Tweakstone discussie

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Powermage schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:03:
TimTurbo2 heeft nu Paper/Spock/Spock/Spock/Paper
Lexouden heeft nu Scissors/Lizard/Lizard/Lizard/Scissors
Heb me palindroom deck hierop aangepast, maar ik zie ze nog niet voorbij komen.
Waarschijnlijk hebben de beheerders de big-data gebruikt om de servers van Tweakers.net te verbeteren _/-\o_

Ik druk maar niet meer op "fight" want deze combi verliest geheid vaker en met de huidige lage rankings knal ik hard omlaag. :9

[ Voor 13% gewijzigd door DJMaze op 03-04-2018 10:53 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik ben vanmorgen ook al 200 punten kwijtgeraakt. Terwijl ik er vannacht toen ik sliep toch ca. 160 bij heb weten te krijgen.

Van de scripters heb ik vanmorgen enkel tegen lexouden en turbotim gespeeld. Allebei gebruiken ze een gespiegeld deck: pa - sp - sp - sp - pa en sc - li - li - li - sc.. Daarop ben ik maar aangepast naar ro - li - li - li - ro. Eens zien wat dat doet.

@DJMaze Welke set hanteer jij nu?

[ Voor 54% gewijzigd door Jorgen op 03-04-2018 11:17 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:02:

Van laag in de 700, ben ik naar hoog in de 800 gegaan. Zeg maar ca. 160 punten winst vannacht. Waar ik gisteren echter op bijna 160 notificaties stond voor het slapen gaan, had ik er vanochtend nog maar 13. Dus waarschijnlijk heeft T.net er een heleboel opgeschoond. TimTurbo2 is overigens van 5 x paper naar sc- ro -sc - ro - sc geswitcht zodat ik opnieuw van hem heb verloren.

@Joosie200 en @DJMaze hoeveel hebben jullie gescoord vannacht? (Tweakstone that is; de rest mag je bewaren voor in de HK ;) )
Ik stond op plek 1313 bij slapen gaan met elo 1000. Sta nu op plek 462 met elo 875. Qua punten heb ik 50 punten erbij gekregen waar ik op 0 stond bij slapen. Merk inderdaad dat Tim zijn deck halverwege aangepast heeft maar nu krijg ik weer 'je hebt gewonnen' pop-up van 11:00 uur, daarvoor gelijkspel en verloren. Ik stond trouwens op 33 meldingen, viel mij nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hmmm. Ik zie de scipters nu te weinig om lekker tegen ze te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenvZuijlen
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-08 21:12
+1 voor de Tweakers moderators die die irritante cheaters een permanente ban geven *O*

[ Voor 5% gewijzigd door KoenvZuijlen op 03-04-2018 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mrjraider schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:04:
En ik maar keurig artikelen openen, proberen om sudoku op te lossen en proberen te winnen van andere tweakers en hier worden ondertussen tooltjes gemaakt :') ach het is maar een 1 april spelletje.
Vond die sudoku achteraf leuker om te doen dan die hele battle, stond gisteren even 'zelf' op plekje 23, waarna ik spam kreeg van aantal hier al genoemd, nu ver in de 2000ste plek ofzo.

Eerlijk? Mag van mij gewoon weer uit, laat die sudoku er maar zitten, leuk voor tussendoor :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Van mij mag Tweakstone wel blijven idem inderdaad voor de Sudoku. Vind het wel grappig. Wellicht nog uitbreiden e.d. kan geen kwaad. ;)

Heb die RSSSR gebruikt, maar TimTurbo2 komt er iig nog doorheen.

[ Voor 20% gewijzigd door Arunia op 03-04-2018 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 21:05

Blokker_1999

Full steam ahead

Ja, die blijft maar bezig. Krijg van Tim nog om de paar minuten een battle.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jaahp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-03-2024
+1 voor de scripters die a la tweaker de wiskunde en code in duiken

Telefoon website pokky.nl aan het bouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 04:15
Alleen maar timturbo2 die punten komt halen bij mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:28
Het is een beetje een ethische discussie maar ik snap de aversie tegen de “cheaters” niet zo. Er staat nergens vermeld dat er niks geautomatiseerd mag worden, en dit is toch te verwachten op een techforum?

Bovendien, er wordt nieteens daadwerkelijk “gecheat”, want dan verkrijg je een oneerlijke positie. Dat is niet het geval: er wordt gewoon data analyse toegepast om systematiek in een strategiespel te ontwikkelen, dat lijkt me juist doel van het spel - buiten beschouwing latend of dat automatisch of met de hersenen gebeurt.

@Eluminate, bewonderenswaardige reactie, en de mensen die hier roepen om een ban zijn mi. de realiteit uit het oog verloren, een ban is totaal niet proportioneel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Natuurlijk is een ban tegen hen die systematisch de fightknop lopen te spammen en een enorme serverload genereren wel proportioneel. Dat is gewoon abuse :).

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaahp
.oisyn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:39:
Natuurlijk is een ban tegen hen die systematisch de fightknop lopen te spammen en een enorme serverload genereren wel proportioneel. Dat is gewoon abuse :).
Heb je een idee over hoeveel kosten dat zijn? Ik ben best bereid om voor de extra load te betalen om hier een soort code challenge van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:08:
Ik ben vanmorgen ook al 200 punten kwijtgeraakt. Terwijl ik er vannacht toen ik sliep toch ca. 160 bij heb weten te krijgen.

Van de scripters heb ik vanmorgen enkel tegen lexouden en turbotim gespeeld. Allebei gebruiken ze een gespiegeld deck: pa - sp - sp - sp - pa en sc - li - li - li - sc.. Daarop ben ik maar aangepast naar ro - li - li - li - ro. Eens zien wat dat doet.

@DJMaze Welke set hanteer jij nu?
Ik gebruikte op die twee: ro - sc - pa - sc - ro
Maar dan verlies ik van de normale spelers :p

Dus weer terug gezet naar mijn oude setup.
Mooie is dat als je verliest van een laag gerankte, je score keldert met -30 en als je wint van een laag gerankte +0
Het is dus lastig weer omhoog te krabbelen.

[ Voor 10% gewijzigd door DJMaze op 03-04-2018 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik verlies ook nog steeds en sta nu * verdikkeme! * op < 600 terwijl ik vanochtend bijna de 900 aantikte.
Maar eens bedenken wat ik vandaag dus ga doen, want TimTurbo is alweer veranderd. Misschien toch maar de analyse-hand van Twiekstoon spelen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
.oisyn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:39:
Licht meningsverschil, maar ik zie het meer als “grinden” dan als “abusen”. Spelers van dit spel hebben er hoe dan ook baat bij om veel te spelen om punten te winnen. Als dit tot ongewenste hoeveelheden serverload leidt, kunnen jullie 2 dingen daartegen doen:

1. Een arbitraire grens trekken en iedereen boven een X aantal battles in Y tijd ip-bannen.

2. Het vechtsysteem zo inrichten dat dit onmogelijk wordt, en dat iedereen - gescript of niet - een eerlijker speelveld heeft. Dit kan bijvoorbeeld door een cooldown toe te voegen, of een maximaal aantal battles per uur.

Ik vind de tweede optie veel eerlijker. Hierdoor zijn de regels duidelijk en transparant, worden fanatieke spelers net zo eerlijk bestraft/beloond als cheaters (immers, het is dan onderdeel van het spel) en vervalt eigenlijk het voordeel van de cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@nino_070 Niet waar, want een scripter hoeft dan niet meer fysiek achter de computer te zitten. Dit soort verschillen zijn er trouwens al heel lang. Het online voetbalspel Hattrick heeft een automatische modus die je basisopstelling gebruikt. Zo hoef je in principe maar eens in de 7 weken (of zoiets) in te loggen om je club levend te houden. Wil je echter jeugdspelers pullen; midweekse wedstrijden spelen met andere spelers om zo meer trainingspunten te verzamelen of transfers maken, dan zul je minstens elke week moeten inloggen. Wil je nog meer verbeteren, dan is bij wijze van spreken elke dag inlog best practice. Het hóéft allemaal niet en niemand heeft een oneerlijk voordeel, maar veel spelen wordt beloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
Jorgen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:47:
@nino_070 Niet waar, want een scripter hoeft dan niet meer fysiek achter de computer te zitten. Dit soort verschillen zijn er trouwens al heel lang. Het online voetbalspel Hattrick heeft een automatische modus die je basisopstelling gebruikt. Zo hoef je in principe maar eens in de 7 weken (of zoiets) in te loggen om je club levend te houden. Wil je echter jeugdspelers pullen; midweekse wedstrijden spelen met andere spelers om zo meer trainingspunten te verzamelen of transfers maken, dan zul je minstens elke week moeten inloggen. Wil je nog meer verbeteren, dan is bij wijze van spreken elke dag inlog best practice. Het hóéft allemaal niet en niemand heeft een oneerlijk voordeel, maar veel spelen wordt beloond.
100% eerlijk wordt het er niet door, maar het feit dat de cheater niet achter de pc hoeft te zitten is met optie 1 ook al het geval (nu dus), alleen moet de cheater zijn scriptje aanpassen om de ip-ban te ontlopen.

Het helemaal tegengaan lukt denk ik toch niet zo snel, dus wordt er nu gekozen voor een soort symptoombestrijding. Ik zie nog steeds weinig voordelen voor de huidige keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@nino_070 da's leuk, maar 1) die regels zijn er nu niet, 2) mensen als timturbo maken gebruik van meerdere ip's om de automatische check te omzeilen, en 3) het zijn veelal clone accounts die pas 1 april geregistreerd zijn.

Ik ben persoonlijk niet tegen automatiseren (en ik ben zelf ook niet heiliger dan de paus, ik heb hetzelfde gedaan bij FIFA ultimate team), maar imho zijn bovenstaande punten genoeg redenen voor een ban.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:43:
Ik verlies ook nog steeds en sta nu * verdikkeme! * op < 600 terwijl ik vanochtend bijna de 900 aantikte.
Maar eens bedenken wat ik vandaag dus ga doen, want TimTurbo is alweer veranderd. Misschien toch maar de analyse-hand van Twiekstoon spelen dan maar.
Klopt, Tim heeft zijn deck aangepast en verliest nog steeds van mijn originele deck :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Je kunt verwachten op GoT dat men dingen gaat automatiseren. Of dat nu gaat om zoveel mogelijk fights aangaan die je een win oplevert of analyseren welke deck het beste is in welke situatie of automatisch Sudoku oplossen. Dat vind ik niet raar. Het mooie is dat je tegen Tim Turbo gewoon kunt winnen en hij mij enkel punten oplevert. Mijn deck wint niet vaak tegen random fights, wel continu van Tim vanochtend. Nou prima laat mij zo maar punten grinden. Ideaal zonder je elo te verliezen en toch in rank te stijgen. Zo sta ik nu eindelijk na drie dagen in de top 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@DJMaze en @Joosie200 Welke kaarten spelen jullie dan nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2019 15:31 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:56:
@DJMaze Welke kaarten spelen jullie dan nu?
Nou, aangezien men mijn deck wil weten:
Ik had twee versies waarbij de middelste wisselde tussen rock (darth vader) en deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3BEacdtZhWKjp1oHHeOB3gdB/full.png

Hij staat nog actief, maar ik ben er klaar mee (krijg maar geen Bowser...).

Truuk hier is dat not-so-random wint van de random :)

[ Voor 8% gewijzigd door DJMaze op 03-04-2018 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch dit die TimTurbo2 het niet goed. Ik sta ondertussen 10de en hij ergens onderaan.
Waarschijnlijk heeft iedereen zijn deck ondertussen aangepast aan Tim waardoor hij nu niks meer wint :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:56:
@DJMaze en @Joosie200 Welke kaarten spelen jullie dan nu?
Atm paper, scissor, spock, rock, paper. Zal het zo weer aanpassen want genoeg die hier meelezen en mijn deck gaan pwnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:56:
[...]

Weet je wat nou zo leuk is? Als je al die mensen uit de competitie klettert (ze kunnen geen punten scoren en geen punten afpakken) dan stoppen ze ook ineens met cheaten.

Dat is echt altijd zo. Heb het nog nooit anders meegemaakt. Dus voor zover de "code challenge" er is, ik kan je op een briefje meegeven dat dat afgelopen is als ze niet meer in de leaderbords staan.
Kaarten en tweakcoins maken ook onderdeel uit van de leaderboards, dus wat je zegt klopt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
.oisyn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:52:
@nino_070 da's leuk, maar 1) die regels zijn er nu niet,
dat werd volgens mij wel gesuggereerd hierboven, dat deze bans gewoon automatisch gaan.
2) mensen als timturbo maken gebruik van meerdere ip's om de automatische check te omzeilen, en 3) het zijn veelal clone accounts die pas 1 april geregistreerd zijn.

Ik ben persoonlijk niet tegen automatiseren (en ik ben zelf ook niet heiliger dan de paus, ik heb hetzelfde gedaan bij FIFA ultimate team), maar imho zijn bovenstaande punten genoeg redenen voor een ban.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Alleen vind ik dat iemand als @Eluminate de ban wel mag ontlopen en gewoon spelmatig beperkt zou moeten worden.

Offtopic, in ultimate team scripten? Ik mag hopen dat je het dan hebt over het scriptmatig aankopen van spelers en niet over het gebruiken van een bot om je wedstrijden te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

DJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:58:
[...]

Nou, aangezien men mijn deck wil weten:
Ik had twee versies waarbij de middelste wisselde tussen rock (darth vader) en deze:
[afbeelding]

Hij staat nog actief, maar ik ben er klaar mee.

Truuk hier is dat not-so-random wint van de random :)
Hmmm.... Blijf het een bijzonder spelletje vinden. ;)
Jij had deze volgorde op basis van de cheaters / scripters, of na analyse van je wins?
Joosie200 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:58:
[...]

Atm paper, scissor, spock, rock, paper. Zal het zo weer aanpassen want genoeg die hier meelezen en mijn deck gaan pwnen ;)
Op basis waarvan had jij deze gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:31
M'n anti-TimTurbo deck doet het best goed. Ik zit nu alweer in de top 100.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Waar ik meer van baal is dat er geen 'weet je het zeker?' vraag in zit bij kaarten verkopen. Nu ben ik Hawking kwijt door op de verkoop knop te klikken op mobiel ipv equip :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
TimTurbo doet op dit moment bij mij niets meer.
Viel me net op dat als je je score weer kan zien na het klikken op fight, je je nieuwe score al ziet. Ofwel ziet dat je gewoon of verloren hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaahp
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:56:
[...]

Weet je wat nou zo leuk is? Als je al die mensen uit de competitie klettert (ze kunnen geen punten scoren en geen punten afpakken) dan stoppen ze ook ineens met cheaten.

Dat is echt altijd zo. Heb het nog nooit anders meegemaakt. Dus voor zover de "code challenge" er is, ik kan je op een briefje meegeven dat dat afgelopen is als ze niet meer in de leaderbords staan.
Dan haal je toch ook de competitie voor de coders weg?

Als je de coders in een losse poule zet vind ik het nog steeds mooi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:01:
Jij had deze volgorde op basis van de cheaters / scripters, of na analyse van je wins?
Beide, ik keek bij de normale fights hoe ik het vaakst minimaal 2 winkaarten en 1 gelijk kon krijgen.
En daarna gekeken hoe ik dat om kon zetten in 3 winkaarten.
Alles met de hand, geen scripting.
De eerste potjes dus richting de 500, je moet je dan niet ergeren en gaan aanpassen (dat vertroebelt de statistieken).
Later nog wel andere setups geprobeerd en er mee gespeeld, maar dat werkte niet zo goed.

@Jorgen Even de afgelopen potjes (tim er uit gefilterd): ;)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
xDiglett    ... je hebt gewonnen! :)6 minuten geleden
nullr0ute   ... je hebt gewonnen! :)12 minuten geleden
Yukkie      ... je hebt verloren! :(32 minuten geleden
Stinu       ... je hebt verloren! :(1 uur geleden
Werkhoven   ... je hebt gewonnen! :)1 uur geleden
Skelir      ... je hebt gewonnen! :)1 uur geleden
marowi      ... je hebt gewonnen! :)2 uur geleden
ikbenwouter ... je hebt gewonnen! :)2 uur geleden

[ Voor 49% gewijzigd door DJMaze op 03-04-2018 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:55
Ik denk dat er best wel veel Tweakers al dan niet geautomatiseerd een sudoku solver hebben gebruikt om wat punten coins te verzamelen. Er zijn mensen die verder gaan dan andere.

Mijn 8ste plek op de tweakcoinlijst komt door een simpele sudoku solver in javascript. Ik verwacht dat iedereen in die regio van de TweakCoin lijst in ieder geval de sudoku heeft geautomatiseerd. Alles boven de 60000 heeft meer dan alleen een sudoku solver.

Met een score van 924 kan ik overigens niet klagen over het deck dat ik simpelweg al sinds zondagmiddag hetzelfde is. Ik best leuk om gewoon lekker niets te doen.

Ik ben benieuwd waar, op zo'n site als tweakers, de grens dan zou komen worden qua automatisering/cheaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaahp
Groentjuh schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:04:
Ik denk dat er best wel veel Tweakers al dan niet geautomatiseerd een sudoku solver hebben gebruikt om wat punten coins te verzamelen. Er zijn mensen die verder gaan dan andere.

Mijn 8ste plek op de tweakcoinlijst komt door een simpele sudoku solver in javascript. Ik verwacht dat iedereen in die regio van de TweakCoin lijst in ieder geval de sudoku heeft geautomatiseerd. Alles boven de 60000 heeft meer dan alleen een sudoku solver.

Met een score van 924 kan ik overigens niet klagen over het deck dat ik simpelweg al sinds zondagmiddag hetzelfde is. Ik best leuk om gewoon lekker niets te doen.

Ik ben benieuwd waar, op zo'n site als tweakers, de grens dan zou komen worden qua automatisering/cheaten!
Er zit niet een tijdslimiet op hoe snel je fight kan doen, en daarmee verdien je ook coins (1 bij winst, 10 bij epic win). Dit is dus makkelijk te automatiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:01:
[...]
Op basis waarvan had jij deze gekozen?
Op basis van Tim zijn deck icm de hulp :P
Hij heeft rock, paper, rock, scissor, rock.

"Scissors cuts paper. Paper covers rock. Rock crushes lizard. Lizard poisons Spock. Spock smashes scissors. Scissors decapitates lizard. Lizard eats paper. Paper disproves Spock. Spock vaporizes rock. Rock crushes scissors."

Paper covert rock, scissor verknipt papier, Spock maakt steen tot gruis, rock maakt scissor kapot en papier covert rock. Win bij allemaal en bedankt voor de punten Tim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Arunia schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:02:
TimTurbo doet op dit moment bij mij niets meer.
Viel me net op dat als je je score weer kan zien na het klikken op fight, je je nieuwe score al ziet. Ofwel ziet dat je gewoon of verloren hebt.
Klopt, zo wacht ik de knop af en door met fights. Aan het bij krijgen van 1, 10 of 0 pnt zie je vanzelf of je gewonnen, epic win of verloren hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

nino_070 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:59:
[...]
dat werd volgens mij wel gesuggereerd hierboven, dat deze bans gewoon automatisch gaan.
Je had het over regels dat men maar X aantal battles per tijd konden doen. Er is een automatische abuse ip-ban, maar dat is geen onderdeel van het spel maar gewoon een standaard ding op tweakers. Daar kom je vrij gemakkelijk omheen door gebruik te maken van meerdere ip's.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Alleen vind ik dat iemand als @Eluminate de ban wel mag ontlopen en gewoon spelmatig beperkt zou moeten worden.
Eigenlijk zitten we dus wel op 1 lijn :). Kijk, ik zie liever ook gewoon dat er een limiet is aan het aantal battles dat je per uur of per dag mag doen oid, dat geeft een level playing field.
Offtopic, in ultimate team scripten? Ik mag hopen dat je het dan hebt over het scriptmatig aankopen van spelers en niet over het gebruiken van een bot om je wedstrijden te winnen.
Ik snap niet zo goed waarom je het "hoopt", maar ja, daar gaat het idd om. Marktwaarde bepalen van alle spelers aan de hand van historische verkopen, en alles opkopen wat onder de marktwaarde verkocht wordt, om zo coins te verdienen. Het mooie was dat er een zwarte markt achter zat waar miljoenen in omging, dus die coins kon je dan weer voor echt geld verkopen.

Het gebeurt nog steeds wel op kleine schaal, maar EA heeft het enorm moeilijk gemaakt dus ik ben afgehaakt.
Joosie200 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:01:
Waar ik meer van baal is dat er geen 'weet je het zeker?' vraag in zit bij kaarten verkopen. Nu ben ik Hawking kwijt door op de verkoop knop te klikken op mobiel ipv equip :(
Zo ben ik mijn Darth Vader ook kwijtgeraakt ja :(

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2018 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
Groentjuh schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:04:

Inderdaad, en wat is dan automatiseren. Is al je data in Excel bijhouden en daar een analyse op toepassen (regressie oid.) ook cheaten?

@.oisyn wat betreft Tweakstone zijn we het eens ja

Wat betreft FUT, dat “hoopte ik” omdat ik cheaten in wedstrijden een paar klasses triester vind dan het automatiseren van aan- en verkopen. Alhoewel ik mensen zoals jij ook daarom weleens vervloekt heb :P

[ Voor 12% gewijzigd door nino_070 op 03-04-2018 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
Jaahp schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:06:
[...]

Er zit niet een tijdslimiet op hoe vaak je fight kan doen, en daarmee verdien je ook coins (1 bij winst, 10 bij epic win). Dit is dus makkelijk te automatiseren.
Ik weet dat er veel meer manieren zijn om Coins te verzamelen. Ik ben benieuwd wat in jullie oogpunt zou mogen.
Zou zo'n sudoku oplosser mogen?
Zou zo'n automatisch artikel 'lezer' mogen?
Mag je een tool maken om statistisch het beste deck te selecteren?
Mag je een tool maken om automatisch te battlen?

Oftewel waar ligt de grens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Groentjuh schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:09:
[...]

Ik weet dat er veel meer manieren zijn om Coins te verzamelen. Ik ben benieuwd wat in jullie oogpunt zou mogen.

