een missende binnen.
Goede tip!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste