Niet zo streng zijn voor jezelf. Wat is feitelijk gezien nou 6435 euro op 1.000.000 euro over 2 jaar. Peuleschilletje toch?Turbo-Puppy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 21:56:
[...]
Door gewoon met m'n vette vingers overal vanaf te blijven had ik dus ... (dit gaat zeer doen)
€500 * 200% = €1500 kunnen maken.
ONT = x 2,6 gegaan, 1500 x2,6 = €3900 kunnen maken.
WAN had ik op 47k sats, 1,65 ongeveer = 3900 * 1,65 = € 6435
Mocht je tijd hebben en interesse. Mooi stukje tekst over crypro en RLC.
https://londonletter.org/iexec/
Dat is waar ... maar aangezien ik nog al praatjes had over een nieuwe motorfiets die ik uitzonderlijk naïef in 1 avond bij elkaar probeerde te verdienen door een werkelijk ongelooflijke hoeveelheid LCC in te slaan, doet dit wel een beetje zeer nu blijkt dat ik kennelijk op Binance nog wat had staan waar het in principe mee gelukt was.BulkyBear schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:23:
[...]
Niet zo streng zijn voor jezelf... Wat is feitelijk gezien nou 6435 euro op 1.000.000 euro over 2 jaar... Peuleschilletje toch?
*Schrale troost ... die nieuwe motorfiets komt er nog steeds.
Ik hoop dat je rijkunsten beter zijn dan het traden.Turbo-Puppy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:27:
[...]
Dat is waar ... maar aangezien ik nog al praatjes had over een nieuwe motorfiets die ik uitzonderlijk naïef in 1 avond bij elkaar probeerde te verdienen door een werkelijk ongelooflijke hoeveelheid LCC in te slaan, doet dit wel een beetje zeer nu blijkt dat ik kennelijk op Binance nog wat had staan waar het in principe mee gelukt was.![]()
*Schrale troost ... die nieuwe motorfiets komt er nog steeds.Geld maakt immers niet gelukkig, en crypto nog veel minder!
Verwijderd
Pijnlijk lijstje. Respect dat je het hier post. Iedereen die een beetje actief trade zal dit soort lijstjes wel herkennen.Turbo-Puppy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:01:
Bij deze ... om je kapot voor te schamen.
[afbeelding]
We komen net uit/zitten nog in een berenmarkt. Vandaag was even een voorproefje van wat gaat komen. Er komen nog kansen zat. Beter nu een beetje pech, dan tijdens de echte runs straks.
Ik zal deze afsluiten met de legendarische tegeltjeswoorden: Niet elke gemiste kans is een verlies.
Weet je dat heel zeker??Turbo-Puppy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:27:
[...]
Dat is waar ... maar aangezien ik nog al praatjes had over een nieuwe motorfiets die ik uitzonderlijk naïef in 1 avond bij elkaar probeerde te verdienen door een werkelijk ongelooflijke hoeveelheid LCC in te slaan, doet dit wel een beetje zeer nu blijkt dat ik kennelijk op Binance nog wat had staan waar het in principe mee gelukt was.![]()
*Schrale troost ... die nieuwe motorfiets komt er nog steeds.Geld maakt immers niet gelukkig, en crypto nog veel minder!
Laten we het er maar niet over hebben dan waarom er (alweer) een nieuwe moet komen.Ton Hasselt schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:31:
[...]
Ik hoop dat je rijkunsten beter zijn dan het traden.
@Verwijderd , Ik mag dan nog ferme uitspraken hebben richting andere, maar ik kan ook incasseren, stukje zelfreflectie mag dan niet ontbreken.
Verwijderd
Zeker leuk stukje, wel bullish voor RLC na het lezen ervan.jorisdeket schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:27:
[...]
Mocht je tijd hebben en interesse. Mooi stukje tekst over crypro en RLC.
https://londonletter.org/iexec/
Zonet de derde keer binnen een paar uur dat BTC afketst op z'n channel-plafond. Benieuwd hoe lang dat spelletje doorgaat.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Denk dat BTC toch voor Gucci gaatTomTorquay schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:45:
Zonet de derde keer binnen een paar uur dat BTC afketst op z'n channel-plafond. Benieuwd hoe lang dat spelletje doorgaat.
Sorry hoor @TomTorquay maar heb geen idee wat een channel- plafond is?
[ Voor 12% gewijzigd door tias86 op 12-04-2018 22:53 ]
Ik heb zo'n heel raar gevoel dat we morgen ... maandag .. in ieder geval op korte termijn opeens op >12k staan. wellicht zelfs een tikkeltje hoger, en dan het hele riedeltje zich zo begint te herhalen weer.
In het kader van, wij whales luizen de hele boel er weer in, want er is nu niet genoeg geld uit te trekken, we geven je een 13k, en daarna weer leegzuigen tot de 7k . Tot er weer partijen of volume komt dat zelfs door hun niet te stoppen is gaan we dit blijven zien denk ik.
Als we $1000 in een uur kunnen, dan kun je er vanuit gaan dat het georganiseerd geen enkel probleem gaat wezen om BTC gewoon richting die 12 / 13k te rammen in een paar uur tijd.
Gewoon een gevoel .... om specifieker te zijn, ik zie morgen gewoon een mega piek gebeuren, om er een getal aan te koppelen, +30% over gehele linie en wellicht zelfs meer.
In het kader van, wij whales luizen de hele boel er weer in, want er is nu niet genoeg geld uit te trekken, we geven je een 13k, en daarna weer leegzuigen tot de 7k . Tot er weer partijen of volume komt dat zelfs door hun niet te stoppen is gaan we dit blijven zien denk ik.
Als we $1000 in een uur kunnen, dan kun je er vanuit gaan dat het georganiseerd geen enkel probleem gaat wezen om BTC gewoon richting die 12 / 13k te rammen in een paar uur tijd.
Gewoon een gevoel .... om specifieker te zijn, ik zie morgen gewoon een mega piek gebeuren, om er een getal aan te koppelen, +30% over gehele linie en wellicht zelfs meer.
Verwijderd
Wat dit precies betekend weet ik niet. Maar die stijging van vandaag das toch niet gezond? Allemaal leuk natuurlijk maar wat veroorzaakt zo'n stijging? Dit is toch pure manipulatie? Hoe kijk jij hier tegen aan als TAer?TomTorquay schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:45:

Binnen 3 kwartier bijna 1000 dollar omhoog. Dit zijn geen mensen die massaal inkopen, en daarbij orders triggeren of wel? Ik vind het echt raar, zo'n sterke stijging...
Misschien maar goed dat we niet teveel rekening houden met je gevoel, zo kijkende naar je trading history..Turbo-Puppy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:52:
Ik heb zo'n heel raar gevoel dat we morgen ... maandag .. in ieder geval op korte termijn opeens op >12k staan. wellicht zelfs een tikkeltje hoger, en dan het hele riedeltje zich zo begint te herhalen weer.
Idd. De markt is zo hard te manipuleren. Vraag me af hoeveel fiat van whales nou daadwerkelijk deze pump van 1000$ heeft veroorzaakt. FOMO etc. geeft het nog zoveel meer extra kracht, de whales moeten gewoon het zetje geven. Bitcoin gaat sowieso weer over de 10k snel.Turbo-Puppy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:52:
De 9k gaan we morgen sowieso halen.Tominatie schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:56:
[...]
Idd. De markt is zo hard te manipuleren. Vraag me af hoeveel fiat van whales nou daadwerkelijk deze pump van 1000$ heeft veroorzaakt. FOMO etc. geeft het nog zoveel meer extra kracht, de whales moeten gewoon het zetje geven. Bitcoin gaat sowieso weer over de 10k snel.
Als we hier morgenavond zitten te filosoferen en discussiëren over een stijging van 30% ... kom je hier dan even op terug?Danny.G schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:55:
[...]
Misschien maar goed dat we niet teveel rekening houden met je gevoel, zo kijkende naar je trading history..![]()
De reden dat ik dit zeg is -- > 14 februari 2018 (zie koers, en vanuit welke positie we kwamen, scenario is nagenoeg identiek)
Manipulatie, lijkt mij ook. Een paar whales geven de aanzet, koers schiet +5% en de rest is een self-fulfilling prophecy van FOMO en automatisch getriggerde orders. Die crash op 9 april was eigenlijk exact hetzelfde fenomeen, maar in omgekeerde richting.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:55:
Wat dit precies betekend weet ik niet. Maar die stijging van vandaag das toch niet gezond? Allemaal leuk natuurlijk maar wat veroorzaakt zo'n stijging? Dit is toch pure manipulatie? Hoe kijk jij hier tegen aan als TAer?
Binnen 3 kwartier bijna 1000 dollar omhoog. Dit zijn geen mensen die massaal inkopen, en daarbij orders triggeren of wel? Ik vind het echt raar, zo'n sterke stijging...
Als de logica gerespecteerd wordt (en zeker als BTC niet door z'n "plafond" geraakt), dan dumpt de volgende whale binnen dit en enkele dagen wel weer een hoop BTC en dan crashen we weer $1000 binnen het uur. We gaan het zien. Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Ik hoop het, iedere 10% (of 15% als het echt hard gaat) stijging ongeveer verkoop ik een beetje, dus als btc rond de 10/11k staat moet ie ff kelderen, want dan ben ik door mijn xrp heen.TomTorquay schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:04:
[...]
Manipulatie, lijkt mij ook. Een paar whales geven de aanzet, koers schiet +5% en de rest is een self-fulfilling prophecy van FOMO en automatisch getriggerde orders. Die crash op 9 april was eigenlijk exact hetzelfde fenomeen, maar in omgekeerde richting.
Als de logica gerespecteerd wordt (en zeker als BTC niet door z'n "plafond" geraakt), dan dumpt de volgende whale binnen dit en enkele dagen wel weer een hoop BTC en dan crashen we weer $1000 binnen het uur. We gaan het zien. Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Inderdaad, en de Btc stijgt niet enkel door de whales, maar vooral door OPTIMISME van ons en alle anderen.Turbo-Puppy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:01:
[...]
Als we hier morgenavond zitten te filosoferen en discussiëren over een stijging van 30% ... kom je hier dan even op terug?![]()
De reden dat ik dit zeg is -- > 14 februari 2018 (zie koers, en vanuit welke positie we kwamen, scenario is nagenoeg identiek)
So let's go to the moon.
Haha ik was ook maar aan het geinen.Turbo-Puppy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:01:
[...]
Als we hier morgenavond zitten te filosoferen en discussiëren over een stijging van 30% ... kom je hier dan even op terug?![]()
Dat klopt. Maar dat optimisme blijkt dus tegen te vallen, aangezien BTC niet doorbreekt. Enfin, zo interpreteer ik het toch.Ton Hasselt schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:10:
[...]
Inderdaad, en de Btc stijgt niet enkel door de whales, maar vooral door OPTIMISME van ons en alle anderen.
@PilatuS Wat is jouw gedachte hier van?
Een stijging van 12% in minder dan een dag vind je niet optimistisch genoeg?TomTorquay schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:13:
[...]
Dat klopt. Maar dat optimisme blijkt dus tegen te vallen, aangezien BTC niet doorbreekt. Enfin, zo interpreteer ik het toch.
Volgens mij zat die helemaal in fiat in afwachting van ...
Als we berichten zoals in fd verschijnen zien komt dat vanzelf.TomTorquay schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:13:
[...]
Dat klopt. Maar dat optimisme blijkt dus tegen te vallen, aangezien BTC niet doorbreekt. Enfin, zo interpreteer ik het toch.
Niet iedereen wil de boot de 2de keer missen.
Turbo-Puppy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:15:
[...]
Verwijderd
Dit soort 'platte bergen' (prachtige noob TA termTomTorquay schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:04:
[...]
Manipulatie, lijkt mij ook. Een paar whales geven de aanzet, koers schiet +5% en de rest is een self-fulfilling prophecy van FOMO en automatisch getriggerde orders. Die crash op 9 april was eigenlijk exact hetzelfde fenomeen, maar in omgekeerde richting.
Zelf denk ik ook dat het om behoorlijke manipulatie gaat. Toen er massaal werd ingekocht eind december zagen de stijgingen er heel anders uit. Veel meer geld vloeide vrijwel direct uit bitcoin richting de alts. Als hier idd een dump op gaat volgen, wat eigenlijk wel te verwachten is aangezien dit geen normale groei is door massale inkoop, mag ik hopen dat het bij 1000 blijft en niet verder doorschiet naar onderen.
Voorheen werkte dit fomo creatie trucje wellicht beter waardoor de koers flink doorgroeide, met zieke gains op een dump. Het lijkt erop dat de mensen er zich niet zo makkelijk meer in mee laten lokken.
Verder natuurlijk moon en lambo.
Neen. Duidelijk niet. Whales zetten de boel in gang, BTC explodeert, maar rondom de $8000 is de brandstof op en duikt hij weer terug tot op $7750. En dat is toevallig (of juist niet) de plaats waar het plafond van het neergaande kanaal ligt. Geraken we daar niet uit (laat ons zeggen 4h candles die sluiten boven $8000), dan mag de sfeer vandaag (en morgen, en dit weekend) uiteraard wel optimistisch genoemd worden, maar dan was dat toch nog niet optimistisch genoeg...Bmfd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:15:
[...]
Een stijging van 12% in minder dan een dag vind je niet optimistisch genoeg?
Grote praatjes, weinig daden. Tja.Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:17:
[...]
Moet je nagaan wat een indruk het heeft gemaakt
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nou heren ik ga mijn bedje opzoeken. Als ik morgen wakker wordt wil ik minimaal de 8300 zien. Doe jullie best!
Update: En daar gaat ie al!
Update: En daar gaat ie al!
[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 12-04-2018 23:24 ]
Zero.
Jij bent snel tevreden.Pelox schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:22:
Nou heren ik ga mijn bedje opzoeken. Als ik morgen wakker wordt wil ik minimaal de 8300 zien. Doe jullie best!
Ik stel voor dat we ieder bericht vanaf nu hier afsluiten met die slotzin om het vertrouwen er in te houden ...Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:19:
[...]
Lang verhaal over TA en zo ..
Verder natuurlijk moon en lambo.
Voorbeeld:
code:
1
2
3
4
5
| Het was vandaag een mooie dag, Ik heb X-coin gekocht en daarna verkocht met Y-winst, Hier nog een leuk bericht op Twitter http: // linkje .com .. Moon, Lambo, breaky-breaky-out |
Ik zeg minimaal morgenochtend om 6.45u. De ochtend is lang he
Zero.
Gaan we weer ? --- > koers GDAX
Komen nu ook leuke buy order heel snel omhoog ..
Moon, Lambo
Komen nu ook leuke buy order heel snel omhoog ..
Moon, Lambo
[ Voor 37% gewijzigd door Turbo-Puppy op 12-04-2018 23:29 ]
Ik taai ook af. Ik zeg MOON LAMBO allemaal.
Stevige poging momenteel van BTC! Opletten jongens, misschien dat de Aziaten vannacht zin hebben in een vluchtje
Verwijderd
Haha het zou wel een goed idee zijn denk ik. Vergeet niet dat er waarschijnlijk nog wel een paar hebberige nocoiners met jeukende vingers en goed gevulde beurzen mee zitten te lurken op dit topic.Turbo-Puppy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:25:
[...]
