Richh schreef op zondag 15 april 2018 @ 19:49:
[...]
Ik volg om die reden ook altijd GDAX. Desalniettemin kennen ze het truukje van orders weghalen daar ook zeker wel.
Ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt (mijn onderbuik is het met je eens) maar uit de orders, op welke exchange dan ook, durf ik geen conclusies meer te trekken...
Irritant is dat heh ... het geeft echter wel vaak aan wat er te gebeuren staat de opvolgende seconden / minuten ... ik weet ook niet wat voor orders dat zijn. Worden die handmatig ingeschoten of zijn dat verborgen orders? (o.b.v. triggers) .. de grote orders zie ik namelijk vaak niet terug in het orderbook tot dat ...
anyway, ik ga me pas zorgen maken bij snel stijgend volume .. waarbij we even spread hebben en dan de boel getriggert wordt, dan weet je dat we hard gaan zaken. Helaas is daar meestal nauwelijks op te anticiperen of je moet actief een sell order intikken klaar om er tussen te drukken. Probleem daarvan is ...
dat is overigens een aanname van mij. Op het moment dat ik er met de hand een leuke order tussen ram, dan is de hele boel van slag en anticiperen de bots direct, kan ook echt 2 kanten op dan. Zelfs een ordertje van 50 LTC gooit dan alles in de war. Lijkt er op dat het lopende volume beïnvloeden veelzeggend is.
Ondertussen zitten we weer op $8300 met een 5 leuke buy regels nu aan bod.