Tweakstone discussie

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:50
Jorgen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:15:
[...]

Het enige wat ik heb draaien is een scriptje in Tampermonkey om met 1 click een sudoku op te lossen. :P Daarvoor moet ik wel online zijn en handmatig op de knop drukken, dus dat heb ik over de avond al wel 5 of 6 keer gedaan. :P Uiteindelijk moet je nog altijd 5 minuten wachten. Voordeel dus vrijwel nihil. ;)
BOOOO! :+
Die sudokus zijn wel erg makkelijk hoor. Makkelijk binnen 5 minuten op te lossen als je vaak sudokus oplost.

Timturbo is momenteel de enige overduidelijke scriptspeler in mijn meldingen. Lift lekker mee zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:05

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Duesenberg J schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:18:
[...]

BOOOO! :+
Die sudokus zijn wel erg makkelijk hoor. Makkelijk binnen 5 minuten op te lossen als je vaak sudokus oplost.

Timturbo is momenteel de enige overduidelijke scriptspeler in mijn meldingen. Lift lekker mee zo.
Hahaha. Zei toch al dat ik hem maar een paar keer gebruikt heb. Ik zit ook niet de hele avond achter mijn computer. ;)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sinds ik in de nr 90 t/m 100 veel kaarten kreeg gooide ik Sudoku aan de kant. Was prima te doen binnen 5 minuten per keer, maar /meh. Telkens klikken voor een nieuwe fight is makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:07

TheBorg

Resistance is futile.

Ik stond op plek 1300, toen heb ik m'n deck omgegooid om van TimTurbo2 te winnen en binnen een uur sta ik op #3.

Misschien speelt hij niet tegen iedereen?

[ Voor 16% gewijzigd door TheBorg op 03-04-2018 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Kennelijk is tim rond 23:00 begonnen: https://tweakers.net/stats/?Action=Serverstats&Mode=Load. Vooral Artemis heeft het er mee te doen... (denk niet dat het normaal is dat op die momenten de load zo omhoog gaat) @Kees wel jammer dat de meeste stats van servers stuk zijn, wellicht dat we er nog wat van terug kunnen zien op andere servers.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
TheBorg schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:23:
Ik stond op plek 1300, toen heb ik m'n deck omgegooid om van TimTurbo2 te winnen en binnen een uur sta ik op #3.
Hmm, ben benieuwd hoe lang ie dat scriptje laat draaien. Sta nu 1325 dus ik kan wel een boost gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Jorgen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 00:35:
[...]

@Eluminate Bedankt voor je uitleg.

@TimTurbo2 Lekker bezig hoor.... :+ :F

@Kain_niaK In principe is elk dek even sterk lijkt me. De kans dat je verliest met een kaart is 40%, kans dat je wint 40%, kans dat je gelijk speelt 20%. Enige wat je dan dus nog als voordeel kunt hebben is de blauw/groene/gouden rand om een gelijkspel in winst om te zetten. In principe is kaart 1 net zo zwak of sterk als 100/Hawking. Dus waar zit hem dan nog de strategie?
De strategie zit hem erin dat andere spelers een strategie gaan proberen uit te vogelen en dan hun deck minder random maken. De strategie zit er ook in dat wanneer iemand van je wint die bijna helemaal boven aan staat op dat moment in de ranglijst blijkbaar op dat moment een winnende combinatie in zijn handen heeft, en dan kun je zijn deck kopieren in de hoop ook uit te komen tegen de spelers waar hij net allemaal van gewonnen heeft. Dit hangt natuurlijk van het algoritme dat tweakers gebruikt, dat zal waarschijnlijk random zijn. Soms komt @TimTurbo2 namelijk binnen een minuut een paar keer voorbij. Dus het is mogelijk dat je tegen een speler speelt en die dan weer tegenkomt voor dat je alle andere spelers bent tegen gekomen.

Overdag is het allemaal dus vrij random, wanneer er het minst aantal spelers actief zijn ... maar wel een zooi decks online die niet veranderen dan is het inderdaad mogelijk om een winnende strategie te vinden. En zodra die niet meer winnend is om te stoppen met spelen. :+

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Op basis van geposte decks van de (mogelijke) cheaters, heb ik nu de volgende combinatie ingesteld:

sc - li - li -pa - li

Hierbij haal je tegen drie cheaters (tim, nextron adr01), 2,5 punt per kaart (voor kaart 2 t/m 5) en voor de eerste 1,5, maar door daar niet voor lizard of spock te kiezen wordt de kans hoop ik groter om tegen de niet-cheaters te winnen, omdat zij (hopelijk) eerder voor een nieuwigheidje (spock, lizard) zullen kiezen dan voor de bekende 3.

Eens zien wat dit vannacht voor mij doet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Tijd om bergen accounts aan te maken op tweakers en die vol te proppen met scissors en lizards.
Gewoon, om te analyseren wat het minimum aantal punten is bij TimTurbo2 :)

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:31
Hij heeft waarschijnlijk gewoon het scriptje aangezet en is vervolgens naar bed gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Jorgen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:00:
Aangezien ik van de cheaters alleen timturbo2 in mijn lijst heb, kan ik de decks van de andere cheaters niet inzien. Lijkt me leuk om even te analyseren met welk dek je de meeste van hen tegelijk pakt. Iemand die wil posten wat die lui spelen?

Tim: 5 x nyancat / paper
Mordor:
Eluminate:
Yorrick:
Tim Turbo doet niks anders dan gewoon de hele tijd op een knop rammen. Of het nu hem is, of een zombie, of een fan met een per eraan die langzaam oscileert en dan een muisknop elke twee minuten induwt ... de enige twee knoppen die je nodig hebt zijn de TweakStone link die je op elke pagina ziet en de fight knop.

Wat Tim Turbo doet noem ik dus niet echt cheaten ... of je nu zelf de hele dag op die knop duwt of er een chinees voor betaald of gewoon een muis macro opneemt en loopt ... komt op hetzelfde neer.

Tim Turbo vind ik dus niet echt tweak waardig. Eluminate is DE tweaker. Maar het exploiten van een bug in de sudoku puzzel dat vind ik wel een beetje cheaten.

Maar Tim Turbo mag lekker boven aan staan in aantal coins en aantal kaarten en 200 IP bans voor te veel page requests maar daar valt geen eer in te behalen.

De Tweakers die de hoogste mogelijke elo te pakken krijgt, zelfs al is het maar tijdelijk. Daar zit waar eer in. En natuurlijk de persoon die boven aan eindigt op het moment dat de game start.

Het is echter goed mogelijk dat beide personen gewoon toevallig daar zullen eindigen, mij dunkt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:29:
Op basis van geposte decks van de (mogelijke) cheaters, heb ik nu de volgende combinatie ingesteld:

sc - li - li -pa - li

Ben benieuwd, heb het nu ook zo ingesteld. Morgen zal het wel uitwijzen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
@Jorgen Ah we lezen je winst wel :)

[ Voor 47% gewijzigd door DJMaze op 03-04-2018 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:07

TheBorg

Resistance is futile.

Kain_niaK schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:34:
Wat Tim Turbo doet noem ik dus niet echt cheaten ...
Ben ik het niet helemaal mee eens want vanmiddag heb ik een IP ban gehad door met de hand te klikken. TimTurbo2 moet dus wel iets doen om te zorgen dat hij niet geblocked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

TheBorg schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:37:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens want vanmiddag heb ik een IP ban gehad door met de hand te klikken. TimTurbo2 moet dus wel iets doen om te zorgen dat hij niet geblocked wordt.
Je wordt niet geblocked door gewoon minder vaak te klikken, zo moeilijk is dat niet :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sorry, wie? je edit gelezen. ;)

Ga nu lekker slapen en zie wel of de cheaters hier meelezen en mijn tactiek weer counteren.
Wat een simpel 1-april-spelletje allemaal niet losmaakt hier. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Jorgen op 03-04-2018 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Tim Turbo klikt om de twee minuten. Kennelijk langzaam genoeg om een ban te ontlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

TheBorg schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:37:
[...]

Oh ja daar heb je wel een punt. Na een paar uurtjes klikken kun je inderdaad een tijdelijk IP ban van een paar uurtje krijgen. Ik hoop wel dat die IP bans niet bewaard worden ... elke tijdelijk ban is waarschijnlijk iets langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:50
Joosie200 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:41:
Tim Turbo klikt om de twee minuten. Kennelijk langzaam genoeg om een ban te ontlopen
Hoe kan het dan dat hij tussen elke 0 en 5 minuten in mijn notificaties opduikt? Als hij maar elke 2 minuten klikt zou hij, gezien het grote aantal spelers, veel minder vaak tegen mij moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Duesenberg J schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:43:
[...]

Hoe kan het dan dat hij tussen elke 0 en 5 minuten in mijn notificaties opduikt? Als hij maar elke 2 minuten klikt zou hij, gezien het grote aantal spelers, veel minder vaak tegen mij moeten spelen.
Naja als de notificaties kloppen qua interval.. om 01:20 een pop-up 01:22 een pop up, om 01:24 een pop-up. Geen idee hoe ie zijn script heeft afgesteld maar bij mij komt ie telkens zij het verlaat met meldingen van 20 minuten geleden waarbij elke melding 2 min uit na de vorige komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Hij klikt echt veel en veel vaker. Als ik bij hou hoe lang het duur voor ik twee keer tegen dezelfde tweaker speel wanneer ik elke second klik dan duurt het toch wel langer dan 2 minuten voor ik iedereen gehad heb. Ik weet dat het random is maar gemiddeld zou je tegen elke speler even vaak moeten uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ik denk dat het eerder elke 2 milliseconden of zelfs microseconden is ;)
Zijn scriptje speelt volgens mij heel snel 10 of 20 keer tegen dezelfde speler om vervolgens van speler te veranderen en later bij je terug te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 04:15
Ik zie TimTurbo iedere 4 minuten. Vraag me af hoe dat zit als hij bij iedere tweaker iedere paar minuten langskomt. Zou denken dat dat toch niet gaat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ook zit Tim Turbo zijn elo altijd iets onder de 800, dat is de start waarde waar elke nieuwe speler mee begint. Dus Tim Turbo helpt alleen maar alle andere mensen ....

Maar zijn objective is waarschijnlijk alleen maar om zo veel mogelijk TweakCoins en kaarten te pakken krijgen. Misschien denk ie dat ie ze kan verkopen voor Bitcoin of zo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Hier ook.. TimTurbo2. Beetje sneu.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Comp_Lex schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:47:
Ik denk dat het eerder elke 2 milliseconden of zelfs microseconden is ;)
Zijn scriptje speelt volgens mij heel snel 10 of 20 keer tegen dezelfde speler om vervolgens van speler te veranderen en later bij je terug te komen.
Dat kan niet, je hebt geen controle over tegen welke speler te uitkomt. Het is volledig random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Die gast gebruikt TOR of heeft een server farm opgezet, kan niet anders.
TimTurbo2 ... en je hebt gewonnen! 20 minuten geleden
TimTurbo2 ... en je hebt gewonnen! 21 minuten geleden
TimTurbo2 ... en je hebt gewonnen! 21 minuten geleden
TimTurbo2 ... en je hebt gewonnen! 22 minuten geleden
TimTurbo2 ... en je hebt gewonnen! 23 minuten geleden
TimTurbo2 ... en je hebt gewonnen! 25 minuten geleden
TimTurbo2 ... en je hebt gewonnen! 25 minuten geleden
TimTurbo2 ... en je hebt gewonnen! 27 minuten geleden
TimTurbo2 ... en je hebt gewonnen! 28 minuten geleden
TimTurbo2 ... en je hebt gewonnen! 31 minuten geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Kain_niaK schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:50:
[...]

Dat kan niet, je hebt geen controle over tegen welke speler te uitkomt. Het is volledig random.
Het aantal tweakcoins dat ik aan hem verdien gaat in stappen van (een veelvoud van) 10 (per keer dat ik check) omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Als je het leaderbord vaak genoeg refreshed dan kun je Tim Turbo zien verliezen. Spelers die langere tijd boven aan staan hebben een deck online maar zijn zelf niet aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Comp_Lex schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:54:
[...]

Het aantal tweakcoins dat ik aan hem verdien gaat in stappen van (een veelvoud van) 10 (per keer dat ik check) omhoog.
Ja, en? Er zullen nu weinig mensen zijn die daadwerkelijk battlen. Behalve TimTurbo dus. Die gaat iedereen af, en dus haal jij om de zoveel tijd weer een epic win.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
.oisyn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:55:
[...]

Ja, en? Er zullen nu weinig mensen zijn die daadwerkelijk battlen. Behalve TimTurbo dus. Die gaat iedereen af, en dus haal jij om de zoveel tijd weer een epic win.
Ah, je krijgt dus 10 coins voor een epic win. Dat verklaart het :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het zou nu ook wel leuk zijn om een anti-anti-TimTurbo deck te doen en dan hetzelfde trucje uit te halen, en dan tegen jullie allemaal epic wins te scoren :+

Alleen is dat wat lastig, want zowel lizard als scissors wint van paper, maar mensen hebben natuurlijk verschillende permutaties van die twee kaarten om Tim te counteren.

.edit: oh wacht rock wint natuurlijk van beide. Alleen verlies je dan wel weer van Tim. Maar goed, bijzaak :P

[ Voor 49% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2018 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Eenmaal je elke top kaart 2 of 3 keer hebt, heb je geen andere kaarten meer nodig. Dus ik snap niet wat er nu leuk is aan zo veel mogelijk coins of kaarten te verzamelen. De uitdaging is de random verslaan en boven aan eindigen in de elo ranklijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
.oisyn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:59:
Het zou nu ook wel leuk zijn om een anti-anti-TimTurbo deck te doen en dan hetzelfde trucje uit te halen, en dan tegen jullie allemaal epic wins te scoren :+
Als er genoeg van ons zijn, dan zal dat zeker lukken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Kain_niaK schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:55:
Als je het leaderbord vaak genoeg refreshed dan kun je Tim Turbo zien verliezen. Spelers die langere tijd boven aan staan hebben een deck online maar zijn zelf niet aan het spelen.
Ben net 15e geworden door zelf te spelen... maar heb m'n deck nu weer aangepast voor tim.. aka om te gaan slapen ;-).

En hij doet best wel veel requests... zeker als je hem in z'n eentje kan zien op de load graphs van tweakers's servers ;)

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Er zijn er weinig dus momenteel aan het spelen zijn. Je kunt dat zien aan de top 100. Die verandert momenteel nauwelijks, er komen alleen puntjes bij voor iedereen elke keer dat Tim voor bij turbo'd en als ik momenteel als een gek ga klikken dan kom ik spelers tegen van rond de 400 elo, allemaal slachtoffers van Tim! Zodra die morgen weer gaan spelen dan verliest de top 100 elo als een zot. Ben benieuwd of morgen het top elo weer rond de 1000 zit of dat we elke nacht iets omhoog gaaan.

Zo en nu sta ik boven aan voor de rest van de nacht denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Kain_niaK op 03-04-2018 02:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Gewoon een limiet zetten op 1 fight per 5 seconden ofzo.
Dan kan Tim nog maar 720 potjes per uur spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verkade89
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-05 18:58
.oisyn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:59:
Alleen is dat wat lastig, want zowel lizard als scissors wint van paper, maar mensen hebben natuurlijk verschillende permutaties van die twee kaarten om Tim te counteren.
Inderdaad ja, en als je nu verliest van een van de vele slachtoffers van Timmetje, dan verlies je een hele boel punten. Net namelijk gedaan, verloor van iemand, die kreeg er 31 punten erbij, naar 395, en ik zakte van 1184 naar 1153. Beste is gewoon een anti-Tim deck opzetten, en laat Tim zo vriendelijk zijn om al zijn punten, waar hij zo hard voor werkt, aan ons te doneren. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

DJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 02:08:
Gewoon een limiet zetten op 1 fight per 5 seconden ofzo.
Dan kan Tim nog maar 720 potjes per uur spelen.
Die limiet zat er min of meer op, omdat na een fight het een aantal seconden duurt voor die fight knop er terug is en uiteraard de rate limiting van page request per IP. Ben benieuwd hoe Tim die omzeilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ik denk eerder dat het spel morgen uit de lucht wordt gehaald vanwege de serverload.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Misschien wordt het tijd voor een rock-paper-scissors variant met 101 mogelijkheden

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ltDFRB9.png

:+
klik hier voor de interactieve versie (flash)

[ Voor 42% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2018 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Wat trouwens ook raar is momenteel dat wanneer ik een notificatie krijg dat ik van Tim heb gewonnen, de elo die de webpagina met de battle in laat zien niet overeen komt met de elo in de leadeboard.

80 elo punten verschil tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verkade89
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-05 18:58
Kain_niaK schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 02:22:
Wat trouwens ook raar is momenteel dat wanneer ik een notificatie krijg dat ik van Tim heb gewonnen, de elo die de webpagina met de battle in laat zien niet overeen komt met de elo in de leadeboard.

Waarschijnlijk omdat de notificaties een beetje achterloopt, door een bepaald iemand, die de servers iets of wat aan het stress testen is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Volgens mij worden de battles helemaal niet opgeslagen. Alle informatie zit in de URL. En omdat de notificaties te laat komen, kijk je in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
De notificaties lopen achter. Ik heb het trouwens het idee dat er is ingegrepen o.i.d. Hij komt niet meer (zo snel) bij me langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:17

Die notificaties lopen achter (wegens de battle-spam van de scripts) dus daarom loopt de ELO ook achter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Eluminate schreef op maandag 2 april 2018 @ 23:17:
Hallo Mede Tweakers,

Met het schaamrood op mijn kaken zit ik hier de reacties door te lezen.
Nouja dat hoeft nou ook weer niet. Ik vind 't wel prima dat je zelf ook wat tegen de 1-aprilgrap van T.net aankut maar de enorme bult notificaties die daar het gevolg van waren schoten me in 't verkeerde keelgat :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

.oisyn schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 02:24:
[...]

Volgens mij worden de battles helemaal niet opgeslagen. Alle informatie zit in de URL. En omdat de notificaties te laat komen, kijk je in het verleden.
Maar die pagina laat ook je huidige ranking zien. De laatste notificatie van Tim was mijn ranking zo gezegd nummer 1 terwijl ik toen niet nummer 1 was.

Ik zat jij nu ook aan het spelen bent. Bring it on! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Notificaties voor die dingen was imho ook de domste keuze ooit. 5 minuten nadat ik wist van deze 1-april grap had ik daar al meteen een bloedhekel aan. Vooral omdat mijn telefoon ook leuk geluidjes maakt voor dergelijke notificaties }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Jammer joh. ben ook aan het knoppen rammen geweest....
En @Kain_niaK blijkbaar ook :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FNknO62NHO1DPKVEgi5DWFEe/full.png

Nu naar bed en mijn deck uitgeschakeld omdat kapers op de kust liggen :w

[ Voor 8% gewijzigd door DJMaze op 03-04-2018 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Je kunt ze uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

DJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 02:29:
[...]

[afbeelding]
Correctie, 7 keer met het juiste deck. En je moet ook ongeveer weten wanneer je stopt want anders zak je meteen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zou geniaal zijn als @.oisyn nu je opeens vreselijk dankbaar is. _O-

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Nah, mijn dek is al sinds gisteren bijna het zelfde. Door de kracht van herhaling verlies ik 2 en win er 5 ongeveer.
Mensen plaatsen te veel "random" waardoor mijn palindroom deck blijkt te werken.
Wel heel weinig Epic wins daardoor.

