Jorgen schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:00:
Aangezien ik van de cheaters alleen timturbo2 in mijn lijst heb, kan ik de decks van de andere cheaters niet inzien. Lijkt me leuk om even te analyseren met welk dek je de meeste van hen tegelijk pakt. Iemand die wil posten wat die lui spelen?
Tim: 5 x nyancat / paper
Mordor:
Eluminate:
Yorrick:
Tim Turbo doet niks anders dan gewoon de hele tijd op een knop rammen. Of het nu hem is, of een zombie, of een fan met een per eraan die langzaam oscileert en dan een muisknop elke twee minuten induwt ... de enige twee knoppen die je nodig hebt zijn de TweakStone link die je op elke pagina ziet en de fight knop.
Wat Tim Turbo doet noem ik dus niet echt cheaten ... of je nu zelf de hele dag op die knop duwt of er een chinees voor betaald of gewoon een muis macro opneemt en loopt ... komt op hetzelfde neer.
Tim Turbo vind ik dus niet echt tweak waardig. Eluminate is DE tweaker. Maar het exploiten van een bug in de sudoku puzzel dat vind ik wel een beetje cheaten.
Maar Tim Turbo mag lekker boven aan staan in aantal coins en aantal kaarten en 200 IP bans voor te veel page requests maar daar valt geen eer in te behalen.
De Tweakers die de hoogste mogelijke elo te pakken krijgt, zelfs al is het maar tijdelijk. Daar zit waar eer in. En natuurlijk de persoon die boven aan eindigt op het moment dat de game start.
Het is echter goed mogelijk dat beide personen gewoon toevallig daar zullen eindigen, mij dunkt.