[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.838 views

Onderwerpen

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:29:
Staat DGD weer klaar om een runnetje te beginnen? Zou zomaar kunnen er komt wat volume vrij. Iedergeval voor de zekerheid wat ingeslagen.
Deleted, te druk aan de ogen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2018 16:20 ]

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Hij staat zeker laag, poppetje er ook lekker bij quoten.

Verwijderd

maar wel lief...dat jullie me missen.. *;

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

De BTC markt lijkt een beetje zenuwachtig te worden ... veel buy orders, verdwijnen weer, komen weer bij, beetje aftasten .. volume neemt iets toe, sell orders verschijnen en schuiven op.

Lijkt er op dat we op een cruciaal punt aankomen voor BTC, een dikke run omhoog straks of een klap naar beneden. In ieder geval genoeg geld dat twijfelt om in te stappen.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Turbo-Puppy schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:06:
De BTC markt lijkt een beetje zenuwachtig te worden ... veel buy orders, verdwijnen weer, komen weer bij, beetje aftasten .. volume neemt iets toe, sell orders verschijnen en schuiven op.

Lijkt er op dat we op een cruciaal punt aankomen voor BTC, een dikke run omhoog straks of een klap naar beneden. In ieder geval genoeg geld dat twijfelt om in te stappen.
Net als vorige week omhoog in het weekend en morgen rond de middag correctie. Ik denk dat ie terug gaat naar 7000-7500$. Net niet laag genoeg voor mij maar ik moet het er maar mee doen. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Flagg schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:09:
[...]

Net als vorige week omhoog in het weekend en morgen rond de middag correctie. Ik denk dat ie terug gaat naar 7000-7500$. Net niet laag genoeg voor mij maar ik moet het er maar mee doen. :P
Misschien moet je toch maar afscheid nemen van dit topic. :')

Nah, afgaand op GDAX lijkt het wel omhoog te gaan op dit moment, ergens richting de $8500 zit pas weer een uitdaging.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Turbo-Puppy schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:11:
[...]

Misschien moet je toch maar afscheid nemen van dit topic. :')

Nah, afgaand op GDAX lijkt het wel omhoog te gaan op dit moment, ergens richting de $8500 zit pas weer een uitdaging.
Haha waarom? mag alleen maar moon roepen? :P

En dat zegt iemand die de hele cryptowereld om de week de tyfus wenst en hoopt de bodem te gaan bereiken... _/-\o_ :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Flagg schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:13:
[...]

En dat zegt iemand die de hele cryptowereld om de week de tyfus wenst en hoopt de bodem te gaan bereiken... _/-\o_ :P
Haha, nee, blijf maar lekker rondhangen ... het belang is momenteel weer een hoge koers, ti's ook maar net hoe de wind staat. De bodem verwensingen komen wel weer bij de eerst volgende keer dat ik op GDAX een ram op de knop gegeven heb. O-)

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Flagg schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:13:
[...]

haha, ik ben het met je eens trouwens. Denk ook dat er daling aan zit te komen. Maar hoeveel dat zou zijn? geen idee.. hoop niet teveel anders is de stemming weer naar de klote hier :'(

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:11
Moon moon moon!

MOOOON!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

mars mars mars...

MARSSSSSSSSSS... :P
sorry..ik wil hoger

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:07
We gaan nog 1 dipje krijgen.. Daarna weer mooi omhoog naar over een maand of 6 een ath.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Terwijl jullie het over niets hebben, lift ik even mee op ADA...

Eind vorig jaar kreeg ik opmerkingen over het shillen van ADA, prima, ik wilde mensen alleen uitnodigen om op de trein te stappen. Toen die x10 was gegaan bleef men roepen dat het een shitcoin is/was. Ik zie het samen met NEO en EOS als beste coins in de top10. Ja, er zijn veel ADA's op de wereld, maar 1% op 1 Euro is waar het om gaat, of dat op 1 BTC of xxxxxx ADA is, dat maakt niet uit. Een beetje swingtraden tussen ADA en BTC levert echt leuke resultaten op.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:52
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:00:
:? ik zit eigenlijk te wachten op de voorbij de moon richting mars pump van verge :?
Straks gaat die!

Verwijderd

ICX stijgt wel rustig door zie ik.

Verwijderd

Taro schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:21:
Terwijl jullie het over niets hebben, lift ik even mee op ADA...

Eind vorig jaar kreeg ik opmerkingen over het shillen van ADA, prima, ik wilde mensen alleen uitnodigen om op de trein te stappen. Toen die x10 was gegaan bleef men roepen dat het een shitcoin is/was. Ik zie het samen met NEO en EOS als beste coins in de top10. Ja, er zijn veel ADA's op de wereld, maar 1% op 1 Euro is waar het om gaat, of dat op 1 BTC of xxxxxx ADA is, dat maakt niet uit. Een beetje swingtraden tussen ADA en BTC levert echt leuke resultaten op.
en jij denk werkelijk..terwijl wij het over niets hebben, dat we niet mee rijden???
wat een kort zichtige lui lopen er toch rond..hahahahhahahahahahahhhhahaha

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:28:
[...]

en jij denk werkelijk..terwijl wij het over niets hebben, dat we niet mee rijden???
wat een kort zichtige lui lopen er toch rond..hahahahhahahahahahahhhhahaha
Ah, tof :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

Verwijderd

*; we gaan met je mee

• Taro
  • Niet online

Taro

Naar beneden op dit moment :)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Tominatie schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:18:
[...]

haha, ik ben het met je eens trouwens. Denk ook dat er daling aan zit te komen. Maar hoeveel dat zou zijn? geen idee.. hoop niet teveel anders is de stemming weer naar de klote hier :'(
Daarom ook niet terug naar de 6500 denk ik. Ik hoop (eigenlijk niet, toch wel... Of niet, een beetje misschien) dat ie niet lager gaat dan die 7-7,5k. Dat zou redelijk gezond zijn na zo'n rare stijging van donderdag.

Maar ja normale logica gaat niet op voor Crypto over het algemeen, dus de 11k morgen kan ook, maar daar zet ik mijn geld niet op. :P

Verwijderd

Taro schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:30:
[...]

Naar beneden op dit moment :)
op 21 cent ingestapt..

Verwijderd

Flagg schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:31:
[...]

Daarom ook niet terug naar de 6500 denk ik. Ik hoop (eigenlijk niet, toch wel... Of niet, een beetje misschien) dat ie niet lager gaat dan die 7-7,5k. Dat zou redelijk gezond zijn na zo'n rare stijging van donderdag.

Maar ja normale logica gaat niet op voor Crypto over het algemeen, dus de 11k morgen kan ook, maar daar zet ik mijn geld niet op. :P
en die 11?..prima laat maar komen :P

• Tominatie
  • Niet online
Flagg schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:31:
[...]

Inderdaad ik hoop eigenlijk dat we gewoon weer rond de 7.8-8k gaan hangen want dan is het vertrouwen ook niet weer compleet weg.

Edit: we gaan naar beneden, BEN BENIEUWD.

[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 15-04-2018 16:34 ]

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:33:
[...]

Inderdaad ik hoop eigenlijk dat we gewoon weer rond de 7.8-8k gaan hangen want dan is het vertrouwen ook niet weer compleet weg.
weer..??????
daar hangen we nog

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:33:
[...]

weer..??????
daar hangen we nog
Nee we hangen nu rond tussen de 8.3-8.4k maar snap dat het op dit tempo soms niet te volgen is!

Verwijderd

dus 8,3 is niet rond de 8 k....oke,sorry ik zit er naast

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:35:
Het verschil mag er toch wel wezen hoor. Die procentjes pak ik graag mee :9

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:35:
Moet je je werkgever is vertellen dat eind van de maand ergens rond de 2 en 3k overmaken wel goed is ....i k heb zo'n vermoedden dat het dan wel nauwkeuriger luistert. ;)

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:36:
[...]

Het verschil mag er toch wel wezen hoor. Die procentjes pak ik graag mee :9
zekers...
maar in mijn kortzichtige beleving valt de 8.3 rond de 8
maar dat kan heel goed ergens anders niet zo zijn

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:37:
[...]

Moet je je werkgever is vertellen dat eind van de maand ergens rond de 2 en 3k overmaken wel goed is ....i k heb zo'n vermoedden dat het dan wel nauwkeuriger luistert. ;)
wat ik al melde
maar nogmaals...wat voor mij rond de 8 hangt is bij een ander weer tegen de 7
als een werkgever zegt ik betaal je rond de 8k
en je beurd 8.3..wou je dan zeggen dat je te weinig kreeg?
nee he
maar 7.7 zou je hem verrot schelden
maar het verschil zit niet in de uitspraak..alleen in de poen

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2018 16:42 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:37:
[...]

zekers...
maar in mijn kortzichtige beleving valt de 8.3 rond de 8
maar dat kan heel goed ergens anders niet zo zijn
Waarschijnlijk heb je je nooit met andere beleggingen/commodities bezig gehouden en heb je geen idee dat zelfs 5% per dag naar boven of naar beneden redelijk bizar is.

Als je alleen crypto gewend bent is die 5% meer of minder niet interessant nee, beetje lafjes zelfs. :)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:39:
[...]

wat ik al melde
maar nogmaals...wat voor mij rond de 8 hangt is bij een ander weer tegen de 7
Rond ik het af naar boven ... "net geen 9k" Als iemand dan deze pagina leest en het gemiddelde neemt, zitten we nog steeds goed. oOo

Verwijderd

Flagg schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:40:
[...]

Waarschijnlijk heb je je nooit met andere beleggingen/commodities bezig gehouden en heb je geen idee dat zelfs 5% per dag naar boven of naar beneden redelijk bizar is.

Als je alleen crypto gewend bent is die 5% meer of minder niet interessant nee, beetje lafjes zelfs. :)
weet je flagg..je heb gelijk..8.3 is niet rond de 8
zal 7 of 9 zijn

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:53
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:43:
[...]

Als iemand spreekt over 7.8-8k, dan is 8.3k inderdaad niet echt in dat bereik te noemen nee.

• Tominatie
  • Niet online
[...]

zal 7 of 9 zijn
Ajoh. Wat maakt het ook allemaal uit :+
Ik hoop dat we zo rond die 8k komen waardoor ik meer btc kan terugkopen :*)

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:45:
[...]

Ajoh. Wat maakt het ook allemaal uit :+
Ik hoop dat we zo rond die 8k komen waardoor ik meer btc kan terugkopen :*)
oke...is dat 7...of 9?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

zal 7 of 9 zijn
Betrap me er zelf ook op hoor, btc gaat van 7k naar 8k+ en doet daar een paar dagen over, en ben niet eens een beetje verbaasd.

Als mijn andere beleggingen zo'n sprong maken ben ik volledig euforisch. :+

Verwijderd

Flagg schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:46:
[...]

Betrap me er zelf ook op hoor, btc gaat van 7k naar 8k+ en doet daar een paar dagen over, en ben niet eens een beetje verbaasd.

en ja..ik zit met een broer in staal
veel verloren laatste tijd

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Flagg schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:46:
[...]

Probeer eens Dexia... zelfs op het dieptepunt van een crypto crash fluit je dan nog de vogels van het dak. *O*

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Turbo-Puppy schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:48:
[...]

Probeer eens Dexia... zelfs op het dieptepunt van een crypto crash fluit je dan nog de vogels van het dak. *O*
Ik probeer in te stappen in Palm Invest, maar ik word steeds geredirect naar de site van bitconnneeeeeect. :P
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:47:
[...]

en ja..ik zit met een broer in staal
veel verloren laatste tijd
Staal zou goed moeten gaan met een wereldwijd aantrekkende economie, maar met die Trump fratsen omtrent importbelasting worden de staalprijzen ws wel onder druk gezet ja. Gewoon even afwachten tot (of) dat overwaait.

[ Voor 36% gewijzigd door Flagg op 15-04-2018 16:53 ]

Verwijderd

dit crypto gebeuren is voor mij maar een spelletje
ik had de laatste weken verschillende munten
en heb uit gerekend wat het verschil zou zijn als ik de ene of de andere gehouden had
ik kwam er op uit dat ik in elke variant met de stijging van btc altijd op de zelfde winst uit kwam
dus ik denk dat het geen reet uit maakt wat je doet
(althans...in mijn geval)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2018 16:55 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:51:
dit crypto gebeuren is voor mij maar een spelletje
ik had de laatste weken verschillende munten
en heb uit gerekend wat het verschil zou zijn als ik de ene of de andere gehouden had
ik kwam er op uit dat ik in elke variant met de stijging van btc altijd op de zelfde winst uit kwam
dus ik denk dat het geen reet uit maakt wat je doet
Gek genoeg kom ik tot diezelfde conclusie ... achteraf was afblijven en niets doen praktisch altijd de betere keuze, en swingtraden, zelfs als ik het goed deed minder lonend dan gewoon blijven zitten. Bij sommige swings begrijp ik niet dat er geen winst uit kwam .. (los van fees), maar kennelijk gaat BTC over een aantal dagen altijd sterker dan een alt op piek met bijbehorende drop.

Ik blijf dus gewoon zitten waar ik zit, ik trade alleen nog op fiat wanneer echt noodzakelijk, en zelfs daar pas ik mee op. Meestal zit ik er flink naast met mijn voorspellingen.

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:55:
[...]

Gek genoeg kom ik tot diezelfde conclusie ... achteraf was afblijven en niets doen praktisch altijd de betere keuze, en swingtraden, zelfs als ik het goed deed minder lonend dan gewoon blijven zitten. Bij sommige swings begrijp ik niet dat er geen winst uit kwam .. (los van fees), maar kennelijk gaat BTC over een aantal dagen altijd sterker dan een alt op piek met bijbehorende drop.

Ik blijf dus gewoon zitten waar ik zit, ik trade alleen nog op fiat wanneer echt noodzakelijk, en zelfs daar pas ik mee op. Meestal zit ik er flink naast met mijn voorspellingen.
in mijn beleving doe je het dan goed
aan het einde van al die schommelingen ben je beter af als je niks deed

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Turbo-Puppy schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:55:
[...]

Ik hop niet meer heen en weer tussen muntjes omdat wat @Verwijderd ook al zegt alles volgt btc in the end. Het enige wat ik nog doe is proberen meer te vergaren van mijn long-term coins zonder fiat erin te steken. Ik ben tijdens deze stijging dus mondjesmaat terug gegaan naar fiat (voor 50%) en bij de volgende dip (whenever) koop ik hopelijk weer lager in.

Dat er weer een dip komt lijkt me vrijwel zeker, en ik verwacht morgen al, maar anders over 1 week of 1 maand wel.

Verwijderd

en je kent allemaal de verhalen(ook van mij)dat er iemand ritje hier ritje daar had met winst
maar die 20 andere ritjes met verlies worden niet gemeld he -O-

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:00:
en je kent allemaal de verhalen(ook van mij)dat er iemand ritje hier ritje daar had met winst
maar die 20 andere ritjes met verlies worden niet gemeld he -O-
Hehe, het is wat dat betreft net Facebook, alleen mooie foto's plaatsen :P

Verwijderd

iik had mooie winsten met ont..maar ook veel verlies
er zaten ook slechte ritten tussen
had ik nu gewoon gekocht en gehouden tot nu dan had het een mega winst geweest
nu is het 50/50

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

ggj87 schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:01:
[...]

Hehe, het is wat dat betreft net Facebook, alleen mooie foto's plaatsen :P
Had er pas al 1 geplaatst ... maar ik heb er nog wel 1 voor je, in 1 klap een kleine 7 LTC weg, kan zoiets je bekoren? :X (beetje overmoedig na er 4 gewonnen te hebben)

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

ik heb net al mijn XVG verplaatst naar Binance maar eens kijken wat er gaat gebeuren aankomende 2 dagen...........

in ieder geval klaar om er zo uit te stappen :)

Prepare for the next ATH

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
power_user schreef op donderdag 12 april 2018 @ 20:23:
Voor mensen die nog coins hadden op Coinsmarkets.com. Hier is een statement van ColossusXT

De afgelopen 2 weken heeft CM dus bijna 500 miljoen ColX (ColossusXT) gedumpd (dat is 5% van de totale supply!) op cryptopia waardoor de koers ontzettend gedaald is. Deze wallet behoort dus tot coinsmarkets en zoals je ziet als je op de link klinkt is het los gegaan de laatste 2 weken. Er zit nog 96 miljoen in dus ze zijn bijna klaar met dumpen. Voor de dump was de prijs tussen de 20 en 30 sats, nu 8 sats. Zodra deze shit klaar is kun je zo maar 3x maken denk ik met alleen terug komen op het bodemniveau voor deze exchangedump.

Wel jammer overigens want ik had zelf ook ColX op coinsmarkets waar ik dus nu naar kan fluiten. :|

Edit: Coinsmarkets released wel af en toe wat coins die totaal niet getrade werden maar dit is dus een schijnconstructie.

Edit 2: Lijkt er op dat die wallet net niet up to date is en dat alles nu verkocht is. To da mooon!!!
Iemand hier nog iets mee gedaan? Toen ik bovenstaande 3 dagen geleden schreef stond ColossusXT op 8 sat. Nu op 16 sat 8)

Nog steeds laag overigens als je weet dat het voor de exchange dump op 20 tot 30 SATs stond.

PSN: Oldzkoel

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

sourcecode schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:05:
ik heb net al mijn XVG verplaatst naar Binance maar eens kijken wat er gaat gebeuren aankomende 2 dagen...........

Gebruik de Binance desktop applicatie als er een dump komt, want Binance loopt aan alle kanten vast en krijg je geen schermen geladen. Een order inschieten met de desktop applicatie wil dan vaak wel. ..Tip, zet een stukje lager in dan actueel ... loopt niet altijd lekker synchroon met de website..scheelt net die paar seconde.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Turbo-Puppy schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:08:
[...]

Gebruik de Binance desktop applicatie als er een dump komt, want Binance loopt aan alle kanten vast en krijg je geen schermen geladen. Een order inschieten met de desktop applicatie wil dan vaak wel. ..Tip, zet een stukje lager in dan actueel ... loopt niet altijd lekker synchroon met de website..scheelt net die paar seconde.
mmm ok nou goed mijn winst is nu dubbel inzet....
dus kijk even uit tot morgenavond en cash ik de helft uit denk ik.......

Prepare for the next ATH

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
Gemiddeld gesproken heb ik over de gehele linie wel rond de 25% winst extra ( in BTC waarde ) gemaakt door middel van traden.
Als ik echter zou uitrekenen hoeveel uren erin zitten en wat het mij in euro’s extra heeft opgeleverd....
Dan zit ik nog flink onder het minimumloon ;)

Ik vind ook vooral het spelletje leuk, daarom ben ik altijd aan het traden ( met een klein stukje van mijn PF ).

[ Voor 3% gewijzigd door drijfhout op 15-04-2018 17:11 ]

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:52
sourcecode schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:05:

Staan ze van mij ook. Even een kleine stijging dan mogen ze weg :P.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

DJ-Promo schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:11:
[...]

Staan ze van mij ook. Even een kleine stijging dan mogen ze weg :P.
ik doe niet alles weg denk ik, hangt van de deal af...........
kan ook sky high gaan erna, mits de deal HQ is

Prepare for the next ATH

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
power_user schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:08:
[...]

Iemand hier nog iets mee gedaan? Toen ik bovenstaande 3 dagen geleden schreef stond ColossusXT op 8 sat. Nu op 16 sat 8)

Nog steeds laag overigens als je weet dat het voor de exchange dump op 20 tot 30 SATs stond.
Had het er straks nog over... Wel aan zitten denken van de week, ook na meerdere twitter berichten maar de gok niet gewaagd helaas... Beetje terughoudend na het hele HTML fiasco. Had wel een boel HTML sores goedgemaakt in 1 dag (vandaag) |:(

• power_user
Dakillerbean schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:13:
[...]

Had het er straks nog over... Wel aan zitten denken van de week, ook na meerdere twitter berichten maar de gok niet gewaagd helaas... Beetje terughoudend na het hele HTML fiasco. Had wel een boel HTML sores goedgemaakt in 1 dag (vandaag) |:(
Ik zit in het ColossusXT team, echt een serieus team met goede toekomstvisie en expertise. Fijne community ook. Join in :)

Het is verge maar dan beter in de basis en met een usecase in de toekomst. Denk dat als je nu instapt, je in december erg tevreden gaat zijn met jezelf! ATH was 130+ sats (nu 16 sat) en inmiddels is er wél een Whitepaper, zijn alle roadmap doelen constant behaald, 2 partnerships deze week aangekondigd (zonder Countdown timer onzin) en er zit nog meer in de pijplijn als gevolg van het exposeren in London op de cryptocurrency show afgelopen weekend.

[ Voor 31% gewijzigd door power_user op 15-04-2018 17:30 ]

Verwijderd

Flagg schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:58:
[...]

Krijg nou wat, dacht hij nou echt dat ik jou... Jij mij... Dat wij wij waren?!?!? :+
Blijkbaar :')

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Oh vanwaar de :') hmm?

Ik voelde mij vereerd met jou vergeleken te worden maar is duidelijk niet wederzijds. }:|

:P

Verwijderd

Flagg schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:30:
[...]

Oh vanwaar de :') hmm?

Ik voelde mij vereerd met jou vergeleken te worden maar is duidelijk niet wederzijds. }:|

:P
Jawel hoor. Ik kijk alleen zwaar tegen jou op. Dus ik zou mezelf nooit met jou durven te vergelijken. Minimaal 1 cryptocurrency badge verschil.

• Taro
  • Niet online

Taro

Turbo-Puppy schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:08:
[...]
Of stel een stop loss order in en stel die iedere keer iets verder omhoog bij als de koers toch nog door stijgt. Zo profiteer je optimaal van winsten en stap je snel en automatisch (mits laag genoeg ingesteld) uit bij een daling. Als je dan even naar de wc of winkels gaat stap je bij een daling ook uit.

• ggj87
Ik zag op YT een filmpje wat wel interessant was. Hij vergelijkte de situatie nu met die van 18-22 maart. Als het niet doorzet zouden we hetzelfde patroon kunnen gaan zien. Idem met 17-21 januari. Ik ben benieuwd.

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12-2025
power_user schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:22:
[...]

Ik zit in het ColossusXT team, echt een serieus team met goede toekomstvisie en expertise. Fijne community ook. Join in :)

Het is verge maar dan beter in de basis en met een usecase in de toekomst. Denk dat als je nu instapt, je in december erg tevreden gaat zijn met jezelf! ATH was 130+ sats (nu 16 sat) en inmiddels is er wél een Whitepaper, zijn alle roadmap doelen constant behaald, 2 partnerships deze week aangekondigd (zonder Countdown timer onzin) en er zit nog meer in de pijplijn als gevolg van het exposeren in London op de cryptocurrency show afgelopen weekend.
Ik zal vanavond als de kids in bed liggen me eens ff verder verdiepen in het geheel. Die paar % die ik misloop neem ik wel voor lief. Zoek nog een plek voor een paar tientjes die ik kan laten uitgroeien tot een paar zonnepanelen 8)

Zojuist gehoord dat HTML op HitBTC is uitgesteld tot eind mei.... wordt vast juni... en dan juli... en dan “verrassing” toch geen listing... En er omheen worden bergen coins gelist die stukken moeilijker aan een exchange te knopen zijn. Ik denk dat er einde zomer een muntje minder is, in cryptoland.

Ben ook heel benieuwd wat de evt. Announcement die vandaag zou komen gaat inhouden, ALS die al komt...

Verwijderd

Dakillerbean schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:06:
[...]

Ik zal vanavond als de kids in bed liggen me eens ff verder verdiepen in het geheel. Die paar % die ik misloop neem ik wel voor lief. Zoek nog een plek voor een paar tientjes die ik kan laten uitgroeien tot een paar zonnepanelen 8)

Zojuist gehoord dat HTML op HitBTC is uitgesteld tot eind mei.... wordt vast juni... en dan juli... en dan “verrassing” toch geen listing... En er omheen worden bergen coins gelist die stukken moeilijker aan een exchange te knopen zijn. Ik denk dat er einde zomer een muntje minder is, in cryptoland.

Ben ook heel benieuwd wat de evt. Announcement die vandaag zou komen gaat inhouden, ALS die al komt...
Haha het spijt me om je dit te moeten zeggen, maar HTML gaat echt nog wel moonen voor 2025 >:) hoop ik :')

HTML FTW *O*

• ron322
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 09-12-2025
Taro schreef op zondag 15 april 2018 @ 14:53:
Als ze nu ergens een ADA/USDT pair hadden, dan zou dat ideaal zijn om minder risico te lopen.
Bittrex

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:54:
Ik zag op YT een filmpje wat wel interessant was. Hij vergelijkte de situatie nu met die van 18-22 maart. Als het niet doorzet zouden we hetzelfde patroon kunnen gaan zien. Idem met 17-21 januari. Ik ben benieuwd.
Bulltrap?

Rapapa...

• ggj87
Geen idee maar we botsen wel tegen een flinke weerstand aan. Volgende week zullen we zien of @PilatuS gelijk krijgt met dat we nog in een downtrend zitten of dat we er toch uit zijn gekropen.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

xvg gaat nog wel even stijgen............ vanaf nu

Prepare for the next ATH

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01-2025
sourcecode schreef op zondag 15 april 2018 @ 19:24:
xvg gaat nog wel even stijgen............ vanaf nu
Ja die moet voordat de aankondiging komt nog wel even naar de 10 cent zou je zeggen...

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Lijkt allemaal wel iets mee te vallen. Ik kijk altijd bewust op GDAX omdat ik het Bitfinex orderbook echt niet te volgen vind, te veel orders die ingeschoten worden en teruggetrokken worden .. maar op GDAX ziet het er allemaal vrij normaal uit, geen extreme walls .. geen grote spreads, eigenlijk geen.

Lijkt er op dat we vanavond gewoon nog even omhoog gaan, of het moet ineens volledig omslaan.

Als je kijkt naar de muurtjes op 8500-9000-9500 zijn die eigenlijk ook helemaal niet spannend, met iets volume er achter rammen we daar zo doorheen.

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1804/392761/UJLsM3VC.png

[ Voor 5% gewijzigd door Turbo-Puppy op 15-04-2018 19:43 ]

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:23
power_user schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:22:
[...]

Cryptopia... De kans dat je daar genaaid word of gehackt is groter dan dat COLX gaat stijgen.. :')

Misschien ff harder werken voor een beter exchange :P

Coin ziet er wel prima uit verder d:)b

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 15 april 2018 @ 19:18:
[...]

Geen idee maar we botsen wel tegen een flinke weerstand aan. Volgende week zullen we zien of @PilatuS gelijk krijgt met dat we nog in een downtrend zitten of dat we er toch uit zijn gekropen.
Ben zelf ook benieuwd wat het gaat worden. Geen idee of we nog echt flink omlaag gaan, maar voor mij is het nu nog te vroeg om te zeggen dat we omhoog blijven gaan. Voor mij zeggen een paar groene dagen niet genoeg.

Had deze eerder vandaag gepost, zou wat zijn als het zo gaat: https://www.tradingview.c...018-You-Won-t-Believe-it/

• Richh
Turbo-Puppy schreef op zondag 15 april 2018 @ 19:41:
[...]

Lijkt allemaal wel iets mee te vallen. Ik kijk altijd bewust op GDAX omdat ik het Bitfinex orderbook echt niet te volgen vind, te veel orders die ingeschoten worden en teruggetrokken worden .. maar op GDAX ziet het er allemaal vrij normaal uit, geen extreme walls .. geen grote spreads, eigenlijk geen.

Lijkt er op dat we vanavond gewoon nog even omhoog gaan, of het moet ineens volledig omslaan.

Als je kijkt naar de muurtjes op 8500-9000-9500 zijn die eigenlijk ook helemaal niet spannend, met iets volume er achter rammen we daar zo doorheen.

[afbeelding]
Ik volg om die reden ook altijd GDAX. Desalniettemin kennen ze het truukje van orders weghalen daar ook zeker wel.

Ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt (mijn onderbuik is het met je eens) maar uit de orders, op welke exchange dan ook, durf ik geen conclusies meer te trekken...

• power_user
vinno86 schreef op zondag 15 april 2018 @ 19:44:
[...]

Cryptopia... De kans dat je daar genaaid word of gehackt is groter dan dat COLX gaat stijgen.. :')

Misschien ff harder werken voor een beter exchange :P

Coin ziet er wel prima uit verder d:)b
Zijn we mee bezig hoor. Met 4 nieuwe exchanges lijntjes lopen. Je komt niet zomaar op binance hoor. Stapje voor stapje komen we vanzelf in het vizier van de grotere exchanges en de gemiddelde cryptoinvestor. Daarom meld ik het nu alvast zodat je er vroeg in kunt stappen. Als het eenmaal op binance staat kun je 100x wel vergeten.

Daarnaast is het sowieso veiliger om het overgrote deel in je wallet te hebben. ColX heeft een desktopwallet en een Webwallet. Android en iOS zijn in de maak.

Edit: we tikten net even 19 sat aan. Niet slecht van 8 naar 19 in 2 dagen *O*

[ Voor 15% gewijzigd door power_user op 15-04-2018 20:01 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

PilatuS schreef op zondag 15 april 2018 @ 19:45:
[...]

Ben zelf ook benieuwd wat het gaat worden. Geen idee of we nog echt flink omlaag gaan, maar voor mij is het nu nog te vroeg om te zeggen dat we omhoog blijven gaan. Voor mij zeggen een paar groene dagen niet genoeg.

Had deze eerder vandaag gepost, zou wat zijn als het zo gaat: https://www.tradingview.c...018-You-Won-t-Believe-it/
Oee die is ook leuk.

Ik kan me de reacties overal nu al voor me zien. :+

Volledige drama's die zich hier gaan afspelen. :P Ik stem voor, gewoon ff terug naar de 5000$ eens kijken wie wie een weak hand noemt, de panic sellers en spijtoptanten vliegen je om de oren. Heb er nu al zin in. >:)

En 2 weken later gewoon weer op 12k, gewoon omdat het kan en om iedereen gek te maken. :P

Crypto is gewoon het grootste psychologische onderzoeksproject ooit waar grote aantallen mensen onderzocht en bestudeerd worden hoe ze reageren op grote en vooral willekeurige verliezen en winsten.

Eerst lambo's beloven daarna alles het putje in en dat op willekeurige wijze blijven herhalen. We zijn gewoon proefkonijnen. :P

[YouTube: https://youtu.be/d5NE2nAjnlo]

Daar hoort deze bij.

[ Voor 17% gewijzigd door Flagg op 15-04-2018 20:01 ]

Verwijderd

Flagg schreef op zondag 15 april 2018 @ 19:52:
[...]

Oee die is ook leuk.

Volledige drama's die zich hier gaan afspelen. :P Ik stem voor, gewoon ff terug naar de 5000$ eens kijken wie wie een weak hand noemt, de panic sellers en spijtoptanten vliegen je om de oren. Heb er nu al zin in. >:)

En 2 weken later gewoon weer op 12k, gewoon omdat het kan en om iedereen gek te maken. :P
met andere woorden: hodl

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als het zo zou gaan lijkt mij dat een slechte optie :p Kan je beter voor sell gaan en daarna flink meer terug kopen.

• ggj87
PilatuS schreef op zondag 15 april 2018 @ 19:45:
[...]

Die is wel leuk idd. Zou mooi zijn als het zo gaat :)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Richh schreef op zondag 15 april 2018 @ 19:49:
[...]

Ik volg om die reden ook altijd GDAX. Desalniettemin kennen ze het truukje van orders weghalen daar ook zeker wel.

Ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt (mijn onderbuik is het met je eens) maar uit de orders, op welke exchange dan ook, durf ik geen conclusies meer te trekken...
Irritant is dat heh ... het geeft echter wel vaak aan wat er te gebeuren staat de opvolgende seconden / minuten ... ik weet ook niet wat voor orders dat zijn. Worden die handmatig ingeschoten of zijn dat verborgen orders? (o.b.v. triggers) .. de grote orders zie ik namelijk vaak niet terug in het orderbook tot dat ...

anyway, ik ga me pas zorgen maken bij snel stijgend volume .. waarbij we even spread hebben en dan de boel getriggert wordt, dan weet je dat we hard gaan zaken. Helaas is daar meestal nauwelijks op te anticiperen of je moet actief een sell order intikken klaar om er tussen te drukken. Probleem daarvan is ... dat is overigens een aanname van mij. Op het moment dat ik er met de hand een leuke order tussen ram, dan is de hele boel van slag en anticiperen de bots direct, kan ook echt 2 kanten op dan. Zelfs een ordertje van 50 LTC gooit dan alles in de war. Lijkt er op dat het lopende volume beïnvloeden veelzeggend is.

Ondertussen zitten we weer op $8300 met een 5 leuke buy regels nu aan bod. oOo

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Flagg schreef op zondag 15 april 2018 @ 19:52:
[...]

Oee die is ook leuk.

Crypto is gewoon het grootste psychologische onderzoeksproject ooit waar grote aantallen mensen onderzocht en bestudeerd worden hoe ze reageren op grote en vooral willekeurige verliezen en winsten.

Eerst lambo's beloven daarna alles het putje in en dat op willekeurige wijze blijven herhalen. We zijn gewoon proefkonijnen. :P
We zijn wel wat gewend inmiddels hoor :P Ik maak mij niet druk meer ingeval (y)

Just Hold.

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/12ndTXvU4ZfKF2/giphy.gif

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 15 april 2018 @ 19:57:
[...]

Als het zo zou gaan lijkt mij dat een slechte optie :p Kan je beter voor sell gaan en daarna flink meer terug kopen.
Naar 5k, en dan terug naar 12. Jazeker kun je beter sell high buy low doen. Maar wedden dat als ik dat probeer ik ongeveer een derde van mn muntjes over hou? Ik kan dat.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
power_user schreef op zondag 15 april 2018 @ 19:51:
[...]

Zijn we mee bezig hoor. Met 4 nieuwe exchanges lijntjes lopen. Je komt niet zomaar op binance hoor. Stapje voor stapje komen we vanzelf in het vizier van de grotere exchanges en de gemiddelde cryptoinvestor. Daarom meld ik het nu alvast zodat je er vroeg in kunt stappen. Als het eenmaal op binance staat kun je 100x wel vergeten.

Daarnaast is het sowieso veiliger om het overgrote deel in je wallet te hebben. ColX heeft een desktopwallet en een Webwallet. Android en iOS zijn in de maak.

100x lukt ook gerust op binance hoor.

• power_user
wehave schreef op zondag 15 april 2018 @ 20:02:
[...]

100x lukt ook gerust op binance hoor.
Of 1000x :+

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Voor de professionals, experts, believers, hodl'ers en dagdromers onder ons hier 1 van de betere websites omtrent BTC en prijsverwachting. :+

McAfee BTC Price Tracker ...
https://fnordprefekt.de/

--> INCOMING op GDAX ... test 1 op $8300 / 72 stuks ... eens kijken. oOo

[ Voor 15% gewijzigd door Turbo-Puppy op 15-04-2018 20:12 ]

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:53
Turbo-Puppy schreef op zondag 15 april 2018 @ 20:07:
Voor de professionals, experts, believers, hodl'ers en dagdromers onder ons hier 1 van de betere websites omtrent BTC en prijsverwachting. :+

Voorlopig ligt de koers niet eens zo gek ver onder de voorspelling :P De grote vraag is natuurlijk, is McAfee kapitaalkrachtig genoeg om z'n eigen voorspelling waarheid te laten worden? :+

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Turbo-Puppy schreef op zondag 15 april 2018 @ 20:07:

Kunnen we zovast de Tesla 3 bestellen, eerder komt ie toch niet.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

UH OH .. Sell wall op GDAX gaat er aan .. *O*

KLABAMMES !!! in 1 klap weg dat ding oOo oOo oOo

Gelijk een (mini) bullrun er achter aan zo te zien? .. kom maar op

[ Voor 62% gewijzigd door Turbo-Puppy op 15-04-2018 20:33 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Het was weer een mooie dag, zelfs voor crypto hodlers :)

Verwijderd

Kent iemand INT? Internet Node Token en die is aardig gestegen vandaag. Hoor daar veel goeds over

• Tominatie
  • Niet online
Ja ik weet het ook niet. Merk wel dat we niet echt meer omhoog willen: de rek lijkt er even uit te zijn. Maar misschien stabiliseren we nu gewoon voor een periode rond die 8300 en pakken alts nu de overhand. Het hoeft natuurlijk niet altijd te stijgen of dalen, dat vergeten we met zijn alle. Zelf ben ik een tikkeltje bearish maar zie niet echt aanleiding tot weer een grote dump.

• Nathan21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04-2021
Nog een paar minuten en dan staat de nieuwe IOTA website online: https://www.tickcounter.c...elease-of-the-new-iotaorg

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Volume van GET onder de $5K :+ Nu maar hopen dat de nieuwe exchange niet aan het einde van dit kwartaal gaat komen :)

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1804/392779/PUCVud9i.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Turbo-Puppy op 15-04-2018 21:03 ]

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
Bmfd schreef op zondag 15 april 2018 @ 20:57:
Volume van GET onder de $5K :+ Nu maar hopen dat de nieuwe exchange niet aan het einde van dit kwartaal gaat komen :)
Ja, stom dat ze niet meer mogen zeggen. Die devs hadden zich ook al virtueel rijk gerekend toen het 12x zo hoog stond in januari en moet wel een beetje droevig zijn geweest dat ze onder de ICO-prijs zijn gedoken.

Het zou nuttig zijn als hier af en toe een dev langskomt of hun nieuwe PR-mensen; ik weet vrij zeker dat ze hier meelezen :) Teksten hier komen dan wel weer op Reddit en dat boost de community en dan komt vanzelf de grotere exchange die kan verdienen aan het transactievolume. Tot die tijd heeft geen enkele beurs zin om hier tijd aan te besteden want er is geen volume. Maar goed, beetje kip en ei verhaal.

Mensen van GET - praat hier eens een keertje mee mee, laat de community-bal rollen en focus niet alleen maar op blogs van 8 A4tjes :>

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:23
power_user schreef op zondag 15 april 2018 @ 19:51:
[...]

Mooi man.. hou het in de gaten d:)b

• Tominatie
  • Niet online
DGD gaat best lekker, mooi koopje geweest vooralsnog.

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
Tominatie schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:03:
DGD gaat best lekker, mooi koopje geweest vooralsnog.
Voor hoeveel procent ga je?

• Tominatie
  • Niet online
Dhr. Satoshi schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:10:
[...]

Voor hoeveel procent ga je?
Geen idee. Had ze ingekocht op 0.029 btc dus ik heb wat lucht. Sowieso wacht ik even want je weet het nooit met die gekke coin. En anders pak ik maar wat minder winst.. :*). DGD is zo'n coin die flink pumpt bij een mindere fase van bitcoin bijvoorbeeld.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 20:02:
[...]

Naar 5k, en dan terug naar 12. Jazeker kun je beter sell high buy low doen. Maar wedden dat als ik dat probeer ik ongeveer een derde van mn muntjes over hou? Ik kan dat.
Ik ook , dus holden en inkakken is bijpakken :P
Pagina: 1 ... 72 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!