Nee hij daalt sinds deze announcement. Sinds de arrestatie was het gereduceerd tot een speculatieve penny stock en heb je flink geld kunnen verdienen, evenals als eerder met Bitconnect na hun sluiting.h8bal schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:10:
[...]
En vervolgens gaat de CTR koers op Binance naar +124%?
Nou wilde even een sell order zetten voor TRX maar kan niet inloggen op Binance.. Inlog en ww gaan goed, maar kom niet bij het 2FA scherm..
Anders even via de mobile app / Desktop app proberen?Schuey schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:45:
Nou wilde even een sell order zetten voor TRX maar kan niet inloggen op Binance.. Inlog en ww gaan goed, maar kom niet bij het 2FA scherm..
Gelukt, mooie winst op TRX gemaakt
Volgende dip weer terug inkopen
Nice.Schuey schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:50:
Gelukt, mooie winst op TRX gemaakt
Ben ook gestaffeld aan het verkopen, ze zijn gelist op Bithumb.
Dus de dip naar uitrollen mainnet komt sowieso wel.
Is lekker verdubbelen zo
Verwijderd
Mijn sell order voor TRX is afgegaan toen hij op +25% stond. Inmiddels staat hij al op +50 
Denk dat ik toch maar volledig ga stoppen met daytraden. Laat mij maat lekker holden, heb ik tenminste nog tijd voor de rest van mijn leven
Edit: eeeeeen TRX zakt weer als een pudding into the void met tientallen procenten.
Edit 2: eeeeeen weer terug omhoog
Denk dat ik toch maar volledig ga stoppen met daytraden. Laat mij maat lekker holden, heb ik tenminste nog tijd voor de rest van mijn leven
Edit: eeeeeen TRX zakt weer als een pudding into the void met tientallen procenten.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2018 09:54 ]
Hoezo? 25% is hartstikke mooi rendement man!Verwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:51:
Mijn sell order voor TRX is afgegaan toen hij op +25% stond. Inmiddels staat hij al op +50
Edit: eeeeeen TRX zakt weer als een pudding into the void haha.
PSN: Eczeem
Soms moet je het van de kleine beetjes hebben, het zou ook kunnen gaan dalen na die 25%. Dat risico heb je altijd. Dan heb je weer spijt dat je het niet hebt gedaan. 25% is heel mooi.Verwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:51:
Verwijderd
Maar maar maar, geld moon lambo...Dooiedibbes schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:54:
[...]
Hoezo? 25% is hartstikke mooi rendement man!
Nee jullie hebt natuurlijk helemaal gelijk!
Liet me even meeslepen
Ik heb er 135% op gepakt sinds DecemberDooiedibbes schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:54:
[...]
Hoezo? 25% is hartstikke mooi rendement man!
Ik wacht tot hij weer zakt en dan koop ik de boel weer terug voor minder. Althans, dat is mijn 'snode' plan.
Dit alles in ETH, voor de zekerheid. Naar de eurowaardes kijk ik niet voorlopig
[ Voor 11% gewijzigd door Schuey op 05-04-2018 10:03 ]
Ik had al verkocht op 550 en 570 sat.
Nu nog sellorders staan op 650 en 670. Ik ga het wel zien of die nog aangetikt worden.
Maar de dip is incoming
Nu nog sellorders staan op 650 en 670. Ik ga het wel zien of die nog aangetikt worden.
Maar de dip is incoming
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
XVG is ook weer helemaal terug gebounced. Al die bangmakerij en FUD van die jonge gassies en hun mooie verhalen. 5000 op 772 Sat kunnen kopen.
Sterker nog, als die dip niet komt, koop ik ook niet meer terug. Dus van mij mag hij er morgenavond weer terug op niveau zijn. Liefst het niveau onder mijn aankoop prijs van December!
Ok. Ik heb mijn eerste ethers gekocht op 4.80 en een gedeelte verkocht op 1100. Wat is je punt?Schuey schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:02:
[...]
Ik heb er 135% op gepakt sinds December![]()
Ik wacht tot hij weer zakt en dan koop ik de boel weer terug voor minder. Althans, dat is mijn 'snode' plan.
Dit alles in ETH, voor de zekerheid. Naar de eurowaardes kijk ik niet voorlopig
25% is super mooi rendement wat je bijna nergens anders zal behalen buiten crypto.
Wow, ging gister slapen met mijn aangekochte NEO's, dan wordt je wakker en denk je: spannend.. waar is de koers heen gegaan om er dan achter te komen dat er precies niks veranderd is. Mijn NEO staat nog precies op mijn aanschafprijs van gister. (USDT: 46.800).
Ik betwist niet dat ik 25% ook al prima vindDooiedibbes schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:12:
[...]
Ok. Ik heb mijn eerste ethers gekocht op 4.80 en een gedeelte verkocht op 1100. Wat is je punt?
25% is super mooi rendement wat je bijna nergens anders zal behalen buiten crypto.
Of het klopt weet ik niet naar in de spelonken gaat het verhaal dat xvg voor 51 pro ent gehakt is en nu moet forken om de munt te redden.