[ Voor 36% gewijzigd door DJMaze op 03-04-2018 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Komt Tim nog bij jullie langs? (niet qua notificaties, maar qua gewonnen coins)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

DJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 02:32:
Nah, mijn dek is al sinds gisteren het zelfde. Door de kracht van herhaling verlies ik 2 en win er 5 ongeveer.
Wanneer je je deck uitschakelt voor een tijdje verdwijn je uit de ranklijst ... echter ik weet niet of je ook elo kunt verliezen door je deck uit te schakelen voor langere tijd. Het is ook mogelijk denk ik dat de nummer 1 op de ranglijst op zijn eigen pagina nummer 2 is en er dus iemand is met een hogere elo rating die zijn deck uit heeft staan.

Misschien dat we dit topic kunnen gebruiken voor de all time high te posten, maar ik denk dat het beter zou zijn als een mod dit topic zou verplaatsen en er een meer algemaan topic vanmaakt over TweakStone.

Ik vind het een leuke 1 april, een stuk beter dan die van Reddit met hun Circle of Trust.

[ Voor 10% gewijzigd door Kain_niaK op 03-04-2018 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

No shit sherlock 8)7
Comp_Lex schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 02:34:
Komt Tim nog bij jullie langs? (niet qua notificaties, maar qua gewonnen coins)
Nope.

[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2018 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
@Comp_Lex nope, hielt iets na tweeën op.
Keek naar mijn score en was al 15 minuten gelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

DJMaze schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 02:29:
[...]

[afbeelding]

Nu naar bed en mijn deck uitgeschakeld omdat kapers op de kust liggen :w
Jammer joh ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KfTgYi4.png

Alleen ging daarna keihard naar beneden met een paar verliezen achter elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Te vroeg gepeakd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ik ben inmiddels ook ergens bovenin :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:12

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

DJMaze schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:46:
Nextron en parsnap ook namelijk.
Mijn acties vanaf het begin:
  • Fight-knop bashen
  • Sudoku's oplossen
  • Vijf gouden kaarten vrijgespeeld met gouden loot boxes
  • Tool gemaakt die sudoku kopieert naar een online solver en de oplossing terug kopieert
  • Hotkey gemaakt die op fight-knop drukt ongeacht de locatie van de cursor
  • Er achter gekomen dat je ook coins krijgt voor elke win, zonder vijf minuten te moeten wachten op sudoku |:(
  • Tool gemaakt dat de TweakStone-pagina parse't en een nieuwe fight initieert, zonder de browser actief te hebben
  • Metrics en KPI's toegevoegd om te zien hoe mijn score verliep
  • Herhaling toegevoegd en beperkt tot menselijke snelheid
  • Extra loot boxes gekocht, want coins zat
Afbeeldingslocatie: http://oi63.tinypic.com/fmq2pw.jpg

Zo kon ik lang spelen zonder op snelheid te spammen en redelijk zien of een deck het goed deed. Vanmiddag zat ik op 67% winst, wat mij verbaasde. Met vijf gouden kaarten zullen 'draws' eerder 'wins' zijn waarmee je op 60% zou komen? Dan nog stuiterde mijn ranking tussen top-50 en sub-2000.
Vanavond zat de ratio op 54% met wisselende decks.
Room42 schreef op maandag 2 april 2018 @ 23:36:
Mijn aanpak was niets meer dan een autohotkey-script dat een ontbrekende check in het Sudocu-script misbruikt om onbeperkt sudocus op te lossen met een online sudocu solver :P
Daar had ik niet eens aan gedacht. }:O No worries.. I'm done.
D.oomah schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:00:
Speelt hij gewoon veel fights of is het mogelijk dat hij alleen fights forceert waarbij hij punten krijgt?
Wanneer je de TweakStone-pagina laadt, krijg je een nieuwe game token die je één keer kan gebruiken. Verder stuur je geen relevante data bij het initiëren van een fight. Dat hij veel tegen jou speelt, betekent waarschijnlijk dat hij veel tegen iedereen speelt en dus veel fights start. Anders zou het inbouwen van een check om 'epic wins' te cherry picken wel heel lucratief zijn.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Microkid op 03-04-2018 05:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Hier nog steeds timturbo2 spam. Kan die gaat niet geblokkeerd worden?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 10:19

Saffie_time

Why use this? 42!

Hier de laatste aanval van timturbo om 04.44 gehad vannacht.
Gisteren niet online geweest en vandaag een 2255 melding waarvan het over grootste deel van timturbo.
Ook ik zou het niet erg vinden als hij even mag afkoelen met dit spel.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 09:04

-36-

Trust me. I'm an amateur

Go go Timturbo. _/-\o_ Geef die man een prijs ofzo. Wat mij betreft zeer Tweakers waardig hoe er binnen 2 dagen al allerlei ingenieuze strategieën en scriptjes worden bedacht om de beste van een (geslaagde) 1 april grap te worden.

ps. Ben trouwens nergens een UELA oid tegengekomen en zonder spelregels kan je ze ook niet overtreden of cheaten lijkt me.

