Jep. Maar opzich zou ik het niet erg vinden als 'ie nu even stabiliseert rond de 7600. Een stijging van 1000 in zo'n korte tijd slaat natuurlijk ook helemaal nergens op. Van daar een wat rustigere stijging zou ik toejuichenggj87 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 12:49:
BTC zakt weer maar het zijn wel steeds ‘higher lows’ op de 1h (GDAX).
Ik ook maar de waarde in ETH zakt steeds verder.Intelcorei7 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 12:43:
Ik vertrouw dat hele Verge team ook niet meer, ik ga denk ik ook zeker niet wachten tot 17 April. Nu nog even winst pakken dan ben ik out.
Verwijderd
Ze zullen King Kong uit de hoge hoed moeten toveren de 17de. Met een konijntje gaan ze het niet redden.Intelcorei7 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 12:43:
Ik vertrouw dat hele Verge team ook niet meer, ik ga denk ik ook zeker niet wachten tot 17 April. Nu nog even winst pakken dan ben ik out.
Ze hebben de boel zo gehyped, kan echt alleen maar tegenvallen.Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 12:58:
[...]
Ze zullen King Kong uit de hoge hoed moeten toveren de 17de. Met een konijntje gaan ze het niet redden.
Verwijderd
Daar ben ik ook bang voor ja.drijfhout schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 12:59:
[...]
Ze hebben de boel zo gehyped, kan echt alleen maar tegenvallen.
Was te verwachten toch, veel poeha en beloftes in de wp die niet waar gemaakt konden worden. Zie ze het nog wel bewerkstelligen maar zal wel wat maanden/einde jaar gaan duren, met name het fiat gedeelte was veel te optimistisch. Wellicht te maken met het jeugdige enthousiasme en gebrek aan ervaring met opzetten van serieuze startups. Laten we eerlijk zijn het team bestaat uit voornamelijk mid twintigers die nog niet (genoeg) ervaring hebben. Blijft wel interessant om te volgen, daar niet van.tias86 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 12:58:
Blockport doet het ook niet al te best, wat ik zelf wel logisch vind aangezien er nog geen public beta is. Maar heb er nog steeds 100% vertrouwen in. Zou het natuurlijk niet erg vinden als de prijs wat hoger zou zijn, maar het is wat het is.
Zoals ik al zei ik heb er 100% vertrouwen in. En het gedeelte van veel poeha en beloftes herken ik mij niet in.muffstuff schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:08:
[...]
Was te verwachten toch, veel poeha en beloftes in de wp die niet waar gemaakt konden worden. Zie ze het nog wel bewerkstelligen maar zal wel wat maanden/einde jaar gaan duren, met name het fiat gedeelte was veel te optimistisch. Wellicht te maken met het jeugdige enthousiasme en gebrek aan ervaring met opzetten van serieuze startups. Laten we eerlijk zijn het team bestaat uit voornamelijk mid twintigers die nog niet (genoeg) ervaring hebben. Blijft wel interessant om te volgen, daar niet van.
Zijn gewoon rustig bezig met bouwen, mooi project dat nog onder de radar is net zoals GET Protocol. Nu de (private) beta aan het testen onder NDA.
Geef hier wat aandacht aan op Reddit, mooi NL startup.
Ze hadden er timelines in staan. Zie nu ook dat de website aangepast is en bij teams alle linkdin links weg. Maakt niet uit hoor dat we een andere mening toebedeelt zijn, ik stond op punt ook er in te springen maar toch nog even afgehouden omdat ik er niet een goed gevoel bij had nadat ik wat meer onderzoek deed naar Blockport.io.tias86 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:12:
[...]
Zoals ik al zei ik heb er 100% vertrouwen in. En het gedeelte van veel poeha en beloftes herken ik mij niet in.
Zijn gewoon rustig bezig met bouwen, mooi project dat nog onder de radar is net zoals GET Protocol. Nu de (private) beta aan het testen onder NDA.
Ze hebben een nieuwe website dat heb je goed gezien, en verder is het team zo transparant als wat.muffstuff schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:14:
[...]
Ze hadden er timelines in staan. Zie nu ook dat de website aangepast is en bij teams alle linkdin links weg. Maakt niet uit hoor dat we een andere mening toebedeelt zijn, ik stond op punt ook er in te springen maar toch nog even afgehouden omdat ik er niet een goed gevoel bij had nadat ik wat meer onderzoek deed naar Blockport.io.
Ik zeg ook niet dat ze niet transparant zijn, hoewel ik het wel raar vind dat in ene de linkedin links weg zijn. Juist die link gaf mij in eerste instantie vertrouwen. Je kan ook prima transparant zijn maar te optimistisch niet realistischtias86 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:16:
[...]
Ze hebben een nieuwe website dat heb je goed gezien, en verder is het team zo transparant als wat.
Als ze de komende weken de public beta lanceren lopen ze gewoon nog in de pas met de roadmap hoor.muffstuff schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:20:
[...]
Ik zeg ook niet dat ze niet transparant zijn, hoewel ik het wel raar vind dat in ene de linkedin links weg zijn. Juist die link gaf mij in eerste instantie vertrouwen. Je kan ook prima transparant zijn maar te optimistisch niet realistischNeem dit niet als een persoonlijke aanval naar jou of bockport als concept, nogmaals ik zie ze het wel recht breien, maar zal veel langer duren dan men stelde tot een paar weken geleden.
Voel het niet als een persoonlijke aanval of op blockport, maar voel wel een negatieve vibe uit jouw posts als ik wat over blockport zeg. Maar goed dat mag en kan allemaal, en ik lig er niet wakker van
Ergens heb je natuurlijk wel gelijk. Maar je moet me toegeven, CC kan ook een gigantische cirklejerk zijn(wat het nu ook is tegen Verge). Ik hodl mijn XVG gewoon tot na de 17e. No guts no glory!Dacuuu schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:43:
Smullend dit topic lezen op reddit.
https://www.reddit.com/r/...ev_the_money_moved_is_to/
Oh tuurlijk, weeg je eigen keuzes af. Maar als ze bij verge claimen dat het geld voor ledger is, en ledger zegt yolo wij hebben nooit contact gehad met mensen van verge... + de vele andere shady praktijken..bac0tje schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:45:
[...]
Ergens heb je natuurlijk wel gelijk. Maar je moet me toegeven, CC kan ook een gigantische cirklejerk zijn(wat het nu ook is tegen Verge). Ik hodl mijn XVG gewoon tot na de 17e. No guts no glory!
Verwijderd
Inruilen dan!drijfhout schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 12:59:
[...]
Ze hebben de boel zo gehyped, kan echt alleen maar tegenvallen.
Genoeg (semi) red flags ja. Dat moet ik toegeven. Maar voor mij is het glas half vol en ik ga er vanuit dat het team veel te onvolwassen is qua communicatie en keuzes. Time will tell.Dacuuu schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:48:
[...]
Oh tuurlijk, weeg je eigen keuzes af. Maar als ze bij verge claimen dat het geld voor ledger is, en ledger zegt yolo wij hebben nooit contact gehad met mensen van verge... + de vele andere shady praktijken..
Een van de devs zegt nu dat ze nog niet begonnen zijn aan Ledger, maar dat het voor het splitten van projectkosten is...Dacuuu schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:48:
[...]
Oh tuurlijk, weeg je eigen keuzes af. Maar als ze bij verge claimen dat het geld voor ledger is, en ledger zegt yolo wij hebben nooit contact gehad met mensen van verge... + de vele andere shady praktijken..
Verwijderd
WaArom nda? Je moet je tokenholders toch inzicht geven. Blockchain gaat over safety en transparantie. Tenzij je over private chains praat.tias86 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:12:
[...]
Zoals ik al zei ik heb er 100% vertrouwen in. En het gedeelte van veel poeha en beloftes herken ik mij niet in.
Ze zijn aan het testen, ter voorkoming van fud, en iets met concurrentie waarschijnlijk. En het is een vrij normaal fenomeen in het bedrijfsleven om nieuwe producten geheim te houden tot dat het klaar is voor de markt.Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:53:
[...]
WaArom nda? Je moet je tokenholders toch inzicht geven. Blockchain gaat over safety en transparantie. Tenzij je over private chains praat.
[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 14-04-2018 13:59 ]
Zeker, 5 euro voor jou en de rest voor mij! Bij mij rinkelen de alarmbellen, en dan nog steeds geloven mensen in deze crap. Het lijkt wel een aflevering van opgelicht...en nog trappen ze er in.Rookert25 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:51:
[...]
Een van de devs zegt nu dat ze nog niet begonnen zijn aan Ledger, maar dat het voor het splitten van projectkosten is...
Heheh ik heb vaak het idee dat jij iets te over enthousiast bent over blockport en guts en soms het persoonlijk opvat, is het een beetje in balans zotias86 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:28:
[...]
Als ze de komende weken de public beta lanceren lopen ze gewoon nog in de pas met de roadmap hoor.
Voel het niet als een persoonlijke aanval of op blockport, maar voel wel een negatieve vibe uit jouw posts als ik wat over blockport zeg. Maar goed dat mag en kan allemaal, en ik lig er niet wakker van
https://www.reddit.com/r/.../?st=JFYE6PI0&sh=a0097000
Dit is toch fantastisch om allemaal te lezen joh, openlijk en bewijsbaar gelieg en toch ngo een hele meute er achter aan. Een soort moderne monthy python sketch dit.Dacuuu schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:48:
[...]
alarmbellen of niet, ik denk dat 90% in Verge zit momenteel vanwege de stijging , hoe je het wendt of keert , iedereen wil geld verdienen, of dat met een shitcoin is of niet doet niet ter zake, ik heb met verge begin december tot begin januari een shitload verdient en van de hand gedaan na het wraith -protocol-debacle ( net iets te laat anders was die shitload nog veel meer ) maar zit nu weer mee te liften. Uiteraard tot de 16e , dan gaan mijn winsten weer naar steady coins als Neo,Ven,ICX,ETH of XRPDacuuu schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 14:04:
[...]
Zeker, 5 euro voor jou en de rest voor mij! Bij mij rinkelen de alarmbellen, en dan nog steeds geloven mensen in deze crap. Het lijkt wel een aflevering van opgelicht...en nog trappen ze er in.
Flipkart. A few hours back, Flipkart shared a post on its Twitter account that says “A partnership so BIG in value, Bitcoin feels insecure! Watch out for the BIG reveal on 17th April.”
Beide gevallen low market cap coins, met grote potencieele gainsmuffstuff schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 14:10:
[...]
Heheh ik heb vaak het idee dat jij iets te over enthousiast bent over blockport en guts en soms het persoonlijk opvat, is het een beetje in balans zo
BNB is misschien safer voor nu maar dat ding kost 13,39$ dollar nu, moet je aardig bedrag tegen aansmijten ene hopen dat die een beetje stijgt, maar dat gaat naar mijn idee geen keer x10 meer worden.
Zeker gezien de concurrentie strijd op exchange vlak aan het toenemen is.
BPT koop je voor 0.28$ zeer goed concept en relatief lage supply, ik zie er wel brood in.
En GET Protocol is een zeer leuk project met een echte usecase in het echte leven, daar ben ik heel enthousiast over ja.
Iedereen droomt hier over partnerships etc, misschien gaat die partij wat die coin doen.
Wat GET nu doet is gewoon iets waar de rest van de projecten en hun investeerdes van mogen dromen
Hij is wel heel lang op vakantie inmiddelsTominatie schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 14:11:
Nu onze vriend Facedown al een tijdje niet aanwezig is, vind ik toch dat iemand anders soms even aandacht moet schenken aan Ven. Dus ik neem het shillen voor nu even over:
https://www.reddit.com/r/.../?st=JFYE6PI0&sh=a0097000
https://twitter.com/PietBerger/status/985128515577278464
Inmiddels is het er af, dus het kan ook zo zijn dat meneer Berger heeft staan knutselen.
Hij lijkt me te koppig om een reflextie of spijtbetuiging te mailen om eventueel opheffen van z'n ban te bespoedigen.
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Dat zou mij ook niet verbazen.Chris.nl schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 14:56:
[...]
Hij lijkt me te koppig om een reflextie of spijtbetuiging te mailen om eventueel opheffen van z'n ban te bespoedigen.
De rest van zijn tweets maken die ene tweet wel een beetje minder geloofwaardig. TRX en XVG to the moon cuz it's da best!!! gehalte is aanwezig.AlxRoelofs schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 14:52:
Volgens deze tweet stond XVG wel op de website van Ledger vermeld.
Inmiddels is het er af, dus het kan ook zo zijn dat meneer Berger heeft staan knutselen.
Verge is geen ERC20-token, daar houdt het dus al op.AlxRoelofs schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 14:52:
Dat geld is natuurlijk wel leuk om partnerships te "kopen", om die coin interessant te maken, zodat hij overal en nergens geshilled kan worden door hun XVG army. Ook een vorm van marketing, op de kosten van de trouwe volgers. Wel smerig maar jatias86 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 15:09:
Je zou ookl kunnen denken dat xvg dat geld nodig heeft voor die `partner` van ze. Want wat heb je nou aan xvg? Dus verkopen voor btc op binance en dan naar usd of wat dan ook. Maar die vlieger gaat niet op aangezien ze het over ledger hebben. Die dat weer ontkent.. Dus wat blijft er dan over? Joost mag het weten
Dat stond er wel echt, zie https://web.archive.org/w...-supported-by-Ledger-here maar het blijft 100% scamAlxRoelofs schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 14:52:
Er zijn wel meer dingen vaag bij litebit. Stel je wilt een munt kopen, je bent je wallet adres aan het invoeren en drukt op kopen. Dan krijg je opeens een foutmelding, of staat er de koers kan niet bijgewerkt worden blablabla.Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 11:39:
[...]