Stuk voor stuk is het voordeel behalen tov de spelers die niet voor automatisering kiezen zoals ik. Dus links of rechtsom is dat oneerlijk voordeel behalen ergo cheaten. Maar het is wel Tweakers, wat had je dan verwacht? Dat niemand met scripts in de weer gaat? We stellen techniek op de proef is toch de slogan? Exhibit A, no further questions your Honor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaahp
Groentjuh schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:09:
[...]

Ik vind alleen het battlen dubieus *omdat* er geen rate limit op zit. Als je het maar 1 keer per seconde kon doen was het prima, nu voelt het als een soort uitnodiging tot DOSsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Uitnodigen tot DOSsen? Wie nodigt er uit dan?

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2019 15:31 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

nino_070 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:09:
Wat betreft FUT, dat “hoopte ik” omdat ik cheaten in wedstrijden een paar klasses triester vind dan het automatiseren van aan- en verkopen. Alhoewel ik mensen zoals jij ook daarom weleens vervloekt heb :P
Oh op die fiets. Ja, klopt, het was mij ook puur om de coins te doen. Als ik op die manier zou cheaten, dan zou het me ook alleen maar om de matchcoins gegaan zijn :P
incaz schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:13:
Uitnodigen tot DOSsen? Wie nodigt er uit dan?
Niet iets of iemand, maar "het". Het feit dat je met battlen heel veel tweakcoins kan verdienen, tezamen met het feit dat er geen limiet op zit (anders van X keer per tijd per IP) nodigt uit om de fight-knop te spammen.

[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2018 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Voor mij is de lol er vanaf zodra ik 100 v/d 100 heb verzameld. Maar Bowser, Hawking en zo nog 6 willen maar niet in een gouden kist tevoorschijn komen -O- Het verzamelen vond ik zelf het leukste onderdeel. De beste deck samenstelling kiezen kan ik toch schudden tegen iedereen met scripts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
In principe kunnen die scripts nooit altijd winnen. Zelfs eentje die automatisch de beste deck kiest kun je volledig in de war schoppen door snel verschillende decks achter elkaar te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
.oisyn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:17:
[...]

Oh op die fiets. Ja, klopt, het was mij ook puur om de coins te doen. Als ik op die manier zou cheaten, dan zou het me ook alleen maar om de matchcoins gegaan zijn :P
Nog steeds moreel verwerpelijk, dat iemand die FUT coins onttrekt van eerlijke spelers en deze doorverkoopt op de zwarte markt op GoT scripters de les leest over het automatiseren van statistische analyse op een 1 april spelletje. Iets met moraalridder en een op hol geslagen ethisch kompas...? :+

Geen persoonlijk aanval he, vanuit individueel oogpunt begrijp ik je, maar ik speel graag advocaat van de duivel.
Niet iets of iemand, maar "het". Het feit dat je met battlen heel veel tweakcoins kan verdienen, tezamen met het feit dat er geen limiet op zit (anders van X keer per tijd per IP) nodigt uit om de fight-knop te spammen.
Dit is dus precies de reden waarom het probleem grotendeels opgelost kan worden door een cooldowntimer toe te voegen.

Daarna wordt het scripten minder interessant en gelden al snel de marktwerkingswetten: grinden wordt dan gelimiteerd en statistiek minder interessant, om wat de persoon boven mij zegt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
@Jorgen mijn deck heeft geen zin meer. TimTurbo is overgestapt op 5 rocks ;)
Verander alleen de middelste in spock en je wint weer ;)

[ Voor 27% gewijzigd door DJMaze op 03-04-2018 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Zijn rock deck verliest nu zelfs tegen mijn anti-TimTurbo deck voor zijn vorige deck :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
DJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:24:
@Jorgen mijn deck heeft geen zin meer. TimTurbo is overgestapt op 5 rocks ;)
Verander alleen de middelste in spock en je wint weer ;)
Gewoon doorgaan met aanpassen van je deck, paper nu dus. Dan is de lol er voor hem er vrij snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
En ik heb mijn deck ook weer aangepast. Zorgt ervoor dat het niet verzandt in dat een deck het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
.oisyn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:17:
Hmmm, externe locus of control.

Alsof je niet pas ontdekt dat het spammen van de fight-knop mogelijk is als je dat bewust, vrijwillig en opzettelijk uitprobeert.

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Yep, door mijn middelste te veranderen in spock verliest Lexouden met zijn 5 nian (paper) ook :)
Die scripts werken niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Epic win nu tegen Tim, lose tegen Lex. Hmm deck finetunen tegen 5x rock en 5x paper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:13:
[...]

Ja dat is mijn punt toch ook? Ik weet niet hoe het precies zit bij Tweakers maar mijn ervaring is dat als je dit soort cheaters / hackers / grenzenzoekers wilt dwarsbomen dan moet je ze uit de leaderboards, scoreboards, top 100 lijsten knikkeren. Scope op onzichtbaar, effect op nul.

Dan is 99,9% van de lol er af, gegarandeerd.
Ah, zo. Ik dacht dat je bedoelde dat als ze gewoon continu zouden verliezen, dat voor hun de lol er snel af is. Maar mijn punt was dat verliezen niets kost, alleen wat punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

nino_070 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:24:
[...]