[ Voor 63% gewijzigd door -36- op 04-04-2018 20:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Timturbo2 is bij mij ook met mijn dek aan het grinden. 111 notificaties, bijna allemaal van hem.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Larrs schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 07:39:
Timturbo2 is bij mij ook met mijn dek aan het grinden. 111 notificaties, bijna allemaal van hem.
https://tweakers.net/instellingen/notificaties/

https://tweakers.net/notificatie/markeerallesgelezen/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 12:26
Powermage schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 00:11:
Mijn Deck iets aanpassen en niets doen om zo TimTurbo leeg te trekken is nog mijn meest succesvolle tactiek geweest in dit spel :P
Jup, strategie werkte...Na een nachtje slapen van +/- 600 elo naar bijna 1100 gegaan :P
Paar potjes zelf gespeeld en weer minder dan 1000 :+

Join the club

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

DJMaze schreef op maandag 2 april 2018 @ 23:38:
@Verwijderd is zelfs eentje die de sudoku elke 5 minuten oplost.
Wie heeft die gemaakt dan?
Naast het oplossen van sudoku's kan TwiekStoon ook zijn deck aanpassen op basis van de laatste gevechten die zijn gestreden. Dit doet hij door te kijken welk deck, van alle mogelijke 3125 decks van epic kaarten, het beste zou hebben gepresteerd tegen de laatste tientallen gevechten. Hier een schermschot van TwiekStoons brein:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/17Ym5cz.png

TwiekStoon is goedaardig en speelt alleen uit zelfverdediging. Hij drukt nooit op de Fight-knop. TwiekStoon doet ongeveer 2 requests per minuut. [i]Senior Developer Approved[/i]

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2018 09:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Noooo :F

Stelletje nerds 8)7 :9

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:25:
[...]

Naast het oplossen van sudoku's kan TwiekStoon ook zijn deck aanpassen op basis van de laatste gevechten die zijn gestreden. Dit doet hij door te kijken welk deck, van alle mogelijke 3125 decks van epic kaarten, het beste zou hebben gepresteerd tegen de laatste tientallen gevechten. Hier een schermschot van TwiekStoons brein:
[afbeelding]

TwiekStoon is goedaardig en speelt alleen uit zelfverdediging. Hij drukt nooit op de Fight-knop. TwiekStoon doet ongeveer 2 requests per minuut.
Je hebt wel elke epic kaart maar een keer, je kunt dus geen epic deck samenstellen met twee keer dezelfde kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:51:
[...]

Je hebt wel elke epic kaart maar een keer, je kunt dus geen epic deck samenstellen met twee keer dezelfde kaart.
Dat wordt aan de serverzijde niet gecheckt. TwiekStoon is hier onbedoeld achtergekomen en pleegt hierom elke vijf minuten eervol sudoku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Jorgen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:29:

sc - li - li -pa - li

Hierbij haal je tegen drie cheaters (tim, nextron adr01), 2,5 punt per kaart (voor kaart 2 t/m 5) en voor de eerste 1,5, maar door daar niet voor lizard of spock te kiezen wordt de kans hoop ik groter om tegen de niet-cheaters te winnen, omdat zij (hopelijk) eerder voor een nieuwigheidje (spock, lizard) zullen kiezen dan voor de bekende 3.

Joosie200 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:35:
[...]

Ben benieuwd, heb het nu ook zo ingesteld. Morgen zal het wel uitwijzen :z
Van laag in de 700, ben ik naar hoog in de 800 gegaan. Zeg maar ca. 160 punten winst vannacht. Waar ik gisteren echter op bijna 160 notificaties stond voor het slapen gaan, had ik er vanochtend nog maar 13. Dus waarschijnlijk heeft T.net er een heleboel opgeschoond. TimTurbo2 is overigens van 5 x paper naar sc- ro -sc - ro - sc geswitcht zodat ik opnieuw van hem heb verloren. En Kain_niaK heeft van mij gewonnen. Dat kan toevallig zijn, of omdat ik hier mijn strategie heb gepost ;) Het aantal coins valt me zwaar tegen. Vannacht maar 62 binnen gehengeld.

@Joosie200 en @DJMaze hoeveel hebben jullie gescoord vannacht? (Tweakstone that is; de rest mag je bewaren voor in de HK ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
En ik maar keurig artikelen openen, proberen om sudoku op te lossen en proberen te winnen van andere tweakers en hier worden ondertussen tooltjes gemaakt :') ach het is maar een 1 april spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Mrjraider schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:04:
En ik maar keurig artikelen openen, proberen om sudoku op te lossen en proberen te winnen van andere tweakers en hier worden ondertussen tooltjes gemaakt :') ach het is maar een 1 april spelletje.
Op een paar lui na zullen de meeste Tweakers toch wel eerlijk spelen volgens mij. Bovendien gaat veel toch vanzelf. ;)

@Verwijderd Een clone-accountje gemaakt voor enkel dit spelletje; met het risico op een perma-ban?

Zelf klikken levert me nu in elk geval bijna niks op. 100 punten in de min; 200 plaatsen gedaald in de ranking.
Zal nu eens een paar uur de tactiek van Twiekstone gebruiken.

