Je had het over regels dat men maar X aantal battles per tijd konden doen. Er is een automatische abuse ip-ban, maar dat is geen onderdeel van het spel maar gewoon een standaard ding op tweakers. Daar kom je vrij gemakkelijk omheen door gebruik te maken van meerdere ip's.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Alleen vind ik dat iemand als @
Eluminate de ban wel mag ontlopen en gewoon spelmatig beperkt zou moeten worden.
Eigenlijk zitten we dus wel op 1 lijn

. Kijk, ik zie liever ook gewoon dat er een limiet is aan het aantal battles dat je per uur of per dag mag doen oid, dat geeft een level playing field.
Offtopic, in ultimate team scripten? Ik mag hopen dat je het dan hebt over het scriptmatig aankopen van spelers en niet over het gebruiken van een bot om je wedstrijden te winnen.
Ik snap niet zo goed waarom je het "hoopt", maar ja, daar gaat het idd om. Marktwaarde bepalen van alle spelers aan de hand van historische verkopen, en alles opkopen wat onder de marktwaarde verkocht wordt, om zo coins te verdienen. Het mooie was dat er een zwarte markt achter zat waar miljoenen in omging, dus die coins kon je dan weer voor echt geld verkopen.
Het gebeurt nog steeds wel op kleine schaal, maar EA heeft het enorm moeilijk gemaakt dus ik ben afgehaakt.
Zo ben ik mijn Darth Vader ook kwijtgeraakt ja
[
Voor 10% gewijzigd door
.oisyn op 03-04-2018 13:10
]