Nog steeds moreel verwerpelijk, dat iemand die FUT coins onttrekt van eerlijke spelers en deze doorverkoopt op de zwarte markt op GoT scripters de les leest over het automatiseren van statistische analyse op een 1 april spelletje. Iets met moraalridder en een op hol geslagen ethisch kompas...? :+

Geen persoonlijk aanval he, vanuit individueel oogpunt begrijp ik je, maar ik speel graag advocaat van de duivel.
"Do as I say, not as I do" ;)
Overigens las ik niemand de les, zeker niet over het automatiseren (dat heb ik zelfs nog expliciet gezegd). Ik zei dat men die de battles abusen mijns inziens een ban verdienen. Net zoals ikzelf ook een ban verdiende op de servers van EA :)

[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2018 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 15:03

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Tim heeft nu alles Rock

Weddings are basically funerals with cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaahp
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:13:
Wat is precies de competitie dan? Hoe snel je je for-loop kan laten draaien?
De scripters met een willekeurig deck zullen het afleggen van diegenen die (dynamisch) statistiek gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
.oisyn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:32:
[...] Maar mijn punt was dat verliezen niets kost, alleen wat punten.
Verliezen is elo naar de knoppen en dus ook je rank. Om mijn rank naar beneden te zien gaan door een Tim en Lex heb ik geen zin in. Tegen random fights oké maar niet tegen systematische scripters. Dus dan maar at random verliezen als ik de spammers versla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Joosie200 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:35:
[...]

Verliezen is elo naar de knoppen en dus ook je rank.
Ja, maar als je minder wint dan verliest dan win je dus nog steeds wat, en dus krijg je coins. En met die coins kun je kaarten kopen. Van beide stats zijn leaderboards. Het gaat niet alleen om je elo score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
.oisyn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:36:
[...]

Ja, maar als je minder wint dan verliest dan win je dus nog steeds wat, en dus krijg je coins. En met die coins kun je kaarten kopen. Van beide stats zijn leaderboards. Het gaat niet alleen om je elo score.
Klopt, er zijn meer leaderboards. Maar zodra echt iedereen 100 van de 100 heeft is dat leaderboard toch niet langer relevant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Joosie200 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:38:
[...]

Klopt, er zijn meer leaderboards. Maar zodra echt iedereen 100 van de 100 heeft is dat leaderboard toch niet langer relevant?
Er wordt ook op aantal kaarten gesorteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
.oisyn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:39:
[...]

Er wordt ook op aantal kaarten gesorteerd.
Ik zie het, lette eerst niet op het aantal kaarten tussen haakjes. Al zie je dat Tim daar fier overeind blijft gezien hij bij iig de helft wel punten pakt, kaarten kan hoarden (waarom is daar geen max voor zoals je bij games ook je pouch moet upgraden voor meer storage) en zo zijn positie behoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
.oisyn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:33:
[...]

"Do as I say, not as I do" ;)
Overigens las ik niemand de les, zeker niet over het automatiseren (dat heb ik zelfs nog expliciet gezegd). Ik zei dat men die de battles abusen mijns inziens een ban verdienen. Net zoals ikzelf ook een ban verdiende op de servers van EA :)
Lol, je bent moderator op een techforum om daar de regels te handhaven en je komt er openlijk voor uit dat je elders willens en wetens gedrag vertoont wat op je "eigen" forum niet getolereerd wordt en een ip-ban oplevert. En dan meng je je nog in de disucssie ook. Ik vind het prachtig, die opportunistische insteek, maar apart is het wel. Thanks for making my day :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Comp_Lex schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:27:
Zijn rock deck verliest nu zelfs tegen mijn anti-TimTurbo deck voor zijn vorige deck :D
Ik weet je deck! :o
Comp_Lex heeft een TweakStone Battle met je uitgevochten en je hebt gewonnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Lol :D
Maar dat is een nieuwe, helaas is de rarity nog niet goed genoeg. Ik heb niet de kaarten die ik nodig heb om zowel TimTurbo als Lexouden tegelijkertijd tegen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
TimTurbo is iig aardig vertraagd ondertussen. Zie hem nu zo af en toe voorbij komen en verliezen (Thanks @DJMaze). Heb even je dek gejat. ;)
Ben eigenlijk zelf alleen aan het verzamelen van kaarten. Vind dat wel leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
@Comp_Lex dat is balen.
rock: paper of spock
paper: lizard of scissors
Je kan dan inderdaad maar van één van de twee winnen. Als je een nian cat hebt is het wel beter.

@Arunia graag gedaan, vergeet niet dat de middelste kaart niet meer werkt bij Tim.
Wissel gewoon een beetje in de palindroom ;)
Je kan dus ook bijvoorbeeld gaan voor: sc - pa- li - pa - sc
Je wint dan van anderen (en van mij), het is de vraag in welke verhoudingen...

[ Voor 62% gewijzigd door DJMaze op 03-04-2018 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik blijf winnen van Tim, maar gelijkspel tegen Lex krijgen. Oh well can't have your cake and eat it too :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaahp
Ik heb wat analyse gedaan over n=1000 potjes:

Dit zijn de kansen, voor elke kaart, dat iemand ze gebruikt.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Kaart 1:
    Rock: 26.7%
    Paper: 22.5%
    Scissors: 15.8%
    Lizard: 16.0%
    Spock: 19.0%
Kaart 2:
    Rock: 18.1%
    Paper: 17.4%
    Scissors: 26.4%
    Lizard: 23.3%
    Spock: 14.8%
Kaart 3:
    Rock: 15.6%
    Paper: 19.5%
    Scissors: 22.5%
    Lizard: 22.4%
    Spock: 20.0%
Kaart 4:
    Rock: 18.3%
    Paper: 15.5%
    Scissors: 21.5%
    Lizard: 20.2%
    Spock: 24.5%
Kaart 5:
    Paper: 16.2%
    Scissors: 16.6%
    Lizard: 21.4%
    Spock: 27.7%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Lex heeft nu Spock, Spock, Lizzard, Spock Spock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ik win nu tegen beide :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
@Joosie200 hij blijft wisselen, kreeg ook alweer een andere setup ;)
Jaahp schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:00:
code:
1
2
3
4
5
6
Kaart 1:
Juist, maar kies dan iets wat werkt.
rock = scissors & lizard (31.8% win, 26.7% draw)
paper = rock & spock (45.7% win, 22.5% draw)
spock = rock & scissors (45.7% win, 19% draw)

Doe dat bij alle vijf en je weet het inderdaad ;)

Daarom zeg ik al een paar dagen dat ik baal dat ik nog geen Bowser en Hawkins heb om als kaart 3 te spelen ;)
Heb zelfs Darth Vaders, Nian cats en Henks verkocht, maar kreeg die vrolijk terug :p

[ Voor 15% gewijzigd door DJMaze op 03-04-2018 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
Jaahp schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:00:
Ik heb wat analyse gedaan over n=1000 potjes:

Dit zijn de kansen, voor elke kaart, dat iemand ze gebruikt.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Kaart 1:
Kaart 2:
    Paper: 17.4%
    Scissors: 26.4%
    Lizard: 23.3%
    Spock: 14.8%
Kaart 3:
    Rock: 15.6%
    Paper: 19.5%
    Scissors: 22.5%
    Lizard: 22.4%
    Spock: 20.0%
Kaart 4:
    Rock: 18.3%
    Paper: 15.5%
    Scissors: 21.5%
    Lizard: 20.2%
    Spock: 24.5%
Kaart 5:
    Paper: 16.2%
    Scissors: 16.6%
    Lizard: 21.4%
    Spock: 27.7%
Dit heb je denk ik niet met de hand uitgerekend... cheater!

\sarcasmoff

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

nino_070 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:42:
[...]

Lol, je bent moderator op een techforum om daar de regels te handhaven en je komt er openlijk voor uit dat je elders willens en wetens gedrag vertoont wat op je "eigen" forum niet getolereerd wordt en een ip-ban oplevert. En dan meng je je nog in de disucssie ook. Ik vind het prachtig, die opportunistische insteek, maar apart is het wel. Thanks for making my day :D
In het kader van full disclosure, ik heb gisteren een sudoku solver ingetypt in C++. Hij draait alleen nog niet want ik kon de gcc versie van mijn NAS niet updaten.

En dat is dus lame, dat men een online solver gebruikt. Zoiets maak je toch gewoon zelf? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Met welke deck dan? Heb het niet snel voor me waarmee je papier en Spock kan verslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Joosie200 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:09:
[...]

Met welke deck dan? Heb het niet snel voor me waarmee je papier en Spock kan verslaan
paper lizard paper lizard lizard

Maar het is wel slecht tegen randoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
.oisyn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:08:
[...]
En dat is dus lame, dat men een online solver gebruikt. Zoiets maak je toch gewoon zelf? :P
Ik was gegaan voor open source JS code op github aanpassen voor tweakers. Meeste sudoku oplossen is goed genoeg voor zo'n botje, want je mag een nieuwe oplossen als je niet uit de huidige kan komen.

[ Voor 32% gewijzigd door Groentjuh op 03-04-2018 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Volgens mij heeft turbo nu 5x paper Rainbow cat.

[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 03-04-2018 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het is jammer dat er geen geschiedenis is van battles die je gedaan hebt. Als je notificaties uit hebt staan heb je feitelijk helemaal geen stats.

[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2018 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Volgens mij is oga er ook eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
  • Laatst online: 16-09 23:05
Werktuipotje begint nu ook vaker bij mij voorbij te komen. Gelukkig win ik vooralsnog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaahp
DJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:06:
Juist, maar kies dan iets wat werkt.
Dan gaan we nog even verder :-)

Gemiddelde winst per kaart = de som, voor elk symbool, van { of je wint (-1, 0, of -1) * de voorkomendheid van het symbool bij de tegenstander }

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Kaart 1:
    Gemiddelde winst met Rock: -0.1
    Gemiddelde winst met Paper: 0.14
    Gemiddelde winst met Scissors: -0.07
    Gemiddelde winst met Lizard: -0.01
    Gemiddelde winst met Spock: 0.04
Kaart 2:
    Gemiddelde winst met Rock: 0.18
    Gemiddelde winst met Paper: -0.17
    Gemiddelde winst met Scissors: 0.08
    Gemiddelde winst met Lizard: -0.12
Kaart 3:
    Gemiddelde winst met Rock: 0.05
    Gemiddelde winst met Paper: -0.09
    Gemiddelde winst met Scissors: 0.06
    Gemiddelde winst met Lizard: 0.01
    Gemiddelde winst met Spock: -0.04
Kaart 4:
    Gemiddelde winst met Rock: 0.02
    Gemiddelde winst met Paper: 0.01
    Gemiddelde winst met Scissors: -0.07
    Gemiddelde winst met Lizard: 0.0
Kaart 5:
    Gemiddelde winst met Rock: -0.06
    Gemiddelde winst met Paper: 0.08
    Gemiddelde winst met Scissors: -0.08
    Gemiddelde winst met Lizard: 0.09
    Gemiddelde winst met Spock: -0.03

Optimaal zou dus Paper, Rock, Scissors, Spock, Lizard zijn. Nog wel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-09 18:30
@TimTurbo2 Valt mij nu meerdere keren achter elkaar aan, dat moet toch een cheater zijn? (Al 15x ofzo)

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@iCore Dan moet je even teruglezen of zoeken op timturbo in dit topic. Dan weet je het meteen. :P

Oga wertuipotje zijn beide ook cheaters. Ze komen regelmatig naar boven. Echter Oga heb ik nog geen gelijktijdige oplossing voor.

Timturbo wil volgens mij ook alleen maar laten zien dat hij 5x Rainbow cat heeft of hoe heet dat ding.