[ Voor 14% gewijzigd door Jorgen op 03-04-2018 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jetspiking
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-09 16:30
TimTurbo heeft bijna 20.000 kaarten :/

https://www.linkedin.com/in/dustinhendriks/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Ik snap het spel nog steeds niet en dan gaan mensen cheaten. Lekkere motivatie.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 11:40
Ik heb inmiddels ook iemand gevonden die mij in het afgelopen uur al ~15 keer heeft aangevallen (zonder succes trouwens) weer een andere dan hier tot nu toe is genoemd :s

Lekker kinderachtig

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powermage
En de volgende script battler @Lexouden is een feit....
Deck weer iets aangepast en nu verliest ie weer....

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
Powermage schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:45:
Dan hebben we het over dezelfde persoon inderdaad :X
Naja nu stijg ik in ieder geval best rap :P

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Laatst online: 22-06 12:44
Dit dus, hoe kun je trouwens meerdere keren achter elkaar tegen iemand spelen? Ik krijg alleen random mensen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nextron schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 02:51:
[...]

Mijn acties vanaf het begin:
  • Fight-knop bashen
  • Sudoku's oplossen
  • Vijf gouden kaarten vrijgespeeld met gouden loot boxes
  • Tool gemaakt die sudoku kopieert naar een online solver en de oplossing terug kopieert
  • Hotkey gemaakt die op fight-knop drukt ongeacht de locatie van de cursor
  • Er achter gekomen dat je ook coins krijgt voor elke win, zonder vijf minuten te moeten wachten op sudoku |:(
  • Tool gemaakt dat de TweakStone-pagina parse't en een nieuwe fight initieert, zonder de browser actief te hebben
  • Metrics en KPI's toegevoegd om te zien hoe mijn score verliep
  • Herhaling toegevoegd en beperkt tot menselijke snelheid
  • Extra loot boxes gekocht, want coins zat
[afbeelding]

Zo kon ik lang spelen zonder op snelheid te spammen en redelijk zien of een deck het goed deed. Vanmiddag zat ik op 67% winst, wat mij verbaasde. Met vijf gouden kaarten zullen 'draws' eerder 'wins' zijn waarmee je op 60% zou komen? Dan nog stuiterde mijn ranking tussen top-50 en sub-2000.
Vanavond zat de ratio op 54% met wisselende decks.

[...]
Daar had ik niet eens aan gedacht. }:O No worries.. I'm done.

[...]
Wanneer je de TweakStone-pagina laadt, krijg je een nieuwe game token die je één keer kan gebruiken. Verder stuur je geen relevante data bij het initiëren van een fight. Dat hij veel tegen jou speelt, betekent waarschijnlijk dat hij veel tegen iedereen speelt en dus veel fights start. Anders zou het inbouwen van een check om 'epic wins' te cherry picken wel heel lucratief zijn.
Ben nu wel heel beniewd naar welke combinatie bij jou dan het meeste succes heeft opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
Marsjee schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:50:
[...]

Dit dus, hoe kun je trouwens meerdere keren achter elkaar tegen iemand spelen? Ik krijg alleen random mensen :+
Gewoon heel-veel-spelen (vermoedelijk geautomatiseerd)
en dan krijg je vanzelf weer de zelfde personen om tegen te vechten.

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
En hij heeft zijn dek weer aangepast....
jammer dit soort mensen.

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Laatst online: 22-06 12:44
Powermage schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:56:
[...]

En hij heeft zijn dek weer aangepast....
jammer dit soort mensen.
Nerd in een rukbunker. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nou dat was leuk... Begonnen en meteen die pauper van een @Lexouden die de boel moet verzieken. Ban die zielepiet gewoon.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:11
Angeloonie schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:00:
Nou dat was leuk... Begonnen en meteen die pauper van een @Lexouden die de boel moet verzieken. Ban die zielepiet gewoon.
En laten ze dan meteen @TimTurbo2 meenemen want die is zo te zien ook weer begonnen...

(Alhoewel ik wel steeds van hem win nu :P)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
Denman schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:02:
[...]

En laten ze dan meteen @TimTurbo2 meenemen want die is zo te zien ook weer begonnen...

(Alhoewel ik wel steeds van hem win nu :P)
Ik heb nog geen deck kunnen samenstellen waar ik van beide kan winnen :o

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
TimTurbo2 heeft nu Paper/Spock/Spock/Spock/Paper
Lexouden heeft nu Scissors/Lizard/Lizard/Lizard/Scissors

Join the club

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 09:04

-36-

Trust me. I'm an amateur

Maar begrijp ik nu uit alle negatieve reacties op de handige script harries hierzo dat er mensen fanatiek en handmatig tweakstone aan het spelen zijn?.. |:(

Sorrie maar dan heb ik toch wel meer respect voor de Twiekstones, Lexoudens en Turbotims van deze wereld

[ Voor 30% gewijzigd door -36- op 03-04-2018 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Blij dat ik niet mee gedaan heb dit keer :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Powermage
-36- schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:03:
Maar begrijp ik nu uit alle negatieve reacties op de handige script harries hierzo dat er mensen fanatiek en handmatig tweakstone aan het spelen zijn?.. |:(

Sorrie maar dan heb ik toch wel meer respect voor de Twiekstones, Lexoudens en Turbotims van deze wereld
Fanatiek is een groot woord, ik heb een deck, daar kijk ik soms naar en pas ik soms wat aan, en heb notifications aan staan om een beetje de battles te zien gaan, en dan vallen de lexies en turbotjes nogal op.

Dat je dit soort dingen gaan scripten is prima hoor, dat je hobbyt om te kijken wat je kan doen is grappig, dat je elke 2 minuten iedereen battlet gaat imho wat ver.

Join the club

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 10:34

Baggeraar

Wat een gebagger..

Je kan inderdaad verwachten, dat wanneer een dergelijk spel uitgebracht wordt op een techsite, dat er een aantal mensen aan de slag zullen gaan met scipts. Geen enkel probleem uiteraard, aan ons dus om deze mensen te triggeren om hun scipt intelligenter te maken, of om je eigen script beter te maken.

Heb het ook even gedaan, maar na een aantal requests richting tweakers heb je al snel een ban. Het moet uiteraard leuk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Serieus spelen? Nee, ik was aan het uitproberen en had ontdekt hoe ik mijn deck kon vullen met alle gevolgen van dien.
Mijn deck is nu leeg en blijft leeg totdat Tweakstone verdwijnt.

Maar misschien dat lootcrates voor sommige toch verslavend kunnen werken, ondanks de kritiek die op dit systeem is.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:00
-36- schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:03:

Sorrie maar dan heb ik toch wel meer respect voor de Twiekstones, Lexoudens en turbotims van deze wereld
Fanatiek is een groot woord, maar het was een paar uurtjes leuk tijdverdrijf. Die lol is er wel redelijk vanaf als een paar cheaters de boel komen verstieren voor anderen. Meer 4chan- dan Tweakersmateriaal, zegmaar.
Het feit dat Lexouden jouw post +1’t zegt wat dat betreft ook al genoeg. Op het moment dat je ziet dat er mensen stoppen met iets dat ze leuk vonden omdat een paar mensen zich niet kunnen gedragen zou er een kwartje moeten vallen. In plaats daarvan vinden een paar mensen zichzelf blijkbaar heel leuk, en hun eigen lolletje is natuurlijk belangrijker dan dat van een hoop andere mensen.

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:20
Wormaap schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:10:
[...]

Fanatiek is een groot woord, maar het was een paar uurtjes leuk tijdverdrijf. Die lol is er wel redelijk vanaf als een paar cheaters de boel komen verstieren voor anderen. Meer 4chan- dan Tweakersmateriaal, zegmaar.
Het feit dat Lexouden jouw post +1’t zegt wat dat betreft ook al genoeg. Op het moment dat je ziet dat er mensen stoppen met iets dat ze leuk vonden omdat een paar mensen zich niet kunnen gedragen zou er een kwartje moeten vallen. In plaats daarvan vinden een paar mensen zichzelf blijkbaar heel leuk, en hun eigen lolletje is natuurlijk belangrijker dan dat van een hoop andere mensen.
Hier ook veel aangevallen door lexouden, wat mij opvalt dat het een nieuw account is. Zal dit een bestaande tweaker zijn die een extra account aanmaakt? Zou dit reden genoeg zijn om beide accounts te bannen?

Ik ben vanochtend begonnen en nu alweer gestopt, jammer dat zoiets leuks door een paar gasten om zeep geholpen wordt.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:02:
@DJMaze hoeveel hebben jullie gescoord vannacht? (Tweakstone that is; de rest mag je bewaren voor in de HK ;) )
Nee, had mijn deck uit gezet DJMaze in "Tweakstone cheater?"
Kain_niaK schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 02:34:
Wanneer je je deck uitschakelt voor een tijdje verdwijn je uit de ranklijst ... echter ik weet niet of je ook elo kunt verliezen door je deck uit te schakelen voor langere tijd. Het is ook mogelijk denk ik dat de nummer 1 op de ranglijst op zijn eigen pagina nummer 2 is en er dus iemand is met een hogere elo rating die zijn deck uit heeft staan.
Net gecheckt, ik stond niet in de ranking maar op mijn eigen tweakstone pagina stond #1 1307

Paar potjes gespeeld, gekelderd en weer wat omhoog.
Nu #5 in de leaderboard, maar.... #9 op tweakstone pagina.

De tweakstone home pagina is dus je werkelijke ranking en de leaderboards niet.

[ Voor 64% gewijzigd door DJMaze op 03-04-2018 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
*snip* dubbel post

[ Voor 96% gewijzigd door DJMaze op 03-04-2018 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:20
Ik denk dat het geen echte cheat is maar een bug in het systeem. Als je een ronde wint en je klinkt op refresh dan win je weer tegen dezelfde tegenstander, dit kan je dus heel snel doen en heel snel achter elkaar winnen. Laat maar werkt toch niet zo.

[ Voor 7% gewijzigd door gielie op 03-04-2018 10:45 ]

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste