[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.821 views

Onderwerpen

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:17
Flagg schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:54:
[...]
Ik zie namelijk geen enkele onderliggende reden voor deze stijging.
Ik wel, dezelfde als afgelopen najaar; FOMO :P

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:21
[...]

Ja is wel lachen. Ik ga nog steeds ervan uit dat we binnen een paar weken weer rond de 6500$ zitten, en daar handel ik nu dan ook naar. :)

Ik weet maar half wat het betekent maar "Liquidated short on XBTUSD: Buy 9,984,230 @ 7650 " https://twitter.com/bitme...s/984393897668378625?s=21

Dit wordt op reddit aangewezen als de oorzaak. Komt erop neer dat een groot deel van het orderbook leeg is gemaakt? :?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Virtual Reality schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:58:
[...]

Ja idd met de meteen volgende correctie daarna. net als begin dit jaar. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
[...]

Ja is wel lachen. Ik ga nog steeds ervan uit dat we binnen een paar weken weer rond de 6500$ zitten, en daar handel ik nu dan ook naar. :)

Als je daar naar gaat zoeken ga je nooit wat doen.

Het daalt bij goed nieuws , stijgt bij slecht nieuws ,bij geen nieuws kan het beide kanten op :) etc etc

• Flagg
  • Niet online

Flagg

wehave schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:01:
[...]

Als je daar naar gaat zoeken ga je nooit wat doen.

Het daalt bij goed nieuws , stijgt bij slecht nieuws ,bij geen nieuws kan het beide kanten op :) etc etc
Hoezo doe je nooit wat? heb net weer een sell order erin gezet, en ben van plan straks weer lager in te kopen. Qua fiat waarde zal mijn pf niet veel stijgen op korte termijn maar het aantal coins stijgen wel gestaag.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Virtual Reality schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:58:
[...]

Alle nocoiners die zich al langere tijd inlezen en aan het wachten waren op de absolute bodem wagen de stap en stappen toch maar in.

FOMO op zijn puurst >:)

Ik zal mijn muntjes 1 dezer dagen eens een beetje naar een exchange schuiven. Er komt vast wel een mooi moment om te verkopen, om op een later moment terug te kopen. Sowieso gaan ze eind december een tijdje de deur uit. Een flinke dip lijkt een onvermijdelijk terugkerend fenomeen te zijn, waar ik toen ik inkocht nooit over heb nagedacht... Iets met FOMO en al doende leert men.

Vlak voor de grote bullrun inkopen met het oog op long term en denken dat alles vast wel blijft stijgen :') wat een dikke noob was ik ook :')

Verwijderd

Pff wat is er met wan? Gaat als een malle

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:09:
Pff wat is er met wan? Gaat als een malle
Alles trekt weer geschift aan !

Verwijderd

Rebbelx schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:10:
[...]

Alles trekt weer geschift aan !
Man zeg dat wel! Hoop echt dat het nu even rustig aantrekt. Maar zul je weer zien dat FUD komt.

Neblio gaat ook lekker!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Flagg schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:57:
hmm das ook weer waar.. :) Maar dan nog, ik zie geen enkele reden waarom straks mensen massaal niet de winst gaan pakken, Niemand trapt toch weer in z'n december run, veel meer mensen gaan voor die tijd eieren voor hun geld kiezen.
Het is maar net hoe je het bekijkt toch? Kan ook zijn dat mensen weer massaal in gaan stappen nu omdat ze mee willen liften op de flinke stijging op het moment, dat kan best reden zijn om nog veel meer te stijgen. Zeg niet dat het zo is maar een muntje kan altijd twee kanten op vallen. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:51
Crypts schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:22:
[...]

Het is maar net hoe je het bekijkt toch? Kan ook zijn dat mensen weer massaal in gaan stappen nu omdat ze mee willen liften op de flinke stijging op het moment, dat kan best reden zijn om nog veel meer te stijgen. Zeg niet dat het zo is maar een muntje kan altijd twee kanten op vallen. ;)
Niemand wil deze boot missen. We gaan naar hogere niveau's dan in december.

• Rebbelx
Crypts schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:22:
[...]

Inderdaad zo is dat. Persoonlijk hink ik op 2 gedachten. Stel dat we gewoon verder stijgen, cash ik dan op een bepaald moment uit om later weer in te stappen of niet. Voor hetzelfde geld cash ik uit op een bepaald moment en daalt het gewoon niet meer terug naar die waarde en moet ik later gewoon duurder weer inkopen :s

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Flagg schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:04:
[...]

Hoezo doe je nooit wat? heb net weer een sell order erin gezet, en ben van plan straks weer lager in te kopen. Qua fiat waarde zal mijn pf niet veel stijgen op korte termijn maar het aantal coins stijgen wel gestaag.
En wat is je onderliggende reden dan daarvoor?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Sunri5e schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:24:
[...]

Hahaha, gewoon blijven herhalen dan ga je het vanzelf geloven. _/-\o_

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:11
Sunri5e schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:24:
[...]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Nano is ook niet te stoppen die hit denk ik snel al 0.00080btc. Maarja logisch ook, die komt uit een diep dal..

• Rebbelx
Flagg schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:27:
[...]

Langs de andere kant..Waarom zou dit niet kunnen ? Achter elke munt zijn een bepaald bedrijf dat een product developped. Hoe je het ook draait of keert, als dit bedrijf goed verderwerkt aan dit product, zou het logischerwijs meer moeten waard zijn op december 2018 dan december 2017. Vraag is eerder of de waarde die die munten op dit moment hebben dat effectief waard zijn of niet ? Dat is een andere discussie maar hoe verder in de developmentcyclus, hoe hoger een product zou moeten gewaardeerd worden.

• Crypts
Rebbelx schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:26:
[...]

Inderdaad zo is dat. Persoonlijk hink ik op 2 gedachten. Stel dat we gewoon verder stijgen, cash ik dan op een bepaald moment uit om later weer in te stappen of niet. Voor hetzelfde geld cash ik uit op een bepaald moment en daalt het gewoon niet meer terug naar die waarde en moet ik later gewoon duurder weer inkopen :s
Lol. :P Dat is samengevat juist het hele spelletje. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Rebbelx
Crypts schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:31:
[...]

Lol. :P Dat is samengevat juist het hele spelletje. :D
Als er 1 ding duidelijk is aan het hele spelletje dan is het wel dat je in februari, maart, begin april, toen velen crypto voor dood verklaarden, gewoon ZWAAR had moeten inslaan.

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-01 21:23
Flagg schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:27:
[...]

Ik weet niet waarop je het baseert dat de 6k weer in zich zal komen, maar ik acht de kans vrij klein. Wanneer we naar de sentiment kijken, dan is het duidelijk dat zowel de bears als bulls aanzienlijk positiever zijn. Je ziet dat er weer fiat binnenkomt en dat het volume vrij hoog ligt. Natuurlijk zal er een correctie komen, maar die zal dan waarschijnlijk tussen ~7,5/8k liggen, Afhankelijk waar de 4h candle zich sluit.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
*O* *O* *O* NOG 8.44% te gaan en we zien weer groen na de dip van januari *O* *O* *O*

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
We blijven maar omhoog gaan.

Weg

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Flagg schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:57:
[...]

Ja want crypto is voornamelijk lucht dus iedere daling is logischer dan welke stijging dan ook. :)
Waarom zit je er dan nog in?

• Tominatie
  • Niet online
Ongelooflijk dit, ik had verwacht dat we rond de 7600 nog wel langer zouden stabiliseren om nog een beetje "gezond" te stijgen maar dit slaat echt alles.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
jorisdeket schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:36:
*O* *O* *O* NOG 8.44% te gaan en we zien weer groen na de dip van januari *O* *O* *O*
*O* Nog 30% te gaan *O*

Zero.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
AtlAntA schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:49:
Hop hop de 8k in dollars zijn we alweer voorbij.

Perfecte timing voor mij want ik heb gister/vandaag net mijn 2e mining rig afgebouwd. Deze laat ik lekker op nicehash draaien waardoor de mbtc'tjes mooi binnen rollen.
Yup, minertje hier ronkt ook lekker door en toevallig gisteren nog wat tweaks aan de videokaarten om er nog wat extra M/hs uit te trekken ;)

• Rebbelx
Lol staat Ethereum in brand ofzo ? :-D

• jansenpam
  • Laatst online: 21-01 16:38
Tominatie schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:29:
Nano is ook niet te stoppen die hit denk ik snel al 0.00080btc. Maarja logisch ook, die komt uit een diep dal..
Zou mooi zijn. Heb daar een sell order staan. Hij hikt er tegenaan nu :)

• jansenpam
jansenpam schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:48:
[...]

En binnen, dat ging snel! _/-\o_

• Crypts
Rebbelx schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:46:
Lol staat Ethereum in brand ofzo ? :-D
Zit je even niet op te letten knalt die ineens weer bijna door het dak. :D

• Tominatie
  • Niet online
jansenpam schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:48:
[...]

Hahaha same, heb verkocht op 0.0008, mooi voorspellingkje was dat!

Opzich zie ik hem nog wel hoger gaan maar ben erg tevreden met mijn winst.

• AtlAntA
D-Ed schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:43:
[...]

Yup, minertje hier ronkt ook lekker door en toevallig gisteren nog wat tweaks aan de videokaarten om er nog wat extra M/hs uit te trekken ;)
Ja ik moet eerlijk toegeven dat ik een week geleden nog in tweestrijd zat. Of alles maar verkopen of opschalen waardoor er wat over blijft. Een kijkje op v&a hier deed mij denken dat er best veel mensen hun kaarten aan het verkopen zijn. Maar toch vind ik minen nog net wat te leuk om er mee te kappen dus heb er maar wat spul bijgekocht. Tot nu toe blijkt dat echt perfecte timing geweest te zijn met de stijging van de BTC. :*)

• Adnanos
Blij dat ik er dinsdag nog €500 in gestoken heb.
In GET wel te verstaan, ik geloof heel hard in dat project.

[ Voor 11% gewijzigd door Adnanos op 13-04-2018 11:02 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Rebbelx schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:30:
[...]

Langs de andere kant..Waarom zou dit niet kunnen ? Achter elke munt zijn een bepaald bedrijf dat een product developped. Hoe je het ook draait of keert, als dit bedrijf goed verderwerkt aan dit product, zou het logischerwijs meer moeten waard zijn op december 2018 dan december 2017. Vraag is eerder of de waarde die die munten op dit moment hebben dat effectief waard zijn of niet ? Dat is een andere discussie maar hoe verder in de developmentcyclus, hoe hoger een product zou moeten gewaardeerd worden.
De piek in december vond je een normale stijging? Dat was pure waanzin (achteraf :P) Volgens mij moet je die hele piek vergeten, en de lijn gewoon doortrekken. Zelfs 5000$ zou dan nog een verdomd mooie stijging zijn ten opzichte van vorig jaar.

Maar wat de bodem bij de volgende dip zal zijn weet niemand natuurlijk maar dat ie nu gezellig door blijft stijgen tot 25k in december is natuurlijk compleet onrealistisch.

Ik denk dat we een 6500 nog vrolijk weer gaan halen de komende weken. Misschien maanden als het vakantiegeld in Europa vrij komt tussendoor. :P Als de bodem maar steeds een beetje hoger komt te liggen.
Adnanos schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:39:
[...]

Waarom zit je er dan nog in?
Toen je besloot een intelligente vraag te stellen was dit het enige wat je kon verzinnen? :P

Nou vooruit dan.
1 tussen een leuk spelletje
2 ik hoop natuurlijk dat er enkele coins zijn die wel daadwerkelijk wat gaan betekenen en dat ik die dan in ruime mate heb zodat ik er wat aan verdien.

Lijkt me redelijk voor de hand liggend eigenlijk...

So far is naar mijn bescheiden mening het gros van de muntjes volledige onzin die hopelijk snel zullen verdwijnen, laten we er 200 overhouden die daadwerkelijk wat waarde gaan creëeren en dan niet alleen gebaseerd op fomo.

[ Voor 22% gewijzigd door Flagg op 13-04-2018 11:24 ]

• Tominatie
  • Niet online
Adnanos schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:01:
Ik geloof ook in het project maar ik geloof nog niet in enorme winsten, dus als investeerder is het nu nog niet zo interessant. Ik ben benieuwd wanneer ze meer info geven over de nieuwe exchange die in Q2 zou komen. Als die tegenvalt dan is dat een enorme domper voor iedereen die GET heeft.

• D-Ed
  • Niet online
AtlAntA schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:00:
[...]

Ja ik moet eerlijk toegeven dat ik een week geleden nog in tweestrijd zat. Of alles maar verkopen of opschalen waardoor er wat over blijft. Een kijkje op v&a hier deed mij denken dat er best veel mensen hun kaarten aan het verkopen zijn. Maar toch vind ik minen nog net wat te leuk om er mee te kappen dus heb er maar wat spul bijgekocht. Tot nu toe blijkt dat echt perfecte timing geweest te zijn met de stijging van de BTC. :*)
Ach ja, ook miners kunnen de HODL strategie toepassen :)

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Adnanos schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:01:
Inderdaad, ik ben afgelopen week ook ingestapt op GET en heb woensdagavond nog wat bijgekocht. Nu sta ik daarmee op 40% winst. :)

• Rebbelx
Flagg schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:18:
[...]

De piek in december vond je een normale stijging? Dat was pure waanzin (achteraf :P) Volgens mij moet je die hele piek vergeten, en de lijn gewoon doortrekken. Zelfs 5000$ zou dan nog een verdomd mooie stijging zijn ten opzichte van vorig jaar.

Maar wat de bodem bij de volgende dip zal zijn weet niemand natuurlijk maar dat ie nu gezellig door blijft stijgen tot 25k in december is natuurlijk compleet onrealistisch.

Ik denk dat we een 6500 nog vrolijk weer gaan halen de komende weken. Misschien maanden als het vakantiegeld in Europa vrij komt tussendoor. :P Als de bodem maar steeds een beetje hoger komt te liggen.
Tuurlijk was dit niet normaal in december. Wat is normaal in crypto ?! Wat is de effectieve waarde van een munt die je op dit moment koopt, niemand die het kan zeggen. Het is wat men ervoor wil betalen.

• Adnanos
Tominatie schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:19:
[...]

Ik geloof ook in het project maar ik geloof nog niet in enorme winsten, dus als investeerder is het nu nog niet zo interessant. Ik ben benieuwd wanneer ze meer info geven over de nieuwe exchange die in Q2 zou komen. Als die tegenvalt dan is dat een enorme domper voor iedereen die GET heeft.
GET stond 10 keer zo hoog als nu, zonder een centrale exchange. De meeste mensen die het nu hebben zijn holders dus de bodem is volgens mij wel bereikt. Met een market cap van 5 miljoen (!!) en een werkend, fantastisch project kun je niet veel mis doen.

• Rebbelx
Euhm ....GOLEM + 138 % op 1 uur ??

• Bmfd
Tominatie schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:19:
[...]

Wat beschouw jij als enorme winsten?

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Rebbelx schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:24:
Euhm ....GOLEM + 138 % op 1 uur ??
Crazy! En dat voor een beta brass. Rendering 3D🚀🚀🚀

Zoals google en amazon en microsoft azure. Kunnen hier achter zitten. Het draait om de tech op dit gebied heeft Golem nog veel te bewijzen.

[ Voor 42% gewijzigd door jorisdeket op 13-04-2018 11:41 ]

• Adnanos
Flagg schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:18:
[...]

Toen je besloot een intelligente vraag te stellen was dit het enige wat je kon verzinnen? :P
Investeren in gebakken lucht en dan arrogant doen over iemand anders zijn intelligentie. Goed bezig :)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Rebbelx schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:23:
[...]

Tuurlijk was dit niet normaal in december. Wat is normaal in crypto ?! Wat is de effectieve waarde van een munt die je op dit moment koopt, niemand die het kan zeggen. Het is wat men ervoor wil betalen.
Laat ik het zo zeggen in december zijn er een hele hoop mensen bijgekomen met nieuw geld die bijna "dachten" dat die stijging normaal was in crypto. Die zijn nu wel wijzer (inclusief ondergetekende) als je weer een stijging krijgt van 100% of meer gaan er veel meer mensen tussendoor winst pakken wat de stijging sowieso zal drukken.

Ik zou verdomd gelukkig worden als we begin volgend jaar weer een dip hebben met een bodem op 10k. Maar dat kan denk ik alleen als er een hele hoop alts gaan verdwijnen de spoeling is nu veel te dun. Iedereen kan zijn euro maar 1x ergens insteken als dat over 2000 coins verdeeld moet worden en dan nog een hele hoop van het dubieuze soort dan gaat het niet opschieten.
Adnanos schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:31:
[...]

Investeren in gebakken lucht en dan over arrogant doen over iemand anders zijn intelligentie. Goed bezig :)
Oh mijn excuses, je dacht serieus dat het een intelligente vraag was.

Ps het is geen investeren, het is speculeren en dat kan prima in gebakken lucht zo blijkt.

[ Voor 15% gewijzigd door Flagg op 13-04-2018 11:36 ]

• Adnanos
Flagg schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:32:
[...]

[...]

Ps het is geen investeren, het is speculeren en dat kan prima in gebakken lucht zo blijkt.
Kan uiteraard, maar heel intelligent zou ik het niet noemen ;)

• Bmfd
Flagg schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:32:
[...]

Ze moeten jou je cryptocurrency karmabadge afnemen. :+

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Adnanos schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:39:
[...]

Kan uiteraard, maar heel intelligent zou ik het niet noemen ;)
Of het slim is is een tweede idd, maar als je de illusie hebt dat de cryptomarkt een gezonde markt is om je geld in te "investeren" dan heb je de laatste zin in de topicwarning nooit meegekregen.

Zoals ik al zei het is een leuk spelletje, net als een casino een leuk avondje uit kan zijn.
En de kansen om met winst naar huis te gaan zijn groter dan in het casino, zeker omdat de factor tijd een hoop recht kan trekken. Maar ik zou niet met leverages durven werken in crypto ik zou ws binnen 2 weken een margin call krijgen en op 0 staan. :+
Bmfd schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:43:
[...]

Ze moeten jou je cryptocurrency karmabadge afnemen. :+
Helemaal mee eens. :Y Schaam me dood.

En dan nog heb ik het idee dat er mensen zijn die om een of andere reden zo'n ding graag willen hebben. Die beginnen er namelijk steeds weer over. O-)

[Edit]Whoehoe rdd heeft ervoor gezorgd dat ik niet meer rood sta. :)

En da's voornamelijk omdat geld wat ik in rdd had gezet niet uit kon geven overigens, die 22 euro winst maakt het verschil ook niet echt. :P

[ Voor 28% gewijzigd door Flagg op 13-04-2018 11:57 ]

• Adnanos
Flagg schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:46:
[...]

Of het slim is is een tweede idd, maar als je de illusie hebt dat de cryptomarkt een gezonde markt is om je geld in te "investeren" dan heb je de laatste zin in de topicwarning nooit meegekregen.

[...]
De heilige, alwetende topicwarning _/-\o_

Uiteraard is crypto een slimme, langetermijn investering :) Niet de shitcoins uiteraard, maar enkele projecten zeker wel.

• AtlAntA
Adnanos schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:55:
[...]

De heilige, alwetende topicwarning _/-\o_

Uiteraard is crypto een slimme, langetermijn investering :) Niet de shitcoins uiteraard, maar enkele projecten zeker wel.
*kuch* bitcoin, de rest is shit *kuch*

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:35
De pumps zijn terug van weggeweest.

• Adnanos
AtlAntA schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:57:
[...]

https://medium.com/@vijay...e-for-bitcoin-6ecc8bdecc1

Ben een fan van BTC, maar ook enkele andere coins (GET, Indahash, VEN o.a.)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

Denk dat je dat op dit moment wel kan stellen ja.

Kan je nagaan hoe beroerd de hele markt is als zo'n prutsmunt leidend is. ;)

Alsof in de F1 volgend jaar Kia meedoet maar iedere keer als zij een beetje remmen gaat de rest van het veld automatisch in de ankers. En ze moeten allemaal netjes in de pits wachten tot Kia klaar is en een blokje onder het gaspedaal. :P

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
[...]

Hey, de rest heeft ook een fuctie hé.

Hoewel ik bijvoorbeeld wel geloof dat IOST een mooi product kan worden, heb ik hem vooral gekocht vanuit bescheidenheid. Mij zie ie niet roeptoeteren dat die munt naar de >25k moet dit jaar, 0,25k per stuk is genoeg.

:+

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• D-Ed
  • Niet online
Aangezien het niveau weer op verschillende vlakken begint te stijgen en er een aantal mensen hun eigen falen/succes als waarheid voor iedereen zien.. Lijkt het mij wel weer eens tijd een stukje inzicht te bieden.

Aangezien ik zelf de kennis ook niet in huis heb probeer ik interessante items van het net te plukken 8)

Zie hier:

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/money.visualcapitalist.com/wp-content/uploads/2017/10/all-the-worlds-money-mp-infographic-1360.png?w=1360

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Als je kijkt naar 6/7 april tot 9 april en de geschiedenis zou zich herhalen krijg je nog 1 kleine stijging en daarna de correctie naar ongeveer 7k.

Ik heb alleen geen flauw idee waarom de geschiedenis zich zou herhalen overigens. :P

• AtlAntA
D-Ed schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:32:
Aangezien het niveau weer op verschillende vlakken begint te stijgen en er een aantal mensen hun eigen falen/succes als waarheid voor iedereen zien.. Lijkt het mij wel weer eens tijd een stukje inzicht te bieden.

Aangezien ik zelf de kennis ook niet in huis heb probeer ik interessante items van het net te plukken 8)

Zie hier:

[afbeelding]
Blijft beangstigend om te zien dat een groot deel van de wereld economie draait om schulden.

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-01 22:06
Flagg schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:34:
Als je kijkt naar 6/7 april tot 9 april en de geschiedenis zou zich herhalen krijg je nog 1 kleine stijging en daarna de correctie naar ongeveer 7k.
7K USD of 7K Euro? Niet onbelangrijk even :) m.a.w. nu instappen of straks pas (weer)? Recent alles verkocht op 5800 euro, helaas.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-01 15:29

ScreamGT

joejoe

Iedereen weer uit zijn winterslaap?

Zie nu sinds maanden weer een beetje progressie in de markt, de vraag is alleen hoe lang dit door blijft gaan. 3 dagen plussen is niks t.o.v. de laatste 3 maanden minnen.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09-2025

Zie hier:

[afbeelding]
Ha, ik zit net onder de cryptovaluta! *O*

Maar omg, die derivaten in die afbeelding, daar word je toch bang van :/

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Vilscon schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:41:
[...]

7K USD of 7K Euro? Niet onbelangrijk even :) m.a.w. nu instappen of straks pas (weer)? Recent alles verkocht op 5800 euro, helaas.
Usd en dan kijk ik op cryptocompare, geen idee of dat nog uitmaakt, maar ik zie daar overeenkomsten. :)

En moet je helemaal zelf weten wanneer je instapt. ;) Ik vond alleen de overeenkomst frappant, ook vlak voor het weekend vorige week.

Weet niet of tie hetzelfde gaat doen natuurlijk.

• roverdepover
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-11-2024
Niemand weet waar het nu heengaat en of je moet uitstappen en later weer in moet stappen. Wil je safe spelen en je zit erin vanaf 6k dan kan je nu 50% verkopen. Stijgt het, dan win je op 50%, daalt het dan verlies je op 50% maar kan je met de overige 50% weer lager instappen.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Bitcoin Private gaat ook lekker.

Weg

• Rebbelx
Vooral benieuwd wat we binnen een uurtje gaan zien als de US er gaan aan beginnen...Vlammen we dan opnieuw verder zoals deze morgen ? Ergens heb ik het gevoel van wel!

• monesj
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-04-2025
Interessante T.A. mbt de BTC prijsstijging van gisteren.
https://www.tradingview.c...Bitcoin-Shorting-Squeeze/

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01-2025
Rebbelx schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:01:
Vooral benieuwd wat we binnen een uurtje gaan zien als de US er gaan aan beginnen...Vlammen we dan opnieuw verder zoals deze morgen ? Ergens heb ik het gevoel van wel!
Dat lijkt me wel. Die worden wakker, zien de marktbeweging en hebben meteen de FOMO in de oogjes staan. Die gaan massaal kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Rechtzodiegaat op 13-04-2018 13:13 ]

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-01 21:23
Ik denk niet alleen dat dit door de shorts komt, maar ook het geld van instituten een cruciale rol speelde. Opvallend is dat de pump in de ochtend (Amerikaanse tijd) gebeurde. Ik denk het elkaar omhoog heeft gestuwd.

• Chris.nl
  • Niet online

Zie hier:

[afbeelding]
Gezien ik je opmerkingen serieus neem, herkende ik die afbeelding meteen. 't Is niet de eerste keer dat je hem post. Met de wetenschap van die geldverdeling zei ik gisteren:
Aan de andere kant hoop ik dat deze stijging currency's de middelen geeft om met werkende producten te komen, om daarmee deze markt (nog) meer valide maken. Dat 'het echte grote geld' dus een goede reden heeft om aan te schuiven, succes beyond een volgende bullrun.
Het zou toch geweldig zijn als bijvoorbeeld het Internet Of Things hand in hand met de blockchain van de grond komt. En dan het liefst met een muntje waar wij nu al in geïnvesteerd hebben. Uiteindelijk is alles te relativeren. Hopelijk is een opmerking als "BTC naar de 100k" met terugwerkende kracht evenzo te relativeren als "Weet je nog toen 1 BTC 1000 euro deed, en men dacht dat dit het plafond was?"

Maar de maatschappij moet blijven bestaan, het geld moet (oneerlijk) verdeeld blijven worden over de bevolking. Als ook Henk en Ingrid die nu 100 euro in de crypto stoppen straks miljonair worden, blijft er niemand over die de schappen in de supermarkt wil vullen of mijn boodschappen bij me thuisbezorgd.nl. Ik bedoel; arbeid moet blijven lonen anders komt zelfs de rijkste mens om van de honger. Worden we allemaal miljonair dan moet er wel een correlatie met inflatie komen om de maatschappij draaiend te houden. Met die gedachtengang blijf ik denken dat ik geen miljonair wordt met de crypto en de boot al heb gemist :')

En toch... moon lambo

• Rebbelx
Chris.nl schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:17:
[...]

Gezien ik je opmerkingen serieus neem, herkende ik die afbeelding meteen. 't Is niet de eerste keer dat je hem post. Met de wetenschap van die geldverdeling zei ik gisteren:

[...]

Het zou toch geweldig zijn als bijvoorbeeld het Internet Of Things hand in hand met de blockchain van de grond komt. En dan het liefst met een muntje waar wij nu al in geïnvesteerd hebben. Uiteindelijk is alles te relativeren. Hopelijk is een opmerking als "BTC naar de 100k" met terugwerkende kracht evenzo te relativeren als "Weet je nog toen 1 BTC 1000 euro deed, en men dacht dat dit het plafond was?"

Maar de maatschappij moet blijven bestaan, het geld moet (oneerlijk) verdeeld blijven worden over de bevolking. Als ook Henk en Ingrid die nu 100 euro in de crypto stoppen straks miljonair worden, blijft er niemand over die de schappen in de supermarkt wil vullen of mijn boodschappen bij me thuisbezorgd.nl. Ik bedoel; arbeid moet blijven lonen anders komt zelfs de rijkste mens om van de honger. Worden we allemaal miljonair dan moet er wel een correlatie met inflatie komen om de maatschappij draaiend te houden. Met die gedachtengang blijf ik denken dat ik geen miljonair wordt met de crypto en de boot al heb gemist :')

En toch... moon lambo
Waarom zou je de boot al hebben gemist. 1% van de complete werelbevolking zit maar met geld in crypto. Maak je geen illusies...Wie nu met geld in crypto zit is nog steeds een early adopter

• Chris.nl
  • Niet online
Rebbelx schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:20:
[...]

Waarom zou je de boot al hebben gemist. 1% van de complete werelbevolking zit maar met geld in crypto. Maak je geen illusies...Wie nu met geld in crypto zit is nog steeds een early adopter
Ik hoop het, en anders verhuizen we allemaal naar het communistische Cuba om die micromaatschappij het kapitalisme in te trappen en onze hongerdood slechts enkele jaren uit te stellen :+

• Rebbelx
Eeeeeeeen we gaan gewoon door :-)

• Rechtzodiegaat
Rebbelx schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:34:
Eeeeeeeen we gaan gewoon door :-)
Ik zie 0,07% stijging in de laatste drie uur maar ik vind het gezellig dat je het zegt!

• Crypts
Rechtzodiegaat schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:36:
[...]

Ik zie 0,07% stijging in de laatste drie uur maar ik vind het gezellig dat je het zegt!
Als je maar hard genoeg ergens in gelooft dan gebeurt het vanzelf dus hop! :+

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-01 20:06
Rechtzodiegaat schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:36:
[...]

Dat is portfolio afhankelijk denk ik! Ik zit 1% in de plus het afgelopen half uur en 1.5% sinds ik wakker ben =)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Gaat verge nog pumpen dit weekend of is de grootste stijging al voorbij ? Iedergeval binnen nu en 2 dagen verkopen voor de sell-the-news-dump

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
RideWithUz schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:55:
Gaat verge nog pumpen dit weekend of is de grootste stijging al voorbij ? Iedergeval binnen nu en 2 dagen verkopen voor de sell-the-news-dump
Hij begint nu net een klein sprintje omhoog te maken.
Maar geen zorgen, ze stellen het nieuws vast nog 10 keer uit dus je hebt de tijd :p

[ Voor 12% gewijzigd door drijfhout op 13-04-2018 13:58 ]

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik denk niet dat het Verge nieuws deze keer uitgesteld gaat worden. Dit keer heeft een groot bedrijf de datum geprikt en die komen er sowieso mee naar buiten.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• jansenpam
DAMAGE schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:00:
Ik denk niet dat het Verge nieuws deze keer uitgesteld gaat worden. Dit keer heeft een groot bedrijf de datum geprikt en die komen er sowieso mee naar buiten.
De geruchtenmachine blijft behoorlijk stil. Amazone komt regelmatig terug, maar dat geloof ik eigenlijk niet.
Mindgeek.com wordt ook regelmatig genoemd. Zou al logischer klinken denk ik.

Maar ik verwacht nog wel een flinke pomp vandaag of morgen. Vanaf zondag de koers maar goed in de gaten gaan houden. Ergens toch wel nieuwsgierig waar ze mee aankomen en wat het effect gaat zijn

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
jansenpam schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:05:
[...]

De geruchtenmachine blijft behoorlijk stil. Amazone komt regelmatig terug, maar dat geloof ik eigenlijk niet.

Maar ik verwacht nog wel een flinke pomp vandaag of morgen. Vanaf zondag de koers maar goed in de gaten gaan houden. Ergens toch wel nieuwsgierig waar ze mee aankomen en wat het effect gaat zijn
Stop loss staat strak ingesteld vanaf morgenavond... denk dat er sowieso een flinke dip komt, of er moet een giga partnership uitrollen in de grootte van Apple, Amazon , Alibaba enz maar die kans acht ik zeeeeer klein

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

jansenpam schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:05:
[...]

Of de geruchten machine nu stil blijft of niet; Het blijven slechts geruchten en we hebben er niets aan. Het is wel leuk om te speculeren wat het kan zijn. Er zijn veel opties al gehoord. De een logischer dan de ander. Nog een paar dagen en dan weten we het. iig super spannend. Ze zijn wel lekker bezig. Binnenkort ook Ledger Nano S support.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:45
Verge moet toch voor de grootte dag wel de 10 dollar cent gaan aantikken.
Als dat moment komt gaan ze er mooi uit. Had wat Nano gekocht en wilde IOTA bijkopen. Deze gaan prima.
Sommige coins staan nog steeds op -50% sinds ik ze gekocht heb :P, maar toch voelt al dat groen heerlijk.

• Katala
Ja een hoop mensen rekenen zich nu enorm rijk, terwijl de investering er nog niet eens uit is ^^

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ach een mens mag dromen. Leuk om te doen af en toe. Maar daarna graag weer met beide beentjes op de grond. eerst zien dan geloven.

• D-Ed
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:17:
[...]

[...]

En toch... moon lambo
Thx, Deze info mag ook wat vaker voorbij komen (en hopelijk straks een update met de cijfers van 2018 ;) ).

Als we het helemaal door gaan trekken heb je zeker gelijk vwb verdeling van geld in de toekomst. Ik geloof dan ook in een basisinkomen voor iedereen (er moet in ieder geval mee geëxperimenteerd worden IMHO) en betere verdeling van de 'rijkdommen' in de wereld. De robotisering van de maatschappij draagt er sowieso aan bij dat veel werk in de toekomst niet meer door mensen gedaan hoeft te worden.. Ik weet nog niet of dat een zegen of een vloek is eigenlijk..
Katala schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:31:
Ja een hoop mensen rekenen zich nu enorm rijk, terwijl de investering er nog niet eens uit is ^^
Ja, Ik heb mijn winst er in januari al uitgehaald (zo'n zes keer de inleg). Daar een miner en hondje van gekocht dus tja..

[ Voor 7% gewijzigd door D-Ed op 13-04-2018 14:39 . Reden: Extra reactie ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Het is onmogelijk dat iedereen rijk wordt. Immers, die winst wordt betaald door iemand anders.

• Katala
D-Ed schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:35:

Ja, Ik heb mijn winst er in januari al uitgehaald (zo'n zes keer de inleg). Daar een miner en hondje van gekocht dus tja..
Dogecoin ? :D

Leuke profits!

• Crypts
D-Ed schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:35:
[...]

Thx, Deze info mag ook wat vaker voorbij komen (en hopelijk straks een update met de cijfers van 2018 ;) ).

Als we het helemaal door gaan trekken heb je zeker gelijk vwb verdeling van geld in de toekomst. Ik geloof dan ook in een basisinkomen voor iedereen (er moet in ieder geval mee geëxperimenteerd worden IMHO) en betere verdeling van de 'rijkdommen' in de wereld. De robotisering van de maatschappij draagt er sowieso aan bij dat veel werk in de toekomst niet meer door mensen gedaan hoeft te worden.. Ik weet nog niet of dat een zegen of een vloek is eigenlijk..
Daar hebben ze swiftdemand voor. :P Geen idee of dat ooit iets gaat worden maar het idee is wel geinig. :+

• BulkyBear
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21-01 15:59
Ik denk serieus dat Verge 80% in waarde zal dalen op 16 april, zodra bekend wordt dat de samenwerking een nietszeggend flutbedrijfje betreft.

Ik verwacht écht niet dat een bedrijf als Amazon zal gaan samenwerken met een bedrijf dat zo'n 51% mining hack wegwuift als een kleinigheidje.

• Chris.nl
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:00:
Met de kanttekening dat Verge zegt dat een groot bedrijf een datum heeft geprikt hé...

Verwijderd

ggj87 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:39:
Het is onmogelijk dat iedereen rijk wordt. Immers, die winst wordt betaald door iemand anders.
Klopt ook niet helemaal aangezien de marketcap niet het totale bedrag is wat er in zit.
Daarnaast kan de markt ook groeien, dus dan kan theoretisch iedereen winst maken tot zeker moment indien de groei doorzet en er dus meer mensen gaan handelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2018 15:03 ]

• D-Ed
  • Niet online
Katala schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:41:
[...]

Dogecoin ? :D

Leuke profits!
Ik geef je de korte versie ;)

In zomer 2017; IOTA, NEO (NEO kocht ik na de drop van $60,- naar $14,- Ingestapt op $21,-. IOTA rond de dollar, die zakte naar 37 cent -> HODL ftw, Toen de bull run van IOTA op 1,20 kwam NEO rond de $34 verkocht, van die winst IOTA bijgekocht.. Daar weer helft met winst van verkocht voor TRX, in delen vanaf een halve cent gekocht. Daar wel de grootste slag mee geslagen en gelukkig op tijd weer uitgestapt. Hij was toen al wel aan het dalen).

Hiermee goede profits kunnen maken en toen de markt weer wat naar beneden ging besloten een deel uit te laten betalen (hier nog over gehad, of andere thread). Natuurlijk in de tussentijd veel FOMO momenten gehad en verkeerde beslissingen genomen maar voor het grootste deel de juiste beslissingen gemaakt en winst kunnen maken. Ik zeg niet dat ik dit weer zo kan doen want we hadden natuurlijk wel met dé bull run van het jaar te maken waar ik optimaal van heb kunnen profiteren. De inleg was echt niet hoog dus dat maakt het nog het leukste voor mij. _/-\o_

• Rebbelx
USA ?

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06

• Rechtzodiegaat
Russia reporting for duty.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-01 15:29

ScreamGT

joejoe

China greets you.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Tominatie
  • Niet online
Je zou toch denken dat we ook weer even een stukkie omlaag gaan. Het kan toch niet zonder slag of stoot omhoog gaan, 't zou in iedergeval gezond zijn....

• Rebbelx
Tominatie schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:57:
Je zou toch denken dat we ook weer even een stukkie omlaag gaan. Het kan toch niet zonder slag of stoot omhoog gaan, 't zou in iedergeval gezond zijn....
Snap er eerlijk gezegd ook niks van...stel je voor dat we gewoon terug doortrekken tot de ATH

• Rechtzodiegaat
Tominatie schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:57:
Het is alweer eventjes omlaag gegaan vannacht/vanmorgen hè. En nu gaat het hard omhoog, omdat de Amerikanen wakker worden en de Aziaten gaan slapen. Hier in Rusland is het een uurtje later dan bij jullie dus ik trek zo eens een flesje Amarone open.

Verwijderd

BulkyBear schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:47:
Ik denk serieus dat Verge 80% in waarde zal dalen op 16 april, zodra bekend wordt dat de samenwerking een nietszeggend flutbedrijfje betreft.

Ik verwacht écht niet dat een bedrijf als Amazon zal gaan samenwerken met een bedrijf dat zo'n 51% mining hack wegwuift als een kleinigheidje.
Het wordt niet Amazon maar Pornhub

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:59:
[...]

Ook met die partner moet ie toch gaan zakken. Vind het toch wel eng net ervoor verkopen :P. Maar als je kijkt wat ze allemaal voor domme dingen hebben gedaan moet het niet goed komen :P.

• jansenpam
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:59:
[...]

Oftewel Mindgeek.com, het moederbedrijf van Pornhub.

Stel dat dat inderdaad klopt. Wat verwachten jullie dan van de koers? Ik verwacht inderdaad eerst een dip (want geen Amazon oid), maar wat gaat er daarna gebeuren? Ik weet dat het speculeren is, maar dat mag toch best in dit topic?
Pagina: 1 ... 67 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!