Ik vraag mij af waarom Litebit dit doet. Waarschijnlijk omdat ze willen dat verge via hun gecashed wordt en ze zo meer geld binnen halen. Ik vraag mij af of dit mag.
Wil je opnieuw kopen is de koers opeens een stuk hoger.
Heb het ook al gehad dat ik een munt wilde uitcashen. Echter moet je dan wachten op een bevestigings mailtje. Ja hoor en uitgerekend op dat moment krijg je dus geen mail.... Dus kan je het ook niet uitcashen via litebit. Ben blij dat ik zo'n beetje alles weg heb daar.
PSN: Oldzkoel
Of in onderhoud wanneer een coin gaat of aan het zakken is.. En je dus wel moet hodlen.. zijn gewoon oplichters die bakken met geld aan het verdienen zijn.Alcje schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 16:27:
[...]
Er zijn wel meer dingen vaag bij litebit. Stel je wilt een munt kopen, je bent je wallet adres aan het invoeren en drukt op kopen. Dan krijg je opeens een foutmelding, of staat er de koers kan niet bijgewerkt worden blablabla.
Wil je opnieuw kopen is de koers opeens een stuk hoger.![]()
Heb het ook al gehad dat ik een munt wilde uitcashen. Echter moet je dan wachten op een bevestigings mailtje. Ja hoor en uitgerekend op dat moment krijg je dus geen mail.... Dus kan je het ook niet uitcashen via litebit. Ben blij dat ik zo'n beetje alles weg heb daar.
Zero.
Omzetten naar Ether en naar Kraken of Bitstamp sturen en vanaf daar overboeken naar je IBAN bij je bank.power_user schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 16:38:
Wat is betere manier om uit te cashen naar euro's? Heb nog niets uitgecasht en dacht er wel altijd aan dit via litebit te doen. Raak je echt zoveel kwijt om het via hun te doen? Iemand een rekenvoorbeeld tov andere alternatieven?
Naar zo een buitenlandse exchange en je id sturen zie ik ook niet zo zitten.Rookert25 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 16:59:
[...]
Omzetten naar Ether en naar Kraken of Bitstamp sturen en vanaf daar overboeken naar je IBAN bij je bank.
Ik vergelijk een aantal alts met elkaar en kies dan de beste match uit afhankelijk van de koers. Dit scheelt per minuut natuurlijk. Even narekenen met uitbetaling op een litebit bijvoorbeeld en je weet het. Meestal ben je voordeliger uit met een coinswap en dan via kraken verkopen dan direct bij litebit.power_user schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 16:38:
Wat is betere manier om uit te cashen naar euro's? Heb nog niets uitgecasht en dacht er wel altijd aan dit via litebit te doen. Raak je echt zoveel kwijt om het via hun te doen? Iemand een rekenvoorbeeld tov andere alternatieven?
Als litebit werkt is het natuurlijk wel super makkelijk en snel en daar betaal je weer voor.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 14-04-2018 17:07 ]
Zero.
Zijn gereguleerde instellingen, ze zijn zwaar de lul (zeker met nieuwe privacy-regels komende 2 maanden) als iets met ID gebeurt en ik denk dat ze het liever niet zouden vragen gezien de boetes die boven hun hoofd kunnen hangen. Ik vertrouw er daarom wel op, maar snap als dat niet voor jou geldtlighting_ schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 17:05:
[...]
Naar zo een buitenlandse exchange en je id sturen zie ik ook niet zo zitten.
In het automerk welteverstaan
Op een gegeven moment moet je tevreden zijn, en als student in een Lambo rondrijden is immers ook wat overdreven, toch? En uiteindelijk is dit ook een Italiaanse bak
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het lijkt mij sterk dat AVG ook geldt voor bedrijven buiten de EU.Rookert25 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 17:14:
[...]
Zijn gereguleerde instellingen, ze zijn zwaar de lul (zeker met nieuwe privacy-regels komende 2 maanden) als iets met ID gebeurt en ik denk dat ze het liever niet zouden vragen gezien de boetes die boven hun hoofd kunnen hangen. Ik vertrouw er daarom wel op, maar snap als dat niet voor jou geldt
Wilt overigens niet zeggen dat ze het niet op orde hebben.
Je kunt toch ook via Bitonic.nl je BTC verkopen en laten storten op je rekening?Rookert25 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 16:59:
[...]