Hoor ook verhalen dat ze die hack niet kunnen stoppen en een hardfork moeten uitvoeren.Sam2013 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:30:
Of het klopt weet ik niet naar in de spelonken gaat het verhaal dat xvg voor 51 pro ent gehakt is en nu moet forken om de munt te redden.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik vraag mij af.. in het orderboek van GDAX staan er heel veel orders, vooral buy orders met een btc waarde van 0,001. Bijv. op 6875,00, 6876,00, 6877,00 etc. etc. Zijn dit whales aan het werk om de prijs omhoog te stuwen met zulke kleine buys? Enig idee?
Wees blij.. toen ik eergisteren ging slapen stonden m'n NEO's op 53,5, toen ik wakker werd op 51,00 en nouja nu op 47,xx. Nuff said.Tominatie schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:17:
Wow, ging gister slapen met mijn aangekochte NEO's, dan wordt je wakker en denk je: spannend.. waar is de koers heen gegaan om er dan achter te komen dat er precies niks veranderd is. Mijn NEO staat nog precies op mijn aanschafprijs van gister. (USDT: 46.800).
Ja ben opzich ook wel blij, heb ze nu ook maar verkocht want de markt stemt me niet erg bullishSahara schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:50:
[...]
Wees blij.. toen ik eergisteren ging slapen stonden m'n NEO's op 53,5, toen ik wakker werd op 51,00 en nouja nu op 47,xx. Nuff said.
Lees ook verhalen op Reddit dat deze mining hack een excuus zou kunnen zijn om onder die "deal" van 16 april mogelijk onderuit te komen, en dan als volgende excuus gebruiken dat ze middels de NDA's niet mogen zeggen wie die partner zou zijn. Verge is alles behalve professioneel. Ik herinner de release van het Wraith Protocol nog wel op 31 december 2017, "Yes we will release it in Q4/ before 2018". LOLOLOLOLhmr schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:39:
[...]
Hoor ook verhalen dat ze die hack niet kunnen stoppen en een hardfork moeten uitvoeren.
wat is zo speciaal aan + 3.2%?Flagg schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:05:
Toch wel humor, alles gaat naar beneden.
En dan heb je HAND +3.2%.![]()
Volgens mij is tie gewoon een beetje traag.. it's "special"
Heeft er hier al iemand DAI/MKR in gebruik? DAI is een concurrent voor USDT en lijkt (zo op 5m onderzoek doen) wat beter in elkaar te zitten dan USDT.
Wat achtergrondinformatie:
https://www.crypto-news.n...tablecoin-replace-tether/
Het geeft mij hoop, met alle dubieusheid rondom USDT is een beetje concurrentie op de stablecoins m.i. een goede zaak.
Wat achtergrondinformatie:
https://www.crypto-news.n...tablecoin-replace-tether/
Het geeft mij hoop, met alle dubieusheid rondom USDT is een beetje concurrentie op de stablecoins m.i. een goede zaak.
Potverdrie!
Ik had mijn ONT paar dagen terug ingewisseld voor Verge (niet vanwege het project, puur meeliften op de hype) met het idee om ONT vandaag met winst terug te kopen. Had ONT verkocht op 32000 Sats.
Aangezien het al mijn speelgeld is, AUW!.... Dus maar weer teruggekocht met 1k verlies vanwege de negatieve berichtgeving omtrent Verge, voordat het helemaal instort.
En nu kom ik ook er niet meer aan (grenzeloos vertrouwen in dat project!).
Hebben jullie ook het gevoel dat veel mensen hun Neo's hebben omgezet voor ONT? Dat het daarom niet echt wil vlotten...
Ik had mijn ONT paar dagen terug ingewisseld voor Verge (niet vanwege het project, puur meeliften op de hype) met het idee om ONT vandaag met winst terug te kopen. Had ONT verkocht op 32000 Sats.
Aangezien het al mijn speelgeld is, AUW!.... Dus maar weer teruggekocht met 1k verlies vanwege de negatieve berichtgeving omtrent Verge, voordat het helemaal instort.
Hebben jullie ook het gevoel dat veel mensen hun Neo's hebben omgezet voor ONT? Dat het daarom niet echt wil vlotten...
[ Voor 8% gewijzigd door Willem Egel op 05-04-2018 11:15 ]
Viel mij gister al op dat hier best wat mensen zitten die letterlijk posten wat anderen in /r/cryptocurrency tikken. Maw: blind aannemen wat andere shittalkers roepen en dat hier als feit doorgeven. Tsja.Sahara schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:55:
[...]
Lees ook verhalen op Reddit dat deze mining hack een excuus zou kunnen zijn om onder die "deal" van 16 april mogelijk onderuit te komen, en dan als volgende excuus gebruiken dat ze middels de NDA's niet mogen zeggen wie die partner zou zijn. Verge is alles behalve professioneel. Ik herinner de release van het Wraith Protocol nog wel op 31 december 2017, "Yes we will release it in Q4/ before 2018". LOLOLOLOL
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ja, ONT is een behoorlijke hype in de NEO community. Maar stel dat NEO gelist gaat worden op bithumb, MOON!!Willem Egel schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:13:
Potverdrie!
Aangezien het al mijn speelgeld is, AUW!.... Dus maar weer teruggekocht met 1k verlies.En nu kom ik ook er niet meer aan (grenzeloos vertrouwen in dat project!).
![]()
Tbh geeft hij letterlijk aan dat hij dit van reddit heeftDAMAGE schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:16:
[...]
Viel mij gister al op dat hier best wat mensen zitten die letterlijk posten wat anderen in /r/cryptocurrency tikken. Maw: blind aannemen wat andere shittalkers roepen en dat hier als feit doorgeven. Tsja.
Ik vind het allemaal maar schimmig. Stel er zou een grote partnership aankomen en je merkt als partner dat er toch sprake is van kwetsbare code, dan zou ik mij toch zorgen gaan maken...
Ik vertrouw het even niet meer.... over 5 dagen kijk ik wel weer..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zet vast een stop-loss order klaar dan, mocht het wel zo zijn.hmr schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:39:
[...]
Hoor ook verhalen dat ze die hack niet kunnen stoppen en een hardfork moeten uitvoeren.
Ik heb nog geen ONT. Alleen NEO! Ook mijn nummer 1 holding en ik hou ze voor altijd aangezien ik echt gebruik ga maken later van NEO.
Over verge gesproken binance kan je nietmeer depositen. Een guy op reddit Zegt zijn allemaal hard forks van het netwerk zijn.
Kan iemand controleren?
Over verge gesproken binance kan je nietmeer depositen. Een guy op reddit Zegt zijn allemaal hard forks van het netwerk zijn.
Kan iemand controleren?
Yep, deposit is suspendDeeSung schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:23:
Ik heb nog geen ONT. Alleen NEO! Ook mijn nummer 1 holding en ik hou ze voor altijd aangezien ik echt gebruik ga maken later van NEO.
Kan iemand controleren?
Investeren in de toekomstggj87 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:25:
Wat ga je met NEO doen dan?
hahah dat vroeg ik mij ook al af. Meenemen op vakantie ?ggj87 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:25:
Wat ga je met NEO doen dan?
Het was een serieuze vraag hoor. Ik ben wel benieuwd naar hoe de munten in de toekomst gebruikt gaan worden.
Heb het ook niet specifiek over hem maar zag het meer gebeuren. Ga niet eens namen noemen. Men leest iets, neemt het voor waar aan en dropt het hier als een feit. Lemmingen. Precies wat kwaadwillenden voor ogen hebben. Dit is iets wat helaas gebeurt in crypto.hmr schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:20:
[...]
Tbh geeft hij letterlijk aan dat hij dit van reddit heeft.
Ik vind het allemaal maar schimmig. Stel er zou een grote partnership aankomen en je merkt als partner dat er toch sprake is van kwetsbare code, dan zou ik mij toch zorgen gaan maken...
Ik vertrouw het even niet meer.... over 5 dagen kijk ik wel weer..
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Zal maar zeggen net zoals Ether maar dan beter!ggj87 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:31:
Het was een serieuze vraag hoor. Ik ben wel benieuwd naar hoe de munten in de toekomst gebruikt gaan worden.
Die struggelen met hoge netwerk kosten en proof of stake en scaleability.
Het doel van NEO is om met 2020 de nummer 1 blockchain te zijn.
Ik vraag het mij ook serieus af! Hij zegt dat hij er later echt gebruik van gaat maken, ben ik wel benieuwd hoe hij dat voor zich ziet??ggj87 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:31:
Investeren in de toekomst lees ik daarna, hoe dan?
Vragen vragen
Ik snap iig niets meer van de koers, opeens gaat xvg juist op bincance omhoog en ik zit daar maar met mijn panic sell.... ook weer van geleerd.DAMAGE schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:35:
[...]
Heb het ook niet specifiek over hem maar zag het meer gebeuren. Ga niet eens namen noemen. Men leest iets, neemt het voor waar aan en dropt het hier als een feit. Lemmingen. Precies wat kwaadwillenden voor ogen hebben. Dit is iets wat helaas gebeurt in crypto.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Waarom panic sell?hmr schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:45:
[...]
Ik snap iig niets meer van de koers, opeens gaat xvg juist op bincance omhoog en ik zit daar maar met mijn panic sell.... ook weer van geleerd.
Wellicht overdreven, maar was mijn vertrouwen kwijt geraakt door die negatieve berichten en echt in een grote tijdelijke dip verkocht op 835, schommelt nu weer rond de 875
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit laat precies zien wat er mis is met deze markt. Mensen weten niet in wat ze investeren en hoe de technologie werkt.hmr schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:47:
[...]
Wellicht overdreven, maar was mijn vertrouwen kwijt geraakt door die negatieve berichten en echt in een grote tijdelijke dip verkocht op 835, schommelt nu weer rond de 875
Zelf denk ik dat we het dan niet meer als munten moeten zien maar als tokens. Tokens die nodig zijn een platform of DApp laten werken. Ik denk dat in de blockchain space de 'echte' cryptocurrencies (lees puur transacties) op den duur een veel minder grote hap uit de taart nemen.ggj87 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:31:
Ok man. Licht eens nader toe.DeeSung schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:48:
[...]
Dit laat precies zien wat er mis is met deze markt. Mensen weten niet in wat ze investeren en hoe de technologie werkt.
*edit: nadere lezing duidt dat je wellicht niet mij bedoelde, maar de rest van de markt
[ Voor 14% gewijzigd door hmr op 05-04-2018 11:52 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gemoed update van vandaag: Nog altijd zeer bearish.
Ik denk dat NEO in China de grootste word/is
ETH in Europa en Amerika
En ICX in Zuid-Korea
ETH in Europa en Amerika
En ICX in Zuid-Korea
We moeten onze hersenen herprogrammeren over wat waarde Nou precies voor ons is.Dooiedibbes schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:48:
[...]
Zelf denk ik dat we het dan niet meer als munten moeten zien maar als tokens. Tokens die nodig zijn een platform of DApp laten werken. Ik denk dat in de blockchain space de 'echte' cryptocurrencies (lees puur transacties) op den duur een veel minder grote hap uit de taart nemen.
Voor mij is er waarde in Crypto omdat ik bijvoorbeeld weet hoeveel tokens er zijn.
Het is een digitale eigendom.
Moet je ook niet doen man! We hadden het er nog over gehad een paar uurtjes terug. Ik zag al die kiddo's met steeds sterkere verhalen komen wat er niet allemaal is "gestolen" meerdere miljoenen aan XVGs, en een dev of admin die zei dat het 250,000 XVG betrof. Die partnership staat ook nog. Maar als je winst heb kunnen pakken dan is het niet het einde van de wereldn. Hij kan nog dalen, dan koop je gewoon weer in.hmr schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:47:
[...]
Er is een behoorlijk gebrek aan kritisch nadenken. Dit is iets wat helaas gebeurt in crypto.DAMAGE schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:35:
[...]
Heb het ook niet specifiek over hem maar zag het meer gebeuren. Ga niet eens namen noemen. Men leest iets, neemt het voor waar aan en dropt het hier als een feit. Lemmingen. Precies wat kwaadwillenden voor ogen hebben. Dit is iets wat helaas gebeurt in crypto.
Het is een wonder dat een project dat zich keer op keer zo onprofessioneel en onkundig opstelt nog bestaat, maar dat zegt helaas genoeg over de cryptomarkt.
Laat je niet gek maken door wat anderen roepen. Tuurlijk: je kunt aardig in paniek raken als je alles blind gelooft wat er allemaal geroepen wordt. Maar ik wacht mooi een officieel statement af voor ik ook maar iets zou doen. Er zijn heel veel mensen die in eens met allemaal getallen op de proppen komen. Die roept dit die roept dat zonder enige onderbouwing.hmr schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:45:
[...]
Ik snap iig niets meer van de koers, opeens gaat xvg juist op bincance omhoog en ik zit daar maar met mijn panic sell.... ook weer van geleerd.
Niet alleen in crypto hoor...Bmfd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:55:
[...]
Er is een behoorlijk gebrek aan kritisch nadenken. Dit is iets wat helaas gebeurt in crypto.
NANO, ETH en vele anderen hebben allemaal al dit soort dingen mee gemaakt. En guess what? In de toekomst gaan er nog meer het haasje zijn. Het is niet tof, maar zeker ETH presteert er niet meer of minder om. Zoals ik gister ook al zei; zolang je in crypto zit en je bezig houdt met coins die onder een vergrootglas liggen -en waarvan heel veel mensen je liever zien verdwijnen dan succes hebben- dan kun je dit soort dingen helaas verwachten. En tuurlijk heb je dan heel veel mensen die het prachtig vinden. Maar eigenlijk is dat te triest voor woorden. Kan letterlijk met elk muntje gebeuren. Kwetsbaarheden worden altijd gezocht en gevonden.Bmfd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:55:
[...]
Er is een behoorlijk gebrek aan kritisch nadenken. Dit is iets wat helaas gebeurt in crypto.
Het is een wonder dat een project dat zich keer op keer zo onprofessioneel en onkundig opstelt nog bestaat, maar dat zegt helaas genoeg over de cryptomarkt.
Kan me niet herinneren dat ETH getwittert heeft over een aankondiging van een aankondiging om een aankondiging aan te kondigen. Om deze vervolgens weer uit te stellen.DAMAGE schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:01:
[...]
NANO, ETH en vele anderen hebben allemaal al dit soort dingen mee gemaakt. En guess what? In de toekomst gaan er nog meer het haasje zijn. Het is niet tof, maar zeker ETH presteert er niet meer of minder om. Zoals ik gister ook al zei; zolang je in crypto zit en je bezig houdt met coins die onder een vergrootglas liggen -en waarvan heel veel mensen je liever zien verdwijnen dan succes hebben- dan kun je dit soort dingen helaas verwachten. En tuurlijk heb je dan heel veel mensen die het prachtig vinden. Maar eigenlijk is dat te triest voor woorden. Kan letterlijk met elk muntje gebeuren. Kwetsbaarheden worden altijd gezocht en gevonden.
Eens dat er heel veel kinderziektes e.d. zijn maar de manier waarop XVG werkt is absoluut schaamrood verwekkend onprofessioneel dat kun je gewoon niet ontkennen.
Je snapt dat ze gisteren een fork hebben doorgevoerd zonder dit zelf door te hebben gehad? Alles wat zij doen straalt een gigantische onkunde uit, zelfs de schreeuwerige manier van communicatie is onprofessioneel.DAMAGE schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:01:
[...]
NANO, ETH en vele anderen hebben allemaal al dit soort dingen mee gemaakt. En guess what? In de toekomst gaan er nog meer het haasje zijn. Het is niet tof, maar zeker ETH presteert er niet meer of minder om. Zoals ik gister ook al zei; zolang je in crypto zit en je bezig houdt met coins die onder een vergrootglas liggen -en waarvan heel veel mensen je liever zien verdwijnen dan succes hebben- dan kun je dit soort dingen helaas verwachten. En tuurlijk heb je dan heel veel mensen die het prachtig vinden. Maar eigenlijk is dat te triest voor woorden. Kan letterlijk met elk muntje gebeuren. Kwetsbaarheden worden altijd gezocht en gevonden.
Hoe kun je vertrouwen hebben in zo’n team? Je verwacht toch niet dat een serieus bedrijf een samenwerking aangaat met dit soort projectjes?
Toegeven, ik heb wel meegelift in december met XVG, dat was wel mooi. Maar als je iets zo stellig beloofd aan je investeerders dat je je protocol uitgeeft eind 2017 en dan je deadline gewoon mist, terwijl het al een paar keer was uitgesteld, dan klopt er iets niet met het Verge team.
Zijn jullie die hypes van XVG Whale in z'n pyjama alweer vergeten? Of McAfee.. En dan vragen door Verge voor donaties, zeggende als de 75 miljoen Verge wordt opgehaald.. dat dan op 26 maart 2018 zij releasen wie die partner is. En dan die naam release weer uitstellen naar 16 april 2018. Dan die mining hack van gisteren.. F*cking hell hoe naïef zijn sommigen na deze hele Verge soap. Het is gewoon belachelijk.
Zijn jullie die hypes van XVG Whale in z'n pyjama alweer vergeten? Of McAfee.. En dan vragen door Verge voor donaties, zeggende als de 75 miljoen Verge wordt opgehaald.. dat dan op 26 maart 2018 zij releasen wie die partner is. En dan die naam release weer uitstellen naar 16 april 2018. Dan die mining hack van gisteren.. F*cking hell hoe naïef zijn sommigen na deze hele Verge soap. Het is gewoon belachelijk.
Het zijn kikkers in een pan met water dat langzaam opwarmt..................Sahara schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:12:
Toegeven, ik heb wel meegelift in december met XVG, dat was wel mooi. Maar als je iets zo stellig beloofd aan je investeerders dat je je protocol uitgeeft eind 2018 en dan je deadline gewoon mist, terwijl het al een paar keer was uitgesteld, dan klopt er iets niet met het Verge team.
Er zit wel een pluspunt aan. Crypto is here to stay xDSahara schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:12:
Toegeven, ik heb wel meegelift in december met XVG, dat was wel mooi. Maar als je iets zo stellig beloofd aan je investeerders dat je je protocol uitgeeft eind 2018 en dan je deadline gewoon mist, terwijl het al een paar keer was uitgesteld, dan klopt er iets niet met het Verge team.
'In het echt gebruiken' zie ik als bijvoorbeeld;
- er (onderling) mee kunnen betalen
- betrouwbare (concert) tickets
- informatie / documenten (pers), herleidbaar naar auteur(s)
- authenticiteit producten achterhalen (alternatief voor bv de Xiaomi krascode op product)
- stukje klantenbinding
- betrouwbare 'internet of things' communicatie / informatie verwerking
Dus ik geloof wel in het nut / een gezonde toekomst voor sommige coins. Maar eerlijk gezegd wil ik er gewoon vies veel waarde aan verdienen, dat omzetten naar euro's op m'n bankrekening en daar dan leuke dingen mee doen. Hoe ik over 10 jaar betrouwbaar kan afrekenen op een terrasje maakt me niet uit, als ik maar een rondje kan geven van de winst.
- er (onderling) mee kunnen betalen
- betrouwbare (concert) tickets
- informatie / documenten (pers), herleidbaar naar auteur(s)
- authenticiteit producten achterhalen (alternatief voor bv de Xiaomi krascode op product)
- stukje klantenbinding
- betrouwbare 'internet of things' communicatie / informatie verwerking
Dus ik geloof wel in het nut / een gezonde toekomst voor sommige coins. Maar eerlijk gezegd wil ik er gewoon vies veel waarde aan verdienen, dat omzetten naar euro's op m'n bankrekening en daar dan leuke dingen mee doen. Hoe ik over 10 jaar betrouwbaar kan afrekenen op een terrasje maakt me niet uit, als ik maar een rondje kan geven van de winst.
Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | HWP1
Verwijderd
Alles wat ik gisteren heb getypt betreffende het hele gebeuren is hier terug te vinden.DAMAGE schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:56:
[...]
Laat je niet gek maken door wat anderen roepen. Tuurlijk: je kunt aardig in paniek raken als je alles blind gelooft wat er allemaal geroepen wordt. Maar ik wacht mooi een officieel statement af voor ik ook maar iets zou doen. Er zijn heel veel mensen die in eens met allemaal getallen op de proppen komen. Die roept dit die roept dat zonder enige onderbouwing.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=3256693.0
Als je een aanzienlijk bedrag hebt zitten in Verge raad ik je aan om alles even goed door te lezen tot minimaal pagina 7. Dan krijg je een goed beeld van de situatie en de manier van handelen daarop. En vorm dan je eigen conclusie.
Natuurlijk is de koers ook belangrijk. Maar die doet onder aan de tech in mijn opinie. Als iemand een aanzienlijk bedrag weet te verwerven door een fout in de code, deze munten vasthoud om ze op een later moment te dumpen, zal dat invloed hebben op de koers.
Als je zowel de blockchain als het team erachter niet kunt vertrouwen, zou ik er persoonlijk mijn geld niet met een goed gevoel indrukken.
De hele situatie is gewoon zorgwekkend en het is belangrijk dat dit wordt benoemd. Niet om Verge te bashen of iets dergelijks maar zodat mensen weten waar ze hun geld in parkeren.
Verge kennende zullen ze dit gewoon weer overwinnen. Maar dat er dingen gebeuren die op zijn minst twijfelachtig zijn te noemen is een feit. Dit is niet zoiets als het niet halen van een deadline.
Daar hebben ze inmiddels ook al wweer 17 april van gemaakt.Sahara schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:12:
Ongelooflijk wat een grapjassen dat zijn, en onbegrijpelijk dat mensen hier geld in stoppen ook al is het voor de handel.Het is niet als je nu genaaid word, dat je kan zeggen dat je nooit gewaarschuwd bent, of dit niet aan had kunnen zien komen.
KILL IT WITH FIRE!!
In welke kleine munten hebben jullie vertrouwen en geld inzitten? Ik zoek nog een aantal munten waarin ik kan investeren zodra de btc nog iets zakt en waarschijnlijk zijn dal heeft bereikt.
Mijn lowest cap is NAVDionlinn schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:18:
In welke kleine munten hebben jullie vertrouwen en geld inzitten? Ik zoek nog een aantal munten waarin ik kan investeren zodra de btc nog iets zakt en waarschijnlijk zijn dal heeft bereikt.
BPT (Blockport) onder ico prijs,private beta aan het testen momenteel onder NDA, te koop op kucoin en idex.Dionlinn schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:18:
Weinig maar als de rest bij mij op -8 of -10 staat vind ik het grappig dat zo'n prutsmuntje een beetje om zich heen kijkt alsof tie geen idee heeft wat er gebeurd.
Heeft de schade daarna ook wel weer ingehaald hoor, staat nu op 1.4%
[Edit] ik snap nog steeds niet dat XVG op dit moment gekocht wordt blijkbaar. Is het het digitale equivalent van voetbalsupporters ofzo. Pal achter je kluppie blijven staan?
[ Voor 18% gewijzigd door Flagg op 05-04-2018 12:45 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Mijn gootste hodlpot is momenteel IOST, ik kan zeggen dat ik me erover ingelezen heb inmiddels maar het blijft een gok. Vind het gewoon leuk om daar tienduizenden coins van te hebben die nu relatief laag staan en hopelijk ooit de €0,50 (of meer) aantikt, dan ben ik >25x over de kop.Dionlinn schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:18:
Vertrouwen is relatief, ik heb een wijs man ooit iets zien schrijven als "Geen enkele vermogensbeheerder zal het geld van zijn cliënten in crypto willen steken". Dus steek er alsjeblieft enkel geld in wat je kan missen of verbranden.
Ps. Ik ben momenteel zelf voornemens IOTA bij te kopen. Puur omdat ik daarmee achter een TA / persoon aanhobbel die ik vrij betrouwbaar vind.
Wanneer je kijkt naar de ATH's van munten en durft te gokken dat ze een volgende bullrun weer opleven dan zijn zelfs coins als XRP, ADA, IOTA of (insert eigen research) nu relatief klein.
[ Voor 15% gewijzigd door Chris.nl op 05-04-2018 12:57 ]
Ja, leuk is anders.tias86 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:17:
[...]
Daar hebben ze inmiddels ook al wweer 17 april van gemaakt.
Ongelooflijk wat een grapjassen dat zijn, en onbegrijpelijk dat mensen hier geld in stoppen ook al is het voor de handel.Het is niet als je nu genaaid word, dat je kan zeggen dat je nooit gewaarschuwd bent, of dit niet aan had kunnen zien komen.
KILL IT WITH FIRE!!
Wel een handige methode om coins te selecteren. Bij een hack niet meer gebruiken... Dan blijft er weinig over.. kijk wat voor shit ethereum al heeft gehad.
Ik houd m'n verge nog iig tot de 16e/17e.. kijken of ik nog wat mee kan pakken.
De rest van m'n coins gaan de laatste anderhalf-twee maand gewoon relatief zijwaarts.
https://twitter.com/bananocoin/status/980545783681470470 Banano airdrop voor NANO holders. Oh tweet was van 1 april maar toegevoegd op 4 april op coinmarketal.. wel raar die bananen maarja, je hebt ook GEERT coins.
[ Voor 40% gewijzigd door Greymore1 op 05-04-2018 13:19 ]
De RSB (Reserve Bank of India, centrale bank) heeft net een statement uitgebracht omtrent crypto-handel. Komt dus neer op een ban.

https://m.rbi.org.in/Scri...seDisplay.aspx?prid=43574

[ Voor 24% gewijzigd door Bmfd op 05-04-2018 13:24 ]
Altijd leuk gratis muntjes, ik heb mijn NANO op binance staan maar als ik de tweet goed lees moet deze in een eigen wallet staan? Binance doet altijd wel mee dus meestal geen probleem om ze te laten staan.Greymore1 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:17:
https://twitter.com/bananocoin/status/980545783681470470 Banano airdrop voor NANO holders. Oh tweet was van 1 april maar toegevoegd op 4 april op coinmarketal.. wel raar die bananen maarja, je hebt ook GEERT coins.
PSN ID: Svennie-NL
Dit is een fork die voor de grap is gedaan en het is dus ook meer een memecoin. Ik zou er niet te veel van verwachten en ik denk ook niet dat Binance deze airdrop gaat ondersteunen.Svennie schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:21:
[...]
Altijd leuk gratis muntjes, ik heb mijn NANO op binance staan maar als ik de tweet goed lees moet deze in een eigen wallet staan? Binance doet altijd wel mee dus meestal geen probleem om ze te laten staan.
Denk dat de meeste die er nog in zitten wel de risico's begrijpen.tias86 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:17:
[...]
Daar hebben ze inmiddels ook al wweer 17 april van gemaakt.
KILL IT WITH FIRE!!
Ze zien waarschijnlijk ook dat er nog een major pump aan zit te komen.
Dus zo vreemd is het niet om er in te investeren op de korte termijn.
De meeste hebben al meer dan genoeg er aan(verge) verdiend dus die vinden het ook wel ok.
Voor deze prijs stop ik er gerust nog wat in hoor..
lekker laten gaan danBmfd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:27:
[...]
Dit is een fork die voor de grap is gedaan en het is dus ook meer een memecoin. Ik zou er niet te veel van verwachten en ik denk ook niet dat Binance deze airdrop gaat ondersteunen.
PSN ID: Svennie-NL
Onderschat memecoins niet.
Ik vind het nog steeds jammer dat Coinye de BTC niet vervangen heeft
Ik moet het nog maar allemaal zien hoor of blockport wel kan opleveren. Ik krijg sterk het idee dat men een hoop beloftes gemaakt heeft en die nu pas aan het verkennen is of het uberhaupt wel mogelijk is. Ik denk dat je het een beetje jeugdige overschatting en enthousiasme kan noemen.tias86 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:20:
[...]
BPT (Blockport) onder ico prijs,private beta aan het testen momenteel onder NDA, te koop op kucoin en idex.
Ik zie de FUD van de laatste dagen meer in de trand van "hoge bomen vangen veel wind". Als ik het goed begrepen heb was de 51% hack ook vrij snel klaar. Misschien ook wel logisch dat een coin waar veel over gesproken wordt aantrekkelijker is voor hackers.wehave schreef op donderdag 5 april 2018 @ 14:06:
[...]
Denk dat de meeste die er nog in zitten wel de risico's begrijpen.
Ze zien waarschijnlijk ook dat er nog een major pump aan zit te komen.
Dus zo vreemd is het niet om er in te investeren op de korte termijn.
De meeste hebben al meer dan genoeg er aan(verge) verdiend dus die vinden het ook wel ok.
Voor deze prijs stop ik er gerust nog wat in hoor..
Overigens vind ik de communicatie van Verge in de breedte (meerdere platformen etc) een heel stuk verbeterd tov December. Tuurlijk moeten ze nog een hoop leren, ze zijn nog klein en willen graag groot worden. Ik wacht in elk geval rustig de 17de af en houd de koers de dagen ervoor goed in de gaten.
En hoe groot is deze bank eigenlijk? Is dit van enige invloed op de totale crypto handel in india?Bmfd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:20:
De RSB (Reserve Bank of India, centrale bank) heeft net een statement uitgebracht omtrent crypto-handel. Komt dus neer op een ban.
[afbeelding]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Het is de Indiase centrale bank, wordt niet groter dan datAtlAntA schreef op donderdag 5 april 2018 @ 14:57:
[...]
En hoe groot is deze bank eigenlijk? Is dit van enige invloed op de totale crypto handel in india?
[ Voor 23% gewijzigd door Rookert25 op 05-04-2018 15:01 ]
Goede communicatie heeft de beste religieuze sektes uit de grond gestampt, maar dat maakt het nog geen degelijke club hemelgangers.jansenpam schreef op donderdag 5 april 2018 @ 14:37:
[...]
Ik zie de FUD van de laatste dagen meer in de trand van "hoge bomen vangen veel wind". Als ik het goed begrepen heb was de 51% hack ook vrij snel klaar. Misschien ook wel logisch dat een coin waar veel over gesproken wordt aantrekkelijker is voor hackers.
Overigens vind ik de communicatie van Verge in de breedte (meerdere platformen etc) een heel stuk verbeterd tov December. Tuurlijk moeten ze nog een hoop leren, ze zijn nog klein en willen graag groot worden. Ik wacht in elk geval rustig de 17de af en houd de koers de dagen ervoor goed in de gaten.
26 maart, 16 april, 17 april komt een berichtgeving. Moet je daarna je verwachtingen bijstellen of komt het nieuws wat je verwacht had? Realistisch / historisch gezien verwacht ik de 17e een bericht die hoop en vertrouwen moet genereren ipv dat er daadwerkelijk een deal / product op tafel komt. Alsof het een boom is die 't liefst in de wind staat...
Geschatte reserves (van wikipedia) zijn US$420 billion (420 000 000 000 Dollar) Lijkt me een redelijke speler met wat invloedAtlAntA schreef op donderdag 5 april 2018 @ 14:57:
[...]
En hoe groot is deze bank eigenlijk? Is dit van enige invloed op de totale crypto handel in india?
Niet zo raar. Wat ze niet onder controle hebben willen ze niet. Maar gebruikers kunnen ze ook niet verbieden.Bmfd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 13:20:
[afbeelding]
Zoals ik het lees, zeggen ze eigenlijk alleen dat alle instellingen die onder hun supervisie vallen niks met Cryptovaluta mogen doen. Dat zet dus vooral een rem op iedere vorm van crypto-gerelateerde innovatie voor Indiase banken e.d. Gebruik ervan door inwoners, via exchanges in het buitenland, zou geen probleem moeten zijn.Grono112 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:03:
[...]
Geschatte reserves (van wikipedia) zijn US$420 billion (420 000 000 000 Dollar) Lijkt me een redelijke speler met wat invloed
Poeh, POE gaat ineens lekker stabiel de lucht in 
Iets gemist? Op twitter o.i.d. zie ik geen announcements. Een zeepbel die ontstaat en binnenkort leegbloed of echt eens iets positiefs?
Iets gemist? Op twitter o.i.d. zie ik geen announcements. Een zeepbel die ontstaat en binnenkort leegbloed of echt eens iets positiefs?
[ Voor 48% gewijzigd door RickvN op 05-04-2018 15:36 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Blijkt dat wat verge fanboys zijn overgestapt naar een nieuwe shitcoinRickvN schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:34:
Poeh, POE gaat ineens lekker stabiel de lucht in
Verwijderd
hoe je het ook went of keert
de afgelopen tijd brengt verge veel centjes in de knip
bagger of niet ,het blijft geld
en wat te denken van ont?
dat is een parel in deze grint bak(helaas heb ik er maar 20)
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2018 15:51 ]
Het went nooit...Verwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:49:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Het punt is alleen als je er hoop geld tegenaan klapt om wat te verdienen en die blockchain van hun gaat kapot, zitten je coins weer heel lang vast in je wallet op de exchange (walletonderhoud) Kan je er niks mee. Dat heb ik al eerder ondervonden met xvg. Dus dat risico moet je ook incalculeren. En ga ik niet meer nemen.Verwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:49:
Toevallig litebit??tias86 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 15:58:
[...]
Het punt is alleen als je er hoop geld tegenaan klapt om wat te verdienen en die blockchain van hun gaat kapot, zitten je coins weer heel lang vast in je wallet op de exchange (walletonderhoud) Kan je er niks mee. Dat heb ik al eerder ondervonden met xvg. Dus dat risico moet je ook incalculeren. En ga ik niet meer nemen.
Zo ja, litebit is nog altijd een broker... Geen exchange
Dus je doet eerst een aanname dat het Litebit is, en daarna wijs je Tias86 maar even terecht dat Litebit geen exchange is?Zeara schreef op donderdag 5 april 2018 @ 16:47:
[...]
Toevallig litebit??
Zo ja, litebit is nog altijd een broker... Geen exchange
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
TomTorquay schreef op donderdag 5 april 2018 @ 16:49:
[...]
Dus je doet eerst een aanname dat het Litebit is, en daarna wijs je Tias86 maar even terecht dat Litebit geen exchange is?
Is er buiten al het negatieve nieuws nog een positief nieuwtje te melden?
Bijna weekend!Tominatie schreef op donderdag 5 april 2018 @ 17:23:
Is er buiten al het negatieve nieuws nog een positief nieuwtje te melden?
Edit: En het wordt nog mooi weer ook!
[ Voor 8% gewijzigd door BrainBugs op 05-04-2018 17:33 ]
Ja... omdat veel mensen er vanuit gaan dat Litebit een exchange is. En daar waren inderdaad veel wallet problemen.TomTorquay schreef op donderdag 5 april 2018 @ 16:49:
[...]
Dus je doet eerst een aanname dat het Litebit is, en daarna wijs je Tias86 maar even terecht dat Litebit geen exchange is?
Bij binance heb ik tot nu toe nul problemen gehad betreft verge en wallet onderhoud.
Zo mensen ... Hebben we zin in een bull run of wat?
Kom maar door hoor met die Bull run.Turbo-Puppy schreef op donderdag 5 april 2018 @ 17:41:
Zo mensen ... Hebben we zin in een bull run of wat?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!