Chris.nl schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:53:
[...]
Ik ben het niet gehaal met je oneens en je kan inderdaad ook zo reageren, maar de manier waarop je het uitdraagt vind ik niet bepaald sympathiek. In welke coins geloof je wel? Waarin zie je ons graag in investeren en (door een succesvol product) winst maken?
- edit - terwijl ik dit schreef (incl rondje airfryer) waren er blijkbaar alweer 17 berichten gepost. Was niet de bedoeling je dubbel op je plek te zetten.
Ik heb zelf voornamelijk NANO, vanwege de snelheid, geen mining (op de lange termijn moet dit) en geen fees. Ik heb wel nog enigszins mijn twijfels bij de voordelen van een node runnen die dus de decentralising veilig stelt.
Daarnaast supply chain coins zoals Waltonchain en Vechain. Die zie ik momenteel als beste, maar daar lijkt mij blockchain zeer veel te kunnen betekenen. Ook Ambrosus.
Ook natuurlijk NEO en Eth, Monero als anonymous coin en Powr. Laatste zie ik in de toekomst, met de juiste visie, een wijdgebruikte token worden.
Maar goed. Ik lees eigenlijk altijd wel mee hier en vind het niveau wel veelal erg laag. Iets meer gesprekken over de technologie ipv de 5de persoon vd 10 berichten die voor de grap ‘when moon’ zegt zou ik wel kunnen waarderen
[
Voor 10% gewijzigd door
untflanked op 05-04-2018 21:02
]