Omzetten naar Ether en naar Kraken of Bitstamp sturen en vanaf daar overboeken naar je IBAN bij je bank.
maar dat is geen exchange en pakt een hogere marge. Voor een klein bedrag maakt dat niet zoveel uit maar als je een hele bitcoin uit laat betalen kan dat zo honderden euros schelen.Greymore1 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 17:31:
[...]
Je kunt toch ook via Bitonic.nl je BTC verkopen en laten storten op je rekening?
De support bij BL3P is wel een stuk beter als bij Kraken, en behoorlijk sneller.Chris.nl schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 17:42:
Ik heb als testritje BL3P op zondagavond opdracht gegeven, maandagmiddag stond het op m'n rekening. 0,25% lijkt me niet duur, maar als ik het goed heb onthouden kan het nog voordeliger bij kraken.
Dus ik gun ze dat beetje fee wel.
Was bij mij iets mis gegaan met een betaling en binnen een uurtje na mijn mail hadden ze het al opgelost.
Zonder dat ik bakken met info moest aanleveren, gewoon goed vertrouwen naar de klant toe.
Het is toch allemaal “echt” geld, dus support is zeker van belang.
Kraken daar heb ik zoveel gezanik mee gehad ( weken op reactie wachten en er vanuit gaan dat ik leugens vertel ) dat ik zoiets heb van bekijk het maar...meer dan genoeg andere aanbieders.
[ Voor 34% gewijzigd door drijfhout op 14-04-2018 17:56 ]
Dat doet me er trouwens aan denken dat ik nog 4 keys heb om te vergevenChris.nl schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 17:42:
Ik heb als testritje BL3P op zondagavond opdracht gegeven, maandagmiddag stond het op m'n rekening. 0,25% lijkt me niet duur, maar als ik het goed heb onthouden kan het nog voordeliger bij kraken.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Goed bezig !.oisyn schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 18:00:
[...]
Dat doet me er trouwens aan denken dat ik nog 4 keys heb om te vergeven
.oisyn schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 18:00:
Als je er nog eentje over hebt...oisyn schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 18:00:
[...]
Graag!.oisyn schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 18:00:
[...]
Ik heb liever goede service en snelheid dan de laagste fees.Chris.nl schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 18:05:
Voor m'n gevoel kan je die 0,25% net zo goed verliezen wanneer je 10 minuten eerder of later op de verkoopknop drukt.
[...]
gegadigden genoeg!
Als ik een week op support moet wachten is vaak het perfecte koopmoment al voorbij, en dat scheelt met de BTC soms wel een paar duizend euro.
Verwijderd
Guts heeft een mooi produkt alleen de uit rol mag wel wat vlottertias86 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 14:27:
[...]
Beide gevallen low market cap coins, met grote potencieele gains![]()
BNB is misschien safer voor nu maar dat ding kost 13,39$ dollar nu, moet je aardig bedrag tegen aansmijten ene hopen dat die een beetje stijgt, maar dat gaat naar mijn idee geen keer x10 meer worden.
Zeker gezien de concurrentie strijd op exchange vlak aan het toenemen is.
BPT koop je voor 0.28$ zeer goed concept en relatief lage supply, ik zie er wel brood in.
En GET Protocol is een zeer leuk project met een echte usecase in het echte leven, daar ben ik heel enthousiast over ja.
Iedereen droomt hier over partnerships etc, misschien gaat die partij wat die coin doen.
Wat GET nu doet is gewoon iets waar de rest van de projecten en hun investeerdes van mogen dromen
Zeker geld de avg daarvoor, de avg (gdpr) geldt voor ieder bedrijf, instelling etc die persoonsgegevens van personen woonachtig in de eea (dus EU plus 3 landen) verwerkt waar ook het bedrijf / instelling zich bevindt.lighting_ schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 17:30:
[...]
Het lijkt mij sterk dat AVG ook geldt voor bedrijven buiten de EU.
Wilt overigens niet zeggen dat ze het niet op orde hebben.
Dus een bedrijf uit Japan bv die diensten aanbied aan personen in de eea valt onder de gdpr ook al zit in dit voorbeeld het bedrijf in Japan.
Ik zet het altijd om naar LTC, overmaken naar Coinbase of GDAX, dan via een GDAX "maker order" omzetten naar Euro's en dan voor maar 10 Eurocent terugstorten op je rekening.power_user schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 16:38:
EOS maakt overigens nu een mooi sprintje ivm de airdrop van vannacht hoop ik
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 14-04-2018 18:29 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Maker betekent dat je een order plaatst die niet direct ingevuld wordt. Coinbase neemt volgens mij nieuwe registraties aan, maar idd wel rijbewijs en ID-kaart aanbieden.power_user schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 18:31:
Bedankt voor de reacties. De gdax optie klinkt goedkoop. Wat is een maker order? En neemt gdax nog nieuwe registraties aan? Moet je met paspoort een bepaalde tier verificatie hebben voor het uitkeren van grote bedragen?
Ga je eenmalig of vaker cashen? Anders misschien een optie om via iemand anders uit te betalen die je kent of vertrouwen in hebt?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
En zit er ook een limiet op Withdraw en deposit?
[ Voor 9% gewijzigd door power_user op 14-04-2018 18:40 ]
Ik probeer altijd op top te kopen en te cashen op het dieptepunt van een crash. Een paar maand later probeer ik dan weer m’n spaargeld te investeren als we 5 dagen lang bullish zijn geweest.power_user schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 18:40:
Ergens in de toekomst tijdens een volgende bull run wil ik uitcashen en dan vervolgens een paar maanden later weer investeren als t laag staat. En dit vervolgens herhalen de komende jaren. Hoelang duurt het uitbetalen en storten via gdax?
Hoelang duurt het voordat ik door m’n geld heen ben?
Niet om lullig te doen hoor, maar dit snappen we hier allemaal en dit staat al 600 keer beschreven in dit topic, nota bene op deze pagina. Zelfs Litebit is een optie voor je.
Vaak de volgende werkdag binnen en geen limieten. Maar met alle respect, als je dit moet vragen, dan verwacht ik dat het bedrag wel te overzien is.power_user schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 18:40:
Hoelang duurt het uitbetalen en storten via gdax?
Tijdens de volgende bullrun kiest ie eieren voor z'n geld en cashed ie uit (om op nul uit te komen). Om vervolgens een keiharde continuatie van de run te zien, om dan alsnog op de echte top weer in te stappen.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 19:05:
[...]
Ik probeer altijd op top te kopen en te cashen op het dieptepunt van een crash. Een paar maand later probeer ik dan weer m’n spaargeld te investeren als we 5 dagen lang bullish zijn geweest.
Hoelang duurt het voordat ik door m’n geld heen ben?
Niet om lullig te doen hoor, maar dit snappen we hier allemaal en dit staat al 600 keer beschreven in dit topic, nota bene op deze pagina. Zelfs Litebit is een optie voor je.
Wedje leggen?
Ja, maar dan moeten we nog iemand vinden die het op het tegendeel wil wedden want ik kom aan jou kant staan.Trent900 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 19:20:
[...]
Tijdens de volgende bullrun kiest ie eieren voor z'n geld en cashed ie uit. Om vervolgens een keiharde continuatie van de run te zien, om dan alsnog op de echte top weer in te stappen.
Wedje leggen?
Wel goede tactiek, laag kopen, precies op het hoogste punt cashen, wachten op een dip, opnieuw kopen, op weer het juiste moment verkopen. Dat ook daar nog niet opgekomen ben.Trent900 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 19:20:
[...]
Tijdens de volgende bullrun kiest ie eieren voor z'n geld en cashed ie uit (om op nul uit te komen). Om vervolgens een keiharde continuatie van de run te zien, om dan alsnog op de echte top weer in te stappen.
Wedje leggen?
Man, je snapt m'n hele post niet.Dacuuu schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 19:25:
[...]
Wel goede tactiek, laag kopen, precies op het hoogste punt cashen, wachten op een dip, opnieuw kopen, op weer het juiste moment verkopen. Dat ook daar nog niet opgekomen ben.
Ergens anders spelen bitte.
Ik zou niet voor een ander gaan cashen om gedoe met de belastingdienst te voorkomen.Taro schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 18:32:
Ga je eenmalig of vaker cashen? Anders misschien een optie om via iemand anders uit te betalen die je kent of vertrouwen in hebt?
De wet is van toepassing als het data subject (de persoon) en/of de data controller/processor (de organisatie) in Europa woonachtig/gevestigd zijn. Dus ook op opslag en bewerkingen van persoonlijke gegevens van EU-burgers als dit buiten de EU geschiedt.JoebarRC schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 18:25:
[...]
Zeker geld de avg daarvoor, de avg (gdpr) geldt voor ieder bedrijf, instelling etc die persoonsgegevens van personen woonachtig in de eea (dus EU plus 3 landen) verwerkt waar ook het bedrijf / instelling zich bevindt.
Dus een bedrijf uit Japan bv die diensten aanbied aan personen in de eea valt onder de gdpr ook al zit in dit voorbeeld het bedrijf in Japan.
Dat lijkt mij ook wel logisch. Of dacht jij dat alie expres zich aan gdpr houdt. Die lachen je uit want ze zijn niet gevestigd in EU.
Ik wacht wel even af
Denk het we hoor, AlibabaCloud doet het ook. Dat bedrijf heeft gewoon Dentons ofzo ingehuurd om uit te leggen wat ze moeten doen in EU.lighting_ schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 19:33:
[...]
De wet is van toepassing als het data subject (de persoon) en/of de data controller/processor (de organisatie) in Europa woonachtig/gevestigd zijn. Dus ook op opslag en bewerkingen van persoonlijke gegevens van EU-burgers als dit buiten de EU geschiedt.
Dat lijkt mij ook wel logisch. Of dacht jij dat alie expres zich aan gdpr houdt. Die lachen je uit want ze zijn niet gevestigd in EU.
https://www.alibabacloud.com/trust-center/gdpr
Ik lees dat het idd degelijk impact kan hebben op bedrijven buiten de eu. De eu kan dan wel stoer dan maar of je boete betaald wordt als het bedrijf in iran zit kan je wel invullen.Rookert25 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 19:39:
[...]
Denk het we hoor, AlibabaCloud doet het ook. Dat bedrijf heeft gewoon Dentons ofzo ingehuurd om uit te leggen wat ze moeten doen in EU.
https://www.alibabacloud.com/trust-center/gdpr
Onlangs heeft FB de gdpr beloofd. Maar dat was na het schandaal. Ze lachten eerst hierom.
[ Voor 30% gewijzigd door lighting_ op 14-04-2018 19:55 ]
Ofschoon ik gedacht had er al getuige van te zijn geweest blijf ik wel van mening dat we eerdags echt ontploffen... in positieve zin. Daarmee bedoel ik dan echt een stijging der stijging. BTC 13/14/15k regionen op top en in ons geval LTC €225+.RaptorXS schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 19:38:
Best wel grappig als hodler, welke kant gaan we op![]()
Ik wacht wel even af
Verge is ook al van whattomine afgehaald.Matadores schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 19:52:
Lijkt nu toch over en uit te zijn met Verge... zakt compleet door z'n hoeven nu.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Daar ging het helemaal niet om, maar je stelt een vraag die te beantwoorden is met zowel de zoekfunctie hier als 3 minuten Googl'en .. Beetje in het zelfde kader als Binance dust.power_user schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:03:
Haha, wat een reacties. Ik pretendeer niet te weten wanneer de piek is en wanneer het dieptepunt is....zucht....ik zal in het vervolg geen ervaringen mbt inleggen en uitbetalen vragen. De mensen die wel volwassen konden reageren bedank ik maar, ik ga voor gdax voor het inleggen en uitbetalen.
om je toch van zinvol repliek te voorzien...
Bij GDAX kun je met een Coinbase registratie tot 50k zonder beperking cashen, daarboven moet je het aanvragen, en voorwaarde daarbij is dat het dan in ieder geval in liquide middelen of munten (grotendeels) in je account staat of een andere steekhoudende reden, maar in principe krijg je pas die vrijwaring als het er daadwerkelijk staat, en de limiet in lijn is met de te verwachten noodzaak hieraan.
Volgens mij is hiermee je vraag beantwoord ... nogmaals, niemand bedoeld het lullig, wel dient er enige vorm van eigen onderzoek gepleegd te zijn alvorens je een vraag stelt, maar dat is een vrij algemene regel hier op Tweakers.
Moon, Lambo, Hoeren Entertainers enzovoort.
Waarom nou weer hoeren? Das zo goedkoop.. Entertainers heten ze in het hogere segment geloof ik.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:07:
[...]
Daar ging het helemaal niet om, maar je stelt een vraag die te beantwoorden is met zowel de zoekfunctie hier als 3 minuten Googl'en .. Beetje in het zelfde kader als Binance dust.
om je toch van zinvol repliek te voorzien...
Bij GDAX kun je met een Coinbase registratie tot 50k zonder beperking cashen, daarboven moet je het aanvragen, en voorwaarde daarbij is dat het dan in ieder geval in liquide middelen of munten (grotendeels) in je account staat of een andere steekhoudende reden, maar in principe krijg je pas die vrijwaring als het er daadwerkelijk staat, en de limiet in lijn is met de te verwachten noodzaak hieraan.
Volgens mij is hiermee je vraag beantwoord ... nogmaals, niemand bedoeld het lullig, wel dient er enige vorm van eigen onderzoek gepleegd te zijn alvorens je een vraag stelt, maar dat is een vrij algemene regel hier op Tweakers.Happy Trading ..
Moon, Lambo, Hoeren enzovoort.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Gaan we aanpassen .. prostituees of entertainers voortaan .. mijn excuses.AtlAntA schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:09:
[...]
Waarom nou weer hoeren? Das zo goedkoop.. Entertainers heten ze in het hogere segment geloof ik.
Verwijderd
heb 100% in mew staan, daar wordt de eosdac ook zeker ondersteund. blijf er zeker niet voor op en hodl de eos sowieso.Taro schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 11:37:
Ik heb >100 EOS in mijn Exodus wallet zitten en morgenochtend om 01:00 UTC, dus als ik het goed heb 03:00 vannacht, wordt er een snapshot gemaakt tbv de eosDAC airdrop. Omdat ik meer dan 100 EOS heb, zou ik automatisch de DAC's moeten krijgen ipv dit later handmatig uit te moeten voeren. Ivm de tijd ga ik niet toe zitten kijken of mensen ze direct daarna dumpen, ik accepteer dat risico. Tenzij iedereen een forse drop verwacht, dan blijf ik ervoor op
Nog anderen die aan de airdrop meedoen en ze in een offline wallet hebben zitten? Wat doen jullie, gewoon tukken, of wakker blijven om in te grijpen als dat nodig is?
de eosdac is op forkdelta al in de handel en gister al x5 gegaan. die zal waarschijnlijk ook een flinke dump krijgen na de airdrop. (glazenbol)
Ik vraag t me af, er wordt weer enorm gemanipuleerd. Zie meerdere orders $5 boven een andere order gezet worden en dat gaat dan om 0.000001Turbo-Puppy schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 19:49:
[...]
Ofschoon ik gedacht had er al getuige van te zijn geweest blijf ik wel van mening dat we eerdags echt ontploffen... in positieve zin. Daarmee bedoel ik dan echt een stijging der stijging. BTC 13/14/15k regionen op top en in ons geval LTC €225+.
Gewoon blijven doen, soms voelen mensen zich hier aangevallen of vinden ze dat mensen te veel vragen stellen.power_user schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:03:
Haha, wat een reacties. Ik pretendeer niet te weten wanneer de piek is en wanneer het dieptepunt is....zucht....ik zal in het vervolg geen ervaringen mbt inleggen en uitbetalen vragen. De mensen die wel volwassen konden reageren bedank ik maar, ik ga voor gdax voor het inleggen en uitbetalen.
Dat lijkt ook iets te maken te hebben met dit topic, staat soms teveel spanning op terwijl het gewoon een losjes chat topic hoort te zijn.
In ieder geval niet teveel van aantrekken en gewoon je ding doen.
PS dit is ook geen aanval op anderen, hooguit even een reminder dat het soms ook wat relaxter mag
[ Voor 6% gewijzigd door drijfhout op 14-04-2018 20:24 ]
Da's niet manipuleren dat zijn botjes volgens mij.Goh schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:22:
[...]
Ik vraag t me af, er wordt weer enorm gemanipuleerd. Zie meerdere orders $5 boven een andere order gezet worden en dat gaat dan om 0.000001
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Valt wel mee toch? Zijn heel veel andere munten een stuk dieper gezakt op de 24 uurs lijn...Matadores schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 19:52:
Lijkt nu toch over en uit te zijn met Verge... zakt compleet door z'n hoeven nu.
Het is meer de hoop bij veel mensen.Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:30:
[...]
Valt wel mee toch? Zijn heel veel andere munten een stuk dieper gezakt op de 24 uurs lijn...
Zeer slecht gevoel bij en er de ballen niet voor
[ Voor 8% gewijzigd door drijfhout op 14-04-2018 20:41 ]
yepVerwijderd schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:39:
[...]
De hoop dat Verge compleet de grond in zakt bedoel je?
Stop loss ordertje maakt het al een stuk veiliger.drijfhout schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:41:
Waarschijnlijk valt er nog genoeg winst te pakken op Verge voordat het nieuws er is, maar ik durf het spul nu echt niet meer aan te raken.
Zeer slecht gevoel bij.
Verwijderd
Of publieke dienstverlener.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:10:
[...]
Gaan we aanpassen .. prostituees of entertainers voortaan .. mijn excuses.
Oh oké, dat wist ik niet, weer wat geleerdFlagg schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:24:
[...]
Da's niet manipuleren dat zijn botjes volgens mij.
Verwijderd
Ach ja, de tijd zal het leren... Ik zou mn geld er zelf zeker niet in durven zetten. Maar voor de mensen die dat wel doen en durven hoop ik op het beste.
Het heeft alle schijn tegen in ieder geval.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!