Ik stel voor dat we ieder bericht vanaf nu hier afsluiten met die slotzin om het vertrouwen er in te houden ...
Voorbeeld:
code:
1 2 3 4 5 Het was vandaag een mooie dag, Ik heb X-coin gekocht en daarna verkocht met Y-winst, Hier nog een leuk bericht op Twitter http: // linkje .com .. Moon, Lambo, breaky-breaky-out
Moon, lambo, bitcoin 25k soon.
Ja hij gaat !!! Opletten
--edit --
Moon, Lambo
--edit --
Moon, Lambo
[ Voor 41% gewijzigd door Turbo-Puppy op 12-04-2018 23:30 ]
Naar beneden jaTurbo-Puppy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:29:
Ja hij gaat !!! Opletten![]()
--edit --
Moon, Lambo
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Je springt ook niet over een muur terwijl je er tegen aan staat ... it's all about de aanloop!
-- edit -- blijft even wennen...
Moon, Lambo
[ Voor 10% gewijzigd door Turbo-Puppy op 12-04-2018 23:35 ]
In theatertermen heb je zojuist de 4e wand doorbrokenVerwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:29:
Vergeet niet dat er waarschijnlijk nog wel een paar hebberige nocoiners met jeukende vingers en goed gevulde beurzen mee zitten te lurken op dit topic.
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Verwijderd
Ik doe de lichten ook uit hier luitjes. Nu het allemaal nog groen staat. Ik hoop op zieke gains vannacht. Welterusten
Moon, lambo.
Moon, lambo.
Juist.Turbo-Puppy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:34:
[...]
Je springt ook niet over een muur terwijl je er tegen aan staat ... it's all about de aanloop!
Moon, Lambo, 67k soon
Zero.
Tja, je moet het zelf weten, maar je kunt uiteindelijk ook te voorzichtig zijn. Tuurlijk is er altijd een bepaald risico, maar een stijging van 14% in minder dan 24h tijd lijkt me een behoorlijk positief en krachtig signaal wat we al een lange tijd niet hebben gehad.TomTorquay schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:20:
[...]
Neen. Duidelijk niet. Whales zetten de boel in gang, BTC explodeert, maar rondom de $8000 is de brandstof op en duikt hij weer terug tot op $7750. En dat is toevallig (of juist niet) de plaats waar het plafond van het neergaande kanaal ligt. Geraken we daar niet uit (laat ons zeggen 4h candles die sluiten boven $8000), dan mag de sfeer vandaag (en morgen, en dit weekend) uiteraard wel optimistisch genoemd worden, maar dan was dat toch nog niet optimistisch genoeg...
Verwijderd
HahahaChris.nl schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:35:
[...]
In theatertermen heb je zojuist de 4e wand doorbrokeneens kijken of dit eenzelfde komisch effect heeft!
Voor mij is het 100% manipulatie. Een stijging zoals vandaag van 1000 dollar binnen 1 uur heb ik nog nooit gezien in de jaren dat ik er mee bezig ben. Voor mij is het ook niet zo dat de downtrend nu voorbij is wanneer het overduidelijk manipulatie is. Wanneer de boel niet gepumpt word is de koers ook extreem stabiel te noemen omdat het maar met 2 tientjes omhoog of omlaag gaat in uren tijd na de eerste dikke pump. Leuk dat we omhoog gaan hoor, dat zeker, maar de manier waarop is geen normale stijging en voor mij ook nog geen reden om aan te nemen dat de downtrend nu voorbij is. Zie ik het de komende dagen en weken doorstijgen geloof ik dat we in een uptrend gekomen zijn, niet 1 dag 12% erbij op een belachelijke manier.
Ik heb het idee dat de whales proberen om mensen te laten denken dat we in een uptrend gekomen zijn om vervolgens keihard de boel te gaan dumpen. Ik vind nu instappen zeer link. Mogelijk blijven we stijgen, maar ik stap liever in bij 10k met het vertrouwen dat we naar de 20k gaan, dan nu met de mogelijkheid dat we nog naar de 6k gaan. Aangezien ik handel op weken of maanden is het voor mij nu niet het moment om in te stappen. Het ziet er geweldig uit om zo enorm omhoog te gaan in 1 dag, maar de manier waarop en hoe hard is om compleet gestoord en niet iets wat zekerheid bied voor de komende weken. Nogmaals, prachtig dat we omhoog gaan, maar dit is gewoon niet gezond.
En dat zit ik nog steeds. Een flinke pump van een paar whales zegt weinig over de komende weken of maanden.Turbo-Puppy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:15:
[...]
Prijs per stuk zegt mij niets. Het aantal tokens dat uitgegeven wordt is relatief klein. Juist daarom mooie prijs als je kijkt naar de waarde van de onderneming vond ik. Zeker met de 15% discount.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 20:21:
[...]
Deze onthoud ik ff. Hebben ze een minimale inkoop? Klinkt zeker aantrekkelijk.
Minimaal 10 stuks tot maximaal 6000. Wel een beste prijs per stuk met 9 euro. Maarja als ze aandeel gebacked zijn is dat wellicht logisch. Toch leuk, een minimale investering van 90 euro.
Volgens mij was het op 6 februari nog dat Bitcoin ook binnen een uur 1000 omhoog ging, nadat hij omhoog bouncede vanaf 5600.PilatuS schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:36:
[...]
Voor mij is het 100% manipulatie. Een stijging zoals vandaag van 1000 dollar binnen 1 uur heb ik nog nooit gezien in de jaren dat ik er mee bezig ben.
Een bounce is compleet anders vind ik. Dat is een low raken om terug te gaan naar een niveau wat normaal is of om de extreme low een lagere low te maken. Vanuit het niets of vanuit een stabiele koers omhoog is iets compleet anders dan extreem omlaag gaan en die grote daling over laten gaan naar een minder grote daling of kleine stijging.tomdg schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:46:
[...]
Volgens mij was het op 6 februari nog dat Bitcoin ook binnen een uur 1000 omhoog ging, nadat hij omhoog bouncede vanaf 5600.
[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 12-04-2018 23:50 ]
Klopt, daar heb je gelijk in, maar ging meer om het punt dat je nog geen stijging had meegemaakt van 1000 in een uur tijd. Niet negatief bedoeld oid trouwens.PilatuS schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:48:
[...]
Een bounce is compleet anders vind ik. Dat is een low raken om terug te gaan naar een niveau wat normaal is of om de extreme low een lagere low te maken. Vanuit het niets of vanuit een stabiele koers omhoog is iets compleet anders dan extreem omlaag gaan en die grote daling over laten gaan naar een minder grote daling of kleine stijging.
Een bounce is voor mij geen stijging maar een mindere daling. Verder heb je wel gelijk hoortomdg schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 00:03:
[...]
Klopt, daar heb je gelijk in, maar ging meer om het punt dat je nog geen stijging had meegemaakt van 1000 in een uur tijd. Niet negatief bedoeld oid trouwens.
Aangezien dat signaal voor 90% fake is, hecht ik er niet zo veel waarde aan. Maar goed, ik ben ondertussen ingestapt, maar ik blijf zeer alert (ben vannacht wakker).Bmfd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:35:
[...]
Tja, je moet het zelf weten, maar je kunt uiteindelijk ook te voorzichtig zijn. Tuurlijk is er altijd een bepaald risico, maar een stijging van 14% in minder dan 24h tijd lijkt me een behoorlijk positief en krachtig signaal wat we al een lange tijd niet hebben gehad.
@PilatuS goede redenatie! Ik hou um in m'n achtehoofd. Als het 100% manipulatie is hoop ik dat die whales een gigantisch mooi kunstje gaan flikken, ver boven de 10k. En wij hier dan pienter genoeg zijn om op een juist moment te cashen.
Aan de andere kant hoop ik dat deze stijging currency's de middelen geeft om met werkende producten te komen, om daarmee deze markt (nog) meer valide maken. Dat 'het echte grote geld' dus een goede reden heeft om aan te schuiven, succes beyond een volgende bullrun.
Kan me vaag iets herinneren van clown die onder bepaalde voorwaarden een meeting zou organiseren in Giethoorn, zou mooi zijn als we elkaar dan de hersens inslaan om wie de rekening mag betalen. Omdat het kan.
Aan de andere kant hoop ik dat deze stijging currency's de middelen geeft om met werkende producten te komen, om daarmee deze markt (nog) meer valide maken. Dat 'het echte grote geld' dus een goede reden heeft om aan te schuiven, succes beyond een volgende bullrun.
Kan me vaag iets herinneren van clown die onder bepaalde voorwaarden een meeting zou organiseren in Giethoorn, zou mooi zijn als we elkaar dan de hersens inslaan om wie de rekening mag betalen. Omdat het kan.
Wie weet rammen de whales ons in een uptrend. Dat zou geweldig zijn. Als we nu niet meer omlaag gaan zie ik BTC dit jaar een nieuwe ATH doen.
't Zal wel een combinatie van gretigheid en berenburg zijn, maar voor mijn part koopt @FaceDown de persgroep incl. Tweakers.net voor onze neus weg, puur om er Tweakers.ven van te maken. Als we maar stinkend rijk worden met z'n allen
Lambo, moon!
Onee, niks verkocht vandaag dus niets verdiend
Onee, niks verkocht vandaag dus niets verdiend
Die goverts zijn ook niet meer wat het was, -20.46% sinds mijn laatste aankoop op 1 april (en dat is geen grap). Had verwacht dat het wel een beetje bij zou komen, maar wordt steeds erger
.
Verder laatste paar dagen zo'n 5 tot 8% winst door te traden. Ben niet ontevreden. Mijn persoonlijke hoogtepunt: In de pauze op mijn werk zien dat NANO een top had van in de 7850 , tijdens de dip daarna dat pas zien, een stop-loss order plaatsen van bij 7800 verkopen voor 7895 en dat dat de piek bleek te zijn
Wou 7900 doen, maar die ronde bedragen zijn zo raar
Voor de rest nog steeds vrij ruk als je bedenkt dat de BTC zo gestegen is. In dollars wel vooruit gegaan, maar reken eigenlijk alleen maar in BTC. Wel lastig soms, vanochtend was het ene -5% en de dollar +5%.
Verder laatste paar dagen zo'n 5 tot 8% winst door te traden. Ben niet ontevreden. Mijn persoonlijke hoogtepunt: In de pauze op mijn werk zien dat NANO een top had van in de 7850 , tijdens de dip daarna dat pas zien, een stop-loss order plaatsen van bij 7800 verkopen voor 7895 en dat dat de piek bleek te zijn
Voor de rest nog steeds vrij ruk als je bedenkt dat de BTC zo gestegen is. In dollars wel vooruit gegaan, maar reken eigenlijk alleen maar in BTC. Wel lastig soms, vanochtend was het ene -5% en de dollar +5%.
Vandaag maar eens even de 10k testen heb ik net bedacht.
IOTA is een goede long term aankoop. Als ze nakomen wat ze beloven heb je een parreltje in handen. Voor mij persoonlijk is het potentie >risco te hoog. Hou ze wel goed in de gaten. Waren mooie weken om te verzamelen.
ONT blijft ook maar omhoog gaan. Vannacht weer een sell order gehit
Ik heb de winst al uit ONT gehaald (verdubbeling) en heb er nu nog 25 over die ik gewoon laat staan en we zien wel waar dat schip strand 
Volgens mij ging ONT trouwens gister middag niet zo enorm omhoog als de rest
Volgens mij ging ONT trouwens gister middag niet zo enorm omhoog als de rest
[ Voor 22% gewijzigd door Katala op 13-04-2018 07:33 ]
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Motoren moet je af en toe wisselen net als vrouwen, houdt de boel vers en scherp.Turbo-Puppy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:36:
[...]
Laten we het er maar niet over hebben dan waarom er (alweer) een nieuwe moet komen.
Ongetwijfeld dat het voorjaar meespeelt maar ik ben ook weer aan het kijken voor oa een nieuwe fiets.
Wanneer komt die Lightning LS-218 nou eens deze kant op?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Het beren gelul op tradingview.com is slaapwekkend aan het worden.
Er zijn zoveel mensen die willen instappen op 4k, 5k. Denk dat BTC wel heeft bewezen dat de regio 6k de bodem is. Kan het mis hebben natuurlijk, maar deze markt is zo klein (jong) dat elke scheet zoveel volatiliteit geeft. Heb me zakken gevuld, lang weekend voor Amerika en belasting aangifte loopt ten einde. Laat BTC maar wat zweven tussen 7.5k en 8.1k. ($)
De HODL support van BTC heeft zich weer bewezen, Denk dat de twijfel wel omslaat de komende weken.
Hoop alleen dat de FOMO niet te sterk is dat de ALTS achter blijven.
Er zijn zoveel mensen die willen instappen op 4k, 5k. Denk dat BTC wel heeft bewezen dat de regio 6k de bodem is. Kan het mis hebben natuurlijk, maar deze markt is zo klein (jong) dat elke scheet zoveel volatiliteit geeft. Heb me zakken gevuld, lang weekend voor Amerika en belasting aangifte loopt ten einde. Laat BTC maar wat zweven tussen 7.5k en 8.1k. ($)
De HODL support van BTC heeft zich weer bewezen, Denk dat de twijfel wel omslaat de komende weken.
Hoop alleen dat de FOMO niet te sterk is dat de ALTS achter blijven.
[ Voor 16% gewijzigd door jorisdeket op 13-04-2018 08:20 ]
https://www.parool.nl/kun...ch-uit-de-lucht~a4592058/
Off-topic. Recept
Heb eergisteren Mark Zuckerberg Facebook Testifies Before Congress Day 1 720P (2018)
gekeken en wat een mongool is die Mark. Hoop dat mensen ooit gaan inzien dat Facebook niet meer is wat het geweest is. 8 jaar geleden verwijderd die rommel.
dag 1 https://www.youtube.com/watch?v=cyJosQBtzsw
dag 2https://www.youtube.com/watch?v=SAt_B8hkZlY
Off-topic. Recept
gekeken en wat een mongool is die Mark. Hoop dat mensen ooit gaan inzien dat Facebook niet meer is wat het geweest is. 8 jaar geleden verwijderd die rommel.
[ Voor 14% gewijzigd door jorisdeket op 13-04-2018 08:11 ]
Nooit Facebook gehad en snap de ophef ook niet echt. Nu ineens gepikeerd gaan doen voor iets wat iedereen allang wist maar koos om te negeren?jorisdeket schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:06:
Off-topic. ReceptHeb eergisteren Mark Zuckerberg Facebook Testifies Before Congress Day 1 720P (2018)
En over een week gaat het negeren gewoon weer verder hoor.
maar is wel heel offtopic ja.
[ Voor 5% gewijzigd door Flagg op 13-04-2018 08:26 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Met die van mij iets te gretig geweest; 6800Wurmpje schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 07:22:
ONT blijft ook maar omhoog gaan. Vannacht weer een sell order gehit
Haha dan zit het verschil hem dus in de definitie van het woord stijgingPilatuS schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 00:17:
[...]
Een bounce is voor mij geen stijging maar een mindere daling. Verder heb je wel gelijk hoor
Zal ie weer richting de $ 5 gaan. In het begin leuk geld mee verdiend toen ie van $2 richting de $5 ging. Winst gepakt en nooit meer naar omgekeken. Maar goed ook zo te zienjorisdeket schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 07:20:
[...]
IOTA is een goede long term aankoop. Als ze nakomen wat ze beloven heb je een parreltje in handen. Voor mij persoonlijk is het potentie >risco te hoog. Hou ze wel goed in de gaten. Waren mooie weken om te verzamelen.
Het idee is goed, maar er komt te weinig van terecht. Ze moeten oppassen dat ze niet door anderen ingehaald worden
Iemand die geen stropdas kan stroppen zoals het hoort, kan ik zo ie zo niet serieus nemen, doe hem dan af.jorisdeket schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:06:
Off-topic. ReceptHeb eergisteren Mark Zuckerberg Facebook Testifies Before Congress Day 1 720P (2018)
Slux nooit facemeuk gehad
Nog leuke voorspelling ?Stoffa schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:10:
Ook vandaag is het gemoed weer onverminderd bearish. De enorme rode kaars die we zojuist op de 5min hebben gezien past perfect in het plaatje van de bearflag op de 6h.
Wees alert mensen!
Elke keer als jij mis gokt dan schiet alles omhoog.
Zo wat word het?
Hou hem in de gaten mensen! We worden rijk!wehave schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:49:
[...]
Nog leuke voorspelling ?
Elke keer als jij mis gokt dan schiet alles omhoog.
Zo wat word het?
Het valt mij op dat alle ''penny/shit/coins'' massaal gepumt worden op het moment.
Leuk om op mee te liften, maar het lijkt toch echt wel een pump en dump verhaal.
Leuk om op mee te liften, maar het lijkt toch echt wel een pump en dump verhaal.
Alle coins dus?Slux schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 08:58:
Het valt mij op dat alle ''penny/shit/coins'' massaal gepumt worden op het moment.
Ik voorspel overigens een originele echte klassieke crazy friday vandaag!
[ Voor 11% gewijzigd door Machlah op 13-04-2018 09:07 ]
Ligt een beetje aan de community achter het project. Moonboys vs panic-sellers vs HODLErs vs Traders.
Mij pareltje is juist veel gestegen in Satoshi in de berenmarkt en we staan weer gelijk als in januari toen
de markt crashte. Het waren mooie weken om inkopen te doen. Heb liever een rustige stijging over langere tijd.
Mij pareltje is juist veel gestegen in Satoshi in de berenmarkt en we staan weer gelijk als in januari toen
de markt crashte. Het waren mooie weken om inkopen te doen. Heb liever een rustige stijging over langere tijd.
Knap dat het weer gelijk staat aan Januari want de stijging van de laatste dagen komen nog lang niet in de buurt daarvanjorisdeket schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:09:
Ligt een beetje aan de community achter het project. Moonboys vs panic-sellers vs HODLErs vs Traders.
Ik zeg wel Satoshi prijs niet in dollar prijs. En heb veel bij gekocht deze weken. top -40% diep nu -11.50%Slux schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:12:
[...]
Knap dat het weer gelijk staat aan Januari want de stijging van de laatste dagen komen nog lang niet in de buurt daarvan
Ben begonnen in begin december, duur ingekocht beetje winst gemaakt, HODL, en veel bijkocht deze maanden, weken.
Er staan mooie dingen te gebeuren voor het project. Flinke namen aan de Foundation toegevoegd en releases in de planning.. (Trinity wallet, presentatie Hannover Messe, nieuwe site en niet te vergeten “Q”..)jorisdeket schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 07:20:
[...]
Okay, het gaat uiteindelijk om de EUR/USD bij mij.jorisdeket schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:16:
[...]
Ik zeg wel Satoshi prijs niet in dollar prijs. En heb veel bij gekocht deze weken. top -40% diep nu -11.50%
Ben begonnen in begin december, duur ingekocht beetje winst gemaakt, HODL, en veel bijkocht deze maanden, weken.
Vind middelen erg gevaarlijk in deze markt, zelf een keer goed mee de fout in gegaan op de reguliere beurs.
Alles stond sky-high toen kwam er een dip ik dacht mooi bijkopen
ik pak nu voortaan mijn verlies dan te middelen.
Ik hoop dat het goed uitpakt voor je
Zou ook de concurrentie in de gaten houden, Nonetheless, the sector is in its infancy and the likes of Golem, Holo, Swirlds, Iexec, Economic Space Agency and Iota still have a long way to go.D-Ed schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:20:
[...]
Er staan mooie dingen te gebeuren voor het project. Flinke namen aan de Foundation toegevoegd en releases in de planning.. (Trinity wallet, presentatie Hanover Messe, nieuwe site en niet te vergeten “Q”..)
In deze fase is niet alleen de marktcap belangrijk. Ga van het weekend even Golem checken en me computer aansluiten op brass.
Ja, das waar. Heb over je opmerking gelezen...Beetje dom. Ik hoop dat er geen crisis of oorlog uitbreekt.Slux schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:23:
[...]
Okay, het gaat uiteindelijk om de EUR/USD bij mij.
Vind middelen erg gevaarlijk in deze markt, zelf een keer goed mee de fout in gegaan op de reguliere beurs.
Alles stond sky-high toen kwam er een dip ik dacht mooi bijkopen, maar toen kwam het jaar 2008 aankloppen
![]()
ik pak nu voortaan mijn verlies dan te middelen.
Ik hoop dat het goed uitpakt voor je
Voor mij persoonlijk;
is dat ik persoonlijk kan communiceren met het bedrijf als ik vragen heb. Openheid van het project.
Developers, plannen, aanwerven van nieuwe mensen, token economics enz.
Niet dat twitter ,reddit mij referentie is voor de nieuwtje van het project.
[ Voor 6% gewijzigd door jorisdeket op 13-04-2018 09:39 ]
Duik ik zeker in, dit weekend verjaardagen en F1 dus komt laterjorisdeket schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:25:
[...]
Zou ook de concurrentie in de gaten houden, Nonetheless, the sector is in its infancy and the likes of Golem, Holo, Swirlds, Iexec, Economic Space Agency and Iota still have a long way to go.
In deze fase is niet alleen de marktcap belangrijk. Ga van het weekend even Golem checken en me computer aansluiten op brass.
Het mooie van IOTA is toch wel het team en de Foundation die is samengesteld en de mensen die daar zijn aangehaakt.. Ik ken geen team of project dat deze zaken zo goed op orde heeft om eerlijk te zijn.. Om de aandacht erbij te houden heb ik dus ook afscheid genomen van alle andere coins en houd alleen nog IOTA id gaten (lees natuurlijk wel de ‘algemene ontwikkelingen’ binnen crypto maar focus dus vnml op dit project).
Verwijderd
Mijn PF vannacht zo'n 10% gestegen in BTC waarde en dik 20% in euro waarde 
Dat gaat de goeie kant op! Wel jammer dat mijn DGB nu meer waard is als mijn GVT
Hodlen maar
Dat gaat de goeie kant op! Wel jammer dat mijn DGB nu meer waard is als mijn GVT
Hodlen maar
Tjonge jonge...ik dacht na gisteren dat we dit nu even gingen aanhouden maar gaan gewoon rustig door.
Ik ben benieuwd of we vandaag de 8k voorbij gaan
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
As we speaksjorremans schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:47:
en 1 minuut later...sjorremans schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:47:
Hop hop de 8k in dollars zijn we alweer voorbij.
Perfecte timing voor mij want ik heb gister/vandaag net mijn 2e mining rig afgebouwd. Deze laat ik lekker op nicehash draaien waardoor de mbtc'tjes mooi binnen rollen.
Perfecte timing voor mij want ik heb gister/vandaag net mijn 2e mining rig afgebouwd. Deze laat ik lekker op nicehash draaien waardoor de mbtc'tjes mooi binnen rollen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
De BTC dominance loopt ook terug. Blijkbaar vloeit er toch geld uit naar de alts, terwijl ook BTC lekker stijgt. Dat is een mooi teken.
Ja zie je niet vaak, xrp heeft bijna 9% stijging op BTC.Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:49:
De BTC dominance loopt ook terug. Blijkbaar vloeit er toch geld uit naar de alts, terwijl ook BTC lekker stijgt. Dat is een mooi teken.
Zeker een goed teken, wordt tijd dat de alts zich wat gaan losmaken van Btc. Wat mij betreft des te kleiner de Btc marketshare des te beter voor crypto in zijn algemeenheid.Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:49:
Nu komen direct ook weer allerlei onrealistische en veel te optimistische voorspellingen. I missed this
Het 24 uurs volume op gdax (btc/euro) is ook flink omhoog geschoten. Zo hoog heb ikhet al een hele tijd niet gezien. Ook lekker om te zien dat het orderbook als een malle aan het scrollen is.https://www.gdax.com/trade
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ja is wel lachen. Ik ga nog steeds ervan uit dat we binnen een paar weken weer rond de 6500$ zitten, en daar handel ik nu dan ook naar.Bmfd schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:52:
Nu komen direct ook weer allerlei onrealistische en veel te optimistische voorspellingen. I missed this
Ik zie namelijk geen enkele onderliggende reden voor deze stijging.
haha, denk ik ook.Bmfd schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:52:
Zoals ETH deed.
[ Voor 3% gewijzigd door jorisdeket op 13-04-2018 09:56 ]
Verwijderd
Hoelang draai jij al mee? Onderliggende redenenFlagg schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:54:
[...]
En voor de dalingen zag je wel onderliggende redenen?Flagg schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:54:
[...]
Ja is wel lachen. Ik ga nog steeds ervan uit dat we binnen een paar weken weer rond de 6500$ zitten, en daar handel ik nu dan ook naar.
Ja want crypto is voornamelijk lucht dus iedere daling is logischer dan welke stijging dan ook.Adnanos schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:56:
[...]
En voor de dalingen zag je wel onderliggende redenen?
hmm das ook weer waar..Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:55:
[...]
Hoelang draai jij al mee? Onderliggende redenen
[ Voor 42% gewijzigd door Flagg op 13-04-2018 09:59 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!