[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 175 Laatste
Acties:
  • 470.704 views

Onderwerpen

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

ik zeg gewoon HODL alles komt goed

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
tias86 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 00:33:
Zo ik heb ook Kin 1307503 om precies te zijn hehe Moest maar 71 ARK en 5 GVT aan geloven.

Hopen dat ze het goed doen, koop ik er weer meer GET van.
Waar hebben jullie Kin gekocht? Heb wel een mercatox account maar daar heb ik in januari veel problemen mee gehad mbt withdrawl van nano

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Zat er maar 10 minuten naast. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Goedemorgen, weer een paar honderd dollar verdampt...

Tijd voor een compensatie van 6,5$:
https://www.contractvault.io/airdrop

Is het een idee om met een tweakers telegram groep te werken voor referral links, of is dit verboten?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• snwbrdr_NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:22
Flinke sprong omhoog. Ho ff, mijn buyorders zijn nog niet afgegaan..

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:11
Heerlijk dit! Wakker worden en zien dat je aankoop op €285 nét geraakt is voor ETH! I love bodemvissen!

Edit:
En alweer verkocht op €317, wat ben ik ook een schijtert. Verwacht overigens dat hij nog wel doorstijgt naar ~€345-375

[ Voor 38% gewijzigd door gabn88 op 30-03-2018 08:27 ]

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
Nog wat KIN gekocht. Morgen partner announcement.

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:05
Weet iemand of je WPR of ETH nodig hebt om WPR te versturen? Ik heb 50 WPR gekregen (nog van de binance vote) en wil dit graag naar binance sturen. Ik heb verder niets in de wallet staan.

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-12 22:31

AJM

RickvN schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 07:41:

Is het een idee om met een tweakers telegram groep te werken voor referral links, of is dit verboten?
Er is al een niet officiele tweakers telegram groep.

Verwijderd

Jarrean schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:07:
Weet iemand of je WPR of ETH nodig hebt om WPR te versturen? Ik heb 50 WPR gekregen (nog van de binance vote) en wil dit graag naar binance sturen. Ik heb verder niets in de wallet staan.
Als WPR een erc20 token nodig is heb je volgens mij een minimalistische hoeveelheid ETH nodig voor de netwerk transacties.

Als het een op zich zelf staande blockchain is zou het gewoon van je WPR af moeten gaan.

• Jarrean
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:12:
[...]

Als WPR een erc20 token nodig is heb je volgens mij een minimalistische hoeveelheid ETH nodig voor de netwerk transacties.

Als het een op zich zelf staande blockchain is zou het gewoon van je WPR af moeten gaan.
Bedankt, Het lijkt erop dat ik een beetje eth nodig heb.

• darkownage
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-12-2022
Hoe kan je eigenlijk ETH op MEW zetten?
Nog nooit MEW gebruikt :D

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
ONT voorbij Verge nu,waar gaat dit eindigen? Had verwacht dat die dip allang gekomen zou zijn...

Zo te zien klimmen we weer :P. Ik zag dat een aantal mensen hier in WAN hebben geïnvesteerd, wat is het speciale aan die coin?

• Jarrean
darkownage schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:14:
Hoe kan je eigenlijk ETH op MEW zetten?
Nog nooit MEW gebruikt :D
Ik ga er van uit dat je nu op een exchange zit, je moet een withdrawal doen naar het eth-adres van je wallet.
Check wel even wat de withdrawal-fee van je exchange is. Bij binance is dit bijvoorbeeld 0.01 eth, in mijn geval voor het verzenden van de WPR de moeite niet waard.

• darkownage
Jarrean schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:18:
[...]

Ik ga er van uit dat je nu op een exchange zit, je moet een withdrawal doen naar het eth-adres van je wallet.
Check wel even wat de withdrawal-fee van je exchange is. Bij binance is dit bijvoorbeeld 0.01 eth, in mijn geval voor het verzenden van de WPR de moeite niet waard.
Awel ja, dat zag ik ook, viel me idd wat tegen voor WPR :)
Zal ze dan nog even holden of zien of ik wat ETH ergens kan scoren door een tradeje te doen :)

Bedankt voor de uitleg!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:34
'goede' vrijdag m'n Reet

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• RickvN
AJM schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:11:
[...]

Er is al een niet officiele tweakers telegram groep.
En waar kan ik die vinden? :+
Kan zo snel niks vinden.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:38
RickvN schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:34:
[...]

En waar kan ik die vinden? :+
Kan zo snel niks vinden.
Tweakers Crypto Chat :)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ja idd, wel een dip geweest maar net niet laag genoeg natuurlijk.. Nu maar eens gaan bedenken of we nog opnieuw naar beneden gaan.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• AtlAntA
Flagg schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:41:
[...]

Ja idd, wel een dip geweest maar net niet laag genoeg natuurlijk.. Nu maar eens gaan bedenken of we nog naar opnieuw beneden gaan.
Buiten dat komen veel sepa betalingen dinsdag pas aan vanwege het paasweekend. |:( Nog een reden om bitcoin als serieus valuta te gaan gebruiken imho.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:26
nou ik vind eigenlijk elke vrijdag wel goed

• snwbrdr_NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:22
RickvN schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 07:41:

Ik heb nu alleen GreenAddress als wallet (BTC), maar welke wallet is eigenlijk het beste/handigst als je een diversiteit aan munten krijgt zoals met deze airdrop? Is Exodus (https://www.exodus.io/) wat, of zijn er betere opties?

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09-12 00:02
snwbrdr_NL schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:49:
[...]

Ik heb nu alleen GreenAddress als wallet (BTC), maar welke wallet is eigenlijk het beste/handigst als je een diversiteit aan munten krijgt zoals met deze airdrop? Is Exodus (https://www.exodus.io/) wat, of zijn er betere opties?
Ik gebruik Enjin Wallet daarvoor, met grote tevredenheid!

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Ik vind hem niet op Telegram.

• RickvN
[...]

Ik gebruik eigenlijk altijd mijn MEW adres... Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik die niet heel erg overzichtelijk vindt.
ggj87 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:56:
[...]

Ik vind hem niet op Telegram.
Ik ook niet. Dus dan gaan we er maar een maken? 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door RickvN op 30-03-2018 09:02 ]

Verwijderd

[...]

Exodus is prima. Metamask kan ik ook aanraden, maar dat is alleen voor Erc20 tokens.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Kon het vannacht niet laten om me toch weer even in te kopen, en met succes! geen LTC maakt me helemaal zenuwachtig, de oplossing ... traden op het euro pair, paar uur bezig nu, en zelfs ik kan dit.

As we speak 3.4 LTC winst 8)7 .. kan ik de prijs controleren ...en steeds wat meeliften op de kleine golven.

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
RideWithUz schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 06:07:
[...]

Waar hebben jullie Kin gekocht? Heb wel een mercatox account maar daar heb ik in januari veel problemen mee gehad mbt withdrawl van nano
Idex

• Flagg
  • Niet online

Flagg

too soon too soon!! mijn buy order is voor 80% gefilled, doe nou niet omhoog gaan!! gadverdamme, hier heb ik zo'n hekel aan.... }:| :P

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
Flagg schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:47:
too soon too soon!! mijn buy order is voor 80% gefilled, doe nou niet omhoog gaan!! gadverdamme, hier heb ik zo'n hekel aan.... }:| :P
Sorry man. Hier gaan we.

Afbeeldingslocatie: https://www.bahn.com/en/view/mdb/bahnintern/international/relaunch_bahn.com/startseite/mdb_233675_ice_fahrend_280x210_cp_0x0_600x450.png

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Heb de rest maar wat hoger verkocht, niet veel mee opgeschoten maar toch weer 6 stuks XRP erbij, had er 694, dus maar besloten het af te ronden op 700. :+ Heb er nu 700.11 :P

EDIT

En HAND staat nu alweer 10% 12% 19% 13% 18% in de plus. 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Flagg op 30-03-2018 11:04 ]

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Flagg schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:55:
[...]

Heb de rest maar wat hoger verkocht, niet veel mee opgeschoten maar toch weer 6 stuks XRP erbij, had er 694, dus maar besloten het af te ronden op 700. :+ Heb er nu 700.11 :P

EDIT

En HAND staat nu alweer 10% in de plus. 8)
Hebbe hebbe hebbe :>

Ik bak er weer is niet veel van, maargoed :F
Al met al mag ik niet klagen ben van 0,18 naar 0,33 btc in 2 maanden tijd. Heb wel wat hoger gestaan maarja ;w

:)

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Golfje omhoog, daarna de volgende crash? Benieuwd hoe ver we omhoog geraken...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Lijkt er op dat ik voor het eerst een goed besluit genomen heb .. LTC breakout vandaag? :P

Morgen LitePal kick off ... kijken hoever we komen vandaag.
Heb de helft van m'n winst maar weer opgeofferd.

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12 12:25
RideWithUz schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 06:07:
[...]

Ik heb ze op YoBit gehaald :)

• RickvN
En nog 1: https://docs.google.com/f...Xsl6s8j08x7oUXmg/viewform

[ Voor 66% gewijzigd door RickvN op 30-03-2018 10:43 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Iedere dag open ik de "laatste" pagina van dit topic en dan zijn we 8 pagina's verder .... en vandaag is het rustig... kom op mensen . WAZZUP? We hebben groen in zicht!!! Get ready to Rumble on Binance, Gdax of waar je ook de beest uit wil hangen !! oOo oOo oOo

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/93uj2oC.gif

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Voor het eerst op verlies vanochtend....

Vrolijk Pasen! ;)

Te koop....

• Flagg
  • Niet online

Flagg

@Ton Hasselt 30.19 ETN en 1.68 pending. :P

Verwijderd

50.35 ETn en 4.69 pending :7

Voel me bijna een whale nu

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2018 10:53 ]

• tias86
30 etn en 3 miljoen pending :P

Gaat nog wel even duren want mijn telefoon is kapot

[ Voor 47% gewijzigd door tias86 op 30-03-2018 11:02 ]

• somfortiwan
  • Laatst online: 13-11 08:50
GVD... Had gisteren gisteren wat notificaties gezet op 90 euro voor LTC, vorige keer is de dip gestrand op 88 dus hoopte dat het daar ging stoppen. Was alleen vergeten dat m'n telefoon 's nachts in 'do not disturb' gaat, dus heb niets gehoord/gevoeld. Net nu de teruggave van mijn belastinggeld op mijn bankrekening staat te schreeuwen om opgebrand te worden. En met het paasweekend voor de deur is het overmaken via SEPA en dan naar GDAX sturen om het zonder fees/met automatische orders te kopen waarschijnlijk een plan van 4 dagen.

• Rechtzodiegaat
somfortiwan schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:08:
GVD... Had gisteren gisteren wat notificaties gezet op 90 euro voor LTC, vorige keer is de dip gestrand op 88 dus hoopte dat het daar ging stoppen. Was alleen vergeten dat m'n telefoon 's nachts in 'do not disturb' gaat, dus heb niets gehoord/gevoeld. Net nu de teruggave van mijn belastinggeld op mijn bankrekening staat te schreeuwen om opgebrand te worden. En met het paasweekend voor de deur is het overmaken via SEPA en dan naar GDAX sturen om het zonder fees/met automatische orders te kopen waarschijnlijk een plan van 4 dagen.
Even gauw via Bitvavo dan. iDeal. Ik had het met Verge van de week. Die stond 's nachts op 4,2 cent maar ik had mijn alert niet goed ingesteld, waardoor ik het pas 's morgens zag op 3,8 cent.

[ Voor 10% gewijzigd door Rechtzodiegaat op 30-03-2018 11:11 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

somfortiwan schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:08:
Litebit ideal?

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12 09:13
Iemand die vandaag een gokje waagt met trx?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• RickvN
zwembroek schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:16:
Ik waag het gokje al vanaf januari. Gelukkig vorige weekend eens wat van mn HODL plan afgeweken en daardoor ca. 10% coins erbij.

• somfortiwan
  • Laatst online: 13-11 08:50
Rechtzodiegaat schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:10:
[...]

Even gauw via Bitvavo dan. iDeal. Ik had het met Verge van de week. Die stond 's nachts op 4,2 cent maar ik had mijn alert niet goed ingesteld, waardoor ik het pas 's morgens zag op 3,8 cent.
Het was me niet zozeer te doen om snel te kopen, eerder om goedkoop/zo veel mogelijk te kopen. En terwijl ik vroeger zowat kocht op elke prijs onder mijn gemiddelde aankoopprijs, fixeer ik me nu gewoon op dalletjes waarvan een ik goed gevoel heb. En 90 euro was er daar eentje van. Nu staat hij alweer 10 euro duurder, dus het hoeft weer even niet.

Zijn er veel mensen die met via SEPA werken met Coinbase? Ik schrijf meestal pas laat op de dag over (na de kantooruren) en dan heb ik het de eerste werkdag erna tussen 12 en 1. Zou het er vandaag nog zijn als ik het veel vroeger op de dag doe? (nu bijvoorbeeld) Ik heb gewoon weinig zin om een paar 100 euro ergens te hebben zweven tijdens het weekend om dan bij een eventuele dip nog een keertje voor evenveel geld te kopen via CC en weer enkele dagen te moeten wachten om het fiat teruggestort te krijgen op m'n rekening.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12 09:13
RickvN schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:19:
[...]

Ik waag het gokje al vanaf januari. Gelukkig vorige weekend eens wat van mn HODL plan afgeweken en daardoor ca. 10% coins erbij.
Ik ga vandaag helemaal in trx kijken of dat testnet nog voor wat gekkigheid zorgt. Gokje.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Wanneer je denkt alles al gezien te hebben: Diet bitcoin :D

"dietbitcoin DDX cryptocurrency by Roberto Escobar, brother of Pablo Escobar." :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:08
Waar kopen jullie Ethers met iDeal?

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Jazeker. Gisteren al ingestapt.

Rookworst zonder r is ook worst.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Nu maar hopen dat grafische kaarten weer normale prijzen krijgen.

• ggj87
DeeSung schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:20:
Nu maar hopen dat graphische kaarten weer normale prijzen krijgen.
Wil je daar ook in investeren? :p

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
ggj87 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:21:
[...]

Wil je daar ook in investeren? :p
Nee ik wil lekker goedkoop een gaming rig bouwen. Als ik marktplaats mag eloven hebben we veeeeels teveel van die dingen.

[ Voor 15% gewijzigd door DeeSung op 30-03-2018 12:26 ]

• Iksie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-12 22:45
https://support.okex.com/...ll-Futures-Contracts-Data
Ze denken dat BTC wellicht is gemanipuleerd en vandaar de huidige drop. OKEx gaat dit onderzoeken en een roll-back doen om 15.30 (GMT+8). Daarna ander exchanges en hoop ik prijs herstel van BTC.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dat er gemanipuleerd wordt is duidelijk, trek GDAX open .. op elk pair staat een mega wall op buy en sell de boel te controleren ... geen kans van slagen ... gisteren was 1 van die zijn voorraad LTC opeens kwijt, en nog geen minuut later stond die er weer ... GDAX zou dit moeten verbieden wat mij betreft.

*Dacht heel even dat Charlie Lee me klappen kwam geven naar al m'n gezever ... hoorde een helicopter aankomen ... land er even een trauma heli recht voor m'n huis. :+ , gerust indrukwekkend overigens.

[ Voor 25% gewijzigd door Turbo-Puppy op 30-03-2018 12:46 ]

• Goh
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Iksie schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:24:
Ze denken dat BTC wellicht is gemanipuleerd en vandaar de huidige drop. OKEx gaat dit onderzoeken en een roll-back doen om 15.30 (GMT+8). Daarna ander exchanges en hoop ik prijs herstel van BTC.
Mwah, zou je werkelijk denken dat hierdoor de prijs omhoog gaat?

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12 10:18
Iksie schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:24:
Opmerkelijk. Ik zag gisteren op Twitter een heftige video voorbij komen waarbij iemand op het OkeX kantoor zelfmoord heeft geprobeerd te plegen, nadat de futures een prijs van $4700 bereikte en zijn positie van $1.8 geliquideerd werd.

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:35
Best heftig idd. Wordt tijd dat er flink wordt opgetreden tegen deze manipulaties. Zie deze link voor meer info over de futures bij OkeX: https://walletinvestor.co...t-and-finally-a-rollback/

• ggj87
Bmfd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:45:
[...]

Opmerkelijk. Ik zag gisteren op Twitter een heftige video voorbij komen waarbij iemand op het OkeX kantoor zelfmoord heeft geprobeerd te plegen, nadat de futures een prijs van $4700 bereikte en zijn positie van $1.8 geliquideerd werd.
Wat wilt dat precies zeggen? Ik snap niet zoveel van die futures.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

ggj87 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:00:
[...]

De simpele uitleg ... speculeren op een prijs, en het verschil wordt op een afgesproken datum in liquide middelen omgezet .. hoger, steek je dat in je zakken, lager, betaal je dat bij.

Er zwerft iemand op het forum rond die deze tak van sport zijn vak gemaakt heeft ...
persoonlijk kots ik dit soort manipulatie aan alle kanten uit. :r

Van mij mag hier knetterend hard tegen opgetreden worden door de hoogst denkbare instanties. :Y

-- ondertussen staan er 4 ambulances, 3 politiewagens en een heel arsenaal brandweervoertuigen voor m'n deur ... zo kan ik niet traden :P -- (Zal even voor P2000 spelen zo lang het duurt) --

[ Voor 13% gewijzigd door Turbo-Puppy op 30-03-2018 13:05 ]

• ggj87
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:03:
[...]

De simpele uitleg ... speculeren op een prijs, en het verschil wordt op een afgesproken datum in liquide middelen omgezet .. hoger, steek je dat in je zakken, lager, betaal je dat bij.

Er zwerft iemand op het forum rond die deze tak van sport zijn vak gemaakt heeft ...
persoonlijk kots ik dit soort manipulatie aan alle kanten uit. :r

Van mij mag hier knetterend hard tegen opgetreden worden door de hoogst denkbare instanties. :Y
Dus als ik bijv. gisteren had gezegd dat BTC op 7000 kwam dan had ik bij een dip van 6500 500 verdiend?

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
ggj87 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:00:
[...]

Icm de uitleg hierboven, in dit geval werd deze investeerder 'gedwongen' ver beneden de marktprijs te verkopen omdat de prijs kunstmatig naar beneden gedrukt werd.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
40.42 en 6.83 pending.

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

ggj87 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:05:
[...]

Dus als ik bijv. gisteren had gezegd dat BTC op 7000 kwam dan had ik bij een dip van 6500 500 verdiend?
Nee €500 bij moeten leggen ..

Het gaat ongeveer zo .. pak even een object omdat dat wat makkelijker is.

Partij A gaat een gebouw bouwen en spreekt met Partij B een prijs af van €100.000 op 01-01-2018
Die €100.000 is er nu niet helemaal dus wordt het volgende afgesproken. €50.000 vooruit, en €50.000 aan actuele BTC waarde wordt op 01-06-2018 betaald bij oplevering. (actuele btc waarde €10.000)

Het wordt 31-05-2018 . de BTC staat op €12.500 dus Partij B krijgt feitelijk maar €40.000, en lijdt €10.000 verlies. (4 BTC is immers €50.000 nu, echter bij afspraak was dat nog 5 BTC, dus 1 BTC na waarde 01-01-2018 verlies)

Partij B is het daar niet mee eens, dus besluit de prijs onder druk te zetten, en drukt de prijs naar €8000. op 01-06-2018 is dit de prijs, Partij B ontvangt dus 6,25 BTC ... dan stopt hij de manipulatie en BTC herpakt zicht naar €10.000

Partij B liquideerd dat bedrag, en heeft nu een aanbetaling van €50.000 + €62.5000 ontvangen voor hetzelfde werk, per saldo dus €12.500 verdiend.

Ik leg het waarschijnlijk wel heel karig uit, maar in de basis gaat het spelletje zo .. speculeren op de toekomstige prijs. :)

-- paar keer ge-edit .. volgens mij klopt het zo :P -- feel free to correct !

[ Voor 9% gewijzigd door Turbo-Puppy op 30-03-2018 13:22 ]

Verwijderd

goeden middag heren/dames
wat een heerlijke dag
schitterend weer en de zon schijnt in overmaat
wat willen we nu nog meer?

(ik weet het wel :Y )

• AtlAntA
somfortiwan schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:22:
[...]

[...]

Het was me niet zozeer te doen om snel te kopen, eerder om goedkoop/zo veel mogelijk te kopen. En terwijl ik vroeger zowat kocht op elke prijs onder mijn gemiddelde aankoopprijs, fixeer ik me nu gewoon op dalletjes waarvan een ik goed gevoel heb. En 90 euro was er daar eentje van. Nu staat hij alweer 10 euro duurder, dus het hoeft weer even niet.

Zijn er veel mensen die met via SEPA werken met Coinbase? Ik schrijf meestal pas laat op de dag over (na de kantooruren) en dan heb ik het de eerste werkdag erna tussen 12 en 1. Zou het er vandaag nog zijn als ik het veel vroeger op de dag doe? (nu bijvoorbeeld) Ik heb gewoon weinig zin om een paar 100 euro ergens te hebben zweven tijdens het weekend om dan bij een eventuele dip nog een keertje voor evenveel geld te kopen via CC en weer enkele dagen te moeten wachten om het fiat teruggestort te krijgen op m'n rekening.
Afaik zullen sepa betalingen van vandaag (goede vrijdag) ook pas na het paasweekend afgehandeld worden.

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-12 23:17
Ik heb een vraag en kom er met Google niet helemaal lekker uit.

Sinds een aantal weken ga ik redelijk prima met traden maar zit ik voor mijn exit strategie nog met de volgende vraag:

Ik kan als ik in een trade zit mijn SL aanhouden (die is vaak gebaseerd op oude resistance/support) of mijn stoploss zwaar in de plus slepen en "hopen" dat hij nog verder zakt (wat wel eens gebeurd).

Nou houd ik niet van hopen maar ik weet dat hier ook berekeningen voor te maken zijn.
Nu heb ik op de middelbare school wel eens deze berekeningen moeten maken maar die kennis ben ik kwijt. 8)7

Stel ik plaats een trade en mijn Take profit ligt op 500 micropips.
Nou kan ik hem er gewoon op 500 uit laten gaan, maar ik kan ook mijn take profit verder leggen en mijn stoploss naar 400 micropips in de profit trekken. Maw:

400 micropips gegarandeerd met kans op meer dan 500.
óf 500 micropips gegarandeerd.

Stel even dat het eerst volgende harde resistance punt op 1000 micropips ligt.

Mag je dan zeggen kans op 500 mpips zet je tegenover 700 micropips (400+1000/2)
dus je moet gaan voor de laatste optie? Kans op die 1000 is namelijk niet 50%?

[ Voor 12% gewijzigd door Mielmania op 30-03-2018 13:32 . Reden: flauwe regeltjes ]

hoi

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Wow ... ik had tot vandaag nog nooit van micro pips gehoord. Wat ben ik dan toch een boer zeg, groen is verkopen, rood is kopen ... en ik ram net zo lang op die knop tot alles verkocht is, of ik door m'n geld heen ben. :+

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:41:
Wow ... ik had tot vandaag nog nooit van micro pips gehoord. Wat ben ik dan toch een boer zeg, groen is verkopen, rood is kopen ... en ik ram net zo lang op die knop tot alles verkocht is, of ik door m'n geld heen ben. :+
kijk,,,,ik ben niet de enige :)

• Tominatie
  • Niet online
Lijkt toch wel dat de bodem is bereikt met 6600 of zijn er nog pessimistische zielen hier die het nog lager zien gaan?

Micro pips is dat een ouderwets begrip ofzo? Nog nooit van gehoord, ook op school niet.

Verwijderd

micro klein,en je ziet een beetje pips
dat gaat er nog wel in
en nee ,ik zie het niet lager gaan
ik denk dat voortaan goede vrijdag stijgende vrijdag gaat heten
we gaan omhoog

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2018 13:53 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Even opgezocht ..

Het is dit:

__-_-- -_ - - __/

Die stippen tussen de candles. Geen idee wat ik ermee moet, zet hem altijd op "5 min" dan.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:51:
micro klein,en je ziet een beetje pips
dat gaat er nog wel in
en nee ,ik zie het niet lager gaan
ik denk dat voortaan goede vrijdag stijgende vrijdag gaat heten
we gaan omhoog
Ik weet het niet ... zit er weer vol in tot over het weekend, zal wel lager kunnen, maar de kans op omhoog voelt op dit moment groter ... ik bedoel de koers dan, van deze cijfers gaat er bij mij niets omhoog.

[ Voor 60% gewijzigd door Turbo-Puppy op 30-03-2018 13:56 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:50:
Lijkt toch wel dat de bodem is bereikt met 6600 of zijn er nog pessimistische zielen hier die het nog lager zien gaan?
Present :)

• darkownage
BTC maakt mij niet zoveel uit, maar mocht ADA nog even 100 sats er af doen, zou ik dit niet erg vinden :D
Dan terug stijgen uiteraard :D

Verwijderd

Ik wil kopen, maar heb geen fiat op mijn accounts staan, alleen op mijn bankrekening. Handig zo'n paasweekend :')

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ti's wel erg rustig en stabiel op de markt ... voelt alsof er iets staat te gebeuren. Op Gdax ligt de handel op de euro pairs soms even helemaal stil met een spread van €0.30, teken dat de weak hands er uit geschud zijn?

Verwijderd

ik wil ook kopen en fiat genoeg
maar mijn baas zegt nee ;( (lees:vrouw)

• Rechtzodiegaat
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:17:
Ah, een dalende cryptokoers is de minste van jouw problemen. _O-

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:50:

Micro pips is dat een ouderwets begrip ofzo? Nog nooit van gehoord, ook op school niet.
Zou de loftrompet nog niet tevoorschijn halen ;)

Financial Freedom‏ @nasirjones007 · 2 uur2 uur geleden

You’ve seen nothing yet - The total massacre and bloodshed you will see from Monday for the rest of the month in crypto / overall stocks ESP TECH will make you wish you never want to trade or invest ever again.

• ggj87
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:21:
[...]

You’ve seen nothing yet - The total massacre and bloodshed you will see from Monday for the rest of the month in crypto / overall stocks ESP TECH will make you wish you never want to trade or invest ever again.
Ik lees ook zulke verhalen in de reacties op Investing.com maar ik dacht dat is maar FUD. Zou het nog echt zo erg worden? Dan is het misschien toch handig om na een mogelijke bump alles te verkopen en in fiat op GDAX te zetten.

En wie is die persoon?

• bie100
whats happens in crypto stays in crypto ;)

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12 10:18
[...]

Deze kerel weet ook niet wat hij wilt. _O- Switcht continu van bullish naar bearish. Overigens zet ik mijn vraagtekens bij dit soort 'analyses', het enige wat hij wilt bereiken is angst aanjagen.

Verwijderd

ggj87 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:23:
[...]

Ik lees ook zulke verhalen in de reacties op Investing.com maar ik dacht dat is maar FUD. Zou het nog echt zo erg worden? Dan is het misschien toch handig om na een mogelijke bump alles te verkopen en in fiat op GDAX te zetten.

En wie is die persoon?
of dat is wat ze willen ,zo dat je er straks weer duur aan moet
dat is ook nieuw geld in crypto he
ik stap nergens meer uit ,want als het weer gaat stijgen zit je zo weer back on base

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:40

spartacusNLD

This is Sparta!!

it's better to ask for forgiveness than to ask for permission

:9

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Ik ga ook weer instappen na een paar maanden afwezig ivm dalende koersen.
Gisteren avond fiat overgemaakt van Rabo naar Kraken, even vergeten dat het paasweekend is...grrrr

Toch belachelijk dat in deze tijden dat SEPA gewoon stil staat op feestdagen.......

• Tominatie
  • Niet online
[...]

Hoop dat 'ie de boot naar boven mist, zulke mensen moeten geen bitcoins hebben :D

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:09
Hallo mede cryptofanaten!

Ik lees al een tijdje mee en ben ook aan het investeren geslagen, echter twijfel ik of ik mijn eth+bch om te zetten in een gedeelte EOS en LTC. graag jullie mening :)

• Tominatie
  • Niet online
Berry powel schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:32:

Ik lees al een tijdje mee en ben ook aan het investeren geslagen, echter twijfel ik of ik mijn eth+bch om te zetten in een gedeelte EOS en LTC. graag jullie mening :)
Persoonlijk zou ik NEO altijd meenemen in je porto. EOS staat al heel hoog maar heeft nog niks "bewezen", dus durf ik daar niet in te investeren. Maar het is natuurlijk wel een potentiële topper dus je kan het risico gewoon nemen natuurlijk. LTC is sowieso een betere investering dan BCH dus dat is zeker een vooruitgang.
Ben zelf wel meer een NANO fan als payment coin maar dat is ook persoonlijk natuurlijik.

Verwijderd

Bmfd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:25:
[...]

Deze kerel weet ook niet wat hij wilt. _O- Switcht continu van bullish naar bearish. Overigens zet ik mijn vraagtekens bij dit soort 'analyses', het enige wat hij wilt bereiken is angst aanjagen.
We zullen snel genoeg zien of we hem kunnen uitlachen, Maandag ligt om de hoek.

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-12 18:40

Ik heb een grondige hekel aan Bcash (en die eikel van een Roger Ver) en zal er nooit in investeren.
Maar dat is uiteraard mijn persoonlijke mening.

Verwijderd

ggj87 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:23:
[...]

En wie is die persoon?
Zoek maar even op youtube.

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zit erin vanaf december, helaas te hoog gekocht ( 6 cent ), gisteren ging het wel lekker, maar vandaag weer -10%, over een kleine 20 uur de launch van testnet, al denk ik niet dat dit voor een koerstijging zal gaan zorgen. wat denken jullie?

Vandaag wel groot billboard te zien bij de NASDAQ, beetje promotie van Justin

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DZg-Y8gVMAAkALi.jpg

https://twitter.com/tronf...s/979601613508636672?s=21

Zie ook de countdown clock op https://tron.network/

[ Voor 4% gewijzigd door XippIX op 30-03-2018 14:47 . Reden: countdown link ]

• tias86
[...]

Ik heb het geld dat ik er heb zitten allemaal toch al afgeschreven voor mij zelf, dus we gaan het wel zien. Ik ga geen rare fratsen uithalen of in paniek naar usdt. Als het nog veel verder omlaag dumpt koop ik gewoon bij voor weinig. En dan zien we wel weer hoe het zich ontwikkelt. (y)

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:29:
[...]

Hoop dat 'ie de boot naar boven mist, zulke mensen moeten geen bitcoins hebben :D
Die verdient z'n geld toch wel. Opportunity chaser, komt uit de reguliere stock wereld.

Verwijderd

Goede zet maar wacht nog even hoe de markt beweegt. Liefst tegen zo laag mogelijke prijzen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2018 14:48 ]

• bie100
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:45:
[...]

Goede zet maar wacht nog even hoe de markt beweegt. Liefst tegen zo laag mogelijke prijzen.
en als het tegen zit verkoop je het nog lager :)

Verwijderd

It's over, dit komt nooit meer goed. Het einde van de crypto currency.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 15:08:
It's over, dit komt nooit meer goed. Het einde van de crypto currency.
:(:)
Pagina: 1 ... 37 ... 175 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!