[ Voor 58% gewijzigd door Arunia op 03-04-2018 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
Arunia schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:29:
@iCore Dan moet je even teruglezen of zoeken op timturbo in dit topic. Dan weet je het meteen. :P

Oga wertuipotje zijn beide ook cheaters. Ze komen regelmatig naar boven. Echter Oga heb ik nog geen gelijktijdige oplossing voor.

Timturbo wil volgens mij ook alleen maar laten zien dat hij 5x Rainbow cat heeft of hoe heet dat ding.
Tweakers mag wel wat (perma)Ban's uitdelen 7(8)7 -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@iCore Het zijn allemaal dubbele accounts op een enkele na die volgens mij hier al gepost heeft in dit topic.
Je kan toch nooit de perfecte hand maken zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ik heb nu een deck dat volgens mij zowel TimTurbo als Oga countered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
Arunia schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:35:
@iCore Het zijn allemaal dubbele accounts op een enkele na die volgens mij hier al gepost heeft in dit topic.
Je kan toch nooit de perfecte hand maken zeg maar.
Oh maar dubbele accounts mag sowieso niet volgens de Faq (Of bedoel je iets anders? :? )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
Timturbo is weer veranderd in 5x Darth Vader oftewel Rock.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordius
  • Nu online
Irritant die timturbo.
Hele tijd mij notification vol van die gast.
Heeft ie niks beters te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Fordius schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:38:
Irritant die timturbo.
Hele tijd mij notification vol van die gast.
Heeft ie niks beters te doen?
Als je een script hebt geschreven die voor je aanvalt (en wellicht ook nog je deck wisselt om de zoveel tijd), hoef je niks te doen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 21:05

Blokker_1999

Full steam ahead

nino_070 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:35:
Het is een beetje een ethische discussie maar ik snap de aversie tegen de “cheaters” niet zo. Er staat nergens vermeld dat er niks geautomatiseerd mag worden, en dit is toch te verwachten op een techforum?

Bovendien, er wordt nieteens daadwerkelijk “gecheat”, want dan verkrijg je een oneerlijke positie. Dat is niet het geval: er wordt gewoon data analyse toegepast om systematiek in een strategiespel te ontwikkelen, dat lijkt me juist doel van het spel - buiten beschouwing latend of dat automatisch of met de hersenen gebeurt.

@Eluminate, bewonderenswaardige reactie, en de mensen die hier roepen om een ban zijn mi. de realiteit uit het oog verloren, een ban is totaal niet proportioneel.
Het grote probleem is dat enkelingen er voor ene grote hoop de fun uit halen. Ik heb mijn deck laten staan maar als je dan in je notificaties ziet dat elke paar minuten dezelfde persoon voorbijkomt met een deck dat gestacked is om je te laten verliezen (en telkens hetzelfde deck) dan wordt het niet leuk. Dan moet jij tijd gaan steken in het tegenwerken van die mensen of moet je je deck offline halen waardoor er voor de andere spelers die wel correct spelen minder kansen overblijven om bij een eerlijke speler uit te komen.

Want je gaat mij niet wijsmaken dat men er in slaagt om 8 keer op 10 minuten per toeval bij mij uit te komen. Als je zoveel speelt dat je daarin slaagt dan moet je de IP ban triggeren en dat gebeurd ook niet.

Moet er een ban komen? Zeker niet site wide. Maar de mensen die het plezier voor een ander vergallen mogen van mij wel geweerd worden van het spel.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 04:15
Timturbo gebruikt duidelijk meerdere ip's. Dat kan niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Nu online
MeltedForest schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:39:
[...]

Als je een script hebt geschreven die voor je aanvalt (en wellicht ook nog je deck wisselt om de zoveel tijd), hoef je niks te doen ;)
Haha nee dat snapte ik nog wel, maar bedoelde meer in de trend van wat is daar leuk aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb iig nu Pa, Sp, Pa, Sp, Pa en win van TT en Oga. Maar die zullen beide straks wel veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Irritant dat mijn telefoon nu helemaal overloopt van notificaties door deze spammers :P

Kan ik de notificaties specifiek voor dit spel niet uitzetten? Het is een beetje irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:00
Blokker_1999 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:40:
[...]

Het grote probleem is dat enkelingen er voor ene grote hoop de fun uit halen. Ik heb mijn deck laten staan maar als je dan in je notificaties ziet dat elke paar minuten dezelfde persoon voorbijkomt met een deck dat gestacked is om je te laten verliezen (en telkens hetzelfde deck) dan wordt het niet leuk. Dan moet jij tijd gaan steken in het tegenwerken van die mensen of moet je je deck offline halen waardoor er voor de andere spelers die wel correct spelen minder kansen overblijven om bij een eerlijke speler uit te komen.

Want je gaat mij niet wijsmaken dat men er in slaagt om 8 keer op 10 minuten per toeval bij mij uit te komen. Als je zoveel speelt dat je daarin slaagt dan moet je de IP ban triggeren en dat gebeurd ook niet.

Moet er een ban komen? Zeker niet site wide. Maar de mensen die het plezier voor een ander vergallen mogen van mij wel geweerd worden van het spel.
Precies dit. Deze mensen vinden hun eigen pleziertje belangrijker dan het feit dat ze de lol voor anderen vergallen. Eluminate had ten minste nog de tegenwoordigheid van geest om ermee op te houden nadat’ie ontdekte dat dat zo was.
Proberen het spelletje te breken is misschien nog leuk/grappig te noemen. Daarna je script constant laten lopen, ookal weet je dat dat het plezier van anderen om zeep helpt (als je als cheater hier posts die je verdedigen +1’t ben je je daar bewust van...) is gewoon triest.
Andere mensen stoppen omdat deze personen cheaten, en dat is ruimschoots de grens over.

Ticking away, the moments that make up a dull day

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste