[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.830 views

Onderwerpen

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:44:
[...]

Ach ja, de tijd zal het leren... Ik zou mn geld er zelf zeker niet in durven zetten. Maar voor de mensen die dat wel doen en durven hoop ik op het beste.

Het heeft alle schijn tegen in ieder geval.
Tot nu toe heeft Verge al een hoop gepruts overleeft omdat de community er toch in blijft geloven ondanks alles.
Je kan veel van het Verge team zeggen maar een trouwe community opbouwen, dat kunnen ze wel.

Hoe erg ze het ook verpesten, ik denk niet dat de boel helemaal instort omdat aanhangers hun kop toch weer in het zand gaan steken ;)

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:44:
[...]

Ach ja, de tijd zal het leren... Ik zou mn geld er zelf zeker niet in durven zetten. Maar voor de mensen die dat wel doen en durven hoop ik op het beste.

Het heeft alle schijn tegen in ieder geval.
ach heeft de schijn wel vaker tegen gehad.
Dit maakt het allemaal wel wat spannender. ;)

Verwijderd

Ze doen het in ieder geval beter als dan HTML. De tering...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2018 21:15 . Reden: Basisschool niet afgemaakt ]

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
Die Verge subreddit is echt bizar, zoveel borden voor mensen hun kop, ongelooflijk. Hoop van harte dat partnership wat wordt, want heb het idee dat veel jonge mensen daar teveel geld gaan kwijtraken. Man man man.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Rookert25 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 21:58:
Die Verge subreddit is echt bizar, zoveel borden voor mensen hun kop, ongelooflijk. Hoop van harte dat partnership wat wordt, want heb het idee dat veel jonge mensen daar teveel geld gaan kwijtraken. Man man man.
De meeste mensen hebben al meermaals hun geld eruit gehaald dus je hoeft je daar niet al te druk om te maken.

Verwijderd

Rookert25 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 21:58:
Ook met een partnership van wereldformaat ben ik bang dat de koers zal terugvallen. Zo lijkt het te gaan in crypto. Huge announcement = pump. Het nieuwe eraf = dump.

Buy the rumour sell the news. Ofzo

• Bapap
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-08-2021
AtlAntA schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:02:
[...]

Verge is ook al van whattomine afgehaald.
Dit is niet waar , ;w ;w

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
We lijken een mooie nacht te krijgen.

MOON, LAMBO.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tominatie schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 22:44:
We lijken een mooie nacht te krijgen.

MOON, LAMBO.
Zit het ook te volgen op GDAX ... hij klimt wel mooi zo, niet eens veel volume, maar wel mooie buy walls die steeds ontstaan, precies goed eigenlijk. :)

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:19
Even naar een verjaardag kom terug verge -10% 😥 dat was niet de afspraak moet ze nog weg doen.

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04-2025
DJ-Promo schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 23:09:
Even naar een verjaardag kom terug verge -10% 😥 dat was niet de afspraak moet ze nog weg doen.
Joh no stress man!!.Meerdere munten hadden dit. Verge is nu weer - 9 procent en krabbelt weer omhoog. O-)

• DJ-Promo
Ik hoop het! De ether prijs is wel flink gezakt.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:31
Ik zie die munt nergens meer hoor. Of ben ik nou blind?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
AtlAntA schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 23:41:
[...]

Ik zie die munt nergens meer hoor. Of ben ik nou blind?
Leg een hand op je linkeroog en...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VfwwyEpmxOA7ZyOkCoGbRhVp/full.jpg

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01 07:58
Gerucht dat tokenpay de partner zou zijn waarmee Verge zou komen is niet waar.

Komt denk ik hard aan en dat zie je terug in de koers

Ik heb ook een leuke computer..

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04-2025
Denk dat dat reuze mee valt. Verge klimt gewoon weer terug omhoog hoor van -12 naar -7 momenteel. Morgen gewoon weer in de plus!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Gentlemen, start your engines!

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/397872799483428867/434859060437975041/Screen_Shot_2018-04-14_at_7.32.34_PM.png

Lets go IOTA! *O* oOo

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
D-Ed schreef op zondag 15 april 2018 @ 07:04:
Gentlemen, start your engines!

[afbeelding]

Lets go IOTA! *O* oOo
IOta is op slack? Ga het is checken🙌 zie het al het is Discord☺ Slack hebben ze niet meer

[ Voor 7% gewijzigd door jorisdeket op 15-04-2018 07:36 ]

• D-Ed
  • Niet online
jorisdeket schreef op zondag 15 april 2018 @ 07:32:
[...]

IOta is op slack? Ga het is checken🙌 zie het al het is Discord☺ Slack hebben ze niet meer
Zijn ze idd vanaf gestapt.. Discord geeft ze veel meer mogelijkheden dan Slack blijkbaar (community werd te groot voor Slack)

• jorisdeket
Goedemorgen, in welke van de 4 zien jullie meer potentie?
OriginTrail Vs Venchain vs Wabi vs WTC?
Ben aan het lezen over supply chain transparency. Ga niks bij kopen, heb me zakken al aardig gevuld...maar toch
Persoonlijk mening:
Denk dat we in een te vroege stadium zitten voor dit eco systeem en dat er nog veel hobbels op de weg liggen.

[ Voor 41% gewijzigd door jorisdeket op 15-04-2018 08:19 ]

• drijfhout
jorisdeket schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:05:
Goedemorgen, in welke van de 3 zien jullie meer potentie?
OriginTrail Vs Venchain vs Wabi?
De andere 2 daar weet ik niks van maar VEN is wel een munt die ik niet zomaar meer zie verdwijnen.
Volgens mij staat de Chinese overheid zelfs nog redelijk positief tegenover VEN ( als ik de geruchten mag geloven ).
Hun communicatie ( marketing ) kan soms weleens wat kinderachtig overkomen, maar dat heeft vooral te maken met onze westerse blik, de landen waar ze zich vooral op richten reageren er WEL positief op.

Echter denk ik niet dat deze de komende tijd nog veel in waarde gaat stijgen, gevoelsmatig.
Voor de langere termijn is het een optie, maar voor snelle winst zou ik niet in VEN gaan zitten op dit moment.

[ Voor 23% gewijzigd door drijfhout op 15-04-2018 08:26 ]

• jorisdeket
drijfhout schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:19:
[...]

De andere 2 daar weet ik niks van maar VEN is wel een munt die ik niet zomaar meer zie verdwijnen.
Echter denk ik niet dat deze de komende tijd nog veel in waarde gaat stijgen, gevoelsmatig.
Voor de langere termijn is het een optie, maar voor snelle winst zou ik niet in VEN gaan zitten op dit moment.
Ja, die snelle winst maak me wat bezorgt bij VEN, WTC en WABI. Het zijn producten in working. Zie nog veel groei in OriginTrail. Maar over het algemeen zijn het allemaal concurenten. Heb meer info nodig over supply chain transparency. 🤔

Gevonden:http://www.mdpi.com/2305-6290/2/1/2/htm

[ Voor 4% gewijzigd door jorisdeket op 15-04-2018 08:34 ]

• drijfhout
jorisdeket schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:25:
[...]

Ja, die snelle winst maak me wat bezorgt bij VEN, WTC en WABI. Het zijn producten in working. Zie nog veel groei in OriginTrail. Maar over het algemeen zijn het allemaal concurenten. Heb meer info nodig over supply chain transparency. 🤔
Ik dacht, ik zoek eens even op wat de supply chain transparancy is.
Pffff niet te doen :p ( met me MAVO ;) )

• jorisdeket
drijfhout schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:28:
[...]

Ik dacht, ik zoek eens even op wat de supply chain transparancy is.
Pffff niet te doen :p ( met me MAVO ;) )
link gevonden 🙌👆
A recent study conducted by the Department of Marketing & Logistics at the University of North Florida provides a detailed insight into the rate at which blockchain solutions are being adopted in the supply chain industry.

• drijfhout
Zelf verdeel ik mijn PF altijd, ongeveer 70% coins die zichzelf al enigzins bewezen hebben.
Minder kans op verlies maar ook lagere winsten.

De andere 30% zit in coins waarvan ik denk dat het nog wel eens zou kunnen worden. High risk, high reward.

Dus wanneer ik bij koop let ik altijd op bovenstaande 70/30 balans.
Dus op 1000€ zou ik dan bijvoorbeeld 700€ VEN en 300€ OriginTrail hebben.

• jorisdeket
Als ik het goed heb gelezen hebben ze er een goed gevoel over supply chain transparancy in de blockchain maar hebben te weinig info over. En de openheid van de bedrijven zullen hier wel aan mee moeten werken. De costumer (wij) zijn er wel geïntresseerd in. Maar wil niet zeggen dat de techniek wordt gebruikt. Alles gebeurd nog op het ETH netwerk en is zo traag als ... dat is eerst een opstakel om op te lossen. Prijzen zullen nog veel zakken en stijgen in supply chain transparancy omdat het onzeker is. Ga ze zeker alle concurrenten in de gaten houden. Maar het risicio is te groot....

• Rookert25
Nog 2 dagen totdat Verge klapt of wint, erg benieuwd wat er gaat gebeuren :D. Koers is stuk zenuwachtiger geworden, de rek is er wel uit voorlopig.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:51
Ook vandaag staat de meter onverminderd op "bullish". Ik ben uitermate optimistisch over de nabije toekomst van de gehele cryptosector. Kopen die muntjes!

• jorisdeket
Yep, nog 5,92 % te gaan! En dan groen na de crash van bitcoin. Bij gekocht als een gek💪🚀🚀🚀

• Crystal007
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-08-2025
Koop nou maar allemaal gewoon Ada mensen, nu nog goedkoop en is beter dan eth en Eos bij elkaar. Meer dan 30 programmeer talen ondersteund voor sc en 3 lagen die zorgen dat niks vast loopt (cryptokitties?).

Dat het ook nog is bewezen veilig is (geen rare dao hacks of munten die opeens verdwijnen) door academici.. tja.

Mensen die roeptoeteren "veel te hoge supply", dyor, Ada heeft maar 6 nullen achter de comma en btc bijvoorbeeld 8, scheelt weer een factor 100 in satoshis. Zo zijn er in satoshis maar 26 keer meer dan in btc, en maar ~2,6 keer zoveel als eth, en die zijn ook sky high gegaan :) .

Zo, tip voor de dag klaar, doe er iets mee zou ik zeggen.

• AtlAntA
Chris.nl schreef op zondag 15 april 2018 @ 00:00:
[...]

Leg een hand op je linkeroog en...

[afbeelding]
Lol ja jullie hebben gelijk. Ik keek gewoon niet goed. Excuus.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Crystal007 schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:02:
Koop nou maar allemaal gewoon Ada mensen, nu nog goedkoop en is beter dan eth en Eos bij elkaar. Meer dan 30 programmeer talen ondersteund voor sc en 3 lagen die zorgen dat niks vast loopt (cryptokitties?).

Dat het ook nog is bewezen veilig is (geen rare dao hacks of munten die opeens verdwijnen) door academici.. tja.

Mensen die roeptoeteren "veel te hoge supply", dyor, Ada heeft maar 6 nullen achter de comma en btc bijvoorbeeld 8, scheelt weer een factor 100 in satoshis. Zo zijn er in satoshis maar 26 keer meer dan in btc, en maar ~2,6 keer zoveel als eth, en die zijn ook sky high gegaan :) .

75% van de XVG winst gaat dan ook in ADA. HODL ik 3 munten; ICX VEN en ADA.

• jorisdeket
Crystal007 schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:02:

ADA heeft proof of stake in zijn protocol toch?
waar de overgang naar PoS bijna wordt geïmplementeerd, omdat de oprichters de zwakte van PoW al hebben opgemerkt.

[ Voor 6% gewijzigd door jorisdeket op 15-04-2018 09:16 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:27
Rookert25 schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:55:
Nog 2 dagen totdat Verge klapt of wint, erg benieuwd wat er gaat gebeuren :D. Koers is stuk zenuwachtiger geworden, de rek is er wel uit voorlopig.
heb ze gisteren al van de hand gedaan goede winst op gemaakt vond het wel goed zo :)

• Crystal007
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-08-2025
Nee dpos, krijg je nog wat rente ook :)

• DJ-Promo
bie100 schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:14:
[...]

heb ze gisteren al van de hand gedaan goede winst op gemaakt vond het wel goed zo :)
Van de week wat weg gedaan voor 0.000205 ETH. Had ze allemaal voor die prijs moeten doen. Hoop een stijging vandaag of morgen en dan dump ik ze. Zit ook te kijken waar ik ze dan in moet stoppen. Die eerste winst is net in ICX gegaan.

• Nathan21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04-2021
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S7qJgfl.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TuNR815.png

• jorisdeket
IOTA Moon🚀🚀🚀

• DJ-Promo
Ja weer precies voordat ik wat kan bijkopen :P.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Werd tijd dat BTC weer wat omhoog ging, het kost 8100 dollar aan stroom om er 1 te minen.

XRP = trash

• AtlAntA
Mr_Ripple schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:46:
Werd tijd dat BTC weer wat omhoog ging, het kost 8100 dollar aan stroom om er 1 te minen.
Wat zijn de kosten per kw/h dan?

edit: Als je op deze pagina de candles op 1h zet https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd dan zie je dat de stijging heeft plaatsgevonden in 1 uur. Ik blijf het een bijzondere gewaarwording vinden.

[ Voor 30% gewijzigd door AtlAntA op 15-04-2018 09:55 ]

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

AtlAntA schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:48:
[...]

Wat zijn de kosten per kw/h dan?
Reken dat zelf maar uit!

XRP = trash

• AtlAntA
Dat is toch niet zelf uit te rekenen? Ik vraag me af welke kw/h kosten zijn gebruikt om op dit bedrag te komen.Ook lijkt me de gebruikte hardware wel van belang. Heb je op zijn minst een linkje oid?

Verwijderd

Fuck bitcoin

• D-Ed
  • Niet online
DJ-Promo schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:23:
Ja weer precies voordat ik wat kan bijkopen :P.
Ik ben al aan het waarschuwen sinds dat IOTA onder de 1 dollar stond.. *O* Aangezien ik niet als een geblokte user wil overkomen plaats ik niet zo vaak posts die als ‘shill’ over kunnen komen ;)

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
Fijne coin hoor die IOTA. Weer een snelle 7,5% weten te halen!

• Dhr. Satoshi
D-Ed schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:44:
[...]

Ik ben al aan het waarschuwen sinds dat IOTA onder de 1 dollar stond.. *O* Aangezien ik niet als een geblokte user wil overkomen plaats ik niet zo vaak posts die als ‘shill’ over kunnen komen ;)
Die ligt aan de ketting.... de V-ketting.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
D-Ed schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:44:
[...]

Dan moet je wel heel erg je best doen!

Grappip op 28/29 maart hadden we het hier er nog over dat het allemaal nog heel lang ging duren voordat we weer een beetje omhoog zouden gaan, en waren er een heel aantal vrij negatief over de toekomst. Moet je kijken hoe de stemming nu al weer is. _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door tias86 op 15-04-2018 11:27 ]

• Dhr. Satoshi
tias86 schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:53:
[...]

Grappip op 28/29 maart hadden we het hier er nog over dat het allemaal nog heel lang ging duren voordat we weer een beetje omhoog zouden gaan, en waren er een heel aantal vrij negatief over de toekomst. Moet je kijken hoe de stemming nu al weer is. _/-\o_
Stelletje crypoborderliners zijn we met z`n allen. :o

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Mr_Ripple schreef op zondag 15 april 2018 @ 09:46:
LTC zit ook op break even momenteel. Gek genoeg neemt het aantal miners nog steeds (explosief) toe. Op ltcpool alleen al over de 50THs.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:26

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• D-Ed
  • Niet online
tias86 schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:53:
[...]

Lol, dat klopt.. Aangezien ik al lang met winst speel ben ik wat minder negatief (hoewel die wel flink is verdampt natuurlijk ;) ).

Ik heb nog steed volledig vertrouwen in het team en dat geeft ook rust.. Alle andere coins weggedaan en all-in op IOTA.. Misschien niet meest slimme tactiek maar voorlopig voel ik me er goed bij _/-\o_

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Je buy order op $3 nooit geraakt jonge? :(:)

BITCOIN FTW!! *O* *O*

—edit—

Litepal is 2 minuten geleden gelanceerd. Eens kijken of dat wat brengt. Concept is prima, uitvoering tot op heden niet geweldig, maar we wachten af.

[ Voor 30% gewijzigd door Turbo-Puppy op 15-04-2018 12:07 ]

• tias86
D-Ed schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:59:
[...]

Lol, dat klopt.. Aangezien ik al lang met winst speel ben ik wat minder negatief (hoewel die wel flink is verdampt natuurlijk ;) ).

Ik heb nog steed volledig vertrouwen in het team en dat geeft ook rust.. Alle andere coins weggedaan en all-in op IOTA.. Misschien niet meest slimme tactiek maar voorlopig voel ik me er goed bij _/-\o_
Ik zit ook maar in 2 projecten waar ik in geloof. Maak mij ook niet zo druk meer. We gaan het zien, ook duurt het een jaar of meer. Verder is een portefolio met tig coins naar mijn idee ook niet het slimste. Diversifiseren is een tactiek om niet te verliezen, all-in is voor de echte winnaars (y) Als je het goed hebt dan. >:)

Tenslotte zit je er in om te winnen, en niet om niet te verliezen toch.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
BNB coinburn ter waarde van $30M is voltooid.

Aangezien Binance 20% van hun winst daarvoor gebruikt, hebben ze in hun 3e kwartaal ongeveer $150M winst geboekt. In hun 2e kwartaal hadden ze een winst van $200M. Bizar hoe winstgevend dat bedrijf is in zo’n korte tijd. Ook een positief signaal dat ondanks dat het volume in de markt een significante daling heeft gehad, Binance nog altijd meer dan genoeg winst maakt.

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Zojuist EOS na de airdrop omgewisseld in extra ADA. Nog niets gehoord over het mogen draaien van een ADA node op hun testnet, maar dat zal wel snel volgen. Heb hier nog steeds het meeste vertrouwen in.

Afgelopen week ging ADA ook lekker mee. Als alle XVG'ers nou even overstappen, dan kunnen we daar ook weer een mooie rit tegemoet zien :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-01 22:20

paradoXical

The ParadoX

drijfhout schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:41:
Waarschijnlijk valt er nog genoeg winst te pakken op Verge voordat het nieuws er is, maar ik durf het spul nu echt niet meer aan te raken.
Zeer slecht gevoel bij en er de ballen niet voor ;)
3 BTC in XVG staan, grow some balls :+

Maar serieus, ik ga het in de gaten houden. Shitload gekocht op 3-4 cent, kwestie van goed in de gaten houden. De kans dat ik los ga hebben (stop loss) is gewoon minimaal. Enige gevaar is FUD / coins weg en dan weer een bounce terug, wat in december ook gebeurde...

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Tominatie
  • Niet online
@Turbo-Puppy zit je nog in WPR? Ga hopelijk ook een ritje pakken nu: daarnet wilde hij net niet door de 0.000015 maar bij de volgende wave misschien wel, letsgoo :9

EDIT: TOLD YAAAAAAA, profit gepakt.

[ Voor 10% gewijzigd door Tominatie op 15-04-2018 13:04 ]

• jorisdeket
tias86 schreef op zondag 15 april 2018 @ 12:07:
[...]

Ik zit ook maar in 2 projecten waar ik in geloof. Maak mij ook niet zo druk meer. We gaan het zien, ook duurt het een jaar of meer. Verder is een portefolio met tig coins naar mijn idee ook niet het slimste. Diversifiseren is een tactiek om niet te verliezen, all-in is voor de echte winnaars (y) Als je het goed hebt dan. >:)

Tenslotte zit je er in om te winnen, en niet om niet te verliezen toch.
Welke 2? Als ik vragen mag🙂
Ben het wel met je eens, moet je wel een HODL type zijn en bijkopen in de dips. 😋

[ Voor 7% gewijzigd door jorisdeket op 15-04-2018 12:57 ]

• Tominatie
  • Niet online
jorisdeket schreef op zondag 15 april 2018 @ 12:56:
[...]

Welke 2? Als ik vragen mag🙂
Ben het wel met je eens, moet je wel een HODL type zijn en bijkopen in de dips. 😋
GET & Blockport.

En ja ik kan die slapend nog opnoemen @tias86 :P

[ Voor 9% gewijzigd door Tominatie op 15-04-2018 13:00 ]

• tias86
Tominatie schreef op zondag 15 april 2018 @ 12:59:
[...]

GET & Blockport.

En ja ik kan die slapend nog opnoemen @tias86 :P
haha genoeg geshilled zie ik :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Jammer dat de alts weer dalen als BTC 200 Dollar stijgt, maar in Dollar waarde is het prima voor de toekomst :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
Tominatie schreef op zondag 15 april 2018 @ 12:38:
@Turbo-Puppy zit je nog in WPR? Ga hopelijk ook een ritje pakken nu: daarnet wilde hij net niet door de 0.000015 maar bij de volgende wave misschien wel, letsgoo :9

Thnx voor de tip.
Ik heb een sell order ingezet en ga daarna met die profit in op ADA.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Tominatie schreef op zondag 15 april 2018 @ 12:38:

Ik vermoed van wel... kijk niet zo vaak op Binance, maar volgens mij staat mij sell ook op 2300 sats ofzo. 8)7

Zal zo thuis eens even kijken. Thnx voor de tip.

• Tominatie
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zondag 15 april 2018 @ 13:23:
[...]

Ik vermoed van wel... kijk niet zo vaak op Binance, maar volgens mij staat mij sell ook op 2300 sats ofzo. 8)7

Zal zo thuis eens even kijken. Thnx voor de tip.
Ja ik zat er alleen even in voor een snelle profit hoor, heb al geseld. Nu houdt ie trouwens wel knap stand zo rond die 0.000015 ondanks de stijging van bitcoin dus wie weet gaat ie nog verder...

• Rookert25
BTC op hoogste punt van afgelopen 3 weken, laatste keer op USD 9.000 was 4 weken geleden op 21 maart :) Toch een kleine kentering dus, kijken hoe het deze komende dagen gaat

• Tominatie
  • Niet online
Rookert25 schreef op zondag 15 april 2018 @ 14:02:
BTC op hoogste punt van afgelopen 3 weken, laatste keer op USD 9.000 was 4 weken geleden op 21 maart :) Toch een kleine kentering dus, kijken hoe het deze komende dagen gaat
We halen 9000 makkelijk vandaag.

MOON, LAMBO.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:27
laat LTC maar eens door het dak gaan O-)

• Tominatie
  • Niet online
bie100 schreef op zondag 15 april 2018 @ 14:06:
laat LTC maar eens door het dak gaan O-)
Ik gooi er wel even een buyordertje tegenaan.

Verwijderd

Dhr. Satoshi schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:48:
Fijne coin hoor die IOTA. Weer een snelle 7,5% weten te halen!
Maar goed dat je niet voor NANO bent gegaan haha

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Waarom gaat XLM opeens omhoog?

Weg

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
Potjandorie, mijn ByteCoins gaan me een partij lekker deze week... gisteren en vandaag alweer in BTC waarde de dubbele cijfers in, en dan BTC er weer achteraan! Van de week ook al, love it!

Godzijdank vrijdag mijn HTML nog voor een redelijke prijs gedumpt voor de grote sell off gisteren... Een grote bende daar... Die HitBTC gaat echt niet meer komen, kaartenhuis pleurt helemaal in elkaar. Godzijdank had ik ze bijna allemaal gemined ten tijde dat CPU mining als een malle ging, dus alsnog gratis geld. Collega van mij heeft op de piek $600 gekocht, is nu nog $38 van over. Ouchhhh. Hoop voor hem dat het ooit nog een hupsje maakt maar eerlijk gezegd heb ik daar 0 vertrouwen meer in.

De assets uit HTML maar in ByteCoin geparkeerd, zie eindelijk wat terug van de losses!

• Tominatie
  • Niet online
Mensen met ripple zien eindelijk dat stellar de betere is >:)

Verwijderd

Dakillerbean schreef op zondag 15 april 2018 @ 14:36:
Potjandorie, mijn ByteCoins gaan me een partij lekker deze week... gisteren en vandaag alweer in BTC waarde de dubbele cijfers in, en dan BTC er weer achteraan! Van de week ook al, love it!

Godzijdank vrijdag mijn HTML nog voor een redelijke prijs gedumpt voor de grote sell off gisteren... Een grote bende daar... Die HitBTC gaat echt niet meer komen, kaartenhuis pleurt helemaal in elkaar. Godzijdank had ik ze bijna allemaal gemined ten tijde dat CPU mining als een malle ging, dus alsnog gratis geld. Collega van mij heeft op de piek $600 gekocht, is nu nog $38 van over. Ouchhhh. Hoop voor hem dat het ooit nog een hupsje maakt maar eerlijk gezegd heb ik daar 0 vertrouwen meer in.

De assets uit HTML maar in ByteCoin geparkeerd, zie eindelijk wat terug van de losses!
Een HTML strijder minder -O-

Ik hodl ze helemaal de moeder. Heb de tijd wel. Mijn andere muntjes gaan lekker _/-\o_

• Taro
  • Niet online

Taro

Wel interessant om te weten wat men rond die tijd gebruikte als veilige haven, misschien kan je daar nu al op anticiperen. USDT was toen nog niet beschikbaar. Euro exchanges denk ik ook niet, USD wel, maar daar kan je niet echt voordeel uit halen. DGD zal misschien een piekje laten zien maar ook mee zakken.

Ik blijf op basis hiervan in ieder geval heel voorzichtig, thx!
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 14:41:
[...]

Ik hodl ze helemaal de moeder. Heb de tijd wel. Mijn andere muntjes gaan lekker _/-\o_
24.319 stuks HTML hier, volgens Delta 96,03 Euro all time loss en nu nog 6,54 Euro waard. Toch netjes, van 102,58 Euro naar 6,54 Euro in zo'n korte tijd. Ben ik nu ook bagholder?

[ Voor 25% gewijzigd door Taro op 15-04-2018 14:44 ]

• DJ-Promo
[...]

Ik ook! HTML for the win :9~ :9~

Verwijderd

Taro schreef op zondag 15 april 2018 @ 14:42:

24.319 stuks HTML hier, volgens Delta 96,03 Euro all time loss en nu nog 6,54 Euro waard. Toch netjes, van 102,58 Euro naar 6,54 Euro in zo'n korte tijd. Ben ik nu ook bagholder?
Ik heb er ruim 300k. Bagholders for life!

Ach, ik kan er altijd nog een bakje paperclips kopen op Megaxstore.

Implementatie. Daar gaat het om :')

• DJ-Promo
Ik 29.500 :P, waren eerst Dogecoins.

• Taro
  • Niet online

Taro

Vanmiddag redelijk op tijd al mijn ADA naar BTC omgezet, op 8.370 verkocht naar USDT, ik vermoed zo een dalletje, ik heb op 8.160 Dollar weer een BTC buy order gezet, om er daarna weer ADA voor terug te kopen. Heeft nu al een paar keer gewerkt, al 780 stuks extra in +-2 weken tijd.

Als ze nu ergens een ADA/USDT pair hadden, dan zou dat ideaal zijn om minder risico te lopen.

Edit: Terwijl ik het post wordt er een buy order van 68 BTC geplaatst op Binance, ik stap nu al maar weer in :)

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 15-04-2018 14:56 ]

• Dakillerbean
[...]

Ben benieuwd of het ooit wat wordt. Organisatorisch is het weer 1 grote bende, halve admin en dev base weer op straat gezet dit weekend, CEO die er een potje van maakt. Community Telegram groups waarin het net de 3e wereldoorlog lijkt... Was voor mij de druppel...

Ach, de rest van mijn shitcoin base met als leider BCN doet het verder prima. Toch weer begonnen met BCN minen, leuke nieuwe pool gevonden die me flink meer rewards opleveren waardoor het weer de moeite is...

Zat nog ff te twijfelen over COLX van de week, her en der wat op twitter over voorbij zien komen, maar toch niet op gegokt... De volgende keer toch maar eens wat speelgeld proberen in zo’n geruchtenstroom... +60% }:|

Edit: deze al voorbij gekomen???

https://www.google.nl/amp...tcoin-declared-halal/amp/

[ Voor 5% gewijzigd door Dakillerbean op 15-04-2018 15:23 ]

Verwijderd

Dakillerbean schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:08:
[...]

Ben benieuwd of het ooit wat wordt. Organisatorisch is het weer 1 grote bende, halve admin en dev base weer op straat gezet dit weekend, CEO die er een potje van maakt. Community Telegram groups waarin het net de 3e wereldoorlog lijkt... Was voor mij de druppel...

Ach, de rest van mijn shitcoin base met als leider BCN doet het verder prima. Toch weer begonnen met BCN minen, leuke nieuwe pool gevonden die me flink meer rewards opleveren waardoor het weer de moeite is...

Zat nog ff te twijfelen over COLX van de week, her en der wat op twitter over voorbij zien komen, maar toch niet op gegokt... De volgende keer toch maar eens wat speelgeld proberen in zo’n geruchtenstroom... +60% }:|
Ja echt jammer dat het project deze weg in is geslagen. Die amando is echt een vaag dictatortje. Die verdient een hamer op zijn ballen wat mij betreft. Wat een arrogant stuk vreten. Ik mag hopen dat hij een nare soa oploopt van alle hoertjes die hij met zijn HTML funds heeft lopen batsen. Op de ath was mijn HTML zo'n 2400 dollar waard. En dat met een inleg van 150 euro 7(8)7

Ik had beter moeten weten en eieren moeten kiezen voor m'n geld. Maargoed. Dat geld beschouw ik gewoon als verloren.

We zien wel waar het schip strand.

Verwijderd

Trouwens heel iets anders: waar is @Verwijderd?

• drijfhout
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:25:
Zondag, aan het darten? :p

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Groene cijfers wennen snel ... niemand hier die zin heeft om voor 100 miljoen aan BTC in te slaan met market orders? Ben wel toe aan wat dubbele groene cijfers. (paar potten bier zou natuurlijk ook een optie zijn )

• Dakillerbean
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:23:
[...]

Ja echt jammer dat het project deze weg in is geslagen. Die amando is echt een vaag dictatortje. Die verdient een hamer op zijn ballen wat mij betreft. Wat een arrogant stuk vreten. Ik mag hopen dat hij een nare soa oploopt van alle hoertjes die hij met zijn HTML funds heeft lopen batsen. Op de ath was mijn HTML zo'n 2400 dollar waard. En dat met een inleg van 150 euro 7(8)7

Ik had beter moeten weten en eieren moeten kiezen voor m'n geld. Maargoed. Dat geld beschouw ik gewoon als verloren.

We zien wel waar het schip strand.
Ja als ik al die geminede html direct had verkocht i.p.v. gehodled, was doel 2 al heel dichtbij geweest... Bij mij op de piek tegen de $800, zag er allemaal prima uit, goed doordachte plannen enzo, en gokte dat hij nog 2x zou gaan... werd uiteindelijk -70%... En van die plannen is weinig meer over, die Amando heeft met gemak geen personeel meer, community die het bijltje er bij neer heeft gegooid lijkt het, en alleen maar druk is met bans uitdelen in hun telegram bij 1 verkeerd leestekentje... te triest voor woorden gewoon...

• Tominatie
  • Niet online
Staat DGD weer klaar om een runnetje te beginnen? Zou zomaar kunnen er komt wat volume vrij. Iedergeval voor de zekerheid wat ingeslagen.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-01 12:44
Taro schreef op zondag 15 april 2018 @ 14:42:
[...]

Wel interessant om te weten wat men rond die tijd gebruikte als veilige haven, misschien kan je daar nu al op anticiperen. USDT was toen nog niet beschikbaar. Euro exchanges denk ik ook niet, USD wel, maar daar kan je niet echt voordeel uit halen. DGD zal misschien een piekje laten zien maar ook mee zakken.

Ik blijf op basis hiervan in ieder geval heel voorzichtig, thx!

[...]

haha ik 180.000 html van 188 euro naar 45. Is compleet gefaald dat project. Enige redding is de bezem door de kast, developers terug en die gast met al die titels er zo snel mogelijk uitpleuren.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:25:
Eerst FaceDown, toen A87, nu dartfreak. Saaie bedoeling zo.

• Tominatie
  • Niet online
Bmfd schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:30:
[...]

Ja jeetje, die verdwijnen ook allemaal zonder aankondiging. Ik mis ze wel :-(

De crypto familie hier op tweakers wordt wel steeds kleiner zo.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Bmfd schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:30:
[...]

Ja, want A87 is echt een gemis. }:|

Zulke mafkezen zie ik eerlijk gezegd liever gaan dan komen, die was, en is gewoon niet helemaal in orde volgens mij.

• Tominatie
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:33:
[...]

Zulke mafkezen zie ik eerlijk gezegd liever gaan dan komen, die was, en is gewoon niet helemaal in orde volgens mij.
Hahaha dat was me d'r wel eentje. Die beschuldigde @Flagg toch van allemaal dingen? :+

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Tominatie schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:35:
[...]

Hahaha dat was me d'r wel eentje. Die beschuldigde @Flagg toch van allemaal dingen? :+
Yep staat nog steeds in de reacties van mijn profiel pagina. Wel lollig, maar seriously disturbed. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• DJ-Promo
Ik mis ook wel de chat over hoe keihard casinocoin gaat knallen dit jaar.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-01 12:44
Turbo-Puppy schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:33:
[...]

Ik denk dat we A87 niks kwalijk kunnen nemen, ik denk dat die jongen al genoeg serieuze uitdagingen in het leven had.

Verwijderd

Flagg schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:38:
[...]

Yep staat nog steeds in de reacties van mijn profiel pagina. Wel lollig, maar seriously disturbed. :P
Bij mij ook, dit is het account van flagg staat er :')

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

muffstuff schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:50:
[...]

Ik denk dat we A87 niks kwalijk kunnen nemen, ik denk dat die jongen al genoeg serieuze uitdagingen in het leven had.
Zoals die €250k opmaken die hij aan ETH verdient had even snel, of het in kaart brengen van zijn aantal Bitcoins ....waar hij overigens 2 topics verderop BTCP op probeert te claimen ... klaarblijkelijk zijn er een paar duizend BTC verdampt bij hem afgelopen maand, dat is wel sneu. }:O

Verwijderd

het valt ook niet mee om elke dag al die casino cointjes te tellen.. :P
al ruim over de twee miljoen
en nee..ik draag niemand een boos hart toe
gun alle tweaks een mega winst
had alleen een hekel aan dat ven gedoe
voor de rest mag ik jullie allemaal 8)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:51:
[...]

Bij mij ook, dit is het account van flagg staat er :')
Krijg nou wat, dacht hij nou echt dat ik jou... Jij mij... Dat wij wij waren?!?!? :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

:? ik zit eigenlijk te wachten op de voorbij de moon richting mars pump van verge :?
Pagina: 1 ... 71 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!