Don't let perfect be the enemy of good.
Dat kan op deze pagina onder het kopje TweakStonelasharor schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:45:
Irritant dat mijn telefoon nu helemaal overloopt van notificaties door deze spammers
Kan ik de notificaties specifiek voor dit spel niet uitzetten? Het is een beetje irritant.
InderdaadFordius schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:38:
Irritant die timturbo.
Hele tijd mij notification vol van die gast.
Heeft ie niks beters te doen?
Maar de laatste 4x heb ik gewonnen van hem

Precies, ik heb gisteren een tampermonkey script geschreven welke de sudoku automatisch oplost, best een leuk project.oisyn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:08:
[...]
In het kader van full disclosure, ik heb gisteren een sudoku solver ingetypt in C++. Hij draait alleen nog niet want ik kon de gcc versie van mijn NAS niet updaten.
En dat is dus lame, dat men een online solver gebruikt. Zoiets maak je toch gewoon zelf?
Wat ik wel irritant vind: de notificaties. Afgelopen nacht heeft ene TimTurbo2 me aantal honderd keer aangevallen. Helemaal prima verder, maar ik krijg daar dus push notificaties van op elk apparaat.
Ik vraag me ook sterk af hoe hij dit zo snel doet, want ik kreeg zoals gezegd een ip ban nadat ik het aantal battles per minuut instelde op 60, 1 per seconde. Misschien is het een idee om maximaal 1 battle per ~5 seconde toe te laten?
Tijdens het typen van dit bericht is hij trouwens weer begonnen, ik krijg nu consistent 1 tot 2 aanvallen per minuut binnen van TimTurbo2. Kan ik het hele tweakstone gebeuren ook nog uitzetten? Want op deze manier is het gewoon kneiter en kneiter irritant.
Deck offline halen, dus 4 of minder kaarten erin
Don't let perfect be the enemy of good.
Zo te zien won die wel van TimTurbo2

[ Voor 13% gewijzigd door DJMaze op 03-04-2018 14:55 ]
Maak je niet druk, dat doet de compressor maar
Initieel hadden developers decks met alleen zichzelf er in, zodat de eerste spelers meteen aan de slag kondenDJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:54:
@Maite de Jong ego-tripper, De la soul fan, of wat? ROTFLMAO
Zo te zien won die wel van TimTurbo2
[afbeelding]
Als ik iets goeds zie, geef ik een compliment. Als ik iets fouts zie, bied ik mijn hulp aan.
Omdat Tim een script gebruikt is het wellicht beter om maar 3 van de 5 kaarten te laten winnen. Als de percentages van de kaarten in rap tempo naar beneden gaan dan wordt het deck namelijk weer aangepast. We moeten niet met zn allen 5 kaarten gebruiken die hem pwnen, maar een deck met 3 winnende maken.lezzmeister schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:02:
Timturbo full Vader. Laat maar komen. Heb een pwn deck voor hem.
Als ik iets goeds zie, geef ik een compliment. Als ik iets fouts zie, bied ik mijn hulp aan.
Gewoon het account permanent bannen, dan staat hij met zijn TWeakcoins en kaarten ook niet meer op nummer #1.
Hij heeft toch geen zin om elke minuut een nieuw account aan te moeten maken, en je haalt geen top100 in 1 minuut. Ik zeg doen.
Als een ip ban geen zin heeft omdat de gebruiker aangeeft dat hij dit toch wel omzeilt, dan zou ik inderdaad voor een permaban gaan op het account zelf. Automatiseren oke, ik had ook 4 battles per 5 seconde lopen, maar bij de 5de ben ik eraf gegooit. Als je dan het aantal meldingen van TimTurbo2 erbij haalt dan zie je dat hij hier ver bovenuit komt, puur door het gebruik van meerdere ip's. Dit verziekt gewoon het hele spelletje... erg triest eigenlijk als je erover nadenkt.USB 8.0 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:12:
IP ban heeft inderdaad geen zin omdat hij zelf al aangaf dat hij er nog 3600 had.
Gewoon het account permanent bannen, dan staat hij met zijn TWeakcoins en kaarten ook niet meer op nummer #1.
Hij heeft toch geen zin om elke minuut een nieuw account aan te moeten maken, en je haalt geen top100 in 1 minuut. Ik zeg doen.
Ik had zelf voor een half uurtje ook een autoclicker aanstaan voor elke 4 seconden (omdat ik even koffie ging drinken met zijn allen gezellig op de bank beneden). Maar daarvóór heb ik wel zelf een uur zitten klikken, vandaar dat ik waarschijnlijk geen ban heb gehad.Pater91 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:17:
[...]
Als een ip ban geen zin heeft omdat de gebruiker aangeeft dat hij dit toch wel omzeilt, dan zou ik inderdaad voor een permaban gaan op het account zelf. Automatiseren oke, ik had ook 4 battles per 5 seconde lopen, maar bij de 5de ben ik eraf gegooit. Als je dan het aantal meldingen van TimTurbo2 erbij haalt dan zie je dat hij hier ver bovenuit komt, puur door het gebruik van meerdere ip's. Dit verziekt gewoon het hele spelletje... erg triest eigenlijk als je erover nadenkt.
Nu vind ik het eigenlijk veel leuker om telkens mij kaarten te veranderen aan tegenstanders die 2 of meer keer langskomen. Omdat ik nu in de top30 sta loont het niet meer om zelf te gaan klikken. Ik krijg alleen maar -24 of nog meer als ik verlies en maar +8 hooguit als ik win. Zelfs met een draw raak ik nog 4 tot 8 punten kwijt.
Als je hoog staat is het leuker om het deck telkens aan te passen aan de huidige decks om zo punten te krijgen als je jouw aanvallen.
Die gebruik jij niet, kwam je net binnen 7 minuten 2x tegen en het was een draw (met een 4 punten winst voor jou)Jaahp schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:26:
Optimaal zou dus Paper, Rock, Scissors, Spock, Lizard zijn. Nog wel ;-)
Ik heb nog niet een overvloed aan gold kaarten!DJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:54:
[...]
Die gebruik jij niet, kwam je net binnen 7 minuten tegen en het was een draw (met een 4 punten winst voor jou)
Optimaal is veranderd naar Paper, Rock, Lizard, Lizard, Lizard, maar die heb ik ook niet allemaal.
Telefoon website pokky.nl aan het bouwen...
Was in elk geval een leuk idee
Your Friendly Neighborhood Moderator
Komt er dan nog een soort "Eeuwige Roem Tweakstone Board" of wordt er verder niets mee gedaan?
Lijkt mij wel leuk om dit nog af en toe eens te gaan doen.
Zeg nooit nooit maar voor nu gaat het helemaal op zwart.USB 8.0 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:06:
[...]
Komt er dan nog een soort "Eeuwige Roem Tweakstone Board" of wordt er verder niets mee gedaan?
Lijkt mij wel leuk om dit nog af en toe eens te gaan doen.

Zou wel leuk zijn als er ergens in je profiel een statistiekje achterbleef.Inspector schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:08:
[...]
Zeg nooit nooit maar voor nu gaat het helemaal op zwart.
Telefoon website pokky.nl aan het bouwen...
Dat het op zwart gaat snap ik. Maar dan kan er toch een post op het forum komen met de "Einduitslag" of iets dergelijks zodat daar weer eventueel verder op gediscussieerd kan worden.Inspector schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:08:
[...]
Zeg nooit nooit maar voor nu gaat het helemaal op zwart.
En ik denk overigens dat als het eenmaal op zwart gaat dat het ook nooit meer terug komt. Of is het een gevalletje van: "als er genoeg stemmen zijn dan komt het terug?" Want anders zie ik niet meer terugkomen helaas
We hebben de stats in de database staan dus die kunnen we best nog delen hier. Verder is het een 1 April grap en daar houden we hem dan ookUSB 8.0 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:12:
[...]
Dat het op zwart gaat snap ik. Maar dan kan er toch een post op het forum komen met de "Einduitslag" of iets dergelijks zodat daar weer eventueel verder op gediscussieerd kan worden.
En ik denk overigens dat als het eenmaal op zwart gaat dat het ook nooit meer terug komt. Of is het een gevalletje van: "als er genoeg stemmen zijn dan komt het terug?" Want anders zie ik niet meer terugkomen helaas
Nou Bowser en Hawking, voor 12 uur vannacht moeten jullie in een crate zitten!

Ach, snap het wel. Net als andere jaren kap je het op een gegeven moment af.

Jij gaat trouwens ook lekker hoor. Wij zijn nu op plaats #7 en #8. Wie weet wordt dat nog plek 1 vanavondDJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:54:
[...]
Die gebruik jij niet, kwam je net binnen 7 minuten 2x tegen en het was een draw (met een 4 punten winst voor jou)
Ach, ik heb al op #2 gestaan. Tis wel goed, je mag mijn plek hebben
DJMaze in "Tweakstone cheater?"
[ Voor 31% gewijzigd door DJMaze op 03-04-2018 16:40 ]
Ik heb zelf wat kaarten ingewisseld voor punten, werkt ook wel goed. Toen ik 350 punten had kreeg ik de laatste gouden kaart (Bowser) na 5 kisten of zo.DJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:37:
@USB 8.0 het kan alle kanten op! Ik mis nog steeds Bowser en Hawking maar ben te lui om 100 sudoku's op te lossen om wat crates te openen voor ze
Je hoeft geen 100 sudoku's op te lossen hoor
200 fish found!
Ik wist niet dat ze zo lastig te krijgen waren. Misschien zelf gewoon geluk gehad dat ik ze allemaal heb gekregen. Ik heb maar 5 sudoku's opgelost en +-1500 battles gewonnen. Ik heb dus geluk dat ik in 20-25 gouden kisten alle goede kaarten heb gekregen. Mis nog 1 blauwe kaart.DJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:41:
@USB 8.0 nou, ik had 5 darth vaders, 6 Henks en 4 nian cats. Ook verkocht om crates te openen.
Nog geen geluk
Daar had ik bergen vanUSB 8.0 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:45:
Mis nog 1 blauwe kaart.
Heb jij toch meer geluk in de kaarten
Lijkt me leuk alleen zit er stiekem denk ik best veel werk in.Groentjuh schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:17:
Open source de belangrijkste business logica, zodat iemand het spel extern opnieuw tot leven kan wekken?!
Shit, je bent 50 plaatsen gezakt..DJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:48:
[...]
Daar had ik bergen van
Heb jij toch meer geluk in de kaarten
Ik ga me ontfermen over de statistieken, waarbij er een grondige analyse van de dataset komtJaahp schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:11:
Bedankt voor alles, veel lol aan gehad! Statistieken zouden inderdaad interessant zijn!
Geef het even tijd, er komt sowieso een deel van de stats terug in het magazine bij statistieken!
Inspector schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:14:
[...]
We hebben de stats in de database staan dus die kunnen we best nog delen hier. Verder is het een 1 April grap en daar houden we hem dan ookEr zijn ook veel stemmen om de tweakmoticons van 2 jaar terug weer aan te zetten maar we stoppen op het hoogtepunt
chengbondkwok schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 18:00:
[...]
Ik ga me ontfermen over de statistieken, waarbij er een grondige analyse van de dataset komt
Geef het even tijd, er komt sowieso een deel van de stats terug in het magazine bij statistieken!

(als we toch nog in 1 april mode zijn)
@chengbondkwok: zou je onderscheid kunnen maken tussen de gescripte/bots en "normale"tweakers (de vraag is dan weer wat een normale tweakers is...
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
IkElectrowolf schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 19:10:
Ik heb bv zonder scripts gespeeld en mezelf redelijk suf geklikt, ben wel beniewd wie er nog meer zo gek is geweest.

Maak je geen zorgen. De outliers heb ik zo eruit gefilterd zodat we alleen met eerlijke users spelenElectrowolf schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 19:10:
[...]
[...]
[afbeelding]
(als we toch nog in 1 april mode zijn)
@chengbondkwok: zou je onderscheid kunnen maken tussen de gescripte/bots en "normale"tweakers (de vraag is dan weer wat een normale tweakers is...). Ik heb bv zonder scripts gespeeld en mezelf redelijk suf geklikt, ben wel beniewd wie er nog meer zo gek is geweest
.
Mooi ook die OCR zoektekst rechtsboven
Verwijderd
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Goeie vraag, ik zie persoonlijk geen verschil in 150 requests per seconde sturen of maar 1 in de 2 seconde, er lijkt meer iets van een timer op te zitten die inspringt eens in de zoveel minuten en een swipe doet met alle mensen die te veel requests hebben verzonden sinds het begin van die timerKain_niaK schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 19:52:
[...]
Kunnen we wat stats over IP addressen bans krijgen, hoeveel page request kan ik doen in hoeveel tijd zonder een ban te krijgen?
ach dat valt ook wel weer mee, cpu gebruik gaat op zijn ergst van 5% naar 7%Kain_niaK schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:00:
Jij ziet geen verschil maar Artemis heeft nu al een bloed hekel aan je.
Zeg, kun je alvast verklappen met welk deck je vlak voor middernacht gaat spammen? Dan kan ik daar alvast op inspelen.TimTurbo2 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 19:59:
[...]
Goeie vraag, ik zie persoonlijk geen verschil in 150 requests per seconde sturen of maar 1 in de 2 seconde, er lijkt meer iets van een timer op te zitten die inspringt eens in de zoveel minuten en een swipe doet met alle mensen die te veel requests hebben verzonden sinds het begin van die timer
[ Voor 3% gewijzigd door Kain_niaK op 03-04-2018 20:05 ]
Geen, ik hou het lekker op een mooi getalletje van 750.000 met 25.000 kaarten, ook vroeg een van de mods niet zo lang geleden of ik wilde stoppen dus dan ga ik nu niet nog eens 250k battles voerenDuesenberg J schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:02:
[...]
Zeg, kun je alvast verklappen met welk deck je vlak voor middernacht gaat spammen? Dan kan ik daar alvast op inspelen.
het valt nog alles mee trouwens, ik heb denk ik hooguit 25 IP bans over 3 dagen verdeeld gekregen, en die notificaties klik je alle 2000 in 1 klik weg dus zo erg veel mag dat toch ook niet niet uitrichtenKain_niaK schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:03:
Ja maar je omzeilt Tweakers hun IP bans en die zijn er natuurlijk voor een reden. Nu ja technisch gezien doe ik dat ook omdat ik op twee internetverbindingen kan zitten. Maar jij moet er nu toch al een paar 1000 te pakken hebben. Ik weet niet of iedereen op T.net daar mee kan lachen. En al helemaal niet de mensen die 2000 notificaties van je hebben.
[ Voor 26% gewijzigd door Kain_niaK op 03-04-2018 20:11 ]
na ja dan zet je de TweakStone notificaties zelf uitKain_niaK schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:10:
Ja en dan klik je alle notificaties die forum reacties zijn of iets dat je wel wilt weten maar niks met Tweakstone heeft te maken ook meteen weg, en dat is minder leuk.
dat is waar daar had ik nog niet aan gedacht, na ja het is maar een 1 april spelletje after allKain_niaK schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:14:
Dan heb je zoals @.oisyn zegt helemaal geen stats meer over het spel.
Hmmmm als ik jou 50x ben tegen gekomen, dan zouden er ongeveer 15.000 spelers moeten zijn.TimTurbo2 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:04:
een mooi getalletje van 750.000 battles
dan hou je er geen rekening mee dat ik die 25k kaarten nog heb gekocht en dat ik een win precentage had van onder de 43% en dat die 750k alleen coins is van wins, ik gok al met al dat er tussen de 25000 en 15000 spelers mee hebben gedaan maar ik kan het niet met zekerheid zeggen aangezien ik die data niet heb opgeslagenDJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:18:
[...]
Hmmmm als ik jou 50x ben tegen gekomen, dan zouden er ongeveer 15.000 spelers moeten zijn.
Eens zien of het lukt
Ik kom op paper spock lizard rock lizard op basis van mijn potjes. Maar dat is wel sinds vanmiddag, zou eigenlijk alleen naar het laatste half uur moeten kijken oid.Kain_niaK schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:27:
Het beste deck is momenteel spock paper scissors scissors lizzard
[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2018 21:06 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Blijf klikken tot de IP ban en dan is het klaar

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 3% gewijzigd door Comp_Lex op 03-04-2018 22:15 ]

[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 03-04-2018 22:23 ]
Ja, misschien een idee voor de volgende keer. Een optie tot ruilmogelijkheden in de V&A
Oh well.. sta nu in de top 60 met 909 punten. Beste score ooit. Ik laat het hierbij. Dan maar niet 100 v/d 100. Leuke 1 april stunt hoe dan ook

[ Voor 29% gewijzigd door Joosie200 op 03-04-2018 22:32 ]
Zo, toch nog alle 100 gehad en geen IP ban.
#2 geweest, alle kaarten verpatst, nog 5 coins over, zo nu is het echt uit

Wel faprant dat alle potjes tegen tegenstanders was met weinig punten.
Het was een goeie 1 april grap, en tweakers.net heeft genoeg data om nieuwe attack vectors in de toekomst af te slaan.
[ Voor 34% gewijzigd door DJMaze op 03-04-2018 22:42 ]
Stond daarnet even 183e met 860 punten. Daarna weer richting de 400. Ik mis nog 2 kaarten. Heb steeds de dubbele verkocht om nieuwe kratten te openen, maar mis nog altijd nr 90 (medewerker) en nr 97 (nyan cat).

Jup, cc ken ik wel maar dit is leuker. Iets met 'hamster ze allemaal!'Jorgen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:30:
@Joosie200 Studie Ontwijkend Gedrag?
Dan kan ik je cookie clicker nog wel aanraden.
99/100....Xav schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:59:
De laatste minuut TweakStone; ik hoop dat iedereen er van heeft genoten!

Wel weer mooi dat ik dan precies #100 mis...
Maar bedankt voor het goede werk weer dit jaar!

[ Voor 9% gewijzigd door Electrowolf op 04-04-2018 00:02 ]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Het was weer leuk mensen!
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Is al antwoord op gegeven: Inspector in "Tweakstone cheater?"Kecin schreef op woensdag 4 april 2018 @ 00:07:
Teken, deel en like de petitie
Mag Tweakstone weer aan?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Je kunt nog dubbele kaarten verkopen en daarmee de lootboxes kopen. Wellicht krijg je zo nog een missende binnen.Electrowolf schreef op woensdag 4 april 2018 @ 00:01:
[...]
99/100....![]()
![]()
Wel weer mooi dat ik dan precies #100 mis...
Maar bedankt voor het goede werk weer dit jaar!
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Al vraag ik me nu af in hoeverre dat gemanipuleerd is. Aangezien het nu lijkt dat een bepaald iemand er nu 'ineens' tussenstaat.
< dit stukje webruimte is te huur >
wellicht bij genoeg animoRoom42 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 00:08:
[...]
Is al antwoord op gegeven: Inspector in "Tweakstone cheater?"
Goede tip!Jorgen schreef op woensdag 4 april 2018 @ 00:11:
[...]
Je kunt nog dubbele kaarten verkopen en daarmee de lootboxes kopen. Wellicht krijg je zo nog een missende binnen.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A